quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:59 schreef NieTTus het volgende:En ik denk in deze dat jij het nog even zwaarder hebt dan ik
![]()
Hoe stom dat ook klinkt, toen ik nog niet in de molen zat, was mijn drang zooooo groot! De drang om zwanger te worden, de drang om iedereen te vertellen waar we mee bezig waren.. Maar in de poging zelf heb ik me ineens ook afgevraagd, is dit wel wat ik wil?
Dat heb ik ook soms hoor. Veel collega's die vragen wanneer ik precies kinderen wil? En of ik wel kinderen wil...
Ik heb een paar collega's verteld hoe de vork aan de steel zit, maar meestal zeg ik gewoon dat ik zeker nog een paar jaar ga wachten, dat ik er nog niet klaar voor ben
![]()
dat ik mijn leventje nog niet wil opgeven
![]()
Dat ik nog geen rekening wil houden met kinderen
![]()
(is voor mij makkelijker dan aan 70 collega's te moeten vertellen hoe het echt in elkaar zit, op die manier gaan ze er ook minder vragen over stellen
![]()
)
quote:
Hele normale gevoelens, maar doordat ik nu weet wat het allemaal inhoud, kan ik ook even de rust vinden. Vond ik hiervoor veel moeilijker..!! Juist ook nog toen ik de pil slikte (voordat mijn eileiders werden verwijderd) achteraf had ik zoiets van PIEP! Heb ik dat ding nog voor niets geslikt ook!
Waarschijnlijk zal het bij mij ook zo zijn hoor. Misschien ga ik dan ook aan de noodrem trekken
![]()
(en als ik het niet doe, zal mijn man het wel doen, want hij is er iets nuchterer (is dat een bestaand woord?
![]()
) in dan ik)
Maar nu heb ik al zoiets van: ik slik die pil eigenlijk voor niets. Ik ben anderhalf jaar geleden ofzo 6 maand gestopt om eens te zien of het nu wel al allemaal marcheert en toen heb ik 6 maand geen
![]()
gezien. Maar de gyn vindt dat het beter is om de pil te blijven slikken zodat alles toch eens regelmatig (excuseer mij voor het woord) gekuist wordt. Dus ja, dan slik ik maar braafjes die Yasmin
quote:
Het is een heel proces, en helaas moet je er van begin tot eind doorheen.. Maar ook jij gaat dat redden.. Vooraf denk je altijd dat kan ik niet, maar als je erin zit, ga je erin mee
![]()
zo is het met alles!!
Dat heb ik hier al een aantal keer gelezen, dus ik vertrouw op jullie deskundige mening
![]()
O wee als het natuurlijk niet zo zal zijn bij mij
quote:
Dank je wel voor je lieve woorden, en jij ook veel succes... Knap van je dat je op OUD kunt rondneuzen, in het begin was ik stik jaloers op alles en iedereen! (ja zelfs de mensen die in de molen zaten, want zij waren immers bezig en ik niet...) nu zie ik dat anders.. Zolang je je gevoel maar blijft volgen, en niet weg gaat stoppen om "anderen" of andere situaties!!
Bedankt
Ik ben soms ook jaloers hoor
![]()
Ik gun het iedereen dat ze vlug zwanger zijn, maar soms heb ik zoiets van: verdorie, bij hen lukt het zomaar, op 2 maand tijd... Maar dat jaloers gevoel verdwijnt dan ook altijd heel vlug omdat ik zelf ook wel besef dat moest ik in hun situatie zitten ook
![]()
zou zijn en het zou willen vertellen aan jan en alleman.
En ik vind al die foto's veel te schattig
![]()
Zelfs de foto's van zwangere buiken kan ik echt bewonderen. En het rammeltopic kan ik helemaal niet links laten liggen
En als reactie op jouw volgende bericht: ik ben 'blij' dat ik nu al weet dat ik direct met Clomid 'mag' beginnen. De onderzoeken heb ik al achter de rug (bloedonderzoeken, echo's, ...) en dus heb ik het gevoel dat ik echt wel tijd gewonnen heb
![]()
Want nu kunnen we echt nog niet bezig zijn, maar ben ik eigenlijk toch al bezig. Snap je het nog?
![]()
En ook al slaat de paniek soms toe als ik van de gyn kom, toch heb ik altijd zoiets van: oke, weer een stapje verder
![]()
weer wat extra informatie