sorry schat dat wordt jaap en Beequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hopelijk Nic en ik in De Witte Bergen.![]()
welpje met opdracht van de febo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
Lieke is een welpje.
Boeking geregeldquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Ga maar snel boeken, dan stem ik wel voor Nicoblaas.
Denk je? Ik zou voor de rol van naief kleutertje bedanken. Bovendien is ie niet erg overtuigend.quote:
ikke:(quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Marelle het volgende:
streams nog steeds down, wie heeft dat nog meer?????
Dat is toch echt niet van de laatste dagen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:48 schreef FdW het volgende:
Het niveau hier is bedenkelijk gezakt
Annuleren dan maar.quote:
ja weet ik, maar ik wilde weten of er nog meer mensen zijn met dit probleemquote:
Nee sorry, ze lopen hier allevier zonder problemen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef Marelle het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik wilde weten of er nog meer mensen zijn met dit probleem![]()
Werk jij intussen bij de Party?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje laat, maar:
Natasia had ooit een gesprek met Nathanael toen ze net verliefd was (ik meen ergens tussen Kerst en Valentijnsdag) waaruit bleek dat de verliefdheid tussen Ton en haar een probleem was omdat hij getrouwd was.
Of hij kinderen had weet ik niet, maar zijn huwelijk was het grootste struikelblok... Wilgo kennelijk niet![]()
Ik zie ook niets al een kwartier of zoquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef Marelle het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik wilde weten of er nog meer mensen zijn met dit probleem![]()
Volkomen gelijk, Scanman is er enige tijd geleden mee begonnen door de mooie relatie tussen Lieke en Huub in twijfel te trekken. Ernstigquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is toch echt niet van de laatste dagen hoor![]()
thxxx voor je reactiequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee sorry, ze lopen hier allevier zonder problemen.
Ze willen hem zo graag weg hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef 2live het volgende:
nou van mij zou Jaap niet mogen gaan, wat een puinzooi heeft hij gemaakt
Geboekt onder de naam Itsmequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef itsme het volgende:
[..]
nee dat kan je niet maken. Nu MOET je gaan.![]()
Er is ook wat voor te zeggen om even van m verlost te zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef 2live het volgende:
nou van mij zou Jaap niet mogen gaan, wat een puinzooi heeft hij gemaakt
wat moeten we nou??????quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik zie ook niets al een kwartier of zo!!!!!!!!!!
Was even vergeten waarom ik hier zo weinig meer kom...thanks!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is toch echt niet van de laatste dagen hoor![]()
Dat gaat niet lukken toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
Amanda probeert nog even te ontkennen dat ze sex heeft gehad.
Waarom? Of bedoel je met Huub?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
Gek genoeg ik ook niet. Ook na de betaalde streams had ik soms last van buffers. nu echt perfectioquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo'n goede streams gehad![]()
Oh, mooi dat men het toch nog onder haar neus wrijft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef itsme het volgende:
Huub confronteert amanda. Ja ik snao dat je nog steeds met die wife beatergaat, heb je weer seks met hem.
amanda zegt het niet, amar ze weten het wel nu.
Nicolaas: de geluiden waren niet mooi
WTF is Huub mee bezig dat hij dat zo graag wil weten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
Same here.... daarbij: de SC is ook gezelligquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was even vergeten waarom ik hier zo weinig meer kom...thanks!![]()
Wrijf het er nog maar ff in. Mischien komt de storing zometeen jullie kant op!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Gek genoeg ik ook niet. Ook na de betaalde streams had ik soms last van buffers. nu echt perfectio
ze ontkende maar nicolaas had ze gehoord.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was even vergeten waarom ik hier zo weinig meer kom...thanks!![]()
het houdt ons toch ook bezig, waarom ze dat toch weer doet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:55 schreef avonne het volgende:
[..]
WTF is Huub mee bezig dat hij dat zo graag wil weten?
Die jongen ziet er zo aggressief uit,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |