Nee, werk gaat uitermate goed gelukkig.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KantoorZo ja, succes met neerknuppelen
Zo nee, sterkte alvast
Haagse Hogeschoolquote:Op zondag 13 mei 2007 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, werk gaat uitermate goed gelukkig.
Er zijn wat troubles in het bestuur van de opleiding. Dat kan gevolgen hebben voor het afstudeertraject waar ik nu in zit. Tot op heden is daar niet echt een duidelijke uitspraak in gedaan. Afstuderen na werktijd kost al genoeg tijd, en nu mag ik ook nog eens, met mijn medestudenten overigens, met de rechtsbijstand aan de slag. Onder het mom van: voorkomen is beter dan genezen.
Gezien de gevoeligheid van het geheel wil ik daar hier niet op ingaan. Als je er meer over wil weten dan is een PM'tje zo gestuurd natuurlijk...quote:
Welke andersquote:
InHolland schijnt er ook wel wat van te kunnen.quote:
Checkquote:Op zondag 13 mei 2007 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de gevoeligheid van het geheel wil ik daar hier niet op ingaan. Als je er meer over wil weten dan is een PM'tje zo gestuurd natuurlijk...
mooiquote:Op zondag 13 mei 2007 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citytrend?LANG=nl&WMO=06287&PROVIDER=anwendung&SID=06287a59903cfb3786b9362a68e1f760537f6
Valt wel meeIk zie 19 graden en een zonnetje voor zaterdag
Ik heb ook flink wat ellende gehad jah...maar dankzij mijn grote mond heb ik me er aardig schoon vanaf/ doorhen weten te werken....flink onprofessionele mensen daarquote:Op zondag 13 mei 2007 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
InHolland schijnt er ook wel wat van te kunnen.
Ik heb een behoorlijk verleden al met de Haagse Hogeschool en dat is eigenlijk altijd goed verlopen.
Jullie hebben andere ervaringen?
Als je nog namen hebt, dan stuur ik er eens een accountmanager op af!quote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb ook flink wat ellende gehad jah...maar dankzij mijn grote mond heb ik me er aardig schoon vanaf/ doorhen weten te werken....flink onprofessionele mensen daar![]()
tofquote:Op zondag 13 mei 2007 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citytrend?LANG=nl&WMO=06287&PROVIDER=anwendung&SID=06287a59903cfb3786b9362a68e1f760537f6
Valt wel meeIk zie 19 graden en een zonnetje voor zaterdag
Ja genoeg...van de MW opleiding dus. maar tis al lang geleden joh, 2000 tot 2003...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nog namen hebt, dan stuur ik er eens een accountmanager op af!
Iets zegt me dat de problemen vast niet als sneeuw van de zon zijn verdwenen na jouw afstuderen...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja genoeg...van de MW opleiding dus. maar tis al lang geleden joh, 2000 tot 2003...
Haha..geloof ik ook niet nee. Maar ik heb ze al flink aangepakt...tis nu aan een ander. (Laten we zeggen dat ik er ook gebruik van weten te maken)quote:Op zondag 13 mei 2007 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt me dat de problemen vast niet als sneeuw van de zon zijn verdwenen na jouw afstuderen...
Die tekst wil ik op een Delfts Blauw tegeltje in de keuken!quote:Op zondag 13 mei 2007 21:23 schreef freud het volgende:
Zoo, morgen de afwas...
Nou vertel maarquote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef Ynske het volgende:tis gelukt
heb de eerste dag erop zitten, geeft een lekker gevoel.
nu wel moeie benen, maar goed morgen weer een rustdag
ben benieuwd of ik t kan
Of je brengt hem langsquote:Op zondag 13 mei 2007 21:23 schreef freud het volgende:
Zoo, morgen de afwas...
totaal 18 min bezig geweestquote:Op zondag 13 mei 2007 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou vertel maarHoeveel kilometer of hoe lang
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
totaal 18 min bezig geweestvia zo'n schemaatje
ik heb nog nooit op een hellings/loopband gestaanquote:Op zondag 13 mei 2007 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je doet het beter dan ik
Hardlopen is nog even niet aan mij besteed
30 minuten op een loopband met 5.5 km / u en een hellingsgraad varierend van 5-10% is goed genoeg
Valt mee hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 21:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb nog nooit op een hellings/loopband gestaan
altijd bang om eraf te vallen
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:36 schreef prupke het volgende:
Ik word al moe als ik er aan denk ...zo'n loopband pfff
Daar zijn al die spiegels toch voor?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Valt mee hoorGewoon door blijven lopen en niet achter je willen kijken naar knappe vrouwen
of mannen in jouw geval
dat was dit ookquote:
Voor het skaten heb je er niet zo heel veel aan, maar ik ga binnenkort hiermee aan de slag... Wellicht ook iets om in gedachten te houden?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was dit ook
binnenkort mijn skates ook maar weer eens uit de kast halen
maar niet te hard van stapel lopen
daar ben ik dus vandaag mee begonnenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor het skaten heb je er niet zo heel veel aan, maar ik ga binnenkort hiermee aan de slag... Wellicht ook iets om in gedachten te houden?
Joh, leuk... Ik heb ook al een poging gedaan maar mijn MP3 speler met HD vond dat hollen niet zo leuk. Moet dus nog even een flash mp3 spelertje aanschaffen. Volgend jaar wil ik met gemak de 10 kilometer kunnen lopen waar mijn werkgever altijd aan mee doet...quote:
mijn hd mp3 vond t gehops geen probleem. De versie van Vlaanderen sportland, is erg prettig qua stem en muziek vond ikquote:Op zondag 13 mei 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, leuk... Ik heb ook al een poging gedaan maar mijn MP3 speler met HD vond dat hollen niet zo leuk. Moet dus nog even een flash mp3 spelertje aanschaffen. Volgend jaar wil ik met gemak de 10 kilometer kunnen lopen waar mijn werkgever altijd aan mee doet...
Mooie doelstelling lijkt me zo!
Ja, die ga ik ook doen! Belgische accentjes!quote:Op zondag 13 mei 2007 21:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn hd mp3 vond t gehops geen probleem. De versie van Vlaanderen sportland, is erg prettig qua stem en muziek vond ik
zo'n fijne belsche die je begeleid
Ik heb dezequote:Op zondag 13 mei 2007 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, die ga ik ook doen! Belgische accentjes!
Mijn MP3 is ook zodanig groot, en dus onhandig, dat je 'm in je hand moet houden met lopen. En aangezien een groot deel van mijn CD collectie er in MP3 opstaat wil ik niet het risico gaan lopen datik die 300+ CD's opnieuw moet gaan rippen...
damn das echt niet tofquote:Op zondag 13 mei 2007 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn moeder wist me vandaag fijn te vertellen dat mijn oma iets van geelzucht heeft, dat haar huisarts nog iets meer weet dan zij en dat ze denken aan iets van leverkankerDat wordt weer afwachten
Ik heb deze, ook al bijna drie jaar oud inmiddels en intensief gebruikt:quote:Op zondag 13 mei 2007 21:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb deze[afbeelding]
die dr totaal niet moeilijk over doet
Geen idee. Ze zijn nu nog bezig met een test om hepatitus B uit te sluiten geloof ikquote:Op zondag 13 mei 2007 21:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
damn das echt niet tof
wanneer krijg je meer te horen?
heeft dat dan ook iets met je lever te maken?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee. Ze zijn nu nog bezig met een test om hepatitus B uit te sluiten geloof ik
Het schijnt zoquote:Op zondag 13 mei 2007 21:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft dat dan ook iets met je lever te maken?
nitwit van t menselijk lichaam is
We zullen zien, maar ik geloof niet dat er veel aan gedaan gaat worden. Er was even sprake van een MRI-scan oid, maar daar hebben ze vanaf gezien. Het zou puur diagnostisch zijn. Een behandeling kan ze fysiek en mentaal niet meer aan.quote:hoop voor je dat ze nog jaren er voor je in goede gezondheid zal zijn
hepatitus b is een onsteking in /aan de leverquote:Op zondag 13 mei 2007 21:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft dat dan ook iets met je lever te maken?
nitwit van t menselijk lichaam is
hoop voor je dat ze nog jaren er voor je in goede gezondheid zal zijn
dat wist ik nietquote:Op zondag 13 mei 2007 21:59 schreef prupke het volgende:
[..]
hepatitus b is een onsteking in /aan de lever
medicijnen doen wonderen hoor..quote:Op zondag 13 mei 2007 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat wist ik niet
lijkt me niet tof, zal zeker ook niet heel veel aan gedaan kunnen worden he?
Thnxquote:Op zondag 13 mei 2007 22:00 schreef AirwiN het volgende:
Sterkte P.
kun je dat krijgen van veel drinken? (alcohol dan he)quote:Op zondag 13 mei 2007 22:02 schreef prupke het volgende:
[..]
medicijnen doen wonderen hoor..
en je kan er gewoon mee leven (kijk maar naar pamela anderson)
Fijn is natuurlijk anders, maar ja
tis natuurlijk ook niet makkelijk om een ouder te verliezen.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThnxDenk echter dat het voor mijn pa erger is
Die wil het nog niet helemaal aanvaarden geloof ik
nee daar krijg je het niet vanquote:Op zondag 13 mei 2007 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je dat krijgen van veel drinken? (alcohol dan he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |