abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:26:30 #251
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_49306116
Je kan ze natuurlijk ook vol in de strijd gooien, zo kom je ook wel van je soldaten af hoor. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:29:49 #252
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_49306207
Heeft iemand enig idee waar ook alweer de religion cheatsheet te vinden is?
pi_49306247
Kan ik ook acces krijgen op het forum? ik wil meedoen aan die aid actie
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_49306261
Mijn inkomen is wel wat omlaag gegaan door die nukes
Daarom ga ik die morgen eerst weer omhoog gooien met een School. Het gevolg daarvan is dat het pas de 16e wordt dat de 3 miljoen harbor-aid de deur uit gaat (En de dagen erna nog 1.8 miljoen aan rekeningen betalen )
pi_49306272
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ook alweer de religion cheatsheet te vinden is?
http://z15.invisionfree.com/Cyber_Nations/index.php?showtopic=18

pi_49306328
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:31 schreef Whizzkith het volgende:
Mijn inkomen is wel wat omlaag gegaan door die nukes
Daarom ga ik die morgen eerst weer omhoog gooien met een School. Het gevolg daarvan is dat het pas de 16e wordt dat de 3 miljoen harbor-aid de deur uit gaat (En de dagen erna nog 1.8 miljoen aan rekeningen betalen )
Komt goed uit, ik kan op 16 mei namelijk weer over een AID-slot beschikken
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:34:21 #257
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_49306353
quote:
Er is ook een topic met alle letterlijke teksten, maar dit voldoet ook wel.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:34:26 #258
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_49306357
Waar dient:
quote:
Literacy Rate: 20.00%
voor?
pi_49306387
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Er is ook een topic met alle letterlijke teksten, maar dit voldoet ook wel.
None
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. Perhaps they do not desire a national religion.

Mixed
They cannot make up their minds when it comes to religion.

New description: Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. There is no dominant religion among your population at this time but instead a variety of various teachings and followings.

Baha'i Faith
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire a modern middle eastern religion that focuses on monotheism.

Buddhism
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire a national religion but do not care to worship a supreme deity.

New description: Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire to follow a religion that seeks freedom from greed, hatred and delusion, and enlightenment through realizing the Four Noble Truths and following the Eightfold Path.

Christianity
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else.They desire a religion that worships a divine savior.

New description: They desire a monotheistic system of beliefs and practices based on the Old Testament and the teachings of Jesus Christ as embodied in the New Testament.

Confucianism
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire a Far Eastern philosophical religion.

New description
: They desire a Far Eastern philosophical religion emphasizing love for humanity, high value given to learning and to devotion to family and ancestors, peace, justice, and respect for traditional culture.

Hinduism
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They believe in reincarnation and Karma and desire a religion that supports this philosophy

Islam
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They wish to worship a supreme being that they call Allah.

New description : Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They wish to worship a supreme being that they call Allah and follow the teaching of a prophet recorded in their sacred text called the Quran.

Jainism
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire a national religion but do not care to worship a supreme deity.
*Extra info*...Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They are primarily non-materialistic and wish for a national religion that supports atheism and that teaches that every single living thing is an individual and eternal soul, called jīva, which is responsible for its own actions

Judaism
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They are desire a religion that follows divine scriptures.

New description: Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire a religion that follows divine scriptures with ethical principles embodied chiefly in the Torah and in the Talmud.

Norse
I believe we finally have a description for this thanks to Glyndwr : They wish to follow an ancient religion followed by Germanic tribes living in Nordic countries under pre-Christian period.

Shinto
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They believe that god is present in all walks of life, both in living and non-living things.

Sikhism
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They believe in reincarnation and the wish to worship a supreme being that they call Allah.

New description : They desire a belief system which blends Hindu traditions with Islamic monotheistic traditions, the belief in one God and the teachings of the Ten Gurus.

Taoism
My citizens want not a single god but instead believe in oneness and freedom from personal desires.

Voodoo
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They believe in the conjuring of dead spirits and desire a national religion that supports this.

Politieke online simulatie spellen deel 3, Game on!

pi_49306407
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:34 schreef Terecht het volgende:
Waar dient:
[..]

voor?
Scholars - Increases population income +$3.00. Requires a literacy rate greater than 90%, Lumber, and Lead.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:37:21 #261
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_49306431
Wat is verstandiger:
- altijd wat losgeld overhouden voor evt oorlogen opstandingen enz
- je geld altijd helemaal spenderen
pi_49306462
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:31 schreef Timmehhh het volgende:
Kan ik ook acces krijgen op het forum? ik wil meedoen aan die aid actie
Je moet even wachten tot FJD weer online is
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:38:11 #263
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_49306466
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:36 schreef Shawn het volgende:

[..]

Scholars - Increases population income +$3.00. Requires a literacy rate greater than 90%, Lumber, and Lead.
Niet de moeite waard dus
pi_49306469
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:36 schreef Shawn het volgende:

[..]

Literacy Rate: 86.72%

Damn Koop ik morgen een Universiteit (+3%), schiet ie net te kort voor de 90%
pi_49306492
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:38 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Literacy Rate: 86.72%

Damn Koop ik morgen een Universiteit (+3%), schiet ie net te kort voor de 90%
lol that sucks
pi_49308035
quote:
Post de informatie op het forum (dat werkt nu weer) bv. onder Guides en link vervolgens hier door naar dat topic. Op die manier bouwen we tenminste een centrale bron van informatie op en als we die gang van zaken met z'n allen eventjes vol houden dan hebben we binnen no time een leuke verzameling van kennis.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_49308267
Kan iemand mij acces geven op het forum?
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_49308419
Done. Sorry dat t wat langer duurde. Timmehh, ExtraWaskracht en Diverse_Reality kunnen nu alles zien

Ik ben nu trouwens bezig met het editen van de profile pages op t forum. Dan kan straks iedereen gewoon z'n resources, strength, FOK! username en land gegevens invullen. Stuk makkelijker

[ Bericht 45% gewijzigd door FJD op 12-05-2007 20:13:47 ]
pi_49309337
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 19:41 schreef FJD het volgende:
Done. Sorry dat t wat langer duurde. Timmehh, ExtraWaskracht en Diverse_Reality kunnen nu alles zien

Ik ben nu trouwens bezig met het editen van de profile pages op t forum. Dan kan straks iedereen gewoon z'n resources, strength, FOK! username en land gegevens invullen. Stuk makkelijker
Tof En dan nog via een hack bij elke post
  zaterdag 12 mei 2007 @ 20:20:04 #270
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_49309472
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 19:41 schreef FJD het volgende:

Top , ik ben wel benieuwd naar wat anderen verdienen zodat ik het een beetje kan vergelijken met mijn inkomen
pi_49309565
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:15 schreef Whizzkith het volgende:
Tof En dan nog via een hack bij elke post
Als de profielen eenmaal goed zouden werken dan zou het niet zo moeilijk moeten zijn om een stuk informatie onder de avatar te laten komen. Nu staat er bv. Location: <wat je hebt ingevuld> maar dat zou makkelijk verruild moeten kunnen worden door FOK! Name of Country:

In theorie moet dat niet moeilijk zijn maar goed eerst dit maar eens werkend krijgen
pi_49309610
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:23 schreef FJD het volgende:

[..]

Als de profielen eenmaal goed zouden werken dan zou het niet zo moeilijk moeten zijn om een stuk informatie onder de avatar te laten komen. Nu staat er bv. Location: <wat je hebt ingevuld> maar dat zou makkelijk verruild moeten kunnen worden door FOK! Name of Country:

In theorie moet dat niet moeilijk zijn maar goed eerst dit maar eens werkend krijgen
Kijk maar eens rond op het phpBB forum, staat het waarschijnlijk wel

Net als fast-reply en subfora
pi_49309747
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:25 schreef Whizzkith het volgende:
Kijk maar eens rond op het phpBB forum, staat het waarschijnlijk wel
Tis meer dat ik er nog niet opgezocht heb Ben nu pas bezig met de profielen en daarna wordt dat pas relevant Als er nog tips of op en aanmerkingen zijn dan hoor ik dat graag. Ik heb nog wel gezocht naar een mod waarbij gesloten topics direct naar beneden gingen maar die kon ik zo snel niet vinden
  zaterdag 12 mei 2007 @ 20:34:36 #274
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_49309906
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:37 schreef Terecht het volgende:
Wat is verstandiger:
- altijd wat losgeld overhouden voor evt oorlogen opstandingen enz
- je geld altijd helemaal spenderen
Hangt ervan af hoe groot je natie is. De mijne is nog rel klein, ik gooi alles erin. Geld genereert geld immers.
Waar ik wel eens aan zat te denken voor later is om een hele bulk geld over te houden (zodat je strength laag blijft) oorlog zoeken met een landje met een iets hogere strength en dan ineens veel geld in soldaten etc pompen! (zou dat werken?)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_49310002
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:30 schreef FJD het volgende:

[..]

Tis meer dat ik er nog niet opgezocht heb Ben nu pas bezig met de profielen en daarna wordt dat pas relevant Als er nog tips of op en aanmerkingen zijn dan hoor ik dat graag. Ik heb nog wel gezocht naar een mod waarbij gesloten topics direct naar beneden gingen maar die kon ik zo snel niet vinden
http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=17&t=481362

Dit is zoiets geloof ik
pi_49314364
Zitten nog paar schoonheidsfoutjes in de profiel dingen. Bv. dat t nog niet opgeslagen wordt
pi_49315683
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:24 schreef FJD het volgende:
Zitten nog paar schoonheidsfoutjes in de profiel dingen. Bv. dat t nog niet opgeslagen wordt
Whehe

Ik heb net even phpBB 3.0 beta geinstalleerd, en dat ziet er echt super uit qua opties
Daar zitten ook 'eigen' profiel-vakken bij (die ook te zien zijn bij posts, memberlist, etc), subfora, blablabla

Perfect voor wat jij, en ik, willen Misschien een idee om het forum te upgraden? (Het beta-veiligheids-gedoe is echt geen probleem voor zo'n klein forum ) Ik wil je graag helpen met al die dingen in te stellen e.d.
pi_49315837
Hmmm als ze eens wat duidelijker zouden zijn in hoe t upgraden gaat
pi_49315954
Staat in de install-uitleg bij de fullpackage van 3.0

Heel simpel eigenlijk, je installeert de 3.0 naast de 2.0 (in dezelfde database, maar met een andere prefix) in een nieuwe dir. Een verse installatie dus... Dan kun je bij de installatie zelf op 'Covert' drukken, en phpBB doet al het werk voor je
pi_49317645
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/

Alles is verder goed gegaan. Nu alleen eens kijken of ik nog leuke templates kan vinden en de Adsense code weer terug kan stoppen.
pi_49318118
Ziet er goed uit
pi_49318292
Alleen er zijn nog helemaal geen templates voor
pi_49318329
Whehe komt vanzelf
pi_49318428
Leuk een aardig maar dan schieten we er ook niet echt veel mee op toch?
  zondag 13 mei 2007 @ 00:10:04 #285
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_49318694
naaaiiiss!
forum ziet er gelikt uit
pi_49319486
Forum zoet er goed uit ja, ook overzichtelijker.
pi_49324106
We zijn vanaf nu helemaal over. Zal nog wel even proberen of ik wat kan aanpassen.
pi_49324391
- Raad van 5 forum is nog zichtbaar als gast (je kan er niet inkomen)
- Ik zou gewoon groepen maken als ik jou was, veel beter dan iedereen toestemming geven zeker
- Ik ben nog geen admin
- De informatie is nog niet te zien bij de posts e.d.
- Globale forumtijd is nog niet goed

pi_49324440
En de URL www.fokalliance.com werkt niet meer
Zal ik het aanpassen FJD?
pi_49324452
Graag

Die moet doorlinken naar http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/
pi_49324478
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:33 schreef FJD het volgende:
Graag

Die moet doorlinken naar http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/
Done
pi_49324925
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:28 schreef Whizzkith het volgende:
- Raad van 5 forum is nog zichtbaar als gast (je kan er niet inkomen)
- Ik zou gewoon groepen maken als ik jou was, veel beter dan iedereen toestemming geven zeker
- Ik ben nog geen admin
- De informatie is nog niet te zien bij de posts e.d.
- Globale forumtijd is nog niet goed
Global time aanpassen lukt nog niet en ik heb nog geen users in de groepen gemikt. Kijk maar even wat je zelf kunt vogelen
pi_49325209
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:06 schreef FJD het volgende:

[..]

Global time aanpassen lukt nog niet en ik heb nog geen users in de groepen gemikt. Kijk maar even wat je zelf kunt vogelen
Zal ik doen Ben nog geen admin alleen
pi_49325293
Check je PM even daar staan de inloggegevens kun je zelf een Site Admin account aanmaken. Ik heb er nu even geen tijd voor

Ik verander t password over een uurtje of twee wel weer terug naar het oude
pi_49325426
Effe een vraagje, ik wil een land (een oud slachtoffer van fok) gaan aanvallen. Kan ik dan het beste gewoon 100% militairen kopen (in vergelijking met bevolking). 80% zet ik dan in in de oorlog, tellen die dan niet mee in je militairy personel? Anders wordt mijn bevolking namelijk weer zo ongelukkig.
&lt;a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818&lt;/a&gt;
pi_49325476
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:33 schreef Timmehhh het volgende:
Effe een vraagje, ik wil een land (een oud slachtoffer van fok) gaan aanvallen. Kan ik dan het beste gewoon 100% militairen kopen (in vergelijking met bevolking). 80% zet ik dan in in de oorlog, tellen die dan niet mee in je militairy personel? Anders wordt mijn bevolking namelijk weer zo ongelukkig.
Ik heb nog geen oorlogservaring maar ik denk niet dat ze meetellen.
Maar als je veel doden hebt dan is dat ook negatief voor de happiness van je bevolking.

En volgens mij moet je hem eerst de oorlog verklaren en dan pas militairen kopen want anders val je misschien buiten zijn range.
pi_49325522
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:27 schreef FJD het volgende:
Check je PM even daar staan de inloggegevens kun je zelf een Site Admin account aanmaken. Ik heb er nu even geen tijd voor

Ik verander t password over een uurtje of twee wel weer terug naar het oude
Ok
Tijden staan nu goed, zal nu even kijken naar de groepen en hun permissies
En eventueel subfora aanmaken
pi_49325547
Iemand nog een goed land die ik kan aanvallen? Waar kun je zien hoeveel tech en $ je eventuele slachtoffer heeft?
&lt;a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818&lt;/a&gt;
pi_49325560
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:39 schreef Timmehhh het volgende:
Iemand nog een goed land die ik kan aanvallen? Waar kun je zien hoeveel tech en $ je eventuele slachtoffer heeft?
Dat kan je niet zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')