Of op Kelvin?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben het vorige topic aan het doorlezen, maar ben ik de enige die vindt dat Jacob op Tom lijkt?
speculeren, speculeren..dat is wat iedereen hier doet en ook het enige wat je kan doen eigenlijkquote:Op zondag 13 mei 2007 01:23 schreef Merkie het volgende:
Hoe kan je dat nou in godsnaam bepalen aan de hand van een vage screenshot.
volgens mij is Richard ook de enige die op en neer kan/mag reizen naar de gewone wereld..quote:Op zondag 13 mei 2007 03:23 schreef MaJo het volgende:
Goeie epLost is echt weer terug op het oude niveau
Vaag inderdaad dat die ene gast (Richard?) totaal niet verouderd is. Ook zou je denken dat hij de superieur van ben is naar aanleiding van de flashback maar dat lijkt er verder niet op? Nogal vreemd... En wat betreft Locke, het is niet zeker dat hij dood is, misschien wordt ie nog gered
Nee hoor, Ethan ook.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
volgens mij is Richard ook de enige die op en neer kan/mag reizen naar de gewone wereld..
Nu istie doodquote:Op zondag 13 mei 2007 12:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ethan dan ook oorspronkelijk een hostile was.
Oja da's waar, had ik niet aan gedacht. Gelukkig maar.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:31 schreef dapluiz het volgende:
Was dat gasmasker dat juliette kreeg niet voor die keer dat ze allemaal incl. Locke weg gingen ? Toen ze ineens vastgemaakt aan Kate wakker werd in de jungle.
Ten 1e, dat verhaal van hemel en hel is ontkracht door de makers volgens mijquote:Op zondag 13 mei 2007 16:48 schreef mikezwet het volgende:
19 en 20 gezien en het lijkt mij dat het eiland een soort platform is tussen hemel en hel. De mensen moeten daar bewijzen of ze goed of slecht zijn ? Als ik zo nadenk heeft niemand die gemoord heeft dat in koele bloede gedaan en zat er steeds wel een soort emotie of verhaal achter...
Waar zijn Michael en Wat dan heen. En Walt had van die vreemde krachten, waarom is juist hij weg...
In een ander topic las ik dat er nog 4 seizoenen komen, ben ik zelf niet z'n voorstander van, van mij mag het nu wel een beetje afgerond worden
Ik denk niet dat Michael en Walt met dat bootje het ooit kunnen halen tot aan land. Toen Walt eerst met datzelfde (volgens mij) bootje ontvoerd werdt zei iemand van het lost kamp dat zo'n boot wel van het eiland af moest komen omdat het geen groot bereik heeft.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:48 schreef mikezwet het volgende:
Waar zijn Michael en Wat dan heen. En Walt had van die vreemde krachten, waarom is juist hij weg...
Die is door het bedrijf van Penny gestuurdquote:Op zondag 13 mei 2007 17:03 schreef Mender het volgende:
[..]
Hopelijk zijn Michael en Walt het schip tegen gekomen waarvandaan die vrouw met de helicopter vertrok naar het eiland.
Ja dat weet ik, maar mischien zijn ze het schip toevallig tegen gekomen. Het kan toch dat het schip er toen al was? Desmond zit er namelijk al een tijdje.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
Die is door het bedrijf van Penny gestuurd
Maar hij is pas ontdekt sinds die implosie van de hatch, en dat is in Lost-termen nog niet zo heel lang geleden.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar mischien zijn ze het schip toevallig tegen gekomen. Het kan toch dat het schip er toen al was? Desmond zit er namelijk al een tijdje.
Over het eerste punt:quote:Op zondag 13 mei 2007 17:02 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ten 1e, dat verhaal van hemel en hel is ontkracht door de makers volgens mij
Ten 2e, dan heb je niet goed in de topic gekeken want er komen nog 3 seizoenen van elk 16 afleveringen (ook 2301230103 keer gezegd maar goed)
Wat de makers zeggen mag dus met een korreltje zout genomen worden (later hebben ze verduidelijkt dat Desmond daadwerkelijk door tijd heeft gereisd in afl 8).quote:Damon Lindelof: We're still trying to be ... firmly ensconced in the world of science fact. I don't think we've shown anything on the show yet ... that has no rational explanation in the real world that we all function within. We certainly hint at psychic phenomena, happenstance and ... things being in a place where they probably shouldn't be. But nothing is flat-out impossible. There are no spaceships. There isn't any time travel.
Precies even lang als dat Michael nu onderweg is, dus het zou kunnen. Maar als hij door Naomi's schip opgepikt zou zijn had Naomi dat wel gezegd.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Maar hij is pas ontdekt sinds die implosie van de hatch, en dat is in Lost-termen nog niet zo heel lang geleden.
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:48 schreef mikezwet het volgende:
19 en 20 gezien en het lijkt mij dat het eiland een soort platform is tussen hemel en hel. De mensen moeten daar bewijzen of ze goed of slecht zijn ? Als ik zo nadenk heeft niemand die gemoord heeft dat in koele bloede gedaan en zat er steeds wel een soort emotie of verhaal achter...
In een ander topic las ik dat er nog 4 seizoenen komen, ben ik zelf niet z'n voorstander van, van mij mag het nu wel een beetje afgerond worden
Die zit volgens mij in dit stukje:quote:Op zondag 13 mei 2007 19:58 schreef Gremen het volgende:
- Is Mittelos Bioscience nu eigenlijk niet gewoon hetzelfde als, of anders van de Hanso Foundation en dus ook het moederbedrijf van Dharma. En hebben the others (richard en ethan in de eerste plaats) dus eigenlijk zichzelf uitgemoordIk snap er echt niks meer van
Waar mis ik iets of zit me denk fout?
Daar zie ik 3 vraagtekens.quote:- Komen de oorspronkelijke bewoners (the others en richard ed) van de blackrock vandaan?
- Magnus Hanso was kapitein van de Black Rock, Alvar Hanso zijn kleinzoon oprichter van de Foundation.
- Hanso en de oorspronkelijke bewoners lijken dus redelijk een verband te hebben.
- Thomas Mittelwerk is chief bij Hanso Foundation. Mittelwerk <-> Mittelos? Heeft hij Mittelos Bioscience opgestart?
Mittelwerk blaast The Hanso Foundation echter pas in 2006 op. Dat moet dus nog gebeuren in Lost-tijd.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:05 schreef Gremen het volgende:
Ah ik vind net nog dat Thomas Werner Mittelwerk de Hanso Headquarters heeft opgeblazen.
Zou Thomas Werner Mittelwerk via Hanso stiekem contact hebben gehad met de oorspronklijke bewoners? En dat toen dus dat de Hanso foundation en dharma ongeveer tegelijk vernietigd zijn.
Daarna is Mittelos opgericht door Thomas Werner Mittelwerk en regelen zijn alles in de gewone wereld en hebben the others de macht op het eiland gekregen....
in de film heet het dharma foundation, in het echte leven heet het hanso foundation. een pic van jacob is op 1 van deze paginas te bewonderen, ff teruglezen dus (lui mormel!).quote:Op zondag 13 mei 2007 20:52 schreef MaJo het volgende:
Wat is de hanso foundation dan, kan me dit even niet herinneren?
En is er ergens een screencap van Jacob? Ben nu wel benieuwd hoe hij er dan uitziet
Bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
in de film heet het dharma foundation, in het echte leven heet het hanso foundation. een pic van jacob is op 1 van deze paginas te bewonderen, ff teruglezen dus (lui mormel!).
Idd, ben er wel een soort van vanuit gegaan dat er een connectie is tussen Hanso (foundation) en the others.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Die zit volgens mij in dit stukje:
[..]
Daar zie ik 3 vraagtekens.
Ow. Dan is het helemaal raar, waarom doet de The Hanso Foundation dan nu niks, gaan ze niet eens kijken wat er met het Dharma Initiative is. Toch een project wat ze gefinancieerd hebbenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Mittelwerk blaast The Hanso Foundation echter pas in 2006 op. Dat moet dus nog gebeuren in Lost-tijd.
Hier heb je hem al, hij was in de vorige topic te vinden lui mormelquote:Op zondag 13 mei 2007 21:01 schreef MaJo het volgende:
En voordat je me beticht een lui mormel te zijn, ik lees ALLE topics doorNergens stond een screencap, ik zie net dat er gelinkt wordt naar een wikipedia pagina waar die cap opstaat maar in het topic staat ie nergens!
The Dharma Initiative is/was een project van The Hanso Foundation. Zie ook dit interview met een Hanso woordvoerder.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
in de film heet het dharma foundation, in het echte leven heet het hanso foundation. een pic van jacob is op 1 van deze paginas te bewonderen, ff teruglezen dus (lui mormel!).
Ik zie dat ik die hele bladzijde nooit gelezen hebquote:Op zondag 13 mei 2007 21:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier heb je hem al, hij was in de het vorige topic te vinden lui mormel![]()
LOST [USA] #54 "Help me."
![]()
Die producers zijn ook briljantquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef Xurk het volgende:
Het gaat de laatste tijd dan ook echt abnormaal hard met deze topics
Ik ben verslaafd geraakt aan die podcasts, zit er al twee uur naar te luisteren
Zou wel zijn skills verklaren.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ethan dan ook oorspronkelijk een hostile was.
Echt waar?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat weten we ook wel zonder dat jij het zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |