Sombie, ik word geholpen in Voorburg in het diaconessehuis, Reinier de graaff groep. Ik heb totaal geen moeilijkheden met afspraken. Ik kan echt aangeven wanneer ik wel en niet kan/wil. Zo wil ik liever niet al te veel van mijn werk afwezig zijn omdat mijn baas niets weet, en dat wil ik graag zo houden. Ik maak meestal afspraken vroeg in de ochtend. Meestal ben ik de eerste of de tweede van de dag en sta ik om 8 uur weer buiten. Het komt ook vaak voor dat een afspraak in het weekend valt. Zo heb ik de laatste paar pogingen afspraken gehad op de zondag. Omdat ik op zondag eerst iets anders te doen heb staan die afspraken gewoon in het begin van de middag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:16 schreef sombie het volgende:
Tally, wat rot dat het zo onduidelijk is. Ik hoop dat je snel meer weet.
Jose, het grootste probleem was niet dat ik te vroeg in mijn cyclus zat (dag 13) maar dat er meer dan 10 uur zat tussen het vrijen en de test. En dat kwam doordat ze tegen mij hadden gezegd dat ik de avond van tevoren moest vrijen maar dat hadden we dus die ochtend moeten doen.
Vandaag voor de echo geweest en nu bleek dat mijn eisprong al is geweest en dan waarschijnlijk tussen gistermiddag en vanmiddag. Maar gisteren hebben we niet gevreeen want mocht niet van de gyn ivm het onderzoek. Ik baal er vreselijk van. De komende twee maanden ben ik er niet rond mijn vruchtbare dagen dus dan kunnen we het onderzoek ook niet doen.
Mijn directeur is echt super. Dat wist ik eigenlijk al maar dat is nu gewoon weer eens bevestigd.
Dat overstappen ga ik inderdaad maar eens uitzoeken. Zitten jullie allemaal in een academisch ziekenhuis?
Ach dat is al lang niet meer zo spannend...quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:54 schreef sombie het volgende:
En hoe is het met jou, Ticootje? Hou je het een beetje uit? Dat afwachten is altijd zo naar he?
Ja, inderdaad.. alleen dat scheelt al enorm (onze cyclussen). Wat ik zeg is op mij van toepassing en heeft niks met jou te maken. Hopelijk is die ene keer net genoeg geweest en zat je erg in de buurt van je eisprong. Wie weet!! Zou leuk voor je zijn!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:54 schreef sombie het volgende:
10 uur was inderdaad de grens. Mijn afspraak was laat die ochtend waardoor er meer dan 12 uur tussen zat. Nou ja, gedane zaken nemen geen keer, maar ik blijf het stom vinden van die assistente.
Heel misschien was die ene keer vrijen net genoeg en anders over twee maanden weer verder met het onderzoek.
Je maakt me niet bezorgd, hoor.Mijn cyclus is sowieso heel anders dan de jouwe zo te lezen. Hoe is het nu bij jou met die dubbele dosis Clomid? Dan moet je cyclus ook korter worden, toch?
Toch wel vervelend nieuws. Maar als de sperma op het randje van IUI zit, dan is het nog best wel heel goed voor IVF. ISCI is echt een hele slechte zaadkwaliteit, dan heb ik het over minder dan 1 miljoen zaadcellen. Een normale man heeft 140 miljoen zaadcellen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:06 schreef miss_sly het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis.
We zijn besproken in het gyn. overleg afgelopen maandag. Op de correcte manier (bloed en echo) is definitief vastgesteld dat ik PCO heb. Da's niets nieuws, eigenlijk, maar goed.
Omdat mijn behandelingen met clomid zo lang geleden zijn, willen ze eigenlijk eerst nog max. 3 clomidbehandelingen gaan doen: 1x 50 mg, 1x 100 mg en 1x 150 mg. Dat willen ze monitoren en afmaken met een IUI als er een eisprong is.
Echter.....het sperma was niet overtuigend goed. De twee uitslagen lagen redelijk ver uit elkaar. De ene uitslag is wel geschikt voor IUI, de andere uitslag zit op het randje. Dus willen ze het sperma nog een keer onderzoeken, maar nu echt heel goed. Speciale behandeling, opwekken in het ziekenhuis, niet thuis, op afspraak. Die afspraak is gezet voor na onze vakantie. De vervolgafspraak voor de uitslag is gezet op 12 juli. Indien de uitslag "geschikt voor IUI" is, gaan we starten met de clomid, of ga ik meedoen met het Coffee-onderzoek. Als de uitslag "niet-geschikt voor IUI" is, wordtverder onderzocht hoe of wat, en moeten we misschien door voor IVF of zelfs ICSI.
Dus, even afwachten maar weer....
Nou ja, over 2 weken lekker op vakantie, we gaan nu ook maar kaartjes halen voor Awakenings en verder maar andere leuke dingen gaan doen
Ja, dat kan wel. In je stokken zit normaal maar 1 ei per keer, nu zijn dat er een stuk meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef Webkim het volgende:
Slaapspul voor de avond tevoren.
Een tranquilizer en een zetpil voor de ochtend zelf.
En daar krijg ik dan een infuusje met pijnstilling.
Om 09:00 uur ben ik aan de beurt. Zie ertegenop. Heb weer zoveel eitjes dat zelfs de echo's nu en dan pijnlijk waren.
Ja nieuwe ronde.. Gister mee begonnen..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:44 schreef Jose81 het volgende:
Tally hoe staat het er nu voor bij jou? Is je menstruatie al doorgezet en zo ja ook alweer aan een nieuwe ronde Clomid begonnen?
wens je alle sterkte mop zal aan je denkenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:58 schreef Webkim het volgende:
* Webkim is doodnerveus.
Heb afgelopen nacht ook minstens 100 keer gedroomd dat ik ongesteld werd.![]()
Sombie, het is heel logisch dat je toch stiekem hoopt. Je bent er toch steeds mee bezig in je hoofd en je hoopt maar dat het gewoon lekker raak is...quote:Op maandag 28 mei 2007 18:49 schreef sombie het volgende:
Hallo, hoe is het met iedereen? Ik ben toch stiekem weer aan het hopen, terwijl de kans deze maand zo klein is. Maar ja, het gaat vanzelf. Nog anderhalve week wachten.
Jose, hoe ver ben je nu in je cyclus?
Heb goddank een flapjap te leenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:30 schreef Jose81 het volgende:
[..]
als je dat vervelen maar wel liggend doet![]()
Tja dat scheelt inderdaad... je zou maar eens een hele monitor met toebehoren op je schoot moeten nemen...quote:
Nu nog twee weken lang twee maal daags 2 Progestan-parels om te voorkomen dat ik ongesteld word.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:34 schreef Ticootje het volgende:
Sjit verkeerd begrepen.. Ik dachtd at ze met pregnyl nog moest spuiten.
Welke hormonen gebruik je nu webkim?
Morgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:43 schreef Ticootje het volgende:
Suc6 tally. Dat is overmorgen al..
Echo - o -o - o!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:40 schreef Tally het volgende:
Gister mn laatste clomidtabletje gehad.. en donderdag om half12 de echo...
Is goed.. Doe ik aan jou als ik daar wijdbeens ligtquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef Webkim het volgende:
[..]
Echo - o -o - o!![]()
Ik zal aan je denken morgenmiddag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |