Ha, misschien moet je er wat kersen opdoen als je van kersen lekker houdt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:20 schreef Hijacking het volgende:
boh lekker gek ga ik meteen proberen
Goed plan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Volstorten met gesmolten chocola.
HAHAHA ERG JAMMER VOOR JE, HIER ZIT LEKKER GEMALEN GERT EN SAMSON IN.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had laatst een kwarktaart gemaakt maar ik vond hem niet zo lekker.(Behalve de bodem dan.
) Ik ben wel dól op slagroomtaart.
![]()
Kan jij nou nooit eens normaal reageren?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HAHAHA ERG JAMMER VOOR JE, HIER ZIT LEKKER GEMALEN GERT EN SAMSON IN.
WHAHIWHAHA NEE, JIJ DAN. MET JE HOOFD!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Kan jij nou nooit eens normaal reageren?![]()
Wat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
met skittles erin gaan bakken en dan je bek eraan verbraden 13.gif
bij wijze van spreken als je een taart maakt die je wel moet bakkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
Wil je nou zeggen dat jij een slagroomtaart in de oven stopt?
Echt, doe eens normaal. Jij komt me soms echt over als... nouja laat ook maar. Je kan niet eens normaal typen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
WHAHIWHAHA NEE, JIJ DAN. MET JE HOOFD!
EN JE SCHAAMLIPPEN!
EN JE AFFECTIE VOOR OUDERE MANNEN!
HE!
DURF JE WEL!?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Echt, doe eens normaal. Jij komt me soms echt over als... nouja laat ook maar. Je kan niet eens normaal typen.
Dan moet je even een ander topic opzoeken, dit gaat over slagroom taarten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
bij wijze van spreken als je een taart maakt die je wel moet bakken![]()
Ganesh bij jou op visite geweest, heer Sebasser?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Roosje, kom ik over als een mongool?
OOH NEE, NU HEB IK HET GEHEIM VERKLAPT!
IK KOM OVER ALS EEN MONGOOL!!!
nee grapje, ik waan me alleen in jouw leeftijdsfase.
Dan doe je iets heel erg fout, ik denk dat je die bij de supermarkt hebt gehaald? die droge?quote:
tellen slagroomtaarten met aardbeienglazuur ook?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan moet je even een ander topic opzoeken, dit gaat over slagroom taarten.
Neen, die aap wil steeds wat van me, maar als ik dan wat tegen hem wil zeggen ofzo issie nergens meer te vinden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ganesh bij jou op visite geweest, heer Sebasser?
Ja, tuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
tellen slagroomtaarten met aardbeienglazuur ook?
dan ben ik heir welkom , omdat elke taart met aardei erin het waardi squote:Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Het is immers een slagroomtaart.
Mijn interesses hebben niks te maken met mijn verstand. Dat ik bijvoorbeeld fan ben van Samson & Gert wil nog niet zeggen dat ik ook het verstand heb van een klein kind. Ik vind jou eerlijk gezegd op deze manier nogal als een klein kind over komen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee grapje, ik waan me alleen in jouw leeftijdsfase.
Zo bedoel ik het ook niet, ik ben bereid hier volwassen over te praten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Mijn interesses hebben niks te maken met mijn verstand. Dat ik bijvoorbeeld fan ben van Samson & Gert wil nog niet zeggen dat ik ook het verstand heb van een klein kind. Ik vind jou eerlijk gezegd op deze manier nogal als een klein kind over komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |