Das waar, meer kan Niels er niet van makenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:18 schreef 2live het volgende:
[..]
Als Ton er niet tegen kan dan gaat hij maar lekker naar huis.![]()
Ik hoop dat Ton binnenkort een liefdesnestje in elkaar kan klussen voor Natas. Misschien heeft hij nu helemaal geen huis meer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:18 schreef 2live het volgende:
[..]
Als Ton er niet tegen kan dan gaat hij maar lekker naar huis.![]()
Doet me denken aan de zwarte weduwe (spin) die het mannetje opvreet na de paringquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat meneer Ton goed klem zit. Van Natasia kom je niet zonder kleerscheuren af.
Bedoelde dat ik net mijn zegje had gedaan en dan lees ik dit...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee joh... niet door mij tenminste.
En daarna mag diegene zeker iemand meenemen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:19 schreef Copycat het volgende:
Één iemand in een superdeluxe hotel vannacht.
Binnen een uur unaniem.
Goede vergelijking.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:20 schreef kissa het volgende:
Doet me denken aan de zwarte weduwe (spin) die het mannetje opvreet na de paring![]()
In het script staat dat het natasie wordt, die ton gaat verwennenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
1 iemand mag naar een hotel voor de nacht, unaniem gekozen binnen een uur.
Ik wil wordt het complete terror vanacht. Totale gekte!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:20 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas houd hem nu stil, en hij zal wel hopen dat dit de tactiek is, maar ik hoop niet dat hij het krijgt.
Bijt gewoon zijn kop erafquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Doet me denken aan de zwarte weduwe (spin) die het mannetje opvreet na de paring![]()
Nee Jaap staat er in omdat het dan rustiger blijft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
In het script staat dat het natasie wordt, die ton gaat verwennen
Dat gaat hier soms zo, vooral als er iets gebeurt waar iedereen enthousiast/kwaad over is en waarbij iedereen een mening heeft. Als je het van een afstandje zou kunnen blijven bekijken, is het best wel leuk dat iedereen iets toevoegt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Bedoelde dat ik net mijn zegje had gedaan en dan lees ik dit...
Ton
Eerder:
Palma: Natasia, Natasia, bezoek in de tuin,
Natasia: Kwam rennend richting de tuindeur en glom van blijdschap en riep Ton.
2 dagen later
Herma: hij volgt jou, hij vindt jou leuk, maar thuis zijn zij niet blij,
dus ik moest doorgeven van hem...dat wij er niet over mogen praten.
![]()
Nee, zo vals is Flensje niet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
In het script staat dat het natasie wordt, die ton gaat verwennen
Iddquote:
Inderdaad, dan kunnen ze alle, door de alcohol aangewakkerde, vuighe tentsex filmen zonder interrupties.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee Jaap staat er in omdat het dan rustiger blijft.
Lieke geloof ik....... of Natas.......quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:24 schreef Marrije het volgende:
Wie noemt Jaap nu een stoephoer? Natas?
Lieke.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:24 schreef Marrije het volgende:
Wie noemt Jaap nu een stoephoer? Natas?
lieke [ en amanda]quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke geloof ik....... of Natas.......
Japie de gekste!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
Jaap NIET naar een hotel... wij willen terror!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
Nicolaas naar een hotel, daar missen we niks aan ^_^
Ze zijn ze meteen weer goed aan het volgooien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Mitch met champagne om te vieren dat er vanavond iemand naar een hotel mag
[afbeelding]
NU heeft Jaap een probleem met mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |