dán wint leiden het iddquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:57 schreef Originele_Naam het volgende:
kwantiteit boven kwaliteit
Ja het probleem met Delftse heren is eigenlijk dat de kwantiteit in orde is, maar de kwaliteit veelal zwaar te wensen overlaat...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:57 schreef Originele_Naam het volgende:
kwantiteit boven kwaliteit
Blij dat ik niet uit Delft komquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:26 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja het probleem met Delftse heren is eigenlijk dat de kwantiteit in orde is, maar de kwaliteit veelal zwaar te wensen overlaat...![]()
Hey niet zo he!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:26 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja het probleem met Delftse heren is eigenlijk dat de kwantiteit in orde is, maar de kwaliteit veelal zwaar te wensen overlaat...![]()
welke organisatiequote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:53 schreef jna het volgende:
Als jullie afgelopen woensdag, donderdag of vrijdag een filmploeg hebben rond zien lopen was ik er waarschijnlijk bijWe moeten een filmpje maken om vrijwilligers te trekken voor een organisatie in Delft (en omstreken)
Ja maar jji voldoet toch wel aan de kwaliteitseisen, toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nou ik ben een mannetje en woon in Delft. Daar ging het over toch?
dat weet niemandquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:12 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja maar jji voldoet toch wel aan de kwaliteitseisen, toch?![]()
One way to find out, heh!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:12 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja maar jji voldoet toch wel aan de kwaliteitseisen, toch?![]()
Die TL; absoluut. Alhoewel ik persoonlijk dan meer voor een FJR zou gaan, maar die is een slagje duurderquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Niet dus![]()
keuze:
Honda VTR, TL1000s of een SV650 / SV1000
Welke te kieze?![]()
FJR.... not my style!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Die TL; absoluut. Alhoewel ik persoonlijk dan meer voor een FJR zou gaan, maar die is een slagje duurder![]()
quote:
Hoi en hoi!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Die TL; absoluut. Alhoewel ik persoonlijk dan meer voor een FJR zou gaan, maar die is een slagje duurder![]()
Doen ze toch bij elke opticienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef mcDavid het volgende:
Even reclame maken voor specsavers! Ze hebben gratis een nieuw schroefje in me bril gedraaid! [afbeelding]
Nou ik heb 'm dus gewoon gekregen. En ik heb niet gevraagd watvoor een het er is, zo te zien is het gewoon een standaard messing schroefje. Het merk weet ik niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:28 schreef Nachtdier het volgende:
Ga je m hier in Nederland kopen of zelf eentje importeren uit Belgie/DUi?
Ik zou voor de sv1000 gaan. Vind ik net even wat mooier dan de TL1000. Alhoewel, de tl1000r is best een mooi ding. Mooier dan de s-versie.
Hmm, zou gaan voor de TL1000r toch, denk ik. Op looks dan.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:28 schreef mcDavid het volgende:
Oh
Ook als je die bril bij de concurrent gekocht hebt?
Ik wil een naked, geen Rquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:28 schreef Nachtdier het volgende:
Ga je m hier in Nederland kopen of zelf eentje importeren uit Belgie/DUi?
Ik zou voor de sv1000 gaan. Vind ik net even wat mooier dan de TL1000. Alhoewel, de tl1000r is best een mooi ding. Mooier dan de s-versie.
Hmm, zou gaan voor de TL1000r toch, denk ik. Op looks dan.
Heb je al wat ervaring met motorrijden? Anders zijn die duizends amper onder controle te houden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
FJR.... not my style!
Het gaat echt moeilijk worden, de keuze tussen die motoren... Heb alleen nog maar op een SV650 gereden en dat reed zeer goed naar mijn idee, de remmen vielen me wat tegen en de voorveren wat zacht, maar dat is algemeen bekend.
Ben benieuwd of dat bij de TL beter is.![]()
![]()
Ga iig proef-rijden op de motoren, lijkt me wel verstandig.![]()
Heb meer dan 2 jaar me rijbewijsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Heb je al wat ervaring met motorrijden? Anders zijn die duizends amper onder controle te houden.
Dat was de vraag niet. Ik ken zat mensen die het al 20 jaar hebben maar nooit meer als 10.000 km gereden hebbenquote:
Ja wtf, ik zit ook met compleet psychologie in 1 gebouw in Leiden, maar het ging over Delftquote:
Ik heb naar mijn insziens genoeg ervaringquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet. Ik ken zat mensen die het al 20 jaar hebben maar nooit meer als 10.000 km gereden hebben![]()
Ja, heb je die nou gekregen voor je verjaardag ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:56 schreef warrel het volgende:
SOL? Is m'n PM'etje aangekomen?
En ohhhhh, wat rijdt een Audi TT Roadster fijn zeg..![]()
![]()
stappenquote:
Voor m'n verjaardag wel, en dan ook alleen voor m'n verjaardag nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, heb je die nou gekregen voor je verjaardag ?
-edit- Ghehe, nee dus
Ghehequote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:59 schreef warrel het volgende:
[..]
Voor m'n verjaardag wel, en dan ook alleen voor m'n verjaardag niet
Ik mis 'm wel. De stoelverwarming was zo fijn![]()
nope, maar mijn email is: seaoflove_._@hotmail.comquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:56 schreef warrel het volgende:
SOL? Is m'n PM'etje aangekomen?
En ohhhhh, wat rijdt een Audi TT Roadster fijn zeg..![]()
![]()
ga mee danquote:
whehehhe kom je me ophalen danquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
ga mee danof ben je net zo saai als Cageon
ben gek hoorquote:
lul nie, mij kom je ook nie ophalenquote:
jij gaat niet mee, dat is wat andersquote:
Ik ben toch saai dus dat boeit nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij gaat niet mee, dat is wat anders [afbeelding]
juuquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
maargoed ff snel wat boodschappen doen, totzo
quote:
Was aan het pokerenquote:
Ja, daar wordt je stil van ofniet!quote:
eh wacht even, en het weer dan. of zit er een dak op zoietsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ga misschien naar het jazzfestival in amersfoort.
whatup. DOC!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
eh wacht even, en het weer dan. of zit er een dak op zoiets
Cage![]()
keep it black brotha, je weet toch, vitamine c toch !quote:
EN D-ie hardquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
keep it black brotha, je weet toch, vitamine c toch ! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
whatup. DOC!![]()
![]()
Sabine vroeg of ik mee ging naar D'chem
en ik zei ja![]()
![]()
![]()
jij bent ook een F5 slet trouwensquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
keep it black brotha, je weet toch, vitamine c toch ! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
whatup. DOC!![]()
![]()
Sabine vroeg of ik mee ging naar D'chem
en ik zei ja![]()
![]()
![]()
Ja of naar de time-outquote:
Scheer je weg!quote:
gast edit de volgende keer wat snellerquote:
ben geen nerdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
gast edit de volgende keer wat sneller![]()
![]()
Maar niet van mijquote:
Ons lastig vallen, wat zit je dwars </dokter-phil-toon>quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:42 schreef Bravebart het volgende:
Hoi, ik verveel me de tering, zit bij mn ouders en heb een pesthumeur. Wat nu
Geblesseerd zijn, dus hele weekend niks (kunnen) doenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ons lastig vallen, wat zit je dwars </dokter-phil-toon>
quote:
Is het nu echt over ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:07 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Haal die foto's van ons samen dan eerst nog ff weg uit je fobo...
Ja, ben kwaad weggegaan (en dat vond zij ook wel best) omdat we er niet (meer) uitkomen....quote:
open er een topic overquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:07 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Haal die foto's van ons samen dan eerst nog ff weg uit je fobo...
Mwa, hoezoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:15 schreef dagwaarde het volgende:
Maar goed, ik zal het niet verder op fok gooien zoals zij eerder steeds deed, jammer dat ik jullie niet meer zie op haar meeting enneh de groeten allemaal!![]()
Enige verzoek aan SeaOfLove blijft of ze de foto's van ons samen uit haar fotoboek weg wil halen, zo gek is dat toch niet?
Mmh okquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:11 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Ja, ben kwaad weggegaan (en dat vond zij ook wel best) omdat we er niet (meer) uitkomen....![]()
en ik blijf maar als enige vechten voor de tjsa... relatie, nee dat doe ik dus niet meer
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, hoezoJullie staan er toch niet zoenend of erger (
) op
Of is het vrienden-stadium ook al overschreden
Vandaar...quote:
quote:
Fapsequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |