abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 maart 2006 @ 20:47:32 #1
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_36002878
en hier maar weer verder....
Make love, not war ☮
pi_36002983
DIaan, dat zegt volgens mij niet altijd zo heel veel. Ik heb die kralenkrans ook op echo's gezien maar ik word wel altijd ongesteld. Mijn cyclus varieert van 20 tot 40 dagen zeg maar... Maar ik word wel ongesteld elke keer, alleen er is geen 'echte' eisprong.

Lishe, haha zo hoppatee hoeft het van mij nu ook niet persé hoor. Het mag best een tijdje duren, anders zitten ze wel heul kort op elkaar. Als het wel zo zou zijn, is dat ook goed natuurlijk, daar niet van...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 13 maart 2006 @ 20:54:21 #3
114177 Diaan73
pi_36003109
Ow okay.... ik snapte het ook al niet zo goed.... voorlaatste en daarvoor cyclus van 38 dagen.... maar nu heb ik mn eerste Clomid "kuurtje" van 5 dagen gehad.... over 2 weken bloedprikken dus en op 3 april hoor ik of het gewerrkt heeft.....
Make love, not war ☮
  maandag 13 maart 2006 @ 21:22:53 #4
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36004120
Igraine spannende tijden weer! Succes!

Catoot, heben die mensen die altijd zeggen 'je moet er niet zo mee bezig zijn' zich wel eens voorgesteld hoe dat zou moeten met dagelijkse spuiten? Hoe kan je er dan in vredesnaam een dag niet aan denken? Elke dat die prik moeten zetten betekent ook dat je er elke dag aan moet denken. (oftewel, bullshit dus. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:16:08 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36006223
Nou idd. Niet aan denken hoor! Maar wel elke dag die spuit in je been zetten!
  maandag 13 maart 2006 @ 22:24:33 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_36006563
nee, je moet er niet aan denken, niet spuiten, niet n**ken, helemaal niks dan ben je zo zwanger joh!!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 13 maart 2006 @ 22:33:51 #7
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36006944
Catootje morgen prikken? Heb je al eens eerder geprikt? De eerste is even wennen, maar daarna zul je zien dat het steeds makkelijker gaat en je bijna zonder na te denken je spuit zet hoor. Dan hoef je er ook niet zo mee bezig te zijn
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_36013634
succes met je 1e prik catootje!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_36022342
Catoot,moet je vanavond je 1e prik erin jassen Veel succes ermee en niet nadenken,dan stop je voor ie goed in je buik zit en moet je nog een keer prikken en heb je dus 2 bloedende gaatjes (zoals deze muts wel eens deed)

Hier lijkt het bloeden eindelijk op te houden niet normaal toch,zo'n inseminatie,je bent er compleet ongi van Is het al volgende week vrijdag ?

Groetjes,Minoes
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:11:26 #10
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36023933
Minoes als ik de tijd kon verzetten dan deed ik dat gelijk het is gewoon raak
  dinsdag 14 maart 2006 @ 19:44:42 #11
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_36032413
Jeetje, spannend hoor Minoes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_36032539
helleu....ik heb er vanavond niet aan gedacht, mag ik dan nu mijn kindje ontvangen!!! Spuit gezet, wat attent dat jullie er aan dachten! Het viel (uiteraard) mee, lief klein naaldje. Deed alleen iets onhandigs met eruit halen, waardoor ie wat floepte en dat voelde ik wel.... De alcohol waarmee ik mijn buik ontsmette voelde ik meer Heb nu Henry Rollins op de speaker staan om wat adrenaline kwijt te kunnen.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_36032874
Leuk dat de eerste spuit goed gezet is Catootje
  dinsdag 14 maart 2006 @ 20:00:07 #14
114177 Diaan73
pi_36032966
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:57 schreef leonieke het volgende:
Leuk dat de eerste spuit goed gezet is Catootje
En Minoes.... spannende week hoor.....
Make love, not war ☮
pi_36033249
Is minoes vrijdag voor de DE TEST!!!!??????
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 20:09:34 #16
81992 Githa
pi_36033317
Catootje, wat klink je stoer "lief klein naaldje" Respect hoor
Voor alle dames die zeolf moeten spuiten trouwens.
pi_36033336
Dat je maar snel weer kan stoppen met prikken Catootje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36033376
Stoer hoor Catootje!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 20:16:03 #19
3011 E.T.
pi_36033573
Told you so Catoot

Minoes, heb je je nagels nog?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36033865
Catoot, gelukkig dat het mee viel! Naaldjes moet je er wel goed uithalen hoor, anders.... brr. Dat lijkt me zo naar gevoel.

Minoes, vervelend is dat wachten toch, hopelijk wordt je volgende week vrijdag met | | beloond

ET, ik dacht dat jullie ook weer voor een volgende ronde gingen, of ben je aan het wachten tot je weer verder kan?
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 22:42:27 #21
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36039990
Catoot, jij stoerert De eerste prik is gezet en nu op naar een prachtig eindresultaat

Minoes? Hou je het allemaal nog een beetje vol?

Morgen hebben wij weer een evaluatiegesprek in het ziekenhuis en dan hopen we te horen wat het vervolgplan is. Ik duim dat we deze maand meteen weer mogen beginnen met de downregulatie en dan vanaf volgende maand weer op naar de IVF mogen gaan
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:52:08 #22
3011 E.T.
pi_36040430
yep Mariposa Ik wacht op m'n menstruatie en mag dan op dag 2 weer beginnen met spuiten
  woensdag 15 maart 2006 @ 06:49:07 #23
24188 Belana
kloon van belana
pi_36045413
Catootje, lekker dat het meeviel!

slaapmeisje, ben benieuwd, hoop dat jullie weer snel aan de slag kunnen.
stormy waters...
sailin'
pi_36045476
Succes Minoes met het wachten.
Hopelijk valt het gesprek goed mee Slaapmeisje!
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 08:30:02 #25
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36045844
E.T. wat fijn dat julie binnenkort ook weer aan de slag kunnen
pi_36046176
* gaat ook wat vaker hier snuffelen
Dames, succes! En Catootje, stoer hoor! zo'n zelf gemaakt gaatje in je buik
pi_36052954
ET dat is dan ook weer spannend, laat die duivels dan maar weer snel komen

Slaapmeisje, ik ben benieuwd wat jullie vandaag over het vervolgplan besproken hebben.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_36053710
Het lijtk wel alsof iedereen als een tierelier en in een hoog tempo gaat, komt denk ik ook omdat je van afspraakje hier naar afspraak daar naar afwachten op resultaat X holt. In ieder geval komt de lente er aan en dat moet toch een goed teken zijn!!!

Ik heb trouwens met mijn vriendje afgesproken dat we gaan vier op een rijen op mijn buik, maar ik weet niet of alle gaatjes lang genoeg te zien zullen blijven.... Gisteravond nog wel gelachen:
Vriendje tegenover mij aan tafel, koffie, hoofd op 'ik ben hier om je te steunen'...handleiding van de spuiterij bij de hand...is zo aan het lezen ... : "Hee Catoot, en dan moet je dus blablabla"
"eeeeeehhh, hij zit er al in hoor, de spuit, in mijn buik dus" Muts is het toch, mist ie zo het moment supreme !!
DANYEL EN THIJS
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:53:56 #29
24188 Belana
kloon van belana
pi_36054560
maar wel heel lief cattootje
stormy waters...
sailin'
pi_36055836
Mijn vriendje zou mn hand beet houden terwijl hij flauw valt bij het zien van de naald
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:39:16 #31
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36056184
Mag ik even zeggen dat jullie in mijn ogen allemaal helden zijn? En dan niet alleen omdat jullie al zo lang wachten op een mooi resultaat, maar vooral dat er zonder morren erin jensen van 'piepkleine lieve naaldjes'.
Volgens mij zou ik elke keer bij het zien van die krengen al flauwvallen en als het mannetje dan denkt dat het zijn kans is, gaat hij er plat achteraan.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 14:41:01 #32
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36056256
Lief vriendje heb jij Catootje Mijnes is er nu wel aan gewend maar vond het in het begin nogal griezelig. Inmiddels heeft ie ook de punctie overleefd dus hij maakt vorderingen

We zijn vanmiddag voor het nagesprek in het ziekenhuis geweest. Veel bladiebla etcetera, twijfels toestand moeilijk, kijken in de planning en ja..... we mogen toch nog deze maand beginnen en dan staat de follikelpunctie vooralsnog gepland voor eind april. Dat is natuurlijk als mijn lichaam weer lief meewerkt. Wél is de dosering van de Puregon behoorlijk naar beneden gegaan van 200 naar 150 eenheden. Ze zei: tja we hebben je de vorige keer voor de poorten van de hel weggesleept (= overstimulatie) en dat willen we dit keer graag voorkomen. Anyways, ik ben blij dat we weer ergens naartoe kunnen leven
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:45:03 #33
24188 Belana
kloon van belana
pi_36056427
mooi idd dat er weer een planning is slaapmeisje
stormy waters...
sailin'
pi_36056565
wel positief Slaapmeisje, ik vind ook wel dat ze er goed tempo inhouden. Of misschien is het in mijn beleving dat toen ET voor de eerste keer zwanger wilde worden, leek het wel alsof er maanden tussen de puncties zat Misschien gaat het alleen snel als je er in zit, en kijk je er achteraf anders op terug ik weet het niet. Dutchie, dank je wel voor het compliment, jullie zijn allemaal erg lief! Ik moet echt eerlijk zeggen dat het niet zoveel voorstelt, tenminste voor mij. Nu ben ik absoluut niet bang voor naalden verder dus dat scheelt een hoop. Bovendien zijn er andere dingen die ik erger vind (inwendige toestanden).
DANYEL EN THIJS
pi_36090114
Catoot....niet deze vrijdag,maar volgende week hoor,de test
Mooi dat je eerste prik goed ging,weet je ook al wanneer je moet voor je eerste follikelmeting?
Ik krijg het zowaar bere-druk hier.Ben voor 6 uur aangenomen in de maand voor de thuiszorg iets verderop en begin morgenochtend al in de wijk hier in de stad,nadat ik dinsdag voor het eerst heb meegelopen lekker vlot,En dan nog de 9 nachten erbij..... najah,lekker extra centjes,kunnen we vast oppotten voor een droom van een babykamer....... Ach ja,wie weet

Slaapmeisje,je gaat alweer snel beginnen met de volgende ronde,fijn voor je hoor.Moet je nu weer aan de neusspray,of krijg je wat anders?

Groetjes,Minoes
pi_36094366
Slaapmeisje, dat is weer goed nieuws
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:46:58 #37
3011 E.T.
pi_36095192
Catoot, vorige ronde heb ik maar 1 punctie gehad (andere pogingen waren voortijdig afgebroken). Maar toen was 't idd wel steeds weer op menstruatie wachten (en door al die hormonenzooi doet mijn cyclus wel eens een beetje raar )

Slaapmeisje, fijn dat je weer zo snel mag beginnen
Ik spuit trouwens standaard 150 IE, kijk er van op dat ze je in eerste instantie op 200 hadden gezet.
  † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 08:48:14 #38
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36107624
Je bent al op de helft minoes Ik ga inderdaad weer beginnen met de Synarel neusspray. Zoveel prettiger dan Lucrin prikken omdat daarvan veel naaldjes een beetje krom of bot waren. Als ik dan weer ongesteld geworden ben begin ik weer met de Puregon. Die injecties stellen minder voor omdat het van die mooie dunne naaldjes zijn.

E.T. de eerste IVF poging spoot ik 150 IE Menopur en aan het einde is de IVF omgezet naar IUI omdat ik maar 3 follikels had. De tweede IVF poging begon ik dus meteen aan de 200 IE Puregon en bij de eerste controle (na 8 dagen stimulatie) had ik ineens 16 follikels en kon ik meteen die avond erna Pregnyl prikken. Dat ging wel een beetje erg hard natuurlijk en logisch dat mijn eierstokken een beetje de weg kwijt waren. Waar ik nu dan wel bang voor ben is dat ik met een te lage dosering begin waardoor mijn follikels weer achterblijven. Aan de andere kant zal het dan wel weer IUI worden en dat is een eitje in vergelijking met de punctie
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:02:24 #39
3011 E.T.
pi_36112193
Ik was je eerste poging vergeten Slaapmeisje
In mijn gedachten was dit pas de eerste poging, maar daarvoor natuurlijk nog eentje die IUI geworden was..
  † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 13:18:56 #40
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36114495
Zelfs ik was mijn eerste poging bijna vergeten E.T. Ik zou eigenlijk niet weten hoe de verzekering dat ziet want als ze de IVF->IUI poging en de Cryo tp meetellen dan heb ik nu al 3 pogingen achter de rug. Ik durf niet te bellen omdat ik bang ben slapende honden wakker te maken Ik wil in ieder geval 3 "echte" pogingen achter de rug hebben, voordat we definitief stoppen in de medische molen. Desnoods betaal ik de rest zelf!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:09:27 #41
105938 Jompelmeisje
Als je me nodig hebt...
pi_36120345
Even zorgen dat het het wachten op die menstruatie opschiet...

We hebben de E
We hebben de T
We hebben...

ET ET ET
...jompel ik tevoorschijn!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:27:15 #42
93535 elle_driver
boop-oop-a-doop
pi_36125615
* elle_driver kijkt voorzichtig om een hoekje...

Al met al wordt het tijd dat ik de overstap van Wachten op het tweede streepje naar hier ga maken.
Lief en ik zijn vaste klanten geworden op de fertiliteitspoli van het plaatselijke ziekenhuis.

Hij blijkt niet genoeg zwemmertjes te hebben. Bij de samenlevingstesten deze week was er de eerste keer niets te zien, maar vandaag was er plots één Van den Hoogenbandje onder de microsccop.
En hoewel we al zwaar waren voorbereid op IVF of ICSI als volgende station is er plots weer een heeeel klein sprankje hoop dat inseminnatie ook nog 'gewoon' kan werken voor ons.

Het is wel een rottijd zo. De romantiek van het papa&mama-willen-worden is er wel af. We hadden natuurlijk gedacht net als iedereen een kindje te krijgen. Zo'n scenario waar ik op een morgen in mijn badjas rondloop, mijn ontbijt niet binnen kan houden en vijf minuten later glunderend met een positieve test uit de badkamer kom hollen. Maar nu blijkt dat we geen kindje kunnen krijgen, maar er een moeten proberen te 'maken'. Da's toch een klap en het zorgt voor een boel spanning.

Lief trekt het zich aan dat zijn zaadjes niet zo actief zijn. En ik ben een doemdenker en wordt niet lekker bij het idee dat het misschien wel niet zal lukken, want wat zijn nou drie pogingen...

Overal om me heen word ik omringd door roze wolken en zwangere vrouwen. Doet pijn. En wat ook zo jammer is, is dat ik nu TWEE eitjes groei. Mijn eisprong zou morgen of overmorgen moeten zijn, maar Lief is in het buitenland. Dus nu missen we weer een kansje. Pfff. Over obsessief gesproken.

Afijn, dat is in het kort mijn verhaal tot dusver en ik zou het fijn vinden als ik hier vaker m'n hart mag komen luchten.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:37:17 #43
24188 Belana
kloon van belana
pi_36125902
elle
stormy waters...
sailin'
pi_36126330
elle, ik heb daar ook wel vaak moeite mee, dat het romantische, natuurlijke eraf is. Mijn vriendin gaat ook voor de tweede en die was van de eerste binnen een maand zwanger. Ik ga juichen als ik binnen een jaar zwanger ben. En altijd denken: "als ik maar zwanger word"..magoed, dat glunderende spanningsgevoel heb ik ook niet gehad en dat mis ik wel eens! Heel veel sterkte en heel logisch hoor, dat je er zo mee bezig bent. Ik heb met schaamte nu met vriendje afgesproken dat we in ieder geval thuis zijn als er een eisprong is maar dat is natuurlijk lekker afspreken: "ik kan wel , tenzij mijn vriendin een eisprong heeft"
DANYEL EN THIJS
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:52:51 #45
3011 E.T.
pi_36126362
Tuurlijk mag je hier vaker jehart komen luchten!

Tja, de medische molen is helaas wel ver voorbij alle romantiek. De kamertjes en onderzoeken hebben niets meer met het verwekken van een liefdesbaby te maken.
Maar geloof me, als het lukt (en er zijn er nog steeds best veel bij wie het wel gewoon lukt binnen die drie pogingen) kan 't je geen moer meer schelen hoe het tot stand is gekomen.

Sterkte de komende tijd!

En Jompelmeisje, wat lief
pi_36136645
elle-driver Tja,kan me jouw gevoel onwijs goed voorstellen.Op een gegeven moment krijgt ieder paar die in de MMM zit een dip,dat kan ik je op een briefje geven.Probeer het doel voor ogen te houden en geloof me,tijdens verplichte vrijpogingen en potjes vullen,zul je ook best eens in lachen uitbarsten.Maar het is mooi,dat men dat allemaal kan bereiken tegenwoordig.Ik moet er niet aan denken om 40 jaar geleden met deze problemen rondgelopen te moeten hebben,dan was er gewoon niks aan te doen geweest
En het romantische lekker zelf een kindje maken gevoel...........je moet maar zo denken,het is wel jouw lijf wat zorgen moet voor een bevruchting en innesteling,dusse...........je moet echt nog wel wat werk ervoor verichten hoor
En wat E.T. zegt,als het lukt,meid.........dan dans je net zo maf door de kamer als degene die gewoon zwanger zijn geworden hoor Dan maakt het allemaal niks meer uit en ik denk dat je nog trotser bent,dan anderen.Je hebt er immers zoveel voor doorstaan,gewenster kan het niet zijn,toch?
Klets maar lekker van je af,daar zijn we hier voor.Voor nu een dikke en succes allebei.

Groetjes,Minoes
  zaterdag 18 maart 2006 @ 10:02:30 #47
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36136740
elle
  zaterdag 18 maart 2006 @ 10:13:04 #48
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36136855
Elle succes!!

Minoes spannend hoor, ik duim zo hard dat de scherven je eens geluk hebben gebracht
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_36143179
Hahaha,nou,dan moet het echt goed zitten,want een paar dagen geleden veegde ik weer een kopje aan diggelen uit de kast Ik zei al,ik gooi met alle liefde mijn hele servies aan diggelen,als dat maar zou helpen.Dus wie weet,we wachten nog braaf een weekje af.
Hier ondertussen wel weer wat steekjes rechtsonder in de buik.Als ik maar niet zo'n eigenwijs ei net als Luna heb,dat ie er nog zit......... Ik denk,dat als ik er volgende week nog last van heb,dat ik maandag even vraag aan de ferti-arts of ik even voor een echo mag komen,of te zien of dat ei wel gesprongen is.
ps.hoe is t met het mafkeesje,alles goed

Groetjes,Minoes
  zaterdag 18 maart 2006 @ 18:33:07 #50
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36147638
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 15:22 schreef minoes_ het volgende:
Hahaha,nou,dan moet het echt goed zitten,want een paar dagen geleden veegde ik weer een kopje aan diggelen uit de kast Ik zei al,ik gooi met alle liefde mijn hele servies aan diggelen,als dat maar zou helpen.Dus wie weet,we wachten nog braaf een weekje af.
Hier ondertussen wel weer wat steekjes rechtsonder in de buik.Als ik maar niet zo'n eigenwijs ei net als Luna heb,dat ie er nog zit......... Ik denk,dat als ik er volgende week nog last van heb,dat ik maandag even vraag aan de ferti-arts of ik even voor een echo mag komen,of te zien of dat ei wel gesprongen is.
ps.hoe is t met het mafkeesje,alles goed

Groetjes,Minoes
met je digitale petekindje mafkeesje gaat het weer prima ze duimt ook heel hard voor een medemafkeesje !
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')