En de camera's er bliksemsnel afhalen maakte het alleen maar erger.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die roddel is waar100%
"Ik hoop dat je mijn kadootje ook heel erg mooi vind" Zijn armen om zichzelf slaan..... dat was niet niks...
Ik heb Natas wel een keer horen fluisteren dat hij natuurlijk ook een vrouwtje thuis heeft...quote:
Cadeautje?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
"Ik hoop dat je mijn kadootje ook heel erg mooi vind"
Mamjo bedoel je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
zet de foto ook even op dat surinaas forum, ben de naam even kwijt.
Ze schoof zichzelf en Ton zelfs nog een beetje op, 'laten we hier gaan staan'. Pal daarna had de regie het blijkbaar ook zelf door.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:33 schreef Kinga het volgende:
Die hangende camera's zijn afgeplakt in de game room, ze dacht zeker dat ze safe was, was ze even de camera's achter de spiegels vergeten![]()
![]()
noem jij dat verveeldquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:32 schreef Liess het volgende:
Zit net het filmpje van vanmiddag te kijken waar Brian en Amanda "Sex" hebben...
8 van de 9 minuten ligt ze erbij als een dood vogeltje, en als ze wél beweegt, dan kijkt ze verveeld om zich heen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze schoof zichzelf en Ton zelfs nog een beetje op, 'laten we hier gaan staan'. Pal daarna had de regie het blijkbaar ook zelf door.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik startte 'm in op 3.30. Om rond 7 minuten toch maar van voren af aan te beginnen.
Dus ja.![]()
Maar het lijkt idd meer een afzetje dan een schop.
Zo zou ik het ook noemen.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Genieten is dit he? En de cap van beequeen maakt het helemaal af.
Inderdaad. Dat is met geen mogelijkheid een normale omhelzing te noemen. En het feit dat camera en geluid als een gek weggezap werden, is des te meer bewijs dat dit geen gewoon rendez-vous was.quote:
Last van pijn in haar endeldarm?quote:
En dat heb je nu pas in de gaten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:38 schreef Kinga het volgende:
Nu weet ik het zeker. Met Wilgo is gewoon toneel, en die wordt nu gewoon tevreden gehouden met dure horloges en nieuwe mobieltjes om het spelletje mee te spelen.
Willgo is al lang Didgoquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:38 schreef Kinga het volgende:
Nu weet ik het zeker. Met Wilgo is gewoon toneel, en die wordt nu gewoon tevreden gehouden met dure horloges en nieuwe mobieltjes om het spelletje mee te spelen.
Hadden ze toch gelijk met dat blaadje. Nat asia.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:37 schreef 2live het volgende:
[..]
ze was geil en aan het kijken of de camera iets kon filmen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:32 schreef Liess het volgende:
Zit net het filmpje van vanmiddag te kijken waar Brian en Amanda "Sex" hebben...
8 van de 9 minuten ligt ze erbij als een dood vogeltje, en als ze wél beweegt, dan kijkt ze angstig of er iemand aan komt..
Wilgo is altijd redelijk afstandelijk tegen haarquote:
Tja nu is het echt duidelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:38 schreef Kinga het volgende:
Verkneukel verkneukel. Eigenlijk moet iemand beequeen's cap met een beschrijving ook nog even in Streamverslagen gooien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:42 schreef Marrije het volgende:
Alvast linkje naar volgende COS
[COS #1402] Waar Natasja is betrapt met Ton
Wilgo is een ingehuurde gast, die faked dat hij op de kids past, en leuk voor de verhaallijn. Krijgt dikke dollars van JdM om mee te spelen . Toegevoegde waarde ontgaat me. Iemand?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wilgo is altijd redelijk afstandelijk tegen haar![]()
K vraag jou net hetzelfdequote:Op donderdag 10 mei 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wilgo is een ingehuurde gast, die faked dat hij op de kids past, en leuk voor de verhaallijn. Krijgt dikke dollars van JdM om mee te spelen . Toegevoegde waarde ontgaat me. Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |