Hoezo, je bent gewoon eerste hoorquote:
Ja, de OP heb ik geplaatstquote:
trusten en tot morgen, dan is deze vast nog open, maar hij zal wel dicht zijn voor mijn tentamen af isquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:21 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
HOI!!!!
en:
![]()
![]()
![]()
doei...
Ik ga weer, ik ga pitten,very moe en zulks.
Volgens mij is dit mijn enige KSC post hier vandaaggeen denderde, ik geef het toe.
![]()
![]()
Maar het is niet anders. Wellicht morgen beter![]()
Knuffels, en sleep tight!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nietusquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, de OP heb ik geplaatst
Maar jij hebt de fipo
Lang niet zo snel als gisterquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef ScarFace- het volgende:
Gaat snel weer
Preciesquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:24 schreef ScarFace- het volgende:
Ja ik weet het het kan sneller
Te weinig animo...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Koffie-meet gaat niet doorWat is dat nou zeg
![]()
![]()
Better next time dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef OA het volgende:
[..]
Te weinig animo...
Nou ja niet echt dat hoor.. maar het was gewoon te kort van tevoren gepland...![]()
ja ik heb liever die tweelingen weerquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef crossover het volgende:
De OP loopt trouwens wel een hele tijd achter met de vorige topics.
jupquote:
die staan in het puike 128 topicquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja ik heb liever die tweelingen weer
Die maakt plezier met een armoedzaa Papier haar bezoek!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:36 schreef Houniet het volgende:
het is hier echt eng stilwaar is JJ dan
JJ is een haar ja...quote:
neequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:50 schreef OA het volgende:
[..]
JJ is een haar ja...
of vertellen we je nu iets compleet nieuws.??
koffie koffie koffie koffie !!!!!!!111quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:50 schreef crossover het volgende:
Wakker worden allemaal!! Het begint weer in te zakken.
NachtWacht!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:56 schreef Sander170 het volgende:
Zo net effe naar het songfestival gekeken, Cecilia zit er helaas niet bij.
Maar goed, allemaal nog een hele goedeavond.
Op Fok!.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:03 schreef crossover het volgende:
Ik moet je ook nog begroeten!
Ha nachtwacht!! Ben je d'r weer klaar voor?
Nee, ik ga over een halfuurtje/uurtje slapen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Op Fok!.![]()
Ja ik ben er weer helemaal klaar voor, jij ook?
Werk, ik ben NachtWacht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, ik ga over een halfuurtje/uurtje slapen.
In zo'n museum, net als in die film?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Werk, ik ben NachtWacht.![]()
Maar slaap lekker voor straks alvast.![]()
Welke film, hoe heet die film ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:06 schreef crossover het volgende:
[..]
In zo'n museum, net als in die film?
Ik keek net nog naar Ned1.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:07 schreef OA het volgende:
De afstandbediening ligt te ver weg...
Ik kijk nu naar Ned3...
quote:
ik naar 7 tabs in ff, 2x msn en een dictaatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:07 schreef OA het volgende:
De afstandbediening ligt te ver weg...
Ik kijk nu naar Ned3...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef Sander170 het volgende:
Zo wie neemt er straks nog koffie ????
Ik. Eerst nog een colaatje achterover slaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef Sander170 het volgende:
Zo wie neemt er straks nog koffie ????
Night At The Museumquote:
Owja... met dinges... hoe heet die ook alweerquote:
komedie.. pas in de bios geweest...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Horror genre, ik geloof niet dat ik die film ken, misschien als ik hem zie ?
Ben Stillerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja... met dinges... hoe heet die ook alweer
Goodnight!quote:
Jij ook alquote:
ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef ReWinD het volgende:
Ik heb honger!
Daarom snoep ik op dit moment ook !quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef ReWinD het volgende:
Ik heb honger!
hier ookquote:
quote:
Eer-ik misschien.. die had allemaal ouwe meuk in zn voorraadkastquote:
Ik kan wel ff naar de overkant van het kanaal zwemmen, daar wonen een aantal negers, moet je kusje?quote:
Ja, maar dat was allemaal al 14 jaar oud...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer-ik misschien.. die had allemaal ouwe meuk in zn voorraadkast
nope.quote:
Als kan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan wel ff naar de overkant van het kanaal zwemmen, daar wonen een aantal negers, moet je kusje?
ik heb wel een TWIX voor jequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar dat was allemaal al 14 jaar oud...
Veuls te modern....quote:
Whehequote:
Nee, doe maar één koffie aub.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:41 schreef ReWinD het volgende:
Kan ik iemand alvast een biertje aanbieden. Of is het nog te vroeg ?
Nu pas?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:41 schreef ReWinD het volgende:
Kan ik iemand alvast een biertje aanbieden. Of is het nog te vroeg ?
Ik heb vaak, Leffe of La Trappe Trappistenbier in huis.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:04 schreef ReWinD het volgende:
Graag gedaan. Ik neem zelf even een biertje
Warsteiner![]()
Kanon kan lekker zijn, maar meestal valt dat bier behoorlijk tegenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:08 schreef erkel het volgende:
Een Warsteiner is ook goed te versmaden![]()
Een kanon is daarentegen weer wat minder![]()
Ja uitstekend, met jou ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey NachtWacht.......alles goed....
???
Leffe is helemaal smerig.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik heb vaak, Leffe of La Trappe Trappistenbier in huis.![]()
quote:
en ik heb last van slaapeloosheid...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha ik kan haast nooit slapen, ik slaap amper.![]()
![]()
ikke...quote:
op naar lala land dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:21 schreef Sebasser het volgende:
Niks te eten hebben, en niks te drinken.
Dan ben je pas stoer.
Niet te zuipen dat bier.. had een kater die dag ernaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:08 schreef erkel het volgende:
Een Warsteiner is ook goed te versmaden![]()
Een kanon is daarentegen weer wat minder![]()
JJquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Erkel....![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!..How are you stranger....
![]()
?????
oe dat is lastigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikke......er ligt een lekker ding in mijn bed....
...maar die snurkt een beetje....
...en ik denk soms te veel na...
![]()
yep wel een baan...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:22 schreef erkel het volgende:
[..]
JJAlles goed hiero, met jou dan? Las dat je weer een baan hebt ?
Dacht moet toch maar eens kijken in het Koffie-topic, eens zien of er nog bekenden zijn en voila![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:22 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Niet te zuipen dat bier.. had een kater die dag erna![]()
Jah daarmee ben ik geboren haha.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik heb last van slaapeloosheid...![]()
![]()
vooral een beetje frustie als iemand naast je heerlijk ligt te dromen en jij niet KAN slapen....quote:
Nou, dat is fijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep wel een baan......maar is helemaal niks en ga morgen maar ff zeggen dat ze niet meer op mij moeten rekenen....
![]()
..en we hebben besloten dat we zeer binnenkort miljonair worden....
...dussss...
![]()
Het is al op.. waren maar 6 flesjesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:24 schreef erkel het volgende:
[..]
Serieus?Wat mij betreft gooi je het allemaal in de sloot
![]()
hij gaat een staatslot kopen.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou, dat is fijnMaar ja alles beter dan met een kuthumeur opstaan als je weer naar die ***ban moet
![]()
Ah een staatslot gekocht?![]()
Ja gaat ook uitstekend, tevreden dan ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:20 schreef erkel het volgende:
Sander, gozert! Heb je het nog een beetje onder controle vannacht?
jaaaaa....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha gezellig, dus wij 2en zijn echte nachtbeukers.![]()
hey ReWind....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:28 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Nee, de kanon was op. Zit nu aan de Warsteiner![]()
Jij ook eentje Erkel ?
Hah was wilde gokquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij gaat een staatslot kopen........en ik straal em in met heel veel positieve energie...
![]()
![]()
![]()
Ja verdomd, ik zit nu ook aan de Warsteinerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:28 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Nee, de kanon was op. Zit nu aan de Warsteiner![]()
Jij ook eentje Erkel ?
Geen reden tot klagen nog. Als iets me iets niet bevalt, dan meld ik het wel ff, okquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja gaat ook uitstekend, tevreden dan ?![]()
Geld uiteraard andersom ook hé.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:33 schreef erkel het volgende:
[..]
Geen reden tot klagen nog. Als iets me iets niet bevalt, dan meld ik het wel ff, ok![]()
![]()
Stel je wint hè.....Wat ga je dan doen? Direct naar Zuid-Frankrijk, huisje daar kopen en genietenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hoop doet leven erkel......hoop doet leven...
![]()
ik begin een beetje moe te wordenquote:
Ja vet! Ajax verloor, dan is het al gauw een goede wedstrijdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:49 schreef ReWinD het volgende:
Hoe was de wedstrijd eergister Erkel ?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja vet! Ajax verloor, dan is het al gauw een goede wedstrijd![]()
![]()
die zit in Parijsquote:
nee maar je herinnert mij er wel aanquote:
Comebackquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:07 schreef ReWinD het volgende:
Wanneer is de comeback ?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:16 schreef erkel het volgende:
[..]
ComebackReturn bedoel je denk ik. Zondag geloof ik
kan je nog niet slapenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
is ie nou nog niet dicht.....jullie gaan langzaam zeg...
![]()
Ooh maak je daar maar niet druk om, dicht gaan zal ie vannacht / begin ochtend !quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
is ie nou nog niet dicht.....jullie gaan langzaam zeg...
![]()
duurt wel ff denk ik...quote:
Ook goed. Kan die woorden nooit onthouden..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:16 schreef erkel het volgende:
[..]
ComebackReturn bedoel je denk ik. Zondag geloof ik
Hertelijk bedankt, ik spreek je gauw weer viend.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:34 schreef ReWinD het volgende:
Ik ga ook maar pitten. Trusten mensen![]()
Sander: Succes nog met de laatste uurtjes van je nachtdienst!
Man, niet bij te houdenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:47 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, binnen 3 minuten is toch snel
ik durf dat nog niet met zekerheid te zeggen, maar reageren kan geloof ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:47 schreef Sander170 het volgende:
Doet alles het alweer indah ????
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:56 schreef erkel het volgende:
Pas maar opStraks sta je weer ergens bovenaan de dagpostrankings!
Is zeker nog erg sloom hé !quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:56 schreef indahnesia.com het volgende:
nah, dit wordt het toch niet helemaal.
Dan maar naar het postkantoor en zo
The best has yet to come!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:34 schreef ReWinD het volgende:
Ik ga ook maar pitten. Trusten mensen![]()
Sander: Succes nog met de laatste uurtjes van je nachtdienst!
Bedankt Bierik, tot later.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:20 schreef Bierik het volgende:
Ja man, ik ook. Effe lekker van m'n nachtrust genieten
Succes met deze groep nachtwacht
Trusten beste erkel, goede vriend slaap lekker.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Ow jij bent niet bierikHmm, ok
![]()
Nou jah, ik ga ook maar slapen![]()
Heeeeeeeee daar ben je weerquote:
Valt wel meequote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Mogghû Crossie...![]()
![]()
![]()
...drukke dag vandaag.....
???
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen BrandX....:W:*:*....tis bijna weekend....^O^_O_*O**O*!!!!!!!
En we gaan allemaal duimen voor MPG deze ochtend natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Valt wel mee:s)ff naar school, een werkcollege van twee uur, dan ff wat 'huiswerk' afmaken, dan werken een paar uurtjes en dan hopelijk ergens de kroeg in met een klasgenoot:)
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
En we gaan allemaal duimen voor MPG deze ochtend natuurlijk!Die heeft tentamens!
ik ben morgen jarig....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:13 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
![]()
gelukkig wel! Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Zekers te weten...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
En we gaan allemaal duimen voor MPG deze ochtend natuurlijk!Die heeft tentamens!
Hé alvast gefeliciteerd en zo! (voor het geval ik morgen pas heeeel laat hier verschijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben morgen jarig....*O**O**O*!!!!!...en ik krijg van Papier mijn 2e tatoo....:Y^O^*O**O*
"crossover" op je armquote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben morgen jarig....![]()
![]()
!!!!!...en ik krijg van Papier mijn 2e tatoo....
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb em, net als mijn eerste, zelf ontworpen....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hé alvast gefeliciteerd en zo! (voor het geval ik morgen pas heeeel laat hier verschijn![]()
)
Wat voor tattoo krijg je er bij?
KSC is cool, niemand die dat snapt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:21 schreef crossover het volgende:
[..]
"crossover" op je arm:7
of "KSC", of "Coffeec_/"
nah...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:21 schreef crossover het volgende:
[..]
"crossover" op je arm
of "KSC", of "Coffee"
Ja cool! ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb em, net als mijn eerste, zelf ontworpen....^O^...ik zal morgen ff wat pics op de topic zetten...:Y:*
ik heb voor mijn eerste 16 jaar gewacht om zeker te weten dat ik em echt wilde...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja cool! ben benieuwd!
Wil zelf eigenlijk ook een tattoo, al jaren. maar heb specifieke wensen.
a) moet een draak of drakenkop zijn, en die moet aan specifieke eigenschappen voldoen
b) mag niet te groot
c) moet op een niet al te zichtbare plek (ivm werk, is not done)
d) probeer met die voorwaarden maar eens een mooie c.q. voor mij goede draak te vinden
Maak het mezelf veel te ingewikkeld, maar ik wil dat 'ie perfect is! Anders doe ik het niet.
ik moet er echt niet aan denken, volgens mij is zoiets ook nog best pijnlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb voor mijn eerste 16 jaar gewacht om zeker te weten dat ik em echt wilde...![]()
..en ik had ook zo mijn eisen, het moest vooral iets zijn wat niemand anders had en daarom heb ik em zelf ontworpen....hij is wel super mooi geworden...
..ben echt benieuwd naar mijn 2e...
![]()
Waarom doe jij dan niet het zelfde BrandX....??? Zelf ontwerpen....![]()
![]()
ja is echt pijnlijk....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik moet er echt niet aan denken, volgens mij is zoiets ook nog best pijnlijk
Heb ik wel aan zitten denken, maar heb daar de tijd simpelweg nog niet voor genomen om dat eens uit te proberenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb voor mijn eerste 16 jaar gewacht om zeker te weten dat ik em echt wilde...:Y:D..en ik had ook zo mijn eisen, het moest vooral iets zijn wat niemand anders had en daarom heb ik em zelf ontworpen....hij is wel super mooi geworden...^O^..ben echt benieuwd naar mijn 2e...;)
Waarom doe jij dan niet het zelfde BrandX....??? Zelf ontwerpen....:Y^O^
heel heel graag BrandX....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:36 schreef BrandX het volgende:
Ik gaat ff een bakkie inschenken. Nog iemand?
heel graagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:36 schreef BrandX het volgende:
Ik gaat ff een bakkie inschenken. Nog iemand?
Ze staan klaar, Buzzer, Capu, espresso, gewoon, mocca blend, brasil blend en nog een smaakje, maar weet niet meer wat.quote:
ik heb besloten mijn baan op te zeggen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:43 schreef BrandX het volgende:
One round coming up!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tast toe!.
Wat voor belletje dan, JJ?
als je dat wil vertellen natuurlijk![]()
Wow, dat is best een beslissing, al na twee weken!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb besloten mijn baan op te zeggen...}:|...ik vind er echt helemaal niks aan, geen leuke mensen en dat voor een miserabel uurloon...:{w..eens kijken of die ene baan in Arnhem nog beschikbaar is, dan maar meer op en neer rijden...
tis ook echt balen....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wow, dat is best een beslissing, al na twee weken!Dan moet ook echt balen zijn daarzo!
![]()
Jammer JJ, en succes met je nieuwe jacht op een leuke baan!
Zekers! De banenmarkt is op het moment vrij goed, dus mag niet lang duren!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis ook echt balen....}:|:r...maar heb weer 2 brieven klaar...dusss......je weet maar nooit, hoop doet leven....:'):Y
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:52 schreef Djep het volgende:
Hallo, ik wil even de groetjes doen aan mijn moeder,...
ik heb sociaal Pedagogisch Werk gestudeert en zou het super leuk vinden om met jongeren te werken...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zekers! De banenmarkt is op het moment vrij goed, dus mag niet lang duren!![]()
Wat voor werk zoek je eigenlijk
koffie....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:52 schreef Djep het volgende:
Hallo, ik wil even de groetjes doen aan mijn moeder,...
Ok, dan mag deze volgespamt worden!!!! YEAH! SPAMTIME!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
de nieuwe topic staat bijdeweg al klaar....O-)...ik post em wel ff, is dat alvast gedaan...:D;)
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ok, dan mag deze volgespamt worden!!!! YEAH! SPAMTIME!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |