Natasia die Ton aan t berijden uuhhh verleiden wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef Kinga het volgende:
WTF WAS DAT IN DE GAME |ROOM!!!!!
hahaha goeie! ik hoop dat Huub ook weer op zijn ouwe niveau gaat zitten en Brian gek rellen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:25 schreef 2live het volgende:
huub; toch niet weer een brief van je moeder, is er weer de hele avond ruzie
Zag het ook. Natas heeft een speciaal kadootje voor Ton (Ze hing om zijn nek) en ploep weg was het beeldquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef BuffyJan het volgende:
Zo verkeerde camera tussen Tas en Ton muhaha![]()
Sex met Tasja in beeld gaat zelfs Sjon te ver.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef blomst het volgende:
Natasja verleid Ton, ik was net te l;aat
Joh Hij was heel grof. Ik begreep dat wel. Ze dacht met haar domme blonde hoofdquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echt niet, nena kon het niet uitstaan dat hij het over hun avontuurtje had.....
Misschien had ze het niet moeten doen ipv ontkennen en kwaad worden![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef blomst het volgende:
Natasja verleid Ton, ik was net te l;aat
YEPquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
Zo zeg, zagen jullie dat? Natasia vrijwel in het gezicht van Ton, armen om hem heen en dan zijn armen om haar eigen lichaam vouwen? Niet voor niets dat de streams acuut weg waren.
Was duidelijk niet voor onze ogen bestemd. Ze had een cadeautje voor hem, zei ze, omdat ze er morgen niet zou zijn.quote:
echt? Ik ga de streams eens aanzetten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
iew, even die stream op Natas en Ton. Ze geilt zo ontzettend op die lelijkerd.
Het is idd een brief van Netty!
Je bent geweldigquote:
Die roddel is waarquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
Zo zeg, zagen jullie dat? Natasia vrijwel in het gezicht van Ton, armen om hem heen en dan zijn armen om haar eigen lichaam vouwen? Niet voor niets dat de streams acuut weg waren.
Wat een grap voor de samenleving is het toch ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
stuur hem anders naar Wilgo, vindt hij vast leuk, mss iets voor een triootjequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |