Ik acht Joop er toe in staat om in één nacht een compleet hotel te slopen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
Jaap NIET naar een hotel... wij willen terror!
Ze zei net dat ze haar plekje opgaf, maar nu Huub voor Amanda kiest wil ze ook opeens weer.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:29 schreef itsme het volgende:
huub kiest voor amanda
Natasia en brian hebben vorige week al in een hotel geslapen.
De heks wordt kwaad.![]()
Goed idee die mis je inderdaad niet ( de meeste kijkers dan. )quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:29 schreef Marrije het volgende:
Hoe erg ik m ook zou missen, van mij mag Nic naar een hotel.
We missen er niet zoveel aan, dus van mij mag ze.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda wil hem, vind niet dat ze hem moet krijgen ze krijgt al veelste veel naar mijn mening.
Ja, belachelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef itsme het volgende:
Die Lieke heeft wel een grote muil zij wil naar het hotel nu. staande op een stoel![]()
Inderdaad, Nico of niemand.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef kybe het volgende:
Ik hoop dat Nicolaas zoals hij heeft gezegd tegenstemt.
amanda : ging het maar zo makkelijk dat je na 1 week in het huis zittende al naar een hotel mag.quote:
idd erg belachelijk ze zit er net inquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef itsme het volgende:
Die Lieke heeft wel een grote muil zij wil naar het hotel nu. staande op een stoel![]()
Hij mag niet down the drainquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Down the drain met deze stemming, niemand naar een hotel dus![]()
Kan niet, ze MOETEN 1 iemand kiezen, hotel is geboektquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
quote:
Ze zit er net.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef itsme het volgende:
Uit niet maar wél wat zachter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Marelle het volgende:
Ik zet het geluid wel een uurtje uit, stel kleuters![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
en Eric en Huub hebben weer ruzie. Eric: neem nog een biertje man! (op z'n jankerige zeiktoontje)
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef demins het volgende:
Aandoenlijk domme Lieke... Ík wil naar het hotel!!!
Net een zwerver zo.. Klittend haar, een 8 jaar oude jas van Bever Buitensport en een beetje slepen met zo'n vuilniszak.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
De dwangmatige poetser is rotzooi aan het opruimen op het campingterrein.
Leuk toch, zo'n campingpoets?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
De dwangmatige poetser is rotzooi aan het opruimen op het campingterrein.
Eric hoeft niet zo nodig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:34 schreef Liess het volgende:
Ik vind dat Eric mag, omdat zijn tent zeiknat is.
welk hotel?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:29 schreef Marrije het volgende:
Hoe erg ik m ook zou missen, van mij mag Nic naar een hotel.
De smeerlap liet zich vanmiddag anders zonder zelf een poot uit te steken seksueel bedienen door haar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef itsme het volgende:
Brian heeft geen woord gezegt
Jaap amanda per definitie hoor jij niet in een hotel maar op de stoep.
Jij bent een stoep hoer.
Brian lacht zich rot.
Eens, Laat Huub maar eens even afkoelen, ik ben die grote bek van hem ook zatquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:34 schreef avonne het volgende:
Ik wil dat Huub naar het hotel gaat.
Grote bek. Andere mensen eens aan het woord.
Ik vond het gisteravond en vanmiddag gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |