elle-driver
![]()
Tja,kan me jouw gevoel onwijs goed voorstellen.Op een gegeven moment krijgt ieder paar die in de MMM zit een dip,dat kan ik je op een briefje geven.Probeer het doel voor ogen te houden en geloof me,tijdens verplichte vrijpogingen en potjes vullen,zul je ook best eens in lachen uitbarsten.Maar het is mooi,dat men dat allemaal kan bereiken tegenwoordig.Ik moet er niet aan denken om 40 jaar geleden met deze problemen rondgelopen te moeten hebben,dan was er gewoon niks aan te doen geweest
En het romantische lekker zelf een kindje maken gevoel...........je moet maar zo denken,het is wel jouw lijf wat zorgen moet voor een bevruchting en innesteling,dusse...........je moet echt nog wel wat werk ervoor verichten hoor
En wat E.T. zegt,als het lukt,meid.........dan dans je net zo maf door de kamer als degene die gewoon zwanger zijn geworden hoor
![]()
Dan maakt het allemaal niks meer uit en ik denk dat je nog trotser bent,dan anderen.Je hebt er immers zoveel voor doorstaan,gewenster kan het niet zijn,toch?
Klets maar lekker van je af,daar zijn we hier voor.Voor nu een dikke
![]()
en succes allebei.
Groetjes,Minoes