quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:20 schreef Ienepien het volgende:
Ow ja en je moet je wel ff voorstellen
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar en van het vrouwelijk geslacht. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady van een academische uitgeverij uithangen.
Zoals je ziet werk ik erg hard
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:34 schreef Bravebart het volgende:
En ik ben Bart, die kanloos schoenen probeert te kopen :'(
Game on!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
b0ingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:17 schreef Cageon het volgende:
t0et
Je zou het bijna denkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meen je nietWaar moet hij vandaan komen, Tjechië ?
WIJVEN?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:08 schreef Nachtdier het volgende:
inderdaad. Ik ben er, Cageon is er en Houniet.
En ik zie drie lekkere wijven
keeleyquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:11 schreef Nachtdier het volgende:
JOuw avatar en twee zoenende dames van Houniet
het is best druk ja..quote:
quote:
I am ze sunnshine in your liiifeeee! Of voldoe ik niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:16 schreef Autoreply het volgende:
Ik had nu op een vliegveld moeten zitten. Met gelukkige pax. En zon![]()
Maar ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:16 schreef Autoreply het volgende:
Ik had nu op een vliegveld moeten zitten. Met gelukkige pax. En zon![]()
Windstoten tot 45 knopen en onweer. Niet geheel compatibel met niet-kotsende pax en veilig vliegenquote:
Kom je langsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
I am ze sunnshine in your liiifeeee! Of voldoe ik niet?![]()
Nee, das waar iddquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Windstoten tot 45 knopen en onweer. Niet geheel compatibel met niet-kotsende pax en veilig vliegen![]()
Nee, dat is me iets te ver van me bedquote:
Middag onderhand, wat is dit voor tijd om je te melden hier?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:36 schreef Originele_Naam het volgende:
morgen
Niet dusquote:
jong, ik ben het cadeau dat ze in 1986 heeft gekregen, ze zou MIJ dankbaar moeten zijnquote:
Owja teringquote:
idd, net ef gedaanquote:
Wat heb je gehaaldquote:
dat heet de studenten opsta tijdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:37 schreef Cageon het volgende:
[..]
Middag onderhand, wat is dit voor tijd om je te melden hier?![]()
ok, dan doe je dat slechtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:52 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
dat heet de studenten opsta tijd
Ik vind je daar nog vroeg voorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:52 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
dat heet de studenten opsta tijd
ik moet naar tu bieb je weet zelfquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
ok, dan doe je dat slecht![]()
Dan hoor je om 3u je nest uit te komen, vlegel!
Whehequote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:54 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
ik moet naar tu bieb je weet zelf
De boeken pwnen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheWat ga je daar doen, chickies kijken ?
Haha, het idee alleen alquote:
delftse chicks wat denk je nou zelf, man ze lijken wel op die vrouwelijke sporters uit de DDRquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheWat ga je daar doen, chickies kijken ?
iddquote:
Dan moet je eens een andere bril kopen volgens mijquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:11 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
delftse chicks wat denk je nou zelf, man ze lijken wel op die vrouwelijke sporters uit de DDR
Neej, ik ga effe wat aan me studie doen
naar delft standaard misschienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan moet je eens een andere bril kopen volgens mijIn de bieb zitten vaak nog redelijk lekkere hoor
Welkequote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:14 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
naar delft standaard misschien
kom maar eens naar mijn faculteit dan kan je zien wat er echt op deze aardkloot rondloopt
Ik denk niet dat mijn ma daar vrolijk van wordtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd
ik heb de dvd van Gorden en Joling besteld.. vind me moetie hi-la-risch
Nee idd, ze zou mij direct onterven volgens mijquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn ma daar vrolijk van wordt
besteld? het is morgen toch !?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd
ik heb de dvd van Gorden en Joling besteld.. vind me moetie hi-la-risch
waar moet ik mijn geld dan aan uitgevenquote:
mijquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
waar moet ik mijn geld dan aan uitgeven![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
waar moet ik mijn geld dan aan uitgeven![]()
kan het niet aan jou uitgeven, want jij gaat niet mee vanavondquote:
quote:
quote:
Je bent geen hond, je bent kalf!quote:
quote:
die zijn niet te pruimen vergeleken met de leidsequote:
heul wel!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:52 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
die zijn niet te pruimen vergeleken met de leidse
en ik zit al een jaar in leiden hoor met me studie, moet je onderhand wel weten
man ow manquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heul wel!
Alleen is het wat moeilijker zoeken om de goede te vinden
dán wint leiden het iddquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:57 schreef Originele_Naam het volgende:
kwantiteit boven kwaliteit
Ja het probleem met Delftse heren is eigenlijk dat de kwantiteit in orde is, maar de kwaliteit veelal zwaar te wensen overlaat...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:57 schreef Originele_Naam het volgende:
kwantiteit boven kwaliteit
Blij dat ik niet uit Delft komquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:26 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja het probleem met Delftse heren is eigenlijk dat de kwantiteit in orde is, maar de kwaliteit veelal zwaar te wensen overlaat...![]()
Hey niet zo he!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:26 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja het probleem met Delftse heren is eigenlijk dat de kwantiteit in orde is, maar de kwaliteit veelal zwaar te wensen overlaat...![]()
welke organisatiequote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:53 schreef jna het volgende:
Als jullie afgelopen woensdag, donderdag of vrijdag een filmploeg hebben rond zien lopen was ik er waarschijnlijk bijWe moeten een filmpje maken om vrijwilligers te trekken voor een organisatie in Delft (en omstreken)
Ja maar jji voldoet toch wel aan de kwaliteitseisen, toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nou ik ben een mannetje en woon in Delft. Daar ging het over toch?
dat weet niemandquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:12 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja maar jji voldoet toch wel aan de kwaliteitseisen, toch?![]()
One way to find out, heh!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:12 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja maar jji voldoet toch wel aan de kwaliteitseisen, toch?![]()
Die TL; absoluut. Alhoewel ik persoonlijk dan meer voor een FJR zou gaan, maar die is een slagje duurderquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Niet dus![]()
keuze:
Honda VTR, TL1000s of een SV650 / SV1000
Welke te kieze?![]()
FJR.... not my style!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Die TL; absoluut. Alhoewel ik persoonlijk dan meer voor een FJR zou gaan, maar die is een slagje duurder![]()
quote:
Hoi en hoi!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Die TL; absoluut. Alhoewel ik persoonlijk dan meer voor een FJR zou gaan, maar die is een slagje duurder![]()
Doen ze toch bij elke opticienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef mcDavid het volgende:
Even reclame maken voor specsavers! Ze hebben gratis een nieuw schroefje in me bril gedraaid! [afbeelding]
Nou ik heb 'm dus gewoon gekregen. En ik heb niet gevraagd watvoor een het er is, zo te zien is het gewoon een standaard messing schroefje. Het merk weet ik niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:28 schreef Nachtdier het volgende:
Ga je m hier in Nederland kopen of zelf eentje importeren uit Belgie/DUi?
Ik zou voor de sv1000 gaan. Vind ik net even wat mooier dan de TL1000. Alhoewel, de tl1000r is best een mooi ding. Mooier dan de s-versie.
Hmm, zou gaan voor de TL1000r toch, denk ik. Op looks dan.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:28 schreef mcDavid het volgende:
Oh
Ook als je die bril bij de concurrent gekocht hebt?
Ik wil een naked, geen Rquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:28 schreef Nachtdier het volgende:
Ga je m hier in Nederland kopen of zelf eentje importeren uit Belgie/DUi?
Ik zou voor de sv1000 gaan. Vind ik net even wat mooier dan de TL1000. Alhoewel, de tl1000r is best een mooi ding. Mooier dan de s-versie.
Hmm, zou gaan voor de TL1000r toch, denk ik. Op looks dan.
Heb je al wat ervaring met motorrijden? Anders zijn die duizends amper onder controle te houden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
FJR.... not my style!
Het gaat echt moeilijk worden, de keuze tussen die motoren... Heb alleen nog maar op een SV650 gereden en dat reed zeer goed naar mijn idee, de remmen vielen me wat tegen en de voorveren wat zacht, maar dat is algemeen bekend.
Ben benieuwd of dat bij de TL beter is.![]()
![]()
Ga iig proef-rijden op de motoren, lijkt me wel verstandig.![]()
Heb meer dan 2 jaar me rijbewijsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Heb je al wat ervaring met motorrijden? Anders zijn die duizends amper onder controle te houden.
Dat was de vraag niet. Ik ken zat mensen die het al 20 jaar hebben maar nooit meer als 10.000 km gereden hebbenquote:
Ja wtf, ik zit ook met compleet psychologie in 1 gebouw in Leiden, maar het ging over Delftquote:
Ik heb naar mijn insziens genoeg ervaringquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet. Ik ken zat mensen die het al 20 jaar hebben maar nooit meer als 10.000 km gereden hebben![]()
Ja, heb je die nou gekregen voor je verjaardag ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:56 schreef warrel het volgende:
SOL? Is m'n PM'etje aangekomen?
En ohhhhh, wat rijdt een Audi TT Roadster fijn zeg..![]()
![]()
stappenquote:
Voor m'n verjaardag wel, en dan ook alleen voor m'n verjaardag nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, heb je die nou gekregen voor je verjaardag ?
-edit- Ghehe, nee dus
Ghehequote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:59 schreef warrel het volgende:
[..]
Voor m'n verjaardag wel, en dan ook alleen voor m'n verjaardag niet
Ik mis 'm wel. De stoelverwarming was zo fijn![]()
nope, maar mijn email is: seaoflove_._@hotmail.comquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:56 schreef warrel het volgende:
SOL? Is m'n PM'etje aangekomen?
En ohhhhh, wat rijdt een Audi TT Roadster fijn zeg..![]()
![]()
ga mee danquote:
whehehhe kom je me ophalen danquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
ga mee danof ben je net zo saai als Cageon
ben gek hoorquote:
lul nie, mij kom je ook nie ophalenquote:
jij gaat niet mee, dat is wat andersquote:
Ik ben toch saai dus dat boeit nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij gaat niet mee, dat is wat anders [afbeelding]
juuquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
maargoed ff snel wat boodschappen doen, totzo
quote:
Was aan het pokerenquote:
Ja, daar wordt je stil van ofniet!quote:
eh wacht even, en het weer dan. of zit er een dak op zoietsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ga misschien naar het jazzfestival in amersfoort.
whatup. DOC!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
eh wacht even, en het weer dan. of zit er een dak op zoiets
Cage![]()
keep it black brotha, je weet toch, vitamine c toch !quote:
EN D-ie hardquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
keep it black brotha, je weet toch, vitamine c toch ! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
whatup. DOC!![]()
![]()
Sabine vroeg of ik mee ging naar D'chem
en ik zei ja![]()
![]()
![]()
jij bent ook een F5 slet trouwensquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
keep it black brotha, je weet toch, vitamine c toch ! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
whatup. DOC!![]()
![]()
Sabine vroeg of ik mee ging naar D'chem
en ik zei ja![]()
![]()
![]()
Ja of naar de time-outquote:
Scheer je weg!quote:
gast edit de volgende keer wat snellerquote:
ben geen nerdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
gast edit de volgende keer wat sneller![]()
![]()
Maar niet van mijquote:
Ons lastig vallen, wat zit je dwars </dokter-phil-toon>quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:42 schreef Bravebart het volgende:
Hoi, ik verveel me de tering, zit bij mn ouders en heb een pesthumeur. Wat nu
Geblesseerd zijn, dus hele weekend niks (kunnen) doenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ons lastig vallen, wat zit je dwars </dokter-phil-toon>
quote:
Is het nu echt over ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:07 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Haal die foto's van ons samen dan eerst nog ff weg uit je fobo...
Ja, ben kwaad weggegaan (en dat vond zij ook wel best) omdat we er niet (meer) uitkomen....quote:
open er een topic overquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:07 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Haal die foto's van ons samen dan eerst nog ff weg uit je fobo...
Mwa, hoezoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:15 schreef dagwaarde het volgende:
Maar goed, ik zal het niet verder op fok gooien zoals zij eerder steeds deed, jammer dat ik jullie niet meer zie op haar meeting enneh de groeten allemaal!![]()
Enige verzoek aan SeaOfLove blijft of ze de foto's van ons samen uit haar fotoboek weg wil halen, zo gek is dat toch niet?
Mmh okquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:11 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Ja, ben kwaad weggegaan (en dat vond zij ook wel best) omdat we er niet (meer) uitkomen....![]()
en ik blijf maar als enige vechten voor de tjsa... relatie, nee dat doe ik dus niet meer
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, hoezoJullie staan er toch niet zoenend of erger (
) op
Of is het vrienden-stadium ook al overschreden
Vandaar...quote:
quote:
Fapsequote:
als je scoort moet je ff SMSe men!quote:
die zaten wel goddelijk, ook al was het mijn maat nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:10 schreef Houniet het volgende:
rood wit strak gstar met witte broek, en kswissjes gaan mee
jij ook man, je laat het weten als je boven op eenquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:26 schreef Cageon het volgende:
dooie boel, zelfs bravebart is er niet meer
HAAI HAAI HAAIquote:
Of een groot schepnetquote:
Picca'squote:
PARTTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:34 schreef Houniet het volgende:
ga geen pics op een forum gooie ! BIETELBOER IS ER
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:35 schreef Bravebart het volgende:
Ik zie er uit als een oud wrak, oftewel vergane glorie, ook zoals altijd
Dit is nog erger dan ja zeggenquote:
Ik vind het bestquote:
Jij ookquote:
huillie ga je lekkerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:11 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Ja, ben kwaad weggegaan (en dat vond zij ook wel best) omdat we er niet (meer) uitkomen....![]()
en ik blijf maar als enige vechten voor de tjsa... relatie, nee dat doe ik dus niet meer
Dat vind jij helemaal niet jammer, je was het er absoluut niet mee eens dat ik zomaar mensen van i-net uitnodigde in mijn huis en je had er al helemaal de pest in dat er mensen zouden blijven slapenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:15 schreef dagwaarde het volgende:
Maar goed, ik zal het niet verder op fok gooien zoals zij eerder steeds deed, jammer dat ik jullie niet meer zie op haar meeting enneh de groeten allemaal!![]()
Enige verzoek aan SeaOfLove blijft of ze de foto's van ons samen uit haar fotoboek weg wil halen, zo gek is dat toch niet?
En das toch niet zo, ik zei dat IK nooit een groep mensen van internet zou uitnodigen waarvan ik enkelen nog nooit al irl gezien zou hebben.... en van het blijven slapen heb ik nooit iets gezegd hequote:Op zondag 13 mei 2007 03:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat vind jij helemaal niet jammer, je was het er absoluut niet mee eens dat ik zomaar mensen van i-net uitnodigde in mijn huis en je had er al helemaal de pest in dat er mensen zouden blijven slapen![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 04:51 schreef dagwaarde het volgende:
Maar SOL SeaOfLove, ik ben nog steeds heeelemaal gek van je... jammer dat je je fouten alleen niet kan toegeven, daarom ben ik weggegaan... En sorry Delft-topic maar dit was de laatste post van mij erover...
Mensen die hun relatie op Fok! uitvechtenquote:Op zondag 13 mei 2007 04:51 schreef dagwaarde het volgende:
Maar SOL SeaOfLove, ik ben nog steeds heeelemaal gek van je... jammer dat je je fouten alleen niet kan toegeven, daarom ben ik weggegaan... En sorry Delft-topic maar dit was de laatste post van mij erover...
Rotterdam was ook helemaalquote:Op zondag 13 mei 2007 10:22 schreef Autoreply het volgende:
Ow, met Double_D_dennis stappen te Zeeuwenland is overigens redelijk ultiem. Er zijn hier wel toffe discotheken![]()
Volgens mij zou deze reeks ook niet misstaan in ONZquote:Op zondag 13 mei 2007 10:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Oeps, sorry. Ik ben verdwaald in onz geloof ik![]()
Ja uuh, moederdag hequote:Op zondag 13 mei 2007 10:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo en nu op naar het volgende deel...waar is mijn spamsletje als ik hem nodig heb![]()
Bartttttttttttttt wakker worden![]()
Aaah, wat liefquote:Op zondag 13 mei 2007 12:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb net een heel mooi schilderij van Milou gekregen![]()
Hoe doe je datquote:Op zondag 13 mei 2007 12:01 schreef SeaOfLove het volgende:
En ik had mezelf al getrakteerd op een ontbijtje op bed![]()
Ghehequote:Op zondag 13 mei 2007 12:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja ik moet toch wat, als ik het aan milou overlaat dan krijg ik alleen een bord hagelslag![]()
Preciesquote:
Jouw moeder ookquote:
thanks!quote:
Waarom zo tyves vroegquote:Op zondag 13 mei 2007 13:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
thanks!
Ze stond toch wel raar te kijken toen ik om 05:00 vanacht dr cadeautje gaf. (ze was toch wakker)
Ze dacht dat we/ik er niets aan zou doen![]()
Ja zij wordt wakker als ik thuis kom van t stappen, dan roept ze altijd naar benee: "Was het leuk".quote:Op zondag 13 mei 2007 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zo tyves vroegAls ik dat zou doen, zou ik onterft worden
Haha, hoe coolquote:Op zondag 13 mei 2007 13:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja zij wordt wakker als ik thuis kom van t stappen, dan roept ze altijd naar benee: "Was het leuk".
Dat zou onderhand een retorische vraag moeten zijn, maar goed
Thx, maar je kan het overdrijven natuurlijkquote:
Ja nouquote:Op zondag 13 mei 2007 13:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Thx, maar je kan het overdrijven natuurlijk![]()
Was je toch maar uitgeweestquote:Op zondag 13 mei 2007 13:23 schreef Cageon het volgende:
mijn hoofd...
heb niet eens gezopen, maar heb misschien wel wat weinig gedronken![]()
FOOOD!![]()
Ja kreeg sms van iemand... en sjah...quote:
Ziet er goed uitquote:Op zondag 13 mei 2007 16:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja kreeg sms van iemand... en sjah...
GOEDE KEUS!
Hier heen geweest Club 22-24
Heerlijke muziek, leuke tent![]()
En jij laat alles altijd betalen?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Heb gisteren aan de rode wijn gezeten, gozer verstond me verkeerd toen hij de eerste keer vroeg wat ik wilde drinken (droge witte wijn) en daarna vroeg hij niet meer wat ik wilde drinken en toen kreeg ik steeds rode wijn en ik durfde er niks van te zeggen![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
En jij laat alles altijd betalen?![]()
Had je iets hoger ingeschat![]()
Zo wil ik ook wel stappenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zusje en ik mochten niks betalen, kregen er ook de kans niet voor.
Hebben we best regelmatig als we in Rotterdam of Scheveningen uitgaan. Die mannen willen gewoon niet dat je betaaltquote:
En bereiken ze er ook nog wat mee?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hebben we best regelmatig als we in Rotterdam of Scheveningen uitgaan. Die mannen willen gewoon niet dat je betaaltMij boeit het verder niet, zijn altijd mannen met goede baan en dikke auto onder de kont
![]()
Ze zijn verzekerd van goed gezelschap die avondquote:
GolddiggersDe moderne vrouwquote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hebben we best regelmatig als we in Rotterdam of Scheveningen uitgaan. Die mannen willen gewoon niet dat je betaaltMij boeit het verder niet, zijn altijd mannen met goede baan en dikke auto onder de kont
![]()
Wat nou golddiggersquote:Op zondag 13 mei 2007 17:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
GolddiggersDe moderne vrouw![]()
Ik betaal een eerste drankje; da's wel beschaafd enzo. Een tweede ook nog wel. Mocht een vrouw als ik serieus dorst krijg geen derde drankje gaan halen dan mag ze acuut opzouten. Emancipatie bestaat al een tijdje![]()
Nah net gisteren uitgeweest en dan word er overal van je verwacht dat je maar voor ze betaald. Generalisatie wellicht, maar de moderne vrouw mag wat mij betreft best wat minder opportuun omgaan met feminisme.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat nou golddiggersZeg al eerder dat die mannen gewoon niet willen dat we betalen, krijgen nieteens de kans ervoor.
Zijn verder ook geen studenten ofzo waar we mee omgaan. Gaan we in Delft stappen of naar de kroeg dan gaat het altijd netjes over en weerGa ik met een groep vriendinnen uit dan maken we altijd een potje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mij dus ook?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Deze illegaal meldt zich weer even in Delft
Dikke kus voor iedereen(ja iedereen
)
Liefquote:Op zondag 13 mei 2007 20:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Voor jouw uiteraard een dikke kus![]()
Ooh bepaalde reden?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
LiefVoel me beswel kut ofzo....bleggg
tnxxx liefquote:Op zondag 13 mei 2007 21:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Dat is niet verwondelrijk, zal nog wel even aanhouden de komende dagen toch? Sterkte ermee!
Was lekker weer vandaag
Ja, saai was het wel, allemaal van die schroefjes in de rekken hangenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnxxx liefJe hebt de gamma dus overleefd
![]()
Jepsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |