Oja, die loopt er ook nog ergens rondquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:48 schreef Xurk het volgende:
[..]
En Vincent hoogstwaarschijnlijk ook nog wel een keer.
seizoen 4quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:12 schreef Reki het volgende:
wat zou er met michael en walt zijn gebeurd? komen ze nog terug in de serie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Micheal bejaard, Walt volwassenquote:
Die hondquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
Vincent is wie ook al weer.?
de hond van Walt .... natuurlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
Vincent is wie ook al weer.?
En waarom zou dat niet kunnen? Ik denk dat we nog een hoop kanten in geslingerd gaan worden en dat we aan het eind van de serie een geweldig gevoel van bedrog gaan krijgenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:55 schreef Molluck het volgende:
Ik dacht dat er ooit gezegd was dat alles wat er op het eiland gebeurde, wetenschappelijk te verklaren zou zijn...
Sommige dingen die paranormaal of abnormaal leken zijn al verklaard, maar ik zit wel heel erg met de onzichtbare man en het hel/hemel gebeuren. Ik had wel gehoopt dat alles een wetenschappelijke achtergrond zou hebben...
Ziet er zo stupide uit, die hond met zo'n domme blik en de tong uit de bek midden in de junglequote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Tis nu een wilde hond geworden heh.
Alleen klopt dat dan weer niet met het paard van Kate, want dat kon Sawyer gewoon zien.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:16 schreef voidmage het volgende:
ik heb ergens een theorie gelezen dat jacob de doode vader van Ben is die als geest ronddwaalt op het eiland en Ben heeft gekweld waardoor ben hem heeft opgesloten mbv het as (of een andere manier) end dat daarom alleen Ben hem kan zien omdat je op het eiland nooit elkaars geesten ziet (vader van jack) (paard van kate etc.)
De stem is dus gewoon van Carlton Cuse, en niet van Ben. Nice ..quote:If you increase the speed to 125%, Jacob sounds vaguely like Ben, though some are convinced that the voice is in fact Ben's. The voice is confirmed as Carlton Cuse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is hier langs gekomen idd. Het ging erover dat Mikail wou dat hij doodgeschoten werd. Blader even een paar topics terugquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:33 schreef Slayage het volgende:
ze spraken meen ik russisch, vlak voor hij haar neer knalde, kregen we daar nog vertaling van?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten speculaties en bijbelverhalen nu ook al tussen spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
SORRY VIS. DENK AAN HET TEGELTJE HEHquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Moeten speculaties en bijbelverhalen nu ook al tussen spoilertags
Ik krijg RSI van al dat selecterenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
SORRY VIS. DENK AAN HET TEGELTJE HEH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Haunter op 12-05-2007 19:55:01 ]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:49 schreef Haunter het volgende:
Wow... shocking promo en een sneak peek...
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:49 schreef Haunter het volgende:
Wow... shocking promo en een sneak peek...
![]()
![]()
Forget about the promoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de sneak peek is wel van volgende aflevering dus(voor de mensen die na het bekijken van de promo de 2e niet bekeken hebben)
Joh?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die promo is van seizoen 1, vandaar.
Ik had ze in de Wiki gezet, maar blijkbaar heeft de TS het niet daarvan gekopieerd:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:39 schreef Gremen het volgende:
iemand die nog linkjes heeft naar de topics 51tm 54? deze staan niet in de OP
that's pretty sickquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:34 schreef Suerte het volgende:
Ik lees net dat de moeder van little Ben gespeeld wordt door de vrouw van Michael Emerson (Ben)![]()
Hey, ik heb een déjà vuquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:55 schreef -Mo- het volgende:
Waarom speelt Francis G. Fox eigenlijk niet de vader van Jack? Gemiste kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |