quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:33 schreef Chanty het volgende:
hoooooooii ben ik weer even![]()
Mis jullieMaar verder leuk hhier
En nu zijn we nieuwsgierig naar de foto'squote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Hey![]()
Heb je het wel leuk daarzo?
ff de foto's van de kittens uit zoeken...post straks wel wat![]()
Jijquote:
Lentequote:
Ik was al blij dat het er twee zijn, als het er eentje zou zijn geweest werd de titel wel heeeeul erg dubbelzinnigquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
CheckIk wacht vol spanning op de poesjes van An
Ik krijg hier ook weer hele foute ideen bij
A Dirty Mind Is A Joy Forever
Uhuhquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:09 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik was al blij dat het er twee zijn, als het er eentje zou zijn geweest werd de titel wel heeeeul erg dubbelzinnig.
Wel als je hem laat keuren. Ik had dus alleen deel een-b bij me ofzo. Dacht dat dat andere was voor als je hem wilt verkopen. Morgen dus nog even terug naar de garage om de keuring af te laten ronden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef Yoni het volgende:
Ik ben niet zinvol dus doe ik een lekkere zinloze tvp![]()
En dat met die kentekendelen niet in de auto is toch niet meer
Ow.. pff ja.. ik weet echt helemaal niet meer hoe dat zitquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Wel als je hem laat keuren. Ik had dus alleen deel een-b bij me ofzo. Dacht dat dat andere was voor als je hem wilt verkopen. Morgen dus nog even terug naar de garage om de keuring af te laten ronden.
Hij is goedgekeurd, voor de keuring moest er voor 145 euro aan gefixed worden, dat plus een grote beurt en nog wat dingetjes betekend dat ik voor in totaal ruim 500 euro weer een jaartje rond kan rijden in het autootje.
Er is dus 1 deel, waar op staat 'overschrijvingsbewijs', dat je beter thuis kunt laten. Anders als je auto wordt gestolen, kan ie zo op naam van een ander worden gezet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ow.. pff ja.. ik weet echt helemaal niet meer hoe dat zitIk heb gewoon alles wat ik bij mijn auto gekregen heb in de auto liggen
![]()
Ze zijn ook verre van allemaal scherp haha...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:06 schreef AirwiN het volgende:
Poezen zijn verdomd ondankbare modellen is mijn ervaring. Ik heb hier drie van die mormels lopen, maar vrijwillig poseren, ho maar... Alhoewel ik in een heel ver verleden wel es iets moois heb geschoten...
Ik denk dat die er bij mij niet bijzit, ik heb een lease-autoquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Er is dus 1 deel, waar op staat 'overschrijvingsbewijs', dat je beter thuis kunt laten. Anders als je auto wordt gestolen, kan ie zo op naam van een ander worden gezet.
Dan heb je die niet, anders kun je de auto zo op je eigen naam laten overschrijven..quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik denk dat die er bij mij niet bijzit, ik heb een lease-auto
Beetje al quoten voor ik de smiley erbij kon prakkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je die niet, anders kun je de auto zo op je eigen naam laten overschrijven..
Klopt. Daar was ik dus ook aan gewendquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik denk dat die er bij mij niet bijzit, ik heb een lease-auto
SC'en is mijn specialiteit...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Beetje al quoten voor ik de smiley erbij kon prakken![]()
Discipline is er niet één van als ik je vorige post juist interpreteer?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ach ja, zo hebben we allemaal onze kwaliteiten![]()
Nee, ik stond achteraan bij het uitdelen van discipline. Zie ook mijn sigquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Discipline is er niet één van als ik je vorige post juist interpreteer?
Wel mooi beest zeg! Tja...is ff wennen, bailey het katertjequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef Yoni het volgende:
Moet zo lachen om het feit dat jouw katje Bailey heetDe hond van een collega van mij heet ook Bailey. En dat is er dus zo eentje:
[afbeelding]
Ik heb dus een ietwat andere associatie bij "Bailey" dan een lief klein kitten(vooral omdat ik Bailey dus ook echt ken, mijn collega neemt hem soms een dagje mee
)
Zag wel meteen een leuke foto voor me van die twee Bailey's. Niet dat dat kan, maar het idee is leukquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Wel mooi beest zeg! Tja...is ff wennen, bailey het katertje![]()
Ik woon in een appartement in het centrum..oud geplitst herenpand, eerste verdiepingquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[beroepsdeformatie]zorg je er wel voor dat de katten straks niet aan je brievenbus kunnen komen[/beroepsdeformatie]
Ik heb nog nooit een kat gezien of gehad die de post, danwel de postbode te grazen nam... Vertel...quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[beroepsdeformatie]zorg je er wel voor dat de katten straks niet aan je brievenbus kunnen komen[/beroepsdeformatie]
Dat was al wat jaartjes geleden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kat gezien of gehad die de post, danwel de postbode te grazen nam... Vertel...![]()
Werkt nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:21 schreef freud het volgende:
Werken... Was het bijna vergeten... Slaap de laatste tijd steeds meer door mijn wekker heen. Toch maar weer de oude 'backup wekker buiten bereik' truc invoeren.
Ik ben een paar keer in Dordecht geweest en moet zeggen, daar staan vele en mooie oude panden. Maar eigenlijk zowiezo hier in het westen van het land. Heerlijk om te zien!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik woon in een appartement in het centrum..oud geplitst herenpand, eerste verdieping![]()
Oh ik ben niet de enige die dat doetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werkt nietIk leg mijn telefoon vaak aan de andere kant van de kamer, maar stap dan mijn bed uit, pak de telefoon, zet het alarm op snooze, neem de telefoon weer mee terug naar bed en leg hem dan tactisch op het nachtkastje
quote:
Mijn ervaring is dat je ook één of meerdere katten kunt nemen. Afhankelijk van de hoeveelheid voer die je de avond daarvoor wel of niet geeft, maken ze je heel vroeg of minder vroeg wakker 's ochtends...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:28 schreef freud het volgende:
Bij mij werkt het wel hoor. Was een paardenmiddel bij het werken in de kassen froegah...
Ik ben zo gewend aan mijn witte mormel 's morgens, dat ik zelfs dáár niet echt wakker van wordtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je ook één of meerdere katten kunt nemen. Afhankelijk van de hoeveelheid voer die je de avond daarvoor wel of niet geeft, maken ze je heel vroeg of minder vroeg wakker 's ochtends...![]()
Ik zag laatst twee eenden met een rits kleine eenden op de vluchtstrook van de A12 waggelen. Ik heb maar geprobeerd er niet te lang bij stil te staan wat daar waarschijnlijk uiteindelijk mee zou gebeurenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:00 schreef Gremen het volgende:
Morguh
Vanochtend baalde ik wel even dat ik me cam niet bij me had. Ik zat in de auto en kwam bij een redelijk groot en druk kruispunt (2 banen naar beide kanten) in alphen. Het verkeerslicht stond op rood en ik zit rustig nog half slapend te wachten. Steekt er opeens een moedereend over, met 7 kleine eendjesrustig waggelend over het zebrapad
Dat zag er echt grappig uit, iedereen natuurlijk netjes gewacht ook al stond het stoplicht al weer op groen. 20 meter verder is er dan weer een slootje, maar toch vreemd dat ze zo overstekenen hoelang zoiets goed gaat
Dan heeft die van jou waarschijnlijk niet de onhebbelijke gewoonte om net zo lang met zijn pootje op jouw neus te gaan tikken tot je reageert.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben zo gewend aan mijn witte mormel 's morgens, dat ik zelfs dáár niet echt wakker van wordtMaar goed, ik heb dan ook echt extreme opstartproblemen 's morgens en ik heb de illusie dat dat ooit anders wordt maar opgegeven
Gelukkkig kan ik waar ik nu werk ook gewoon rustig tussen 9.30 en 10.00 beginnen
![]()
Nee, die van mij loopt alleen maar over me heen, bijt in mijn tenen, trappelt mét nagels op mijn arm, bijt in mijn neus, probeert het dekbed van me af te duwen en gaat keihard in mijn oor lopen spinnenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft die van jou waarschijnlijk niet de onhebbelijke gewoonte om net zo lang met zijn pootje op jouw neus te gaan tikken tot je reageert.
Daarbij heb ik drie poezen rondlopen. Als ze geen eten krijgen dan vechten ze elkaar de tent uit. En geloof me. als ze dat op of naast je bed doen word je daar echt wel wakker van.
De oplossing van later beginnen is het allerbeste natuurlijk!![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:24 schreef Chanty het volgende:
afgelopen nacht wezen stappen echt zooooo gaaf
En nu alweer fris en fruitig, spullen zijn al ingepakt, over 20 minuten checken we uit, dan nog een dagje in the city vermaken en om 19 uur weer vertrek naar nederlandKan ik mijn leven weer oppakken
Ik heb 2 katten, en die weten HEEL goed dat ze mij met rust moeten laten als ik slaap. Luie mormels zijn trouwens ook niet voor 9:00 te porren hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je ook één of meerdere katten kunt nemen. Afhankelijk van de hoeveelheid voer die je de avond daarvoor wel of niet geeft, maken ze je heel vroeg of minder vroeg wakker 's ochtends...![]()
Dan geef je ze teveel eten... Bij ons begon het geëtter ook pas toen de poezen op dieet gingen... Je zou ze bijna met voorbedachte rade gaan vetmesten!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:24 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb 2 katten, en die weten HEEL goed dat ze mij met rust moeten laten als ik slaap. Luie mormels zijn trouwens ook niet voor 9:00 te porren hoor.
Je hebt nog even tot kerstquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan geef je ze teveel eten... Bij ons begon het geëtter ook pas toen de poezen op dieet gingen... Je zou ze bijna met voorbedachte rade gaan vetmesten!![]()
"Hoe laat moet je er uit?"quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:01 schreef Gremen het volgende:
[..]
Je hebt nog even tot kerstgeintje
een levende wekkerafhankelijk van hoelaat je er uit moet, geef je ze een bepaalde hoeveelheid eten
Je lacht er erom, maar zo werkt het wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:34 schreef freud het volgende:
[..]
"Hoe laat moet je er uit?"
"Nou, om 32g per kat!"
Dan kom je lekker FOK-kenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:34 schreef pea4fun het volgende:
Mijn fotoshoot vandaag gaat niet doorpokkeweer
Ik ga gewoon troosteten...lekker broodje gerookte zalm, lekker puhquote:
Zo erg is dat ook helemaal nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef LekkerApart het volgende:
Ik ben dus sinds woensdag 2 verstandskiezen lichter, meneer de kaakchirurg heeft zich er op uitgeleeft..
Schade is prima te overzienKon meteen eten, geen dikke/blauwe wang, en sinds dag 2 ook geen pijnstiller meer gehad
Go joor gengquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:22 schreef freud het volgende:
Kan iemand mijn werkdag uit zijn lijden verlossen?
Wie weet leidt de eliminatie van de aanvrager ook wel tot de verlossing waar de werkdag naar op zoek is?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Go joor geng
[afbeelding]
wel netjes de rommel opruimen![]()
Krijg jij ook al aflegpremies?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet leidt de eliminatie van de aanvrager ook wel tot de verlossing waar de werkdag naar op zoek is?
quote:
quote:
Nog een uurtje hier... Al m'n kamergenoten zijn weg, dus lekker Tool aan...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:12 schreef Ynske het volgende:
Heeft iedereen zich hier angstvallig verstopt?
Vervroegd je verjaardag vieren?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
GoeieavondStraks eens wat verjaardagsbaksels in elkaar draaien
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
GoeieavondStraks eens wat verjaardagsbaksels in elkaar draaien
ik ben goed in onderhandelenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Het design is al bijna zo simpel dat het heel erg duur kan zijn.
Ziet er stoer uit, maar past dat:?. Of gaat het bad eruit of zo? Wel mooi design hoor!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:51 schreef prupke het volgende:
We willen hier dit jaar aan een nieuwe badkamer beginnen
ik heb mijn oog laten vallen op mooi spul
http://www.q-artz.com/
design nummertje 4maar wel in een andere kleur
washok en kattenkamer gaat 1 badkamer wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:30 schreef freud het volgende:
[..]
Ziet er stoer uit, maar past dat:?. Of gaat het bad eruit of zo? Wel mooi design hoor!!
En de huidige badkamer dan washok ofzo?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:30 schreef prupke het volgende:
[..]
washok en kattenkamer gaat 1 badkamer worden
ligt aan de afvoer die er ligt.quote:
Aaaah! Het grote project gaat toch beginnenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:30 schreef prupke het volgende:
[..]
washok en kattenkamer gaat 1 badkamer worden
uhuhquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef freud het volgende:
[..]
Aaaah! Het grote project gaat toch beginnen.
Je moet het toch een keer doen hequote:
Ik heb ook uitgeslapenquote:
Lotgenoot!quote:
Absoluut niet... Druk bezig met m'n scriptie terwijl er op de achtergrond (bij de opleiding) allemaal ontwikkelingen spelen waar ik niet blij van word...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die vreeeeeeeselijk sielug is
Ging je nu voor een achterwand of voor een objectief? Zelf ga ik voor het objectief in de hoop dat mijn ouders (please laat ze niet hier meelezen ghehehe) het bedrag dan 'aanvullen'quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb ook uitgeslapenNet als dat ik dat de rest van de week al doe
Muffins gaan zo de oven in
Nou maar hopen dat ze lukken
En dat het te eten is
Ik heb woensdag mijn laatste MCSE examen. En mijn huis is een teringzooiquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut niet... Druk bezig met m'n scriptie terwijl er op de achtergrond (bij de opleiding) allemaal ontwikkelingen spelen waar ik niet blij van word...![]()
Dan gaan we weer een duimsessie houden!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb woensdag mijn laatste MCSE examen. En mijn huis is een teringzooi![]()
Hopelijk deze welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaan we weer een duimsessie houden!
Alhoewel de laatste niet het gewenste resultaat heeft opgebracht...
Heb je dit examen al eerder gedaan? Wel een goed doel om naar uit te kijken overigens!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:10 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hopelijk deze welIk wil niet zakken. Het moet maar eens klaar zijn
Mag ik lekker de hele zomer studieverlof namelijk
(van mezelf)
Nee, heb deze nog niet eerder gedaanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je dit examen al eerder gedaan? Wel een goed doel om naar uit te kijken overigens!
Wat is er anders aan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, heb deze nog niet eerder gedaanMaar ik zie er nogal tegenop, omdat het een heel ander soort examen is dan de rest.
Tis een design examen. Normaal krijg je gewoon een stuk of 40 vragen en simulaties, maar nu zijn het cases. Lap tekst met allerlei info over het bedrijf, hun wensen (technisch en bedrijfsmatig) en de huidige situatie en dan daarbij een stuk of wat vragen. Per case heb je een bepaalde tijd (ik dacht 22 minuten). Is de tijd om, dan heb je pech.quote:
Ow ja, dat heb ik wel eens gehoord van een vriend van mij ja, die dat ook heeft gedaan... Wist alleen niet dat dat daarvoor was...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
Tis een design examen. Normaal krijg je gewoon een stuk of 40 vragen en simulaties, maar nu zijn het cases. Lap tekst met allerlei info over het bedrijf, hun wensen (technisch en bedrijfsmatig) en de huidige situatie en dan daarbij een stuk of wat vragen. Per case heb je een bepaalde tijd (ik dacht 22 minuten). Is de tijd om, dan heb je pech.
Ik ben overigens niet eens zo bang voor de tijdsnood, want ik ben altijd degene die het eerst klaar isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow ja, dat heb ik wel eens gehoord van een vriend van mij ja, die dat ook heeft gedaan... Wist alleen niet dat dat daarvoor was...
Ah, jij bent van de 'grote lijnen' zeg maar!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben overigens niet eens zo bang voor de tijdsnood, want ik ben altijd degene die het eerst klaar is, maar meer dat ik de informatie niet goed genoeg lees.
Ik vind het heel moeilijk om niet over de kleine dingetjes heen te lezen. Bij de normale vragen schrijf ik ook altijd bepaalde info op, net als vroeger bij natuurkunde enzoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, jij bent van de 'grote lijnen' zeg maar!
Succes!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:40 schreef Yoni het volgende:
Ach we zien het welGa nu echt maar eens wat doen!
Ik ga voor het mobiele achtergrondsysteemquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:06 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ging je nu voor een achterwand of voor een objectief? Zelf ga ik voor het objectief in de hoop dat mijn ouders (please laat ze niet hier meelezen ghehehe) het bedrag dan 'aanvullen'.
Best tof denk ikquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:27 schreef Ynske het volgende:
@P, hoe zijn de muffins geworden?
Ik hoop rood kleurenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:05 schreef ..zapper het volgende:
Mijn weekend staat inmiddels alweer bijna vijf uur op pauze.
Wat ga je doen met je haar An?
quote:
Bewijs willen we zien voor deze stellingquote:
Is niet erg, eer ik je weer zie zijn er vast twee weken voorbijquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Rood staat me niet
![]()
@ Zapper: laagjes, laagjes, laagjes.. Stukje korter, waarbij ik het na twee weken past het beste vind zitten![]()
Verder lekker de markt op geweest en ook alvast wat kattenspulletjes gehaald!
Dat kun je hier krijgen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bewijs willen we zien voor deze stelling
PS!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bewijs willen we zien voor deze stelling
Ik kan het gevraagde voorbeeld model niet vinden.......quote:
Doe jij je beddegoed niet strijken?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef Yoni het volgende:
Toppunt van studieontwijkend gedrag: zodra de droger ook maar enig teken geeft dat het programma afgelopen is, opstaan, de was uit de droger halen en het bed direct voorzien van frisgewassen beddengoed![]()
Niet zo snel opgeven en gewoon doorzoeken...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:23 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik kan het gevraagde voorbeeld model niet vinden.......
Doe jij je beddengoed wel strijken dan?quote:
Ik ben ook zooo blij met mijn zelfstrijkende overhemden.quote:
Da's knap...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook zooo blij met mijn zelfstrijkende overhemden.
Absoluut... Diegene die dat heeft uitgevonden moeten ze een Nobelprijs geven!quote:
Als ik snel genoeg ben met de was uit de droger halen en het dan netjes opvouw of ophang, dan kreukt het nauwelijksquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook zooo blij met mijn zelfstrijkende overhemden.
Zo gaat het hier ook eigenlijk...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als ik snel genoeg ben met de was uit de droger halen en het dan netjes opvouw of ophang, dan kreukt het nauwelijks![]()
Heel af en toe heb ik iets waarmee ik toch te laat ben geweest en dat strijk ik dan als ik het aan wil. Strijkmanden zijn voor mij echt geen optie, die komen nooit leeg
En dingen als beddengoed, handdoeken of ondergoed strijken vind ik sowieso echt onzin...
Denk je?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe jij je beddengoed wel strijken dan?
Klinkt bekend, afgezien van het feit dat ik mijn broeken niet in de droger doe... En nu ik doordeweeks alleen nog maar in pak loop, die toch naar de stomerij gaan, hou ik bijna geen was meer over...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:26 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Denk je?
Ik strijk net zoveel als Yoni, nou iets meer dan, mn broeken zo nu en dan, maar dat is omdat ik de droger niet op tijd uitruim.
Als ik dus strijk, is het dus inderdaad ook omdat ik de droger niet op tijd uitgeruimd hebquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:26 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Denk je?
Ik strijk net zoveel als Yoni, nou iets meer dan, mn broeken zo nu en dan, maar dat is omdat ik de droger niet op tijd uitruim.
Mannen in pakquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend, afgezien van het feit dat ik mijn broeken niet in de droger doe... En nu ik doordeweeks alleen nog maar in pak loop, die toch naar de stomerij gaan, hou ik bijna geen was meer over...
Aangezien mijn katten een keer in mijn kast hebben gerausjt heb ik geen pakken meer over en dat is maar goed ook, want de stomerij hier op de hoek is vorig jaar met pensioen gegaanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend, afgezien van het feit dat ik mijn broeken niet in de droger doe... En nu ik doordeweeks alleen nog maar in pak loop, die toch naar de stomerij gaan, hou ik bijna geen was meer over...
Haaai!quote:
Die hab ik dan weer niet... Niet in pak in ieder geval...quote:
Flauw! En dat voor een FOTter!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hab ik dan weer niet... Niet in pak in ieder geval...
Bij deze stel ik me graag beschikbaar voor een bodyguards part II shoot dan. Dat vind ik geweldige foto's om te zien...quote:
Dat kan vast geregeld wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze stel ik me graag beschikbaar voor een bodyguards part II shoot dan. Dat vind ik geweldige foto's om te zien...
Ik heb een strijkplank en ergens ook nog wel een strijkijzerquote:
Thnxquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze stel ik me graag beschikbaar voor een bodyguards part II shoot dan. Dat vind ik geweldige foto's om te zien...
Checkquote:Op zondag 13 mei 2007 02:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
veilig thuis aangekomen stuk kliekje zegt ook truste![]()
quote:
Goed plan!quote:Op zondag 13 mei 2007 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mogguh
* PdeHoog draait zich nog eens om en tukt weer verder
quote:Op zondag 13 mei 2007 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mogguh
* PdeHoog draait zich nog eens om en tukt weer verder
Is goedquote:Op zondag 13 mei 2007 09:16 schreef Ynske het volgende:
[..]jij wel he
doe ik morgen lekker als jij moet werken
ik moest ff checken wat voor weer het vandaag zou worden, want jij wist het niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:05 schreef PdeHoog het volgende:
CheckBlij dat ik niet de enige was die even moest toegeven aan zijn verslaving
Ook dat klinkt wel goed...quote:Op zondag 13 mei 2007 09:08 schreef ..zapper het volgende:
Mogge *bad vol laat lopen en daar verder gaat slapen*
Jij had een muffinquote:
eerlijk zullen we delenquote:
Whehehehe..denk het nietquote:
Marcquote:Op zondag 13 mei 2007 19:40 schreef Marc H het volgende:
Ja, echt druk, bijna niet bij te houden (zonder in slaap te vallen)
quote:
Van de voorlopige weersverwachtingen word je trouwens ook niet blij...quote:
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citytrend?LANG=nl&WMO=06287&PROVIDER=anwendung&SID=06287a59903cfb3786b9362a68e1f760537f6quote:Op zondag 13 mei 2007 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van de voorlopige weersverwachtingen word je trouwens ook niet blij...![]()
Ik heb niet verder gekeken dan vrijdag, maar die 60% kans op neerslag en windkracht 4 vond ik niet echt positief. Zonder gehinderd te worden door enige kennis en ervaring ben ik er vanuit gegaan dat deze lijn zich doorzet naar de zaterdag.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citytrend?LANG=nl&WMO=06287&PROVIDER=anwendung&SID=06287a59903cfb3786b9362a68e1f760537f6
Valt wel meeIk zie 19 graden en een zonnetje voor zaterdag
We zullen zienquote:Op zondag 13 mei 2007 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niet verder gekeken dan vrijdag, maar die 60% kans op neerslag en windkracht 4 vond ik niet echt positief. Zonder gehinderd te worden door enige kennis en ervaring ben ik er vanuit gegaan dat deze lijn zich doorzet naar de zaterdag.
Eventueel wel, alhoewel hier wel wat dingen spelen die de kans een stuk kleiner hebben gemaakt dat ik daadwerkelijk mee ga. Gezeik waar ik niet op zit te wachten, waar ik zelf weinig aan kan doen, maar waar ik wel slachtoffer van ga worden...quote:Op zondag 13 mei 2007 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We zullen zienVrijdagavond maar even checken
Je wilde eventueel ook mee
![]()
Kantoorquote:Op zondag 13 mei 2007 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eventueel wel, alhoewel hier wel wat dingen spelen die de kans een stuk kleiner hebben gemaakt dat ik daadwerkelijk mee ga. Gezeik waar ik niet op zit te wachten, waar ik zelf weinig aan kan doen, maar waar ik wel slachtoffer van ga worden...![]()
Nee, werk gaat uitermate goed gelukkig.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KantoorZo ja, succes met neerknuppelen
Zo nee, sterkte alvast
Haagse Hogeschoolquote:Op zondag 13 mei 2007 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, werk gaat uitermate goed gelukkig.
Er zijn wat troubles in het bestuur van de opleiding. Dat kan gevolgen hebben voor het afstudeertraject waar ik nu in zit. Tot op heden is daar niet echt een duidelijke uitspraak in gedaan. Afstuderen na werktijd kost al genoeg tijd, en nu mag ik ook nog eens, met mijn medestudenten overigens, met de rechtsbijstand aan de slag. Onder het mom van: voorkomen is beter dan genezen.
Gezien de gevoeligheid van het geheel wil ik daar hier niet op ingaan. Als je er meer over wil weten dan is een PM'tje zo gestuurd natuurlijk...quote:
Welke andersquote:
InHolland schijnt er ook wel wat van te kunnen.quote:
Checkquote:Op zondag 13 mei 2007 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de gevoeligheid van het geheel wil ik daar hier niet op ingaan. Als je er meer over wil weten dan is een PM'tje zo gestuurd natuurlijk...
mooiquote:Op zondag 13 mei 2007 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citytrend?LANG=nl&WMO=06287&PROVIDER=anwendung&SID=06287a59903cfb3786b9362a68e1f760537f6
Ik heb ook flink wat ellende gehad jah...maar dankzij mijn grote mond heb ik me er aardig schoon vanaf/ doorhen weten te werken....flink onprofessionele mensen daarquote:Op zondag 13 mei 2007 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
InHolland schijnt er ook wel wat van te kunnen.
Ik heb een behoorlijk verleden al met de Haagse Hogeschool en dat is eigenlijk altijd goed verlopen.
Jullie hebben andere ervaringen?
Als je nog namen hebt, dan stuur ik er eens een accountmanager op af!quote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb ook flink wat ellende gehad jah...maar dankzij mijn grote mond heb ik me er aardig schoon vanaf/ doorhen weten te werken....flink onprofessionele mensen daar![]()
tofquote:Op zondag 13 mei 2007 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja genoeg...van de MW opleiding dus. maar tis al lang geleden joh, 2000 tot 2003...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nog namen hebt, dan stuur ik er eens een accountmanager op af!
Iets zegt me dat de problemen vast niet als sneeuw van de zon zijn verdwenen na jouw afstuderen...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja genoeg...van de MW opleiding dus. maar tis al lang geleden joh, 2000 tot 2003...
Haha..geloof ik ook niet nee. Maar ik heb ze al flink aangepakt...tis nu aan een ander. (Laten we zeggen dat ik er ook gebruik van weten te maken)quote:Op zondag 13 mei 2007 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt me dat de problemen vast niet als sneeuw van de zon zijn verdwenen na jouw afstuderen...
Die tekst wil ik op een Delfts Blauw tegeltje in de keuken!quote:Op zondag 13 mei 2007 21:23 schreef freud het volgende:
Zoo, morgen de afwas...
Nou vertel maarquote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef Ynske het volgende:tis gelukt
heb de eerste dag erop zitten, geeft een lekker gevoel.
nu wel moeie benen, maar goed morgen weer een rustdag
ben benieuwd of ik t kan
Of je brengt hem langsquote:Op zondag 13 mei 2007 21:23 schreef freud het volgende:
Zoo, morgen de afwas...
totaal 18 min bezig geweestquote:Op zondag 13 mei 2007 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou vertel maarHoeveel kilometer of hoe lang
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
totaal 18 min bezig geweestvia zo'n schemaatje
ik heb nog nooit op een hellings/loopband gestaanquote:Op zondag 13 mei 2007 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je doet het beter dan ik
Hardlopen is nog even niet aan mij besteed
30 minuten op een loopband met 5.5 km / u en een hellingsgraad varierend van 5-10% is goed genoeg
Valt mee hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 21:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb nog nooit op een hellings/loopband gestaan
altijd bang om eraf te vallen
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:36 schreef prupke het volgende:
Ik word al moe als ik er aan denk ...zo'n loopband pfff
Daar zijn al die spiegels toch voor?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Valt mee hoorGewoon door blijven lopen en niet achter je willen kijken naar knappe vrouwen
of mannen in jouw geval
dat was dit ookquote:
Voor het skaten heb je er niet zo heel veel aan, maar ik ga binnenkort hiermee aan de slag... Wellicht ook iets om in gedachten te houden?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was dit ook
binnenkort mijn skates ook maar weer eens uit de kast halen
maar niet te hard van stapel lopen
daar ben ik dus vandaag mee begonnenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor het skaten heb je er niet zo heel veel aan, maar ik ga binnenkort hiermee aan de slag... Wellicht ook iets om in gedachten te houden?
Joh, leuk... Ik heb ook al een poging gedaan maar mijn MP3 speler met HD vond dat hollen niet zo leuk. Moet dus nog even een flash mp3 spelertje aanschaffen. Volgend jaar wil ik met gemak de 10 kilometer kunnen lopen waar mijn werkgever altijd aan mee doet...quote:
mijn hd mp3 vond t gehops geen probleem. De versie van Vlaanderen sportland, is erg prettig qua stem en muziek vond ikquote:Op zondag 13 mei 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, leuk... Ik heb ook al een poging gedaan maar mijn MP3 speler met HD vond dat hollen niet zo leuk. Moet dus nog even een flash mp3 spelertje aanschaffen. Volgend jaar wil ik met gemak de 10 kilometer kunnen lopen waar mijn werkgever altijd aan mee doet...
Mooie doelstelling lijkt me zo!
Ja, die ga ik ook doen! Belgische accentjes!quote:Op zondag 13 mei 2007 21:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn hd mp3 vond t gehops geen probleem. De versie van Vlaanderen sportland, is erg prettig qua stem en muziek vond ik
zo'n fijne belsche die je begeleid
Ik heb dezequote:Op zondag 13 mei 2007 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, die ga ik ook doen! Belgische accentjes!
Mijn MP3 is ook zodanig groot, en dus onhandig, dat je 'm in je hand moet houden met lopen. En aangezien een groot deel van mijn CD collectie er in MP3 opstaat wil ik niet het risico gaan lopen datik die 300+ CD's opnieuw moet gaan rippen...
damn das echt niet tofquote:Op zondag 13 mei 2007 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn moeder wist me vandaag fijn te vertellen dat mijn oma iets van geelzucht heeft, dat haar huisarts nog iets meer weet dan zij en dat ze denken aan iets van leverkankerDat wordt weer afwachten
Ik heb deze, ook al bijna drie jaar oud inmiddels en intensief gebruikt:quote:Op zondag 13 mei 2007 21:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb deze[afbeelding]
die dr totaal niet moeilijk over doet
Geen idee. Ze zijn nu nog bezig met een test om hepatitus B uit te sluiten geloof ikquote:Op zondag 13 mei 2007 21:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
damn das echt niet tof
wanneer krijg je meer te horen?
heeft dat dan ook iets met je lever te maken?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee. Ze zijn nu nog bezig met een test om hepatitus B uit te sluiten geloof ik
Het schijnt zoquote:Op zondag 13 mei 2007 21:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft dat dan ook iets met je lever te maken?
nitwit van t menselijk lichaam is
We zullen zien, maar ik geloof niet dat er veel aan gedaan gaat worden. Er was even sprake van een MRI-scan oid, maar daar hebben ze vanaf gezien. Het zou puur diagnostisch zijn. Een behandeling kan ze fysiek en mentaal niet meer aan.quote:hoop voor je dat ze nog jaren er voor je in goede gezondheid zal zijn
hepatitus b is een onsteking in /aan de leverquote:Op zondag 13 mei 2007 21:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft dat dan ook iets met je lever te maken?
nitwit van t menselijk lichaam is
hoop voor je dat ze nog jaren er voor je in goede gezondheid zal zijn
dat wist ik nietquote:Op zondag 13 mei 2007 21:59 schreef prupke het volgende:
[..]
hepatitus b is een onsteking in /aan de lever
medicijnen doen wonderen hoor..quote:Op zondag 13 mei 2007 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat wist ik niet
lijkt me niet tof, zal zeker ook niet heel veel aan gedaan kunnen worden he?
Thnxquote:Op zondag 13 mei 2007 22:00 schreef AirwiN het volgende:
Sterkte P.
kun je dat krijgen van veel drinken? (alcohol dan he)quote:Op zondag 13 mei 2007 22:02 schreef prupke het volgende:
[..]
medicijnen doen wonderen hoor..
en je kan er gewoon mee leven (kijk maar naar pamela anderson)
Fijn is natuurlijk anders, maar ja
tis natuurlijk ook niet makkelijk om een ouder te verliezen.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThnxDenk echter dat het voor mijn pa erger is
Die wil het nog niet helemaal aanvaarden geloof ik
nee daar krijg je het niet vanquote:Op zondag 13 mei 2007 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je dat krijgen van veel drinken? (alcohol dan he)
geen idee, Emmen is ver.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:34 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Om naar te kijken ja.
Sterkte voor je oma!
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:41 schreef Ynske het volgende:
[..]ga jij kijken als P op de loopband staat?
Gefeliciteert Prupkequote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef prupke het volgende:
kreeg vandaag te horen dat ik met een fotowedstrijd 3e ben geworden
met een heuse geldprijs
dan heb ik nog een aantal opdrachten nodigquote:Op zondag 13 mei 2007 23:10 schreef CocaColaLight het volgende:Feli
Een aanbetaling op je badkamer meubel?
Feliquote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef prupke het volgende:
kreeg vandaag te horen dat ik met een fotowedstrijd 3e ben geworden
met een heuse geldprijs
Ik geef je wel 10x een hand, is dat ook ok?quote:Op maandag 14 mei 2007 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh trouwensDank jullie wel voor de feli's
* PdeHoog slingert wat muffins, brownies en ander gebakzooi de SC in.
Bier en drank (of koffie) zoek je zelf maar op
Mijn collega wist me te vertellen dat de nieuwe trend 10x zoenen zou moeten zijnIk ga trendsetter spelen vandaag
Oeps P ...sorry.quote:
Ik wist niet precies hoe oud je werd anders had ik net zoals Ynske ook wel eenquote:
Ben 31 gewordenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist niet precies hoe oud je werd anders had ik net zoals Ynske ook wel eengedaan voor ieder levensjaar dat je hebt...
Jonkie!quote:
Jij zegt het, ik dacht hetquote:
Dank, dankquote:Op maandag 14 mei 2007 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Peter, heppy birsday wik you dirty-one- th birthday, you birsdeeboy joe
nog vele jaren enzo.
Broekie![]()
Om zijn gemiddelde leeftijd op 20 te houden, moet hij zijn mentale leeftijd elk jaar naar beneden bijstellen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef freud het volgende:
En dan toch gewoon gaan werken he... Ouderwijzer
Wijzerquote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef freud het volgende:
En dan toch gewoon gaan werken he... Ouderwijzer
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Om zijn gemiddelde leeftijd op 20 te houden, moet hij zijn mentale leeftijd elk jaar naar beneden bijstellen.
Hij is dus vandaag van 10 naar 9 jaar gegaan
Strax loopt ie weer in z`n luiersquote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Om zijn gemiddelde leeftijd op 20 te houden, moet hij zijn mentale leeftijd elk jaar naar beneden bijstellen.
Hij is dus vandaag van 10 naar 9 jaar gegaan
Was gisteren ook al met mensen. MSN is beetje buggy... HM2, andere job?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:39 schreef Yoni het volgende:
freud! tis niet dat ik niet me je wil praten, maar mijn berichtjes op MSN worden niet bezorgd
Dank jequote:Op maandag 14 mei 2007 12:53 schreef LekkerApart het volgende:
Feli P!
Lekker he?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:23 schreef Ynske het volgende:
Lol... heb spierpijn aan mijn bovenbenen...
das waar, als ik dan ook nog ga zien hier in huis dat ik wat gedaan heb, ga ik nog tevreden zijn vandaag ook nogquote:Op maandag 14 mei 2007 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
Heb je iig het gevoel dat je wat gedaan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |