Op die manier.. En wanneer kijken ze dat na?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:16 schreef Webkim het volgende:
[..]
Je moet verplicht klussen en dan maken ze een ochtend later een schraapje van je slijmvlies om te kijken of dat de zaadcellen niet afstoot. Dat kan namelijk ook nog.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ben nog niet ongi, ben nu officieel 1 dag overtijd.![]()
ssstt![]()
Raar is dat he?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:42 schreef Lishe het volgende:
Het voelt zo niet-eerlijk om hier te posten maar ik ldenk aan jullie
Ik zeg dan even héél zachtjes dat ik ontzettend voor je duim.... sssshhht...quote:
Te vroeg? Godbewaarme!quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:49 schreef Ticootje het volgende:
Nog niets hier...
Webkim, ik denk dat het nog een beetje vrieg is voor een terugplaatsing..
kim ik ga voor je duimen en duimen en duimen veel sucsesquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef Webkim het volgende:
Ik heb twee emmy's in mijn buik!!!
Tally, hoe is het jou vergaan?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef Webkim het volgende:
Ik heb twee emmy's in mijn buik!!!
Tally, hoe is het jou vergaan?
Welk ei..quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef Ticootje het volgende:
suc6 tally met je ei.
Ik mag pas 14 juni.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Wanneer mag jij testen?? Ik mag zondag... Maar als het goed is kan ik nu ook al testen, maar ik denk niet dat ik dat durf.
dat is wel ver weg he? Maar als je die datum haalt zonder bloed, heb je volgens mij al vrij veel zekerheid.quote:
Op je lichaam...quote:
Helemaal raak! van hartequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik kon het echt niet laten, en ik heb er gewoon een goedkope test tegenaan gegooit...
Ik ben zwanger!!!! Eindelijk! 2 strepen, duidelijk zelfs.
Ik kan het moeilijk geloven, morgen ochtend wil ik nog een keer testen en zondag voor het echie. Maar het is natuurlijk gewoon raak....
Ja, dat was ik. Maar ik durf er eigenlijk niet meer op te hopen. Maar goed, maar even weer wat geduld tevoorschijn toverenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:49 schreef sombie het volgende:
Mariposa, ik hoop dat jullie je oma in Spanje leuk nieuws kunnen geven! Dat was jij toch, die naar Spanje en daar misschien moet gaan testen?
En dat wordt me toch een mooi februarikindjequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb even op babybrabbel gekeken, als het raak is.... dan ben ik in februari aan de beurt.
hmz... we hebben nog geen huwelijksreis geboektquote:Op zondag 3 juni 2007 12:33 schreef miss_sly het volgende:
Slaapmeisje, wat een lieve, wijze woorden
Inderdaad, als ik vooruit kon kijken en weten dat het goed kwam, ging ik deze periode fluitend door, net als de andere meiden waarschijnlijk.
Ow ja, mijn beste vriendinnetje was hier vorige week en die vertelde dat ze 3 stellen kent die naar de Dominicaanse Republik op vakantie gingen en zwanger terugkwamen! Wij vertrekken donderdag en dat is toevallig ook nog eens dag 14 van mijn cyclus. Wij gaan dus erg ons best doen om de reeks voor te zetten
Ik zal je zsm laten weten of het een aanrader is...en mee rdan een opzichtquote:Op zondag 3 juni 2007 13:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
hmz... we hebben nog geen huwelijksreis geboekt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |