In feite wel ja. Er zit wel een verhaal achter (Hanso is de geldschieter van Dharma en zijn opa was de kapitein van de Black Rock), maar de foundation is voornamelijk gebruikt voor het internetspel wat tot doel had nieuwe kijkers te trekken en oude kijkers vast te houden.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:26 schreef kepler het volgende:
de Hanso-foundation heeft dus alleen te maken met de promotie van de serie Lost?
Heroes is tofquote:Op maandag 14 mei 2007 15:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
We gaan toch niet de Heroes kant op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron en foto's van de characters:
http://spoilerslost.blogs(...)eaths-confirmed.htmlYou know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Tja het is ook warm in hel en goed dat de devil hitte en vuur kan beheersenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:43 schreef Symer het volgende:
Ik zat gisteren die scène met Jacob nog een keer te kijken en daar zit iets vreemds in (behalve de onzichtbare man natuurlijk).
Als Jacob kwaad wordt valt de lamp van tafel en ontstaat er vuur. De camera laat het vuur goed zien en we zien hoe Locke angstig naar het vuur kijkt. Ineens verdwijnt het vuur en zien we Locke verbaasd kijken naar waar eerst dat vuur was.
Zou Jacob dan vuur kunnen beheersen? Dan zou hij ook de man achter Smokey kunnen zijn.
Of is de lamp een paar seconden terug in de tijd gesprongen? Dan zou Jacob met tijd kunnen knoeien en de man achter de eeuwige jeugd van Richard en Horace zijn.
Ik denk het tweede, het is het meest vergezochte, maar ook het meest spannende imo.
Ik denk ook het tweede, voornamelijk omdat we even later Ben doodgewoon met een hele lamp naar buiten zien komen. Daar zit meer achter...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:43 schreef Symer het volgende:
Ik zat gisteren die scène met Jacob nog een keer te kijken en daar zit iets vreemds in (behalve de onzichtbare man natuurlijk).
Als Jacob kwaad wordt valt de lamp van tafel en ontstaat er vuur. De camera laat het vuur goed zien en we zien hoe Locke angstig naar het vuur kijkt. Ineens verdwijnt het vuur en zien we Locke verbaasd kijken naar waar eerst dat vuur was.
Zou Jacob dan vuur kunnen beheersen? Dan zou hij ook de man achter Smokey kunnen zijn.
Of is de lamp een paar seconden terug in de tijd gesprongen? Dan zou Jacob met tijd kunnen knoeien en de man achter de eeuwige jeugd van Richard en Horace zijn.
Ik denk het tweede, het is het meest vergezochte, maar ook het meest spannende imo.
Dat zeker! Maar het zou eerst allemaal wetenschappelijk te verklaren zijn, daar zijn ze al op terug gekomen, dat kan dan nog wel. Maar ik lees hier theorieën over specialabilities enzoquote:
Lijkt me inderdaad ook wel, ik ben benieuwd wat ze van plan is. Zou ze dan eindelijk eens echt achter Alex aangaan?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef Dalamar het volgende:
Een ding lijkt me in de seizoensfinale te gaan gebeuren...
Rousseau heeft een volle kist dynamiet meegenomen, het gebeurde zo even tussendoor op de Black Rock, maar dit gaat dit seizoen nog wel terugkomen denk ik.
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef Dalamar het volgende:
Een ding lijkt me in de seizoensfinale te gaan gebeuren...
Rousseau heeft een volle kist dynamiet meegenomen, het gebeurde zo even tussendoor op de Black Rock, maar dit gaat dit seizoen nog wel terugkomen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een beetje jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:58 schreef Haunter het volgende:
Het feit dat jullie het al over doden hebben is al een major spoiler![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:54 schreef koentje.k het volgende:
GROTE SPOILER OVER DE 3 LAATSTE AFLEVERINGEN!!! Alle grote dingen staan erin, doden, laatste scene enz enz.
(het is nog niet zeker dat dit ook echt waar is!!)
LEZEN OP EIGEN RISICO!
Ik heb spijt dat ik het heb gelezen...Als dit klopt ben ik tevreden. Jezus wat vet, zelfs als dit verzonnen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achja het is in ieder geval al een hele tijd vrij duidelijk datquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:09 schreef kepler het volgende:
[..]
wel een beetje jaNu ga ik kijken en steeds maar denken wanneer er nu iemand doodgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een keer doodgaat
Please sir. When moon? When Mustang?
http://spoilerslost.blogspot.com/ gepost op forums door iemand die zich uitgeeft als: LOSTFAN108 en een "insider" zou zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
De diehard niet-spoiler-lezers krijgen het moeilijk nu.
Wat is de bron van het verhaal eigenlijk?
Haha dat heb ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:35 schreef NielZjuh het volgende:
Ik moet mezelf echt tegenhouden om die spoiler te lezen![]()
Ik heb het wel gelezen... Het kan zijn dat het totaal niet waar is, wat ik ook hoop trouwens want ik vind het maar lamequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ookuit nieuwsgierigheid ga ik heel voorzichtig het eerste woordje selecteren, maar dan kom ik toch tot de conclusie dat ik het niet wil zien hehe
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ookuit nieuwsgierigheid ga ik heel voorzichtig het eerste woordje selecteren, maar dan kom ik toch tot de conclusie dat ik het niet wil zien hehe
![]()
Probeerde ik ook al duidelijk te maken, vreselijk irritant iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:31 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kap toch eens met die lame spoilers, waarom kunnen jullie niet gewoon wachten totdat iets uitgezonden wordt, wat heeft dat voor zin. Je gaat toch ook geen boek achterstevoren lezen.
Ja ik weet het, je hoeft ze niet te lezen (en heb het ook niet gedaan gelukkig) maar vervolgens gaan er weer een tiental posts over die spoilers, waarbij nog steeds menig ongewenste info doorsijpelt. Ik wil helemaal niet weten dat er doden vallen bv. Fuck off daarmee. Leer eens gewoon af te wachten ipv alles vantevoren te willen weten.
Inderdaad, ik stel voor dat er een apart spoilertopic voor Lost komt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:31 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kap toch eens met die lame spoilers, waarom kunnen jullie niet gewoon wachten totdat iets uitgezonden wordt, wat heeft dat voor zin. Je gaat toch ook geen boek achterstevoren lezen.
Ja ik weet het, je hoeft ze niet te lezen (en heb het ook niet gedaan gelukkig) maar vervolgens gaan er weer een tiental posts over die spoilers, waarbij nog steeds menig ongewenste info doorsijpelt. Ik wil helemaal niet weten dat er doden vallen bv. Fuck off daarmee. Leer eens gewoon af te wachten ipv alles vantevoren te willen weten.
Ik vind dat zo'n ongezonde ontwikkeling, die spoilertags zitten er niet voor niets, en het is maar aan ons er gewoon vanaf te blijven als we bepaalde dingen niet willen weten. Zet er wel voor of na waar de spoiler betrekking tot heeft, een hele post in spoiler nodigt namelijk uit het geheel te lezen, terwijl je sommige dingen best kunt lezen zonder het verhaal aan te tasten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik stel voor dat er een apart spoilertopic voor Lost komt.
Maar aangezien sommigen er in slagen om buiten spoilertags om nog steeds spoilers te vermelden, wil ik niet het risico lopen om deze te lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n ongezonde ontwikkeling, die spoilertags zitten er niet voor niets, en het is maar aan ons er gewoon vanaf te blijven als we bepaalde dingen niet willen weten. Zet er wel voor of na waar de spoiler betrekking tot heeft, een hele post in spoiler nodigt namelijk uit het geheel te lezen, terwijl je sommige dingen best kunt lezen zonder het verhaal aan te tasten.
Die tags worden net te vaak vergeten, en soms staan er zowat complete pagina's in witte blokken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n ongezonde ontwikkeling, die spoilertags zitten er niet voor niets, en het is maar aan ons er gewoon vanaf te blijven als we bepaalde dingen niet willen weten. Zet er wel voor of na waar de spoiler betrekking tot heeft, een hele post in spoiler nodigt namelijk uit het geheel te lezen, terwijl je sommige dingen best kunt lezen zonder het verhaal aan te tasten.
Leg eens uit dan wat er zo leuk aan is om de spoilers te weten. Daar ben ik nou écht benieuwd naar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef SolidasRock het volgende:
Dat gezeur om spoilers pffff, lees dit topic dan gewoon niet. In topicjes waar iedereen kan reageren kom je nou eenmaal dingen te weten. Hier reageren en intussen brullen dat je er zelf achter wilt komen of het niet wil weten en dat iedereen maar moet spoileren is debiel of niet?
Omdat iedereen wil weten hoe het verhaal verder gaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leg eens uit dan wat er zo leuk aan is om de spoilers te weten. Daar ben ik nou écht benieuwd naar.
Ik lees en reageer in deze topic om dingen te weten te komen. Soms lees ik hier iets wat me niet opgevallen was. Spoilers lees ik altijd en nooit heb ik er spijt van gehad, juist dan let ik beter op om het betreffende besproken stukje goed te zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leg eens uit dan wat er zo leuk aan is om de spoilers te weten. Daar ben ik nou écht benieuwd naar.
Juist, deze tekst had ik moeten schrijven want het komt 100% overeen met wat ik ervan vind...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Omdat iedereen wil weten hoe het verhaal verder gaat.
Ik lees de spoilers omdat het voor mij helemaal niks van het plezier afhaalt van het kijken naar Lost. Ik vind het nog steeds net zo vet om te kijken. Daarnaast kun je zoveel spoilers lezen als je wilt, maar je weet toch nooit exact wat er gaat gebeuren.
True, zo heb ik een post gehad over de thematiek en verwijzingen wat ik volledig achter spoilers had gezet, omdat ik vind dat mensen dat zelf moeten bepalen of ze dat willen lezen of zelf hun theorie willen opbouwen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die tags worden net te vaak vergeten, en soms staan er zowat complete pagina's in witte blokken.
Ik vind niet dat je daar spoilertags voor hoeft te gebruiken aangezien we hier in het topic juist zitten te filosoferen hoe het nou precies zou zitten. Zodra er dingen zijn waarvan je weet dat die gaan gebeuren moet je dat tussen spoilertags zetten omdat veel mensen het liefst als een blanco blad de aflevering ingaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
True, zo heb ik een post gehad over de thematiek en verwijzingen wat ik volledig achter spoilers had gezet, omdat ik vind dat mensen dat zelf moeten bepalen of ze dat willen lezen of zelf hun theorie willen opbouwen...
Nou ja ieder zijn meug denk ik dan... Ik wil ook weten hoe het verhaal verder gaat maar niet voordat het uitgezonden isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Omdat iedereen wil weten hoe het verhaal verder gaat.
Ik lees de spoilers omdat het voor mij helemaal niks van het plezier afhaalt van het kijken naar Lost. Ik vind het nog steeds net zo vet om te kijken. Daarnaast kun je zoveel spoilers lezen als je wilt, maar je weet toch nooit exact wat er gaat gebeuren.
Zo denk ik er ook over. Af en toe kan ik de verleiding niet weerstaan en dan zit ik de hele volgende aflevering te wachten wanneer ze nou gaan onthullen dat bv Hurley's vriend denkbeeldig is terwijl ik anders van m'n stoel was gevallen van verbazing bij die onthulling.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja ieder zijn meug denk ik dan... Ik wil ook weten hoe het verhaal verder gaat maar niet voordat het uitgezonden iskan ik net zo goed niet meer kijken
![]()
Tja dat is ook weer zo. Ik kom ook hier om te horen of ik een superaflevering kan verwachten of een flutaflevering maar aan de andere kant is het idd leuker zelf dingen te ontdekken. Maar dat neemt niet weg als mensen niks willen te weten komen ze dan ook deze topic moeten mijden ipv zeuren over spoilers. Ik vind zelf dat dingen die nog moeten gebeuren in spoilerstags moeten maar speculaties en afgelopen afleveringen daartegenin niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Af en toe kan ik de verleiding niet weerstaan en dan zit ik de hele volgende aflevering te wachten wanneer ze nou gaan onthullen dat bv Hurley's vriend denkbeeldig is terwijl ik anders van m'n stoel was gevallen van verbazing bij die onthulling.
Ik val graag van m'n stoel dus kan ik veel meer van Lost genieten als ik geen spoilers lees
Vind ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tja dat is ook weer zo. Ik kom ook hier om te horen of ik een superaflevering kan verwachten of een flutaflevering maar aan de andere kant is het idd leuker zelf dingen te ontdekken. Maar dat neemt niet weg als mensen niks willen te weten komen ze dan ook deze topic moeten mijden ipv zeuren over spoilers. Ik vind zelf dat dingen die nog moeten gebeuren in spoilerstags moeten maar speculaties en afgelopen afleveringen daartegenin niet.
Ik kom hier om een aflevering of de serie over het algemeen te bespreken, niet om er achter te komen wat er komen gaat. Of het een superaflevering of flutaflevering is oordeel ik zelf wel aan de hand van de uitzending zelf, daar heb ik geen spoilers voor nodigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tja dat is ook weer zo. Ik kom ook hier om te horen of ik een superaflevering kan verwachten of een flutaflevering maar aan de andere kant is het idd leuker zelf dingen te ontdekken. Maar dat neemt niet weg als mensen niks willen te weten komen ze dan ook deze topic moeten mijden ipv zeuren over spoilers. Ik vind zelf dat dingen die nog moeten gebeuren in spoilerstags moeten maar speculaties en afgelopen afleveringen daartegenin niet.
Hmhm, maar als ik daar een compleet werkstuk van maak dan kan ik voor iemand anders zijn zin weer teveel informatie geven, maar die keus laat ik dus aan de lezerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je daar spoilertags voor hoeft te gebruiken aangezien we hier in het topic juist zitten te filosoferen hoe het nou precies zou zitten. Zodra er dingen zijn waarvan je weet dat die gaan gebeuren moet je dat tussen spoilertags zetten omdat veel mensen het liefst als een blanco blad de aflevering ingaan
Dan zet je toch even voor jou theorie dat je het verhaal anders maar niet moet lezen. Het is speculeren/filosoferen over hoe Lost verder gaat, in elkaar steekt. Daarvoor lees ik dit topic. Dat iedereen het een leuke aflevering vond boeit mij nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hmhm, maar als ik daar een compleet werkstuk van maak dan kan ik voor iemand anders zijn zin weer teveel informatie geven, maar die keus laat ik dus aan de lezer
Ik zet het dan ook VOOR de spoiler-tags wat voor een spoiler het is. Maar dit is oeverloos gelulquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dan zet je toch even voor jou theorie dat je het verhaal anders maar niet moet lezen. Het is speculeren/filosoferen over hoe Lost verder gaat, in elkaar steekt. Daarvoor lees ik dit topic. Dat iedereen het een leuke aflevering vond boeit mij niet, spoilers natuurlijk al helemaal niet
.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:Ik wou dat ik dit niet gelezen had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:Wat?!?! Serieus, had echt niet verwacht datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dood zou gaan![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:04 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Wat?!?! Serieus, had echt niet verwacht datFlikker nou eens op met die reacties op spoilers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dood zou gaan![]()
Zet die ook in spoilertags
![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Je kan deze spoiler van G-Mart en Dubnobasswithmyheadman gerust lezen hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met die reacties op spoilers!Zet die ook in spoilertags
![]()
grappig hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan deze spoiler van G-Mart en Dubnobasswithmyheadman gerust lezen hoor.
Ik had ze wel gelezen omdat ik al dacht dat dat het fake-spoilers waren. Mijn inschattingsvermogen was juistquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
grappig hoorBewijst wel dat ik sterk ben en écht geen spoilers lees
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik had ze wel gelezen omdat ik al dacht dat dat het fake-spoilers waren. Mijn inschattingsvermogen was juist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Haal a.u.b. weg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:53 schreef Napster het volgende:
Megaspoilers over de seizoensfinale
LOSTFAN108
[/spoiler]
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:06 schreef pfaf het volgende:
Ik heb nog nooit een spoiler gelezen.
Als je heel goed kijkt kun je aan de kin zien dat iemand gewoon een foto van Jacks pa op het gezicht van Jacob heeft geplakt, maar het past wel mooiquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Iemand nog een foto om het mee te vergelijken?
Dat stond op Lostpedia idd, maar dat is volgens mij nergens bevestigd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:18 schreef Jivis het volgende:
Dat "help me" was toch Carlton Cuse, of was dat enkel een gerucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |