Ik wist niet precies hoe oud je werd anders had ik net zoals Ynske ook wel eenquote:
Ben 31 gewordenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist niet precies hoe oud je werd anders had ik net zoals Ynske ook wel eengedaan voor ieder levensjaar dat je hebt...
Jonkie!quote:
Jij zegt het, ik dacht hetquote:
Dank, dankquote:Op maandag 14 mei 2007 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Peter, heppy birsday wik you dirty-one- th birthday, you birsdeeboy joe
nog vele jaren enzo.
Broekie![]()
Om zijn gemiddelde leeftijd op 20 te houden, moet hij zijn mentale leeftijd elk jaar naar beneden bijstellen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef freud het volgende:
En dan toch gewoon gaan werken he... Ouderwijzer
Wijzerquote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef freud het volgende:
En dan toch gewoon gaan werken he... Ouderwijzer
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Om zijn gemiddelde leeftijd op 20 te houden, moet hij zijn mentale leeftijd elk jaar naar beneden bijstellen.
Hij is dus vandaag van 10 naar 9 jaar gegaan
Strax loopt ie weer in z`n luiersquote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Om zijn gemiddelde leeftijd op 20 te houden, moet hij zijn mentale leeftijd elk jaar naar beneden bijstellen.
Hij is dus vandaag van 10 naar 9 jaar gegaan
Was gisteren ook al met mensen. MSN is beetje buggy... HM2, andere job?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:39 schreef Yoni het volgende:
freud! tis niet dat ik niet me je wil praten, maar mijn berichtjes op MSN worden niet bezorgd
Dank jequote:Op maandag 14 mei 2007 12:53 schreef LekkerApart het volgende:
Feli P!
Lekker he?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:23 schreef Ynske het volgende:
Lol... heb spierpijn aan mijn bovenbenen...
das waar, als ik dan ook nog ga zien hier in huis dat ik wat gedaan heb, ga ik nog tevreden zijn vandaag ook nogquote:Op maandag 14 mei 2007 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
Heb je iig het gevoel dat je wat gedaan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |