En dat blijkt nu dus geen grap te zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef 2live het volgende:
post van mij vanmiddag om 12.45
natas ; mijn motto is ; nemen wat je vindt dat van jou is, en daar hoort hij ook bij [ wijst naar ton]
Ze heeft ooit eens tegen Herma gezegd dat hij een vrouwtje thuis heeft zitten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, zoiets was het. Nou weet ik trouwens nog niet of Ton of vrouw en kinderen thuis heeft... iemand?
Die herinner ik me dan weer niet. Wat itsme postte wel (armen).quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze lazen een roddelblad, en toen zei Huub dat ze een Ton kon winnen ofzo. Natas was snel met sssshhhhhttt.
Ik dacht het wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, zoiets was het. Nou weet ik trouwens nog niet of Ton of vrouw en kinderen thuis heeft... iemand?
Dan ben ik bang dat meneer Ton goed klem zit. Van Natasia kom je niet zonder kleerscheuren af.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft ooit eens tegen Herma gezegd dat hij een vrouwtje thuis heeft zitten.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
Jaap: De tent van A en B rook naar een toilet..... als je net poepie hebt gedaan.![]()
Vraag dat maar aan haar buurvrouw.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat meneer Ton goed klem zit. Van Natasia kom je niet zonder kleerscheuren af.
Zal een andere keer geweest zijn. Toen werd er al over de klusjesman gespeculeerd. En toen kwam Huub met die Ton opmerking. Tis al een tijd geledenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Die herinner ik me dan weer niet. Wat itsme postte wel (armen).
Ton tekent er voor dat het bij kleerscheuren mag blijvenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat meneer Ton goed klem zit. Van Natasia kom je niet zonder kleerscheuren af.
Bloedserieusquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat blijkt nu dus geen grap te zijn.
Mochten Ton en mevr. Ton kinderen hebben dan heeft mevr. Ton gelukkig niet zo heel veel te vrezen van Natas als stiefmoeder. Ze geeft al geen ene flikker om haar eigen kinderen, laat staan die van een ander.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Ik denk ook dat DGK bang zou zijn dat ze voor de camera's gaat staan schreeuwen over hoe het echt zit. Dan valt het hele beeld van bijstandsmoedertje met vriendje in duigen, plus dat Ton dan gigantisch hangt.quote:
Ton is going downquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Ik denk ook dat DGK bang zou zijn dat ze voor de camera's gaat staan schreeuwen over hoe het echt zit. Dan valt het hele beeld van bijstandsmoedertje met vriendje in duigen, plus dat Ton dan gigantisch hangt.
Zal wel van het eten van gisteravond komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:04 schreef itsme het volgende:
[..]
lol poep sek. Jaap heeft een scherpe neus
![]()
Tonquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
Ze heeft ooit eens tegen Herma gezegd dat hij een vrouwtje thuis heeft zitten.
D'r hersencel is er zeker vandoorgegaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:06 schreef mootie het volgende:
Als ik Eric was zou ik Amanda zo'n vreselijke rotschop geven...... Die luie doos heeft de hele dag die tent open gelaten, de zooi erin niet opgeruimd.... niks te drogen gehangen.
Natas hing om zijn nek en niet andersom. Zij kan wel op hem geilen maar of het wederzijds is is natuurlijk niet aan ons (of om een huwelijk te verzieken).... Het gaat hier niet om die Tonquote:
Ton is een onschuldig slachtoffer......quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Natas hing om zijn nek en niet andersom. Zij kan wel op hem geilen maar of het wederzijds is is natuurlijk niet aan ons (of om een huwelijk te verzieken).... Het gaat hier niet om die Ton![]()
hij maakt op mij nou niet echt een ongelukkige indrukquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ton is een onschuldig slachtoffer......![]()
Kijk aan hoe handig jouw notities blijken te zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ton
Eerder:
Palma: Natasia, Natasia, bezoek in de tuin,
Natasia: Kwam rennend richting de tuindeur en glom van blijdschap en riep Ton.
2 dagen later
Herma: hij volgt jou, hij vindt jou leuk, maar thuis zijn zij niet blij,
dus ik moest doorgeven van hem...dat wij er niet over mogen praten.
Zou zo maar kunnen met die Natasiaquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ton is een onschuldig slachtoffer......![]()
Daar hebben ze zich echt niet gehouden dan. Ze hebben het meerdere malen over hem gehad waarna heel snel een streamwissel kwam maar die was vaak net iets te laat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ton
Eerder:
Palma: Natasia, Natasia, bezoek in de tuin,
Natasia: Kwam rennend richting de tuindeur en glom van blijdschap en riep Ton.
2 dagen later
Herma: hij volgt jou, hij vindt jou leuk, maar thuis zijn zij niet blij,
dus ik moest doorgeven van hem...dat wij er niet over mogen praten.
Ondernemers zijn altijd klantvriendelijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:10 schreef 2live het volgende:
[..]
hij maakt op mij nou niet echt een ongelukkige indruk
Mijn uitspraak was dan ook volslagen onzinnigquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:10 schreef 2live het volgende:
[..]
hij maakt op mij nou niet echt een ongelukkige indruk
precies, heel handig. thanksquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk aan hoe handig jouw notities blijken te zijn.
Ton heeft waarschijnlijk ook het huis van Natasja verspijkerdquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar hebben ze zich echt niet gehouden dan. Ze hebben het meerdere malen over hem gehad waarna heel snel een streamwissel kwam maar die was vaak net iets te laat.
Wilgo heeft het ook al vaker over klusjesmannen gehad dus die weet ook al genoeg. Die is al heel lang klaar met Natas. Daar zit geen enkele liefde meer tussen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn uitspraak was dan ook volslagen onzinnig![]()
Pfff Ik geef het op.. Is er geen smiley met een stuk touw (voor mij)quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk aan hoe handig jouw notities blijken te zijn.
waarom danquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Pfff Ik geef het op.. Is er geen smiley met een stuk touw (voor mij)![]()
Eric is al dagen zeer irritant,het lijkt mij nou leuk als Lieke hoger scoort dan Eric in de popoll.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
Eric ga even lekker tegen Amanda lopen zieken.... het is haar schuld...... Niet de schuld van de rest.
Maaaaar ik sliep.........!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:14 schreef blomst het volgende:
Amanda had andere doelen in een andere tent, dus daarom heeft ze niet op haar eigen tent gelet.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er joh?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het blijkbaar weer es bij het verkeerde eind... Porbeerde Ton te verdedigen maar 3 seconde eerder was mijn commentaar al in de grond gebaggerdquote:
Thanksquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Je krijgt een compliment van disana en moi? enjoy it.
![]()
Welnee joh... niet door mij tenminste.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het blijkbaar weer es bij het verkeerde eind... Porbeerde Ton te verdedigen maar 3 seconde eerder was mijn commentaar al in de grond gebaggerd![]()
Ja, dank je wel Disana.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:15 schreef itsme het volgende:
Je krijgt een compliment van disana en moi? enjoy it.![]()
Als Ton er niet tegen kan dan gaat hij maar lekker naar huis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het blijkbaar weer es bij het verkeerde eind... Porbeerde Ton te verdedigen maar 3 seconde eerder was mijn commentaar al in de grond gebaggerd![]()
Ook dankzij zulk aanvullend bewijs is dit een van de mooiste COSsen qua registratie- en speurwerk van Fokkersquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, dank je wel Disana.![]()
Handig die volgeschreven schriftjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |