Tais toi, et sois belle, spermwhalequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef demins het volgende:
Aandoenlijk domme Lieke... Ík wil naar het hotel!!!
De Witte Bergen. Spaar je de moeite, ik heb al geboekt.quote:
Die hebben gisteravond hun kans gehad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef Liess het volgende:
Waarom mogen ze niet 2 mensen kiezen, Brian en Lieke ofzo
Spugen, meppen, gebruiken, neerkijken op, domineren...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
Ik vind brian even niet zo een eikel.
heel even maar hoor.![]()
O ja. bedankt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Spugen, meppen, gebruiken, neerkijken op, domineren...
Huub ook. En ik ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef itsme het volgende:
Brian stemt voor nicolaas
Is humaan, de uitgezakte oude manquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef itsme het volgende:
Brian stemt voor nicolaas
hier ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Streams zijn down hier. Betaal je krijg je tijdens een stemming weer het zelfde gezeik.
Hij wordt door de miljonairs en streamers 'de klusjesman' genoemd, dus misschien is hij hoofd Technische Dienst. Hij was in elk geval vrijwel deze hele dag toezicht aan het houden op de werkzaamheden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Wie is Ton?
Die krijgt dan weer feedback en komt nog arroganter terugquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef avonne het volgende:
Ik zie Jaap ertoe in staat om alle tenten mee te nemen naar het hotel.
Is er nou niemand die Huub kwijt wil:?
Beetje laat, maar:quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, zoiets was het. Nou weet ik trouwens nog niet of Ton of vrouw en kinderen thuis heeft... iemand?
Beetje laat dan nooitquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje laat maar:
Natasia had ooit een gesprek met Nathanael toen ze net verliefd was (ik meen ergens tussen Kerst en Valentijnsdag) waaruit bleek dat de verliefdheid tussen Ton en haar een probleem was omdat hij getrouwd was.
Of hij kinderen had weet ik niet, maar zijn huwelijk was het grootste struikelblok... Wilgo kennelijk niet![]()
Zo zo. Nou, ik ben benieuwd hoe Ton het gaat doen als hij ooit van haar af wil... als dat niet allang het geval is. En de beelden van vanavond spraken boekdelen, dus waarschijnlijk heeft hij nu al een probleem.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje laat maar:
Natasia had ooit een gesprek met Nathanael toen ze net verliefd was (ik meen ergens tussen Kerst en Valentijnsdag) waaruit bleek dat de verliefdheid tussen Ton en haar een probleem was omdat hij getrouwd was.
Of hij kinderen had weet ik niet, maar zijn huwelijk was het grootste struikelblok... Wilgo kennelijk niet![]()
hij stak toch zijn l*l uitquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
De smeerlap liet zich vanmiddag anders zonder zelf een poot uit te steken seksueel bedienen door haar.
Hopelijk Nic en ik in De Witte Bergen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:43 schreef Varen het volgende:
Wie slaapt met wie?
Ga maar snel boeken, dan stem ik wel voor Nicoblaas.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hopelijk Nic en ik in De Witte Bergen.![]()
Lieke is altijd boos, stom claimerig wijf.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:43 schreef itsme het volgende:
Dat wordt dus niet neuken Huub vanavond.
Lieke is boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |