quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
Zo zeg, zagen jullie dat? Natasia vrijwel in het gezicht van Ton, armen om hem heen en dan zijn armen om haar eigen lichaam vouwen? Niet voor niets dat de streams acuut weg waren.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Was duidelijk niet voor onze ogen bestemd. Ze had een cadeautje voor hem, zei ze, omdat ze er morgen niet zou zijn.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:33 schreef Kinga het volgende:
Die hangende camera's zijn afgeplakt in de game room, ze dacht zeker dat ze safe was, was ze even de camera's achter de spiegels vergeten![]()
![]()
Hier leveren wij Commentaar Op de Streamsquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze schoof zichzelf en Ton zelfs nog een beetje op, 'laten we hier gaan staan'. Pal daarna had de regie het blijkbaar ook zelf door.
Jij? Of BQ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Verkneukel verkneukel. Eigenlijk moet iemand beequeen's cap met een beschrijving ook nog even in Streamverslagen gooien.
Teaserquote:
Tis Wilgoquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:45 schreef fredfik het volgende:
wilco!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Betere identificatie voor de doelgroep: vrouw met man en kinderen gaat vrijwillig in kooi etc. Beter dan voormalige hoer met ernstige opvoedingsproblemen verlaat kinderen en zoekt heil in reality tv programma.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wilgo is een ingehuurde gast, die faked dat hij op de kids past, en leuk voor de verhaallijn. Krijgt dikke dollars van JdM om mee te spelen . Toegevoegde waarde ontgaat me. Iemand?
Kon het niet latenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
IemandWat een scoop van een COS titel heb jij zeg!
Vergeten we Ton hier niet ff gemakkelijk... Dit zal wel voor wat trammelant zorgenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:47 schreef FdW het volgende:
beequeen - donderdag 10 mei 2007 @ 19:43
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wilgo is altijd redelijk afstandelijk tegen haar
Wilgo is een ingehuurde gast, die faked dat hij op de kids past, en leuk voor de verhaallijn. Krijgt dikke dollars van JdM om mee te spelen . Toegevoegde waarde ontgaat me. Iemand?
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
------------------------------
De schijn wordt opgehouden om de verontwaardiging en volkswoede niet nog groter te laten worden.
Hier ben ik het zo mee eens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:47 schreef voyeur het volgende:
[..]
Betere identificatie voor de doelgroep: vrouw met man en kinderen gaat vrijwillig in kooi etc. Beter dan voormalige hoer met ernstige opvoedingsproblemen verlaat kinderen en zoekt heil in reality tv programma.
Wie het nou nog niet gelooft... Harstikke mooi.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kon het niet latenMaar met 3 quotes van jou
![]()
Ik wist het ook niet totdat ik dit met eigen ogen zag. Ik dacht eigenlijk altijd dat het hooguit een beetje flirten was. Maar dit was een zgn. amoureuze ontmoeting, geen twijfel mogelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:51 schreef solara4 het volgende:
Kom net weer binnen, dit kan niet waar zijn , ik heb het nooit voor waar aangenomen maar nu
Ik dacht ook elke keer als dat werd gezegd, jaja het zal wel, not! Maar nu ben ik omquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:51 schreef solara4 het volgende:
Kom net weer binnen, dit kan niet waar zijn , ik heb het nooit voor waar aangenomen maar nu
dat doet de liefde met haarquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet totdat ik dit met eigen ogen zag. Ik dacht eigenlijk altijd dat het hooguit een beetje flirten was. Maar dit was een zgn. amoureuze ontmoeting, geen twijfel mogelijk.
Nu nog uitvogelen waarom ze de hele dag in zijn bijzijn zo rustig is. Omdat ze een geheim heeft dat ze bang is te verraden?
maar is dit echt een omhelsing dan, of een bedankje????quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet totdat ik dit met eigen ogen zag. Ik dacht eigenlijk altijd dat het hooguit een beetje flirten was. Maar dit was een zgn. amoureuze ontmoeting, geen twijfel mogelijk.
Nu nog uitvogelen waarom ze de hele dag in zijn bijzijn zo rustig is. Omdat ze een geheim heeft dat ze bang is te verraden?
Ja, een echte omhelzing, als ik maar enigszins zou twijfelen, zou ik het eerlijk zeggen. Ik denk dat iedereen hetzelfde heeft gezien; dit was niet zomaar een knuffeltje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:54 schreef solara4 het volgende:
[..]
maar is dit echt een omhelsing dan, of een bedankje????
het 2e had in bijzijn van anderen gekund, dan hadden ze niet de moeite hoeven nemen om zich af te zonderen in de gameroom.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:54 schreef solara4 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Ton de zwarte mamba met tegenzin duldt, omdat ze nu eenmaal in het programma zit...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:54 schreef solara4 het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Ze gleed bijna over hem heen. Dit was duidelijk veel meer dan een bedankje knuffel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een echte omhelzing, als ik maar enigszins zou twijfelen, zou ik het eerlijk zeggen. Ik denk dat iedereen hetzelfde heeft gezien; dit was niet zomaar een knuffeltje.
icm alle dubbelzinnige opmerkingen richting hem vandaagquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:54 schreef solara4 het volgende:
[..]
Het was de manier waarop en ook inderdaad dat zwiep de stream weg was, das verdacht meer nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een echte omhelzing, als ik maar enigszins zou twijfelen, zou ik het eerlijk zeggen. Ik denk dat iedereen hetzelfde heeft gezien; dit was niet zomaar een knuffeltje.
Wij zaten hier thuis net te speculeren over hoe het mogelijk is, en we kwamen tot de conclusie dat het waarschijnlijk heel moeilijk zo niet onmogelijk is Natasia te 'shaken'. Ik denk dat er dan letterlijk een figuurlijk een muil voor de camera's open zou gaan waar Ton noch DGK zin in hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Ton de zwarte mamba met tegenzin duldt, omdat ze nu eenmaal in het programma zit...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:57 schreef FdW het volgende:
Jaap's schoenen zijn inmiddels ook medium rare![]()
Vooralsnog zijn we allang blij met de cap van BQquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:56 schreef solara4 het volgende:
is er ook een filmpje van???? ben echt verbaast hoor
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:57 schreef FdW het volgende:
Hij blust ze af in de vijver.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:57 schreef FdW het volgende:
Ja, bij het verven van dat ding boven het fornuis waarbij haar armen steeds de lucht in staken. Precieze opmerking herinner ik me niet meer, maar het was wel dubbelzinnig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:57 schreef itsme het volgende:
Was er niet pas ook een opmerking van natasia?
Iets over dat haar armen fit waren zodat ze Ton kon verwennen?
WTF. Hoe heeft hij dit nu weer voor elkaar gekregen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
De schoenen van Jaap zijn verbrand
[afbeelding]
absoluut, maar ik zie het dan graag met eigen ogen, vind dit nog alwatquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn we allang blij met de cap van BQ![]()
Ja volgens mij zo dat ze hem makkelijker kon trekken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, bij het verven van dat ding boven het fornuis waarbij haar armen steeds de lucht in staken. Precieze opmerking herinner ik me niet meer, maar het was wel dubbelzinnig.
Joh daar weten ze er allemaal al van hoor. Je hoort vaak dubbelzinnige grapjes over die 2quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:59 schreef Kaleddis het volgende:
Kunnen we de cap niet op een of andere manier de villa camping in op krijgen ?
Gewoon opsturen zal wel gecensureerd worden...
Ze lazen een roddelblad, en toen zei Huub dat ze een Ton kon winnen ofzo. Natas was snel met sssshhhhhttt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, bij het verven van dat ding boven het fornuis waarbij haar armen steeds de lucht in staken. Precieze opmerking herinner ik me niet meer, maar het was wel dubbelzinnig.
Vergeet niet de opmerking over het niet dragen van ondergoed, dan had Ton een lekker zicht, als de wind eronder kwam.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergeet de ochtendgesprekjes met kermisklant Herma niet. Het was toch al duidelijk dat er veel meer speelt tussen die twee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:59 schreef solara4 het volgende:
[..]
absoluut, maar ik zie het dan graag met eigen ogen, vind dit nog alwat
Inderdaad, zoiets was het. Nou weet ik trouwens nog niet of Ton of vrouw en kinderen thuis heeft... iemand?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja volgens mij zo dat ze hem makkelijker kon trekken.
Die man moet een fikse penis hebben dan.![]()
![]()
En dat blijkt nu dus geen grap te zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef 2live het volgende:
post van mij vanmiddag om 12.45
natas ; mijn motto is ; nemen wat je vindt dat van jou is, en daar hoort hij ook bij [ wijst naar ton]
Ze heeft ooit eens tegen Herma gezegd dat hij een vrouwtje thuis heeft zitten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, zoiets was het. Nou weet ik trouwens nog niet of Ton of vrouw en kinderen thuis heeft... iemand?
Die herinner ik me dan weer niet. Wat itsme postte wel (armen).quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze lazen een roddelblad, en toen zei Huub dat ze een Ton kon winnen ofzo. Natas was snel met sssshhhhhttt.
Ik dacht het wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, zoiets was het. Nou weet ik trouwens nog niet of Ton of vrouw en kinderen thuis heeft... iemand?
Dan ben ik bang dat meneer Ton goed klem zit. Van Natasia kom je niet zonder kleerscheuren af.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft ooit eens tegen Herma gezegd dat hij een vrouwtje thuis heeft zitten.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
Jaap: De tent van A en B rook naar een toilet..... als je net poepie hebt gedaan.![]()
Vraag dat maar aan haar buurvrouw.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat meneer Ton goed klem zit. Van Natasia kom je niet zonder kleerscheuren af.
Zal een andere keer geweest zijn. Toen werd er al over de klusjesman gespeculeerd. En toen kwam Huub met die Ton opmerking. Tis al een tijd geledenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Die herinner ik me dan weer niet. Wat itsme postte wel (armen).
Ton tekent er voor dat het bij kleerscheuren mag blijvenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat meneer Ton goed klem zit. Van Natasia kom je niet zonder kleerscheuren af.
Bloedserieusquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat blijkt nu dus geen grap te zijn.
Mochten Ton en mevr. Ton kinderen hebben dan heeft mevr. Ton gelukkig niet zo heel veel te vrezen van Natas als stiefmoeder. Ze geeft al geen ene flikker om haar eigen kinderen, laat staan die van een ander.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Ik denk ook dat DGK bang zou zijn dat ze voor de camera's gaat staan schreeuwen over hoe het echt zit. Dan valt het hele beeld van bijstandsmoedertje met vriendje in duigen, plus dat Ton dan gigantisch hangt.quote:
Ton is going downquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Ik denk ook dat DGK bang zou zijn dat ze voor de camera's gaat staan schreeuwen over hoe het echt zit. Dan valt het hele beeld van bijstandsmoedertje met vriendje in duigen, plus dat Ton dan gigantisch hangt.
Zal wel van het eten van gisteravond komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:04 schreef itsme het volgende:
[..]
lol poep sek. Jaap heeft een scherpe neus
![]()
Tonquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
Ze heeft ooit eens tegen Herma gezegd dat hij een vrouwtje thuis heeft zitten.
D'r hersencel is er zeker vandoorgegaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:06 schreef mootie het volgende:
Als ik Eric was zou ik Amanda zo'n vreselijke rotschop geven...... Die luie doos heeft de hele dag die tent open gelaten, de zooi erin niet opgeruimd.... niks te drogen gehangen.
Natas hing om zijn nek en niet andersom. Zij kan wel op hem geilen maar of het wederzijds is is natuurlijk niet aan ons (of om een huwelijk te verzieken).... Het gaat hier niet om die Tonquote:
Ton is een onschuldig slachtoffer......quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Natas hing om zijn nek en niet andersom. Zij kan wel op hem geilen maar of het wederzijds is is natuurlijk niet aan ons (of om een huwelijk te verzieken).... Het gaat hier niet om die Ton![]()
hij maakt op mij nou niet echt een ongelukkige indrukquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ton is een onschuldig slachtoffer......![]()
Kijk aan hoe handig jouw notities blijken te zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ton
Eerder:
Palma: Natasia, Natasia, bezoek in de tuin,
Natasia: Kwam rennend richting de tuindeur en glom van blijdschap en riep Ton.
2 dagen later
Herma: hij volgt jou, hij vindt jou leuk, maar thuis zijn zij niet blij,
dus ik moest doorgeven van hem...dat wij er niet over mogen praten.
Zou zo maar kunnen met die Natasiaquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ton is een onschuldig slachtoffer......![]()
Daar hebben ze zich echt niet gehouden dan. Ze hebben het meerdere malen over hem gehad waarna heel snel een streamwissel kwam maar die was vaak net iets te laat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ton
Eerder:
2 dagen later
Ondernemers zijn altijd klantvriendelijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:10 schreef 2live het volgende:
[..]
hij maakt op mij nou niet echt een ongelukkige indruk
Mijn uitspraak was dan ook volslagen onzinnigquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:10 schreef 2live het volgende:
[..]
hij maakt op mij nou niet echt een ongelukkige indruk
precies, heel handig. thanksquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk aan hoe handig jouw notities blijken te zijn.
Ton heeft waarschijnlijk ook het huis van Natasja verspijkerdquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar hebben ze zich echt niet gehouden dan. Ze hebben het meerdere malen over hem gehad waarna heel snel een streamwissel kwam maar die was vaak net iets te laat.
Wilgo heeft het ook al vaker over klusjesmannen gehad dus die weet ook al genoeg. Die is al heel lang klaar met Natas. Daar zit geen enkele liefde meer tussen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn uitspraak was dan ook volslagen onzinnig![]()
Pfff Ik geef het op.. Is er geen smiley met een stuk touw (voor mij)quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk aan hoe handig jouw notities blijken te zijn.
waarom danquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Pfff Ik geef het op.. Is er geen smiley met een stuk touw (voor mij)![]()
Eric is al dagen zeer irritant,het lijkt mij nou leuk als Lieke hoger scoort dan Eric in de popoll.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
Eric ga even lekker tegen Amanda lopen zieken.... het is haar schuld...... Niet de schuld van de rest.
Maaaaar ik sliep.........!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:14 schreef blomst het volgende:
Amanda had andere doelen in een andere tent, dus daarom heeft ze niet op haar eigen tent gelet.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er joh?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het blijkbaar weer es bij het verkeerde eind... Porbeerde Ton te verdedigen maar 3 seconde eerder was mijn commentaar al in de grond gebaggerdquote:
Thanksquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Je krijgt een compliment van disana en moi? enjoy it.
![]()
Welnee joh... niet door mij tenminste.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het blijkbaar weer es bij het verkeerde eind... Porbeerde Ton te verdedigen maar 3 seconde eerder was mijn commentaar al in de grond gebaggerd![]()
Ja, dank je wel Disana.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:15 schreef itsme het volgende:
Je krijgt een compliment van disana en moi? enjoy it.![]()
Als Ton er niet tegen kan dan gaat hij maar lekker naar huis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het blijkbaar weer es bij het verkeerde eind... Porbeerde Ton te verdedigen maar 3 seconde eerder was mijn commentaar al in de grond gebaggerd![]()
Ook dankzij zulk aanvullend bewijs is dit een van de mooiste COSsen qua registratie- en speurwerk van Fokkersquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, dank je wel Disana.![]()
Handig die volgeschreven schriftjes.
Das waar, meer kan Niels er niet van makenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:18 schreef 2live het volgende:
[..]
Als Ton er niet tegen kan dan gaat hij maar lekker naar huis.![]()
Ik hoop dat Ton binnenkort een liefdesnestje in elkaar kan klussen voor Natas. Misschien heeft hij nu helemaal geen huis meer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:18 schreef 2live het volgende:
[..]
Als Ton er niet tegen kan dan gaat hij maar lekker naar huis.![]()
Doet me denken aan de zwarte weduwe (spin) die het mannetje opvreet na de paringquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedoelde dat ik net mijn zegje had gedaan en dan lees ik dit...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee joh... niet door mij tenminste.
En daarna mag diegene zeker iemand meenemen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:19 schreef Copycat het volgende:
Één iemand in een superdeluxe hotel vannacht.
Binnen een uur unaniem.
Goede vergelijking.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:20 schreef kissa het volgende:
Doet me denken aan de zwarte weduwe (spin) die het mannetje opvreet na de paring![]()
In het script staat dat het natasie wordt, die ton gaat verwennenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
1 iemand mag naar een hotel voor de nacht, unaniem gekozen binnen een uur.
Ik wil wordt het complete terror vanacht. Totale gekte!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:20 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas houd hem nu stil, en hij zal wel hopen dat dit de tactiek is, maar ik hoop niet dat hij het krijgt.
Bijt gewoon zijn kop erafquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Doet me denken aan de zwarte weduwe (spin) die het mannetje opvreet na de paring![]()
Nee Jaap staat er in omdat het dan rustiger blijft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
In het script staat dat het natasie wordt, die ton gaat verwennen
Dat gaat hier soms zo, vooral als er iets gebeurt waar iedereen enthousiast/kwaad over is en waarbij iedereen een mening heeft. Als je het van een afstandje zou kunnen blijven bekijken, is het best wel leuk dat iedereen iets toevoegt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Bedoelde dat ik net mijn zegje had gedaan en dan lees ik dit...
Ton
Eerder:
2 dagen later
![]()
Nee, zo vals is Flensje niet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
In het script staat dat het natasie wordt, die ton gaat verwennen
Iddquote:
Inderdaad, dan kunnen ze alle, door de alcohol aangewakkerde, vuighe tentsex filmen zonder interrupties.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee Jaap staat er in omdat het dan rustiger blijft.
Lieke geloof ik....... of Natas.......quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:24 schreef Marrije het volgende:
Wie noemt Jaap nu een stoephoer? Natas?
Lieke.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:24 schreef Marrije het volgende:
Wie noemt Jaap nu een stoephoer? Natas?
lieke [ en amanda]quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke geloof ik....... of Natas.......
Japie de gekste!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
Jaap NIET naar een hotel... wij willen terror!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
Nicolaas naar een hotel, daar missen we niks aan ^_^
Ze zijn ze meteen weer goed aan het volgooien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Mitch met champagne om te vieren dat er vanavond iemand naar een hotel mag
[afbeelding]
NU heeft Jaap een probleem met mijquote:
Ik acht Joop er toe in staat om in één nacht een compleet hotel te slopen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
Jaap NIET naar een hotel... wij willen terror!
Ze zei net dat ze haar plekje opgaf, maar nu Huub voor Amanda kiest wil ze ook opeens weer.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:29 schreef itsme het volgende:
huub kiest voor amanda
Natasia en brian hebben vorige week al in een hotel geslapen.
De heks wordt kwaad.![]()
Goed idee die mis je inderdaad niet ( de meeste kijkers dan. )quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:29 schreef Marrije het volgende:
Hoe erg ik m ook zou missen, van mij mag Nic naar een hotel.
We missen er niet zoveel aan, dus van mij mag ze.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda wil hem, vind niet dat ze hem moet krijgen ze krijgt al veelste veel naar mijn mening.
Ja, belachelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef itsme het volgende:
Die Lieke heeft wel een grote muil zij wil naar het hotel nu. staande op een stoel![]()
Inderdaad, Nico of niemand.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef kybe het volgende:
Ik hoop dat Nicolaas zoals hij heeft gezegd tegenstemt.
amanda : ging het maar zo makkelijk dat je na 1 week in het huis zittende al naar een hotel mag.quote:
idd erg belachelijk ze zit er net inquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef itsme het volgende:
Die Lieke heeft wel een grote muil zij wil naar het hotel nu. staande op een stoel![]()
Hij mag niet down the drainquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Down the drain met deze stemming, niemand naar een hotel dus![]()
Kan niet, ze MOETEN 1 iemand kiezen, hotel is geboektquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
quote:
Ze zit er net.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef itsme het volgende:
Uit niet maar wél wat zachter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Marelle het volgende:
Ik zet het geluid wel een uurtje uit, stel kleuters![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
en Eric en Huub hebben weer ruzie. Eric: neem nog een biertje man! (op z'n jankerige zeiktoontje)
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef demins het volgende:
Aandoenlijk domme Lieke... Ík wil naar het hotel!!!
Net een zwerver zo.. Klittend haar, een 8 jaar oude jas van Bever Buitensport en een beetje slepen met zo'n vuilniszak.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
De dwangmatige poetser is rotzooi aan het opruimen op het campingterrein.
Leuk toch, zo'n campingpoets?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
De dwangmatige poetser is rotzooi aan het opruimen op het campingterrein.
Eric hoeft niet zo nodig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:34 schreef Liess het volgende:
Ik vind dat Eric mag, omdat zijn tent zeiknat is.
welk hotel?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:29 schreef Marrije het volgende:
Hoe erg ik m ook zou missen, van mij mag Nic naar een hotel.
De smeerlap liet zich vanmiddag anders zonder zelf een poot uit te steken seksueel bedienen door haar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef itsme het volgende:
Brian heeft geen woord gezegt
Jaap amanda per definitie hoor jij niet in een hotel maar op de stoep.
Jij bent een stoep hoer.
Brian lacht zich rot.
Eens, Laat Huub maar eens even afkoelen, ik ben die grote bek van hem ook zatquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:34 schreef avonne het volgende:
Ik wil dat Huub naar het hotel gaat.
Grote bek. Andere mensen eens aan het woord.
Ik vond het gisteravond en vanmiddag gezellig
Tais toi, et sois belle, spermwhalequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef demins het volgende:
Aandoenlijk domme Lieke... Ík wil naar het hotel!!!
De Witte Bergen. Spaar je de moeite, ik heb al geboekt.quote:
Die hebben gisteravond hun kans gehad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef Liess het volgende:
Waarom mogen ze niet 2 mensen kiezen, Brian en Lieke ofzo
Spugen, meppen, gebruiken, neerkijken op, domineren...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
Ik vind brian even niet zo een eikel.
heel even maar hoor.![]()
O ja. bedankt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Spugen, meppen, gebruiken, neerkijken op, domineren...
Huub ook. En ik ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef itsme het volgende:
Brian stemt voor nicolaas
Is humaan, de uitgezakte oude manquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef itsme het volgende:
Brian stemt voor nicolaas
hier ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Streams zijn down hier. Betaal je krijg je tijdens een stemming weer het zelfde gezeik.
Hij wordt door de miljonairs en streamers 'de klusjesman' genoemd, dus misschien is hij hoofd Technische Dienst. Hij was in elk geval vrijwel deze hele dag toezicht aan het houden op de werkzaamheden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Wie is Ton?
Die krijgt dan weer feedback en komt nog arroganter terugquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef avonne het volgende:
Ik zie Jaap ertoe in staat om alle tenten mee te nemen naar het hotel.
Is er nou niemand die Huub kwijt wil:?
Beetje laat, maar:quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje laat dan nooitquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje laat maar:
Natasia had ooit een gesprek met Nathanael toen ze net verliefd was (ik meen ergens tussen Kerst en Valentijnsdag) waaruit bleek dat de verliefdheid tussen Ton en haar een probleem was omdat hij getrouwd was.
Of hij kinderen had weet ik niet, maar zijn huwelijk was het grootste struikelblok... Wilgo kennelijk niet![]()
Zo zo. Nou, ik ben benieuwd hoe Ton het gaat doen als hij ooit van haar af wil... als dat niet allang het geval is. En de beelden van vanavond spraken boekdelen, dus waarschijnlijk heeft hij nu al een probleem.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje laat maar:
Natasia had ooit een gesprek met Nathanael toen ze net verliefd was (ik meen ergens tussen Kerst en Valentijnsdag) waaruit bleek dat de verliefdheid tussen Ton en haar een probleem was omdat hij getrouwd was.
Of hij kinderen had weet ik niet, maar zijn huwelijk was het grootste struikelblok... Wilgo kennelijk niet![]()
hij stak toch zijn l*l uitquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
De smeerlap liet zich vanmiddag anders zonder zelf een poot uit te steken seksueel bedienen door haar.
Hopelijk Nic en ik in De Witte Bergen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:43 schreef Varen het volgende:
Wie slaapt met wie?
Ga maar snel boeken, dan stem ik wel voor Nicoblaas.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hopelijk Nic en ik in De Witte Bergen.![]()
Lieke is altijd boos, stom claimerig wijf.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:43 schreef itsme het volgende:
Dat wordt dus niet neuken Huub vanavond.
Lieke is boos
sorry schat dat wordt jaap en Beequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hopelijk Nic en ik in De Witte Bergen.![]()
welpje met opdracht van de febo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
Lieke is een welpje.
Boeking geregeldquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Ga maar snel boeken, dan stem ik wel voor Nicoblaas.
Denk je? Ik zou voor de rol van naief kleutertje bedanken. Bovendien is ie niet erg overtuigend.quote:
ikke:(quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Marelle het volgende:
streams nog steeds down, wie heeft dat nog meer?????
Dat is toch echt niet van de laatste dagen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:48 schreef FdW het volgende:
Het niveau hier is bedenkelijk gezakt
Annuleren dan maar.quote:
ja weet ik, maar ik wilde weten of er nog meer mensen zijn met dit probleemquote:
Nee sorry, ze lopen hier allevier zonder problemen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef Marelle het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik wilde weten of er nog meer mensen zijn met dit probleem![]()
Werk jij intussen bij de Party?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje laat, maar:
Ik zie ook niets al een kwartier of zoquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef Marelle het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik wilde weten of er nog meer mensen zijn met dit probleem![]()
Volkomen gelijk, Scanman is er enige tijd geleden mee begonnen door de mooie relatie tussen Lieke en Huub in twijfel te trekken. Ernstigquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is toch echt niet van de laatste dagen hoor![]()
thxxx voor je reactiequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee sorry, ze lopen hier allevier zonder problemen.
Ze willen hem zo graag weg hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef 2live het volgende:
nou van mij zou Jaap niet mogen gaan, wat een puinzooi heeft hij gemaakt
Geboekt onder de naam Itsmequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef itsme het volgende:
[..]
nee dat kan je niet maken. Nu MOET je gaan.![]()
Er is ook wat voor te zeggen om even van m verlost te zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef 2live het volgende:
nou van mij zou Jaap niet mogen gaan, wat een puinzooi heeft hij gemaakt
wat moeten we nou??????quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik zie ook niets al een kwartier of zo!!!!!!!!!!
Was even vergeten waarom ik hier zo weinig meer kom...thanks!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is toch echt niet van de laatste dagen hoor![]()
Dat gaat niet lukken toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
Amanda probeert nog even te ontkennen dat ze sex heeft gehad.
Waarom? Of bedoel je met Huub?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
Gek genoeg ik ook niet. Ook na de betaalde streams had ik soms last van buffers. nu echt perfectioquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo'n goede streams gehad![]()
Oh, mooi dat men het toch nog onder haar neus wrijft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef itsme het volgende:
Huub confronteert amanda. Ja ik snao dat je nog steeds met die wife beatergaat, heb je weer seks met hem.
amanda zegt het niet, amar ze weten het wel nu.
Nicolaas: de geluiden waren niet mooi
WTF is Huub mee bezig dat hij dat zo graag wil weten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
Same here.... daarbij: de SC is ook gezelligquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was even vergeten waarom ik hier zo weinig meer kom...thanks!![]()
Wrijf het er nog maar ff in. Mischien komt de storing zometeen jullie kant op!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Gek genoeg ik ook niet. Ook na de betaalde streams had ik soms last van buffers. nu echt perfectio
ze ontkende maar nicolaas had ze gehoord.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was even vergeten waarom ik hier zo weinig meer kom...thanks!![]()
het houdt ons toch ook bezig, waarom ze dat toch weer doet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:55 schreef avonne het volgende:
[..]
WTF is Huub mee bezig dat hij dat zo graag wil weten?
Die jongen ziet er zo aggressief uit,
Omdat ze niet zo lang zonder sex kan. Daarom.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef 2live het volgende:
[..]
het houdt ons toch ook bezig, waarom ze dat toch weer doet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |