Ik acht Joop er toe in staat om in één nacht een compleet hotel te slopen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
Jaap NIET naar een hotel... wij willen terror!
Ze zei net dat ze haar plekje opgaf, maar nu Huub voor Amanda kiest wil ze ook opeens weer.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:29 schreef itsme het volgende:
huub kiest voor amanda
Natasia en brian hebben vorige week al in een hotel geslapen.
De heks wordt kwaad.![]()
Goed idee die mis je inderdaad niet ( de meeste kijkers dan. )quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:29 schreef Marrije het volgende:
Hoe erg ik m ook zou missen, van mij mag Nic naar een hotel.
We missen er niet zoveel aan, dus van mij mag ze.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda wil hem, vind niet dat ze hem moet krijgen ze krijgt al veelste veel naar mijn mening.
Ja, belachelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef itsme het volgende:
Die Lieke heeft wel een grote muil zij wil naar het hotel nu. staande op een stoel![]()
Inderdaad, Nico of niemand.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef kybe het volgende:
Ik hoop dat Nicolaas zoals hij heeft gezegd tegenstemt.
amanda : ging het maar zo makkelijk dat je na 1 week in het huis zittende al naar een hotel mag.quote:
idd erg belachelijk ze zit er net inquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef itsme het volgende:
Die Lieke heeft wel een grote muil zij wil naar het hotel nu. staande op een stoel![]()
Hij mag niet down the drainquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Down the drain met deze stemming, niemand naar een hotel dus![]()
Kan niet, ze MOETEN 1 iemand kiezen, hotel is geboektquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
quote:
Ze zit er net.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef itsme het volgende:
Uit niet maar wél wat zachter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Marelle het volgende:
Ik zet het geluid wel een uurtje uit, stel kleuters![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
en Eric en Huub hebben weer ruzie. Eric: neem nog een biertje man! (op z'n jankerige zeiktoontje)
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef demins het volgende:
Aandoenlijk domme Lieke... Ík wil naar het hotel!!!
Net een zwerver zo.. Klittend haar, een 8 jaar oude jas van Bever Buitensport en een beetje slepen met zo'n vuilniszak.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
De dwangmatige poetser is rotzooi aan het opruimen op het campingterrein.
Leuk toch, zo'n campingpoets?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
De dwangmatige poetser is rotzooi aan het opruimen op het campingterrein.
Eric hoeft niet zo nodig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:34 schreef Liess het volgende:
Ik vind dat Eric mag, omdat zijn tent zeiknat is.
welk hotel?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:29 schreef Marrije het volgende:
Hoe erg ik m ook zou missen, van mij mag Nic naar een hotel.
De smeerlap liet zich vanmiddag anders zonder zelf een poot uit te steken seksueel bedienen door haar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef itsme het volgende:
Brian heeft geen woord gezegt
Jaap amanda per definitie hoor jij niet in een hotel maar op de stoep.
Jij bent een stoep hoer.
Brian lacht zich rot.
Eens, Laat Huub maar eens even afkoelen, ik ben die grote bek van hem ook zatquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:34 schreef avonne het volgende:
Ik wil dat Huub naar het hotel gaat.
Grote bek. Andere mensen eens aan het woord.
Ik vond het gisteravond en vanmiddag gezellig
Tais toi, et sois belle, spermwhalequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef demins het volgende:
Aandoenlijk domme Lieke... Ík wil naar het hotel!!!
De Witte Bergen. Spaar je de moeite, ik heb al geboekt.quote:
Die hebben gisteravond hun kans gehad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef Liess het volgende:
Waarom mogen ze niet 2 mensen kiezen, Brian en Lieke ofzo
Spugen, meppen, gebruiken, neerkijken op, domineren...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
Ik vind brian even niet zo een eikel.
heel even maar hoor.![]()
O ja. bedankt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Spugen, meppen, gebruiken, neerkijken op, domineren...
Huub ook. En ik ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef itsme het volgende:
Brian stemt voor nicolaas
Is humaan, de uitgezakte oude manquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef itsme het volgende:
Brian stemt voor nicolaas
hier ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Streams zijn down hier. Betaal je krijg je tijdens een stemming weer het zelfde gezeik.
Hij wordt door de miljonairs en streamers 'de klusjesman' genoemd, dus misschien is hij hoofd Technische Dienst. Hij was in elk geval vrijwel deze hele dag toezicht aan het houden op de werkzaamheden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Wie is Ton?
Die krijgt dan weer feedback en komt nog arroganter terugquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef avonne het volgende:
Ik zie Jaap ertoe in staat om alle tenten mee te nemen naar het hotel.
Is er nou niemand die Huub kwijt wil:?
Beetje laat, maar:quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, zoiets was het. Nou weet ik trouwens nog niet of Ton of vrouw en kinderen thuis heeft... iemand?
Beetje laat dan nooitquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje laat maar:
Natasia had ooit een gesprek met Nathanael toen ze net verliefd was (ik meen ergens tussen Kerst en Valentijnsdag) waaruit bleek dat de verliefdheid tussen Ton en haar een probleem was omdat hij getrouwd was.
Of hij kinderen had weet ik niet, maar zijn huwelijk was het grootste struikelblok... Wilgo kennelijk niet![]()
Zo zo. Nou, ik ben benieuwd hoe Ton het gaat doen als hij ooit van haar af wil... als dat niet allang het geval is. En de beelden van vanavond spraken boekdelen, dus waarschijnlijk heeft hij nu al een probleem.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje laat maar:
Natasia had ooit een gesprek met Nathanael toen ze net verliefd was (ik meen ergens tussen Kerst en Valentijnsdag) waaruit bleek dat de verliefdheid tussen Ton en haar een probleem was omdat hij getrouwd was.
Of hij kinderen had weet ik niet, maar zijn huwelijk was het grootste struikelblok... Wilgo kennelijk niet![]()
hij stak toch zijn l*l uitquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
De smeerlap liet zich vanmiddag anders zonder zelf een poot uit te steken seksueel bedienen door haar.
Hopelijk Nic en ik in De Witte Bergen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:43 schreef Varen het volgende:
Wie slaapt met wie?
Ga maar snel boeken, dan stem ik wel voor Nicoblaas.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hopelijk Nic en ik in De Witte Bergen.![]()
Lieke is altijd boos, stom claimerig wijf.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:43 schreef itsme het volgende:
Dat wordt dus niet neuken Huub vanavond.
Lieke is boos
sorry schat dat wordt jaap en Beequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hopelijk Nic en ik in De Witte Bergen.![]()
welpje met opdracht van de febo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
Lieke is een welpje.
Boeking geregeldquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Ga maar snel boeken, dan stem ik wel voor Nicoblaas.
Denk je? Ik zou voor de rol van naief kleutertje bedanken. Bovendien is ie niet erg overtuigend.quote:
ikke:(quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Marelle het volgende:
streams nog steeds down, wie heeft dat nog meer?????
Dat is toch echt niet van de laatste dagen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:48 schreef FdW het volgende:
Het niveau hier is bedenkelijk gezakt
Annuleren dan maar.quote:
ja weet ik, maar ik wilde weten of er nog meer mensen zijn met dit probleemquote:
Nee sorry, ze lopen hier allevier zonder problemen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef Marelle het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik wilde weten of er nog meer mensen zijn met dit probleem![]()
Werk jij intussen bij de Party?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje laat, maar:
Ik zie ook niets al een kwartier of zoquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef Marelle het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik wilde weten of er nog meer mensen zijn met dit probleem![]()
Volkomen gelijk, Scanman is er enige tijd geleden mee begonnen door de mooie relatie tussen Lieke en Huub in twijfel te trekken. Ernstigquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is toch echt niet van de laatste dagen hoor![]()
thxxx voor je reactiequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee sorry, ze lopen hier allevier zonder problemen.
Ze willen hem zo graag weg hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef 2live het volgende:
nou van mij zou Jaap niet mogen gaan, wat een puinzooi heeft hij gemaakt
Geboekt onder de naam Itsmequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef itsme het volgende:
[..]
nee dat kan je niet maken. Nu MOET je gaan.![]()
Er is ook wat voor te zeggen om even van m verlost te zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef 2live het volgende:
nou van mij zou Jaap niet mogen gaan, wat een puinzooi heeft hij gemaakt
wat moeten we nou??????quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik zie ook niets al een kwartier of zo!!!!!!!!!!
Was even vergeten waarom ik hier zo weinig meer kom...thanks!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is toch echt niet van de laatste dagen hoor![]()
Dat gaat niet lukken toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
Amanda probeert nog even te ontkennen dat ze sex heeft gehad.
Waarom? Of bedoel je met Huub?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
Gek genoeg ik ook niet. Ook na de betaalde streams had ik soms last van buffers. nu echt perfectioquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo'n goede streams gehad![]()
Oh, mooi dat men het toch nog onder haar neus wrijft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef itsme het volgende:
Huub confronteert amanda. Ja ik snao dat je nog steeds met die wife beatergaat, heb je weer seks met hem.
amanda zegt het niet, amar ze weten het wel nu.
Nicolaas: de geluiden waren niet mooi
WTF is Huub mee bezig dat hij dat zo graag wil weten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
Same here.... daarbij: de SC is ook gezelligquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was even vergeten waarom ik hier zo weinig meer kom...thanks!![]()
Wrijf het er nog maar ff in. Mischien komt de storing zometeen jullie kant op!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Gek genoeg ik ook niet. Ook na de betaalde streams had ik soms last van buffers. nu echt perfectio
ze ontkende maar nicolaas had ze gehoord.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was even vergeten waarom ik hier zo weinig meer kom...thanks!![]()
het houdt ons toch ook bezig, waarom ze dat toch weer doet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:55 schreef avonne het volgende:
[..]
WTF is Huub mee bezig dat hij dat zo graag wil weten?
Die jongen ziet er zo aggressief uit,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |