Ik zeg: paralelle werkelijkheden, loophole, raakvlakken van wetenschap en levensopvattingen en onderzoek daarnaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:10 schreef janimie het volgende:
verkapte tvp - eigelijk is iedereen op dat eiland gewoon echt dood
Daar is niet iedereen het over eensquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:34 schreef calvobbes het volgende:
Daarnaast zijn er ook mensen die de hel niet verdinen. Hurley, Jack, Locke, Sun hebben niks gedaan waardoor ze de hel zouden 'verdienen'....
De verhalen rondom de characters zijn natuurlijk nog niet compleet. Wat ik wil zeggen is dat het niet gaat om de hel maar op een gebied tussen hemel en hel *purgatory*. Maar dan heb ik het niet over de complete eiland maar over het gebied tussen de sonic fence. Ik geloof namelijk dat de Dharma Init. daar was om dit te onderzoeken. Je weet bijvoorbeeld van Sun dat zij vreemd is gegaan tijdens haar huwelijk met Jin. Dat is natuurlijk een 'sin'. Daarnaast liet zij toe dat haar vader mensen liet vermoorden voor zijn bedrijf. Jack staat niet op Jacob's list.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:34 schreef calvobbes het volgende:
Tja, de hel zou wel kunnen. Dat zou ook verklaren waarom Naomi zegt dat het wrak gevonden is met alle inzittenden.
Maar het is dan wel een beetje raardat, zelfs in de hel, mensen dood kunnen gaan terwijl je ze dus al dood zijn.
Daarnaast zijn er ook mensen die de hel niet verdinen. Hurley, Jack, Locke, Sun hebben niks gedaan waardoor ze de hel zouden 'verdienen'....
Goeie theoriequote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:21 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Jacob = The Devil. Ben gaf namelijk aan dat 'Jacob summons people to him'. Net als toen Locke door de zwarte rook diep in een hol werd getrokken. 'The biggest lie the devil tells the world is that he doesn't exist'. Locke geloofd zo te zien niet dat Jacob bestaat maar begint te twijfelen toen hij 'Help Me' hoorde. Toen kreeg hij pas een korte blik van Jacob te zien.
Wat achter de sonic fence gebeurt lijkt erop dat het gaat om een stukje land tussen hemel en aarde.
Dit komt ook heel sterk naar voren bij episode 3x19. De vader van Locke (the real sawyer) zegt: 'don't you know where we are?' tegen Locke. Hij heeft namelijk een bijzonder grote autoongeluk meegemaakt waarin hij misschien is overleden(?). Ze zeggen ook dat het daar op het eiland net zo warm is als in 'hel'. Hoe dan ook 'hel' komt wel erg vaak terug en in hel heb je een hoop verloren zieltjes en duiveltjes. Daarnaast ze hebben 'files' van een aantal lost members. Je goede en slechte daden worden bijgehouden en wanneer je 'dood' bent zullen je daden voorgelegd worden. Wat wel frappant is, is dat zij (the others) alleen files hebben van mensen die op 'the list' staan. Jack Shepperd staat er bv niet op (In episode "I Do", Danny Pickett mentioned that "Shephard wasn't even on Jacob's list). De mensen die op hun lijst staan hebben een 'slecht' geweten/verleden. Vanaf hier wordt het weer erg vaag natuurlijk maar het zou kunnen dat The Others alleen files van mensen met een slecht verleden hebben juist omdat zij voor de duivel/fallen angels werken.
Kleine Benjamin zag namelijk zijn dode moeder achter the sonic fence en zij zei tegen hem dat hij moest wachten en dat het nog niet zijn tijd was. Later gaat hij door the sonic fence en ziet daar Richard. Ben geeft aan dat hij voortaan bij Richard wil blijven maar Richard vraagt of hij dat echt wil? De duivel kan van gedaantes veranderen en kan mensen inspireren om dingen te laten doen zonder zijn eigen wil op te leggen (denk aan Devil's Advocate: 'free will it is a bitch').
Ben is in ieder geval niet gecharmeerd van het idee dat Locke zijn macht over de groep gaat overnemen. Zijn groep vind Ben namelijk niet meer 'speciaal' nadat hij kanker kreeg en geopereerd moest worden door Jack. Hij heeft de speciale krachten van de eiland verloren. Zij weten van Locke dat hij verlamd was maar dat de eiland hem kracht geeft. Dit maakt hem weer 'speciaal' t.o.v. Ben. Ze laten Locke ook toe in hun groep en kijken toe hoe Locke Mikhail een paar flinke klappen uitdeelt.
Lang verhaal natuurlijk maar het zou kunnen dat Jacob gevangen wordt gehouden (ritueel cirkel rondom zijn cabin) door Ben en zijn groepje en dat Jacob (de almachtige) Locke kracht geeft om hem weer vrij te laten (daarom ook 'Help me').
De moeder van Ben heet Rachel. Zij ging dood toen hij net was geboren.
Jacob's wife was Rachel. Rachel was apparently barren, but later amazingly gave birth to Joseph and Benjamin after failing to become pregnant for years. She died whilst giving birth to Benjamin.
Dit is misschien ook wel leuk om te lezen:
Ben throws Locke in a pit out of apparent jealousy over the favor of Jacob. In Genesis 37, Joseph's brothers throw him into a pit, because they are envious that Joseph has the favor of their father Jacob. Presumably, Benjamin was among the brothers who attacked Joseph in the biblical account.
Jonathan (joseph?) Locke en Ben (benjamin), zouden zij broers van elkaar kunnen zijn?
Dit is denk wat jij bedoelt:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:48 schreef tass het volgende:
Als Jacob werkelijk onzichtbaar is, dan vind ik dat wel erg ver gaan voor Lost.
Dat zou me echt tegenvallen dan.
Wel is het gewoon een spooky aflevering en hou ik het gewoon op telekineses van Ben.
Helemaal nadat ik heb gehoord dat die stem van Jacob iets versneld gewoon de stem van Ben is.
Ben is zo vreselijk gestoord gewoon. Echt wat een mafkees... Hij wil zo graag de macht hebben, en heeft die niet. Hoe bedoel je schizofreen :-D
Nogmaals het is geen hel. Het is een stukje tussen hemel en hel. De ex van Juliette hoeft daar niet te zijn. Hij is misschien al direct overgeplaatst naar zijn bestemmingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:55 schreef calvobbes het volgende:
Lekker zo fantaseren over een serie
Zou me niks verbazen als de makers ervan na de uitzending de verschillende sites gaan bezoeken en zich kapotlachen om wat 'wij' verzinnen
Maareuh... Die hel klopt volgens mij gewoon niet. In ieder geval Ben en Julliette zijn vrijwillig naar dat eiland gegaan. En als het dan die hel is, dan zou die ex van julliette er ook moeten zijn.
Die ex die trouwens omver is gereden door een bus die waarschijnlijk door Richard-die-niet-ouder-wordt is geregeld....
Ow en Rose en haar man horen natuurlijk ook niet in de hel.
Klopt. Dat heb ik ook gelezen maar ze ontkrachten dit door te zeggen maar dat is niet te zien in hun dadenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:03 schreef Jivis het volgende:
Het is geen purgetory, hebben de makerts van Lost al tientallen keren gezegd
Als het waar blijkt te zijn, vind ik Lost kutquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:05 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Klopt. Dat heb ik ook gelezen maar ze ontkrachten dit door te zeggen maar dat is niet te zien in hun daden
Misschien dronk Julliette wel vergif.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:01 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Nogmaals het is geen hel. Het is een stukje tussen hemel en hel. De ex van Juliette hoeft daar niet te zijn. Hij is misschien al direct overgeplaatst naar zijn bestemmingBen en Juliette kregen de mogelijkheid om daar te zijn en zij wilden dit! De duivel kan je niet dwingen maar hij kan jou wel hiervoor verleiden. Juliette heeft namelijk een veel te sterke drank gedronken uit de handen van Richard. Hij gaf haar de mogelijkheid om terug te keren maar zij wilde met hem mee. Richard vroeg ook aan Ben of hij dit echt wil. Ben heeft dus zelf hiervoor gekozen. Rose en haar man zijn ook niet in hel want het is purgetory. Nadat zij hun bestemming hebben gevonden zullen zij overgeplaatst worden naar de plek waar zij behoren.
ik blijf erbij dat dat eiland een soort van tussenstation tussen leven en dood is,quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Lost is echt de betere serie van het moment.
[..]
Ik zeg: paralelle werkelijkheden, loophole, raakvlakken van wetenschap en levensopvattingen en onderzoek daarnaar.
En toch sta ik ervan versteld hoe vreselijk vertakt het verhaal KAN zijn (of de fans zoeken er teveel achter, maar het is allemaal zo ontzettend plausibel aan elkaar gelinkt...) Wat een research-job moet dat wel niet zijn...
die gast heeft na 30 jaar niet 1 rimpel, das raar mensen genezen daar spontaan van kanker, verlamming en onvruchbaarheid, etc etcquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:55 schreef calvobbes het volgende:
Die ex die trouwens omver is gereden door een bus die waarschijnlijk door Richard-die-niet-ouder-wordt is geregeld....
Hurley: Gluttonyquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:34 schreef calvobbes het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:54 schreef Skull-splitter het volgende:
EhmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just a hunch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, buiten woorden en symboliek is er weinig dat erop duidt dat dit het geval KAN zijn. Ik hou het eiland op een tijd-ruimte vacuum wat zich alleen onder bepaalde omstandigheden manifesteert (Crash 815 en later de implosie bij Swan-station).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als het waar blijkt te zijn, vind ik Lost kut![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:55 schreef Xurk het volgende:
[..]In eerste instantie moest ik ook denken aan de viertenige voet moet ik zeggen, maar toen ging ik denken waar DS voor konden staan... Al met al heb je daar nog geen 3 seconden voor nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Die van Hurley zal wel gulzigheid zijn. Sloth is luiheid?quote:
quote:
Gulzigheid inderdaad..Vraatzucht is de beste vertalingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:04 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Die van Hurley zal wel gulzigheid zijn. Sloth is luiheid?
Over sloth:the failure to utilize one's talents and gifts. For example, a student who does not work beyond what is required (and thus fails to achieve his or her full potential) would be slothful.quote:
Ja volgens mij toen ze die zogenaamde hartchip bij Sawyer gingen inbrengenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dat konijn van Ben is toch weleens eerder voorgekomen??
Ah thxquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Gulzigheid inderdaad..Vraatzucht is de beste vertaling
[..]
Over sloth:the failure to utilize one's talents and gifts. For example, a student who does not work beyond what is required (and thus fails to achieve his or her full potential) would be slothful.
hij was een veelbelovende dokter maar op het einde (voordat hij op het eiland kwam) was hij alles aan het verneuken voor zichzelf vanwege de problemen die hij had en haalde hij er dus lang niet uit wat hij kon..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kan je Jack nou luiheid verwijten? Hij had een drukke (maatschappelijke) baan en heeft het hele kamp op sleeptouw genomen in het begin.
Misschien volgend seizoenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat we ooit trouwens nog een Rousseau flashback episode krijgen
Die kan nooit zo lang geleefd hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja volgens mij toen ze die zogenaamde hartchip bij Sawyer gingen inbrengen.
quote:Sawyer reawakens once more; Tom lays a cage containing a white bunny with the number 8 on its back upon his chest. As Sawyer begins to question what's going on, Ben begins to furiously shake the cage, frightening the bunny, which panics, then falls still. Ben tells Sawyer the bunny had a pacemaker implant in him, and that so does Sawyer.
Die ene kerel is ook amper ouder geworden, dus waarom roger rabbit dan ook nietquote:
Misschien ook wel een bewijs dat mensen/dieren die op het eiland worden geboren eeuwig leven hebben. (Misschien heeft Ben ook wel een nieuw konijn gehaald bij de dierenwinkel, maar dat terzijdequote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die ene kerel is ook amper ouder geworden, dus waarom roger rabbit dan ook niet.
De grap is er inmiddels wel afquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:44 schreef Merkie het volgende:
Hoe staat het met Jack's army jongens?
Na iets meer dan een seizoen, staat die er volgende week, als we de promo moeten gelovenquote:Merkie schreef:
Hoe staat het met Jack's army jongens?
Weet ik, daarom juist.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De grap is er inmiddels wel af.
Oja, die loopt er ook nog ergens rondquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:48 schreef Xurk het volgende:
[..]
En Vincent hoogstwaarschijnlijk ook nog wel een keer.
seizoen 4quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:12 schreef Reki het volgende:
wat zou er met michael en walt zijn gebeurd? komen ze nog terug in de serie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Micheal bejaard, Walt volwassenquote:
Die hondquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
Vincent is wie ook al weer.?
de hond van Walt .... natuurlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
Vincent is wie ook al weer.?
En waarom zou dat niet kunnen? Ik denk dat we nog een hoop kanten in geslingerd gaan worden en dat we aan het eind van de serie een geweldig gevoel van bedrog gaan krijgenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:55 schreef Molluck het volgende:
Ik dacht dat er ooit gezegd was dat alles wat er op het eiland gebeurde, wetenschappelijk te verklaren zou zijn...
Sommige dingen die paranormaal of abnormaal leken zijn al verklaard, maar ik zit wel heel erg met de onzichtbare man en het hel/hemel gebeuren. Ik had wel gehoopt dat alles een wetenschappelijke achtergrond zou hebben...
Ziet er zo stupide uit, die hond met zo'n domme blik en de tong uit de bek midden in de junglequote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Tis nu een wilde hond geworden heh.
Alleen klopt dat dan weer niet met het paard van Kate, want dat kon Sawyer gewoon zien.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:16 schreef voidmage het volgende:
ik heb ergens een theorie gelezen dat jacob de doode vader van Ben is die als geest ronddwaalt op het eiland en Ben heeft gekweld waardoor ben hem heeft opgesloten mbv het as (of een andere manier) end dat daarom alleen Ben hem kan zien omdat je op het eiland nooit elkaars geesten ziet (vader van jack) (paard van kate etc.)
De stem is dus gewoon van Carlton Cuse, en niet van Ben. Nice ..quote:If you increase the speed to 125%, Jacob sounds vaguely like Ben, though some are convinced that the voice is in fact Ben's. The voice is confirmed as Carlton Cuse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is hier langs gekomen idd. Het ging erover dat Mikail wou dat hij doodgeschoten werd. Blader even een paar topics terugquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:33 schreef Slayage het volgende:
ze spraken meen ik russisch, vlak voor hij haar neer knalde, kregen we daar nog vertaling van?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten speculaties en bijbelverhalen nu ook al tussen spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
SORRY VIS. DENK AAN HET TEGELTJE HEHquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Moeten speculaties en bijbelverhalen nu ook al tussen spoilertags
Ik krijg RSI van al dat selecterenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
SORRY VIS. DENK AAN HET TEGELTJE HEH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Haunter op 12-05-2007 19:55:01 ]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:49 schreef Haunter het volgende:
Wow... shocking promo en een sneak peek...
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:49 schreef Haunter het volgende:
Wow... shocking promo en een sneak peek...
![]()
![]()
Forget about the promoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de sneak peek is wel van volgende aflevering dus(voor de mensen die na het bekijken van de promo de 2e niet bekeken hebben)
Joh?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die promo is van seizoen 1, vandaar.
Ik had ze in de Wiki gezet, maar blijkbaar heeft de TS het niet daarvan gekopieerd:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:39 schreef Gremen het volgende:
iemand die nog linkjes heeft naar de topics 51tm 54? deze staan niet in de OP
that's pretty sickquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:34 schreef Suerte het volgende:
Ik lees net dat de moeder van little Ben gespeeld wordt door de vrouw van Michael Emerson (Ben)![]()
Hey, ik heb een déjà vuquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:55 schreef -Mo- het volgende:
Waarom speelt Francis G. Fox eigenlijk niet de vader van Jack? Gemiste kans.
Of op Kelvin?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben het vorige topic aan het doorlezen, maar ben ik de enige die vindt dat Jacob op Tom lijkt?
speculeren, speculeren..dat is wat iedereen hier doet en ook het enige wat je kan doen eigenlijkquote:Op zondag 13 mei 2007 01:23 schreef Merkie het volgende:
Hoe kan je dat nou in godsnaam bepalen aan de hand van een vage screenshot.
volgens mij is Richard ook de enige die op en neer kan/mag reizen naar de gewone wereld..quote:Op zondag 13 mei 2007 03:23 schreef MaJo het volgende:
Goeie epLost is echt weer terug op het oude niveau
Vaag inderdaad dat die ene gast (Richard?) totaal niet verouderd is. Ook zou je denken dat hij de superieur van ben is naar aanleiding van de flashback maar dat lijkt er verder niet op? Nogal vreemd... En wat betreft Locke, het is niet zeker dat hij dood is, misschien wordt ie nog gered
Nee hoor, Ethan ook.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
volgens mij is Richard ook de enige die op en neer kan/mag reizen naar de gewone wereld..
Nu istie doodquote:Op zondag 13 mei 2007 12:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ethan dan ook oorspronkelijk een hostile was.
Oja da's waar, had ik niet aan gedacht. Gelukkig maar.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:31 schreef dapluiz het volgende:
Was dat gasmasker dat juliette kreeg niet voor die keer dat ze allemaal incl. Locke weg gingen ? Toen ze ineens vastgemaakt aan Kate wakker werd in de jungle.
Ten 1e, dat verhaal van hemel en hel is ontkracht door de makers volgens mijquote:Op zondag 13 mei 2007 16:48 schreef mikezwet het volgende:
19 en 20 gezien en het lijkt mij dat het eiland een soort platform is tussen hemel en hel. De mensen moeten daar bewijzen of ze goed of slecht zijn ? Als ik zo nadenk heeft niemand die gemoord heeft dat in koele bloede gedaan en zat er steeds wel een soort emotie of verhaal achter...
Waar zijn Michael en Wat dan heen. En Walt had van die vreemde krachten, waarom is juist hij weg...
In een ander topic las ik dat er nog 4 seizoenen komen, ben ik zelf niet z'n voorstander van, van mij mag het nu wel een beetje afgerond worden
Ik denk niet dat Michael en Walt met dat bootje het ooit kunnen halen tot aan land. Toen Walt eerst met datzelfde (volgens mij) bootje ontvoerd werdt zei iemand van het lost kamp dat zo'n boot wel van het eiland af moest komen omdat het geen groot bereik heeft.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:48 schreef mikezwet het volgende:
Waar zijn Michael en Wat dan heen. En Walt had van die vreemde krachten, waarom is juist hij weg...
Die is door het bedrijf van Penny gestuurdquote:Op zondag 13 mei 2007 17:03 schreef Mender het volgende:
[..]
Hopelijk zijn Michael en Walt het schip tegen gekomen waarvandaan die vrouw met de helicopter vertrok naar het eiland.
Ja dat weet ik, maar mischien zijn ze het schip toevallig tegen gekomen. Het kan toch dat het schip er toen al was? Desmond zit er namelijk al een tijdje.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
Die is door het bedrijf van Penny gestuurd
Maar hij is pas ontdekt sinds die implosie van de hatch, en dat is in Lost-termen nog niet zo heel lang geleden.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar mischien zijn ze het schip toevallig tegen gekomen. Het kan toch dat het schip er toen al was? Desmond zit er namelijk al een tijdje.
Over het eerste punt:quote:Op zondag 13 mei 2007 17:02 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ten 1e, dat verhaal van hemel en hel is ontkracht door de makers volgens mij
Ten 2e, dan heb je niet goed in de topic gekeken want er komen nog 3 seizoenen van elk 16 afleveringen (ook 2301230103 keer gezegd maar goed)
Wat de makers zeggen mag dus met een korreltje zout genomen worden (later hebben ze verduidelijkt dat Desmond daadwerkelijk door tijd heeft gereisd in afl 8).quote:Damon Lindelof: We're still trying to be ... firmly ensconced in the world of science fact. I don't think we've shown anything on the show yet ... that has no rational explanation in the real world that we all function within. We certainly hint at psychic phenomena, happenstance and ... things being in a place where they probably shouldn't be. But nothing is flat-out impossible. There are no spaceships. There isn't any time travel.
Precies even lang als dat Michael nu onderweg is, dus het zou kunnen. Maar als hij door Naomi's schip opgepikt zou zijn had Naomi dat wel gezegd.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Maar hij is pas ontdekt sinds die implosie van de hatch, en dat is in Lost-termen nog niet zo heel lang geleden.
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:48 schreef mikezwet het volgende:
19 en 20 gezien en het lijkt mij dat het eiland een soort platform is tussen hemel en hel. De mensen moeten daar bewijzen of ze goed of slecht zijn ? Als ik zo nadenk heeft niemand die gemoord heeft dat in koele bloede gedaan en zat er steeds wel een soort emotie of verhaal achter...
In een ander topic las ik dat er nog 4 seizoenen komen, ben ik zelf niet z'n voorstander van, van mij mag het nu wel een beetje afgerond worden
Die zit volgens mij in dit stukje:quote:Op zondag 13 mei 2007 19:58 schreef Gremen het volgende:
- Is Mittelos Bioscience nu eigenlijk niet gewoon hetzelfde als, of anders van de Hanso Foundation en dus ook het moederbedrijf van Dharma. En hebben the others (richard en ethan in de eerste plaats) dus eigenlijk zichzelf uitgemoordIk snap er echt niks meer van
Waar mis ik iets of zit me denk fout?
Daar zie ik 3 vraagtekens.quote:- Komen de oorspronkelijke bewoners (the others en richard ed) van de blackrock vandaan?
- Magnus Hanso was kapitein van de Black Rock, Alvar Hanso zijn kleinzoon oprichter van de Foundation.
- Hanso en de oorspronkelijke bewoners lijken dus redelijk een verband te hebben.
- Thomas Mittelwerk is chief bij Hanso Foundation. Mittelwerk <-> Mittelos? Heeft hij Mittelos Bioscience opgestart?
Mittelwerk blaast The Hanso Foundation echter pas in 2006 op. Dat moet dus nog gebeuren in Lost-tijd.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:05 schreef Gremen het volgende:
Ah ik vind net nog dat Thomas Werner Mittelwerk de Hanso Headquarters heeft opgeblazen.
Zou Thomas Werner Mittelwerk via Hanso stiekem contact hebben gehad met de oorspronklijke bewoners? En dat toen dus dat de Hanso foundation en dharma ongeveer tegelijk vernietigd zijn.
Daarna is Mittelos opgericht door Thomas Werner Mittelwerk en regelen zijn alles in de gewone wereld en hebben the others de macht op het eiland gekregen....
in de film heet het dharma foundation, in het echte leven heet het hanso foundation. een pic van jacob is op 1 van deze paginas te bewonderen, ff teruglezen dus (lui mormel!).quote:Op zondag 13 mei 2007 20:52 schreef MaJo het volgende:
Wat is de hanso foundation dan, kan me dit even niet herinneren?
En is er ergens een screencap van Jacob? Ben nu wel benieuwd hoe hij er dan uitziet
Bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
in de film heet het dharma foundation, in het echte leven heet het hanso foundation. een pic van jacob is op 1 van deze paginas te bewonderen, ff teruglezen dus (lui mormel!).
Idd, ben er wel een soort van vanuit gegaan dat er een connectie is tussen Hanso (foundation) en the others.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Die zit volgens mij in dit stukje:
[..]
Daar zie ik 3 vraagtekens.
Ow. Dan is het helemaal raar, waarom doet de The Hanso Foundation dan nu niks, gaan ze niet eens kijken wat er met het Dharma Initiative is. Toch een project wat ze gefinancieerd hebbenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Mittelwerk blaast The Hanso Foundation echter pas in 2006 op. Dat moet dus nog gebeuren in Lost-tijd.
Hier heb je hem al, hij was in de vorige topic te vinden lui mormelquote:Op zondag 13 mei 2007 21:01 schreef MaJo het volgende:
En voordat je me beticht een lui mormel te zijn, ik lees ALLE topics doorNergens stond een screencap, ik zie net dat er gelinkt wordt naar een wikipedia pagina waar die cap opstaat maar in het topic staat ie nergens!
The Dharma Initiative is/was een project van The Hanso Foundation. Zie ook dit interview met een Hanso woordvoerder.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
in de film heet het dharma foundation, in het echte leven heet het hanso foundation. een pic van jacob is op 1 van deze paginas te bewonderen, ff teruglezen dus (lui mormel!).
Ik zie dat ik die hele bladzijde nooit gelezen hebquote:Op zondag 13 mei 2007 21:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier heb je hem al, hij was in de het vorige topic te vinden lui mormel![]()
LOST [USA] #54 "Help me."
![]()
Die producers zijn ook briljantquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef Xurk het volgende:
Het gaat de laatste tijd dan ook echt abnormaal hard met deze topics
Ik ben verslaafd geraakt aan die podcasts, zit er al twee uur naar te luisteren
Zou wel zijn skills verklaren.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ethan dan ook oorspronkelijk een hostile was.
Echt waar?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat weten we ook wel zonder dat jij het zegt.
In feite wel ja. Er zit wel een verhaal achter (Hanso is de geldschieter van Dharma en zijn opa was de kapitein van de Black Rock), maar de foundation is voornamelijk gebruikt voor het internetspel wat tot doel had nieuwe kijkers te trekken en oude kijkers vast te houden.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:26 schreef kepler het volgende:
de Hanso-foundation heeft dus alleen te maken met de promotie van de serie Lost?
Heroes is tofquote:Op maandag 14 mei 2007 15:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
We gaan toch niet de Heroes kant op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron en foto's van de characters:
http://spoilerslost.blogs(...)eaths-confirmed.htmlYou know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Tja het is ook warm in hel en goed dat de devil hitte en vuur kan beheersenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:43 schreef Symer het volgende:
Ik zat gisteren die scène met Jacob nog een keer te kijken en daar zit iets vreemds in (behalve de onzichtbare man natuurlijk).
Als Jacob kwaad wordt valt de lamp van tafel en ontstaat er vuur. De camera laat het vuur goed zien en we zien hoe Locke angstig naar het vuur kijkt. Ineens verdwijnt het vuur en zien we Locke verbaasd kijken naar waar eerst dat vuur was.
Zou Jacob dan vuur kunnen beheersen? Dan zou hij ook de man achter Smokey kunnen zijn.
Of is de lamp een paar seconden terug in de tijd gesprongen? Dan zou Jacob met tijd kunnen knoeien en de man achter de eeuwige jeugd van Richard en Horace zijn.
Ik denk het tweede, het is het meest vergezochte, maar ook het meest spannende imo.
Ik denk ook het tweede, voornamelijk omdat we even later Ben doodgewoon met een hele lamp naar buiten zien komen. Daar zit meer achter...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:43 schreef Symer het volgende:
Ik zat gisteren die scène met Jacob nog een keer te kijken en daar zit iets vreemds in (behalve de onzichtbare man natuurlijk).
Als Jacob kwaad wordt valt de lamp van tafel en ontstaat er vuur. De camera laat het vuur goed zien en we zien hoe Locke angstig naar het vuur kijkt. Ineens verdwijnt het vuur en zien we Locke verbaasd kijken naar waar eerst dat vuur was.
Zou Jacob dan vuur kunnen beheersen? Dan zou hij ook de man achter Smokey kunnen zijn.
Of is de lamp een paar seconden terug in de tijd gesprongen? Dan zou Jacob met tijd kunnen knoeien en de man achter de eeuwige jeugd van Richard en Horace zijn.
Ik denk het tweede, het is het meest vergezochte, maar ook het meest spannende imo.
Dat zeker! Maar het zou eerst allemaal wetenschappelijk te verklaren zijn, daar zijn ze al op terug gekomen, dat kan dan nog wel. Maar ik lees hier theorieën over specialabilities enzoquote:
Lijkt me inderdaad ook wel, ik ben benieuwd wat ze van plan is. Zou ze dan eindelijk eens echt achter Alex aangaan?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef Dalamar het volgende:
Een ding lijkt me in de seizoensfinale te gaan gebeuren...
Rousseau heeft een volle kist dynamiet meegenomen, het gebeurde zo even tussendoor op de Black Rock, maar dit gaat dit seizoen nog wel terugkomen denk ik.
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef Dalamar het volgende:
Een ding lijkt me in de seizoensfinale te gaan gebeuren...
Rousseau heeft een volle kist dynamiet meegenomen, het gebeurde zo even tussendoor op de Black Rock, maar dit gaat dit seizoen nog wel terugkomen denk ik.
wel een beetje jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:58 schreef Haunter het volgende:
Het feit dat jullie het al over doden hebben is al een major spoiler![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:54 schreef koentje.k het volgende:
GROTE SPOILER OVER DE 3 LAATSTE AFLEVERINGEN!!! Alle grote dingen staan erin, doden, laatste scene enz enz.
(het is nog niet zeker dat dit ook echt waar is!!)
LEZEN OP EIGEN RISICO!
Ik heb spijt dat ik het heb gelezen...Als dit klopt ben ik tevreden. Jezus wat vet, zelfs als dit verzonnen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achja het is in ieder geval al een hele tijd vrij duidelijk datquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:09 schreef kepler het volgende:
[..]
wel een beetje jaNu ga ik kijken en steeds maar denken wanneer er nu iemand doodgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een keer doodgaat
Please sir. When moon? When Mustang?
http://spoilerslost.blogspot.com/ gepost op forums door iemand die zich uitgeeft als: LOSTFAN108 en een "insider" zou zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
De diehard niet-spoiler-lezers krijgen het moeilijk nu.
Wat is de bron van het verhaal eigenlijk?
Haha dat heb ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:35 schreef NielZjuh het volgende:
Ik moet mezelf echt tegenhouden om die spoiler te lezen![]()
Ik heb het wel gelezen... Het kan zijn dat het totaal niet waar is, wat ik ook hoop trouwens want ik vind het maar lamequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ookuit nieuwsgierigheid ga ik heel voorzichtig het eerste woordje selecteren, maar dan kom ik toch tot de conclusie dat ik het niet wil zien hehe
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ookuit nieuwsgierigheid ga ik heel voorzichtig het eerste woordje selecteren, maar dan kom ik toch tot de conclusie dat ik het niet wil zien hehe
![]()
Probeerde ik ook al duidelijk te maken, vreselijk irritant iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:31 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kap toch eens met die lame spoilers, waarom kunnen jullie niet gewoon wachten totdat iets uitgezonden wordt, wat heeft dat voor zin. Je gaat toch ook geen boek achterstevoren lezen.
Ja ik weet het, je hoeft ze niet te lezen (en heb het ook niet gedaan gelukkig) maar vervolgens gaan er weer een tiental posts over die spoilers, waarbij nog steeds menig ongewenste info doorsijpelt. Ik wil helemaal niet weten dat er doden vallen bv. Fuck off daarmee. Leer eens gewoon af te wachten ipv alles vantevoren te willen weten.
Inderdaad, ik stel voor dat er een apart spoilertopic voor Lost komt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:31 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kap toch eens met die lame spoilers, waarom kunnen jullie niet gewoon wachten totdat iets uitgezonden wordt, wat heeft dat voor zin. Je gaat toch ook geen boek achterstevoren lezen.
Ja ik weet het, je hoeft ze niet te lezen (en heb het ook niet gedaan gelukkig) maar vervolgens gaan er weer een tiental posts over die spoilers, waarbij nog steeds menig ongewenste info doorsijpelt. Ik wil helemaal niet weten dat er doden vallen bv. Fuck off daarmee. Leer eens gewoon af te wachten ipv alles vantevoren te willen weten.
Ik vind dat zo'n ongezonde ontwikkeling, die spoilertags zitten er niet voor niets, en het is maar aan ons er gewoon vanaf te blijven als we bepaalde dingen niet willen weten. Zet er wel voor of na waar de spoiler betrekking tot heeft, een hele post in spoiler nodigt namelijk uit het geheel te lezen, terwijl je sommige dingen best kunt lezen zonder het verhaal aan te tasten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik stel voor dat er een apart spoilertopic voor Lost komt.
Maar aangezien sommigen er in slagen om buiten spoilertags om nog steeds spoilers te vermelden, wil ik niet het risico lopen om deze te lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n ongezonde ontwikkeling, die spoilertags zitten er niet voor niets, en het is maar aan ons er gewoon vanaf te blijven als we bepaalde dingen niet willen weten. Zet er wel voor of na waar de spoiler betrekking tot heeft, een hele post in spoiler nodigt namelijk uit het geheel te lezen, terwijl je sommige dingen best kunt lezen zonder het verhaal aan te tasten.
Die tags worden net te vaak vergeten, en soms staan er zowat complete pagina's in witte blokken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n ongezonde ontwikkeling, die spoilertags zitten er niet voor niets, en het is maar aan ons er gewoon vanaf te blijven als we bepaalde dingen niet willen weten. Zet er wel voor of na waar de spoiler betrekking tot heeft, een hele post in spoiler nodigt namelijk uit het geheel te lezen, terwijl je sommige dingen best kunt lezen zonder het verhaal aan te tasten.
Leg eens uit dan wat er zo leuk aan is om de spoilers te weten. Daar ben ik nou écht benieuwd naar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef SolidasRock het volgende:
Dat gezeur om spoilers pffff, lees dit topic dan gewoon niet. In topicjes waar iedereen kan reageren kom je nou eenmaal dingen te weten. Hier reageren en intussen brullen dat je er zelf achter wilt komen of het niet wil weten en dat iedereen maar moet spoileren is debiel of niet?
Omdat iedereen wil weten hoe het verhaal verder gaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leg eens uit dan wat er zo leuk aan is om de spoilers te weten. Daar ben ik nou écht benieuwd naar.
Ik lees en reageer in deze topic om dingen te weten te komen. Soms lees ik hier iets wat me niet opgevallen was. Spoilers lees ik altijd en nooit heb ik er spijt van gehad, juist dan let ik beter op om het betreffende besproken stukje goed te zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leg eens uit dan wat er zo leuk aan is om de spoilers te weten. Daar ben ik nou écht benieuwd naar.
Juist, deze tekst had ik moeten schrijven want het komt 100% overeen met wat ik ervan vind...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Omdat iedereen wil weten hoe het verhaal verder gaat.
Ik lees de spoilers omdat het voor mij helemaal niks van het plezier afhaalt van het kijken naar Lost. Ik vind het nog steeds net zo vet om te kijken. Daarnaast kun je zoveel spoilers lezen als je wilt, maar je weet toch nooit exact wat er gaat gebeuren.
True, zo heb ik een post gehad over de thematiek en verwijzingen wat ik volledig achter spoilers had gezet, omdat ik vind dat mensen dat zelf moeten bepalen of ze dat willen lezen of zelf hun theorie willen opbouwen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die tags worden net te vaak vergeten, en soms staan er zowat complete pagina's in witte blokken.
Ik vind niet dat je daar spoilertags voor hoeft te gebruiken aangezien we hier in het topic juist zitten te filosoferen hoe het nou precies zou zitten. Zodra er dingen zijn waarvan je weet dat die gaan gebeuren moet je dat tussen spoilertags zetten omdat veel mensen het liefst als een blanco blad de aflevering ingaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
True, zo heb ik een post gehad over de thematiek en verwijzingen wat ik volledig achter spoilers had gezet, omdat ik vind dat mensen dat zelf moeten bepalen of ze dat willen lezen of zelf hun theorie willen opbouwen...
Nou ja ieder zijn meug denk ik dan... Ik wil ook weten hoe het verhaal verder gaat maar niet voordat het uitgezonden isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Omdat iedereen wil weten hoe het verhaal verder gaat.
Ik lees de spoilers omdat het voor mij helemaal niks van het plezier afhaalt van het kijken naar Lost. Ik vind het nog steeds net zo vet om te kijken. Daarnaast kun je zoveel spoilers lezen als je wilt, maar je weet toch nooit exact wat er gaat gebeuren.
Zo denk ik er ook over. Af en toe kan ik de verleiding niet weerstaan en dan zit ik de hele volgende aflevering te wachten wanneer ze nou gaan onthullen dat bv Hurley's vriend denkbeeldig is terwijl ik anders van m'n stoel was gevallen van verbazing bij die onthulling.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja ieder zijn meug denk ik dan... Ik wil ook weten hoe het verhaal verder gaat maar niet voordat het uitgezonden iskan ik net zo goed niet meer kijken
![]()
Tja dat is ook weer zo. Ik kom ook hier om te horen of ik een superaflevering kan verwachten of een flutaflevering maar aan de andere kant is het idd leuker zelf dingen te ontdekken. Maar dat neemt niet weg als mensen niks willen te weten komen ze dan ook deze topic moeten mijden ipv zeuren over spoilers. Ik vind zelf dat dingen die nog moeten gebeuren in spoilerstags moeten maar speculaties en afgelopen afleveringen daartegenin niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Af en toe kan ik de verleiding niet weerstaan en dan zit ik de hele volgende aflevering te wachten wanneer ze nou gaan onthullen dat bv Hurley's vriend denkbeeldig is terwijl ik anders van m'n stoel was gevallen van verbazing bij die onthulling.
Ik val graag van m'n stoel dus kan ik veel meer van Lost genieten als ik geen spoilers lees
Vind ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tja dat is ook weer zo. Ik kom ook hier om te horen of ik een superaflevering kan verwachten of een flutaflevering maar aan de andere kant is het idd leuker zelf dingen te ontdekken. Maar dat neemt niet weg als mensen niks willen te weten komen ze dan ook deze topic moeten mijden ipv zeuren over spoilers. Ik vind zelf dat dingen die nog moeten gebeuren in spoilerstags moeten maar speculaties en afgelopen afleveringen daartegenin niet.
Ik kom hier om een aflevering of de serie over het algemeen te bespreken, niet om er achter te komen wat er komen gaat. Of het een superaflevering of flutaflevering is oordeel ik zelf wel aan de hand van de uitzending zelf, daar heb ik geen spoilers voor nodigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tja dat is ook weer zo. Ik kom ook hier om te horen of ik een superaflevering kan verwachten of een flutaflevering maar aan de andere kant is het idd leuker zelf dingen te ontdekken. Maar dat neemt niet weg als mensen niks willen te weten komen ze dan ook deze topic moeten mijden ipv zeuren over spoilers. Ik vind zelf dat dingen die nog moeten gebeuren in spoilerstags moeten maar speculaties en afgelopen afleveringen daartegenin niet.
Hmhm, maar als ik daar een compleet werkstuk van maak dan kan ik voor iemand anders zijn zin weer teveel informatie geven, maar die keus laat ik dus aan de lezerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je daar spoilertags voor hoeft te gebruiken aangezien we hier in het topic juist zitten te filosoferen hoe het nou precies zou zitten. Zodra er dingen zijn waarvan je weet dat die gaan gebeuren moet je dat tussen spoilertags zetten omdat veel mensen het liefst als een blanco blad de aflevering ingaan
Dan zet je toch even voor jou theorie dat je het verhaal anders maar niet moet lezen. Het is speculeren/filosoferen over hoe Lost verder gaat, in elkaar steekt. Daarvoor lees ik dit topic. Dat iedereen het een leuke aflevering vond boeit mij nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hmhm, maar als ik daar een compleet werkstuk van maak dan kan ik voor iemand anders zijn zin weer teveel informatie geven, maar die keus laat ik dus aan de lezer
Ik zet het dan ook VOOR de spoiler-tags wat voor een spoiler het is. Maar dit is oeverloos gelulquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dan zet je toch even voor jou theorie dat je het verhaal anders maar niet moet lezen. Het is speculeren/filosoferen over hoe Lost verder gaat, in elkaar steekt. Daarvoor lees ik dit topic. Dat iedereen het een leuke aflevering vond boeit mij niet, spoilers natuurlijk al helemaal niet
.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:Ik wou dat ik dit niet gelezen had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:Wat?!?! Serieus, had echt niet verwacht datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dood zou gaan![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:04 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Wat?!?! Serieus, had echt niet verwacht datFlikker nou eens op met die reacties op spoilers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dood zou gaan![]()
Zet die ook in spoilertags
![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Je kan deze spoiler van G-Mart en Dubnobasswithmyheadman gerust lezen hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met die reacties op spoilers!Zet die ook in spoilertags
![]()
grappig hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan deze spoiler van G-Mart en Dubnobasswithmyheadman gerust lezen hoor.
Ik had ze wel gelezen omdat ik al dacht dat dat het fake-spoilers waren. Mijn inschattingsvermogen was juistquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
grappig hoorBewijst wel dat ik sterk ben en écht geen spoilers lees
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik had ze wel gelezen omdat ik al dacht dat dat het fake-spoilers waren. Mijn inschattingsvermogen was juist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Haal a.u.b. weg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:53 schreef Napster het volgende:
Megaspoilers over de seizoensfinale
LOSTFAN108
[/spoiler]
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:06 schreef pfaf het volgende:
Ik heb nog nooit een spoiler gelezen.
Als je heel goed kijkt kun je aan de kin zien dat iemand gewoon een foto van Jacks pa op het gezicht van Jacob heeft geplakt, maar het past wel mooiquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Iemand nog een foto om het mee te vergelijken?
Dat stond op Lostpedia idd, maar dat is volgens mij nergens bevestigd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:18 schreef Jivis het volgende:
Dat "help me" was toch Carlton Cuse, of was dat enkel een gerucht?
Het gaat nu denk ik over hoe het op het strand gaat ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:54 schreef Symer het volgende:
Zou Jacob morgen al terugkomen denk je?
Lijkt me echt zoiets dat volgend seizoen pas weer genoemd wordt.
Dat weet je niet TC03!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:12 schreef TC03 het volgende:
De aankomende aflevering zal waarschijnlijk wel wat minder worden.
De producenten zeiden in de podcast dat Jacob vooral in seizoen 4 een rol zou gaan spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:54 schreef Symer het volgende:
Zou Jacob morgen al terugkomen denk je?
Lijkt me echt zoiets dat volgend seizoen pas weer genoemd wordt.
* Skull-splitter mompelt over soortgelijke uitspraak over smokey voor S3quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De producenten zeiden in de podcast dat Jacob vooral in seizoen 4 een rol zou gaan spelen.
Moeilijk he googlenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Iemand nog een foto om het mee te vergelijken?
Die foto lijkt me fake hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef Symer het volgende:
The Misfit heeft trouwens zijn software op de foto van Jacob losgelaten, blijkt dat het Jacks vader is![]()
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07203/jacob.png]afbeelding][/url]
Is het ookquote:
Die neus is idd iets platter geworden, maar Jacks pa is dan ook in een houten kist uit een vliegtuig gedonderdquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:57 schreef Addict89 het volgende:
Neus klopt ook totaal niet.
http://lostpedia.com/wiki/Image:3x20_Jacob_portrait.jpg
Stel ik nou een domme vraag als ik me dan afvraag waarom hij Misfit heetquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:08 schreef Symer het volgende:
Omdat The Misfit het normaal gesproken nooit fout heeft.
Lijkt me stug, Mike Rotch lijkt me nogal een woordspeling. Als je het verkeerd uitspreekt heb je "My Crotch"quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:22 schreef Symer het volgende:
Weet ik niet, ik weet wel dat z'n echte naam Mike Rotch is. (hihi)
Same herequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:35 schreef dapluiz het volgende:
Morgen eerst lekker uitslapen en dan gelijk Lost kjiken
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:41 schreef Merkie het volgende:
Ben morgen de hele dag vrij, alle tijd der wereld dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.imdb.com/title/tt0411008/board/flat/74315143?p=1
op imdb was het wel gepost voordat ep21 uitkwam en het klopt precies dus wellicht klopt 22 ook.I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
Charlie zei maar wat zodat Jack hem selecteerde voor de opdracht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:30 schreef Symer het volgende:
Charlie kon niet zwemmen toen die vrouw verdronk in seizoen 1 en nu is hij ineens 'Junior swim champion' geweest?
En die Nadia (Sayids vriendin) begint ook steeds vaker op te duiken, ik denk dat daar meer achter zit.
Zielige aflevering verder
Ik kwam laat thuis, en zag dat'ie al binnen was, dus waarom niet hequote:Op donderdag 17 mei 2007 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij sommige neemt de verslaving wel ernstige vormen aan. Damn of half 5 Lost gaan kijken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet wachten tot volgende week...
En dan heeeeel lang wachten op Season 4
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
zielig ?? het kwam net op gang en was alweer afgelopen, pfff , ik had me helemaal voorbereid op de dood van iemand na jou reactie te hebben gelezen .. moest het nog zien namelijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 08:30 schreef Symer het volgende:
Charlie kon niet zwemmen toen die vrouw verdronk in seizoen 1 en nu is hij ineens 'Junior swim champion' geweest?
En die Nadia (Sayids vriendin) begint ook steeds vaker op te duiken, ik denk dat daar meer achter zit.
Zielige aflevering verder
Juliet zei dat het onder water stond, maar niet dat het niet meer functioneerde of werd gebruikt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat was Nadia toch niet in die steeg?
Nu we weten dat The Looking Glass niet onder water staat, is het verhaal van Juliet ook weer twijfelachtig, aangezien ze zei dat het station niet meer in gebruik was. Dus is ze nou wel te vertrouwen of niet? Intrige! Spanning! Want nu komt die finale weer in een ander daglicht, als ze ze wel naait (buiten Jack), dan werkt dat plan met het dynamiet ook niet. Jack op de vengeance-tour vind ik sowieso wel tof, ben erg benieuwd of het allemaal goed uitpakt.
Desmond heeft Charlie zijn visioen verteld. Wellicht dat dit de situatie heeft gewijzigd.quote:Nog iets wat ik me afvraag is dat het visioen dat Desmond had blijkbaar niet klopt, of hij voorzag dat het zo ging en heeft Charlie een ander verhaal verteld om hem gerust te stellen. Of z'n visioenen kloppen niet meer, wat betekent dat Charlie niet dood zal gaan, maar ook dat Claire en de baby niet gered worden... Ik ben toch wel erg benieuwd naar de finale!
Ik vind niet dat er iemand dood hoeft te gaan voordat een aflevering zielig kan zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:13 schreef janimie het volgende:
[..]
zielig ?? het kwam net op gang en was alweer afgelopen, pfff , ik had me helemaal voorbereid op de dood van iemand na jou reactie te hebben gelezen .. moest het nog zien namelijk
Jawelquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat was Nadia toch niet in die steeg?
Zou kunnen. Dat Ben daarom tegen iedereen had gezegd dat dat station onder water stond, om confrontaties te vermijden...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:51 schreef Mirel het volgende:
Misschien zijn de mensen in Looking Glass wel Dharma mensen, verklaart waarom ze zou bedreigend overkwamen. Misschien waren ze dus wel bang voor de Others.
Ik was in de war met die Portugese vrouw, Nadia is natuurlijk die chick van Sayid. Dat was me niet eens opgevallenquote:
Juliette zei dat ze er weinig van wist. Alleen maar dingen die Ben haar had vertelt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nu we weten dat The Looking Glass niet onder water staat, is het verhaal van Juliet ook weer twijfelachtig, aangezien ze zei dat het station niet meer in gebruik was. Dus is ze nou wel te vertrouwen of niet?
Ze hadden geen Dharma kleren aan. Die zagen er net zo verlopen uit als bij de others.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:51 schreef Mirel het volgende:
Misschien zijn de mensen in Looking Glass wel Dharma mensen, verklaart waarom ze zou bedreigend overkwamen. Misschien waren ze dus wel bang voor de Others.
Omdat ze de schone schijn willen ophouden dat alles goed gaat?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:53 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar waarom zou Dharma radiosignalen blijven blokkeren?
Heb je die nodig dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:39 schreef kastanova het volgende:
Zijn er nog geen engelse subtitles uit.
quote:Lost: The Answers
A look at the questions that have been answered and the mysteries yet to be solved for the survivors of Oceanic Flight 815 will be the focus of a new special -- in anticipation of the upcoming season finale episode -- on "Lost: The Answers," airing Thursday, May 17 on ABC
The Special is hosted by “Lost” Executive Producers Damon Lindelof and Carlton Cuse ABC once again invites new and avid “Lost” viewers to take another look at one of the most talked about and critically acclaimed shows.
Nou nee, maar ik trek me gewoon graag af op srt's met lost dialogen er inquote:
Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ze hadden geen Dharma kleren aan. Die zagen er net zo verlopen uit als bij de others.
spannendspannendspannendspannendspannendspannend spannendspannendspannendspannendspannendspannend spannendspannendspannendspannendspannendspannendquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:57 schreef calvobbes het volgende:
En al een goede promo voor volgende week
Omdat iedereen die voor Dharma werkt(e) daar in loopt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:06 schreef Mirel het volgende:
Waarom zouden ze?
Eeuh, dat is gewoon de laatste afleveringquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:09 schreef kastanova het volgende:
Ben nu "Lost - The greatest hits" aan het downloaden via een private torrentsite...
Schijnt heel bijzonder te zijn, maar ik heb geen flauw idee wat voor een aflevering het is.
Vond het idd al vreemd aangezien de term "Greatest hits" regelmatig voorkwam in de laatste aflevering, maar die aflevering werd dus anders genoemdquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
Eeuh, dat is gewoon de laatste aflevering![]()
Nee hoor, de aflevering heet ook gewoon "Greatest Hits"quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vond het idd al vreemd aangezien de term "Greatest hits" regelmatig voorkwam in de laatste aflevering, maar die aflevering werd dus anders genoemd.
Verwarring alom.
Naja, fuck it, wacht ik die aflevering van vanavond wel ff af...
Haha ik vond het heel zielig allemaal voor Charlie en Claire enz, maar toen Desmond zichzelf opofferde en Charlie daarmee leek in te gaan had ik zoiets van; Desmond hou je bek en Charlie spring er in en ga doodquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:47 schreef -Mo- het volgende:
Wat een aanfluiting dat Charlie nog niet dood is.
Ja, toen dat gebeurde kwam er opeens heel veel woede in mij naar boven en ik begon al te flippen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:52 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haha ik vond het heel zielig allemaal voor Charlie en Claire enz, maar toen Desmond zichzelf opofferde en Charlie daarmee leek in te gaan had ik zoiets van; Desmond hou je bek en Charlie spring er in en ga dood![]()
Ik was even bang dat Desmond dood zou gaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, toen dat gebeurde kwam er opeens heel veel woede in mij naar boven en ik begon al te flippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |