Die is zo mogelijk nog erger, maar gelukkig niet al te vaak - alhoewel veel te veel - in beeld.quote:
Zou best kunnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:24 schreef Starlie het volgende:
Brief voor Brain... Zeker van zijn moeder..... omdat ie weer met Amanda heeft liggen....
ik hoop dat het bericht is dat brian niet mee mag? naar dat gedoe van Amanda de love of zijn lifequote:Op donderdag 10 mei 2007 19:24 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
En heeft ook nog eens bericht voor Brian. (Mitch.)
Is dat zooo oei zal wel weer een latertje wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:25 schreef noekje het volgende:
De alcoholrestrictie is er vanavond vanaf. Jaap gaat kratten bier bestellen.
Mama Nettie is snel met de pen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:24 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
En heeft ook nog eens bericht voor Brian. (Mitch.)
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:25 schreef noekje het volgende:
O ja graag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
Brief voor Brian, Netty is rap vandaag.
Ik lach me dood als het zo is!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
Ik startte 'm in op 3.30. Om rond 7 minuten toch maar van voren af aan te beginnen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:18 schreef itsme het volgende:
haha sorry CC. Moest je dat allemaal weer aan horen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
Echt niet, nena kon het niet uitstaan dat hij het over hun avontuurtje had.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies en brian verdiende het zeker weten.
Owww echt?? cool. Slimme zet van DGK.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:25 schreef noekje het volgende:
lol. Ik hoop het.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:25 schreef 2live het volgende:
huub; toch niet weer een brief van je moeder, is er weer de hele avond ruzie
Natasia die Ton aan t berijden uuhhh verleiden wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef Kinga het volgende:
WTF WAS DAT IN DE GAME |ROOM!!!!!
hahaha goeie! ik hoop dat Huub ook weer op zijn ouwe niveau gaat zitten en Brian gek rellen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:25 schreef 2live het volgende:
huub; toch niet weer een brief van je moeder, is er weer de hele avond ruzie
Zag het ook. Natas heeft een speciaal kadootje voor Ton (Ze hing om zijn nek) en ploep weg was het beeldquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef BuffyJan het volgende:
Zo verkeerde camera tussen Tas en Ton muhaha![]()
Sex met Tasja in beeld gaat zelfs Sjon te ver.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef blomst het volgende:
Natasja verleid Ton, ik was net te l;aat
Joh Hij was heel grof. Ik begreep dat wel. Ze dacht met haar domme blonde hoofdquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echt niet, nena kon het niet uitstaan dat hij het over hun avontuurtje had.....
Misschien had ze het niet moeten doen ipv ontkennen en kwaad worden![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef blomst het volgende:
Natasja verleid Ton, ik was net te l;aat
YEPquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
Zo zeg, zagen jullie dat? Natasia vrijwel in het gezicht van Ton, armen om hem heen en dan zijn armen om haar eigen lichaam vouwen? Niet voor niets dat de streams acuut weg waren.
Was duidelijk niet voor onze ogen bestemd. Ze had een cadeautje voor hem, zei ze, omdat ze er morgen niet zou zijn.quote:
echt? Ik ga de streams eens aanzetten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
iew, even die stream op Natas en Ton. Ze geilt zo ontzettend op die lelijkerd.
Het is idd een brief van Netty!
Je bent geweldigquote:
Die roddel is waarquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
Zo zeg, zagen jullie dat? Natasia vrijwel in het gezicht van Ton, armen om hem heen en dan zijn armen om haar eigen lichaam vouwen? Niet voor niets dat de streams acuut weg waren.
Wat een grap voor de samenleving is het toch ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
stuur hem anders naar Wilgo, vindt hij vast leuk, mss iets voor een triootjequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |