Ach joh flikker toch op manquote:Op zondag 13 mei 2007 11:38 schreef Whizzkith het volgende:
Tijden staan nu goed, zal nu even kijken naar de groepen en hun permissies
En eventueel subfora aanmaken.
Jawel.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:55 schreef Timmehhh het volgende:
Ik kan de ministeries niet meer zien.
Ik kan de ministeries wel zienquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:43 schreef DiviFilius het volgende:
Whizz, moet ik dat tijdelijke uranium aanbod nog laten staan of heb je die niet meer nodig ?
Geen probleemquote:Op zondag 13 mei 2007 12:13 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Haal maar weg, ik ga eerst even sparen voor die harbor-aid
Bedankt
Nu nog even kijken of we ook kunnen sorteren op strength en resourcesquote:Op zondag 13 mei 2007 12:17 schreef Whizzkith het volgende:
Ook is nu de CN informatie te lezen naast elke post
Dit moet je even invullen in je profiel.
ze hebben allemaal geen soldaten meerquote:Op zondag 13 mei 2007 12:33 schreef Timmehhh het volgende:
Welke landen heb je getechraid ik heb ook interesse
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:23 schreef Terecht het volgende:
Als je land 7 dagen bestaat krijg je toch een happinessbonus? Want als dat zo is dan ga ik morgen pas taxen![]()
Dit soort dingen zijn precies zaken waarom ik nog ff wacht met jullie joinenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:04 schreef DiviFilius het volgende:
Je kunt het beste inactive landen die niet tot een alliance behoren raiden Timmehhh. Zo voorkom je dat de gehele Fok alliantie problemen krijgt. Ook zou ik de toestemming van de minister van Buitenlandse zaken vragen voordat je de Brotherhood of Green of Macaash aanvalt, aangezien hij daarmee aan het onderhandelen is / was.
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:41 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn precies zaken waarom ik nog ff wacht met jullie joinen![]()
![]()
Wat wil je dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:41 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn precies zaken waarom ik nog ff wacht met jullie joinen![]()
![]()
Jep, we moeten dringend een Rules of War-beleid in elkaar zetten. Als je je nou aanmeldt kun je daar ideeen over doorgeven aan de raadquote:Op zondag 13 mei 2007 13:54 schreef Document1 het volgende:
Meer structeer bvGeen heethoofden die mij in hun onzin betrekken enzovoort
maar jullie doen dus puur op de gok kijken hoeveel geld en tech hij heeft want dat weet je niet voor dat je een land aanvaltquote:Op zondag 13 mei 2007 14:38 schreef Sargon het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=112924
hij leeft weer en heeft mij uitgescholden voor homo![]()
er valt geld te halen jongens, hij heeft 315 defending soldiers!!!!!!!!
Ik vind het een GO!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:53 schreef du_ke het volgende:
Is dit een leuk landje om met een paar man aan te vallen? 380 soldaten en defcon 1. Maar hij heeft wel 23 tech om te jatten. Sterkte is 860 dus voor vrij veel mensen te pakken.
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=82127
bedankt voor de tipquote:Private Message
To: balleroftheworld From: het is terecht 5/13/2007 8:13:30 AM Subject: Battle Report
You have been attacked by het is terecht. You lost 150 soldiers and 0 tanks. You killed 118 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 6.105 miles of your land, stole 1.182 technology, and destroyed 1.872 infrastructure. Their forces looted $1,078.11 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
was een pure gok maar hij had zo'n 80 k waarvan ik al 28k heb gejat en hij had ook tech. Daar kom je idd pas achter als je al aanvielquote:Op zondag 13 mei 2007 14:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar jullie doen dus puur op de gok kijken hoeveel geld en tech hij heeft want dat weet je niet voor dat je een land aanvalt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |