Vanzelfsprekend. Ik heb je waarschijnlijk verkeerd begrepen..quote:Op zondag 13 mei 2007 22:58 schreef Sargon het volgende:
kom je helpt een broeder toch wel in de strijd als het echt moet
heb al vrede verklaard maar voor als hij toch aanvalt telt het dan als een aanval op onze alliantie???
Oorlogen voeren is juist het leukste gedeelte van het spelquote:Op zondag 13 mei 2007 22:53 schreef Shawn het volgende:
[..]
Om wie gaat het precies? Link?
Ik heb nog geen zin in een oorlog, ben nog mijn land aan het opbouwen![]()
Maar wie weet, misschien verander ik straks of morgen van mening![]()
whehe deze reeks is al behoorlijk verworden tot een veredelde slowchatquote:Op zondag 13 mei 2007 23:12 schreef Whizzkith het volgende:
Shawn, kom eens op het forum neppoliticus!
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:12 schreef Whizzkith het volgende:
Shawn, kom eens op het forum neppoliticus!
Hangt er maar vanaf wat je onder leuk verstaatquote:Op zondag 13 mei 2007 23:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
Oorlogen voeren is juist het leukste gedeelte van het spel, dus schroom niet en sta in voor uw broeders!
![]()
het is waarschijnlijk loos alarm hij heeft me al bedankt dat ik vrede voorstelde.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:22 schreef Shawn het volgende:
[..]
Hangt er maar vanaf wat je onder leuk verstaat![]()
Sargon heeft nu toch een bullebak op zijn dak![]()
Maar ik zal hem zeker wel helpen als die bullebak zich niet gedraagt![]()
http://fokcnalliance.wiel(...)topic.php?p=688#p688quote:Op maandag 14 mei 2007 10:42 schreef raptorix het volgende:
Vind het echt supercool, ga me eens goed verdiepen in de forums
Klinkende overwinning.quote:Battle Type: Aggressive Ground Attack
Battle Outcome: Victory
De Den Hagelarij Casualties: 17 soldiers - 0 tanks
Germany Casualties: 42 soldiers - 0 tanks
Battle Details: Your soldiers triumphantly and decisively defeated your enemy in this battle. Your soldiers owe their lives to your hard work as their leader. In your victory your forces captured 3.939 miles of land from Germany. They also destroyed 1.144 infrastructure within Germany. There was no technology stolen in this battle. The value of your equipment abandoned in the battle was $0.00. Your forces looted $154.74 from the nation of Germany.
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:53 schreef JAM het volgende:
Ik ben net Germany binnengevallen. 'Payback time for WW2.'
[..]
Klinkende overwinning..
kom maar ijsjeslandquote:Op maandag 14 mei 2007 12:02 schreef Terecht het volgende:
Ik moet vandaag 1250 troepen zien kwijt te raken, wie wil mijn soldaten verwelkomen en dismissen?
You cannot offer any new aid agreements because you have already offered or are involved in in 4 other foreign aid agreements within the past 10 days. This includes foreign aid offers that you have received as well as foreign aid offers that you have sent.quote:
quote:Total Cost of All Bills $44,040.92
Interest Charged on All Bills $5,000.00
10% per day. (Max $5000)
No interest on first day.
Total Bill Payment $49,040.92
YOU JUST GOT YOURSELF A DEAL KID.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:13 schreef raptorix het volgende:
Iemand traden? Ik heb Fur en Gold
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=135469
Donequote:Op maandag 14 mei 2007 12:24 schreef JAM het volgende:
[..]
YOU JUST GOT YOURSELF A DEAL KID.
Trade offer is onderweg.
Ik heb je voorbeeld maar gevolgd...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:53 schreef JAM het volgende:
Ik ben net Germany binnengevallen. 'Payback time for WW2.'
[..]
Klinkende overwinning..
Iemand anders? Biggen en marmer voor een vd bovenstaande items?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef Frrreek het volgende:
Iemand behoefte om te traden? Ik ben nu een paar dagen bezig, en heb een tekort aan connected resources. Ik heb biggen en marmer in de aanbieding, en ik zoek vooral naar Sugar, Aluminum, Iron, Fish, Wheat en Lumber.
Naam: Freek
Land: Mangeurs de Pomme
Gaarne reactie
Die zijn met weinig, maar dr zitten wel een aantal sterke tussen...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:39 schreef JAM het volgende:
Ik ben een neo-nazi alliance tegen gekomen. Holy German Empire . Jongens, jongens, dat wordt moorden!
Maar de rest van de alliance wel...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:41 schreef JAM het volgende:
Fuck it. Die sterken kunnen je dan toch niet aanvallen..
Ik heb even gekeken naar de oorlogen die dat ene land al heeft gevoerd en of er meer oorlogen aan de gang waren binnen die alliance. Niets van dat allen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:44 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maar de rest van de alliance wel...![]()
En als ze elkaar helpen; aiden dan kan het je nog zuur komen te staan.
Hangt ervan af of ze elkaar ook echt steunen enzo...
Je kan proberen vrede te sluiten. Anders zeven dagen wachten, dan loopt 't vanzelf af.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:46 schreef Timmehhh het volgende:
Ik wil ook sterkere naties (nazies) aanvallen maar ik zit al met 3 anderen. Kan ik die niet stop zetten?
D.w.z; dat land had al meer mensen op z'n dak gekregen, maar dat heeft niet tot reacties geleid.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken naar de oorlogen die dat ene land al heeft gevoerd en of er meer oorlogen aan de gang waren binnen die alliance. Niets van dat allen.
Mietjes!!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:50 schreef JAM het volgende:
[..]
D.w.z; dat land had al meer mensen op z'n dak gekregen, maar dat heeft niet tot reacties geleid.
http://fokcnalliance.wiel(...)topic.php?p=688#p688quote:Op maandag 14 mei 2007 12:57 schreef Frrreek het volgende:
Hoe kan ik het best naar trade partners zoeken? Een lijstje met medespelers afzoeken in de 50-200% regio, en vervolgens kijken of ze mijn grondstoffen nog niet in bezit hebben? Ik moet redelijk snel nieuwe trade partners hebben, maar het wil niet vlotten.
You are not authorised to read this forum. Heb geregistreerd als 'freek', kan iemand me rechten verschaffen?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:02 schreef Terecht het volgende:
[..]
http://fokcnalliance.wiel(...)topic.php?p=688#p688
hierrrr staat uw antwoord!
Hey, that's what politics is all about.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:18 schreef Diverse_Reality het volgende:
Met zijn allen hun leven zuur maken...
Ik maak de foto's wel, want ik ben nog te zwak....
Dank. Weet nu dat ik op jacht moet gaan naar Lumber, Aluminum en Iron. Heeft iemand een of beide van deze resources en behoefte om te ruilen? Biggen en marmer hier.quote:
Wel blinkend goud, en prachtige pelsenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Dank. Weet nu dat ik op jacht moet gaan naar Lumber, Aluminum en Iron. Heeft iemand een of beide van deze resources en behoefte om te ruilen? Biggen en marmer hier.![]()
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134680
Shit. Dat zijn een stel spijkerharde moederneukers bij elkaar zeg!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:14 schreef Diverse_Reality het volgende:
Mocht dat nazituig een probleem worden, dan vraag ik mijn goede vriend bij The white delegation wel ff te hulp..
http://www.cybernations.net/stats_ranking_alliances.asp?Alliance=The White Delegation
Volgens de review nogal een kutcombinatiequote:Op maandag 14 mei 2007 14:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel blinkend goud, en prachtige pelsen
Idem dito.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:36 schreef JAM het volgende:
Volgens mij krijg ik echt de slechtste combinatie resources binnen die je maar kan bedenken.
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:47 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb een mededeling gedaan wat betreft het adviesorgaan in het Communicatie van de Raad forum
Ja, maar helaas is atm mijn geld op, dus je zal iemand anders lief moeten aankijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:49 schreef raptorix het volgende:
Mijn aanvraag voor centjes is goedgekeurt, betekent dat ik nu gewoon moet wachten tot iemand tot charity overgaat?
Verkoop je stuk landquote:Op maandag 14 mei 2007 16:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar helaas is atm mijn geld op, dus je zal iemand anders lief moeten aankijken
Werkt weer maar t begint nu toch wel beetje storend te wordenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef FJD het volgende:
Het is echt iets op t forum![]()
Alle andere websites werken namelijk wel. Ik heb nu niet zoveel tijd om me er in te verdiepen, dat komt ergens morgen pas weer.
Mag ik ook aid? :pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:31 schreef Whizzkith het volgende:
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewtopic.php?f=2&t=55&p=730#p730
Bevestig hier even voor je 200k aid!
Als je wat vaker op het forum kijkt, kon je zien dat je je gewoon kon aanmelden... Nou nog steedsquote:
Ik had je nog gewaarschuwd!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:33 schreef JAM het volgende:
Ik ben (toch) aardig de tering gemept door een van die Nazi's. Anarchie in de Den Hagelarij..
quote:5/15/2007
6/14/2007 Flooding has recently become a problem in your Nation due to the recent rains.
Option selected. See Current Response.
Option 1: Take action and build dams and levy's in the areas prone to flooding. Citizen income -$5.00.
5/13/2007
6/12/2007 Your nation's crop output has recently surged.
Option 1: Destroy the crops in order to keep from flooding the market. Population happiness -2, Citizen income +$10.00
5/1/2007
5/31/2007 Several months have passed since the last rains in your outlying territories. Your people are now suffering from Drought and your Advisors state that food is a problem and health issues are expected soon.
Option 2: Abandon your outlying territories and bring your citizen in where fresh water is more abundant. Land area -10%
Inmiddels ook niet meer nodig, heb via iemand uit mn klas 2k kunnen regelenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:47 schreef Document1 het volgende:
waarom 2k lol, wacht dan tot morgen ofzo, zonde van je tradeslots
Een vriend van mij had een positieve event: goederen waren op zijn kust aangespoeld. Die kon hij vervolgens schijnbaar sneaky zelf inlijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef Terecht het volgende:
hoevaak krijg je eigenlijk zo'n event? Want als ik dat zo lees zijn die dingen niet zo tof![]()
10% kans als je tax collect, im me alliance zit een dude 135 dagen nog geen 1 gehad... ik 27 dagen oud al 3quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef Terecht het volgende:
hoevaak krijg je eigenlijk zo'n event? Want als ik dat zo lees zijn die dingen niet zo tof![]()
God's interventie: streng maar rechtvaardig! Dat krijg je ervan he, als je je willens en wetens niet wilt aansluiten bij de FOK! alliancequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef Document1 het volgende:
Dis alleen maar kut... zit ik een maand met 3!!!!!! negatieve events
Tijd om de FOK-clan te joinen en een aanvraag in te dienen bij het Ministerie van Integratie om $50,000 subsidie, +25 land, +25 infra en +2 tech te ontvangen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef Document1 het volgende:
10% kans als je tax collect, im me alliance zit een dude 135 dagen nog geen 1 gehad... ik 27 dagen oud al 3![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:26 schreef Document1 het volgende:
Ik wacht nog steeds op de 100k aid die ik van me alliance zou krijgenDan ga ik er wel over nadenken om jullie te joinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |