quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
GoeieavondStraks eens wat verjaardagsbaksels in elkaar draaien
ik ben goed in onderhandelenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Het design is al bijna zo simpel dat het heel erg duur kan zijn.
Ziet er stoer uit, maar past dat:?. Of gaat het bad eruit of zo? Wel mooi design hoor!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:51 schreef prupke het volgende:
We willen hier dit jaar aan een nieuwe badkamer beginnen
ik heb mijn oog laten vallen op mooi spul
http://www.q-artz.com/
design nummertje 4maar wel in een andere kleur
washok en kattenkamer gaat 1 badkamer wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:30 schreef freud het volgende:
[..]
Ziet er stoer uit, maar past dat:?. Of gaat het bad eruit of zo? Wel mooi design hoor!!
En de huidige badkamer dan washok ofzo?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:30 schreef prupke het volgende:
[..]
washok en kattenkamer gaat 1 badkamer worden
ligt aan de afvoer die er ligt.quote:
Aaaah! Het grote project gaat toch beginnenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:30 schreef prupke het volgende:
[..]
washok en kattenkamer gaat 1 badkamer worden
uhuhquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef freud het volgende:
[..]
Aaaah! Het grote project gaat toch beginnen.
Je moet het toch een keer doen hequote:
Ik heb ook uitgeslapenquote:
Lotgenoot!quote:
Absoluut niet... Druk bezig met m'n scriptie terwijl er op de achtergrond (bij de opleiding) allemaal ontwikkelingen spelen waar ik niet blij van word...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die vreeeeeeeselijk sielug is
Ging je nu voor een achterwand of voor een objectief? Zelf ga ik voor het objectief in de hoop dat mijn ouders (please laat ze niet hier meelezen ghehehe) het bedrag dan 'aanvullen'quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb ook uitgeslapenNet als dat ik dat de rest van de week al doe
Muffins gaan zo de oven in
Nou maar hopen dat ze lukken
En dat het te eten is
Ik heb woensdag mijn laatste MCSE examen. En mijn huis is een teringzooiquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut niet... Druk bezig met m'n scriptie terwijl er op de achtergrond (bij de opleiding) allemaal ontwikkelingen spelen waar ik niet blij van word...![]()
Dan gaan we weer een duimsessie houden!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb woensdag mijn laatste MCSE examen. En mijn huis is een teringzooi![]()
Hopelijk deze welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaan we weer een duimsessie houden!
Alhoewel de laatste niet het gewenste resultaat heeft opgebracht...
Heb je dit examen al eerder gedaan? Wel een goed doel om naar uit te kijken overigens!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:10 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hopelijk deze welIk wil niet zakken. Het moet maar eens klaar zijn
Mag ik lekker de hele zomer studieverlof namelijk
(van mezelf)
Nee, heb deze nog niet eerder gedaanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je dit examen al eerder gedaan? Wel een goed doel om naar uit te kijken overigens!
Wat is er anders aan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, heb deze nog niet eerder gedaanMaar ik zie er nogal tegenop, omdat het een heel ander soort examen is dan de rest.
Tis een design examen. Normaal krijg je gewoon een stuk of 40 vragen en simulaties, maar nu zijn het cases. Lap tekst met allerlei info over het bedrijf, hun wensen (technisch en bedrijfsmatig) en de huidige situatie en dan daarbij een stuk of wat vragen. Per case heb je een bepaalde tijd (ik dacht 22 minuten). Is de tijd om, dan heb je pech.quote:
Ow ja, dat heb ik wel eens gehoord van een vriend van mij ja, die dat ook heeft gedaan... Wist alleen niet dat dat daarvoor was...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
Tis een design examen. Normaal krijg je gewoon een stuk of 40 vragen en simulaties, maar nu zijn het cases. Lap tekst met allerlei info over het bedrijf, hun wensen (technisch en bedrijfsmatig) en de huidige situatie en dan daarbij een stuk of wat vragen. Per case heb je een bepaalde tijd (ik dacht 22 minuten). Is de tijd om, dan heb je pech.
Ik ben overigens niet eens zo bang voor de tijdsnood, want ik ben altijd degene die het eerst klaar isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow ja, dat heb ik wel eens gehoord van een vriend van mij ja, die dat ook heeft gedaan... Wist alleen niet dat dat daarvoor was...
Ah, jij bent van de 'grote lijnen' zeg maar!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben overigens niet eens zo bang voor de tijdsnood, want ik ben altijd degene die het eerst klaar is, maar meer dat ik de informatie niet goed genoeg lees.
Ik vind het heel moeilijk om niet over de kleine dingetjes heen te lezen. Bij de normale vragen schrijf ik ook altijd bepaalde info op, net als vroeger bij natuurkunde enzoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, jij bent van de 'grote lijnen' zeg maar!
Succes!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:40 schreef Yoni het volgende:
Ach we zien het welGa nu echt maar eens wat doen!
Ik ga voor het mobiele achtergrondsysteemquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:06 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ging je nu voor een achterwand of voor een objectief? Zelf ga ik voor het objectief in de hoop dat mijn ouders (please laat ze niet hier meelezen ghehehe) het bedrag dan 'aanvullen'.
Best tof denk ikquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:27 schreef Ynske het volgende:
@P, hoe zijn de muffins geworden?
Ik hoop rood kleurenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:05 schreef ..zapper het volgende:
Mijn weekend staat inmiddels alweer bijna vijf uur op pauze.
Wat ga je doen met je haar An?
quote:
Bewijs willen we zien voor deze stellingquote:
Is niet erg, eer ik je weer zie zijn er vast twee weken voorbijquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Rood staat me niet
![]()
@ Zapper: laagjes, laagjes, laagjes.. Stukje korter, waarbij ik het na twee weken past het beste vind zitten![]()
Verder lekker de markt op geweest en ook alvast wat kattenspulletjes gehaald!
Dat kun je hier krijgen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bewijs willen we zien voor deze stelling
PS!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bewijs willen we zien voor deze stelling
Ik kan het gevraagde voorbeeld model niet vinden.......quote:
Doe jij je beddegoed niet strijken?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef Yoni het volgende:
Toppunt van studieontwijkend gedrag: zodra de droger ook maar enig teken geeft dat het programma afgelopen is, opstaan, de was uit de droger halen en het bed direct voorzien van frisgewassen beddengoed![]()
Niet zo snel opgeven en gewoon doorzoeken...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:23 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik kan het gevraagde voorbeeld model niet vinden.......
Doe jij je beddengoed wel strijken dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |