Dan zet je toch even voor jou theorie dat je het verhaal anders maar niet moet lezen. Het is speculeren/filosoferen over hoe Lost verder gaat, in elkaar steekt. Daarvoor lees ik dit topic. Dat iedereen het een leuke aflevering vond boeit mij nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hmhm, maar als ik daar een compleet werkstuk van maak dan kan ik voor iemand anders zijn zin weer teveel informatie geven, maar die keus laat ik dus aan de lezer
Ik zet het dan ook VOOR de spoiler-tags wat voor een spoiler het is. Maar dit is oeverloos gelulquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dan zet je toch even voor jou theorie dat je het verhaal anders maar niet moet lezen. Het is speculeren/filosoferen over hoe Lost verder gaat, in elkaar steekt. Daarvoor lees ik dit topic. Dat iedereen het een leuke aflevering vond boeit mij niet, spoilers natuurlijk al helemaal niet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:Ik wou dat ik dit niet gelezen had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:Wat?!?! Serieus, had echt niet verwacht datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dood zou gaan![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:04 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Wat?!?! Serieus, had echt niet verwacht datFlikker nou eens op met die reacties op spoilers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dood zou gaan![]()
Zet die ook in spoilertags
![]()
5 - 28 februari Thailand O+
Je kan deze spoiler van G-Mart en Dubnobasswithmyheadman gerust lezen hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met die reacties op spoilers!Zet die ook in spoilertags
![]()
grappig hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan deze spoiler van G-Mart en Dubnobasswithmyheadman gerust lezen hoor.
Ik had ze wel gelezen omdat ik al dacht dat dat het fake-spoilers waren. Mijn inschattingsvermogen was juistquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
grappig hoorBewijst wel dat ik sterk ben en écht geen spoilers lees
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik had ze wel gelezen omdat ik al dacht dat dat het fake-spoilers waren. Mijn inschattingsvermogen was juist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 - 28 februari Thailand O+
Haal a.u.b. weg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:53 schreef Napster het volgende:
Megaspoilers over de seizoensfinale
LOSTFAN108
[/spoiler]
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:06 schreef pfaf het volgende:
Ik heb nog nooit een spoiler gelezen.
Als je heel goed kijkt kun je aan de kin zien dat iemand gewoon een foto van Jacks pa op het gezicht van Jacob heeft geplakt, maar het past wel mooiquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Iemand nog een foto om het mee te vergelijken?
Dat stond op Lostpedia idd, maar dat is volgens mij nergens bevestigd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:18 schreef Jivis het volgende:
Dat "help me" was toch Carlton Cuse, of was dat enkel een gerucht?
Het gaat nu denk ik over hoe het op het strand gaat ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:54 schreef Symer het volgende:
Zou Jacob morgen al terugkomen denk je?
Lijkt me echt zoiets dat volgend seizoen pas weer genoemd wordt.
Dat weet je niet TC03!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:12 schreef TC03 het volgende:
De aankomende aflevering zal waarschijnlijk wel wat minder worden.
De producenten zeiden in de podcast dat Jacob vooral in seizoen 4 een rol zou gaan spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:54 schreef Symer het volgende:
Zou Jacob morgen al terugkomen denk je?
Lijkt me echt zoiets dat volgend seizoen pas weer genoemd wordt.
* Skull-splitter mompelt over soortgelijke uitspraak over smokey voor S3quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De producenten zeiden in de podcast dat Jacob vooral in seizoen 4 een rol zou gaan spelen.
Moeilijk he googlenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Iemand nog een foto om het mee te vergelijken?
Die foto lijkt me fake hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef Symer het volgende:
The Misfit heeft trouwens zijn software op de foto van Jacob losgelaten, blijkt dat het Jacks vader is![]()
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07203/jacob.png]afbeelding][/url]
Is het ookquote:
Die neus is idd iets platter geworden, maar Jacks pa is dan ook in een houten kist uit een vliegtuig gedonderdquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:57 schreef Addict89 het volgende:
Neus klopt ook totaal niet.
http://lostpedia.com/wiki/Image:3x20_Jacob_portrait.jpg
Stel ik nou een domme vraag als ik me dan afvraag waarom hij Misfit heetquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:08 schreef Symer het volgende:
Omdat The Misfit het normaal gesproken nooit fout heeft.
Lijkt me stug, Mike Rotch lijkt me nogal een woordspeling. Als je het verkeerd uitspreekt heb je "My Crotch"quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:22 schreef Symer het volgende:
Weet ik niet, ik weet wel dat z'n echte naam Mike Rotch is. (hihi)
Same herequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:35 schreef dapluiz het volgende:
Morgen eerst lekker uitslapen en dan gelijk Lost kjiken
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:41 schreef Merkie het volgende:
Ben morgen de hele dag vrij, alle tijd der wereld dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.imdb.com/title/tt0411008/board/flat/74315143?p=1
op imdb was het wel gepost voordat ep21 uitkwam en het klopt precies dus wellicht klopt 22 ook.I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
Charlie zei maar wat zodat Jack hem selecteerde voor de opdracht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:30 schreef Symer het volgende:
Charlie kon niet zwemmen toen die vrouw verdronk in seizoen 1 en nu is hij ineens 'Junior swim champion' geweest?
En die Nadia (Sayids vriendin) begint ook steeds vaker op te duiken, ik denk dat daar meer achter zit.
Zielige aflevering verder
Ik kwam laat thuis, en zag dat'ie al binnen was, dus waarom niet hequote:Op donderdag 17 mei 2007 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij sommige neemt de verslaving wel ernstige vormen aan. Damn of half 5 Lost gaan kijken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet wachten tot volgende week...
En dan heeeeel lang wachten op Season 4
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
zielig ?? het kwam net op gang en was alweer afgelopen, pfff , ik had me helemaal voorbereid op de dood van iemand na jou reactie te hebben gelezen .. moest het nog zien namelijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 08:30 schreef Symer het volgende:
Charlie kon niet zwemmen toen die vrouw verdronk in seizoen 1 en nu is hij ineens 'Junior swim champion' geweest?
En die Nadia (Sayids vriendin) begint ook steeds vaker op te duiken, ik denk dat daar meer achter zit.
Zielige aflevering verder
Juliet zei dat het onder water stond, maar niet dat het niet meer functioneerde of werd gebruikt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat was Nadia toch niet in die steeg?
Nu we weten dat The Looking Glass niet onder water staat, is het verhaal van Juliet ook weer twijfelachtig, aangezien ze zei dat het station niet meer in gebruik was. Dus is ze nou wel te vertrouwen of niet? Intrige! Spanning! Want nu komt die finale weer in een ander daglicht, als ze ze wel naait (buiten Jack), dan werkt dat plan met het dynamiet ook niet. Jack op de vengeance-tour vind ik sowieso wel tof, ben erg benieuwd of het allemaal goed uitpakt.
Desmond heeft Charlie zijn visioen verteld. Wellicht dat dit de situatie heeft gewijzigd.quote:Nog iets wat ik me afvraag is dat het visioen dat Desmond had blijkbaar niet klopt, of hij voorzag dat het zo ging en heeft Charlie een ander verhaal verteld om hem gerust te stellen. Of z'n visioenen kloppen niet meer, wat betekent dat Charlie niet dood zal gaan, maar ook dat Claire en de baby niet gered worden... Ik ben toch wel erg benieuwd naar de finale!
Ik vind niet dat er iemand dood hoeft te gaan voordat een aflevering zielig kan zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:13 schreef janimie het volgende:
[..]
zielig ?? het kwam net op gang en was alweer afgelopen, pfff , ik had me helemaal voorbereid op de dood van iemand na jou reactie te hebben gelezen .. moest het nog zien namelijk
Jawelquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat was Nadia toch niet in die steeg?
Zou kunnen. Dat Ben daarom tegen iedereen had gezegd dat dat station onder water stond, om confrontaties te vermijden...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:51 schreef Mirel het volgende:
Misschien zijn de mensen in Looking Glass wel Dharma mensen, verklaart waarom ze zou bedreigend overkwamen. Misschien waren ze dus wel bang voor de Others.
Ik was in de war met die Portugese vrouw, Nadia is natuurlijk die chick van Sayid. Dat was me niet eens opgevallenquote:
Juliette zei dat ze er weinig van wist. Alleen maar dingen die Ben haar had vertelt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nu we weten dat The Looking Glass niet onder water staat, is het verhaal van Juliet ook weer twijfelachtig, aangezien ze zei dat het station niet meer in gebruik was. Dus is ze nou wel te vertrouwen of niet?
Ze hadden geen Dharma kleren aan. Die zagen er net zo verlopen uit als bij de others.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:51 schreef Mirel het volgende:
Misschien zijn de mensen in Looking Glass wel Dharma mensen, verklaart waarom ze zou bedreigend overkwamen. Misschien waren ze dus wel bang voor de Others.
Omdat ze de schone schijn willen ophouden dat alles goed gaat?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:53 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar waarom zou Dharma radiosignalen blijven blokkeren?
Heb je die nodig dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:39 schreef kastanova het volgende:
Zijn er nog geen engelse subtitles uit.
quote:Lost: The Answers
A look at the questions that have been answered and the mysteries yet to be solved for the survivors of Oceanic Flight 815 will be the focus of a new special -- in anticipation of the upcoming season finale episode -- on "Lost: The Answers," airing Thursday, May 17 on ABC
The Special is hosted by “Lost” Executive Producers Damon Lindelof and Carlton Cuse ABC once again invites new and avid “Lost” viewers to take another look at one of the most talked about and critically acclaimed shows.
Nou nee, maar ik trek me gewoon graag af op srt's met lost dialogen er inquote:
Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ze hadden geen Dharma kleren aan. Die zagen er net zo verlopen uit als bij de others.
spannendspannendspannendspannendspannendspannend spannendspannendspannendspannendspannendspannend spannendspannendspannendspannendspannendspannendquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:57 schreef calvobbes het volgende:
En al een goede promo voor volgende week
Omdat iedereen die voor Dharma werkt(e) daar in loopt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:06 schreef Mirel het volgende:
Waarom zouden ze?
Eeuh, dat is gewoon de laatste afleveringquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:09 schreef kastanova het volgende:
Ben nu "Lost - The greatest hits" aan het downloaden via een private torrentsite...
Schijnt heel bijzonder te zijn, maar ik heb geen flauw idee wat voor een aflevering het is.
Vond het idd al vreemd aangezien de term "Greatest hits" regelmatig voorkwam in de laatste aflevering, maar die aflevering werd dus anders genoemdquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
Eeuh, dat is gewoon de laatste aflevering![]()
Nee hoor, de aflevering heet ook gewoon "Greatest Hits"quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vond het idd al vreemd aangezien de term "Greatest hits" regelmatig voorkwam in de laatste aflevering, maar die aflevering werd dus anders genoemd.
Verwarring alom.
Naja, fuck it, wacht ik die aflevering van vanavond wel ff af...
Haha ik vond het heel zielig allemaal voor Charlie en Claire enz, maar toen Desmond zichzelf opofferde en Charlie daarmee leek in te gaan had ik zoiets van; Desmond hou je bek en Charlie spring er in en ga doodquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:47 schreef -Mo- het volgende:
Wat een aanfluiting dat Charlie nog niet dood is.
Ja, toen dat gebeurde kwam er opeens heel veel woede in mij naar boven en ik begon al te flippen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:52 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haha ik vond het heel zielig allemaal voor Charlie en Claire enz, maar toen Desmond zichzelf opofferde en Charlie daarmee leek in te gaan had ik zoiets van; Desmond hou je bek en Charlie spring er in en ga dood![]()
Ik was even bang dat Desmond dood zou gaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, toen dat gebeurde kwam er opeens heel veel woede in mij naar boven en ik begon al te flippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |