Eer-ik misschien.. die had allemaal ouwe meuk in zn voorraadkastquote:
Ik kan wel ff naar de overkant van het kanaal zwemmen, daar wonen een aantal negers, moet je kusje?quote:
Ja, maar dat was allemaal al 14 jaar oud...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer-ik misschien.. die had allemaal ouwe meuk in zn voorraadkast
nope.quote:
Als kan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan wel ff naar de overkant van het kanaal zwemmen, daar wonen een aantal negers, moet je kusje?
ik heb wel een TWIX voor jequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar dat was allemaal al 14 jaar oud...
Veuls te modern....quote:
Whehequote:
Nee, doe maar één koffie aub.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:41 schreef ReWinD het volgende:
Kan ik iemand alvast een biertje aanbieden. Of is het nog te vroeg ?
Nu pas?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:41 schreef ReWinD het volgende:
Kan ik iemand alvast een biertje aanbieden. Of is het nog te vroeg ?
Ik heb vaak, Leffe of La Trappe Trappistenbier in huis.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:04 schreef ReWinD het volgende:
Graag gedaan. Ik neem zelf even een biertje
Warsteiner![]()
Kanon kan lekker zijn, maar meestal valt dat bier behoorlijk tegenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:08 schreef erkel het volgende:
Een Warsteiner is ook goed te versmaden![]()
Een kanon is daarentegen weer wat minder![]()
Ja uitstekend, met jou ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey NachtWacht.......alles goed....
???
Leffe is helemaal smerig.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik heb vaak, Leffe of La Trappe Trappistenbier in huis.![]()
quote:
en ik heb last van slaapeloosheid...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha ik kan haast nooit slapen, ik slaap amper.![]()
![]()
ikke...quote:
op naar lala land dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:21 schreef Sebasser het volgende:
Niks te eten hebben, en niks te drinken.
Dan ben je pas stoer.
Niet te zuipen dat bier.. had een kater die dag ernaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:08 schreef erkel het volgende:
Een Warsteiner is ook goed te versmaden![]()
Een kanon is daarentegen weer wat minder![]()
JJquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Erkel....![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!..How are you stranger....
![]()
?????
oe dat is lastigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikke......er ligt een lekker ding in mijn bed....
...maar die snurkt een beetje....
...en ik denk soms te veel na...
![]()
yep wel een baan...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:22 schreef erkel het volgende:
[..]
JJAlles goed hiero, met jou dan? Las dat je weer een baan hebt ?
Dacht moet toch maar eens kijken in het Koffie-topic, eens zien of er nog bekenden zijn en voila![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:22 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Niet te zuipen dat bier.. had een kater die dag erna![]()
Jah daarmee ben ik geboren haha.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik heb last van slaapeloosheid...![]()
![]()
vooral een beetje frustie als iemand naast je heerlijk ligt te dromen en jij niet KAN slapen....quote:
Nou, dat is fijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep wel een baan......maar is helemaal niks en ga morgen maar ff zeggen dat ze niet meer op mij moeten rekenen....
![]()
..en we hebben besloten dat we zeer binnenkort miljonair worden....
...dussss...
![]()
Het is al op.. waren maar 6 flesjesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:24 schreef erkel het volgende:
[..]
Serieus?Wat mij betreft gooi je het allemaal in de sloot
![]()
hij gaat een staatslot kopen.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou, dat is fijnMaar ja alles beter dan met een kuthumeur opstaan als je weer naar die ***ban moet
![]()
Ah een staatslot gekocht?![]()
Ja gaat ook uitstekend, tevreden dan ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:20 schreef erkel het volgende:
Sander, gozert! Heb je het nog een beetje onder controle vannacht?
jaaaaa....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha gezellig, dus wij 2en zijn echte nachtbeukers.![]()
hey ReWind....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:28 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Nee, de kanon was op. Zit nu aan de Warsteiner![]()
Jij ook eentje Erkel ?
Hah was wilde gokquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij gaat een staatslot kopen........en ik straal em in met heel veel positieve energie...
![]()
![]()
![]()
Ja verdomd, ik zit nu ook aan de Warsteinerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:28 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Nee, de kanon was op. Zit nu aan de Warsteiner![]()
Jij ook eentje Erkel ?
Geen reden tot klagen nog. Als iets me iets niet bevalt, dan meld ik het wel ff, okquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja gaat ook uitstekend, tevreden dan ?![]()
Geld uiteraard andersom ook hé.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:33 schreef erkel het volgende:
[..]
Geen reden tot klagen nog. Als iets me iets niet bevalt, dan meld ik het wel ff, ok![]()
![]()
Stel je wint hè.....Wat ga je dan doen? Direct naar Zuid-Frankrijk, huisje daar kopen en genietenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hoop doet leven erkel......hoop doet leven...
![]()
ik begin een beetje moe te wordenquote:
Ja vet! Ajax verloor, dan is het al gauw een goede wedstrijdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:49 schreef ReWinD het volgende:
Hoe was de wedstrijd eergister Erkel ?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja vet! Ajax verloor, dan is het al gauw een goede wedstrijd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |