abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:00:47 #151
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49921993
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Is goed.. Doe ik aan jou als ik daar wijdbeens ligt
Wat romantisch
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_49922047
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat romantisch
Ach misschien gaat het beter dan
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:02:32 #153
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49922070
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:01 schreef Tally het volgende:

[..]

Ach misschien gaat het beter dan
Ik denk echt helemaal nergen aan als de spot er weer eens op staat. Verstand op nul
pi_49922134
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik denk echt helemaal nergen aan als de spot er weer eens op staat. Verstand op nul
Boven de stoel hangt een poster..
Een poster met van die zoek de gezegdes plaatjes..
Daar kijk ik altijd naar..
Wanneer ze een baarmoederonderzoek doen dan heb ik mn ogen dicht..
Want dan ga ik kapot van de pijn..
pi_49922398
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Is goed.. Doe ik aan jou als ik daar wijdbeens ligt
Ik mag al om 9 uur.
En ja, heel eh... romantisch inderdaad.

(Tand)Artsen zouden veel vaker iets leuks op de muur en/of het plafond moeten hangen. En het dat nog eens regelmatig vervangen ook! Want Tally, je heb vast alle gezegdes al wel gevonden toch?
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:14:04 #156
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49922420
Krijg je om 9 uur je vruchtjes terug?
pi_49922514
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ik mag al om 9 uur.
En ja, heel eh... romantisch inderdaad.

(Tand)Artsen zouden veel vaker iets leuks op de muur en/of het plafond moeten hangen. En het dat nog eens regelmatig vervangen ook! Want Tally, je heb vast alle gezegdes al wel gevonden toch?
Wel veel ja.. Maar de tekening is net te klein om het goed te zien
pi_49922542
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:14 schreef Ticootje het volgende:
Krijg je om 9 uur je vruchtjes terug?
Nee. Ze kijken of m'n eierstokken niet te hard zijn doorgegroeid of dat de blaasjes niet te vol zitten ofzoiets.
Als alles in orde is worden ze donderdagmiddag of vrijdag teruggeplaatst.
Maar er is dus een heel reeële kans dat dat niet gebeurt.

Ik liep net al tegen Lief te foeteren: "Het zijn toch ONZE embryo's? Dan moeten WIJ toch weten wat we ermee doen? Al steek ik ze in mijn &**^(!!!"

Gewoon zo frustrerend dat deze poging misschien ook wel afgebroken wordt en dan nog zo kort voor het einde ook.

(Lezen hier trouwens ivf artsen / verpleegkundigen mee, vroeg ik me net af)
Hardloper.
IG @webkim
pi_49922612
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:18 schreef Webkim het volgende:

[..]

Nee. Ze kijken of m'n eierstokken niet te hard zijn doorgegroeid of dat de blaasjes niet te vol zitten ofzoiets.
Als alles in orde is worden ze donderdagmiddag of vrijdag teruggeplaatst.
Maar er is dus een heel reeële kans dat dat niet gebeurt.

Ik liep net al tegen Lief te foeteren: "Het zijn toch ONZE embryo's? Dan moeten WIJ toch weten wat we ermee doen? Al steek ik ze in mijn &**^(!!!"

Gewoon zo frustrerend dat deze poging misschien ook wel afgebroken wordt en dan nog zo kort voor het einde ook.

(Lezen hier trouwens ivf artsen / verpleegkundigen mee, vroeg ik me net af)
Ja maar als het geen of weinig kans van slagen heeft is het toch zonde om te gebruiken..
Misschien kan je ze later beter of harder nodig hebben.. Dan is het toch alleen maar goed dat ze het controleren..

Al kan ik je frustraties begrijpen
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:20:59 #160
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49922620
Kim ik kan je frustratie begrijpen hoor. Maar het is natuurlijk ook je gezondheid. Maar ik begrijp je heel goed hoor.
Maar ondanks dat het jouw embryo's zijn, je hebt er weinig over te vertellen. Zo mag je ze bijvoorbeeld niet doneren aan stellen die beiden onvruchtbaar zijn. Iets wat ik dus wel zou overwegen als het zou mogen.
pi_49922718
Tja. Maar als het NU niet kan is er die verduvelde zomerstop. En over invriezen waren ze niet heel positief.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:45:23 #162
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49923423
Dat zou wel heel zuur zijn, als ze niet ingevroren kunnen worden..
De hel van de punctie, een verrotte nasleep en dan ook nog geen embryo's

Ik hoop maar gewoon dat je morgenmiddag 2 embryootjes mee naar huis neemt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:21:03 #163
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49924682
Maar je hebt straks heel veel mebryo's, die gaan ze toch wel invriezen???
  Moderator woensdag 30 mei 2007 @ 13:38:31 #164
5428 crew  miss_sly
pi_49925396
Webkim, wat een gedoe allemaal
Sterkte met je vervelen en hopelijk komt het toch helemaal in orde met deze poging
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:25:11 #165
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49927112
pfff ik heb echt geen zin meer in wachten..
  Moderator woensdag 30 mei 2007 @ 14:27:58 #166
5428 crew  miss_sly
pi_49927197
Ach, Ticootje, kan het me helemaal voorstellen
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:29:28 #167
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_49927235
Sombie... ook al is de hoop klein en durf je bijna niet te hopen... toch hoop je. Dat weet ik ook van mezelf. Stiekem hoop je, ook al is het soms tegen beter weten in...

Ik heb eigenlijk geen idee of dag 18 een 'goed' moment van eisprong is tijdens Clomid. Ik dacht dat de marge ergens tussen de 12-18 dagen lag, dus dan zou ik nog net op tijd zijn, zeg maar.

Poeh Webkim... wat een gedoe. Hopelijk valt het morgen gewoon hartstikke mee.. ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen!

Tally, zit jij nu nog aan de 50mg Clomid of heb je ook een hogere dosering gekregen? Spannend weer, die echo!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Moderator woensdag 30 mei 2007 @ 14:36:02 #168
5428 crew  miss_sly
pi_49927449
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 18:56 schreef NieTTus het volgende:
Prive loopt alles heerlijk momenteel, zakelijk ook. Over 3 weken zit ik met manlief en beste din 15 dagen all inclusive in een super de luxe hotel en daarna gaan we weer een poging wagen.

5 juni ga ik al naar de gyn, evaluatie en voorbespreken voor de cryo terugplaatsingen. Ze willen hier eigenlijk niet 2 emmy's terug, maar mijn cryo's zijn per 3 ingevroren, dus ik WIL er minimaal 2 terug.

Tevens heb ik de laatste tijd weer constant last van mijn buik, alsof ik de hele maand ongesteld moet worden. Vorige week mijn eisprong dat was NIET fijn...

Laatste keer dat ik dat had, waren mijn eileiders zo opgezwollen en gevuld met vocht en zijn deels verwijderd. Echter met de vorige folikelmetingen was 1 eileiderstukje weer samengekleeft en weer vol met vocht ik heb het vermoeden dat die weer aan mijn baarmoeder verkleeft is (of er is meer aan de hand, dat gevoel heb ik wel steeds, dus nu maar weer even naar laten kijken)...

In de vakantie ga ik definitief stoppen met roken, tijdens de vorige pogingen heb ik hier en daar nog wel eens wat gerookt, maar ik ga nu alle negatieve dingen uitsluiten..(ze zeggen dat als je rookt bij ivf (maakt niet uit hoeveel of hoe weinig) dat dat je kansen halveert..) Dus op vakantie stoppen met roken, en ik wil nog gaan kijken bij een homeopaat of accupuntuur... Heeft hier iemand ervaring met zwanger worden (en dan voornamelijk ivf) + alternatieve geneeswijzen??
Ik denk ook aan jou en vind het fijn als je soms even wat laat horen

Heerlijk vooruitzicht, die vakantie! Wij gaan volgende week 8 dagen, ook naar zo'n resort. Heb er helemaal zin in! En na de vakantie ga ik ook definitief stoppen met roken. Dat is ook iets waar mijn erg streng in is: als we echt aan de slag gaan in het ziekenhuis, moet er gestopt worden. Hij zeurt er nooit over, doet niet moeilijk, maar in dit geval is hij wel streng. Dus dat wordt stoppen

Wat naar dat je weer zo'n last van je buik krijgt...kan dat nou ook nadelige gevolgen hebben voor de behandeling?
pi_49927495
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:29 schreef Jose81 het volgende:
Tally, zit jij nu nog aan de 50mg Clomid of heb je ook een hogere dosering gekregen? Spannend weer, die echo!!
Omdat de 50mg deden wat ze hoorde te doen moest ik gewoon weer de 50 mg nemen..
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:54:43 #170
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_49928080
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:37 schreef Tally het volgende:
Omdat de 50mg deden wat ze hoorde te doen moest ik gewoon weer de 50 mg nemen..
aaah, oke... da's logisch ik hoop dat het ook deze maand weer doet wat het moet doen!
  Moderator woensdag 30 mei 2007 @ 15:08:50 #171
5428 crew  miss_sly
pi_49928598
Even een voor alle meiden hier, bezig of juist even niet, maar allemaal 'geduldig' wachten
pi_49928774
Ook voor jou miss_sly

Ja ik hoop dat het deze maand ook weer gewoon zn werk doet..
Ik zie het morgen..
Zal vanavond eens vragen aan lief of hij zin heeft om mee te gaan..
Anders ga ik weer alleen
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:17:02 #173
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49928886
Waarom zou hij niet meegaan Tally. Bij ons werd het heel erg op prijs gesteld als de partner meekwam.
  Moderator woensdag 30 mei 2007 @ 15:18:50 #174
5428 crew  miss_sly
pi_49928942
Ik weet niet of het ziekenhuis het op prijs stelt, maar ik vind het wel fijn als mijn meegaat!
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:19:39 #175
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49928961
Bij ons stond het duidelijk in de informatie die we kregen. Een kind is iets waar je samen voor gaat. Tot nu toe is ook altijd meegeweest.
pi_49929014
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:17 schreef Ticootje het volgende:
Waarom zou hij niet meegaan Tally. Bij ons werd het heel erg op prijs gesteld als de partner meekwam.
Omdat een echo ongeveer 5 minuten duurt en mijn man dan 2 uur onderweg is..
Het ziekenhuis ligt om de hoek van mn werk (daar voor gekozen)..
En ik vind het ook niet erg om alleen te gaan.. De gesprekken waarbij er iets echt verteld word of een beslissing gemaakt moet worden dan is hij er altijd bij..
Bij deze echo's vind IK het niet zo belangrijk
pi_49929202
In al mijn verveling zat ik me af te vragen hoe lang lief en ik al bezig zijn met project Mini. Voor mijn gevoel al echt een hele tijd, dus ik besloot het eens na te zoeken. Gelukkig is daar mijn posthistorie op Fok.

(Als dit in een apart topic zou moeten, geef even een gil, dan doe ik dat.)

Volgens een post uit april 2005 ben ik op 13-03-2005 met de pil gestopt: Zie ( Wachten op het tweede streepje deel 60 )
quote:
Eindelijk zijn deze de la in.

We gaan ervoor. 13 Maart slikte ik de laatste pil en nu zit ik op hete kolen.

Ik zie o-ver-al baby's en zwangere vrouwen. Op straat, op tv, in tijdschriften. Ik weet wel dat het een jaar kan duren voor je zwanger wordt, zeker als je niet gericht rond je eisprong vrijt. We gaan niks forceren; we laten het op zijn beloop en dan zien we wel wanneer het raak is.

Maar eigenlijk kan ik niet wachten tot De Dag Van Het Streepje!
Toen er na een jaar nog steeds niks gebeurd was besloten we maar eens naar de huisarts te gaan. We zijn aan het dokteren sinds februari 2006: Zie ( Wachten op het tweede streepje - deel 77 )
quote:
We zijn de MMM ingedoken. Al een paar weken terug, maar ik had nog geen zin het hier te melden want dan zou het zo echt voelen en ik ben er helemaal niet blij mee, al dat gedokter.
Hoe dan ook, na onderzoek blijkt dat zijn zaadjes niet zo ijverig zijn als hij zelf. Ze zwemmen niet best.

En bij mij laatste echo bleek dat ik binnen mijn puinhoop-cyclus TWEE eitjes tegelijk groei :-) En er zijn twee tweelingen in mijn familie, oh help... Deze week vrijen op doktsersadvies, zodat ze de volgende ochtend een schraapje kunnen maken voor de samenlevingstest. Maar misschien is dat niet eens meer nodig en nemen zijn zaadjes morgen zo een spurt dat ik zwanger raak van TWEE kindjes tegelijk.

Ohboy, ohboy, ohboy...
In maart 2006 maak ik de overstap van WOHTS naar déze topicreeks: Zie: ( Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#16) )
quote:
Al met al wordt het tijd dat ik de overstap van Wachten op het tweede streepje naar hier ga maken.
Lief en ik zijn vaste klanten geworden op de fertiliteitspoli van het plaatselijke ziekenhuis.

Hij blijkt niet genoeg zwemmertjes te hebben. Bij de samenlevingstesten deze week was er de eerste keer niets te zien, maar vandaag was er plots één Van den Hoogenbandje onder de microsccop.
En hoewel we al zwaar waren voorbereid op IVF of ICSI als volgende station is er plots weer een heeeel klein sprankje hoop dat inseminnatie ook nog 'gewoon' kan werken voor ons.

Het is wel een rottijd zo. De romantiek van het papa&mama-willen-worden is er wel af. We hadden natuurlijk gedacht net als iedereen een kindje te krijgen. Zo'n scenario waar ik op een morgen in mijn badjas rondloop, mijn ontbijt niet binnen kan houden en vijf minuten later glunderend met een positieve test uit de badkamer kom hollen. Maar nu blijkt dat we geen kindje kunnen krijgen, maar er een moeten proberen te 'maken'. Da's toch een klap en het zorgt voor een boel spanning.

Lief trekt het zich aan dat zijn zaadjes niet zo actief zijn. En ik ben een doemdenker en wordt niet lekker bij het idee dat het misschien wel niet zal lukken, want wat zijn nou drie pogingen...

Overal om me heen word ik omringd door roze wolken en zwangere vrouwen. Doet pijn. En wat ook zo jammer is, is dat ik nu TWEE eitjes groei. Mijn eisprong zou morgen of overmorgen moeten zijn, maar Lief is in het buitenland. Dus nu missen we weer een kansje. Pfff. Over obsessief gesproken.

Afijn, dat is in het kort mijn verhaal tot dusver en ik zou het fijn vinden als ik hier vaker m'n hart mag komen luchten.
Oktober 2006. We krijgen te horen dat icsi de enige optie is: Zie: ( Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#22) )
quote:
Uitslag van de zoveelste en laatste zaadanalyse van De Man:

wij moeten beginnen op het eindstation: ICSI. Als we een uk willen de enige optie.

* elle_driver huilt even tranen uit hoofd bij het idee hoe heftig dat gaat zijn. En dan ook nog eens de reeële kans dat het gewoon NIET gaat lukken. Ach ja, het is niet alsof moeder worden mijn enige vaste toekomstwens was sinds kleinsafaan...

Wel dus. Damn!
En hoe dat ging besloot ik onder mijn eigen naam met de wereld te delen:
http://www.webkim.nl/pivot/search.php Gebruik de zoekterm 'project' om de Project mini-Kim verhaaltjes te lezen.

Al met al een hele reis al, op weg naar een mini. En morgen wil ik wel eens goed nieuws.
Had ik al gezegd dat ik dit een heel fijn topic vind en dat het een heel leuk idee is dat mijn eitjes en zijn zaadjes nu ergens in een warm bakje liggen te delen tot ze meercellig zijn?

(Oh, mag ik in de OP?)
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:53:51 #178
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49930169
Webkim, we zijn nu ongeveer evenlang bezig. Wij zijn bezig vanaf juni 2005. In september 2006 is onze eerste ICSI gestart....

Bij jou zit er wel veel tijd tussen zelf proberen en eerste ICSI...
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:57:14 #179
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_49930301
Webkim, wat een kloteverhaal... ik wist jouw verhaal niet precies, maar nu begrijp ik wat beter hoe jij hier in dit topic binnen bent komen wandelen... en met welke 'bagage'.

En wat zijn je gevoelens die je beschrijft toch herkenbaar. Ik denk voor iedereen hier helaas. Wat ik me nog wel afvroeg: wat is nu precies mis bij jou? Of ligt het grootste probleem bij de slechte zaadjes van je man?
pi_49930329
Tuurlijk mag je in de OP Webkim..
Als je even een verhaaltje tikt die ik daarin kan zetten?
(of lees ik er overheen?)
  Moderator woensdag 30 mei 2007 @ 16:16:10 #181
5428 crew  miss_sly
pi_49930910
Ow ja, ik vergat nog helemaal te vertellen dat ik gisteren een fijn gesprek heb gehad met die directeur waarvan ik dacht dat hij het maar niets vond dat ik met kinderen bezig was. En guess what: dat was helemaal niet waar
Hij vindt het heel leuk, vindt het ook prima als ik naar het ziekenhuis moet, is vlakbij zei hij zelf, dus daar ben je zo.

Ik voel me helemaal opgelucht, het is helemaal out in the open en ze vinden het nog eens geen probleem ook maar hopen alleen maar voor ons dat het snel lukt
pi_49930934
Tally en Ticootje: ik kwam jullie namen ook heel vaak tegen bij het terugzoeken van mijn oude posts. Wat wandelen we hier al lang rond he...
Jose: bij mij is alles in orde. Het zijn de niet-zwemmers van lief die IUI en IVF voor ons uitlsuiten. Vandaar dat we begonnen zijn met ICSI.
MissSly: fijn om ook nu en dan positief nieuws te lezen hier! Mooi dat er zo goed gereageerd is. Kindjes maken is uiteindelijk ook gewoon iets moois. Al gaat het bij ons hier nogal omslachtig.
Hardloper.
IG @webkim
pi_49931023
Sinds december 2005 bezig.. Maar in het ziekenhuis pas sinds december 2006..
Dus zolang ben ik in principe niet bezig Vergeleken met sommige hier
pi_49931225
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Omdat een echo ongeveer 5 minuten duurt en mijn man dan 2 uur onderweg is..
Het ziekenhuis ligt om de hoek van mn werk (daar voor gekozen)..
En ik vind het ook niet erg om alleen te gaan.. De gesprekken waarbij er iets echt verteld word of een beslissing gemaakt moet worden dan is hij er altijd bij..
Bij deze echo's vind IK het niet zo belangrijk
Dat doen wij hetzelfde, Tally. Mijn vriend gaat niet bij alle onderzoeken mee. Dat kost hem zo veel tijd en geregel terwijl ik het echt niet erg vind om alleen te gaan voor een echo of samenlevingstest. Als een onderzoek naar verwachting pijnlijk is of bij echte info of beslissingen, is hij er wel.
  Moderator woensdag 30 mei 2007 @ 16:32:12 #185
5428 crew  miss_sly
pi_49931538
Ik hoorde in het ziekenhuis dat de vorige keer dat ik in het ziekenhuis bezig was (met mijn ex) in de zomer 1997 tot die ene korte zwangerschap had geleid.
Daarna heb ik mijn kinderwens eigenlijk in de ijskast gezet, hoewel ik mezelf voorhield dat ik het helemaal had opgegeven en daar vrede mee had. Dat blijkt toch ietsje anders
pi_49931650
Of dag 18 nu ideaal is of niet, ik hoop gewoon dat het raak is, Jose.

Wat een fijne reactie van je baas, miss-sly! Dat geeft een lekker gevoel he?

Morgen een echo, Tally, ben benieuwd.

Veel sterkte met rust houden, Webkim. Jullie zijn inderdaad al een tijd bezig. Wij zijn sinds januari 2006 bezig. Niet zo lang vergeleken bij de meesten hier. Mijn huisarts heeft vrij snel zelf wat onderzoeken gedaan en me toen doorgestuurd.
pi_49931693
Zo zie je maar, miss_sly, dat je jezelf soms voor de gek houdt he? Op zich wel hoopvol dat het een keer gelukt is, toch? Of zeg ik nu iets heel raars?
  Moderator woensdag 30 mei 2007 @ 16:41:14 #188
5428 crew  miss_sly
pi_49931895
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:36 schreef sombie het volgende:
Zo zie je maar, miss_sly, dat je jezelf soms voor de gek houdt he? Op zich wel hoopvol dat het een keer gelukt is, toch? Of zeg ik nu iets heel raars?
Nee hoor, je zegt niets raars
Na 2,5 jaar dokteren was er tenminste iets wat op follikelgroei leek, en dat was op zich al een succes. Dat de zwangerschap maar zo kort was, was natuurlijk heel verdrietig, maar er is geen reden om aan te nemen dat er iets structureels fout zit, behalve de PCO.
pi_49932208
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee hoor, je zegt niets raars
Na 2,5 jaar dokteren was er tenminste iets wat op follikelgroei leek, en dat was op zich al een succes. Dat de zwangerschap maar zo kort was, was natuurlijk heel verdrietig, maar er is geen reden om aan te nemen dat er iets structureels fout zit, behalve de PCO.
Bij mij lijkt het er ook op dat alles (op de PCO na) normaal werkt..
De medicijnen doen goed hun werk.. Dus alleen nog blijven plakken
pi_49932368
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:49 schreef Tally het volgende:

[..]

Bij mij lijkt het er ook op dat alles (op de PCO na) normaal werkt..
De medicijnen doen goed hun werk.. Dus alleen nog blijven plakken
Hardloper.
IG @webkim
pi_49932533
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:54 schreef Webkim het volgende:

[..]

[afbeelding]
Juist ja.. Ik verwacht (als ik kijk naar de vorige week) mn eisprong zo rond mn verjaardag..

We hebben (samen met de gyn) nog eens na zitten tellen maar dit keer was ik dus precies op dag 28 ongesteld geworden.. Aan de ene kant mooi dat het een mooie cyclus brengt van 28 dagen..
Aan de andere kant kut dat het dit keer niet gelukt was..
Mja.. We kunnen weer klussen
pi_49932760
Verjaardagsklussen Tally!
Wel erg netjes, die 28.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:59:12 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49934579
WebKim... ik dacht 'huh???? Waarom herinner ik me haar dan niet...'
Tot een van je quotes, je vorige nick... duh!

Oh, en voor de OP moet je idd even een iets korter verhaaltje dan die 'nostalgie' post maken.
Kijk maar in de OP voor voorbeeldjes.

Miss_Sly, wat een leuke reactie van je baas!
pi_49934764
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk ook aan jou en vind het fijn als je soms even wat laat horen

Heerlijk vooruitzicht, die vakantie! Wij gaan volgende week 8 dagen, ook naar zo'n resort. Heb er helemaal zin in! En na de vakantie ga ik ook definitief stoppen met roken. Dat is ook iets waar mijn erg streng in is: als we echt aan de slag gaan in het ziekenhuis, moet er gestopt worden. Hij zeurt er nooit over, doet niet moeilijk, maar in dit geval is hij wel streng. Dus dat wordt stoppen

Wat naar dat je weer zo'n last van je buik krijgt...kan dat nou ook nadelige gevolgen hebben voor de behandeling?
ik zou met liefde wel meer willen posten hoor, maar ik sta even stil op dit moment en behalve wat gemopper hier en daar met "ik wil ooooohoooooook" heb ik op dit gebied niet zoveel te melden, dus zou hier alleen maar vulling zijn, en vind het hier druk zat de laatste tijd! (hop, wordt weer tijd voor wat zwangeren!)

Voor zover ik weet kunnen die eileiders (op veel klachten na) geen kwaad. Ze zijn afgeklemt, dus al zit er weer vocht in, het kan nu niet de baarmoeder in. Dus dat scheelt (want anders zou het de embryo's kunnen wegspoelen oid). Maar constant het gevoel alsof je ongi moet worden is niet fijn (en volgens mij ook niet normaal!)

Jij ook stoppen met roken!! Heb je al een idee hoe je dat gaat doen? Bij de vorige pogingen ben ik steeds semi gestopt, dan weer een poos, maar tegen het einde van de wachtweken kon ik mezelf écht niet meer inhouden... Daarom wil ik nu echt vooraf gestopt zijn... Maar ik zie er wel tegenop! Wellicht dat de combi met acupunctuur .. Hier is het andersom, manlief wil niet echt.. Maar ik vind: ik doe er alles aan om zwanger te worden, dan moet hij dat ook doen! Maar denk dat dat helemaal goed gaat komen

Volgende week al lekker weg, lekker van genieten dame!! Helemaal los en vooral met roken, dan ben je het eind van de vakantie gewoon zat en stop je vanzelf

Ticooooooooooooo in mijn vorige post vroeg ik: waarom denk je dat je aan de volgende volwaardige poging moet beginnen? Ben je al ongi? Ikke niet snap, en kan er niets over terugvinden! Je hebt toch weer een terugplaatsing gehad??
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:07:19 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49934836
*reclame*
Als je acupunctuur overweegt zou ik je aan willen raden om voor laser-therapie te gaan. Werkt volgens de acupunctuur principes en heeft voor zowel E.T. als mij echt wonderen gedaan.
*einde reclame*
pi_49935132
dank voor deze reclame!

Ik heb een homepaat en een acupuncturist gemaild, die laatste doet zowel acupunctuur als idd laser dinges!! Kennis van mijn man (en dan spreek je wel weer over 1 zo'n verhaal) konden ook niet zwanger worden, bleek zij een bepaalde parasiet/bacterie in haar darmen te hebben die innesteling bijna niet mogelijk maakte... Middeltje van de homeopaat erbij en de maand erop was ze al zwanger!

Nu ken ik dat persoon zelf niet, dus lastig te oordelen. Maar laser/acupunctuur of homeopaat kunnen geen kwaad, dus baadt het niet schaadt het niet
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:52:19 #197
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_49936425
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:19 schreef Tally het volgende:
Sinds december 2005 bezig.. Maar in het ziekenhuis pas sinds december 2006..
Dus zolang ben ik in principe niet bezig Vergeleken met sommige hier
ik precies even lang! Na ons trouwen (december 2005), ben ik gestopt met de pil... en sinds afgelopen januari bezig in het ziekenhuis.

Ooh, oke, Webkim. Ik dacht namelijk dat het bij jou ook niet zo wilde, maar gelukkig is bij jou alles oké!

Als ik naar het ziekenhuis moet, gaat Michiel ook niet altijd mee. Voor kleine onderzoekjes vind ik dat niet nodig (echo's enzo), maar bij de grotere onderzoeken is hij wel altijd meegegaan. Achteraf had ik het wel leuk gevonden als hij erbij was geweest bij de samenlevingstest, zodat hij zijn eigen oogst kon bewonderen ... nu heb ik die zwemmers alleen gezien en kon ik het hem alleen maar vertellen... Maar dat was natuurlijk ook wel weer leuk om te doen.
pi_49936859
Ik heb geen samenlevingstest gehad.. Waar is die precies voor?
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:15:42 #199
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49937286
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:05 schreef NieTTus het volgende:

Ticooooooooooooo in mijn vorige post vroeg ik: waarom denk je dat je aan de volgende volwaardige poging moet beginnen? Ben je al ongi? Ikke niet snap, en kan er niets over terugvinden! Je hebt toch weer een terugplaatsing gehad??
sorry

Nee ben nog niet ongi, ben nu officieel 1 dag overtijd.

ssstt
pi_49937327
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:04 schreef Tally het volgende:
Ik heb geen samenlevingstest gehad.. Waar is die precies voor?
Je moet verplicht klussen en dan maken ze een ochtend later een schraapje van je slijmvlies om te kijken of dat de zaadcellen niet afstoot. Dat kan namelijk ook nog.

Zie ook hier.
Hardloper.
IG @webkim
pi_49937348
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:16 schreef Webkim het volgende:

[..]

Je moet verplicht klussen en dan maken ze een ochtend later een schraapje van je slijmvlies om te kijken of dat de zaadcellen niet afstoot. Dat kan namelijk ook nog.
Op die manier.. En wanneer kijken ze dat na?
Zal ik daar morgen eens om vragen
pi_49938412
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]
Nee ben nog niet ongi, ben nu officieel 1 dag overtijd.

ssstt
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:42:37 #203
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_49938476
Niettuske, een dikke kus voor u.

Ik moet zo huilen van jullie verhalen. Gemeen voelt het. Die verrotte onzekerheid, het wachten, stomme zomerstops. Bah.
Ik duim en wens voor jullie de allermooiste plakkers.
Het voelt zo niet-eerlijk om hier te posten maar ik ldenk aan jullie
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:24:18 #204
3011 E.T.
pi_49940247
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:42 schreef Lishe het volgende:
Het voelt zo niet-eerlijk om hier te posten maar ik ldenk aan jullie
Raar is dat he?
Hoewel ik wel het voorbeeld ben dat ICSI wel degelijk kan lukken en hele mooie kindjes levert, voelt het wrang.. het is mij gelukt en ik gun het jullie ook zo
Ik hoop alleen maar dat alle moeite snel vergeten is voor jullie

Ow ja.. idd al bijna 1,5 jaar rookvrij door laser-therapie! Zonder enige moeite; ik had nog een pakje thuis liggen en dat heeft nog een maand boven op de kast gelegen.. daarna heb ik 'm maar aan een vriendin gegeven
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_49940377
Als er een frummeltje uit komt is het helemaal geen moeite
En als ik zeker weet dat ik er voor beloont word zou ik de gekste dingen er voor doen..
Alleen weet je het niet zeker
Maar moeite is het niet als je later in de ogen van je poppetje kan kijken
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:47:46 #206
3011 E.T.
pi_49941322
En dat is echt zo
pi_49941672
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:15 schreef Ticootje het volgende:
ssstt
Ik zeg dan even héél zachtjes dat ik ontzettend voor je duim.... sssshhht...

Lieve dames, weet dat er 'achter de schermen' van dit topic door velen ontzettend voor jullie gehoopt en geduimd wordt
pi_49953507
Goeiemorgen ladies!
Tally, succes vanmiddag!
Ticootje: en? en? nog geen ?
Ik ben zo douchen en weg. Mijn buik is minder opgezet dan gister dus ik heb stiekem hoop op een terugplaatsing.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 31 mei 2007 @ 07:49:50 #209
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49953638
Nog niets hier...

Webkim, ik denk dat het nog een beetje vrieg is voor een terugplaatsing..
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:07:07 #210
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_49953770
Ow TIcootje wat spannend.... dat is nog niet eerder gebeurd, of wel? Ik duim voor je!!
Make love, not war ☮
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:09:16 #211
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49953785
Nee diaan, dit is geheel nieuw. Ik ben echt zo zenuwachtig. Bij elk krampje schrik ik. Ik check 100 x per dag of het al gecheckt is....

Ik heb nu zoveel hoop, het zal een flinke domper worden als het toch niet raak is.
pi_49953927
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 07:49 schreef Ticootje het volgende:
Nog niets hier...

Webkim, ik denk dat het nog een beetje vrieg is voor een terugplaatsing..
Te vroeg? Godbewaarme!
Heb er al een maand prikken, een Pregnylshot en een punctie opzitten. Het is precies op tijd voor een terugplaatsing!
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:23:19 #213
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49953958
Haha, ja ongeduld!

Je hebt dinsdag je punctie gehad... Eigenlijk zou het wel kunnen, ander plaatsen ze waarschijnlijk morgen terug.

Bij mij zat er altijd 3 dagen tussen.

Denk aan je volle blaas!
pi_49954099
Tiocootje, ik lees hier altijd mee, maar plaats nooit iets. Maar vond dit aanleiding op te posten, ik duim voor je en zou het dan toch stiekem

Webkim, ook jij succes zometeen, als je al niet al weg bent !
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt !
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:36:19 #215
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49954157
Wat leuk dat er zoveel mensen eigenlijk meelezen..

Heel lief dat jullie allemaal aan me denken. Ik hoop dat het werkt.
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 09:22:16 #216
5428 crew  miss_sly
pi_49955113
Ticootje, kan me voorstellen dat je helemaal bloednerveus bent
Ik hoop dat je gauw kunt verhuizen naar een ander topic!
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:27:14 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49955273
Ticootje, spannend joh!

Tally, succes vanmiddag en Webkim, hopelijk goed nieuws vandaag of morgen!
pi_49955497
Groen licht voor de terugplaatsing.
Moet wel kalm aan blijven doen en de kans op overstimulatie bij een zwangerschap is er, maar we hebben dat allemaal uitvoerig besproken en het gaat dooooooor!
Hardloper.
IG @webkim
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 09:47:04 #219
5428 crew  miss_sly
pi_49955795
Webkim, goed nieuws hoef je niet te wachten tot na de zomerstop

Tally, de echo vanmiddag, toch? Hopen op een mooi ei
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:48:05 #220
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49955827
Webkim wanneer is de terugplaatsing??
pi_49955872
Webkim gefeliciteerd.. Wat tof!!

Ticootje.. Spannend!!!

Hoop ik ook miss_sly.. Moet er om 11:50 zijn Dacht half 12
Maar ach..
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:52:25 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49955954
Goed nieuws Webkim!
Wanneer gaat het gebeuren dan? Vandaag of morgen?
pi_49959153
Op naar het ziekenhuis
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:03:08 #224
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49960173
suc6 tally met je ei.

Oh en ik heb even op babybrabbel gekeken, als het raak is.... dan ben ik in februari aan de beurt.

[ Bericht 72% gewijzigd door Ticootje op 31-05-2007 12:26:24 ]
pi_49961157
Ik heb twee emmy's in mijn buik!!!

Tally, hoe is het jou vergaan?
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:46:26 #226
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_49961578
Hopelijk is het gewoon zo Ticoo

Tube superglue geeft aan Webkim Succes
pi_49962056
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef Webkim het volgende:

kim ik ga voor je duimen en duimen en duimen veel sucses
pi_49962160
quote:
Helemaal tof voor je!
Variety is the spice of life
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:06:58 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49962185
quote:

*duimen gaat...
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:10:54 #230
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49962337
webkim!!! Dat is goed nieuws zeg!

Hoeveel emmy's heb je nu nog in de vriezer?

Ik hoop dat ze blijven plakken. Misschien kunnen we samen wel naar het andere topic...
pi_49962874
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef Ticootje het volgende:
suc6 tally met je ei.
Welk ei..
Zitten er zat maar is niets gebeurt..
Ik mag dinsdag weer terug..
Ja misschien is het gewoon nog te vroeg zei de gyn..
Mja.. Verleden keer zag je al een groot verschil..
Vdorrie..
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:32:39 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49962943
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 13:37:58 #233
5428 crew  miss_sly
pi_49963120
Webkim, goed nieuws

Tally, wat een domper maar wie weet, misschien dinsdag beter!

Ticootje...hoe lang ben je nu over tijd?
pi_49963379
Ja wie weet..
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:47:17 #235
61800 Rottdog
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:55:50 #236
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49963704
Tally, oh wat sjit. Nou hopen dan maar dat het te vroeg was...

Miss_ sly. 1 dag... vandaag is dag 2... om 5 uur vanmiddag zit ik officieel op 2 dagen.
pi_49963865
Owh en ik heb het nagevraagd van de samenlevingstest..
Ziekenhuis Overvecht (mesos en Antonius) doen niet aan deze test..
Het verschil van een vrouw met een positieve of negatieve test is zo klein..
Zij hebben beide even veel kans om zwanger te raken.. Dus heeft de test weinig zin..
Mijn baarmoederslijm is in het begin getest op helderheid en zuurgraad en weet ik veel wat dat zij een samenlevingstest niet nuttig vinden..
Daarbij komt dat het niet echt een leuke test voor arts en patient is (je MOET vrijen en dat soort dingen) dat ze het gewoon liever niet doen..
pi_49965805
Tally: potverdorie..!
Ticootje: samen verhuizen lijkt me leuk ja. Who knows...

Al bedacht wanneer je gaat testen?
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:03:00 #239
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49965865
Wanneer mag jij testen?? Ik mag zondag... Maar als het goed is kan ik nu ook al testen, maar ik denk niet dat ik dat durf.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:20:03 #240
3011 E.T.
pi_49966367
Webkim
en nu fijn op de bank liggen, heel heel veel water drinken en een beetje fokken! Sterkte met het doorkomen van de komende twee weken!

Tally, wat een tegenvaller
pi_49966537
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Wanneer mag jij testen?? Ik mag zondag... Maar als het goed is kan ik nu ook al testen, maar ik denk niet dat ik dat durf.
Ik mag pas 14 juni.
Hardloper.
IG @webkim
pi_49966586
Ja ik ben boos.. maar waarop
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:34:15 #243
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49966871
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:24 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ik mag pas 14 juni.
dat is wel ver weg he? Maar als je die datum haalt zonder bloed, heb je volgens mij al vrij veel zekerheid.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:34:34 #244
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49966887
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:26 schreef Tally het volgende:
Ja ik ben boos.. maar waarop
Op je lichaam...
pi_49971654
Ik lees het topic door en schiet van zenuwachtige spanning naar een juichstemming naar een baalgevoel.

Ticootje, wat spannend! Ik duim voor je.

Kim, wat super, 2 emmy's! Vasthouden hoor!

Tally, echt balen. Kan me voorstellen dat je boos bent. Ik hoop dat dat ei er toch snel is.
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:20:56 #246
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49981447
ik heb een test in huis gehaald... en nog niet ongi, dus dat deel is gelukt.

Ik heb wel steeds het gevoel dat ik ongi wordt, maar het is alleen maar vloeien...niets bruins.

Mijn borsten doen nu toch wel pijn, hobbels in de wegen moet ik echt vermijden. En ik heb ook bh's die iets minder ondersteuning bieden die moet ik niet dragen.

Officieel 2 dagen overtijd! Dit is me nog niet overkomen, de gyn zal heel tevreden zijn. Ze wilde in ieder geval al eens bereiken dat ik overtijd zou raken. Ik hoop nu natuurlijk op 9 maanden overtijd.

Ik mag zondag testen, maar volgens mij kan ik al testen. Maar nu het erop aan komt durf ik gewoon niet.
  donderdag 31 mei 2007 @ 23:13:33 #247
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_49983596
Aah, Tally, wat klote joh!! Shit!! Hopelijk krijg je dinsdag beter nieuws!

Webkim wat goed, die twee emmy's!! Fijn dat het vandaag toch nog door is gegaan!!

Ticoo... ja maakt het wel heeeeel spannend!!!! Ik heb morgen een trouwerij en als ik overmorgen hier weer terug kom, wil ik hier een mooie positieve test van je zien!!!
  donderdag 31 mei 2007 @ 23:42:31 #248
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_49984755
Lees al een tijdje mee hier en Ticootje, ik ben echt aan het duimen voor je hoor! En ook voor alle andere dames, dat jullie maar snel mama-to-be mogen zijn.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_49989443
Ik hoop het zo voor je, Ticootje! Kan me voorstellen dat je het spannend vindt maar denk je dat het volhoudt tot zondag?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 07:49:09 #250
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49989663
Ik hoop het wel ja. Vanacht had ik gedroomd dat ik met mijn eigenwijze kop toch vroeger ging testen...

pff. Ik vind dit eigenlijk maar niets die onzekerheid.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:17:04 #251
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49991016
O Tico, ik lees het nu pas. Wat spannend!!

Ook voor Webkim!

Voor alle andere wachtenden,
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49993186
En Ticootje, wat heb jij de komende dagen allemaal aan afleiding gepland? Het lijkt dan ineens lang te duren he, tot zondag...
Ik kan me er wat bij voorstellen: ik zit NU al op hete kolen.

Wanneer kan je eigenlijk op zijn vroegst ongesteld worden na een terugplaatsing als de innesteling niet is gelukt?
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:35:05 #253
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49993292
Webkim, ik werd altijd rond dag 26 ongi bij de volledige behandeling.
Op zn vroegst volgens mij na 8 dagen na tp.

Ik denk dat ik morgen ga testen. Als het dan toch niet zo is, dan kan ik in ieder geval mijn medicijnen ophalen. Want als ik zondag ongi zou worden dan heb ik toch een probleem.

Verder denk ik wel dat de kans groot is dat het nu raak is hoor.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:24:20 #254
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49994746
ticootje spannend hoor
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:11:33 #255
61800 Rottdog
pi_49998120
Ticoo het moet gewoon
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:24:59 #256
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49998510
Dat vind ik ook hoor!!!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:29:50 #257
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_50000931
Ticcotje, spannend hoor. Ik duim voor je.

De rest van de dames wil ik een hart onder de riem steken.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  Moderator vrijdag 1 juni 2007 @ 14:38:11 #258
5428 crew  miss_sly
pi_50001184
Ticootje, het klinkt zo goed! Ik hoop het zo voor jullie!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:21:17 #259
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50010190
Ik kon het echt niet laten, en ik heb er gewoon een goedkope test tegenaan gegooit...

Ik ben zwanger!!!! Eindelijk! 2 strepen, duidelijk zelfs.

Ik kan het moeilijk geloven, morgen ochtend wil ik nog een keer testen en zondag voor het echie. Maar het is natuurlijk gewoon raak....
  Moderator vrijdag 1 juni 2007 @ 19:22:29 #260
5428 crew  miss_sly
pi_50010215
Ticootje!! wat geweldig!!
Heeeeeel erg gefeliciteerd!!

wat een geweldig nieuws!!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:25:13 #261
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50010301
Ik ben echt zo blij!
  Moderator vrijdag 1 juni 2007 @ 19:26:37 #262
5428 crew  miss_sly
pi_50010352
Ticootje, ik heb gewoon de tranen in mijn ogen

Eindelijk vertrekt er weer eens iemand uit dit topic! Heeeeeerlijk
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:45:59 #263
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50010949
  Jubileum moderator vrijdag 1 juni 2007 @ 19:46:42 #264
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50010969
Jaaaa Ticootje wat geweldig!!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_50011512
Ticooooooo!!!
Ik ben heel heel heel blij voor je!
Hardloper.
IG @webkim
pi_50012258
TICOOTJE

Ook hier nog even van harte meid, super hoor!! Eindelijk jullie engelengeduld beloont. Super zwangerschap gewenst voor jou en je vent.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:36:25 #267
3011 E.T.
pi_50012784
Ticootje wat goed
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:40:50 #268
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50015410
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:46:10 #269
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_50015768
Ticootje, geweldig !! Van harte gefeliciteerd!!
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:56:44 #270
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_50016279
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik kon het echt niet laten, en ik heb er gewoon een goedkope test tegenaan gegooit...

Ik ben zwanger!!!! Eindelijk! 2 strepen, duidelijk zelfs.

Ik kan het moeilijk geloven, morgen ochtend wil ik nog een keer testen en zondag voor het echie. Maar het is natuurlijk gewoon raak....
Helemaal raak! van harte
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:56:58 #271
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_50016293
Ticootje wat geweldig nieuws zeg!! van harte gefeliciteerd
Make love, not war ☮
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:58:10 #272
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_50016346
Wow Ticootje! Wat geweldig gaaf!
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_50016573
O, Ticootje, wat geweldig! Ik ben zo blij voor je (heb gewoon tranen in mijn ogen, maf he?), echt super.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:42:19 #274
61800 Rottdog
pi_50018042
Whoehaaaaaaaaaaaa super Ticoo gefeli helemaal super

En nu wegwezen hier
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:46:15 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50018209
Ticootje! Gefeliciteerd!
pi_50022876
* Webkim kan niet slapen.
Nog 12 dagen...
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 2 juni 2007 @ 07:08:53 #277
103793 kozakken
Living the life
pi_50026654
Ticootje
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:57:26 #278
26341 Mariposa
Telt af...
pi_50027466
Ticoo Je bent zwanger , wat gaaf!
quote:
Op maandag 28 mei 2007 18:49 schreef sombie het volgende:
Mariposa, ik hoop dat jullie je oma in Spanje leuk nieuws kunnen geven! Dat was jij toch, die naar Spanje en daar misschien moet gaan testen?
Ja, dat was ik. Maar ik durf er eigenlijk niet meer op te hopen. Maar goed, maar even weer wat geduld tevoorschijn toveren
Misschien komt er voor jullie over een week toch die verrassing, ik hoop tenminste van wel

Rottdogg, wat een tegenvaller zeg. Kunnen ze iets aan die progesteron gehalte doen?

Webkim, wat een eitjes! En 2 emmy terug! Blijven plakken hoor! Zijn er eigenlijk nog emmy's ingevroren?

Wat relaxed NieTTus, zon vakantie in het verschiet Wel jammer dat je zo'n last van je buik hebt. Is het al iets minder geworden?

Dat van je 'hoop' uitschakelen herken ik ook hoor Jose, dat is ook hier in volle gang, zoals ik al hierboven schreef. Maar misschien dat er ook voor jullie een verrassing in het verschiet ligt. Wat betreft je temp. vraag ik heb geen idee.

Miss sly, gelukkig dat je begripvolle bazen hebt, dat scheelt al een boel in 'zorgen' maken.

Tally wat een domper, hopelijk dinsdag beter nieuws
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_50027594
Zou het kwaad kunnnen als ik per ongeluk twéé keer de ochtenddosis Progestan heb gedaan?
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:33:42 #280
26341 Mariposa
Telt af...
pi_50027898
Geen idee, misschien even de weekendapotheek bellen?
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_50027960
Ik heb 2 maal daags 2 voorgeschreven gekregen, maar heel veel ziekenhuizen hanteren 3 maal daags 2.
Dus heel erg veel zorgen maak ik me niet.
Hardloper.
IG @webkim
pi_50028328
Ticootje! Van harte gefeliciteerd!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:07:44 #283
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50029447
wat zegt de bijsluiter??

En kijk even op internet..
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:16:30 #284
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50029627
ticootje en ticooman wat fijn, super geweldig ! jullie veel te lange wachten beloond
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:06:24 #285
61183 leonieke
Dan toch?
pi_50042162
Spannend Webkim!! Ik ga voor je duimen!

Ticootje, hier ook nogmaals feli!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:24:29 #287
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50046099
Hee Ticoo, wat goed .. ik had wel verwacht je te kunnen feliciteren!! Leuk nieuws! Heel erg gefeliciteerd dat het nu eindelijk raak is... en geniet er maar dubbel zoveel van!!Jullie verdienen het!!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:45:15 #288
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_50046742
Héé Tico! Van harte gefeliciteerd hoor
en vandaag ook getest?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_50052655
Goeiemorgen allemaal!
It's me again, na wéér een heul onrustige korte slapeloze nacht.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 3 juni 2007 @ 07:43:57 #290
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50052931
Nou, na 2 testen geloof ik het wel hoor...

Webkim, je kan op zn vroegst pas na 8 dagen ongi worden, niet eerder. Dus de eerste week na tp hoef je je nog nergens zorgen om te maken.
pi_50053849
Wat heb ik dan voor menstruatiepijnachtige krampen?
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 3 juni 2007 @ 10:42:06 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50053893
Dat kan van alles zijn. Er zit iets in je buik nu, je hebt allerlei medicijnen gebruikt de afgelopen zijn. Het hoeft nog niks te zeggen dus.
En die krampen kunnen zelfs duiden op een zwangerschap.
pi_50054117
Hadden ze me niet even kunnen vertellen dat dit zó zenuwslopend zou zijn?

Ohja, dat hebben ze wel 20x gedaan. En dan was er nog het wereldwijde internetweb. En dan tóch nog denken Bij míj zal dat wel meevallen, want ik ben zo nuchter en met beide benen op de grond en alles'
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 3 juni 2007 @ 10:59:29 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50054183
Erg hè!
Ik moet wel een klein beetje grinniken om je gehyper, maar ik weet ook dat er niks aan te doen is om het tegen te gaan.
Ik had daar al last van in de 2e helft van mijn cyclus en dan was dat nog gewoon allemaal op de natuurlijke manier, laat staan dat je zeker weet dat er 2 emmy's in je buik zitten en de vraag nu is of ze blijven plakken.

Maar geneer je niet en leef je uit hier hoor! Daar is het forum voor!
pi_50054522
én mijn weblog
*sluikreclame maakt*
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 11:56:43 #296
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_50055419
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb even op babybrabbel gekeken, als het raak is.... dan ben ik in februari aan de beurt.
En dat wordt me toch een mooi februarikindje Lieve Ticootje wat een heerlijk nieuws. Ik hoop dat je snel uit deze onzekere periode kan stappen en volop kan genieten van het wondertje in je buik

De rest van de meiden hier heel veel sterkte met wachten. Wachten op de volgende behandeling, wachten op uitslagen van testen, wachten tot de follikels groot genoeg zijn, wachten op die ene spannende datum dat je eventueel mag testen. Naast alle emotionele, lichamelijke, hormonale achtbaanmomenten is het helaas heel veel wachten in de medische malle molen. Konden we de tijd maar even vooruit draaien om te zien wat er in de toekomst voor jullie in het verschiet zit. Dat maakt het zoveel makkelijker om hierdoorheen te komen. Als je nou zeker wist dat alle moeite en spanning zou leiden tot een kindje dan zou je elke dag wel een half uur op je kop willen staan. Ik wens jullie alle succes en geluk van de wereld en ik hoop zo dat het voor jullie allemaal hier wordt beloond!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 12:33:34 #297
5428 crew  miss_sly
pi_50056359
Slaapmeisje, wat een lieve, wijze woorden
Inderdaad, als ik vooruit kon kijken en weten dat het goed kwam, ging ik deze periode fluitend door, net als de andere meiden waarschijnlijk.

Ow ja, mijn beste vriendinnetje was hier vorige week en die vertelde dat ze 3 stellen kent die naar de Dominicaanse Republik op vakantie gingen en zwanger terugkwamen! Wij vertrekken donderdag en dat is toevallig ook nog eens dag 14 van mijn cyclus. Wij gaan dus erg ons best doen om de reeks voor te zetten
  zondag 3 juni 2007 @ 13:21:09 #298
61183 leonieke
Dan toch?
pi_50057756
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:33 schreef miss_sly het volgende:
Slaapmeisje, wat een lieve, wijze woorden
Inderdaad, als ik vooruit kon kijken en weten dat het goed kwam, ging ik deze periode fluitend door, net als de andere meiden waarschijnlijk.

Ow ja, mijn beste vriendinnetje was hier vorige week en die vertelde dat ze 3 stellen kent die naar de Dominicaanse Republik op vakantie gingen en zwanger terugkwamen! Wij vertrekken donderdag en dat is toevallig ook nog eens dag 14 van mijn cyclus. Wij gaan dus erg ons best doen om de reeks voor te zetten
hmz... we hebben nog geen huwelijksreis geboekt
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 13:32:22 #299
5428 crew  miss_sly
pi_50058148
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:21 schreef leonieke het volgende:

[..]

hmz... we hebben nog geen huwelijksreis geboekt
Ik zal je zsm laten weten of het een aanrader is...en mee rdan een opzicht
  zondag 3 juni 2007 @ 13:33:44 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50058187
Het is iig een goed voornemen miss_sly! Zou leuk zijn als het idd uit zou komen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')