Da's knap...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook zooo blij met mijn zelfstrijkende overhemden.
Absoluut... Diegene die dat heeft uitgevonden moeten ze een Nobelprijs geven!quote:
Als ik snel genoeg ben met de was uit de droger halen en het dan netjes opvouw of ophang, dan kreukt het nauwelijksquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook zooo blij met mijn zelfstrijkende overhemden.
Zo gaat het hier ook eigenlijk...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als ik snel genoeg ben met de was uit de droger halen en het dan netjes opvouw of ophang, dan kreukt het nauwelijks![]()
Heel af en toe heb ik iets waarmee ik toch te laat ben geweest en dat strijk ik dan als ik het aan wil. Strijkmanden zijn voor mij echt geen optie, die komen nooit leeg
En dingen als beddengoed, handdoeken of ondergoed strijken vind ik sowieso echt onzin...
Denk je?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe jij je beddengoed wel strijken dan?
Klinkt bekend, afgezien van het feit dat ik mijn broeken niet in de droger doe... En nu ik doordeweeks alleen nog maar in pak loop, die toch naar de stomerij gaan, hou ik bijna geen was meer over...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:26 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Denk je?
Ik strijk net zoveel als Yoni, nou iets meer dan, mn broeken zo nu en dan, maar dat is omdat ik de droger niet op tijd uitruim.
Als ik dus strijk, is het dus inderdaad ook omdat ik de droger niet op tijd uitgeruimd hebquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:26 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Denk je?
Ik strijk net zoveel als Yoni, nou iets meer dan, mn broeken zo nu en dan, maar dat is omdat ik de droger niet op tijd uitruim.
Mannen in pakquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend, afgezien van het feit dat ik mijn broeken niet in de droger doe... En nu ik doordeweeks alleen nog maar in pak loop, die toch naar de stomerij gaan, hou ik bijna geen was meer over...
Aangezien mijn katten een keer in mijn kast hebben gerausjt heb ik geen pakken meer over en dat is maar goed ook, want de stomerij hier op de hoek is vorig jaar met pensioen gegaanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend, afgezien van het feit dat ik mijn broeken niet in de droger doe... En nu ik doordeweeks alleen nog maar in pak loop, die toch naar de stomerij gaan, hou ik bijna geen was meer over...
Haaai!quote:
Die hab ik dan weer niet... Niet in pak in ieder geval...quote:
Flauw! En dat voor een FOTter!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hab ik dan weer niet... Niet in pak in ieder geval...
Bij deze stel ik me graag beschikbaar voor een bodyguards part II shoot dan. Dat vind ik geweldige foto's om te zien...quote:
Dat kan vast geregeld wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze stel ik me graag beschikbaar voor een bodyguards part II shoot dan. Dat vind ik geweldige foto's om te zien...
Ik heb een strijkplank en ergens ook nog wel een strijkijzerquote:
Thnxquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze stel ik me graag beschikbaar voor een bodyguards part II shoot dan. Dat vind ik geweldige foto's om te zien...
Checkquote:Op zondag 13 mei 2007 02:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
veilig thuis aangekomen stuk kliekje zegt ook truste![]()
quote:
Goed plan!quote:Op zondag 13 mei 2007 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mogguh
* PdeHoog draait zich nog eens om en tukt weer verder
quote:Op zondag 13 mei 2007 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mogguh
* PdeHoog draait zich nog eens om en tukt weer verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |