Of op Kelvin?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben het vorige topic aan het doorlezen, maar ben ik de enige die vindt dat Jacob op Tom lijkt?
speculeren, speculeren..dat is wat iedereen hier doet en ook het enige wat je kan doen eigenlijkquote:Op zondag 13 mei 2007 01:23 schreef Merkie het volgende:
Hoe kan je dat nou in godsnaam bepalen aan de hand van een vage screenshot.
volgens mij is Richard ook de enige die op en neer kan/mag reizen naar de gewone wereld..quote:Op zondag 13 mei 2007 03:23 schreef MaJo het volgende:
Goeie epLost is echt weer terug op het oude niveau
Vaag inderdaad dat die ene gast (Richard?) totaal niet verouderd is. Ook zou je denken dat hij de superieur van ben is naar aanleiding van de flashback maar dat lijkt er verder niet op? Nogal vreemd... En wat betreft Locke, het is niet zeker dat hij dood is, misschien wordt ie nog gered
Nee hoor, Ethan ook.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
volgens mij is Richard ook de enige die op en neer kan/mag reizen naar de gewone wereld..
Nu istie doodquote:Op zondag 13 mei 2007 12:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ethan dan ook oorspronkelijk een hostile was.
Oja da's waar, had ik niet aan gedacht. Gelukkig maar.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:31 schreef dapluiz het volgende:
Was dat gasmasker dat juliette kreeg niet voor die keer dat ze allemaal incl. Locke weg gingen ? Toen ze ineens vastgemaakt aan Kate wakker werd in de jungle.
Ten 1e, dat verhaal van hemel en hel is ontkracht door de makers volgens mijquote:Op zondag 13 mei 2007 16:48 schreef mikezwet het volgende:
19 en 20 gezien en het lijkt mij dat het eiland een soort platform is tussen hemel en hel. De mensen moeten daar bewijzen of ze goed of slecht zijn ? Als ik zo nadenk heeft niemand die gemoord heeft dat in koele bloede gedaan en zat er steeds wel een soort emotie of verhaal achter...
Waar zijn Michael en Wat dan heen. En Walt had van die vreemde krachten, waarom is juist hij weg...
In een ander topic las ik dat er nog 4 seizoenen komen, ben ik zelf niet z'n voorstander van, van mij mag het nu wel een beetje afgerond worden
Ik denk niet dat Michael en Walt met dat bootje het ooit kunnen halen tot aan land. Toen Walt eerst met datzelfde (volgens mij) bootje ontvoerd werdt zei iemand van het lost kamp dat zo'n boot wel van het eiland af moest komen omdat het geen groot bereik heeft.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:48 schreef mikezwet het volgende:
Waar zijn Michael en Wat dan heen. En Walt had van die vreemde krachten, waarom is juist hij weg...
Die is door het bedrijf van Penny gestuurdquote:Op zondag 13 mei 2007 17:03 schreef Mender het volgende:
[..]
Hopelijk zijn Michael en Walt het schip tegen gekomen waarvandaan die vrouw met de helicopter vertrok naar het eiland.
Ja dat weet ik, maar mischien zijn ze het schip toevallig tegen gekomen. Het kan toch dat het schip er toen al was? Desmond zit er namelijk al een tijdje.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
Die is door het bedrijf van Penny gestuurd
Maar hij is pas ontdekt sinds die implosie van de hatch, en dat is in Lost-termen nog niet zo heel lang geleden.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar mischien zijn ze het schip toevallig tegen gekomen. Het kan toch dat het schip er toen al was? Desmond zit er namelijk al een tijdje.
Over het eerste punt:quote:Op zondag 13 mei 2007 17:02 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ten 1e, dat verhaal van hemel en hel is ontkracht door de makers volgens mij
Ten 2e, dan heb je niet goed in de topic gekeken want er komen nog 3 seizoenen van elk 16 afleveringen (ook 2301230103 keer gezegd maar goed)
Wat de makers zeggen mag dus met een korreltje zout genomen worden (later hebben ze verduidelijkt dat Desmond daadwerkelijk door tijd heeft gereisd in afl 8).quote:Damon Lindelof: We're still trying to be ... firmly ensconced in the world of science fact. I don't think we've shown anything on the show yet ... that has no rational explanation in the real world that we all function within. We certainly hint at psychic phenomena, happenstance and ... things being in a place where they probably shouldn't be. But nothing is flat-out impossible. There are no spaceships. There isn't any time travel.
Precies even lang als dat Michael nu onderweg is, dus het zou kunnen. Maar als hij door Naomi's schip opgepikt zou zijn had Naomi dat wel gezegd.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Maar hij is pas ontdekt sinds die implosie van de hatch, en dat is in Lost-termen nog niet zo heel lang geleden.
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:48 schreef mikezwet het volgende:
19 en 20 gezien en het lijkt mij dat het eiland een soort platform is tussen hemel en hel. De mensen moeten daar bewijzen of ze goed of slecht zijn ? Als ik zo nadenk heeft niemand die gemoord heeft dat in koele bloede gedaan en zat er steeds wel een soort emotie of verhaal achter...
In een ander topic las ik dat er nog 4 seizoenen komen, ben ik zelf niet z'n voorstander van, van mij mag het nu wel een beetje afgerond worden
Die zit volgens mij in dit stukje:quote:Op zondag 13 mei 2007 19:58 schreef Gremen het volgende:
- Is Mittelos Bioscience nu eigenlijk niet gewoon hetzelfde als, of anders van de Hanso Foundation en dus ook het moederbedrijf van Dharma. En hebben the others (richard en ethan in de eerste plaats) dus eigenlijk zichzelf uitgemoordIk snap er echt niks meer van
Waar mis ik iets of zit me denk fout?
Daar zie ik 3 vraagtekens.quote:- Komen de oorspronkelijke bewoners (the others en richard ed) van de blackrock vandaan?
- Magnus Hanso was kapitein van de Black Rock, Alvar Hanso zijn kleinzoon oprichter van de Foundation.
- Hanso en de oorspronkelijke bewoners lijken dus redelijk een verband te hebben.
- Thomas Mittelwerk is chief bij Hanso Foundation. Mittelwerk <-> Mittelos? Heeft hij Mittelos Bioscience opgestart?
Mittelwerk blaast The Hanso Foundation echter pas in 2006 op. Dat moet dus nog gebeuren in Lost-tijd.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:05 schreef Gremen het volgende:
Ah ik vind net nog dat Thomas Werner Mittelwerk de Hanso Headquarters heeft opgeblazen.
Zou Thomas Werner Mittelwerk via Hanso stiekem contact hebben gehad met de oorspronklijke bewoners? En dat toen dus dat de Hanso foundation en dharma ongeveer tegelijk vernietigd zijn.
Daarna is Mittelos opgericht door Thomas Werner Mittelwerk en regelen zijn alles in de gewone wereld en hebben the others de macht op het eiland gekregen....
in de film heet het dharma foundation, in het echte leven heet het hanso foundation. een pic van jacob is op 1 van deze paginas te bewonderen, ff teruglezen dus (lui mormel!).quote:Op zondag 13 mei 2007 20:52 schreef MaJo het volgende:
Wat is de hanso foundation dan, kan me dit even niet herinneren?
En is er ergens een screencap van Jacob? Ben nu wel benieuwd hoe hij er dan uitziet
Bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
in de film heet het dharma foundation, in het echte leven heet het hanso foundation. een pic van jacob is op 1 van deze paginas te bewonderen, ff teruglezen dus (lui mormel!).
Idd, ben er wel een soort van vanuit gegaan dat er een connectie is tussen Hanso (foundation) en the others.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Die zit volgens mij in dit stukje:
[..]
Daar zie ik 3 vraagtekens.
Ow. Dan is het helemaal raar, waarom doet de The Hanso Foundation dan nu niks, gaan ze niet eens kijken wat er met het Dharma Initiative is. Toch een project wat ze gefinancieerd hebbenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Mittelwerk blaast The Hanso Foundation echter pas in 2006 op. Dat moet dus nog gebeuren in Lost-tijd.
Hier heb je hem al, hij was in de vorige topic te vinden lui mormelquote:Op zondag 13 mei 2007 21:01 schreef MaJo het volgende:
En voordat je me beticht een lui mormel te zijn, ik lees ALLE topics doorNergens stond een screencap, ik zie net dat er gelinkt wordt naar een wikipedia pagina waar die cap opstaat maar in het topic staat ie nergens!
The Dharma Initiative is/was een project van The Hanso Foundation. Zie ook dit interview met een Hanso woordvoerder.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
in de film heet het dharma foundation, in het echte leven heet het hanso foundation. een pic van jacob is op 1 van deze paginas te bewonderen, ff teruglezen dus (lui mormel!).
Ik zie dat ik die hele bladzijde nooit gelezen hebquote:Op zondag 13 mei 2007 21:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier heb je hem al, hij was in de het vorige topic te vinden lui mormel![]()
LOST [USA] #54 "Help me."
![]()
Die producers zijn ook briljantquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef Xurk het volgende:
Het gaat de laatste tijd dan ook echt abnormaal hard met deze topics
Ik ben verslaafd geraakt aan die podcasts, zit er al twee uur naar te luisteren
Zou wel zijn skills verklaren.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ethan dan ook oorspronkelijk een hostile was.
Echt waar?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat weten we ook wel zonder dat jij het zegt.
In feite wel ja. Er zit wel een verhaal achter (Hanso is de geldschieter van Dharma en zijn opa was de kapitein van de Black Rock), maar de foundation is voornamelijk gebruikt voor het internetspel wat tot doel had nieuwe kijkers te trekken en oude kijkers vast te houden.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:26 schreef kepler het volgende:
de Hanso-foundation heeft dus alleen te maken met de promotie van de serie Lost?
Heroes is tofquote:Op maandag 14 mei 2007 15:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
We gaan toch niet de Heroes kant op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron en foto's van de characters:
http://spoilerslost.blogs(...)eaths-confirmed.htmlYou know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Tja het is ook warm in hel en goed dat de devil hitte en vuur kan beheersenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:43 schreef Symer het volgende:
Ik zat gisteren die scène met Jacob nog een keer te kijken en daar zit iets vreemds in (behalve de onzichtbare man natuurlijk).
Als Jacob kwaad wordt valt de lamp van tafel en ontstaat er vuur. De camera laat het vuur goed zien en we zien hoe Locke angstig naar het vuur kijkt. Ineens verdwijnt het vuur en zien we Locke verbaasd kijken naar waar eerst dat vuur was.
Zou Jacob dan vuur kunnen beheersen? Dan zou hij ook de man achter Smokey kunnen zijn.
Of is de lamp een paar seconden terug in de tijd gesprongen? Dan zou Jacob met tijd kunnen knoeien en de man achter de eeuwige jeugd van Richard en Horace zijn.
Ik denk het tweede, het is het meest vergezochte, maar ook het meest spannende imo.
Ik denk ook het tweede, voornamelijk omdat we even later Ben doodgewoon met een hele lamp naar buiten zien komen. Daar zit meer achter...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:43 schreef Symer het volgende:
Ik zat gisteren die scène met Jacob nog een keer te kijken en daar zit iets vreemds in (behalve de onzichtbare man natuurlijk).
Als Jacob kwaad wordt valt de lamp van tafel en ontstaat er vuur. De camera laat het vuur goed zien en we zien hoe Locke angstig naar het vuur kijkt. Ineens verdwijnt het vuur en zien we Locke verbaasd kijken naar waar eerst dat vuur was.
Zou Jacob dan vuur kunnen beheersen? Dan zou hij ook de man achter Smokey kunnen zijn.
Of is de lamp een paar seconden terug in de tijd gesprongen? Dan zou Jacob met tijd kunnen knoeien en de man achter de eeuwige jeugd van Richard en Horace zijn.
Ik denk het tweede, het is het meest vergezochte, maar ook het meest spannende imo.
Dat zeker! Maar het zou eerst allemaal wetenschappelijk te verklaren zijn, daar zijn ze al op terug gekomen, dat kan dan nog wel. Maar ik lees hier theorieën over specialabilities enzoquote:
Lijkt me inderdaad ook wel, ik ben benieuwd wat ze van plan is. Zou ze dan eindelijk eens echt achter Alex aangaan?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef Dalamar het volgende:
Een ding lijkt me in de seizoensfinale te gaan gebeuren...
Rousseau heeft een volle kist dynamiet meegenomen, het gebeurde zo even tussendoor op de Black Rock, maar dit gaat dit seizoen nog wel terugkomen denk ik.
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef Dalamar het volgende:
Een ding lijkt me in de seizoensfinale te gaan gebeuren...
Rousseau heeft een volle kist dynamiet meegenomen, het gebeurde zo even tussendoor op de Black Rock, maar dit gaat dit seizoen nog wel terugkomen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een beetje jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:58 schreef Haunter het volgende:
Het feit dat jullie het al over doden hebben is al een major spoiler![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:54 schreef koentje.k het volgende:
GROTE SPOILER OVER DE 3 LAATSTE AFLEVERINGEN!!! Alle grote dingen staan erin, doden, laatste scene enz enz.
(het is nog niet zeker dat dit ook echt waar is!!)
LEZEN OP EIGEN RISICO!
Ik heb spijt dat ik het heb gelezen...Als dit klopt ben ik tevreden. Jezus wat vet, zelfs als dit verzonnen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achja het is in ieder geval al een hele tijd vrij duidelijk datquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:09 schreef kepler het volgende:
[..]
wel een beetje jaNu ga ik kijken en steeds maar denken wanneer er nu iemand doodgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een keer doodgaat
Please sir. When moon? When Mustang?
http://spoilerslost.blogspot.com/ gepost op forums door iemand die zich uitgeeft als: LOSTFAN108 en een "insider" zou zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
De diehard niet-spoiler-lezers krijgen het moeilijk nu.
Wat is de bron van het verhaal eigenlijk?
Haha dat heb ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:35 schreef NielZjuh het volgende:
Ik moet mezelf echt tegenhouden om die spoiler te lezen![]()
Ik heb het wel gelezen... Het kan zijn dat het totaal niet waar is, wat ik ook hoop trouwens want ik vind het maar lamequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ookuit nieuwsgierigheid ga ik heel voorzichtig het eerste woordje selecteren, maar dan kom ik toch tot de conclusie dat ik het niet wil zien hehe
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ookuit nieuwsgierigheid ga ik heel voorzichtig het eerste woordje selecteren, maar dan kom ik toch tot de conclusie dat ik het niet wil zien hehe
![]()
Probeerde ik ook al duidelijk te maken, vreselijk irritant iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:31 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kap toch eens met die lame spoilers, waarom kunnen jullie niet gewoon wachten totdat iets uitgezonden wordt, wat heeft dat voor zin. Je gaat toch ook geen boek achterstevoren lezen.
Ja ik weet het, je hoeft ze niet te lezen (en heb het ook niet gedaan gelukkig) maar vervolgens gaan er weer een tiental posts over die spoilers, waarbij nog steeds menig ongewenste info doorsijpelt. Ik wil helemaal niet weten dat er doden vallen bv. Fuck off daarmee. Leer eens gewoon af te wachten ipv alles vantevoren te willen weten.
Inderdaad, ik stel voor dat er een apart spoilertopic voor Lost komt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:31 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kap toch eens met die lame spoilers, waarom kunnen jullie niet gewoon wachten totdat iets uitgezonden wordt, wat heeft dat voor zin. Je gaat toch ook geen boek achterstevoren lezen.
Ja ik weet het, je hoeft ze niet te lezen (en heb het ook niet gedaan gelukkig) maar vervolgens gaan er weer een tiental posts over die spoilers, waarbij nog steeds menig ongewenste info doorsijpelt. Ik wil helemaal niet weten dat er doden vallen bv. Fuck off daarmee. Leer eens gewoon af te wachten ipv alles vantevoren te willen weten.
Ik vind dat zo'n ongezonde ontwikkeling, die spoilertags zitten er niet voor niets, en het is maar aan ons er gewoon vanaf te blijven als we bepaalde dingen niet willen weten. Zet er wel voor of na waar de spoiler betrekking tot heeft, een hele post in spoiler nodigt namelijk uit het geheel te lezen, terwijl je sommige dingen best kunt lezen zonder het verhaal aan te tasten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik stel voor dat er een apart spoilertopic voor Lost komt.
Maar aangezien sommigen er in slagen om buiten spoilertags om nog steeds spoilers te vermelden, wil ik niet het risico lopen om deze te lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n ongezonde ontwikkeling, die spoilertags zitten er niet voor niets, en het is maar aan ons er gewoon vanaf te blijven als we bepaalde dingen niet willen weten. Zet er wel voor of na waar de spoiler betrekking tot heeft, een hele post in spoiler nodigt namelijk uit het geheel te lezen, terwijl je sommige dingen best kunt lezen zonder het verhaal aan te tasten.
Die tags worden net te vaak vergeten, en soms staan er zowat complete pagina's in witte blokken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n ongezonde ontwikkeling, die spoilertags zitten er niet voor niets, en het is maar aan ons er gewoon vanaf te blijven als we bepaalde dingen niet willen weten. Zet er wel voor of na waar de spoiler betrekking tot heeft, een hele post in spoiler nodigt namelijk uit het geheel te lezen, terwijl je sommige dingen best kunt lezen zonder het verhaal aan te tasten.
Leg eens uit dan wat er zo leuk aan is om de spoilers te weten. Daar ben ik nou écht benieuwd naar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef SolidasRock het volgende:
Dat gezeur om spoilers pffff, lees dit topic dan gewoon niet. In topicjes waar iedereen kan reageren kom je nou eenmaal dingen te weten. Hier reageren en intussen brullen dat je er zelf achter wilt komen of het niet wil weten en dat iedereen maar moet spoileren is debiel of niet?
Omdat iedereen wil weten hoe het verhaal verder gaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leg eens uit dan wat er zo leuk aan is om de spoilers te weten. Daar ben ik nou écht benieuwd naar.
Ik lees en reageer in deze topic om dingen te weten te komen. Soms lees ik hier iets wat me niet opgevallen was. Spoilers lees ik altijd en nooit heb ik er spijt van gehad, juist dan let ik beter op om het betreffende besproken stukje goed te zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leg eens uit dan wat er zo leuk aan is om de spoilers te weten. Daar ben ik nou écht benieuwd naar.
Juist, deze tekst had ik moeten schrijven want het komt 100% overeen met wat ik ervan vind...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Omdat iedereen wil weten hoe het verhaal verder gaat.
Ik lees de spoilers omdat het voor mij helemaal niks van het plezier afhaalt van het kijken naar Lost. Ik vind het nog steeds net zo vet om te kijken. Daarnaast kun je zoveel spoilers lezen als je wilt, maar je weet toch nooit exact wat er gaat gebeuren.
True, zo heb ik een post gehad over de thematiek en verwijzingen wat ik volledig achter spoilers had gezet, omdat ik vind dat mensen dat zelf moeten bepalen of ze dat willen lezen of zelf hun theorie willen opbouwen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die tags worden net te vaak vergeten, en soms staan er zowat complete pagina's in witte blokken.
Ik vind niet dat je daar spoilertags voor hoeft te gebruiken aangezien we hier in het topic juist zitten te filosoferen hoe het nou precies zou zitten. Zodra er dingen zijn waarvan je weet dat die gaan gebeuren moet je dat tussen spoilertags zetten omdat veel mensen het liefst als een blanco blad de aflevering ingaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
True, zo heb ik een post gehad over de thematiek en verwijzingen wat ik volledig achter spoilers had gezet, omdat ik vind dat mensen dat zelf moeten bepalen of ze dat willen lezen of zelf hun theorie willen opbouwen...
Nou ja ieder zijn meug denk ik dan... Ik wil ook weten hoe het verhaal verder gaat maar niet voordat het uitgezonden isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Omdat iedereen wil weten hoe het verhaal verder gaat.
Ik lees de spoilers omdat het voor mij helemaal niks van het plezier afhaalt van het kijken naar Lost. Ik vind het nog steeds net zo vet om te kijken. Daarnaast kun je zoveel spoilers lezen als je wilt, maar je weet toch nooit exact wat er gaat gebeuren.
Zo denk ik er ook over. Af en toe kan ik de verleiding niet weerstaan en dan zit ik de hele volgende aflevering te wachten wanneer ze nou gaan onthullen dat bv Hurley's vriend denkbeeldig is terwijl ik anders van m'n stoel was gevallen van verbazing bij die onthulling.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja ieder zijn meug denk ik dan... Ik wil ook weten hoe het verhaal verder gaat maar niet voordat het uitgezonden iskan ik net zo goed niet meer kijken
![]()
Tja dat is ook weer zo. Ik kom ook hier om te horen of ik een superaflevering kan verwachten of een flutaflevering maar aan de andere kant is het idd leuker zelf dingen te ontdekken. Maar dat neemt niet weg als mensen niks willen te weten komen ze dan ook deze topic moeten mijden ipv zeuren over spoilers. Ik vind zelf dat dingen die nog moeten gebeuren in spoilerstags moeten maar speculaties en afgelopen afleveringen daartegenin niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Af en toe kan ik de verleiding niet weerstaan en dan zit ik de hele volgende aflevering te wachten wanneer ze nou gaan onthullen dat bv Hurley's vriend denkbeeldig is terwijl ik anders van m'n stoel was gevallen van verbazing bij die onthulling.
Ik val graag van m'n stoel dus kan ik veel meer van Lost genieten als ik geen spoilers lees
Vind ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tja dat is ook weer zo. Ik kom ook hier om te horen of ik een superaflevering kan verwachten of een flutaflevering maar aan de andere kant is het idd leuker zelf dingen te ontdekken. Maar dat neemt niet weg als mensen niks willen te weten komen ze dan ook deze topic moeten mijden ipv zeuren over spoilers. Ik vind zelf dat dingen die nog moeten gebeuren in spoilerstags moeten maar speculaties en afgelopen afleveringen daartegenin niet.
Ik kom hier om een aflevering of de serie over het algemeen te bespreken, niet om er achter te komen wat er komen gaat. Of het een superaflevering of flutaflevering is oordeel ik zelf wel aan de hand van de uitzending zelf, daar heb ik geen spoilers voor nodigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tja dat is ook weer zo. Ik kom ook hier om te horen of ik een superaflevering kan verwachten of een flutaflevering maar aan de andere kant is het idd leuker zelf dingen te ontdekken. Maar dat neemt niet weg als mensen niks willen te weten komen ze dan ook deze topic moeten mijden ipv zeuren over spoilers. Ik vind zelf dat dingen die nog moeten gebeuren in spoilerstags moeten maar speculaties en afgelopen afleveringen daartegenin niet.
Hmhm, maar als ik daar een compleet werkstuk van maak dan kan ik voor iemand anders zijn zin weer teveel informatie geven, maar die keus laat ik dus aan de lezerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je daar spoilertags voor hoeft te gebruiken aangezien we hier in het topic juist zitten te filosoferen hoe het nou precies zou zitten. Zodra er dingen zijn waarvan je weet dat die gaan gebeuren moet je dat tussen spoilertags zetten omdat veel mensen het liefst als een blanco blad de aflevering ingaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |