abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 mei 2007 @ 01:07:18 #101
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49320408
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben het vorige topic aan het doorlezen, maar ben ik de enige die vindt dat Jacob op Tom lijkt?
Of op Kelvin?

(Voor de mensen die het niet meer weten, die gast die voor Desmond in de Swan zat)
  zondag 13 mei 2007 @ 01:23:11 #102
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49320803
Hoe kan je dat nou in godsnaam bepalen aan de hand van een vage screenshot.
2000 light years from home
pi_49321071
quote:
Op zondag 13 mei 2007 01:23 schreef Merkie het volgende:
Hoe kan je dat nou in godsnaam bepalen aan de hand van een vage screenshot.
speculeren, speculeren..dat is wat iedereen hier doet en ook het enige wat je kan doen eigenlijk
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 13 mei 2007 @ 01:48:39 #104
109194 Dubnobasswithmyheadman
Pardon My Freedom
pi_49321383
De deeltjes lopen wel een beetje achter in de OP .
pi_49322273
Knap dat die ene hostile, degene die Ben tegenkwam toen hij als kleine jongen wegliep, totaal niet verouderd was.

Misschien leven de hostiles daar al wel een paar eeuwen, en hebben ze de special ability om eeuwig te kunnen leven?

Want wat was anders hun rede om op dat eiland te verblijven
  Moderator zondag 13 mei 2007 @ 03:23:29 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49322783
Goeie ep Lost is echt weer terug op het oude niveau

Vaag inderdaad dat die ene gast (Richard?) totaal niet verouderd is. Ook zou je denken dat hij de superieur van ben is naar aanleiding van de flashback maar dat lijkt er verder niet op? Nogal vreemd... En wat betreft Locke, het is niet zeker dat hij dood is, misschien wordt ie nog gered
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_49325443
quote:
Op zondag 13 mei 2007 03:23 schreef MaJo het volgende:
Goeie ep Lost is echt weer terug op het oude niveau

Vaag inderdaad dat die ene gast (Richard?) totaal niet verouderd is. Ook zou je denken dat hij de superieur van ben is naar aanleiding van de flashback maar dat lijkt er verder niet op? Nogal vreemd... En wat betreft Locke, het is niet zeker dat hij dood is, misschien wordt ie nog gered
volgens mij is Richard ook de enige die op en neer kan/mag reizen naar de gewone wereld..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_49325500
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

volgens mij is Richard ook de enige die op en neer kan/mag reizen naar de gewone wereld..
Nee hoor, Ethan ook.
  zondag 13 mei 2007 @ 12:26:28 #109
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_49326695
Ben erg beniewd naar de volgende eppisode. Ik denk dat Ben nu van plan is om een gas attack op het lost kamp uit te voeren nadat ze Sun ontvoerd hebben. Omdat Ben een gasmasker aan Juliet gaf voordat ze bij het lost kamp kwam. En nu de laatste eppisode gezien te hebben weten we wel wat dat betekend. Maar Juliet zal het lost kamp wel helpen, omdat ze nu (zo het lijkt) wel aan hun kant zal staan nu ze het verteld heeft aan Jack.

Maar mischien heb ik het wel helemaal mis
  zondag 13 mei 2007 @ 12:58:20 #110
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49327520
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Nee hoor, Ethan ook.
Ik denk dat Ethan dan ook oorspronkelijk een hostile was.
pi_49328442
Was dat gasmasker dat juliette kreeg niet voor die keer dat ze allemaal incl. Locke weg gingen ? Toen ze ineens vastgemaakt aan Kate wakker werd in de jungle.
pi_49328758
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:58 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nu istie dood
  zondag 13 mei 2007 @ 15:27:00 #113
104871 remlof
Europees federalist
pi_49332208
Is het niet zo dat Jacob alleen gezien kan worden door mensen met een slecht geweten (die iemand hebben vermoord dus). Dat zou verklaren waarom Ben tegen Locke zei dat ie "not ready" was en hem aanzette om z'n vader te vermoorden.
Daarom was Ben ook zo verbaasd dat Locke Jacob niet kon zien...

Dit zal ook wel weer niet kloppen, maar was wel het eerste dat ik me bedacht
  zondag 13 mei 2007 @ 15:35:45 #114
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_49332559
Ik ben wel erg benieuwd naar de finale aflevering, al zal die wel weer een giga clifhanger bevatten. En dan is het weer lang wachten.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_49335412
19 en 20 gezien en het lijkt mij dat het eiland een soort platform is tussen hemel en hel. De mensen moeten daar bewijzen of ze goed of slecht zijn ? Als ik zo nadenk heeft niemand die gemoord heeft dat in koele bloede gedaan en zat er steeds wel een soort emotie of verhaal achter...

Waar zijn Michael en Wat dan heen. En Walt had van die vreemde krachten, waarom is juist hij weg...

In een ander topic las ik dat er nog 4 seizoenen komen, ben ik zelf niet z'n voorstander van, van mij mag het nu wel een beetje afgerond worden
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  zondag 13 mei 2007 @ 16:52:01 #116
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_49335502
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:31 schreef dapluiz het volgende:
Was dat gasmasker dat juliette kreeg niet voor die keer dat ze allemaal incl. Locke weg gingen ? Toen ze ineens vastgemaakt aan Kate wakker werd in de jungle.
Oja da's waar, had ik niet aan gedacht. Gelukkig maar.
  zondag 13 mei 2007 @ 17:02:59 #117
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49335822
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:48 schreef mikezwet het volgende:
19 en 20 gezien en het lijkt mij dat het eiland een soort platform is tussen hemel en hel. De mensen moeten daar bewijzen of ze goed of slecht zijn ? Als ik zo nadenk heeft niemand die gemoord heeft dat in koele bloede gedaan en zat er steeds wel een soort emotie of verhaal achter...

Waar zijn Michael en Wat dan heen. En Walt had van die vreemde krachten, waarom is juist hij weg...

In een ander topic las ik dat er nog 4 seizoenen komen, ben ik zelf niet z'n voorstander van, van mij mag het nu wel een beetje afgerond worden
Ten 1e, dat verhaal van hemel en hel is ontkracht door de makers volgens mij
Ten 2e, dan heb je niet goed in de topic gekeken want er komen nog 3 seizoenen van elk 16 afleveringen (ook 2301230103 keer gezegd maar goed)
  zondag 13 mei 2007 @ 17:03:04 #118
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_49335825
quote:
Ik denk niet dat Michael en Walt met dat bootje het ooit kunnen halen tot aan land. Toen Walt eerst met datzelfde (volgens mij) bootje ontvoerd werdt zei iemand van het lost kamp dat zo'n boot wel van het eiland af moest komen omdat het geen groot bereik heeft.

Mischien was het Ben's bedoeling hun gewoon een kant op te sturen ook al konden ze het land niet halen. Hopelijk zijn Michael en Walt het schip tegen gekomen waarvandaan die vrouw met de helicopter vertrok naar het eiland.
  zondag 13 mei 2007 @ 17:05:05 #119
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49335884
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:03 schreef Mender het volgende:

[..]
Hopelijk zijn Michael en Walt het schip tegen gekomen waarvandaan die vrouw met de helicopter vertrok naar het eiland.
Die is door het bedrijf van Penny gestuurd
  zondag 13 mei 2007 @ 17:08:59 #120
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_49335988
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:05 schreef Haunter het volgende:

[..]

Die is door het bedrijf van Penny gestuurd
Ja dat weet ik, maar mischien zijn ze het schip toevallig tegen gekomen. Het kan toch dat het schip er toen al was? Desmond zit er namelijk al een tijdje.
  zondag 13 mei 2007 @ 17:11:18 #121
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49336053
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:08 schreef Mender het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar mischien zijn ze het schip toevallig tegen gekomen. Het kan toch dat het schip er toen al was? Desmond zit er namelijk al een tijdje.
Maar hij is pas ontdekt sinds die implosie van de hatch, en dat is in Lost-termen nog niet zo heel lang geleden.
pi_49337651
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:02 schreef Haunter het volgende:

[..]

Ten 1e, dat verhaal van hemel en hel is ontkracht door de makers volgens mij
Ten 2e, dan heb je niet goed in de topic gekeken want er komen nog 3 seizoenen van elk 16 afleveringen (ook 2301230103 keer gezegd maar goed)
Over het eerste punt:
quote:
Damon Lindelof: We're still trying to be ... firmly ensconced in the world of science fact. I don't think we've shown anything on the show yet ... that has no rational explanation in the real world that we all function within. We certainly hint at psychic phenomena, happenstance and ... things being in a place where they probably shouldn't be. But nothing is flat-out impossible. There are no spaceships. There isn't any time travel.
Wat de makers zeggen mag dus met een korreltje zout genomen worden (later hebben ze verduidelijkt dat Desmond daadwerkelijk door tijd heeft gereisd in afl 8).

Als ik een dure show van 6 seizoenen had en de kijkers zouden in het eerste seizoen al raden wat het eiland is, zou ik ook zeggen dat dat niet zo is

Toch geloof ik niet dat dat het geval trouwens.
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:11 schreef Haunter het volgende:

[..]

Maar hij is pas ontdekt sinds die implosie van de hatch, en dat is in Lost-termen nog niet zo heel lang geleden.
Precies even lang als dat Michael nu onderweg is, dus het zou kunnen. Maar als hij door Naomi's schip opgepikt zou zijn had Naomi dat wel gezegd.
  zondag 13 mei 2007 @ 19:36:13 #123
133369 Jivis
Critikut
pi_49340407
quote:

Amen.
pi_49340577
quote:
Op zondag 13 mei 2007 01:07 schreef Haunter het volgende:
[afbeelding]
Hij kijkt wel scarry
  zondag 13 mei 2007 @ 19:55:26 #125
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49340960
quote:
Op zondag 13 mei 2007 19:36 schreef Jivis het volgende:

[..]

Het moet eigenlijk echt onderhand eens keer de OP in hoor .
  zondag 13 mei 2007 @ 19:58:17 #126
24313 Gremen
Eindbaas
pi_49341036
Wat is nu eigenlijk de relatie tussen dharma, the others en Mittelos Bioscience? en van wie is/was de sub? Even wat punten:

- Dharma heeft alles op het eiland opgebouwt en kwam daar met de sub en bracht ook zo de mensen naar het eiland.
- The others hebben dus blijkbaar toch Dharma verdreven/kapot gemaakt (laat zeggen 10 jaar terug ofzo, Ben was toen al volwassen)
- Toch is er onlangs nog een drop geweest van Dharma voedsel, wie stuurt deze dan?
- Dharma heeft dus toch nog een levend moeder bedrijf in de gewone wereld? (hanso foundation?)
- Merken deze dan niks, missen ze bijv hun contact en de sub niet?

- The others hebben (hadden) de sub overgenomen en bezochten daarmee en dus daarna pas de gewone wereld?
- Ethan en Richard werken voor Mittelos Bioscience. Maar Richard blijkt een oorspronkelijke bewoner en dus een other the zijn. Hoe kan hij dan een bedrijf (Mittelos Bioscience) opzetten en runnen in de gewone wereld? Heeft hij dat dan in een paar jaar gedaan, sinds ze Dharma vernietigd hebben en de sub hebben.
- Mittelos Bioscience heeft juliet gerecruit en met de sub naar eiland gebracht.

- Die rus was de laatste dharma medewerker en had nog contact met de gewone wereld, met wie dan?met de hanso foundation en regelde hij de drops? En had de hanso foundation/Dharma daardoor niet door dat er iets aan de hand is op het eiland, dat de others iedereen vermoord hebben?
- Later hadden Ben en Juliet vanaf die boerderij contact met Richard en Mittelos Bioscience

- Komen de oorspronkelijke bewoners (the others en richard ed) van de blackrock vandaan?
- Magnus Hanso was kapitein van de Black Rock, Alvar Hanso zijn kleinzoon oprichter van de Foundation.
- Hanso en de oorspronkelijke bewoners lijken dus redelijk een verband te hebben.
- Thomas Mittelwerk is chief bij Hanso Foundation. Mittelwerk <-> Mittelos? Heeft hij Mittelos Bioscience opgestart?

- Is Mittelos Bioscience nu eigenlijk niet gewoon hetzelfde als, of anders van de Hanso Foundation en dus ook het moederbedrijf van Dharma. En hebben the others (richard en ethan in de eerste plaats) dus eigenlijk zichzelf uitgemoord Ik snap er echt niks meer van

Waar mis ik iets of zit me denk fout?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  zondag 13 mei 2007 @ 20:05:23 #127
24313 Gremen
Eindbaas
pi_49341268
Ah ik vind net nog dat Thomas Werner Mittelwerk de Hanso Headquarters heeft opgeblazen.

Zou Thomas Werner Mittelwerk via Hanso stiekem contact hebben gehad met de oorspronklijke bewoners? En dat toen dus dat de Hanso foundation en dharma ongeveer tegelijk vernietigd zijn.
Daarna is Mittelos opgericht door Thomas Werner Mittelwerk en regelen zijn alles in de gewone wereld en hebben the others de macht op het eiland gekregen....
pi_49342290
quote:
Op zondag 13 mei 2007 19:58 schreef Gremen het volgende:
- Is Mittelos Bioscience nu eigenlijk niet gewoon hetzelfde als, of anders van de Hanso Foundation en dus ook het moederbedrijf van Dharma. En hebben the others (richard en ethan in de eerste plaats) dus eigenlijk zichzelf uitgemoord Ik snap er echt niks meer van

Waar mis ik iets of zit me denk fout?
Die zit volgens mij in dit stukje:
quote:
- Komen de oorspronkelijke bewoners (the others en richard ed) van de blackrock vandaan?
- Magnus Hanso was kapitein van de Black Rock, Alvar Hanso zijn kleinzoon oprichter van de Foundation.
- Hanso en de oorspronkelijke bewoners lijken dus redelijk een verband te hebben.
- Thomas Mittelwerk is chief bij Hanso Foundation. Mittelwerk <-> Mittelos? Heeft hij Mittelos Bioscience opgestart?
Daar zie ik 3 vraagtekens.
pi_49342322
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:05 schreef Gremen het volgende:
Ah ik vind net nog dat Thomas Werner Mittelwerk de Hanso Headquarters heeft opgeblazen.

Zou Thomas Werner Mittelwerk via Hanso stiekem contact hebben gehad met de oorspronklijke bewoners? En dat toen dus dat de Hanso foundation en dharma ongeveer tegelijk vernietigd zijn.
Daarna is Mittelos opgericht door Thomas Werner Mittelwerk en regelen zijn alles in de gewone wereld en hebben the others de macht op het eiland gekregen....
Mittelwerk blaast The Hanso Foundation echter pas in 2006 op. Dat moet dus nog gebeuren in Lost-tijd.
  zondag 13 mei 2007 @ 20:42:05 #130
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_49342452
Ik heb zonet nog even die scene in Jacob's hutje gekeken in slow motion.

Nadat ben word weggeblazen en je de flits ziet van Jacob, zie je Locke duidelijk naar Jacob kijken vol verbazing
(en daarna nog een close up van de ogen van Jacob)

Als hij zo kijkt naar jacob, waarom zegt hij dan later dat Ben het zelf deed?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  Moderator zondag 13 mei 2007 @ 20:52:31 #131
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49342831
Wat is de hanso foundation dan, kan me dit even niet herinneren?

En is er ergens een screencap van Jacob? Ben nu wel benieuwd hoe hij er dan uitziet
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_49342932
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:52 schreef MaJo het volgende:
Wat is de hanso foundation dan, kan me dit even niet herinneren?

En is er ergens een screencap van Jacob? Ben nu wel benieuwd hoe hij er dan uitziet
in de film heet het dharma foundation, in het echte leven heet het hanso foundation. een pic van jacob is op 1 van deze paginas te bewonderen, ff teruglezen dus (lui mormel!).
  Moderator zondag 13 mei 2007 @ 21:01:31 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49343119
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

in de film heet het dharma foundation, in het echte leven heet het hanso foundation. een pic van jacob is op 1 van deze paginas te bewonderen, ff teruglezen dus (lui mormel!).
Bedankt voor de uitleg

En voordat je me beticht een lui mormel te zijn, ik lees ALLE topics door Nergens stond een screencap, ik zie net dat er gelinkt wordt naar een wikipedia pagina waar die cap opstaat maar in het topic staat ie nergens!
  zondag 13 mei 2007 @ 21:06:44 #134
24313 Gremen
Eindbaas
pi_49343322
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:36 schreef Symer het volgende:

[..]

Die zit volgens mij in dit stukje:
[..]

Daar zie ik 3 vraagtekens.
Idd, ben er wel een soort van vanuit gegaan dat er een connectie is tussen Hanso (foundation) en the others.
De volgende verbanden zijn iig wel duidelijk:
- Mittelos en the others (eerst alleen Richard, later ook Ben)
- Hanso en Dharma
- The others dharma hebben vergast.
Dus als Mittelos en Hanso verbonden zijn is die cirkel wel rond, dat zou toch apart zijn.
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:37 schreef Symer het volgende:

[..]

Mittelwerk blaast The Hanso Foundation echter pas in 2006 op. Dat moet dus nog gebeuren in Lost-tijd.
Ow. Dan is het helemaal raar, waarom doet de The Hanso Foundation dan nu niks, gaan ze niet eens kijken wat er met het Dharma Initiative is. Toch een project wat ze gefinancieerd hebben
pi_49343991
ik kan echt niet wachten tot de finale! smullen
  zondag 13 mei 2007 @ 21:34:10 #136
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_49344353
Na het beluisteren van de nieuwste podcast kan ook écht niet wachten tot de finale
pi_49344672
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:01 schreef MaJo het volgende:

En voordat je me beticht een lui mormel te zijn, ik lees ALLE topics door Nergens stond een screencap, ik zie net dat er gelinkt wordt naar een wikipedia pagina waar die cap opstaat maar in het topic staat ie nergens!
Hier heb je hem al, hij was in de vorige topic te vinden lui mormel

LOST [USA] #54 "Help me."

pi_49345612
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

The Dharma Initiative is/was een project van The Hanso Foundation. Zie ook dit interview met een Hanso woordvoerder.
  Moderator zondag 13 mei 2007 @ 22:18:22 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49345981
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:43 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Hier heb je hem al, hij was in de het vorige topic te vinden lui mormel

LOST [USA] #54 "Help me."

Ik zie dat ik die hele bladzijde nooit gelezen heb Per ongeluk geskipt blijkbaar

Maar dan mag je nog wel wat liever tegen me doen

Edit: ik heb het hele topic nooit gelezen 53 was de laatste in mijn AT en heb daarna de meest recente aangeklikt, wist niet dat er nog 1 tussen zat Had al het gevoel dat ik dingen gemist had
  zondag 13 mei 2007 @ 22:23:47 #140
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_49346169
Het gaat de laatste tijd dan ook echt abnormaal hard met deze topics

Ik ben verslaafd geraakt aan die podcasts, zit er al twee uur naar te luisteren
  zondag 13 mei 2007 @ 22:34:31 #141
133369 Jivis
Critikut
pi_49346542
quote:
Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef Xurk het volgende:
Het gaat de laatste tijd dan ook echt abnormaal hard met deze topics

Ik ben verslaafd geraakt aan die podcasts, zit er al twee uur naar te luisteren
Die producers zijn ook briljant
Amen.
pi_49347175
quote:
Op zondag 13 mei 2007 22:34 schreef Jivis het volgende:

[..]

Die producers zijn ook briljant
Idd, deze week ook weer over Ezra James Sharkington
  maandag 14 mei 2007 @ 00:12:27 #143
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_49349723
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:58 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zou wel zijn skills verklaren.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 14 mei 2007 @ 09:36:31 #144
75555 t-x-m
. : : T-X-M : : . .
pi_49353992
http://abc.go.com/primetime/lost/podcast
quote:
Ezra James Sharkington
Blijf van mn UserIcon af Admins :@
pi_49359407
Ze mogen Carlton en Damon ook na het einde van de serie nog wel een wekelijkse podcast geven, van een droogkloten zijn dat
  maandag 14 mei 2007 @ 15:34:17 #146
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_49366974
Donderdag weer .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_49367364
Ik zat gisteren die scène met Jacob nog een keer te kijken en daar zit iets vreemds in (behalve de onzichtbare man natuurlijk).

Als Jacob kwaad wordt valt de lamp van tafel en ontstaat er vuur. De camera laat het vuur goed zien en we zien hoe Locke angstig naar het vuur kijkt. Ineens verdwijnt het vuur en zien we Locke verbaasd kijken naar waar eerst dat vuur was.

Zou Jacob dan vuur kunnen beheersen? Dan zou hij ook de man achter Smokey kunnen zijn.

Of is de lamp een paar seconden terug in de tijd gesprongen? Dan zou Jacob met tijd kunnen knoeien en de man achter de eeuwige jeugd van Richard en Horace zijn.

Ik denk het tweede, het is het meest vergezochte, maar ook het meest spannende imo.
  maandag 14 mei 2007 @ 15:44:00 #148
133369 Jivis
Critikut
pi_49367400
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
Donderdag weer .
Dat weten we ook wel zonder dat jij het zegt.
Amen.
  maandag 14 mei 2007 @ 15:46:58 #149
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_49367512
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:44 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat weten we ook wel zonder dat jij het zegt.
Echt waar?
Tvp's worden weggehaald en dus post ik iets anders nutteloos.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_49368011
We gaan toch niet de Heroes kant op .
  maandag 14 mei 2007 @ 17:26:29 #151
34586 kepler
No bounce, no play
pi_49371051
de Hanso-foundation heeft dus alleen te maken met de promotie van de serie Lost?
The line is a dot to you!
pi_49371180
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:26 schreef kepler het volgende:
de Hanso-foundation heeft dus alleen te maken met de promotie van de serie Lost?
In feite wel ja. Er zit wel een verhaal achter (Hanso is de geldschieter van Dharma en zijn opa was de kapitein van de Black Rock), maar de foundation is voornamelijk gebruikt voor het internetspel wat tot doel had nieuwe kijkers te trekken en oude kijkers vast te houden.
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
We gaan toch niet de Heroes kant op .
Heroes is tof
  maandag 14 mei 2007 @ 17:31:30 #153
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49371238
"3 out of 5 Lost deaths confirmed"
I've just been given the go ahead from my inside contact to release the names of 3 of the dead this Season.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron en foto's van de characters:
http://spoilerslost.blogs(...)eaths-confirmed.html
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 14 mei 2007 @ 17:47:18 #154
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_49371812
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:43 schreef Symer het volgende:
Ik zat gisteren die scène met Jacob nog een keer te kijken en daar zit iets vreemds in (behalve de onzichtbare man natuurlijk).

Als Jacob kwaad wordt valt de lamp van tafel en ontstaat er vuur. De camera laat het vuur goed zien en we zien hoe Locke angstig naar het vuur kijkt. Ineens verdwijnt het vuur en zien we Locke verbaasd kijken naar waar eerst dat vuur was.

Zou Jacob dan vuur kunnen beheersen? Dan zou hij ook de man achter Smokey kunnen zijn.

Of is de lamp een paar seconden terug in de tijd gesprongen? Dan zou Jacob met tijd kunnen knoeien en de man achter de eeuwige jeugd van Richard en Horace zijn.

Ik denk het tweede, het is het meest vergezochte, maar ook het meest spannende imo.
Tja het is ook warm in hel en goed dat de devil hitte en vuur kan beheersen
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  maandag 14 mei 2007 @ 18:29:11 #155
148174 Kantar
TV junkie.
pi_49373036
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:43 schreef Symer het volgende:

Ik denk ook het tweede, voornamelijk omdat we even later Ben doodgewoon met een hele lamp naar buiten zien komen. Daar zit meer achter...
pi_49373274
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:29 schreef Symer het volgende:

Heroes is tof
Dat zeker! Maar het zou eerst allemaal wetenschappelijk te verklaren zijn, daar zijn ze al op terug gekomen, dat kan dan nog wel. Maar ik lees hier theorieën over specialabilities enzo .. Laat Heroes nou Heroes zijn en Lost Lost .
  maandag 14 mei 2007 @ 22:17:34 #157
64542 Dalamar
Dark Elf
pi_49382287
Een ding lijkt me in de seizoensfinale te gaan gebeuren...
Rousseau heeft een volle kist dynamiet meegenomen, het gebeurde zo even tussendoor op de Black Rock, maar dit gaat dit seizoen nog wel terugkomen denk ik.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  maandag 14 mei 2007 @ 22:25:30 #158
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49382627
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef Dalamar het volgende:
Rousseau heeft een volle kist dynamiet meegenomen, het gebeurde zo even tussendoor op de Black Rock, maar dit gaat dit seizoen nog wel terugkomen denk ik.
Lijkt me inderdaad ook wel, ik ben benieuwd wat ze van plan is. Zou ze dan eindelijk eens echt achter Alex aangaan?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_49386198
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef Dalamar het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49402098
GROTE SPOILER OVER DE 3 LAATSTE AFLEVERINGEN!!! Alle grote dingen staan erin, doden, laatste scene enz enz.

(het is nog niet zeker dat dit ook echt waar is!!)

LEZEN OP EIGEN RISICO!

Ik heb spijt dat ik het heb gelezen...
SPOILER
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:58:02 #161
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49402260
Het feit dat jullie het al over doden hebben is al een major spoiler
pi_49402374
Wow wat een spoiler . Het hele plot tot het einde van het seizoen wordt uitgelegd .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:09:27 #163
34586 kepler
No bounce, no play
pi_49402741
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:58 schreef Haunter het volgende:
Het feit dat jullie het al over doden hebben is al een major spoiler
wel een beetje ja Nu ga ik kijken en steeds maar denken wanneer er nu iemand doodgaat
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:21:52 #164
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_49403260
OMG
Als het allemaal waar is wat in die spoiler staat
SPOILER
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_49403529
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:54 schreef koentje.k het volgende:
GROTE SPOILER OVER DE 3 LAATSTE AFLEVERINGEN!!! Alle grote dingen staan erin, doden, laatste scene enz enz.

(het is nog niet zeker dat dit ook echt waar is!!)

LEZEN OP EIGEN RISICO!

Ik heb spijt dat ik het heb gelezen...
SPOILER
Als dit klopt ben ik tevreden. Jezus wat vet, zelfs als dit verzonnen is.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:28:30 #166
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49403557
Ik snap niet dat sommigen via zo'n kort stukje tekst nu al willen weten hoe het seizoen afloopt, dan is de hele spanning toch weg?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:29:23 #167
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49403601
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:09 schreef kepler het volgende:

[..]

wel een beetje ja Nu ga ik kijken en steeds maar denken wanneer er nu iemand doodgaat
Achja het is in ieder geval al een hele tijd vrij duidelijk dat
SPOILER
een keer doodgaat
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:32:23 #168
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49403755
Tering wat gaaf
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_49403845
De diehard niet-spoiler-lezers krijgen het moeilijk nu .
Wat is de bron van het verhaal eigenlijk?
pi_49403868
Ik moet mezelf echt tegenhouden om die spoiler te lezen
pi_49404171
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
De diehard niet-spoiler-lezers krijgen het moeilijk nu .
Wat is de bron van het verhaal eigenlijk?
http://spoilerslost.blogspot.com/ gepost op forums door iemand die zich uitgeeft als: LOSTFAN108 en een "insider" zou zijn.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:43:29 #172
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49404285
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:35 schreef NielZjuh het volgende:
Ik moet mezelf echt tegenhouden om die spoiler te lezen
Haha dat heb ik ook uit nieuwsgierigheid ga ik heel voorzichtig het eerste woordje selecteren, maar dan kom ik toch tot de conclusie dat ik het niet wil zien hehe
pi_49404684
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:43 schreef Haunter het volgende:

[..]

Haha dat heb ik ook uit nieuwsgierigheid ga ik heel voorzichtig het eerste woordje selecteren, maar dan kom ik toch tot de conclusie dat ik het niet wil zien hehe
Ik heb het wel gelezen... Het kan zijn dat het totaal niet waar is, wat ik ook hoop trouwens want ik vind het maar lame
pi_49404998
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:43 schreef Haunter het volgende:

[..]

Ik ook

Ik lees nu alle posts in dit topic heel langzaam en zo gauw ik denk dat het iets met de spoiler te maken heeft scrol ik verder. Ben blijkbaar nogal paranoïde aangelegd
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:18:23 #175
34586 kepler
No bounce, no play
pi_49405968
ik moet me beheersen om die spoilers niet te lezen, de promo's kijk ik ook niet meer

veel leuker om niks te weten en dan te kijken
pi_49406502
Kap toch eens met die lame spoilers, waarom kunnen jullie niet gewoon wachten totdat iets uitgezonden wordt, wat heeft dat voor zin. Je gaat toch ook geen boek achterstevoren lezen.

Ja ik weet het, je hoeft ze niet te lezen (en heb het ook niet gedaan gelukkig) maar vervolgens gaan er weer een tiental posts over die spoilers, waarbij nog steeds menig ongewenste info doorsijpelt. Ik wil helemaal niet weten dat er doden vallen bv. Fuck off daarmee. Leer eens gewoon af te wachten ipv alles vantevoren te willen weten.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:34:19 #177
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49406648
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:31 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kap toch eens met die lame spoilers, waarom kunnen jullie niet gewoon wachten totdat iets uitgezonden wordt, wat heeft dat voor zin. Je gaat toch ook geen boek achterstevoren lezen.

Ja ik weet het, je hoeft ze niet te lezen (en heb het ook niet gedaan gelukkig) maar vervolgens gaan er weer een tiental posts over die spoilers, waarbij nog steeds menig ongewenste info doorsijpelt. Ik wil helemaal niet weten dat er doden vallen bv. Fuck off daarmee. Leer eens gewoon af te wachten ipv alles vantevoren te willen weten.
Probeerde ik ook al duidelijk te maken, vreselijk irritant idd
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:37:56 #178
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49406782
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:31 schreef Edenoniphobic het volgende:

Inderdaad, ik stel voor dat er een apart spoilertopic voor Lost komt.
pi_49406979
Rustig, denk aan jullie hart, het is en blijft maar een tvserie .
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:45:32 #180
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_49407110
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Inderdaad, ik stel voor dat er een apart spoilertopic voor Lost komt.
Ik vind dat zo'n ongezonde ontwikkeling, die spoilertags zitten er niet voor niets, en het is maar aan ons er gewoon vanaf te blijven als we bepaalde dingen niet willen weten. Zet er wel voor of na waar de spoiler betrekking tot heeft, een hele post in spoiler nodigt namelijk uit het geheel te lezen, terwijl je sommige dingen best kunt lezen zonder het verhaal aan te tasten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:49:02 #181
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49407261
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n ongezonde ontwikkeling, die spoilertags zitten er niet voor niets, en het is maar aan ons er gewoon vanaf te blijven als we bepaalde dingen niet willen weten. Zet er wel voor of na waar de spoiler betrekking tot heeft, een hele post in spoiler nodigt namelijk uit het geheel te lezen, terwijl je sommige dingen best kunt lezen zonder het verhaal aan te tasten.
Maar aangezien sommigen er in slagen om buiten spoilertags om nog steeds spoilers te vermelden, wil ik niet het risico lopen om deze te lezen.
  Moderator dinsdag 15 mei 2007 @ 17:01:37 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49407688
Ik snap ook echt niet waarom mensen die spoilers al willen lezen? Het woord zegt het al; bederven Waarom kijk je uberhaupt nog naar de serie als je al weet wat er gebeurd En vooral bij een serie als Lost, de mysteries maken de serie, als je al weet wat er komt dan is het toch niet leuk meer
  Moderator dinsdag 15 mei 2007 @ 17:02:38 #183
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49407720
En inderdaad, ik wil helemaal niet weten dat er nog een bepaald aantal karakters doodgaan dit seizoen! Hou dus die spoilers helemaal in spoilertags en ga niet dit soort dingen omschrijven.
pi_49409696
Donderdag weer
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:00:42 #185
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49409786
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Die tags worden net te vaak vergeten, en soms staan er zowat complete pagina's in witte blokken.
pi_49410087
Dat gezeur om spoilers pffff, lees dit topic dan gewoon niet. In topicjes waar iedereen kan reageren kom je nou eenmaal dingen te weten. Hier reageren en intussen brullen dat je er zelf achter wilt komen of het niet wil weten en dat iedereen maar moet spoileren is debiel of niet?
  Moderator dinsdag 15 mei 2007 @ 18:12:02 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49410123
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef SolidasRock het volgende:
Dat gezeur om spoilers pffff, lees dit topic dan gewoon niet. In topicjes waar iedereen kan reageren kom je nou eenmaal dingen te weten. Hier reageren en intussen brullen dat je er zelf achter wilt komen of het niet wil weten en dat iedereen maar moet spoileren is debiel of niet?
Leg eens uit dan wat er zo leuk aan is om de spoilers te weten. Daar ben ik nou écht benieuwd naar.
pi_49410329
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Leg eens uit dan wat er zo leuk aan is om de spoilers te weten. Daar ben ik nou écht benieuwd naar.
Omdat iedereen wil weten hoe het verhaal verder gaat.

Ik lees de spoilers omdat het voor mij helemaal niks van het plezier afhaalt van het kijken naar Lost. Ik vind het nog steeds net zo vet om te kijken. Daarnaast kun je zoveel spoilers lezen als je wilt, maar je weet toch nooit exact wat er gaat gebeuren.
pi_49410449
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik lees en reageer in deze topic om dingen te weten te komen. Soms lees ik hier iets wat me niet opgevallen was. Spoilers lees ik altijd en nooit heb ik er spijt van gehad, juist dan let ik beter op om het betreffende besproken stukje goed te zien.

Doordat ik subs nodig heb heb ik de aflevering vaak 1 dag later pas kunnen bekijken dan de meesten hier, en dus heb ik vaak al beetje voorkennis.
pi_49410476
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Ik lees de spoilers omdat het voor mij helemaal niks van het plezier afhaalt van het kijken naar Lost. Ik vind het nog steeds net zo vet om te kijken. Daarnaast kun je zoveel spoilers lezen als je wilt, maar je weet toch nooit exact wat er gaat gebeuren.
Juist, deze tekst had ik moeten schrijven want het komt 100% overeen met wat ik ervan vind...
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:34:59 #191
12888 Skull-splitter
pi_49410798
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:00 schreef Merkie het volgende:

[..]

Die tags worden net te vaak vergeten, en soms staan er zowat complete pagina's in witte blokken.
True, zo heb ik een post gehad over de thematiek en verwijzingen wat ik volledig achter spoilers had gezet, omdat ik vind dat mensen dat zelf moeten bepalen of ze dat willen lezen of zelf hun theorie willen opbouwen...
  Moderator dinsdag 15 mei 2007 @ 19:22:13 #192
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49412688
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

True, zo heb ik een post gehad over de thematiek en verwijzingen wat ik volledig achter spoilers had gezet, omdat ik vind dat mensen dat zelf moeten bepalen of ze dat willen lezen of zelf hun theorie willen opbouwen...
Ik vind niet dat je daar spoilertags voor hoeft te gebruiken aangezien we hier in het topic juist zitten te filosoferen hoe het nou precies zou zitten. Zodra er dingen zijn waarvan je weet dat die gaan gebeuren moet je dat tussen spoilertags zetten omdat veel mensen het liefst als een blanco blad de aflevering ingaan
  Moderator dinsdag 15 mei 2007 @ 19:23:16 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49412737
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Nou ja ieder zijn meug denk ik dan... Ik wil ook weten hoe het verhaal verder gaat maar niet voordat het uitgezonden is kan ik net zo goed niet meer kijken
pi_49413047
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nou ja ieder zijn meug denk ik dan... Ik wil ook weten hoe het verhaal verder gaat maar niet voordat het uitgezonden is kan ik net zo goed niet meer kijken
Zo denk ik er ook over. Af en toe kan ik de verleiding niet weerstaan en dan zit ik de hele volgende aflevering te wachten wanneer ze nou gaan onthullen dat bv Hurley's vriend denkbeeldig is terwijl ik anders van m'n stoel was gevallen van verbazing bij die onthulling.

Ik val graag van m'n stoel dus kan ik veel meer van Lost genieten als ik geen spoilers lees
pi_49413122
Ik ken gasten die teletekst checken wat de voetbalstanden zijn en dan savonds doodleuk alle wedstrijden wil kijken omdat hij het toch zelf wil gezien hebben....
pi_49413321
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:29 schreef Symer het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over. Af en toe kan ik de verleiding niet weerstaan en dan zit ik de hele volgende aflevering te wachten wanneer ze nou gaan onthullen dat bv Hurley's vriend denkbeeldig is terwijl ik anders van m'n stoel was gevallen van verbazing bij die onthulling.

Ik val graag van m'n stoel dus kan ik veel meer van Lost genieten als ik geen spoilers lees
Tja dat is ook weer zo. Ik kom ook hier om te horen of ik een superaflevering kan verwachten of een flutaflevering maar aan de andere kant is het idd leuker zelf dingen te ontdekken. Maar dat neemt niet weg als mensen niks willen te weten komen ze dan ook deze topic moeten mijden ipv zeuren over spoilers. Ik vind zelf dat dingen die nog moeten gebeuren in spoilerstags moeten maar speculaties en afgelopen afleveringen daartegenin niet.
pi_49413701
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:35 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Tja dat is ook weer zo. Ik kom ook hier om te horen of ik een superaflevering kan verwachten of een flutaflevering maar aan de andere kant is het idd leuker zelf dingen te ontdekken. Maar dat neemt niet weg als mensen niks willen te weten komen ze dan ook deze topic moeten mijden ipv zeuren over spoilers. Ik vind zelf dat dingen die nog moeten gebeuren in spoilerstags moeten maar speculaties en afgelopen afleveringen daartegenin niet.
Vind ik ook
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:44:29 #198
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49413728
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:35 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik kom hier om een aflevering of de serie over het algemeen te bespreken, niet om er achter te komen wat er komen gaat. Of het een superaflevering of flutaflevering is oordeel ik zelf wel aan de hand van de uitzending zelf, daar heb ik geen spoilers voor nodig
pi_49415656
Kwam deze tegen op YouTube, best mooi gemaakt
Addicted To Lost

http://youtube.com/watch?v=OzW5qtpddrs
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:35:26 #200
12888 Skull-splitter
pi_49415941
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je daar spoilertags voor hoeft te gebruiken aangezien we hier in het topic juist zitten te filosoferen hoe het nou precies zou zitten. Zodra er dingen zijn waarvan je weet dat die gaan gebeuren moet je dat tussen spoilertags zetten omdat veel mensen het liefst als een blanco blad de aflevering ingaan
Hmhm, maar als ik daar een compleet werkstuk van maak dan kan ik voor iemand anders zijn zin weer teveel informatie geven, maar die keus laat ik dus aan de lezer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')