Nee maar het ligt er natuurlijk wel aan wat voor fantasieen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, genoeg mensen die fantasieen hebben waarvan ze helemaal niet de behoefte hebben ze in werkelijkheid uit te voeren.![]()
Eens!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef Cacao het volgende:
Ik vind het verwonderlijk dat sommigen een leeftijdsverschil van tien jaar al veel vinden. Ik ben zelf wel wat soepeler hoor. En bovendien val je gewoon op een persoon, zijn uiterlijk en innerlijk, en niet op zijn leeftijd.
Ik ken jongens die misschien vijfentwintig zijn, en al een hele oude kop hebben en al helemaal ingekakt zijn. Ik ken ook iets oudere mannen die nog veel uit gaan, de wereld willen zien, op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes, snufjes en hotspots. Ik ga liever uit met een jongervoelende 'oudere' dan met zo'n vroegtijdig bejaarde 'jongere'.
ik wel 'ns gedate met een meid die 9 jaar ouder was.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Eens!!Snap dat ook niet dat sommigen al gaan piepen bij 10 jaar leeftijdsverschil. Als ze dat al veel vinden...............
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef SeLang het volgende:
Post eerst maar eens wat pics voordat je toestemming krijgt om mij te pijpen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef SeLang het volgende:
Post eerst maar eens wat pics voordat je toestemming krijgt om mij te pijpen
Ligt er maar net aan hoe jong de jongste is he.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Eens!!Snap dat ook niet dat sommigen al gaan piepen bij 10 jaar leeftijdsverschil. Als ze dat al veel vinden...............
![]()
ja ok. 9 en 19 is heel iets anders natuurljk dan 19 en 29quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe jong de jongste is he.
Dat is niet wat ik stelde. Fantasie is je ideaalbeeld. Je 100% perfecte gedachte van hoe iemand moet uitzien en moet reageren. We weten allemaal dat het niet reeel is maar (on?)bewust is dat wel waar we naar streven: dat ideaalbeeld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:42 schreef Addict89 het volgende:
Maar je fantasie is geen realistische weergave van de werkelijkheid.
Je fantasie is niet altijd een ideaalbeeld, er zijn zat vrouwen die iets van een verkrachtingsfantasie hebben maar dat is absoluut niet waar ze naar streven of wat ze in het echt zouden willen. Dus in die zin worden er wel gebreken verzonnen ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik stelde. Fantasie is je ideaalbeeld. Je 100% perfecte gedachte van hoe iemand moet uitzien en moet reageren. We weten allemaal dat het niet reeel is maar (on?)bewust is dat wel waar we naar streven: dat ideaalbeeld.
Of wil je me nu vertellen dat als je "aan iemand denkt" dat je dan in je fantasie allemaal gebreken verzint? Of dat je permanent ruzie hebt? Dacht het niet...
op wat voor mannen val je dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Meiden die op oudere mannen vallen!
[..]
Nee maar het ligt er natuurlijk wel aan wat voor fantasieen.
Ik zoek meisjes die hetzelfde hebben als ik, reageer dan dus hier.![]()
Er moet toch wel iets zijn dat jij kan omschrijven? Zoals rust, zelfverzkerheid, of omdat een oudere man meestal zijn leven beter op orde heeft, of omdat de oudere man liefdevoller is en minder scoringsdrang heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja ze gaan er inderdaad beter uitzien, het is ook gewoon eigenlijk alles, dat kan ik niet uitleggen met plaatjes enzo, het is uiteindelijk denk ik gewoon iets dat je moet aanvoelen.![]()
Heel veel vrouwen hebben een verkrachtingfantasie die ze ook graag ten uitvoer willen brengen als het gebeurt door haar vriend en het als een sexspelletje wordt uitgevoerd. Het is dan ook meer een fantasie dat ze overmeesterd willen worden dan een verkrachtingfantasie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:31 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Je fantasie is niet altijd een ideaalbeeld, er zijn zat vrouwen die iets van een verkrachtingfantasie hebben maar dat is absoluut niet waar ze naar streven of wat ze in het echt zouden willen. Dus in die zin worden er wel gebreken verzonnen ja.
Dat roosje er geen ervaring mee heeft en toch zeker weet dat ze alleen voor oudere mannen gaat vind ik ook een beetje vreemd. Maar veel mensen hebben een bepaalde voorkeur die niet zo gemakkelijk te verklaren is. Maar mischien als ze er ervaring mee heeft wil ze helemaal geen oudere man meer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef Addict89 het volgende:
Verkrachtingsfantasie is natuurlijk maar een voorbeeld he. Ik heb genoeg fantasieen die ik niet in uitvoering wil brengen, ook niet met mijn vriend.
Maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat een fantasie slechter kan uitvallen in de echte wereld én zelfs als dat niet het geval is kan er ook iets zijn dat die fantasie overtreft en dat eigelijk veel leuker blijkt te zijn.
Het stellen dat je alleen op oudere mannen valt en een jongen af zou wijzen alleen omdat hij geen 30 is vind ik raar. Zeker als je geen ervaring hebt.
quote:Betreffende het enerlaatste (overtreffen van fantasie"): ook mee eens met 1 vraag: indien iets je fantasie overtreft ligt dat dan niet eerder aan een gebrek aan fantasie van die persoon?
Cool.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Kan..of aan je gebrek aan ervaring, dat je er simpelweg nog nooit aan gedacht had dat dat ook kon ofzo..
Verder ben ik het helemaal met je eens. Hier 10 jaar leeftijdsverschil overigens.
Ja ik kan er niks aan doen maar het is gewoon zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef Cacao het volgende:
Maar val jij dan echt alleen op oudere mannen? Want ik heb er nu eentje, maar dat is niet waar ik per se voor gekozen heb, of waar ik in de toekomst per se voor zal kiezen. Mijn volgende mag ook best jonger zijn hoor
(dit is een vraag aan roosjeroosje)
probeer nou maar eerst eens die relatie te krijgen, misschien valt het je uiteindelijk allemaal heel erg tegenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik kan er niks aan doen maar het is gewoon zo.![]()
Ik denk dat het niet zon groot probleem is om iemand te krijgen. Volgens mij zijn er mannen zat die wel een jongere vriendin willen. Hier zit er ook één bijv. en ik ben vast niet de enigste.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
probeer nou maar eerst eens die relatie te krijgen, misschien valt het je uiteindelijk allemaal heel erg tegen
tja, een meisje van 19 jaar, nog nooit een relatie gehad, Samson en Gert in haar icoon en een fotoboek vol youtube linkjes naar een berg kinderseries en dan perse een relatie willen met een oudere man.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik kan er niks aan doen maar het is gewoon zo.![]()
Hoevaak moet ik nog zeggen dat geaardheid niks met interesses heeft te maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
tja, een meisje van 19 jaar, nog nooit een relatie gehad, Samson en Gert in haar icoon en een fotoboek vol youtube linkjes naar een berg kinderseries en dan perse een relatie willen met een oudere man.
Ik krijg d'r toch een beetje een raar gevoel bij. Maar goed, whatever floats your boat.
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat geaardheid niks met interesses heeft te maken.
Neuh joh, ik speel elke dag ook nog stiekem met lego, kijk graag teletubbies en zuig 's nachts ook nog op m'n duim, maar verder ben ik geestelijk heel volwassen hoor.quote:be·le·vings·we·reld (de ~)
1 geheel van bewuste ervaringen van iem. => ervaringswereld
Daar verandert je geaardheid toch niet mee?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
probeer nou maar eerst eens die relatie te krijgen, misschien valt het je uiteindelijk allemaal heel erg tegen
Ik ben gewoon geinteresseerd in sommige producties. Het liefst zou ik er zelf mee willen werken. Het hoeft toch niet meteen te betekenen dat als je in zoiets geinterreseerd bent je verstandelijk beperkt bent? Dat snáp je toch wel? Jij bent echt typisch zo'n kortzichtig en oppervlakkig persoon, gatverdamme. 'Jij houd van dit dus jij bent zo.'quote:Op zondag 13 mei 2007 00:31 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
[..]
Neuh joh, ik speel elke dag ook nog stiekem met lego, kijk graag teletubbies en zuig 's nachts ook nog op m'n duim, maar verder ben ik geestelijk heel volwassen hoor.
Ik maakte alleen maar een vervolg voor het vorige topic die ik niet zelf had opgestard. En nee, dat ''clubje'' is nog niet opgericht en op dat laatste ga ik niet eens in.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:44 schreef Vivi het volgende:
Oh Gawd..weer zo'n topic..![]()
Heb je je "clubje" al opgericht TS, en hoe is het met je schaamflappen?
Misschien is Roosjeroos stiekem wel een kerel van 43 ofzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
tja, een meisje van 19 jaar, nog nooit een relatie gehad, Samson en Gert in haar icoon en een fotoboek vol youtube linkjes naar een berg kinderseries en dan perse een relatie willen met een oudere man.
Ik krijg d'r toch een beetje een raar gevoel bij. Maar goed, whatever floats your boat.
Wel ja, laten we iedereen die niet standaard huisje-boompje-beestje is maar even kwetsen.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien is Roosjeroos stiekem wel een kerel van 43 ofzo.![]()
Er zal wel veel kleine jongentjes op fok zijn die niet graag willen horen dat er meiden zijn die op oudere mannen vallen. Dan voelen zij zich gepasseerd of zoiets... Kinderachtig gedoe en waarschijn één van de redenen waarom sommige meiden op oudere mannen vallen!quote:Op zondag 13 mei 2007 10:42 schreef Rhanna het volgende:
Waarom is Roosje hier het slachtoffer?
Ik moet toegeven: she's got a point!quote:Op zondag 13 mei 2007 10:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vergelijk het met iemand die alleen op hetzelfde geslacht valt. Vraag daar maar eens aan wat iedereen ook steeds aan mij vraagt.
De spijker op zijn kop.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vergelijk het met iemand die alleen op hetzelfde geslacht valt. Vraag daar maar eens aan wat iedereen ook steeds aan mij vraagt.
Maar ik moet mijn hevige gevoels al jaren meedragen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:31 schreef wdn het volgende:
[..]
De spijker op zijn kop.
Maar over 16 jaar ben je ook 30+ en dan kijkt je misschien nog steeds naar mannen van 30+.
Dan zou het zichzelf oplossen en ben je NU nog niet bereid een relatie aan te gaan.
Zo hebben we allemaal wat en er zijn altijd mensen die het slechter hebben dat jij of ik of iedere andere FOK!kerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar ik moet mijn hevige gevoels al jaren meedragen.![]()
Crosspost uit een fossiel topiquequote:Op maandag 13 december 2004 22:34 schreef Lemmiwinks het volgende:
>^_^< Sjeminee, we hadden ook al een hele tijd lang geen leeftijdsverschil-topique gehad.
En och, zoals altijd heb ik nog nooit zo'n opeenstapeling van cliches en hypocrisie gezien. Een gemiddeld sprookjesboek is er niks bij, Peter Pan's strakke onderbroek staat er van te kijken zeg.
Ik zie zelf niet het nut om mijn eigen leeftijdsgroep vol erotische passie te gaan vertegenwoordigen dus laten we dan maar voor een uitgebreide en zo objectief mogelijke analyse van de debaters in dit hetze gaan:
De Tina-Teven: Ik waarborg een uitermate respect voor dit type vrouwen wat zich in de discussie mengt. Jong, naief maar ondertussen uiteraard wel veel meer meegemaakt dan ieder ander, waarmee ze dan ook vaak te koop lopen ondanks dat het meeste allemaal uit een allerhande rommel van damesbladen gehaald is. Gefrustreerd om het feit dat geen enkele heikneuter met een goed stel hersens op deze aandachtzuigende koeien zit te wachten, vuren zij dan ook direct de aanval uit op dezen met als tactiek hetgene waar je de zelfrespecterende man het meest kan kwetsen: Bedprestaties.
Ook al hebben ze nooit het lef (of het geluk) mogen hebben om een jonge adonis in hun hemelbed met teddybeertjes aan te treffen, het zal toch wel niets zijn, want waarom zouden bladen als de Vriendin e.d. in dergelijke mate de avonturen van de legendarische Ben de kalende yogaleraar van 62 zo propaganderen. Ondanks dat God zogenaamd tijdens de stroom van het leven een flinke scheut "levenservaring" heeft toegevoegd, moet ik de eerste nog tegen komen die haar wijsheden niet letterlijk van papier haalt.
De oude bokken: Zij zijnde zeer gevaarlijk, aangezien zij omschreven staan als evenwichtig, rustig, serieus en wijs (of seniel als we de woorden van de "jongentjes" onder ons onder de loep zouden nemen). Verrassend is dan ook het feit dat deze pacifistische wezen en-masse aan komen draven om al hun successen in de meest obscene gedetailleerdheid beschrijven waarbij het testeron er vanaf spat, als vet op aanbakkende hamlappen. Maar vol verblind van liefde nemen de Tina-teven dit testeron natuurlijk wel voor lief, terwijl ze met zachte woordjes de verlegen jongen van 18 afwijzen omdat hij een onstabiele tikkende tijdbom gevuld met hormoontjes is en terroristen als deze jongens natuurlijk altijd gestigmatiseerd moeten worden.
Klinkt allemaal hardstikke leuk, maar wat is dan daadwerkelijk de reden dat deze mannen der mannen nou eigenlijk niet daadwerkelijk bovenaan de voedselketen staan? Omdat zij jaren voorsprong hebben op de groentjes,... in het zo ongelooflijk uit je muil zwammen dat de kardinaal van Macedonie nog liever in een massagebad vol naakte walrussen springt ipv posts met zo'n onzindichtheid te lezen. Leuk geprobeerd, jongens, of moet ik zeggen, mannen? Maar we weten allemaal dat de meeste onder jullie, afgezien van filmsterren dan, je leven sieren met het joggen door het dichtbijzijnde cultuurgrond in een aanstotelijk pak wat zelfs uitgestorven gabbersaurussen hadden uitgekotst en het stiekem op de zolderkamer trekken op zelfontwikkelde foto's van het 14-jarige buurmeisje. Fantasieen over het laatste wilt men wel eens door de war halen wanneer men weer eens een paar firme tikken heeft gehad van Hannie, de zwaarlijvige echtgenote die het al zo zwaar heeft.
Jonge Adonissen: Tsja, sommige mensen hebben alles, of denken dat te hebben. Geen enkel vuiltje aan de lucht: jong, gedreven en vol ambitie. Huppelend op hun gifgroene sneakers naderen ze een op een de opgehemelde Tina-Teef die als een vorstin al deze narren genadeloos op hun plaats wijst. Want immers, het zou toch niet zo maar kunnen dat een vrouw van haar status zou vallen voor infantiele versierpogingen uit het plaatselijke scholieren.com relatie & psychologie subforum? Zeker niet. En vaak heeft de Tina-teef daar ook nog alle reden toe. Veel narren zijn uiteindelijk helemaal niet zo grappig als ze doen blijken.
Integendeel, na hun verlies komen ze hier massaal jammeren en klagen over hoe oneerlijk de wereld wel niet is en hoe zij niet opkunnen tegen de overweldigende mannelijkheid van de Oude Steenbok. Vol verterende passie dagen zij deze dan ook uit tot een duel met hun jeugdige energie razende door hun lijf. Hoe kunnen zij immers verliezen? Simpel, de Oude Bokken die hun tijd nuttiger besteden dan hun bovenlijf te bezweten in een afgeragde Cavello zijn de winnaars van vroeger. De creme de la creme van de Jonge Adonissen uit het verleden. Een koning stoot je immers niet zo maar van de troon af, niet waar? Mocht er 1 van jullie zijn die niet compleet pathetisch is en ook nog is zo scherp is om te zien dat kleine jongetjes groot kunnen worden, dan mag deze zich voorbereiden op een geweldige toekomst. Juist, want ook al weten jullie dit debat te verliezen, dan is er de schrale troost dat je binnen 12-15 jaar de tijd van je leven hebt: Al die Tina-Tefen die je eerst niet zagen staan, kun je nu lekker platvoers helemaal kapotneuken, onder de noemer van "haar de wijsheid van enorme olifantenslurf aan leren" of iets in die trand. En zo kan het verhaaltje voor de verliezer toch nog goed uitpakken, niet waar?
Mocht je dit allemaal niet volgen, dan ga ik nu een paar plaatjes posten van geile oudere mannen. Die doen het altijd wel goed, vult het topique mooi en zal ik vast steunbetuigingen krijgen van de dames.
[afbeelding]
Wat een mooie man
[afbeelding]
Alleen die snor al. Dit moet wel een man met veel levenservaring zijn
[afbeelding]
Dit was een man vol levenskracht en vitaliteit. Als ik vrouw was, zou ik me linearecta door hem laten schuinsmarcheren. Diep respect voor de overleden prins
Dank u allen voor de aandacht en voor de vrijheid van meningsuiting.
Nou, niet huilen. Zo erg is het ook allemaal niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik zei niet 'Dit is het' maar 'Hier heeft het wel wat van weg'.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:02 schreef Ticootje het volgende:
Gef het maar weer een naam... zo kunnen we tenminste ook die weer in een hokje stoppen.
Ik zie er wel herkenning in.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef Cacao het volgende:
Nou, daar voel ik me helemaal niet tot aangesproken hoor
Waar zie je herkenning in dan?? Dat je opzoek bent naar een vaderfiguur, of macht, of geld...? Wil je nu zeggen dat je alleen op oudere mannen valt omdat ze ouder zijn?quote:
hierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Uit welk topic kwam die ene lap tekst eigenlijk?
Ja behalve dan van dat geld (begrijp me niet verkeerd, geld is leuk hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waar zie je herkenning in dan?? Dat je opzoek bent naar een vaderfiguur, of macht, of geld...? Wil je nu zeggen dat je alleen op oudere mannen valt omdat ze ouder zijn?
Tuurlijk kan dat wel. Geld en macht erotiseren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja behalve dan van dat geld (begrijp me niet verkeerd, geld is leuk hoor) want volgens mij kán je niet op iemand vallen vanwege geld, dat lijkt me raar?
(Ik denk dat er genoeg meiden zijn die vallen op iemands geld/status, maar om dat te hebben hoeft een man niet per se ouder te zijn hoor)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja behalve dan van dat geld (begrijp me niet verkeerd, geld is leuk hoor) want volgens mij kán je niet op iemand vallen vanwege geld, dat lijkt me raar?
Ja je hebt inderdaad gelijk, jeetje ik weet eigenlijk niet eens precies hoe het met mij zit?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:29 schreef Cacao het volgende:
[..]
(Ik denk dat er genoeg meiden zijn die vallen op iemands geld/status, maar om dat te hebben hoeft een man niet per se ouder te zijn hoor)
Maar je bent dus wel op zoek naar een vaderfiguur? Ik dacht dat er stond dat dat gerontofili juist gebaseerd was op door iemand aangetrokken worden puur vanwege het oud-zijn, dus juist niet vanwege geld, macht, geborgenheid en vaderfiguur.
het uiterlijk van de man toch? mannelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja je hebt inderdaad gelijk, jeetje ik weet eigenlijk niet eens precies hoe het met mij zit?
Ja en ook het innerlijk, gewoon alles eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:02 schreef SlimShady het volgende:
[..]
het uiterlijk van de man toch? mannelijk.
Dóe er dan wat mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het ook fijn om het er over te hebben enzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dóe er dan wat mee.
Je 'coming out' heb je al lang en breed gehad, maar ondertussen is het hele gebeuren gebaseerd op een fantasiebeeld, en wentel je jezelf liever in een onbegrepen slachtoffersrol, dan gewoon wat te ondernemen.
Ik zie al je posts volstaan met 'ik herken hier wel wat in', 'zo zit het ook bij mij' en meer van zulke opvattingen, maar dat kun je niet weten voordat je in een serieuze relatie met iemand zit, en ook de andere kant ervan ziet. Dán pas kun je zeggen óf en waardoor het iets voor je is.
Nee, nobody's perfect. Zou niet best zijn. Geen lol meer aan danquote:
Je kunt altijd ruzie maken over hoe perfect hij is natuurlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nee, nobody's perfect. Zou niet best zijn. Geen lol meer aan dan
waarover? je hebt geeneens ervaring.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het ook fijn om het er over te hebben enzo.
Maar dan kan je toch nog wel hebben over wat je voelt etc?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef SlimShady het volgende:
[..]
waarover? je hebt geeneens ervaring.
Natuurlijk weet ik wel wat ik voel en waarom? Omdat dat gewoon zo is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef Addict89 het volgende:
Maar weet je dan wel wat je voelt en waarom? Aangezien je eerder zei dat je niet eens weet hoe het eigelijk met jezelf zit.
Of het is gewoon een 1 of ander mengsel bij mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:29 schreef Cacao het volgende:
[..]
(Ik denk dat er genoeg meiden zijn die vallen op iemands geld/status, maar om dat te hebben hoeft een man niet per se ouder te zijn hoor)
Maar je bent dus wel op zoek naar een vaderfiguur? Ik dacht dat er stond dat dat gerontofili juist gebaseerd was op door iemand aangetrokken worden puur vanwege het oud-zijn, dus juist niet vanwege geld, macht, geborgenheid en vaderfiguur.
Mm ik zat er echt over na te denken of het zo is maar ik kom er niet uit, heb je misschien nog meer voorbeelden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:01 schreef Addict89 het volgende:
Wat jij hebt is meer te vergelijken met op een bepaald type vallen dan je geaardheid. Dus bijv. op jongens met zwart haar en blauwe ogen ofzo.
heb je nou al eens op die mannen afgestapt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Mm ik zat er echt over na te denken of het zo is maar ik kom er niet uit, heb je misschien nog meer voorbeelden?Ik heb dat namelijk niet echt van: 'Ik val alleen op mannen met die kleur haar'
Ik heb niet zo'n PM ding dus ik krijg die niet nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
en volgens mij zijn er genoeg mannen die je PMen met onzedelijke voorstellen
Ja het is inderdaad een gevoel, je voelt gewoon wat je voelt, en waarom dat is? Als iemand me dat ff kan uitleggen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef chatter het volgende:
Zoals het al een paar keer is gezegd, is het gevoelsmatig, het wel of niet aangetrokken voelen tot iemand die ouder is, of in mijn geval het niet aangetrokken voelen tot iemand die zo jong is.
Ik wou dat ik het kon uitleggen, maar een gevoel is vaak wat lastig uit te leggen, vind ik zelf.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad een gevoel, je voelt gewoon wat je voelt, en waarom dat is? Als iemand me dat ff kan uitleggen?![]()
True , so true.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:32 schreef chatter het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het kon uitleggen, maar een gevoel is vaak wat lastig uit te leggen, vind ik zelf.
alle fokkers hebben een PMquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n PM ding dus ik krijg die niet nee.![]()
Maar je wel of niet aangetrokken tot iemand voelen is toch niet afhankelijk van dat nummertje. Het wel of niet aangetrokken voelen tot iemand is inderdaad gevoelsmatig, maar niet leeftijdsgebonden. En daarom vind ik het ook zo apart om te zeggen dat je alleen op oudere mannen valt. Of dat je niet op jongere meisjes valt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef chatter het volgende:
Zoals het al een paar keer is gezegd, is het gevoelsmatig, het wel of niet aangetrokken voelen tot iemand die ouder is, of in mijn geval het niet aangetrokken voelen tot iemand die zo jong is.
Dat is ook gewoon raar om te zeggen. Ik vind donkere ogen heel mooi. Mijn eigen man heeft toevallig lichte ogen. dus het is raar om te zeggen dat je alleen hierop valt of niet. Het gaat om de persoon.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:52 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Maar je wel of niet aangetrokken tot iemand voelen is toch niet afhankelijk van dat nummertje. Het wel of niet aangetrokken voelen tot iemand is inderdaad gevoelsmatig, maar niet leeftijdsgebonden. En daarom vind ik het ook zo apart om te zeggen dat je alleen op oudere mannen valt. Of dat je niet op jongere meisjes valt.
pff, ik verdien meer dan mijn man...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:46 schreef Originele_Naam het volgende:
golddiggers
bij 99% van de gevallen verdient de man meer en is de vrouw uit op zijn geld, jij hebt gewoon een oude sjonnie aan de haak geslagen en verdient meer dan hijquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
pff, ik verdien meer dan mijn man...
Inderdaad, wat een goldiggerEen lekker jong wijf met een goed salaris. Ik ga er meteen iets van zeggen.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:13 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
bij 99% van de gevallen verdient de man meer en is de vrouw uit op zijn geld, jij hebt gewoon een oude sjonnie aan de haak geslagen en verdient meer dan hij
Dus is hij een golddiggahquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:16 schreef Addict89 het volgende:
Wat een onzin zeg. Op dit moment verdient mijn vriend meer dan ik (niet dat dat moeilijk is, aangezien ik nog studeer) maar ik vraag echt geen geld aan hem en neem het ook meestal niet aan als hij aanbiedt om dingen te betalen. Het kan me ook echt niets schelen hoeveel geld hij heeft. En ik weet nu al dat ik over een paar jaar meer verdien dan hij.
Verrek, zo heb ik het nog nooit bekeken. Ik wil ook wel eerder met pensioenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Ja, dat is het....
Conclusie:
Oudere mannen die op jongere vrouwen vallen zijn golddiggers. Omdat ze weten dat ze in de toekomst meer gaan verdienen en dan kunnen ze eerder met pensioen.
Ja nu komt de aap uit de mouw.. En wij maar danken dat we aantrekkelijk zijn, maar het is gewoon voor het geld...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef RiLo het volgende:
[..]
Verrek, zo heb ik het nog nooit bekeken. Ik wil ook wel eerder met pensioen
En mijn rolstoel duwenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar wij moeten werken voor het pensioen!
Je kan tever gaan hequote:
Ja maar het is dan ook een topic van niets.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:41 schreef Originele_Naam het volgende:
tjonge jonge het topic gaat egt de verkeerde kant op
Ach, op zich niets mis met het topic, alleen dat theoretisch geleuter...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar het is dan ook een topic van niets.
Maar als je nou alleen die kracht bij oudere mannen hebt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:52 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Maar je wel of niet aangetrokken tot iemand voelen is toch niet afhankelijk van dat nummertje. Het wel of niet aangetrokken voelen tot iemand is inderdaad gevoelsmatig, maar niet leeftijdsgebonden. En daarom vind ik het ook zo apart om te zeggen dat je alleen op oudere mannen valt. Of dat je niet op jongere meisjes valt.
Ja inderdaad, je hebt weleens van die topics waar iedereen zijn ideaal persoon omschijft maar ik kan dat gewoon niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon raar om te zeggen. Ik vind donkere ogen heel mooi. Mijn eigen man heeft toevallig lichte ogen. dus het is raar om te zeggen dat je alleen hierop valt of niet. Het gaat om de persoon.
De eerste indruk is natuurlijk het uiterlijk, maar het innerlijk is minstens zo belangrijk.
Ja dat is het!!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Ja, dat is het....
Conclusie:
Oudere mannen die op jongere vrouwen vallen zijn golddiggers. Omdat ze weten dat ze in de toekomst meer gaan verdienen en dan kunnen ze eerder met pensioen.
en erfenis, en huis, en bankrekening.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja dat is het!!!!
Oh en voor vrouwen zit er nog een leuke: die man sterft eerder en dus kan ze sneller genieten van de levensverzekering!!!!
Ja ik had hem gisteravond geinstalleerd alleen ik merk het nog niet hoor van die PMen met onzedelijke voorstellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
alle fokkers hebben een PM
check dat envelopje helemaal hierbovenin... naast "dev"
Ik doelde op dit berichtje:quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:30 schreef Dirk_D-H het volgende:
je wil onzedelijk?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
en volgens mij zijn er genoeg mannen die je PMen met onzedelijke voorstellen
Whaha dat zal wel meevallen hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:36 schreef RiLo het volgende:
En voordat roosjeroosje1988 'boeh' kan roepen zit opeens haar inbox vol met +300 berichten van verstokte oude fokvrijgezellen
ja maar niet op Fok!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zouden er meisjes zijn die dezelfde smaak zeg maar hebben als ik?
dat hoor ik mijn vrouw ook altijd zeggenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:39 schreef Ticootje het volgende:
Wat is leeftijd nu helemaal??
Het gaat er toch om dat je van de persoon houdt? Mijn man is 18 jaar ouder..so what?! Meestal ben ik degene die zich het oudste gedraagt.
Maar het slaat dan ook werkelijk nergens op. Je valt op een persoon, niet op iemands leeftijd. En als ze er nog nooit ervaring mee heeft gehad, dan slaat het al helemáál nergens op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:47 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat roosje er geen ervaring mee heeft en toch zeker weet dat ze alleen voor oudere mannen gaat vind ik ook een beetje vreemd. Maar veel mensen hebben een bepaalde voorkeur die niet zo gemakkelijk te verklaren is. Maar mischien als ze er ervaring mee heeft wil ze helemaal geen oudere man meer.
Bedoel je dan het soort ouderen wat eigenljik altijd kind is gebleven? (no offense meant, ik ben er 1 van)quote:Op maandag 25 juni 2007 15:29 schreef Nick-Name- het volgende:
Kan roosje gerust stellen, dat ik weet dat er genoeg jonge vrouwen op oudere mannen vallen. Wat wel opvalt is dat die mannen dan wel een bepaalde fitheid moet uitstralen.
ja duh. Hoeven geen rollatorlopende ouwe mannen nee.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:29 schreef Nick-Name- het volgende:
Kan roosje gerust stellen, dat ik weet dat er genoeg jonge vrouwen op oudere mannen vallen. Wat wel opvalt is dat die mannen dan wel een bepaalde fitheid moet uitstralen.
Psies, je kunt soms niet duidelijk genoeg zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja duh. Hoeven geen rollatorlopende ouwe mannen nee.Of hangbuiken of zich ook echt oud voordoen. Want dan is voor mij ook snel de kous af
![]()
Niet handigquote:Op zondag 8 juli 2007 19:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja ik val exclusief op oudere mannen.Ik denk dat het gewoon in je genen zit. Want waarom val je waarop je valt? De gevoelens die ze soms in mij opwekken, heb ik ook alleen bij hun. Het is gewoon zo, ik werd niet op een dag wakker met het idee: 'En vanaf vandaag ben ik zo.'
![]()
Nee ik heb nog nooit een relatie gehad, ik weet het trouwens al sinds m'n 11de ofzo, nouja zeg maar aan het begin van de middelbare school. Alle meisjes hebben het dan altijd over 'jongens' en je hoorde altijd van die verhalen maar mij deed het gewoon niks. Ik kan ze natuurlijk wel aardig vinden maar ik heb al die gevoelens er dan gewoon niet bij.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet handig.
Ik viel op m'n 16e al op 30+ en dat was erg frustrerend. Ik snapte wel dat iemand van 30+ geen interesse heeft in een meisje van 16, maar toch... Nu ik zelf ouder word, wordt het wel minder lastig trouwens. Heb jij wel eens een relatie gehad met een oudere man? En op welke leeftijd val je eigenlijk?.
ja maar toch weet je nooit op wie de volgende keer valt... Lijkt mij. Zelf val ik ook op wat oudere mannenquote:Op zondag 8 juli 2007 21:13 schreef SlimShady het volgende:
maar daar voelt ze niks voor. ze wil een rijpe man.
Daarom ook mijn vraag aan roosjeroosje1988.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja maar toch weet je nooit op wie de volgende keer valt... Lijkt mij. Zelf val ik ook op wat oudere mannenMaar sluit op zich ook niks uit. Je weet maar nooit bij wie de vonk uiteindelijk nog es een keer gaat overslaan right? Want in the end draait het toch om de persoon zelf en niet om de leeftijd.
Kijk ik kan dan wel denken van die lijkt me aardig, maar al die gevoelens zal ik er gewoon niet bij krijgen.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:09 schreef chatter het volgende:
Je bent best nog wel jong. De bloei van je leven moet zelfs nog beginnen.
Volgende week loopt er een jongen van een jaar of 20, 21langs je heen, jullie kijken elkaar aan, lopen alle twee elkaar na te kijken, ...
Denk je niet dat zoiets ook zou kunnen gebeuren ?
Of zou je dat eerder hebben, als ik er zou lopen, in plaats van die jongen van 20, 21 jaar ?
Ik hoop wel, dat je die mogelijkheid niet helemaal hebt uitgesloten, want de kans bestaat natuurlijk altijd, dat er op dit moment een jongen van jouw eigen leeftijd misschien wel helemaal smoorverliefd op je is.
Of blokkeer je jezelf helemaal voor die mogelijkheid ?
Dat valt nooit uit te sluiten.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja maar toch weet je nooit op wie de volgende keer valt... Lijkt mij. Zelf val ik ook op wat oudere mannenMaar sluit op zich ook niks uit. Je weet maar nooit bij wie de vonk uiteindelijk nog es een keer gaat overslaan right? Want in the end draait het toch om de persoon zelf en niet om de leeftijd.
Dat leeftijdsverschil vind ik heel erg meevallen.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:23 schreef chatter het volgende:
Ze waren namelijk rond de 22 en ik was toen al een 30'er.
En het overkomt me nu nog.
En toch weet ik het niet, wel of niet doen.
ja precies.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:30 schreef meta4 het volgende:
[..]
Dat valt nooit uit te sluiten.
Je moet jezelf altijd openstellen voor andere invloeden.
Anders beperk je jezelf uiteindelijk onbewust in het leven.
Er zijn echter vaak bepaalde kenmerken en eigenschappen, die je graag in een (levens)partner ziet.
In het geval van de meeste in dit topic, komen deze het beste bij een oudere man tot hun recht.
Vele manieren van doen, zijn wel aan je leeftijd gelieerd.
Zoals de pubertijd ook bepaalde gedragingen met zich meebrengt.
Niet alle pubers zijn en gedragen zich het zelfde, maar onderling hebben ze toch heel wat gemeen.
Hetzelfde geldt voor andere leeftijdscategorieen.
Als veel van deze typerende kenmerken je niet bevallen, is het logisch dat er in de eerste instantie gesproken wordt over een uitgesloten kwestie.
Dan heb je het wellicht toch niet zo goed gelezenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja precies.Leeftijd zegt niks eigenlijk. Iemand van 25 kan zich als een ouwe lul voordoen terwijl iemand van 50 het tegenovergestelde kan zijn.
Edit: als je t nou puur over uiterlijk hebt dan zijn het wel echt de oudere mannen waar ik op val![]()
ja ok, dat bedoelde ik dan eigenlijk ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:50 schreef meta4 het volgende:
[..]
Dan heb je het wellicht toch niet zo goed gelezen![]()
Zijn en voordoen zijn twee compleet verschillende dingen.
Zoals ik al zei, zitten er aan elke leeftijdscategorie/levensperiode bepaalde typerende kenmerken/eigenschappen vast.
Dat maakt, waarom bepaalde mensen voortdurend blijven terugvallen op de leeftijdscategorie in kwestie.
Het zou kunnen zijn dat je uiteindelijk een jonger iemand ontmoet, waar je helemaal gek op bent.
Niet omdat het een twintiger is, die de mentaliteit van een vijftiger captiveerd.
Want een twintiger, zal nooit een vijftiger zijn.
Maar omdat je hem zo liefhebt, dat je over die -eerder gemeden- eigenschappen heenkijkt.
Dus iemand ban jouj leeftijd vind je leuk, maar je weigert hem/haar omdat hij/zij te jong is...dat kan toch nooit als jullie evenoud zijn. Maar zoveel boeit leeftijd niet...alhoewel 10 jaar verschil toch wel erg veel is...quote:Op maandag 9 juli 2007 10:26 schreef katerwater het volgende:
Komt er een jongen van 24 roosjeroosje de hand vragen.
rr: "Nee, sorry, je bent te jong"
![]()
Als iemand je leuk vindt van je eigen leeftijd en hij vraagt je uit, ga je hem dan weigeren omdat hij te jong is?
hoezo kan dat niet? En 10 jaar al veel???quote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef dude_flipper12 het volgende:
[..]
Dus iemand ban jouj leeftijd vind je leuk, maar je weigert hem/haar omdat hij/zij te jong is...dat kan toch nooit als jullie evenoud zijn. Maar zoveel boeit leeftijd niet...alhoewel 10 jaar verschil toch wel erg veel is...
Wat voor eigenschappen dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:50 schreef meta4 het volgende:
[..]
Dan heb je het wellicht toch niet zo goed gelezen![]()
Zijn en voordoen zijn twee compleet verschillende dingen.
Zoals ik al zei, zitten er aan elke leeftijdscategorie/levensperiode bepaalde typerende kenmerken/eigenschappen vast.
Dat maakt, waarom bepaalde mensen voortdurend blijven terugvallen op de leeftijdscategorie in kwestie.
Het zou kunnen zijn dat je uiteindelijk een jonger iemand ontmoet, waar je helemaal gek op bent.
Niet omdat het een twintiger is, die de mentaliteit van een vijftiger captiveerd.
Want een twintiger, zal nooit een vijftiger zijn.
Maar omdat je hem zo liefhebt, dat je over die -eerder gemeden- eigenschappen heenkijkt.
Persoonlijk, zou ik hem niet weigeren als hij potentie uit zou stralen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:26 schreef katerwater het volgende:
Komt er een jongen van 24 roosjeroosje de hand vragen.
rr: "Nee, sorry, je bent te jong"
![]()
Als iemand je leuk vindt van je eigen leeftijd en hij vraagt je uit, ga je hem dan weigeren omdat hij te jong is?
Omdat ze graag oude mannen pijpt.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:42 schreef Rhanna het volgende:
Waarom is Roosje hier het slachtoffer?
quote:
Maar zit een rijpe en dus ver ontwikkelde man wel te wachten op een meisje dat gek is op Bassie en Adriaan en Samson en Gert?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee die persoonlijk niet voor mij, alhoewel die laatste wel geweldig is in B&A.![]()
![]()
Wat maakt dat nou uit. Je hoeft het daar toch niet over te hebben?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar zit een rijpe en dus ver ontwikkelde man wel te wachten op een meisje dat gek is op Bassie en Adriaan en Samson en Gert?![]()
Lijkt me wel als je met iemand een relatie begint dat dingen als hobbies toch boven tafel komen .quote:Op maandag 9 juli 2007 17:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit. Je hoeft het daar toch niet over te hebben?
En die de volledige Ernst, Bobbie en de rest collectie in huis heeft.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:25 schreef Canisfire het volgende:
Lijkt me wel als je met iemand een relatie begint dat dingen als hobbies toch boven tafel komen .
En ik zie een rijke oudere zakenman nou niet gelijk voor iemand gaan die kwijlt bij Bassie en Adriaan![]()
ff bril opzetten, oudere manquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb die tekst een paar keer goed bekeken maar eenvoudig is het niet zeg.
Zoveel mensen vinden dat leuk. En zoals ik al zei, je hoeft daar toch geen gesprek over te hebben?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Lijkt me wel als je met iemand een relatie begint dat dingen als hobbies toch boven tafel komen .
En ik zie een rijke oudere zakenman nou niet gelijk voor iemand gaan die kwijlt bij Bassie en Adriaan![]()
Maar het kan wel een turn off zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Zoveel mensen vinden dat leuk. En zoals ik al zei, je hoeft daar toch geen gesprek over te hebben?
Daar heb je inderdaad een punt.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:47 schreef Inekris het volgende:
Nou bassie en adriaan niet, maar Gert en Samson mag ik graag naar kijken. (For that matter, ook wel naar Teletubbies). Het zijn eigenlijk wat kinderachtige reacties vinden jullie niet? Roos legt een serieuze vraag neer, maar het aantal serieuze antwoorden is nog minder dan gemiddeld. Welbewschouwd heeft Roos, gelet op het pubergehalte van de antwoorden, wellicht een punt met oudere mannen?
Je wil graag kinderseries maken. Je bent een moederfiguur en zoekt daarom een vaderfiguur. Omdat niemand van jouw leeftijd een vaderfiguur is, zoek je het een stuk ouder; vooral om je ouders te kopieren, omdat je van hun goed kent wat het is om een moeder en vaderfiguur te zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben gewoon geinteresseerd in sommige producties. Het liefst zou ik er zelf mee willen werken. Het hoeft toch niet meteen te betekenen dat als je in zoiets geinterreseerd bent je verstandelijk beperkt bent? Dat snáp je toch wel? Jij bent echt typisch zo'n kortzichtig en oppervlakkig persoon, gatverdamme. 'Jij houd van dit dus jij bent zo.'![]()
Omdat ik niet zo'n standaard fotoboek heb? Moet je nou echt persè een standaard schaap zijn om serieus genomen te worden?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:44 schreef meta4 het volgende:
Bij nader inzien, en de topicmaakster haar fotoboek te hebben bekeken
vraag ik mij af in welke mate ik dit topic eigenlijk serieus kan nemen.
Vooral omdat er met termen als gerontofilie -onder het puberale gemompel door- geslingerd wordt.
![]()
Waar slaat dit nou weer op? Ik ben helemaal geen moederfiguur.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Je wil graag kinderseries maken. Je bent een moederfiguur en zoekt daarom een vaderfiguur. Omdat niemand van jouw leeftijd een vaderfiguur is, zoek je het een stuk ouder; vooral om je ouders te kopieren, omdat je van hun goed kent wat het is om een moeder en vaderfiguur te zijn.
Deze kort door de bocht post werd u aangeboden door speknek. All rights reserved.
Nee, maar het is slechts een stukje in het geheel. Face it, de gemiddelde 35-jarige zal hoogstens Studio 100 bewonderen om het feit dat ze marketingtechnisch goed bezig zijn en een potentiele goudmijn qua doelgroep hebben aangeboord. Aan komen zetten met een muzieksmaak die niet verder reikt dan datzelfde Studio 100 (andere gekkigheid even voor het gemak erbij denken. Bassie en Adriaan en zulks) doet niet bepaald wonderen, dan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n standaard fotoboek heb? Moet je nou echt persè een standaard schaap zijn om serieus genomen te worden?
Hap eens niet zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Ik ben helemaal geen moederfiguur.
Wat is er mis met mijn muzieksmaak? Maar goed, het is niet verplicht om er naar te luisteren op mijn profiel. Maar kunnen we mijn interesses er niet buiten laten? Daar gaat dit topic ook helemaal niet over. Ik vind het vervelend dat dat er tussen komt te zitten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee, maar het is slechts een stukje in het geheel. Face it, de gemiddelde 35-jarige zal hoogstens Studio 100 bewonderen om het feit dat ze marketingtechnisch goed bezig zijn en een potentiele goudmijn qua doelgroep hebben aangeboord. Aan komen zetten met een muzieksmaak die niet verder reikt dan datzelfde Studio 100 (andere gekkigheid even voor het gemak erbij denken. Bassie en Adriaan en zulks) doet niet bepaald wonderen, dan.
Ik zie mezelf helemaal niet als een uniek felgekleurd sneeuwvlokje. Ik probeer gewoon mezelf te zijn, wat erg moeilijk is als je dan niet geaccepteerd en niet serieus genomen wordt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dát is het punt dat mensen over proberen te brengen. Heeft niks met een 'standaard schaap' zijn te maken. Als jij jezelf graag ziet als een uniek felgekleurd sneeuwvlokje: be my guest. Maakt het alleen dat het moeilijker is om er serieus op in te gaan voor de meesten, de internet white knights hier buiten beschouwing gelaten, omdat de kans per post groter wordt dat het bij gefantaseer blijft, in plaats van daadwerkelijke ervaringen op dat gebied.
We kunnen het toch ook gewoon over het onderwerp blijven hebben? Ik wil namelijk wel graag weten of er meisjes zijn zoals ik etc.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Want hoe lang geleden werd er gevraagd of je al wat had ondernomen? En hoeveel is er ondertussen gebeurd?
Je interesses hebben er in die mate mee te maken dat die niet geheel onbelangrijk zijn bij het aanknopen van een relatiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn muzieksmaak? Maar goed, het is niet verplicht om er naar te luisteren op mijn profiel. Maar kunnen we mijn interesses er niet buiten laten? Daar gaat dit topic ook helemaal niet over. Ik vind het vervelend dat dat er tussen komt te zitten.
[..]
Hoe zie jij het dan voor je? Een eerste date met iemand die je ziet zitten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn muzieksmaak? Maar goed, het is niet verplicht om er naar te luisteren op mijn profiel. Maar kunnen we mijn interesses er niet buiten laten? Daar gaat dit topic ook helemaal niet over. Ik vind het vervelend dat dat er tussen komt te zitten.
Ik heb eigenlijk meer iets van dat zie ik dan wel... We hoeven het niet over mijn zogehete kinderdoelgroep interesses te gaan hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hoe zie jij het dan voor je? Een eerste date met iemand die je ziet zitten?
Waar heb je het over, wat vertel je, wat doen jullie, hoe ziet die avond eruit?
Ben benieuwd.
Zeg ik toch, roosjeroosje is een sneue ouwe pedo die zo bakvisjes hoopt aan te trekken die op oudere mannen vallen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:44 schreef meta4 het volgende:
Bij nader inzien, en de topicmaakster haar fotoboek te hebben bekeken
vraag ik mij af in welke mate ik dit topic eigenlijk serieus kan nemen.
Vooral omdat er met termen als gerontofilie -onder het puberale gemompel door- geslingerd wordt.
![]()
nah, zou wel briljant zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef Manono het volgende:
[..]
Zeg ik toch, roosjeroosje is gewoon een sneue ouwe pedo die op deze manier bakvisjes hoopt aan te trekken die op oudere mannen vallen.![]()
Met een oudere man, dusquote:Op maandag 9 juli 2007 17:27 schreef Copycat het volgende:
Welke raakvlakken denk je eigenlijk wel te hebben, Roosje?
Sterker, er zijn zat mensen van onze leeftijd (40+ dus) die nog kinderachtiger zijn dan de meeste reageerders hier. (Overigens ken ik ook weer mensen die op Roos haar leeftijd die meer levenservaring hadden, dan menigeen in een leven opdoet. Het is makkelijk oordelen achter een schermquote:Op maandag 9 juli 2007 20:37 schreef chatter het volgende:
[..]
Ok, ze heeft nog weinig levenservaring, maar er zijn zat mensen van mijn leeftijd (40+) die de zelfde levenservaring als Roos.
Nee, dat hoeft helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n standaard fotoboek heb? Moet je nou echt persè een standaard schaap zijn om serieus genomen te worden?
Tjsa, sommige relaties zijn natuurlijk niet gebaseerd op dit gegeven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je interesses hebben er in die mate mee te maken dat die niet geheel onbelangrijk zijn bij het aanknopen van een relatie
Ik zou bijvoorbeeld niet echt kunnen levellen, als 32-jarige, met een vriendje dat het liefst naar K3 luistert en naar Tiktak kijkt, dat is meer iets voor mijn zoontje.
Op gelijk niveau kunnen communiceren lijkt me toch wel zo fijn.
Je zou zo eens gelijk kunnen hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef katerwater het volgende:
[..]
Soms is het meer iets van "ik heb iets wat jij wilt en niet hebt", en omgekeerd. In dit geval dus volwassenheid.
Das leuk om verliefd te kunnen worden, of misschien een nachtje flink rampetampen, maar alleen met die eigenschappen bouw je geen langdurige relatie op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kijk het is ook een chemie en aantrekkingskracht.
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:59 schreef Inekris het volgende:
[..]
Roos, mag ik even vragen krijg jij nou antwoord op jou vraag?
Shit, concurrentie. Dat was de reden dat ik dit topic las.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef Manono het volgende:
[..]
Zeg ik toch, roosjeroosje is een sneue ouwe pedo die zo bakvisjes hoopt aan te trekken die op oudere mannen vallen.![]()
Je opent het topic, op zoek naar meisjes met dezelfde gevoelens toch?quote:
En andersom is het wel begrijpelijk?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:55 schreef SeLang het volgende:
Ik begrijp er ook niks van waarom sommige vrouwen op relatief jonge mannen vallen. Dat zijn nog van die broekies die niks weten. Gewoon heel erg oninteressant. Volkomen logisch dat vrouwen een oudere man willen
Ja tuurlijk lekker makkelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 16:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
En andersom is het wel begrijpelijk?
Mannen die op jongere meisjes vallen, of er nu een grote kloof qua belevingswereld zit of niet?
Ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:53 schreef Inekris het volgende:
[..]
Je opent het topic, op zoek naar meisjes met dezelfde gevoelens toch?
Nee.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
btw Roosje heb je al eens iets met een oudere man gehad?
Verder relaties ?quote:
Nog nooit gezoent geneukt of zelfs maar iets van liefde gehad van een mannenlijk persoon anders dan op een vriendschappelijke of familieband manier?quote:
Nee.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nog nooit gezoent geneukt of zelfs maar iets van liefde gehad van een mannenlijk persoon anders dan op een vriendschappelijke of familieband manier?
Heb je asperger?quote:
Werkt je msn al weer?quote:
Ik voeg je weer toe okequote:Op zondag 15 juli 2007 18:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet zo eten, als ik binnenkort mijn eigen computer heb dan kom ik er vaker op.
Zou er eigenlijk een naam voor bestaan? Ik vraag me dat al heel lang af en ik kom niet verder dan 'gerontofilie'.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef henkway het volgende:
ik ben 40 plus en ik weet dat sommige meisjes dat echt zoeken en ook echt verliefd worden, daar had ik vroeger nooit.
Is heel apart, meisjes van 18 en 20 jaar. en echt op slag en ik zelf ook eigenlijk, ik denk dat je t type man daarvoor moet zijn en een bepaald type meisje.
En het gekke is dat je dat dan allebei gelijk weet, en kl*te is je kunt er eigenlijk niet veel mee.
nou ik denk het niet, vriendinnetjes van nichtjes en zo.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk een naam voor bestaan? Ik vraag me dat al heel lang af en ik kom niet verder dan 'gerontofilie'.
het zijn toch wel meerderjarige meisjes hè? En wat spreekt jou aan in die meisjes?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef henkway het volgende:
[..]
nou ik denk het niet, vriendinnetjes van nichtjes en zo.
op slag en dan slaat echt de vonk over
niks het initiatief komt van die meisjes, aankijken en zo.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het zijn toch wel meerderjarige meisjes hè? En wat spreekt jou aan in die meisjes?.
Nee maar ik bedoel dat er misschien iets op het internet over staat, en als het een naam heeft zoekt het natuurlijk makkelijker.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:06 schreef Viking84 het volgende:
moet er een naam voor bestaan? Net alsof het een afwijking / ziekte is ofzo.
ja idd...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:06 schreef Viking84 het volgende:
moet er een naam voor bestaan? Net alsof het een afwijking / ziekte is ofzo.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:10 schreef henkway het volgende:
[..]
niks het initiatief komt van die meisjes, aankijken en zo.
Ik heb er nooit wat mee gedaan, maar ik herken het wel.
Dat zou kunnen ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik betwijfel zeer dat je hierin ook maar enigzins verschilt van een gemiddelde andere man.
Kom hier maar op terug, wanneer je minstens een relatie achter de rug hebtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kijk het is ook een chemie en aantrekkingskracht. Ik heb er niet bewust voor gekozen om op oude mannen te gaan vallen maar ben er gewoon ooit achter gekomen. Net als dat je er ook (maar wel eerder als het goed is) achter komt of je rechtshandig bent.
Een verhouding??? Moet het dan ook nog eens om een getrouwde kerel gaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:26 schreef meta4 het volgende:
[..]
Kom hier maar op terug, wanneer je minstens een verhouding achter de rug hebt![]()
![]()
Hoe je het ook wendt of keert, praatjes vullen geen gaatjes.
Nee, dat was zeker niet wat ik bedoelde. Schreef het snel op, en vergiste mij in de term.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef RiLo het volgende:
[..]
Een verhouding??? Moet het dan ook nog eens om een getrouwde kerel gaan?
Het is toch niet verboden om het er over te hebben als je geen ervaring hebt?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:26 schreef meta4 het volgende:
[..]
Kom hier maar op terug, wanneer je minstens een relatie achter de rug hebt![]()
![]()
Hoe je het ook wendt of keert, praatjes vullen geen gaatjes.
Ik vind vrouwen van eind 20 woest aantrekkelijk. Meiden van rond de 20 zitten allen vol in hun experimentele fase. Ik ben daar zo al een beetje voorbij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:27 schreef La_Vita het volgende:
Ik vind knappe kerels van eind 20 vaak woest aantrekkelijk. Veel meer dan knappe kerels van mijn leeftijd. Maarja ik hou het toch maar bij m'n eigen leeftijd, stuk reeler![]()
En je benttt... 16? 54?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:00 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen van eind 20 woest aantrekkelijk. Meiden van rond de 20 zitten allen vol in hun experimentele fase. Ik ben daar zo al een beetje voorbij.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef GM het volgende:
[...] Wat mij betreft ligt de kanaaltunnel er al en hoeft ie niet nog een keer opnieuw geboord te worden.
Iets oudere vrouwen hebben ook meer ervaring dan een meisje van 19. Dat maakt de seks ook beter, niet?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef GM het volgende:
Oudere mannen zijn gewoon beter in bed dan een broekie van begin 20. Ervaring weegt ruimschoots op tegen uithoudingsvermogen.
My thoughts exactly zei de lurksterquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:19 schreef yvonne het volgende:
Christ, loopt deze ongein nou nog?!
Mjah, wat je daar zegt zit wat in.... De meeste van m'n vrienden zijn ongeveer 10 jaar jonger dan ik en als we lol aan het maken zijn merk je dat leeftijdsverschil ook niet echt, dus zal dat met relaties waarschijnlijk ook wel zo zijn (natuurlijk zullen er wel wat verschillen zijn, maar afhankelijk hoe beiden daar tegen aan kijken hoeft dat niet al te problematisch zijn, geen enkele partner is hetzelfde als jij (en gelukkig maar, dat zou saai zijn). Het is die "klik" waar het om gaat, toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:50 schreef Rosella het volgende:
[..]
My thoughts exactly zei de lurkster
Okee, mijn vriend is een stuk ouder dan ik (>10 jaar verschil), maar het is echt niet zo "anders". Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben gek op 'm, maar het is echt niet spectaculair anders dan mijn vorige relaties. Sterker nog, ik ben me nauwelijks bewust van het feit dat hij ouder is. Alsof iemand totaal gedefinieerd wordt door zijn/haar leeftijd.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar wanneer je ongeveer zo oud bent als Roosje is een relatie met iemand die een stuk ouder natuurlijk wel anders dan met een leeftijdsgenoot. Die man werkt fulltime, heeft een huis, auto, geld zat, geen zin om nog wild te gaan stappen etc. En jij studeert, zit op een klein kamertje in een studentenstad vol uitgaansgelegenheden of woont zelfs nog thuis. Dat hoeft niet iets negatiefs te zijn, maar het is wel anders dan een relatie met een leeftijdsgenoot.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:50 schreef Rosella het volgende:
[..]
My thoughts exactly zei de lurkster
Okee, mijn vriend is een stuk ouder dan ik (>10 jaar verschil), maar het is echt niet zo "anders". Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben gek op 'm, maar het is echt niet spectaculair anders dan mijn vorige relaties. Sterker nog, ik ben me nauwelijks bewust van het feit dat hij ouder is. Alsof iemand totaal gedefinieerd wordt door zijn/haar leeftijd.
Vind ik niet, ze heeft het of niet (aanleg ofzo)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:08 schreef katerwater het volgende:
Iets oudere vrouwen hebben ook meer ervaring dan een meisje van 19. Dat maakt de seks ook beter, niet?
Juist ik had eens een vrouwelijks collega en die had het in de pauze altijd over pijpenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:50 schreef Italo het volgende:
[..]
Vind ik niet, ze heeft het of niet (aanleg ofzo)![]()
Als de cliché's op zouden gaan, ja, dan heb je gelijk. Maar dat is nu juist het punt dat ik probeer te maken: iemand wordt niet gedefinieerd door zijn/haar leeftijd. Ik ben wel iets ouder dan Roosje, en ja, mijn vriend heeft een huis/baan/auto, en ja, ik studeer nog (woon wel zelfstandig), maar tegelijk houden we allebei in gelijke mate van stappen en is hij niet het huisje, boompje, beestje type (en ik ook niet!). Ik ben ook op een leeftijd dat ik iemand van mijn eigen leeftijd zou kunnen treffen die al een echte huismus is geworden en dat zou dan niet klikken. Het gaat gewoon om het karakter/instelling van de persoon in kwestie, niet zozeer om de leeftijd. Natuurlijk heb je bij een groter leeftijdsverschil wel een iets grotere kans dat het niet matcht, maar het wordt in dit onderwerp zo zwart/wit gesteld, als in "Ik val alleen maar op oudere mannen" en "Een relatie met zo'n groot leeftijdsverschil werkt nooooooit!" Een relatie is tussen 2 personen, niet tussen 2 leeftijden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:43 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar wanneer je ongeveer zo oud bent als Roosje is een relatie met iemand die een stuk ouder natuurlijk wel anders dan met een leeftijdsgenoot. Die man werkt fulltime, heeft een huis, auto, geld zat, geen zin om nog wild te gaan stappen etc. En jij studeert, zit op een klein kamertje in een studentenstad vol uitgaansgelegenheden of woont zelfs nog thuis. Dat hoeft niet iets negatiefs te zijn, maar het is wel anders dan een relatie met een leeftijdsgenoot.
Je bedoelt het Ik-wil-een-vader-waarmee-ik-wel-kan-praten syndroom?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Meiden die op oudere mannen vallen!
Ik zoek meisjes die hetzelfde hebben als ik, reageer dan dus hier.![]()
Ik bedoel het Meisjes-die-op-oudere-mannen-vallen syndroom.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef WrineX-Joske het volgende:
[..]
Je bedoelt het Ik-wil-een-vader-waarmee-ik-wel-kan-praten syndroom?
Uit Wikipedia:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik bedoel het Meisjes-die-op-oudere-mannen-vallen syndroom.
Aangezien jij de eerste bent (hier) en dat er nog geen betere naam voor is zou het het RoosjeRoosje1988 syndroom wordenquote:In de Nederlandstalige medische literatuur geldt de conventie dat een syndroom de naam "syndroom van xxx" krijgt als het is genoemd naar de ontdekker of eerste beschrijver. Als de aandoening door meerdere personen is beschreven, worden de namen gescheiden door een streepje. Voorbeelden: syndroom van Klinefelter, syndroom van Prader-Willi, syndroom van Smith-Lemli-Opitz.
Haha.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:29 schreef RiLo het volgende:
[..]
Uit Wikipedia:
[..]
Aangezien jij de eerste bent (hier) en dat er nog geen betere naam voor is zou het het RoosjeRoosje1988 syndroom worden
Mijn man is 18 jaar ouder. Ik kan niet zeggen dat ik hem als een vaderfiguur zie (wel voor zn dochter natuurlijk). En het verhaal van een verstoorde relatie met mijn vader herken ik mezelf ook niet in.quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:48 schreef Lofn het volgende:
Als meisjes op jonge leeftijd behoefte hebben aan een oudere man kan het heel goed met een vader/opa complex te maken hebben.
Je hebt ook (oudere)vrouwen die vallen op oudere mannen en meestal als je gaat kijken hebben ook die vrouwen een verstoorde vader/opa relatie.
Ik spreek hier over minstens 10 jaar leeftijdsverschil.
Kernwoorden, rijper, ervaren, gesetteld.
Zou je hier kunnen spreken van onvolwassen onzekere vrouwen?
Je bent net zo oud als ik. Wat vonden je ouders ervan? En je bent dus echt met hem getrouwd dus? Mijn moeder ziet me aankomen als ik met iemand van 18 jaar ouder thuis kom. Toen ik vertelde dat ik een date had met een vrouw van 35 riep ze al 'veel te oud', terwijl dat toch wel de leeftijd is die ik zoek.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn man is 18 jaar ouder. Ik kan niet zeggen dat ik hem als een vaderfiguur zie (wel voor zn dochter natuurlijk). En het verhaal van een verstoorde relatie met mijn vader herken ik mezelf ook niet in.
ja ouders hebben sneller iets door dan je misschien denkt, denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:30 schreef Ticootje het volgende:
Mijn ouders zijn ook helemaal weg van m. Het is gewoon een superlieve schat. Mijn ouders waren al wel wat gewent, en ik heb het in het begin ook moeilijk gehad omdat ik het niet durfde te vertellen. Maar mn ouders hadden het toch al vrij snel door. En vanaf het begin is het alleen maar goed gegaan. Kind aan huis zeg maar....
Ik ben heel close met mijn ouders, dus ik denk ook niet dat het heel moeilijk was om te zien dat ik helemaal in de wolken was.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ouders hebben sneller iets door dan je misschien denkt, denk ik
Ik heb al behoefte aan oudere mannen vanaf ik naar de middelbare school ga zeg maar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:48 schreef Lofn het volgende:
Als meisjes op jonge leeftijd behoefte hebben aan een oudere man kan het heel goed met een vader/opa complex te maken hebben.
Je hebt ook (oudere)vrouwen die vallen op oudere mannen en meestal als je gaat kijken hebben ook die vrouwen een verstoorde vader/opa relatie.
Ik spreek hier over minstens 10 jaar leeftijdsverschil.
Kernwoorden, rijper, ervaren, gesetteld.
Zou je hier kunnen spreken van onvolwassen onzekere vrouwen?
Een kennisje van me die had dat ook, hele leuke mooie stoere meid en die is in de kroeg de leraar tegengekomen en wonen samen en sinds vijf jaar zijn ze getrouwdquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb al behoefte aan oudere mannen vanaf ik naar de middelbare school ga zeg maar.
Ik werd ook altijd verliefd op leraren... Maar kaal, dat gaat mij iets te ver..quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef henkway het volgende:
[..]
Een kennisje van me die had dat ook, hele leuke mooie stoere meid en die is in de kroeg de leraar tegengekomen en wonen samen en sinds vijf jaar zijn ze getrouwd
Hij was leraar engels, zit al tien jaar in de AOW
zeker vijfentwintig jaar ouder
Hij ziet er niet uit, klein, grijs aan de randen , kaal bovenop.
maar ze is gelukkig
ging je dan ook stiekem vingeren in de klasquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik werd ook altijd verliefd op leraren...
Niet echt nee...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:40 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ging je dan ook stiekem vingeren in de klas
Ik wil me gewoon met anderen kunnen identificeren die precies hetzelfde hebben. Is dat zo raar dan? Het is toch fijn om je fantasieen en alles te kunnen delen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:40 schreef Nosh het volgende:
Waarom die drang om je te willen profileren, met label en alles?
Je hebt gewoon bepaalde voorkeuren, je bent je er bewust van, ik zou zeggen: handel ernaar.
ja je doet of het een ziekte is, dat is het niet, je voelt je dan "thuis" zo te zeggen, misschien geborgenheid.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:40 schreef Nosh het volgende:
Waarom die drang om je te willen profileren, met label en alles?
Je hebt gewoon bepaalde voorkeuren, je bent je er bewust van, ik zou zeggen: handel ernaar.
Maar daar gaat het toch niet om? Het gaat er om dat je het er met elkaar over kunt hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:49 schreef katerwater het volgende:
Een praatgroep?
Is dat niet meer voor mensen die een trauma en zo hebben meegemaakt?
Nouja een forum is wel handig (alleen kan ik die zelf niet maken), een forum kun je in ieder geval voor alle onderwerpen maken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:44 schreef henkway het volgende:
[..]
maar om nou een clubje op te richten.
Askaowner.com is altijd wel iemand een zogenaamde ervaringsdeskundige dat ik weetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nouja een forum is wel handig (alleen kan ik die zelf niet maken), een forum kun je in ieder geval voor alle onderwerpen maken.![]()
Dat jij 112 bent en geen vrouw van 112 kunt vinden wil niet zeggen dat je niet voor 1 van 40 mag gaan hoorquote:
Iedere persoon is verschillend. Ik vind het dus idd nogal een moeilijke vraag om op te antwoorden...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar hoe trek je nou oudere mannen aan? (En hoe versier je oudere mannen?) Waar vallen zij over het algemeen op? Misschien vinden jullie dit wel een stomme vraag maar ik vraag het toch.
![]()
Nee ik heb geen lover maar ik zou dat heel erg graag willen weten hoe het over het algemeen is zeg maar, maar ieder persoon is inderdaad verschillend. Misschien dat iemand het 'ongeveer' weet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:01 schreef katerwater het volgende:
[..]
Iedere persoon is verschillend. Ik vind het dus idd nogal een moeilijke vraag om op te antwoorden...
Misschien iets specifieker bewoorden: wat voor karakter heeft je lover?
Moet je aan oudere mannen vragen lijkt me?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar hoe trek je nou oudere mannen aan? (En hoe versier je oudere mannen?) Waar vallen zij over het algemeen op? Misschien vinden jullie dit wel een stomme vraag maar ik vraag het toch.
![]()
Oudere mannen zijn net mensen, je hebt ze in soorten en maten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
![]()
Wel, ik ben dus duidelijk ietsjes ouder en spreek nu alleen maar even voor mezelf.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
![]()
Ik zou zeggen PM ffquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
![]()
Wat is er mis met kinderseries? Dat is puur jeugdsentiment man!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |