abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:47:42 #1
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_49234233
Meiden die op oudere mannen vallen!
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:44 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, genoeg mensen die fantasieen hebben waarvan ze helemaal niet de behoefte hebben ze in werkelijkheid uit te voeren.
Nee maar het ligt er natuurlijk wel aan wat voor fantasieen.

Ik zoek meisjes die hetzelfde hebben als ik, reageer dan dus hier.
pi_49234268
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef Cacao het volgende:
Ik vind het verwonderlijk dat sommigen een leeftijdsverschil van tien jaar al veel vinden. Ik ben zelf wel wat soepeler hoor. En bovendien val je gewoon op een persoon, zijn uiterlijk en innerlijk, en niet op zijn leeftijd.

Ik ken jongens die misschien vijfentwintig zijn, en al een hele oude kop hebben en al helemaal ingekakt zijn. Ik ken ook iets oudere mannen die nog veel uit gaan, de wereld willen zien, op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes, snufjes en hotspots. Ik ga liever uit met een jongervoelende 'oudere' dan met zo'n vroegtijdig bejaarde 'jongere'.
Eens!! Snap dat ook niet dat sommigen al gaan piepen bij 10 jaar leeftijdsverschil. Als ze dat al veel vinden...............
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:53:17 #3
78918 SeLang
Black swans matter
pi_49234445
Post eerst maar eens wat pics voordat je toestemming krijgt om mij te pijpen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_49234520
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Eens!! Snap dat ook niet dat sommigen al gaan piepen bij 10 jaar leeftijdsverschil. Als ze dat al veel vinden...............
ik wel 'ns gedate met een meid die 9 jaar ouder was.
in het begin gaat het goed, maar dan moet je verder kijken dan vandaag...
pi_49234526
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef SeLang het volgende:
Post jij eerst maar es wat pics om toestemming te WILLEN vragen
pi_49234537
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef SeLang het volgende:
pi_49234618
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe jong de jongste is he.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49234801
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe jong de jongste is he.
ja ok. 9 en 19 is heel iets anders natuurljk dan 19 en 29
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:14:42 #9
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49237003
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:42 schreef Addict89 het volgende:
Maar je fantasie is geen realistische weergave van de werkelijkheid.
Dat is niet wat ik stelde. Fantasie is je ideaalbeeld. Je 100% perfecte gedachte van hoe iemand moet uitzien en moet reageren. We weten allemaal dat het niet reeel is maar (on?)bewust is dat wel waar we naar streven: dat ideaalbeeld.
Of wil je me nu vertellen dat als je "aan iemand denkt" dat je dan in je fantasie allemaal gebreken verzint? Of dat je permanent ruzie hebt? Dacht het niet...
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:16:18 #10
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_49237055
Op een oude fiest moeten je het leren...
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_49237584
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:14 schreef wdn het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik stelde. Fantasie is je ideaalbeeld. Je 100% perfecte gedachte van hoe iemand moet uitzien en moet reageren. We weten allemaal dat het niet reeel is maar (on?)bewust is dat wel waar we naar streven: dat ideaalbeeld.
Of wil je me nu vertellen dat als je "aan iemand denkt" dat je dan in je fantasie allemaal gebreken verzint? Of dat je permanent ruzie hebt? Dacht het niet...
Je fantasie is niet altijd een ideaalbeeld, er zijn zat vrouwen die iets van een verkrachtingsfantasie hebben maar dat is absoluut niet waar ze naar streven of wat ze in het echt zouden willen. Dus in die zin worden er wel gebreken verzonnen ja.

Mijn reactie was overigens meer bedoeld als in dat Roosje het irl misschien helemaal niet leuk zou vinden om een relatie met een oudere man te hebben. Zij verheerlijkt namelijk enorm het beeld van een oudere man in haar fantasie, en dus zal dat in realiteit tegen vallen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49242816
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]

Nee maar het ligt er natuurlijk wel aan wat voor fantasieen.

op wat voor mannen val je dan?

post eens wat mannelijke beroemdheden dan weten we een beetje wat je bedoelt...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_49248892
Ik zelf vind dat bepaalde mannen naarmate ze ouder worden er juist steeds beter uit gaan zien, charismatischer. Neem nou bijv. Sean Connery, als James Bond vond ik hem maar een lelijk uitziende vent, maar nu hij een grijsaard is heeft ie een veel markantere kop dan voorheen. Bedoel je zoiets, roosjeroosje1988?
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:25:53 #14
157031 roosjeroosje1988
pi_49250267
Ja ze gaan er inderdaad beter uitzien, het is ook gewoon eigenlijk alles, dat kan ik niet uitleggen met plaatjes enzo, het is uiteindelijk denk ik gewoon iets dat je moet aanvoelen.
pi_49252589
Maar val jij dan echt alleen op oudere mannen? Want ik heb er nu eentje, maar dat is niet waar ik per se voor gekozen heb, of waar ik in de toekomst per se voor zal kiezen. Mijn volgende mag ook best jonger zijn hoor

(dit is een vraag aan roosjeroosje)
pi_49254194
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja ze gaan er inderdaad beter uitzien, het is ook gewoon eigenlijk alles, dat kan ik niet uitleggen met plaatjes enzo, het is uiteindelijk denk ik gewoon iets dat je moet aanvoelen.
Er moet toch wel iets zijn dat jij kan omschrijven? Zoals rust, zelfverzkerheid, of omdat een oudere man meestal zijn leven beter op orde heeft, of omdat de oudere man liefdevoller is en minder scoringsdrang heeft.
Er moet toch wel iets zijn dat je kunt aangeven.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:54:28 #17
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_49260153
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:31 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Je fantasie is niet altijd een ideaalbeeld, er zijn zat vrouwen die iets van een verkrachtingfantasie hebben maar dat is absoluut niet waar ze naar streven of wat ze in het echt zouden willen. Dus in die zin worden er wel gebreken verzonnen ja.
Heel veel vrouwen hebben een verkrachtingfantasie die ze ook graag ten uitvoer willen brengen als het gebeurt door haar vriend en het als een sexspelletje wordt uitgevoerd. Het is dan ook meer een fantasie dat ze overmeesterd willen worden dan een verkrachtingfantasie.

En er zijn genoeg vrouwen die geen jongen van haar eigen leeftijd willen om verschillende redenen. Te kinderachtig, onervaren, niet goed weten hoe ze met een vrouw om moet gaan, en veel mannen worden aantrekkelijker na mate ze ouder worden... enz.
pi_49260681
Verkrachtingsfantasie is natuurlijk maar een voorbeeld he. Ik heb genoeg fantasieen die ik niet in uitvoering wil brengen, ook niet met mijn vriend.
Maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat een fantasie slechter kan uitvallen in de echte wereld én zelfs als dat niet het geval is kan er ook iets zijn dat die fantasie overtreft en dat eigelijk veel leuker blijkt te zijn.

Het stellen dat je alleen op oudere mannen valt en een jongen af zou wijzen alleen omdat hij geen 30 is vind ik raar. Zeker als je geen ervaring hebt.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:47:08 #19
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_49261732
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef Addict89 het volgende:
Verkrachtingsfantasie is natuurlijk maar een voorbeeld he. Ik heb genoeg fantasieen die ik niet in uitvoering wil brengen, ook niet met mijn vriend.
Maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat een fantasie slechter kan uitvallen in de echte wereld én zelfs als dat niet het geval is kan er ook iets zijn dat die fantasie overtreft en dat eigelijk veel leuker blijkt te zijn.

Het stellen dat je alleen op oudere mannen valt en een jongen af zou wijzen alleen omdat hij geen 30 is vind ik raar. Zeker als je geen ervaring hebt.
Dat roosje er geen ervaring mee heeft en toch zeker weet dat ze alleen voor oudere mannen gaat vind ik ook een beetje vreemd. Maar veel mensen hebben een bepaalde voorkeur die niet zo gemakkelijk te verklaren is. Maar mischien als ze er ervaring mee heeft wil ze helemaal geen oudere man meer.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:05:53 #20
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_49262309
Ik zie mezelf niet lopen met een kerel van bijv. 35 of ouder. Val niet op mannen die ouder zijn dan ik. Weet niet waarom niet. Wie weet is het toeval. Dat ze 'hun leven voor elkaar hebben' is niet iets waar ik naar zoek. Ik kan zelf mijn leven wel voor elkaar krijgen. Daar heb ik geen man voor nodig verder.
Mijn vriend is bijna 5 jaar jonger dan ik ben btw.
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:47:06 #21
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49263722
Addict89:

Betreffende het laatste: het is een omdraaien van wat ik ook stel: een relatie/houden van/etc is niet gebonden aan leeftijd. En een leuk iemand afwijzen omdat hij/zij "slechts" 30 is vind ik ook raar. MAAR dat vind ik ook van het afwijzen van iemand die 40+ is omdat hij/zij 40+ is. Werkt beide kanten op dat argument en daarom is leeftijd dus geen maatstaf voor een goede relatie.

Waar het de hele tijd om draait is dat veel mensen vinden dat een relatie tussen een jongere en een oudere per definitie niet werkt vanwege het leeftijdsverschil. En dat is de allergrootste onzin die er bestaat.

Ik zeg: een relatie aangaan doe je met iemand die je bevalt en dat is niet gebonden aan leeftijd. En wat iemand bevalt zit in zijn/haar fantasie. Maar dan als perfect ideaalbeeld (dus onrealistisch).

Betreffende het enerlaatste (overtreffen van fantasie"): ook mee eens met 1 vraag: indien iets je fantasie overtreft ligt dat dan niet eerder aan een gebrek aan fantasie van die persoon?
pi_49263993
quote:
Betreffende het enerlaatste (overtreffen van fantasie"): ook mee eens met 1 vraag: indien iets je fantasie overtreft ligt dat dan niet eerder aan een gebrek aan fantasie van die persoon?

Kan..of aan je gebrek aan ervaring, dat je er simpelweg nog nooit aan gedacht had dat dat ook kon ofzo..
Verder ben ik het helemaal met je eens. Hier 10 jaar leeftijdsverschil overigens.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:09:29 #23
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49264635
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Kan..of aan je gebrek aan ervaring, dat je er simpelweg nog nooit aan gedacht had dat dat ook kon ofzo..
Verder ben ik het helemaal met je eens. Hier 10 jaar leeftijdsverschil overigens.
Cool.

'gebrek aan fantasie/ervaring': vandaag de dag lijkt me dat redelijk moeilijk. "Vroeger" kon je je nog schuilen achter het feit dat er geen TV en geen internet was. Maar tegenwoordig kun je de TV 's avonds niet meer aanzetten of er is wel wat dat zuigt (letterlijk dan. Figuurlijk ook maar dat is een topic voor subforum TV ). Denk aan een BNN met hun programma's.
En iets downloaden van muziek/films is bijna onmogelijk zonder om te vallen van de pop-ups mbt sex.
(oh en ervaring is niet perse zelf iets doen lijkt me. Dat kan ook het bekijken van films zijn toch?)
...

Ik val voor slanke meiden met lang, zwart haar. Dat zijn de enige meiden waar ik binnen 1 seconde verliefd op kan worden. Als alles goed was gelopen zou ik nu getrouwd zijn geweest met een meid die nu tot de gothics zou behoren (altijd in zwarte kleren, kettingen en om elke vingen 1 of 2 ringen). Toendertijd was ze een buitenbeentje en werd ze gewoon 'maf' genoemd en nagestaard. Tegenwoordig is het 'normaal'
Helaas mocht het maar een paar jaar duren maar het waren wel jaren die ik nooit zou willen missen.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 00:07:12 #24
157031 roosjeroosje1988
pi_49288213
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef Cacao het volgende:
Maar val jij dan echt alleen op oudere mannen? Want ik heb er nu eentje, maar dat is niet waar ik per se voor gekozen heb, of waar ik in de toekomst per se voor zal kiezen. Mijn volgende mag ook best jonger zijn hoor

(dit is een vraag aan roosjeroosje)
Ja ik kan er niks aan doen maar het is gewoon zo.
pi_49315113
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

probeer nou maar eerst eens die relatie te krijgen, misschien valt het je uiteindelijk allemaal heel erg tegen
pi_49316255
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

probeer nou maar eerst eens die relatie te krijgen, misschien valt het je uiteindelijk allemaal heel erg tegen
Ik denk dat het niet zon groot probleem is om iemand te krijgen. Volgens mij zijn er mannen zat die wel een jongere vriendin willen. Hier zit er ook één bijv. en ik ben vast niet de enigste.
Dat het achteraf tegen kan vallen wil ik niet ontkrachten, maar als iemand voor de karaktertrekken van een ouder iemand valt, dan zal dat later nooit tegen vallen lijkt mij.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
  zaterdag 12 mei 2007 @ 23:21:34 #27
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_49316677
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

tja, een meisje van 19 jaar, nog nooit een relatie gehad, Samson en Gert in haar icoon en een fotoboek vol youtube linkjes naar een berg kinderseries en dan perse een relatie willen met een oudere man.

Ik krijg d'r toch een beetje een raar gevoel bij. Maar goed, whatever floats your boat.
On my sleeve.....
  zaterdag 12 mei 2007 @ 23:44:00 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49317665
Oh Gawd..weer zo'n topic..
Heb je je "clubje" al opgericht TS, en hoe is het met je schaamflappen?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 13 mei 2007 @ 00:28:13 #29
157031 roosjeroosje1988
pi_49319313
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

tja, een meisje van 19 jaar, nog nooit een relatie gehad, Samson en Gert in haar icoon en een fotoboek vol youtube linkjes naar een berg kinderseries en dan perse een relatie willen met een oudere man.

Ik krijg d'r toch een beetje een raar gevoel bij. Maar goed, whatever floats your boat.
Hoevaak moet ik nog zeggen dat geaardheid niks met interesses heeft te maken.
  zondag 13 mei 2007 @ 00:31:40 #30
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_49319439
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Hoevaak moet ik nog zeggen dat geaardheid niks met interesses heeft te maken.
quote:
be·le·vings·we·reld (de ~)
1 geheel van bewuste ervaringen van iem. => ervaringswereld
Neuh joh, ik speel elke dag ook nog stiekem met lego, kijk graag teletubbies en zuig 's nachts ook nog op m'n duim, maar verder ben ik geestelijk heel volwassen hoor.
On my sleeve.....
  zondag 13 mei 2007 @ 00:33:32 #31
157031 roosjeroosje1988
pi_49319498
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Daar verandert je geaardheid toch niet mee?
  zondag 13 mei 2007 @ 00:52:30 #32
157031 roosjeroosje1988
pi_49320030
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:31 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

[..]

Neuh joh, ik speel elke dag ook nog stiekem met lego, kijk graag teletubbies en zuig 's nachts ook nog op m'n duim, maar verder ben ik geestelijk heel volwassen hoor.
Ik ben gewoon geinteresseerd in sommige producties. Het liefst zou ik er zelf mee willen werken. Het hoeft toch niet meteen te betekenen dat als je in zoiets geinterreseerd bent je verstandelijk beperkt bent? Dat snáp je toch wel? Jij bent echt typisch zo'n kortzichtig en oppervlakkig persoon, gatverdamme. 'Jij houd van dit dus jij bent zo.'
pi_49320109
Over het algemeen:
Oudere man -> meer geld, meer ervaring.

Dat is alles.
  zondag 13 mei 2007 @ 00:58:04 #34
157031 roosjeroosje1988
pi_49320181
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:44 schreef Vivi het volgende:
Oh Gawd..weer zo'n topic..
Heb je je "clubje" al opgericht TS, en hoe is het met je schaamflappen?
Ik maakte alleen maar een vervolg voor het vorige topic die ik niet zelf had opgestard. En nee, dat ''clubje'' is nog niet opgericht en op dat laatste ga ik niet eens in.
  zondag 13 mei 2007 @ 03:43:37 #35
78918 SeLang
Black swans matter
pi_49322943
http://www.laddertheory.com/

Verklaart ook waarom de meeste vrouwen een (iets) oudere man willen en sommigen een flink veel oudere
Mijn reisverslagen
  zondag 13 mei 2007 @ 10:36:02 #36
157031 roosjeroosje1988
pi_49324491
Vergelijk het met iemand die alleen op hetzelfde geslacht valt. Vraag daar maar eens aan wat iedereen ook steeds aan mij vraagt.
pi_49324533
quote:

[..]

Misschien is Roosjeroos stiekem wel een kerel van 43 ofzo.
  zondag 13 mei 2007 @ 10:40:53 #38
157031 roosjeroosje1988
pi_49324545
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Misschien is Roosjeroos stiekem wel een kerel van 43 ofzo.
Wel ja, laten we iedereen die niet standaard huisje-boompje-beestje is maar even kwetsen.
pi_49324564
Waarom is Roosje hier het slachtoffer?
  zondag 13 mei 2007 @ 11:28:13 #40
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_49325319
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:42 schreef Rhanna het volgende:
Er zal wel veel kleine jongentjes op fok zijn die niet graag willen horen dat er meiden zijn die op oudere mannen vallen. Dan voelen zij zich gepasseerd of zoiets... Kinderachtig gedoe en waarschijn één van de redenen waarom sommige meiden op oudere mannen vallen!
pi_49327291
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vergelijk het met iemand die alleen op hetzelfde geslacht valt. Vraag daar maar eens aan wat iedereen ook steeds aan mij vraagt.
Ik moet toegeven: she's got a point!

Voor mijn part mag iedereen doen wat die wil.
Het enige dat me stoort is de motivatie:
als je op iemands karakter valt:
als je op een oudere man valt vanwege geld of 'dan zit ik lekker safe':

En ik geloof dat er veeeeeel relaties ontstaan die niet draaien om louter liefde...
pi_49356235
Roosje, even een hart onder de riem. Ik ben het helemaal met je eens hoor.
Je hoeft geen relatie te hebben met een oudere persoon om te weten dat dat je interesse is.

Om maar een dagelijks voorbeeld te noemen: Ik wil graag een Ferrari zonder dat ik er ooit in gereden heb. En ja, zo simpel is het ook met relaties, geaardheid en interesses.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  maandag 14 mei 2007 @ 11:39:30 #43
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49357309
Wat is leeftijd nu helemaal??

Het gaat er toch om dat je van de persoon houdt? Mijn man is 18 jaar ouder..so what?! Meestal ben ik degene die zich het oudste gedraagt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 14 mei 2007 @ 12:31:22 #44
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49359160
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De spijker op zijn kop.

Maar over 16 jaar ben je ook 30+ en dan kijkt je misschien nog steeds naar mannen van 30+.
Dan zou het zichzelf oplossen en ben je NU nog niet bereid een relatie aan te gaan.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:59:44 #45
157031 roosjeroosje1988
pi_49395968
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:31 schreef wdn het volgende:

[..]

De spijker op zijn kop.

Maar over 16 jaar ben je ook 30+ en dan kijkt je misschien nog steeds naar mannen van 30+.
Dan zou het zichzelf oplossen en ben je NU nog niet bereid een relatie aan te gaan.
Maar ik moet mijn hevige gevoels al jaren meedragen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:39:38 #46
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49397362
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Zo hebben we allemaal wat en er zijn altijd mensen die het slechter hebben dat jij of ik of iedere andere FOK!ker
pi_49398698
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:34 schreef Lemmiwinks het volgende:
>^_^< Sjeminee, we hadden ook al een hele tijd lang geen leeftijdsverschil-topique gehad.

En och, zoals altijd heb ik nog nooit zo'n opeenstapeling van cliches en hypocrisie gezien. Een gemiddeld sprookjesboek is er niks bij, Peter Pan's strakke onderbroek staat er van te kijken zeg.

Ik zie zelf niet het nut om mijn eigen leeftijdsgroep vol erotische passie te gaan vertegenwoordigen dus laten we dan maar voor een uitgebreide en zo objectief mogelijke analyse van de debaters in dit hetze gaan:

De Tina-Teven: Ik waarborg een uitermate respect voor dit type vrouwen wat zich in de discussie mengt. Jong, naief maar ondertussen uiteraard wel veel meer meegemaakt dan ieder ander, waarmee ze dan ook vaak te koop lopen ondanks dat het meeste allemaal uit een allerhande rommel van damesbladen gehaald is. Gefrustreerd om het feit dat geen enkele heikneuter met een goed stel hersens op deze aandachtzuigende koeien zit te wachten, vuren zij dan ook direct de aanval uit op dezen met als tactiek hetgene waar je de zelfrespecterende man het meest kan kwetsen: Bedprestaties.
Ook al hebben ze nooit het lef (of het geluk) mogen hebben om een jonge adonis in hun hemelbed met teddybeertjes aan te treffen, het zal toch wel niets zijn, want waarom zouden bladen als de Vriendin e.d. in dergelijke mate de avonturen van de legendarische Ben de kalende yogaleraar van 62 zo propaganderen. Ondanks dat God zogenaamd tijdens de stroom van het leven een flinke scheut "levenservaring" heeft toegevoegd, moet ik de eerste nog tegen komen die haar wijsheden niet letterlijk van papier haalt.

De oude bokken: Zij zijnde zeer gevaarlijk, aangezien zij omschreven staan als evenwichtig, rustig, serieus en wijs (of seniel als we de woorden van de "jongentjes" onder ons onder de loep zouden nemen). Verrassend is dan ook het feit dat deze pacifistische wezen en-masse aan komen draven om al hun successen in de meest obscene gedetailleerdheid beschrijven waarbij het testeron er vanaf spat, als vet op aanbakkende hamlappen. Maar vol verblind van liefde nemen de Tina-teven dit testeron natuurlijk wel voor lief, terwijl ze met zachte woordjes de verlegen jongen van 18 afwijzen omdat hij een onstabiele tikkende tijdbom gevuld met hormoontjes is en terroristen als deze jongens natuurlijk altijd gestigmatiseerd moeten worden.

Klinkt allemaal hardstikke leuk, maar wat is dan daadwerkelijk de reden dat deze mannen der mannen nou eigenlijk niet daadwerkelijk bovenaan de voedselketen staan? Omdat zij jaren voorsprong hebben op de groentjes,... in het zo ongelooflijk uit je muil zwammen dat de kardinaal van Macedonie nog liever in een massagebad vol naakte walrussen springt ipv posts met zo'n onzindichtheid te lezen. Leuk geprobeerd, jongens, of moet ik zeggen, mannen? Maar we weten allemaal dat de meeste onder jullie, afgezien van filmsterren dan, je leven sieren met het joggen door het dichtbijzijnde cultuurgrond in een aanstotelijk pak wat zelfs uitgestorven gabbersaurussen hadden uitgekotst en het stiekem op de zolderkamer trekken op zelfontwikkelde foto's van het 14-jarige buurmeisje. Fantasieen over het laatste wilt men wel eens door de war halen wanneer men weer eens een paar firme tikken heeft gehad van Hannie, de zwaarlijvige echtgenote die het al zo zwaar heeft.

Jonge Adonissen: Tsja, sommige mensen hebben alles, of denken dat te hebben. Geen enkel vuiltje aan de lucht: jong, gedreven en vol ambitie. Huppelend op hun gifgroene sneakers naderen ze een op een de opgehemelde Tina-Teef die als een vorstin al deze narren genadeloos op hun plaats wijst. Want immers, het zou toch niet zo maar kunnen dat een vrouw van haar status zou vallen voor infantiele versierpogingen uit het plaatselijke scholieren.com relatie & psychologie subforum? Zeker niet. En vaak heeft de Tina-teef daar ook nog alle reden toe. Veel narren zijn uiteindelijk helemaal niet zo grappig als ze doen blijken.

Integendeel, na hun verlies komen ze hier massaal jammeren en klagen over hoe oneerlijk de wereld wel niet is en hoe zij niet opkunnen tegen de overweldigende mannelijkheid van de Oude Steenbok. Vol verterende passie dagen zij deze dan ook uit tot een duel met hun jeugdige energie razende door hun lijf. Hoe kunnen zij immers verliezen? Simpel, de Oude Bokken die hun tijd nuttiger besteden dan hun bovenlijf te bezweten in een afgeragde Cavello zijn de winnaars van vroeger. De creme de la creme van de Jonge Adonissen uit het verleden. Een koning stoot je immers niet zo maar van de troon af, niet waar? Mocht er 1 van jullie zijn die niet compleet pathetisch is en ook nog is zo scherp is om te zien dat kleine jongetjes groot kunnen worden, dan mag deze zich voorbereiden op een geweldige toekomst. Juist, want ook al weten jullie dit debat te verliezen, dan is er de schrale troost dat je binnen 12-15 jaar de tijd van je leven hebt: Al die Tina-Tefen die je eerst niet zagen staan, kun je nu lekker platvoers helemaal kapotneuken, onder de noemer van "haar de wijsheid van enorme olifantenslurf aan leren" of iets in die trand. En zo kan het verhaaltje voor de verliezer toch nog goed uitpakken, niet waar?

Mocht je dit allemaal niet volgen, dan ga ik nu een paar plaatjes posten van geile oudere mannen. Die doen het altijd wel goed, vult het topique mooi en zal ik vast steunbetuigingen krijgen van de dames.

[afbeelding]
Wat een mooie man

[afbeelding]
Alleen die snor al. Dit moet wel een man met veel levenservaring zijn

[afbeelding]
Dit was een man vol levenskracht en vitaliteit. Als ik vrouw was, zou ik me linearecta door hem laten schuinsmarcheren. Diep respect voor de overleden prins

Dank u allen voor de aandacht en voor de vrijheid van meningsuiting.
Crosspost uit een fossiel topique
pi_49399402
quote:

[..]

Nou, niet huilen. Zo erg is het ook allemaal niet.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:47:21 #49
157031 roosjeroosje1988
pi_49399599
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:19 schreef Lemmiwinks het volgende:

[..]

Jeetje wat een tekst.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:52:42 #50
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49399810
Ja en de plaatjes doen het niet
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:52:45 #51
157031 roosjeroosje1988
pi_49399811
Ik heb die tekst een paar keer goed bekeken maar eenvoudig is het niet zeg.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:59:14 #52
157031 roosjeroosje1988
pi_49400032
Hier heeft het wel wat van weg:

Gerontofilie is seksuele aantrekkingskracht tot ouderen en bejaarden door niet-ouderen/bejaarden.

Het fenomeen wordt weinig beschreven, ondanks het feit dat binnen relaties grote leeftijdsverschillen voor kunnen komen. Deze baseren zich echter meestal op andere factoren: het zoeken van een vader- of moederfiguur, status en aanzien (de beroemde filmster met een "jong ding"), een platonische relatie gebaseerd op geborgenheid, of financiële afhankelijkheid en hebzucht (erfenis). De aantrekkingskracht die ouderen op de gerontofiel hebben, is puur een seksuele, gebaseerd op het "oud-zijn". De wetenschap heeft nog geen antwoord op de reden van deze seksuele belangstelling, noch op eventuele aantallen gerontofielen. Het bestaan van pornowebsites en -literatuur waarin oudere heren en dames voorkomen, doet vermoeden dat de wereldbevolking toch een aanzienlijk aantal gerontofielen of mensen met gerontofiele gevoelens herbergt.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:02:17 #53
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49400144
Gef het maar weer een naam... zo kunnen we tenminste ook die weer in een hokje stoppen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:03:56 #54
157031 roosjeroosje1988
pi_49400206
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:02 schreef Ticootje het volgende:
Gef het maar weer een naam... zo kunnen we tenminste ook die weer in een hokje stoppen.
Ik zei niet 'Dit is het' maar 'Hier heeft het wel wat van weg'.
pi_49400335
Nou, daar voel ik me helemaal niet tot aangesproken hoor
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:10:35 #56
157031 roosjeroosje1988
pi_49400426
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef Cacao het volgende:
Nou, daar voel ik me helemaal niet tot aangesproken hoor
Ik zie er wel herkenning in.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:14:41 #57
157031 roosjeroosje1988
pi_49400585
Uit welk topic kwam die ene lap tekst eigenlijk?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:17:59 #58
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49400692
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik zie er wel herkenning in.
Waar zie je herkenning in dan?? Dat je opzoek bent naar een vaderfiguur, of macht, of geld...? Wil je nu zeggen dat je alleen op oudere mannen valt omdat ze ouder zijn?
pi_49400835
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Uit welk topic kwam die ene lap tekst eigenlijk?
hier
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:24:42 #60
157031 roosjeroosje1988
pi_49400955
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waar zie je herkenning in dan?? Dat je opzoek bent naar een vaderfiguur, of macht, of geld...? Wil je nu zeggen dat je alleen op oudere mannen valt omdat ze ouder zijn?
Ja behalve dan van dat geld (begrijp me niet verkeerd, geld is leuk hoor ) want volgens mij kán je niet op iemand vallen vanwege geld, dat lijkt me raar?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:28:46 #61
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_49401098
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja behalve dan van dat geld (begrijp me niet verkeerd, geld is leuk hoor ) want volgens mij kán je niet op iemand vallen vanwege geld, dat lijkt me raar?
Tuurlijk kan dat wel. Geld en macht erotiseren.
pi_49401128
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

(Ik denk dat er genoeg meiden zijn die vallen op iemands geld/status, maar om dat te hebben hoeft een man niet per se ouder te zijn hoor)

Maar je bent dus wel op zoek naar een vaderfiguur? Ik dacht dat er stond dat dat gerontofili juist gebaseerd was op door iemand aangetrokken worden puur vanwege het oud-zijn, dus juist niet vanwege geld, macht, geborgenheid en vaderfiguur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cacao op 15-05-2007 14:50:47 ]
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:46:35 #63
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49401808
Nou ik herken mezelf helemaal niet in het verhaaltje...

Ik zie mijn man absoluut niet als vaderfiguur, behalve dan voor zijn dochter. Het is ook niet zo dat hij meer bezit, ons huis is van ons beide en we verdienen nagenoeg hetzelfde. Dus het kopje geld en macht gaat ook niet op.

Ik ben bij mijn man omdat ik hem gewoon heel aantrekkelijk vind en omdat hij voor mij een hele lieve man is en natuurlijk omdat ik zielsveel van hem hou.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:55:56 #64
157031 roosjeroosje1988
pi_49402169
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:29 schreef Cacao het volgende:

[..]

(Ik denk dat er genoeg meiden zijn die vallen op iemands geld/status, maar om dat te hebben hoeft een man niet per se ouder te zijn hoor)

Maar je bent dus wel op zoek naar een vaderfiguur? Ik dacht dat er stond dat dat gerontofili juist gebaseerd was op door iemand aangetrokken worden puur vanwege het oud-zijn, dus juist niet vanwege geld, macht, geborgenheid en vaderfiguur.
Ja je hebt inderdaad gelijk, jeetje ik weet eigenlijk niet eens precies hoe het met mij zit?
pi_49402427
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja je hebt inderdaad gelijk, jeetje ik weet eigenlijk niet eens precies hoe het met mij zit?
het uiterlijk van de man toch? mannelijk .
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:49:31 #66
157031 roosjeroosje1988
pi_49404573
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:02 schreef SlimShady het volgende:

[..]

het uiterlijk van de man toch? mannelijk .
Ja en ook het innerlijk, gewoon alles eigenlijk.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:36:24 #67
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49406718
quote:

[..]

Dóe er dan wat mee.

Je 'coming out' heb je al lang en breed gehad, maar ondertussen is het hele gebeuren gebaseerd op een fantasiebeeld, en wentel je jezelf liever in een onbegrepen slachtoffersrol, dan gewoon wat te ondernemen.

Ik zie al je posts volstaan met 'ik herken hier wel wat in', 'zo zit het ook bij mij' en meer van zulke opvattingen, maar dat kun je niet weten voordat je in een serieuze relatie met iemand zit, en ook de andere kant ervan ziet. Dán pas kun je zeggen óf en waardoor het iets voor je is.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:55:08 #68
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49407482
De perfecte man vind je toch niet
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:49:50 #69
157031 roosjeroosje1988
pi_49413975
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:36 schreef Nosh het volgende:

[..]

Dóe er dan wat mee.

Je 'coming out' heb je al lang en breed gehad, maar ondertussen is het hele gebeuren gebaseerd op een fantasiebeeld, en wentel je jezelf liever in een onbegrepen slachtoffersrol, dan gewoon wat te ondernemen.

Ik zie al je posts volstaan met 'ik herken hier wel wat in', 'zo zit het ook bij mij' en meer van zulke opvattingen, maar dat kun je niet weten voordat je in een serieuze relatie met iemand zit, en ook de andere kant ervan ziet. Dán pas kun je zeggen óf en waardoor het iets voor je is.
Ja maar ik vind het ook fijn om het er over te hebben enzo.
pi_49414379
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:55 schreef wdn het volgende:
De perfecte man vind je toch niet
Nee, nobody's perfect. Zou niet best zijn. Geen lol meer aan dan
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:02:58 #71
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49414581
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Nee, nobody's perfect. Zou niet best zijn. Geen lol meer aan dan
Je kunt altijd ruzie maken over hoe perfect hij is natuurlijk
pi_49416441
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja maar ik vind het ook fijn om het er over te hebben enzo.
waarover? je hebt geeneens ervaring.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:48:45 #73
157031 roosjeroosje1988
pi_49416524
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef SlimShady het volgende:

[..]

waarover? je hebt geeneens ervaring.
Maar dan kan je toch nog wel hebben over wat je voelt etc?
pi_49417484
Maar weet je dan wel wat je voelt en waarom? Aangezien je eerder zei dat je niet eens weet hoe het eigelijk met jezelf zit.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:15:22 #75
157031 roosjeroosje1988
pi_49417719
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef Addict89 het volgende:
Maar weet je dan wel wat je voelt en waarom? Aangezien je eerder zei dat je niet eens weet hoe het eigelijk met jezelf zit.
Natuurlijk weet ik wel wat ik voel en waarom? Omdat dat gewoon zo is. Ja ik zei dat ik niet wist
hoe het met mezelf zat maar dat was gebaseerd op dit berichtje:
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:29 schreef Cacao het volgende:

[..]

Of het is gewoon een 1 of ander mengsel bij mij.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:55:40 #76
157031 roosjeroosje1988
pi_49419802
Stelt iemand anders even de vragen die steeds aan mij worden gesteld eens in dit topic: SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 15
Het is niet hetzelfde natuurlijk maar ik ben wel benieuwd wat ze daar antwoorden.
pi_49420098
Wat jij hebt is meer te vergelijken met op een bepaald type vallen dan je geaardheid. Dus bijv. op jongens met zwart haar en blauwe ogen ofzo.
pi_49421071
Ik ben zelf ook wat ouder en komt het meer dan eens tegen dat er een meisje zo van tussen de 20 en 25 (en soms zelfs jonger dan 20) toch wel heel erg aardig tegen me begint te worden.

En er is er geen 1 geweest die me kon vertellen waarom ze zich tot mij aangetrokken voelt en niet tot een jongen van haar eigen leeftijd.

Ik vertel ze dan wel, dat het nooit wederzijds zal kunnen worden en het is eigenlijk ook niet echt uit te leggen, waarom ik mezelf niet aangetrokken kan voelen tot een meisje van hun leeftijd.

Zoals het al een paar keer is gezegd, is het gevoelsmatig, het wel of niet aangetrokken voelen tot iemand die ouder is, of in mijn geval het niet aangetrokken voelen tot iemand die zo jong is.

En ja, er zijn er zat bij, die denken dat ze de geldkraan open kunnen gaan draaien, als ze op een oudere man af stappen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:22:12 #79
157031 roosjeroosje1988
pi_49421191
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:01 schreef Addict89 het volgende:
Wat jij hebt is meer te vergelijken met op een bepaald type vallen dan je geaardheid. Dus bijv. op jongens met zwart haar en blauwe ogen ofzo.
Mm ik zat er echt over na te denken of het zo is maar ik kom er niet uit, heb je misschien nog meer voorbeelden? Ik heb dat namelijk niet echt van: 'Ik val alleen op mannen met die kleur haar'
pi_49421257
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Mm ik zat er echt over na te denken of het zo is maar ik kom er niet uit, heb je misschien nog meer voorbeelden? Ik heb dat namelijk niet echt van: 'Ik val alleen op mannen met die kleur haar'
heb je nou al eens op die mannen afgestapt?

echt iets doen inderdaad is er zelden bij...

meer dan zwijmelen kom je niet...

en volgens mij zijn er genoeg mannen die je PMen met onzedelijke voorstellen
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:26:09 #81
157031 roosjeroosje1988
pi_49421390
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb niet zo'n PM ding dus ik krijg die niet nee.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:28:40 #82
157031 roosjeroosje1988
pi_49421523
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef chatter het volgende:
Zoals het al een paar keer is gezegd, is het gevoelsmatig, het wel of niet aangetrokken voelen tot iemand die ouder is, of in mijn geval het niet aangetrokken voelen tot iemand die zo jong is.
Ja het is inderdaad een gevoel, je voelt gewoon wat je voelt, en waarom dat is? Als iemand me dat ff kan uitleggen?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:32:03 #83
157031 roosjeroosje1988
pi_49421673
Ik hou van chocola, maar waarom? Ik vind het gewoon het lekkerste dat er bestaat en kan niet uitleggen waarom dat zo is. Ja misschien omdat mijn tong zegt dat dat zo is? En zo is dat met alles toch? Of zie ik dat nu verkeerd?
pi_49421706
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja het is inderdaad een gevoel, je voelt gewoon wat je voelt, en waarom dat is? Als iemand me dat ff kan uitleggen?
Ik wou dat ik het kon uitleggen, maar een gevoel is vaak wat lastig uit te leggen, vind ik zelf.
pi_49421957
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:32 schreef chatter het volgende:

[..]

Ik wou dat ik het kon uitleggen, maar een gevoel is vaak wat lastig uit te leggen, vind ik zelf.
True , so true.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:40:30 #86
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_49422114
quote:

meer dan zwijmelen kom je niet...
pi_49423107
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik heb niet zo'n PM ding dus ik krijg die niet nee.
alle fokkers hebben een PM

check dat envelopje helemaal hierbovenin... naast "dev"
  woensdag 16 mei 2007 @ 08:35:36 #88
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49430790
Maar zoals ik het nu begrijp is het alleen maar fantaseren...

Je moet gewoon eens een leuke vent tegenkomen en erop af stappen, dan pas weet je of je fantasiebeeld ook klopt met de werkelijkheid. Het lijkt er nu meer op dat je een beeld hebt gevormd wat in jouw ogen de perfecte man moet zijn, maar dit kan in de realiteit heel anders uitpakken.

Oudere mannen hebben nu eenmaal meer levenservaring, zo'n beetje alles wat jij nog gaat meemaken hebben zij al gedaan of gehad. Daarmee moet je behoorlijk sterk in je schoenen staan om toch je eigen leven te blijven leiden en je eigen fouten durven te maken, en je dus niet laat remmen door de wijsheden van een ouder persoon.
Verder kan je misschien begrijpen dat deze catogorie mannen en een heel andere levensfase zitten, ze maken zich druk om dunner wordend haar, rimpeltjes, enz. Verder is er natuurlijk het punt dat ook bij mannen er op een gegeven moment een biologische klok begint te luiden. Ze zijn al wat ouder en misschien hebben ze dus geen zin meer (waarschijnlijk niet) om elk weekend te stappen en te zuipen, maar zijn ze meer opzoek naar stabiliteit en een gezinnetje.

Ik vind wel dat je daar rekening mee moet houden. Sommige meiden zijn nu eenmaal vroeg volwassen. Ik zie mezelf gewoon niet met een jonger iemand omdat ik toch graag wil settelen. Jongere mannen weten vaak nog niet wat ze willen, wonen nog thuis, en ik ben niet van plan om plaatsvervangend moeder te spelen voor een vriendje.

Hou er ook rekening mee dat je "problemen" krijgt met de vriendengroep. Hij heeft vrienden van zijn leeftijd, jij vrienden van jouw leeftijd. Een jaar of 20 is voor jullie dan misschien geen probleem, maar de vrienden onderling kunnen daar heel anders over denken. Zo is mijn man al zijn vrienden kwijtgeraakt doordat we nu getrouwd zijn. Ook merk ik dat hij zich niet altijd op zijn gemak voelt bij mensen van mijn leeftijd of soms zelfs jonger.
Samen een nieuwe vriendengroep opbouwen kost veel tijd, en vrienden wordt je meestal als je iets overeen hebt. Zo zul je weinig stellen ontmoeten in dezelfde situatie.

Mensen zullen ook bijna altijd oordelen over je relatie. Soms recht in je gezicht, maar meestal achter je rug om. Veel mensen vinden een groot leeftijdsverschil raar, of soms wel smerig. Je zal ook de vraag wel eens krijgen of het je vader is. Als mensen het niet vragen dan denken ze het wel.

Ik wil gewoon even duidelijk maken dat het allemaal niet zo simpel is als dat je denkt. In een relatie met een veel oudere man zal de relatie keer op keer getest worden, en dus moet je stevig in je schoenen staan en zeker zijn van je relatie, anders wordt het gewoon helemaal niets.
pi_49434406
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef chatter het volgende:

Maar je wel of niet aangetrokken tot iemand voelen is toch niet afhankelijk van dat nummertje. Het wel of niet aangetrokken voelen tot iemand is inderdaad gevoelsmatig, maar niet leeftijdsgebonden. En daarom vind ik het ook zo apart om te zeggen dat je alleen op oudere mannen valt. Of dat je niet op jongere meisjes valt.
  woensdag 16 mei 2007 @ 10:55:54 #90
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49434555
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 10:52 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Maar je wel of niet aangetrokken tot iemand voelen is toch niet afhankelijk van dat nummertje. Het wel of niet aangetrokken voelen tot iemand is inderdaad gevoelsmatig, maar niet leeftijdsgebonden. En daarom vind ik het ook zo apart om te zeggen dat je alleen op oudere mannen valt. Of dat je niet op jongere meisjes valt.
Dat is ook gewoon raar om te zeggen. Ik vind donkere ogen heel mooi. Mijn eigen man heeft toevallig lichte ogen. dus het is raar om te zeggen dat je alleen hierop valt of niet. Het gaat om de persoon.
De eerste indruk is natuurlijk het uiterlijk, maar het innerlijk is minstens zo belangrijk.
pi_49438604
golddiggers
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:10:37 #92
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49439400
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:46 schreef Originele_Naam het volgende:
golddiggers
pff, ik verdien meer dan mijn man...

Inderdaad, wat een goldigger Een lekker jong wijf met een goed salaris. Ik ga er meteen iets van zeggen.
pi_49439490
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

pff, ik verdien meer dan mijn man...

Inderdaad, wat een goldigger Een lekker jong wijf met een goed salaris. Ik ga er meteen iets van zeggen.
bij 99% van de gevallen verdient de man meer en is de vrouw uit op zijn geld, jij hebt gewoon een oude sjonnie aan de haak geslagen en verdient meer dan hij
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:14:21 #94
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49439526
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:13 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

bij 99% van de gevallen verdient de man meer en is de vrouw uit op zijn geld, jij hebt gewoon een oude sjonnie aan de haak geslagen en verdient meer dan hij
inderdaad, maar wel een leuke sjonnie he!!
pi_49439616
Wat een onzin zeg. Op dit moment verdient mijn vriend meer dan ik (niet dat dat moeilijk is, aangezien ik nog studeer) maar ik vraag echt geen geld aan hem en neem het ook meestal niet aan als hij aanbiedt om dingen te betalen. Het kan me ook echt niets schelen hoeveel geld hij heeft. En ik weet nu al dat ik over een paar jaar meer verdien dan hij.
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:20:46 #96
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49439758
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:16 schreef Addict89 het volgende:
Wat een onzin zeg. Op dit moment verdient mijn vriend meer dan ik (niet dat dat moeilijk is, aangezien ik nog studeer) maar ik vraag echt geen geld aan hem en neem het ook meestal niet aan als hij aanbiedt om dingen te betalen. Het kan me ook echt niets schelen hoeveel geld hij heeft. En ik weet nu al dat ik over een paar jaar meer verdien dan hij.
Dus is hij een golddiggah
pi_49439805
Hij ook al..zou bijna denken dat ze het erom doen
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:23:30 #98
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49439874
Ja, dat is het....
Conclusie:

Oudere mannen die op jongere vrouwen vallen zijn golddiggers. Omdat ze weten dat ze in de toekomst meer gaan verdienen en dan kunnen ze eerder met pensioen.
pi_49439955
pi_49440160
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Ja, dat is het....
Conclusie:

Oudere mannen die op jongere vrouwen vallen zijn golddiggers. Omdat ze weten dat ze in de toekomst meer gaan verdienen en dan kunnen ze eerder met pensioen.
Verrek, zo heb ik het nog nooit bekeken. Ik wil ook wel eerder met pensioen
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:31:25 #101
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49440195
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef RiLo het volgende:

[..]

Verrek, zo heb ik het nog nooit bekeken. Ik wil ook wel eerder met pensioen
Ja nu komt de aap uit de mouw.. En wij maar danken dat we aantrekkelijk zijn, maar het is gewoon voor het geld...
pi_49440241
lol, vrouwen ook
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:33:05 #103
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49440264
Ja maar wij moeten werken voor het pensioen!
pi_49440360
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar wij moeten werken voor het pensioen!
En mijn rolstoel duwen
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:37:41 #105
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49440466
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:35 schreef RiLo het volgende:

[..]

En mijn rolstoel duwen
Je kan tever gaan he Ik hang je gewoon aan t infuus en klaar.

edit: nee beter nog, 's morgens zet ik je buiten en 's avonds haal ik je weer binnen.
pi_49440607
tjonge jonge het topic gaat egt de verkeerde kant op
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:41:43 #107
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49440638
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:41 schreef Originele_Naam het volgende:
tjonge jonge het topic gaat egt de verkeerde kant op
Ja maar het is dan ook een topic van niets.
pi_49440717
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja maar het is dan ook een topic van niets.
Ach, op zich niets mis met het topic, alleen dat theoretisch geleuter...
pi_49441027
Ik val op meiden van mijn eigen leeftijd met zwart sluik haar... Dat maakt mij een meme-o-fiel (meme is frans voor hetzelfde) of een emofiel, zo u wilt.

Moet ik naar de psycholoog? Wat zouden mijn beweegredenen zijn? Zwart haar: ik heb misschien donkere gedachten!
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:52:04 #110
157031 roosjeroosje1988
pi_49441029
Ik moest aan zo'n 'Post hier oudere mannen' topic denken van een tijdje terug maar toen ik daar sommige berichten van mij terug zag dacht ik, laat maar , laat ik hem maar niet meer ophalen. Anders maak ik wel weer eens een andere.
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:58:46 #111
157031 roosjeroosje1988
pi_49441303
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 10:52 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Maar als je nou alleen die kracht bij oudere mannen hebt?
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon raar om te zeggen. Ik vind donkere ogen heel mooi. Mijn eigen man heeft toevallig lichte ogen. dus het is raar om te zeggen dat je alleen hierop valt of niet. Het gaat om de persoon.
De eerste indruk is natuurlijk het uiterlijk, maar het innerlijk is minstens zo belangrijk.
Ja inderdaad, je hebt weleens van die topics waar iedereen zijn ideaal persoon omschijft maar ik kan dat gewoon niet.
pi_49442578
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:19 schreef Lemmiwinks het volgende:

[..]

leuk
Alles heeft (slechts) die waarde die je er aan hecht
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:06:59 #113
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49444269
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Ja, dat is het....
Conclusie:

Ja dat is het!!!!

Oh en voor vrouwen zit er nog een leuke: die man sterft eerder en dus kan ze sneller genieten van de levensverzekering!!!!
pi_49449236
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef wdn het volgende:

[..]

Ja dat is het!!!!

Oh en voor vrouwen zit er nog een leuke: die man sterft eerder en dus kan ze sneller genieten van de levensverzekering!!!!
en erfenis, en huis, en bankrekening.
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:23:44 #115
157031 roosjeroosje1988
pi_49449830
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

alle fokkers hebben een PM

check dat envelopje helemaal hierbovenin... naast "dev"
Ja ik had hem gisteravond geinstalleerd alleen ik merk het nog niet hoor van die PMen met onzedelijke voorstellen. Al zijn lieve, je begrijpende, je in hun waarde latende (berichten van) mannen ook goed hoor.
pi_49450067
je wil onzedelijk?
Alles heeft (slechts) die waarde die je er aan hecht
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:33:04 #117
157031 roosjeroosje1988
pi_49450154
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:30 schreef Dirk_D-H het volgende:
je wil onzedelijk?
Ik doelde op dit berichtje:
quote:

[..]

pi_49450254
En voordat roosjeroosje1988 'boeh' kan roepen zit opeens haar inbox vol met +300 berichten van verstokte oude fokvrijgezellen
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:38:45 #119
157031 roosjeroosje1988
pi_49450359
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:36 schreef RiLo het volgende:
En voordat roosjeroosje1988 'boeh' kan roepen zit opeens haar inbox vol met +300 berichten van verstokte oude fokvrijgezellen
Whaha dat zal wel meevallen hoor.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:41:09 #120
157031 roosjeroosje1988
pi_49459490
Zouden er meisjes zijn die dezelfde smaak zeg maar hebben als ik?
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:43:23 #121
179061 HoiEnDoei
Hoi, ik ben nieuw hier, doei.
pi_49459576
Denk het wel, hoe ouder hoe minder kinderachtig hoor ik altijd.
  woensdag 16 mei 2007 @ 22:25:44 #122
108913 Godshand
guide4you
pi_49461349
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zouden er meisjes zijn die dezelfde smaak zeg maar hebben als ik?
ja maar niet op Fok!

Jij bent de BHFH van de jonge meisjes
pi_49567523
Wat is oud en wat is jong...?
  donderdag 21 juni 2007 @ 09:42:01 #124
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_50682396
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:39 schreef Ticootje het volgende:
Wat is leeftijd nu helemaal??

Het gaat er toch om dat je van de persoon houdt? Mijn man is 18 jaar ouder..so what?! Meestal ben ik degene die zich het oudste gedraagt.
dat hoor ik mijn vrouw ook altijd zeggen
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
pi_50709051
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 11:47 schreef Monus het volgende:

[..]

Dat roosje er geen ervaring mee heeft en toch zeker weet dat ze alleen voor oudere mannen gaat vind ik ook een beetje vreemd. Maar veel mensen hebben een bepaalde voorkeur die niet zo gemakkelijk te verklaren is. Maar mischien als ze er ervaring mee heeft wil ze helemaal geen oudere man meer.
Maar het slaat dan ook werkelijk nergens op. Je valt op een persoon, niet op iemands leeftijd. En als ze er nog nooit ervaring mee heeft gehad, dan slaat het al helemáál nergens op.
pi_50717957
Ik vind het ideaal, vooral diegene die een jaar of 22 zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 25 juni 2007 @ 15:29:04 #127
163125 Nick-Name-
Flikker toch op man.
pi_50822762
Kan roosje gerust stellen, dat ik weet dat er genoeg jonge vrouwen op oudere mannen vallen. Wat wel opvalt is dat die mannen dan wel een bepaalde fitheid moet uitstralen.
pi_50823233
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:29 schreef Nick-Name- het volgende:
Kan roosje gerust stellen, dat ik weet dat er genoeg jonge vrouwen op oudere mannen vallen. Wat wel opvalt is dat die mannen dan wel een bepaalde fitheid moet uitstralen.
Bedoel je dan het soort ouderen wat eigenljik altijd kind is gebleven? (no offense meant, ik ben er 1 van)
pi_50823384
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:29 schreef Nick-Name- het volgende:
ja duh. Hoeven geen rollatorlopende ouwe mannen nee. Of hangbuiken of zich ook echt oud voordoen. Want dan is voor mij ook snel de kous af
  maandag 25 juni 2007 @ 15:55:58 #130
163125 Nick-Name-
Flikker toch op man.
pi_50823759
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:46 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja duh. Hoeven geen rollatorlopende ouwe mannen nee. Of hangbuiken of zich ook echt oud voordoen. Want dan is voor mij ook snel de kous af
Psies, je kunt soms niet duidelijk genoeg zijn.
Hoewel ik ook wel jonge meiden zie met een fysiek waar ik niet dood in bed gevonden wil worden, maar das een ander verhaal
  zondag 8 juli 2007 @ 18:17:02 #131
157031 roosjeroosje1988
pi_51265325
Wat ik erg jammer vind is dat ik nog nooit meisjes ben tegengekomen die echt hetzelfde hebben als ik, het lijkt me zooooo fijn om het met iemand te kunnen delen die precies hetzelfde heeft.
  zondag 8 juli 2007 @ 18:48:10 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51266211
Valt roosjeroosje eigenlijk exclusief op oudere mannen? . Want ik heb wel hetzelfde, maar dan met vrouwen .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 juli 2007 @ 19:29:26 #133
157031 roosjeroosje1988
pi_51267359
Ja ik val exclusief op oudere mannen. Ik denk dat het gewoon in je genen zit. Want waarom val je waarop je valt? De gevoelens die ze soms in mij opwekken, heb ik ook alleen bij hun. Het is gewoon zo, ik werd niet op een dag wakker met het idee: 'En vanaf vandaag ben ik zo.'
  zondag 8 juli 2007 @ 19:32:55 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51267430
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja ik val exclusief op oudere mannen. Ik denk dat het gewoon in je genen zit. Want waarom val je waarop je valt? De gevoelens die ze soms in mij opwekken, heb ik ook alleen bij hun. Het is gewoon zo, ik werd niet op een dag wakker met het idee: 'En vanaf vandaag ben ik zo.'
Niet handig .
Ik viel op m'n 16e al op 30+ en dat was erg frustrerend. Ik snapte wel dat iemand van 30+ geen interesse heeft in een meisje van 16, maar toch... Nu ik zelf ouder word, wordt het wel minder lastig trouwens. Heb jij wel eens een relatie gehad met een oudere man? En op welke leeftijd val je eigenlijk? .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 juli 2007 @ 19:47:25 #135
157031 roosjeroosje1988
pi_51267784
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet handig .
Ik viel op m'n 16e al op 30+ en dat was erg frustrerend. Ik snapte wel dat iemand van 30+ geen interesse heeft in een meisje van 16, maar toch... Nu ik zelf ouder word, wordt het wel minder lastig trouwens. Heb jij wel eens een relatie gehad met een oudere man? En op welke leeftijd val je eigenlijk? .
Nee ik heb nog nooit een relatie gehad, ik weet het trouwens al sinds m'n 11de ofzo, nouja zeg maar aan het begin van de middelbare school. Alle meisjes hebben het dan altijd over 'jongens' en je hoorde altijd van die verhalen maar mij deed het gewoon niks. Ik kan ze natuurlijk wel aardig vinden maar ik heb al die gevoelens er dan gewoon niet bij. Vroeger op de kleuterschool heb ik trouwens wel een vriendje gehad maar dan heb je natuurlijk nog niet dat je bepaalde gevoelens bij die persoon hebt. En in de buurt had ik wel eens 'vriendjes' (ook in de basisschooltijd). En op welke leeftijd ik val is gewoon verschillend, ik kan op mannen vallen van in de 40, 50...
pi_51270229
gefeliciteerd, je bent een Lolita .
pi_51270246
Je bent best nog wel jong. De bloei van je leven moet zelfs nog beginnen.
Volgende week loopt er een jongen van een jaar of 20, 21langs je heen, jullie kijken elkaar aan, lopen alle twee elkaar na te kijken, ...

Denk je niet dat zoiets ook zou kunnen gebeuren ?

Of zou je dat eerder hebben, als ik er zou lopen, in plaats van die jongen van 20, 21 jaar ?

Ik hoop wel, dat je die mogelijkheid niet helemaal hebt uitgesloten, want de kans bestaat natuurlijk altijd, dat er op dit moment een jongen van jouw eigen leeftijd misschien wel helemaal smoorverliefd op je is.

Of blokkeer je jezelf helemaal voor die mogelijkheid ?
pi_51270408
maar daar voelt ze niks voor. ze wil een rijpe man.
pi_51271709
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:13 schreef SlimShady het volgende:
maar daar voelt ze niks voor. ze wil een rijpe man.
ja maar toch weet je nooit op wie de volgende keer valt... Lijkt mij. Zelf val ik ook op wat oudere mannen Maar sluit op zich ook niks uit. Je weet maar nooit bij wie de vonk uiteindelijk nog es een keer gaat overslaan right? Want in the end draait het toch om de persoon zelf en niet om de leeftijd.
pi_51271994
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:47 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja maar toch weet je nooit op wie de volgende keer valt... Lijkt mij. Zelf val ik ook op wat oudere mannen Maar sluit op zich ook niks uit. Je weet maar nooit bij wie de vonk uiteindelijk nog es een keer gaat overslaan right? Want in the end draait het toch om de persoon zelf en niet om de leeftijd.
Daarom ook mijn vraag aan roosjeroosje1988.

Kijk, zelf zeg ik altijd dat ik niet bewust verliefd zal worden op een vrouw die heel veel jonger is dan dat ik ben.
Maar het kan altijd gebeuren dat ik morgen tegen de liefde van mijn leven aanloop en dat ze toch nog veel jonger blijkt te zijn, dan de minimum leeftijd die ik voor mezelf stel.

Al ben ik wel van mening dat ze toch ronde de 28 moet zijn, als minimale leeftijd.
Maar je weet nooit, wie weet is ze wel 22 of zo.
pi_51272345
Ik val op mannen. Niet op jongens.
Ik houd van het rijpe. Van het -met de jaren toenemende- charisma.
Vergelijkbaar met een goed gerijpte wijn, of oude kaas.
De jongere varianten kunnen ook lekker zijn, maar missen dat verfijnde dat het langere leven met zich meebrengt.

Ik heb nooit een man jonger dan 10 jaar ouder bemind,
maar ik sluit het ook niet geheel uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door meta4 op 08-07-2007 22:19:03 ]
  zondag 8 juli 2007 @ 22:10:04 #142
157031 roosjeroosje1988
pi_51272499
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:09 schreef chatter het volgende:
Je bent best nog wel jong. De bloei van je leven moet zelfs nog beginnen.
Volgende week loopt er een jongen van een jaar of 20, 21langs je heen, jullie kijken elkaar aan, lopen alle twee elkaar na te kijken, ...

Denk je niet dat zoiets ook zou kunnen gebeuren ?

Of zou je dat eerder hebben, als ik er zou lopen, in plaats van die jongen van 20, 21 jaar ?

Ik hoop wel, dat je die mogelijkheid niet helemaal hebt uitgesloten, want de kans bestaat natuurlijk altijd, dat er op dit moment een jongen van jouw eigen leeftijd misschien wel helemaal smoorverliefd op je is.

Of blokkeer je jezelf helemaal voor die mogelijkheid ?
Kijk ik kan dan wel denken van die lijkt me aardig, maar al die gevoelens zal ik er gewoon niet bij krijgen.
pi_51273003
Ik heb dit topic nu een paar keer door gekeken en ik dacht eigenlijk dat het niet zo vaak gebeurde, dat een meisje/jonge dame/vrouw op oudere mannen valt, maar het lijkt best veel voor te komen.

Ik heb een paar keer gehad dat er dus echt een heel groot leeftijdsverschil zat tussen mij en jonge dames die interesse in me schenen te hebben.

En vaak zei men dan tegen me, dat het allemaal niets uitmaakt en dat ik het gewoon moest doen en niet naar de leeftijd moest kijken.
Ze waren namelijk rond de 22 en ik was toen al een 30'er.
En het overkomt me nu nog.

En toch weet ik het niet, wel of niet doen.
pi_51273257
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:47 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Dat valt nooit uit te sluiten.
Je moet jezelf altijd openstellen voor andere invloeden.
Anders beperk je jezelf uiteindelijk onbewust in het leven.

Er zijn echter vaak bepaalde kenmerken en eigenschappen, die je graag in een (levens)partner ziet.
In het geval van de meeste in dit topic, komen deze het beste bij een oudere man tot hun recht.

Vele manieren van doen, zijn wel aan je leeftijd gelieerd.
Zoals de pubertijd ook bepaalde gedragingen met zich meebrengt.
Niet alle pubers zijn en gedragen zich het zelfde, maar onderling hebben ze toch heel wat gemeen.
Hetzelfde geldt voor andere leeftijdscategorieen.
Als veel van deze typerende kenmerken je niet bevallen, is het logisch dat er in de eerste instantie gesproken wordt over een uitgesloten kwestie.
pi_51273403
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:23 schreef chatter het volgende:
Ze waren namelijk rond de 22 en ik was toen al een 30'er.
En het overkomt me nu nog.

En toch weet ik het niet, wel of niet doen.
Dat leeftijdsverschil vind ik heel erg meevallen.

Ik neem aan dat je in staat bent aan te voelen, of iets klikt of niet.
Of iets werkt. Of iets geen van jullie tekort doet.
pi_51273508
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:30 schreef meta4 het volgende:

[..]

Dat valt nooit uit te sluiten.
Je moet jezelf altijd openstellen voor andere invloeden.
Anders beperk je jezelf uiteindelijk onbewust in het leven.

Er zijn echter vaak bepaalde kenmerken en eigenschappen, die je graag in een (levens)partner ziet.
In het geval van de meeste in dit topic, komen deze het beste bij een oudere man tot hun recht.

Vele manieren van doen, zijn wel aan je leeftijd gelieerd.
Zoals de pubertijd ook bepaalde gedragingen met zich meebrengt.
Niet alle pubers zijn en gedragen zich het zelfde, maar onderling hebben ze toch heel wat gemeen.
Hetzelfde geldt voor andere leeftijdscategorieen.
Als veel van deze typerende kenmerken je niet bevallen, is het logisch dat er in de eerste instantie gesproken wordt over een uitgesloten kwestie.
ja precies. Leeftijd zegt niks eigenlijk. Iemand van 25 kan zich als een ouwe lul voordoen terwijl iemand van 50 het tegenovergestelde kan zijn.

Edit: als je t nou puur over uiterlijk hebt dan zijn het wel echt de oudere mannen waar ik op val
  Redactie Frontpage zondag 8 juli 2007 @ 22:38:05 #147
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_51273559
Ik vind t niet kunnen
pi_51273999
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:36 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja precies. Leeftijd zegt niks eigenlijk. Iemand van 25 kan zich als een ouwe lul voordoen terwijl iemand van 50 het tegenovergestelde kan zijn.

Edit: als je t nou puur over uiterlijk hebt dan zijn het wel echt de oudere mannen waar ik op val
Dan heb je het wellicht toch niet zo goed gelezen

Zijn en voordoen zijn twee compleet verschillende dingen.
Zoals ik al zei, zitten er aan elke leeftijdscategorie/levensperiode bepaalde typerende kenmerken/eigenschappen vast.
Dat maakt, waarom bepaalde mensen voortdurend blijven terugvallen op de leeftijdscategorie in kwestie.

Het zou kunnen zijn dat je uiteindelijk een jonger iemand ontmoet, waar je helemaal gek op bent.
Niet omdat het een twintiger is, die de mentaliteit van een vijftiger captiveerd.
Want een twintiger, zal nooit een vijftiger zijn.
Maar omdat je hem zo liefhebt, dat je over die -eerder gemeden- eigenschappen heenkijkt.
pi_51282863
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:50 schreef meta4 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, zitten er aan elke leeftijdscategorie/levensperiode bepaalde typerende kenmerken/eigenschappen vast.
Dat maakt, waarom bepaalde mensen voortdurend blijven terugvallen op de leeftijdscategorie in kwestie.

Het zou kunnen zijn dat je uiteindelijk een jonger iemand ontmoet, waar je helemaal gek op bent.
Niet omdat het een twintiger is, die de mentaliteit van een vijftiger captiveerd.
Maar omdat je hem zo liefhebt, dat je over die -eerder gemeden- eigenschappen heenkijkt.
ja ok, dat bedoelde ik dan eigenlijk ook.
pi_51283123
Komt er een jongen van 24 roosjeroosje de hand vragen.

rr: "Nee, sorry, je bent te jong"

Als iemand je leuk vindt van je eigen leeftijd en hij vraagt je uit, ga je hem dan weigeren omdat hij te jong is?
pi_51283385
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:26 schreef katerwater het volgende:

Als iemand je leuk vindt van je eigen leeftijd en hij vraagt je uit, ga je hem dan weigeren omdat hij te jong is?
Dus iemand ban jouj leeftijd vind je leuk, maar je weigert hem/haar omdat hij/zij te jong is...dat kan toch nooit als jullie evenoud zijn. Maar zoveel boeit leeftijd niet...alhoewel 10 jaar verschil toch wel erg veel is...
pi_51284401
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef dude_flipper12 het volgende:

[..]

Dus iemand ban jouj leeftijd vind je leuk, maar je weigert hem/haar omdat hij/zij te jong is...dat kan toch nooit als jullie evenoud zijn. Maar zoveel boeit leeftijd niet...alhoewel 10 jaar verschil toch wel erg veel is...
hoezo kan dat niet? En 10 jaar al veel???
pi_51287359
Ik was 21 en mijn toenmalige vriend was 33... verschil van 12 jaar (voor de minder sneller rekenaars ;-) )
Het ging gewoon goed, niets mee aan de hand. Nu nog steeds contact met hem, hij is donderdag 39 geworden haha... ik ben nu 27... dat vond ik toch alweer wat anders klinken... maar nee ik vond het verder niet raar. het was mijn vriend, wat maakt het nou uit of hij 12 jaar ouder was?
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
  maandag 9 juli 2007 @ 13:34:54 #154
158005 poepje3
Dansende goudbruine krullen
pi_51289123
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:50 schreef meta4 het volgende:

[..]

Wat voor eigenschappen dan?
''Wieh wort duh niewuh hallends nekst tap moddel?''
Yfke -briefke- Sturm
  maandag 9 juli 2007 @ 13:47:45 #155
158005 poepje3
Dansende goudbruine krullen
pi_51289515
Ik zelf val niet zo op leeftijd. Ik zal nooit zeggen: 'ik val niet op jou, want jij bent te jong/te oud' (tenzij die gozer 20> jaar ouder is of juist heel veel jonger )
Ik heb wel gemerkt dat ik betere relatie heb gehad met oudere mannen. Maar als er een leuk gozertje van mijn eigen leetftijd op mijn pad komt zal ik geen nee zeggen vanwege een getalletje
Gaat gewoon om de persoon.
''Wieh wort duh niewuh hallends nekst tap moddel?''
Yfke -briefke- Sturm
pi_51293390
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:26 schreef katerwater het volgende:

Persoonlijk, zou ik hem niet weigeren als hij potentie uit zou stralen.
Omdat mijn voorkeur uitgaat naar rijpere mannen, betekend niet dat ik een jonger iemand niet kan beminnen.
Als je van iemand houdt, dan kun je over de eigenschappen heenkijken, die je normalitair niet aantrekken.

Desalniettemin, heb ik nooit een verhouding met iemand van rond mijn eigen leeftijd gehad.
pi_51293514
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:42 schreef Rhanna het volgende:
Omdat ze graag oude mannen pijpt.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_51293586
wat zou ze voor beroep hebben?
pi_51293755
Jullie vinden het wel reuze grappig, met z'n allen
pi_51293990
@Meta:
quote:
Op maandag 9 juli 2007 13:34 schreef poepje3 het volgende:

[..]

Wat voor eigenschappen dan?
pi_51296666

Dit is dus opwindend ?

?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  maandag 9 juli 2007 @ 17:19:10 #162
157031 roosjeroosje1988
pi_51297000
Nee die persoonlijk niet voor mij, alhoewel die laatste wel geweldig is in B&A.
pi_51297110
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee die persoonlijk niet voor mij, alhoewel die laatste wel geweldig is in B&A.
Maar zit een rijpe en dus ver ontwikkelde man wel te wachten op een meisje dat gek is op Bassie en Adriaan en Samson en Gert?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 9 juli 2007 @ 17:23:22 #164
157031 roosjeroosje1988
pi_51297159
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:22 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Maar zit een rijpe en dus ver ontwikkelde man wel te wachten op een meisje dat gek is op Bassie en Adriaan en Samson en Gert?
Wat maakt dat nou uit. Je hoeft het daar toch niet over te hebben?
pi_51297231
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou uit. Je hoeft het daar toch niet over te hebben?
Lijkt me wel als je met iemand een relatie begint dat dingen als hobbies toch boven tafel komen .
En ik zie een rijke oudere zakenman nou niet gelijk voor iemand gaan die kwijlt bij Bassie en Adriaan
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 9 juli 2007 @ 17:27:27 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51297311
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:25 schreef Canisfire het volgende:

Lijkt me wel als je met iemand een relatie begint dat dingen als hobbies toch boven tafel komen .
En ik zie een rijke oudere zakenman nou niet gelijk voor iemand gaan die kwijlt bij Bassie en Adriaan
En die de volledige Ernst, Bobbie en de rest collectie in huis heeft.

Welke raakvlakken denk je eigenlijk wel te hebben, Roosje?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_51297539
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb die tekst een paar keer goed bekeken maar eenvoudig is het niet zeg.
ff bril opzetten, oudere man
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 9 juli 2007 @ 17:55:01 #168
157031 roosjeroosje1988
pi_51298084
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:25 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Zoveel mensen vinden dat leuk. En zoals ik al zei, je hoeft daar toch geen gesprek over te hebben?
pi_51298219
dus je hebt wel hobby's?
pi_51298267
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Zoveel mensen vinden dat leuk. En zoals ik al zei, je hoeft daar toch geen gesprek over te hebben?
Maar het kan wel een turn off zijn.
Ik bedoel als ik met een meisje mee naar huis ga en ik zie opeens allemaal Bassie en Adriaan posters hangen krijg ik hem echt niet meer omhoog.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 9 juli 2007 @ 18:47:00 #171
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_51299621
Nou bassie en adriaan niet, maar Gert en Samson mag ik graag naar kijken. (For that matter, ook wel naar Teletubbies). Het zijn eigenlijk wat kinderachtige reacties vinden jullie niet? Roos legt een serieuze vraag neer, maar het aantal serieuze antwoorden is nog minder dan gemiddeld. Welbewschouwd heeft Roos, gelet op het pubergehalte van de antwoorden, wellicht een punt met oudere mannen?
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_51300608
ze heeft zeker een punt. er zullen ook wel mannen zijn die haar serieus nemen.
ik kan het me gewoon heel moeilijk voorstellen.
pi_51303157
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:47 schreef Inekris het volgende:
Nou bassie en adriaan niet, maar Gert en Samson mag ik graag naar kijken. (For that matter, ook wel naar Teletubbies). Het zijn eigenlijk wat kinderachtige reacties vinden jullie niet? Roos legt een serieuze vraag neer, maar het aantal serieuze antwoorden is nog minder dan gemiddeld. Welbewschouwd heeft Roos, gelet op het pubergehalte van de antwoorden, wellicht een punt met oudere mannen?
Daar heb je inderdaad een punt.
Roos komt veel volwassener over, dan de meeste personen, die hier in het topic gereageerd hebben.

Ok, ze heeft nog weinig levenservaring, maar er zijn zat mensen van mijn leeftijd (40+) die de zelfde levenservaring als Roos.

Op zich denk ik dat er best een goed en interessant gesprek mee te voeren is, zonder dat je het gevoel hebt, dat je met een heel jong iemand aan het praten ben.

maandag 9 juli 2007 @ 21:53:22 #174
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51305672
ieuww.. wat moet je nou met een puberwijf
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_51310295
als er een gast van 40 hier had gepost dat ie alleen op jonge meisjes viel dan denk ik dat de meeste "openminded" mensen hier een heel andere toon zouden aanslaan
pi_51313874
Bij nader inzien, en de topicmaakster haar fotoboek te hebben bekeken
vraag ik mij af in welke mate ik dit topic eigenlijk serieus kan nemen.

Vooral omdat er met termen als gerontofilie -onder het puberale gemompel door- geslingerd wordt.

dinsdag 10 juli 2007 @ 04:12:01 #177
8369 speknek
Another day another slay
pi_51314006
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben gewoon geinteresseerd in sommige producties. Het liefst zou ik er zelf mee willen werken. Het hoeft toch niet meteen te betekenen dat als je in zoiets geinterreseerd bent je verstandelijk beperkt bent? Dat snáp je toch wel? Jij bent echt typisch zo'n kortzichtig en oppervlakkig persoon, gatverdamme. 'Jij houd van dit dus jij bent zo.'
Je wil graag kinderseries maken. Je bent een moederfiguur en zoekt daarom een vaderfiguur. Omdat niemand van jouw leeftijd een vaderfiguur is, zoek je het een stuk ouder; vooral om je ouders te kopieren, omdat je van hun goed kent wat het is om een moeder en vaderfiguur te zijn.

Deze kort door de bocht post werd u aangeboden door speknek. All rights reserved.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juli 2007 @ 08:00:57 #178
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51314814
Mja, wel consistent. Bassie en Adriaan zijn ook bejaard, en de grappen van samson en gert hebben ook een lange baard .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:11:52 #179
157031 roosjeroosje1988
pi_51332123
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 03:44 schreef meta4 het volgende:

Vooral omdat er met termen als gerontofilie -onder het puberale gemompel door- geslingerd wordt.

Omdat ik niet zo'n standaard fotoboek heb? Moet je nou echt persè een standaard schaap zijn om serieus genomen te worden?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:13:20 #180
157031 roosjeroosje1988
pi_51332185
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 04:12 schreef speknek het volgende:

[..]

Je wil graag kinderseries maken. Je bent een moederfiguur en zoekt daarom een vaderfiguur. Omdat niemand van jouw leeftijd een vaderfiguur is, zoek je het een stuk ouder; vooral om je ouders te kopieren, omdat je van hun goed kent wat het is om een moeder en vaderfiguur te zijn.

Deze kort door de bocht post werd u aangeboden door speknek. All rights reserved.
Waar slaat dit nou weer op? Ik ben helemaal geen moederfiguur.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:38:39 #181
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51333103
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Omdat ik niet zo'n standaard fotoboek heb? Moet je nou echt persè een standaard schaap zijn om serieus genomen te worden?
Nee, maar het is slechts een stukje in het geheel. Face it, de gemiddelde 35-jarige zal hoogstens Studio 100 bewonderen om het feit dat ze marketingtechnisch goed bezig zijn en een potentiele goudmijn qua doelgroep hebben aangeboord. Aan komen zetten met een muzieksmaak die niet verder reikt dan datzelfde Studio 100 (andere gekkigheid even voor het gemak erbij denken. Bassie en Adriaan en zulks) doet niet bepaald wonderen, dan.

Dát is het punt dat mensen over proberen te brengen. Heeft niks met een 'standaard schaap' zijn te maken. Als jij jezelf graag ziet als een uniek felgekleurd sneeuwvlokje: be my guest. Maakt het alleen dat het moeilijker is om er serieus op in te gaan voor de meesten, de internet white knights hier buiten beschouwing gelaten, omdat de kans per post groter wordt dat het bij gefantaseer blijft, in plaats van daadwerkelijke ervaringen op dat gebied.

Want hoe lang geleden werd er gevraagd of je al wat had ondernomen? En hoeveel is er ondertussen gebeurd?
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou weer op? Ik ben helemaal geen moederfiguur.
Hap eens niet zo. . Hij geeft nota bene zelf toe dat hij kort door de bocht ging.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_51333261
En, heeft Roosjeroos nu al een oudere vriend?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:10:24 #183
157031 roosjeroosje1988
pi_51334219
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef Nosh het volgende:

[..]

Nee, maar het is slechts een stukje in het geheel. Face it, de gemiddelde 35-jarige zal hoogstens Studio 100 bewonderen om het feit dat ze marketingtechnisch goed bezig zijn en een potentiele goudmijn qua doelgroep hebben aangeboord. Aan komen zetten met een muzieksmaak die niet verder reikt dan datzelfde Studio 100 (andere gekkigheid even voor het gemak erbij denken. Bassie en Adriaan en zulks) doet niet bepaald wonderen, dan.
Wat is er mis met mijn muzieksmaak? Maar goed, het is niet verplicht om er naar te luisteren op mijn profiel. Maar kunnen we mijn interesses er niet buiten laten? Daar gaat dit topic ook helemaal niet over. Ik vind het vervelend dat dat er tussen komt te zitten.
quote:

[..]

Dát is het punt dat mensen over proberen te brengen. Heeft niks met een 'standaard schaap' zijn te maken. Als jij jezelf graag ziet als een uniek felgekleurd sneeuwvlokje: be my guest. Maakt het alleen dat het moeilijker is om er serieus op in te gaan voor de meesten, de internet white knights hier buiten beschouwing gelaten, omdat de kans per post groter wordt dat het bij gefantaseer blijft, in plaats van daadwerkelijke ervaringen op dat gebied.
Ik zie mezelf helemaal niet als een uniek felgekleurd sneeuwvlokje. Ik probeer gewoon mezelf te zijn, wat erg moeilijk is als je dan niet geaccepteerd en niet serieus genomen wordt.
quote:

[..]

Want hoe lang geleden werd er gevraagd of je al wat had ondernomen? En hoeveel is er ondertussen gebeurd?
We kunnen het toch ook gewoon over het onderwerp blijven hebben? Ik wil namelijk wel graag weten of er meisjes zijn zoals ik etc.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:14:56 #184
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51334370
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Wat is er mis met mijn muzieksmaak? Maar goed, het is niet verplicht om er naar te luisteren op mijn profiel. Maar kunnen we mijn interesses er niet buiten laten? Daar gaat dit topic ook helemaal niet over. Ik vind het vervelend dat dat er tussen komt te zitten.
[..]
Je interesses hebben er in die mate mee te maken dat die niet geheel onbelangrijk zijn bij het aanknopen van een relatie

Ik zou bijvoorbeeld niet echt kunnen levellen, als 32-jarige, met een vriendje dat het liefst naar K3 luistert en naar Tiktak kijkt, dat is meer iets voor mijn zoontje.

Op gelijk niveau kunnen communiceren lijkt me toch wel zo fijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 10-07-2007 19:43:30 ]
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:19:41 #185
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51334532
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Hoe zie jij het dan voor je? Een eerste date met iemand die je ziet zitten?
Waar heb je het over, wat vertel je, wat doen jullie, hoe ziet die avond eruit?

Ben benieuwd.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:32:42 #186
157031 roosjeroosje1988
pi_51335058
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:19 schreef Nosh het volgende:

[..]

Hoe zie jij het dan voor je? Een eerste date met iemand die je ziet zitten?
Waar heb je het over, wat vertel je, wat doen jullie, hoe ziet die avond eruit?

Ben benieuwd.
Ik heb eigenlijk meer iets van dat zie ik dan wel... We hoeven het niet over mijn zogehete kinderdoelgroep interesses te gaan hebben , er zijn zoveel onderwerpen... Het ligt natuurlijk ook aan dat moment. Ik kan me zoveel situaties indenken. Eerlijk gezegd zie ik niet een bepaalde situatie voor me.
pi_51341398
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 03:44 schreef meta4 het volgende:

Zeg ik toch, roosjeroosje is een sneue ouwe pedo die zo bakvisjes hoopt aan te trekken die op oudere mannen vallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Manono op 10-07-2007 22:26:44 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_51341490
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef Manono het volgende:

[..]

Zeg ik toch, roosjeroosje is gewoon een sneue ouwe pedo die op deze manier bakvisjes hoopt aan te trekken die op oudere mannen vallen.
nah, zou wel briljant zijn .
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:22:00 #189
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51341604
Oh ja!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:41:37 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51342560
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:27 schreef Copycat het volgende:
Welke raakvlakken denk je eigenlijk wel te hebben, Roosje?
Met een oudere man, dus .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:47:26 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51342831
[spuit 11] Precies, Roosje. Doe es vertellen. [/spuit 11]
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:59:31 #192
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_51343383
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:37 schreef chatter het volgende:

[..]

Ok, ze heeft nog weinig levenservaring, maar er zijn zat mensen van mijn leeftijd (40+) die de zelfde levenservaring als Roos.
Sterker, er zijn zat mensen van onze leeftijd (40+ dus) die nog kinderachtiger zijn dan de meeste reageerders hier. (Overigens ken ik ook weer mensen die op Roos haar leeftijd die meer levenservaring hadden, dan menigeen in een leven opdoet. Het is makkelijk oordelen achter een scherm )

Iets serieuzer vraag ik mij nou af wat precies de weerstand oproept. (Ja is off topic, maar dat zijn de meeste posts hier). Ik zie niet in waarom Roos nu ineens van alles moet gaan uitleggen hoe zij een relatie ziet. Kunnen de posters zelf dan ook even aangeven welke raakvlakken zij zien, als zij in het weekeinde die ene bink/stoot gaan zoenen? Of is dan gewoon de leeftijd ineens raakvlak genoeg?

Relaties met een grootleeftijdsverschil, ook waarin de ene partner 20 jaar jonger is dan de andere, kunnen kwalitatief heel goed zijn. Het is meer de omgeving die lastig en moeilijk doet. (Waarschijnlijk allemaal Fok!ers ).

JA, ik ben een 40 plusser man, NEE ik val niet speciaal op jongere meisjes.

Roos, mag ik even vragen krijg jij nou antwoord op jou vraag?
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_51445099
Ik heb hier wel over gehoord en eigenlijk vind ik het niet zo gek. De jeugd (waartoe ik mezelf met 22 jaar niet meer reken) is steeds meer aan het infantiliseren, "never grow up" enzo. Dan lijkt het mij vrij logisch dat meisjes van die leeftijd meer op serieuzere, dus oudere mannen vallen. Ik kan het verband niet echt zwart op wit aantonen, maar het speelt zeker mee.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_51445310
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft helemaal niet.
Dat ben ik zelf ook niet.

Maar je kunt het ook overdrijven.
Je kiest er zelf voor, daar de nadruk op te leggen op een forum.
Heb je de indruk dat er hier zoveel mensen op een waslijst kinderfilmpjes zitten te wachten?
Dan kun je namelijk ook wel verwachten dat je minder snel serieus genomen wordt, als het op dit soort onderwerpen aankomt.
pi_51445466
Overigens is het ook belachelijk dat iedereen naar roosjeroosje1988 zijn/haar belevingen zit te gissen.
Wat kom je in dit topic doen, als je er niets mee te maken hebt?
pi_51446276
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je interesses hebben er in die mate mee te maken dat die niet geheel onbelangrijk zijn bij het aanknopen van een relatie

Ik zou bijvoorbeeld niet echt kunnen levellen, als 32-jarige, met een vriendje dat het liefst naar K3 luistert en naar Tiktak kijkt, dat is meer iets voor mijn zoontje.

Op gelijk niveau kunnen communiceren lijkt me toch wel zo fijn.
Tjsa, sommige relaties zijn natuurlijk niet gebaseerd op dit gegeven.
Soms is het meer iets van "ik heb iets wat jij wilt en niet hebt", en omgekeerd. In dit geval dus volwassenheid.
pi_51446661
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef katerwater het volgende:

[..]
Soms is het meer iets van "ik heb iets wat jij wilt en niet hebt", en omgekeerd. In dit geval dus volwassenheid.
Je zou zo eens gelijk kunnen hebben
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:08:48 #198
157031 roosjeroosje1988
pi_51458721
Kijk het is ook een chemie en aantrekkingskracht. Ik heb er niet bewust voor gekozen om op oude mannen te gaan vallen maar ben er gewoon ooit achter gekomen. Net als dat je er ook (maar wel eerder als het goed is ) achter komt of je rechtshandig bent.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:22:01 #199
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51459043
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kijk het is ook een chemie en aantrekkingskracht.
Das leuk om verliefd te kunnen worden, of misschien een nachtje flink rampetampen, maar alleen met die eigenschappen bouw je geen langdurige relatie op.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_51459210
Ik ben 21 en val altijd op mannen die tenminste 10 jaar ouder zijn. Mijn laatste ex was 11 jaar ouder.

Hoe het komt: Geen idee. Ik heb geen vaderfiguur in mijn leven gemist ofzo, kon zelfs beter met mijn vader opschieten dan met mijn moeder.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:55:08 #201
78918 SeLang
Black swans matter
pi_51459773
Ik begrijp er ook niks van waarom sommige vrouwen op relatief jonge mannen vallen. Dat zijn nog van die broekies die niks weten. Gewoon heel erg oninteressant. Volkomen logisch dat vrouwen een oudere man willen
Mijn reisverslagen
  zaterdag 14 juli 2007 @ 21:03:49 #202
157031 roosjeroosje1988
pi_51471016
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:59 schreef Inekris het volgende:

[..]

Roos, mag ik even vragen krijg jij nou antwoord op jou vraag?
Wat bedoel je precies?
pi_51471398
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef Manono het volgende:

[..]

Zeg ik toch, roosjeroosje is een sneue ouwe pedo die zo bakvisjes hoopt aan te trekken die op oudere mannen vallen.
Shit, concurrentie. Dat was de reden dat ik dit topic las.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 21:38:22 #204
157031 roosjeroosje1988
pi_51472161
Nou ik kan je gerust stellen dat dat niet het geval is.
  zondag 15 juli 2007 @ 15:53:47 #205
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_51491206
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 21:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Je opent het topic, op zoek naar meisjes met dezelfde gevoelens toch?
  zondag 15 juli 2007 @ 16:16:31 #206
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51491961
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:55 schreef SeLang het volgende:
Ik begrijp er ook niks van waarom sommige vrouwen op relatief jonge mannen vallen. Dat zijn nog van die broekies die niks weten. Gewoon heel erg oninteressant. Volkomen logisch dat vrouwen een oudere man willen
En andersom is het wel begrijpelijk?
Mannen die op jongere meisjes vallen, of er nu een grote kloof qua belevingswereld zit of niet?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_51492381
quote:
Op zondag 15 juli 2007 16:16 schreef Nosh het volgende:

[..]

En andersom is het wel begrijpelijk?
Mannen die op jongere meisjes vallen, of er nu een grote kloof qua belevingswereld zit of niet?
Ja tuurlijk lekker makkelijk

btw Roosje heb je al eens iets met een oudere man gehad?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 15 juli 2007 @ 17:30:35 #208
157031 roosjeroosje1988
pi_51494755
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:53 schreef Inekris het volgende:

[..]

Je opent het topic, op zoek naar meisjes met dezelfde gevoelens toch?
Ja.
quote:
Op zondag 15 juli 2007 16:26 schreef Canisfire het volgende:

[..]

btw Roosje heb je al eens iets met een oudere man gehad?
Nee.
pi_51494808
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja.
[..]

Nee.
Verder relaties ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 15 juli 2007 @ 17:37:32 #210
157031 roosjeroosje1988
pi_51495024
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:31 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Verder relaties ?
Nee dat dus ook niet...
pi_51495121
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Nee dat dus ook niet...
Nog nooit gezoent geneukt of zelfs maar iets van liefde gehad van een mannenlijk persoon anders dan op een vriendschappelijke of familieband manier?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 15 juli 2007 @ 17:42:56 #212
157031 roosjeroosje1988
pi_51495219
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:40 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Nog nooit gezoent geneukt of zelfs maar iets van liefde gehad van een mannenlijk persoon anders dan op een vriendschappelijke of familieband manier?
Nee.
pi_51495251
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Nee.
Heb je asperger?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 15 juli 2007 @ 17:46:17 #214
157031 roosjeroosje1988
pi_51495329
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:43 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Heb je asperger?
Nee hoezo dat nou weer?
pi_51495423
ik ben 40 plus en ik weet dat sommige meisjes dat echt zoeken en ook echt verliefd worden, daar had ik vroeger nooit.
Is heel apart, meisjes van 18 en 20 jaar. en echt op slag en ik zelf ook eigenlijk, ik denk dat je t type man daarvoor moet zijn en een bepaald type meisje.
En het gekke is dat je dat dan allebei gelijk weet, en kl*te is je kunt er eigenlijk niet veel mee.

[ Bericht 4% gewijzigd door henkway op 15-07-2007 17:56:55 ]
pi_51495678
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Nee hoezo dat nou weer?
Werkt je msn al weer?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 15 juli 2007 @ 18:02:10 #217
157031 roosjeroosje1988
pi_51495807
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:58 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Werkt je msn al weer?
Ja maar ik moet zo eten, als ik binnenkort mijn eigen computer heb dan kom ik er vaker op.
  zondag 15 juli 2007 @ 18:02:31 #218
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51495819
Ik ben ook wat ouder!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51495913
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja maar ik moet zo eten, als ik binnenkort mijn eigen computer heb dan kom ik er vaker op.
Ik voeg je weer toe oke

heb het gemist
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 15 juli 2007 @ 18:05:37 #220
157031 roosjeroosje1988
pi_51495914
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef henkway het volgende:
ik ben 40 plus en ik weet dat sommige meisjes dat echt zoeken en ook echt verliefd worden, daar had ik vroeger nooit.
Is heel apart, meisjes van 18 en 20 jaar. en echt op slag en ik zelf ook eigenlijk, ik denk dat je t type man daarvoor moet zijn en een bepaald type meisje.
En het gekke is dat je dat dan allebei gelijk weet, en kl*te is je kunt er eigenlijk niet veel mee.
Zou er eigenlijk een naam voor bestaan? Ik vraag me dat al heel lang af en ik kom niet verder dan 'gerontofilie'.
  zondag 15 juli 2007 @ 18:06:50 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51495954
moet er een naam voor bestaan? Net alsof het een afwijking / ziekte is ofzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_51495992
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Zou er eigenlijk een naam voor bestaan? Ik vraag me dat al heel lang af en ik kom niet verder dan 'gerontofilie'.
nou ik denk het niet, vriendinnetjes van nichtjes en zo.
op slag en dan slaat echt de vonk over

en dan krijg ik een rode bam
  zondag 15 juli 2007 @ 18:09:37 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51496032
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef henkway het volgende:

[..]

nou ik denk het niet, vriendinnetjes van nichtjes en zo.
op slag en dan slaat echt de vonk over
het zijn toch wel meerderjarige meisjes hè? En wat spreekt jou aan in die meisjes? .
Niet meer actief op Fok!
pi_51496056
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

het zijn toch wel meerderjarige meisjes hè? En wat spreekt jou aan in die meisjes? .
niks het initiatief komt van die meisjes, aankijken en zo.

Ik heb er nooit wat mee gedaan, maar ik herken het wel.
  zondag 15 juli 2007 @ 18:15:46 #225
157031 roosjeroosje1988
pi_51496199
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:06 schreef Viking84 het volgende:
Nee maar ik bedoel dat er misschien iets op het internet over staat, en als het een naam heeft zoekt het natuurlijk makkelijker.
pi_51496227
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:06 schreef Viking84 het volgende:
ja idd...
  zondag 15 juli 2007 @ 18:26:48 #227
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51496522
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:10 schreef henkway het volgende:

[..]

niks het initiatief komt van die meisjes, aankijken en zo.

Ik heb er nooit wat mee gedaan, maar ik herken het wel.
, ik betwijfel zeer dat je hierin ook maar enigzins verschilt van een gemiddelde andere man.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_51496880
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:26 schreef Frezer het volgende:

[..]

, ik betwijfel zeer dat je hierin ook maar enigzins verschilt van een gemiddelde andere man.
Dat zou kunnen ja.
Ik weet dat niet.
pi_51500330
Ik val zelf ook meestal op oudere mannen. Het is niet dat ik ze selecteer op leeftijd. Ik val niet op de leeftijd maar op de zelfstandigheid & serieusheid van een persoon. Het is dus ook weleens voorgekomen dat de persoon maar een jaar ouder was. Maar meestal zijn ze pas interessant als ze 21+ zijn. Mijn huidige verliefdheid/bijna-vriend is net 24 en ik ben bijna 18. Toch een grens waar hij wat problemen mee had en waarvan ik dacht, mwah het kan nog net!

Of alle jongetjes van 17-20 zijn gewoon kinderachtig en irritant . Om maar niet te spreken van <17!
pi_51505902
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kijk het is ook een chemie en aantrekkingskracht. Ik heb er niet bewust voor gekozen om op oude mannen te gaan vallen maar ben er gewoon ooit achter gekomen. Net als dat je er ook (maar wel eerder als het goed is ) achter komt of je rechtshandig bent.
Kom hier maar op terug, wanneer je minstens een relatie achter de rug hebt

Hoe je het ook wendt of keert, praatjes vullen geen gaatjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door meta4 op 16-07-2007 00:05:33 ]
pi_51507095
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:26 schreef meta4 het volgende:

[..]

Kom hier maar op terug, wanneer je minstens een verhouding achter de rug hebt

Een verhouding??? Moet het dan ook nog eens om een getrouwde kerel gaan?
pi_51507268
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef RiLo het volgende:

[..]

Een verhouding??? Moet het dan ook nog eens om een getrouwde kerel gaan?
Nee, dat was zeker niet wat ik bedoelde. Schreef het snel op, en vergiste mij in de term.
Zal het even verbeteren.
pi_51508074
Ik heb zo'n beetje gevoel dat verwacht wordt dat de gemiddelde 30-plusser zich heeft omgevormd tot een gemoedige goedzak, die het liefst een gezinnetje wil stichten, een vrouw die het eten en de was doet en het journaal van 8 uur wil zien. Er zijn zat mensen van mijn leeftijd (35, scheelt weer profiel klikken), maar een gezinsleven is toch echt niet wat ik op het ogenblik ambieer. Vanwege m'n werk zit ik (normaal gesproken, helaas nu in de ziektewet) regelmatig in Duitsland in een hotel bij het hoofdkantoor, en ik ben redelijk intensief bezig met een bandje waar ik in drum, en dus ook regelmatig oefen en een aantal keer per jaar een optreden heb.

En waarom zouden "ouderen" (sorry, zo voel ik mezelf niet) dingen als Bassie en Adriaan en dergelijke niet leuk vinden. Ok, mijn smaak is het persoonlijk niet, maar sommige dingen die door mijn leeftijdsgenoten misschien als "kinderachtig" worden gezien vind ik ook leuk. Ik kijk nog altijd graag naar tekenfilmseries als Dexter's laboratory en Cow and Chicken, terwijl ik toch zeker weet dat ik niet behoor tot te leeftijdscategorie die dat leuk hoort te vinden. So be it...

Shit, wat wilde ik nou eigenlijk zeggen?

Mjah.. Volwassen worden? Dat doe ik wel wanneer ik mezelf er bereid toe vind
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:35:01 #234
157031 roosjeroosje1988
pi_51609122
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:26 schreef meta4 het volgende:

[..]

Kom hier maar op terug, wanneer je minstens een relatie achter de rug hebt

Het is toch niet verboden om het er over te hebben als je geen ervaring hebt?
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:27:30 #235
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_51611170
Ik vind knappe kerels van eind 20 vaak woest aantrekkelijk. Veel meer dan knappe kerels van mijn leeftijd. Maarja ik hou het toch maar bij m'n eigen leeftijd, stuk reeler
My mama didn't raise no fool
pi_51612271
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:27 schreef La_Vita het volgende:
Ik vind knappe kerels van eind 20 vaak woest aantrekkelijk. Veel meer dan knappe kerels van mijn leeftijd. Maarja ik hou het toch maar bij m'n eigen leeftijd, stuk reeler
Ik vind vrouwen van eind 20 woest aantrekkelijk. Meiden van rond de 20 zitten allen vol in hun experimentele fase. Ik ben daar zo al een beetje voorbij.
  donderdag 19 juli 2007 @ 00:20:56 #238
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_51612906
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:00 schreef katerwater het volgende:

[..]

Ik vind vrouwen van eind 20 woest aantrekkelijk. Meiden van rond de 20 zitten allen vol in hun experimentele fase. Ik ben daar zo al een beetje voorbij.
En je benttt... 16? 54?
My mama didn't raise no fool
  Admin donderdag 19 juli 2007 @ 08:19:24 #239
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51617708
Christ, loopt deze ongein nou nog?!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_51632448
wat is oud btw?
Work hard, play harder!
Last.fm
  donderdag 19 juli 2007 @ 17:39:23 #241
55900 GM
vind ik dan toch
pi_51632594
Oudere mannen zijn gewoon beter in bed dan een broekie van begin 20. Ervaring weegt ruimschoots op tegen uithoudingsvermogen. Wat mij betreft ligt de kanaaltunnel er al en hoeft ie niet nog een keer opnieuw geboord te worden.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  donderdag 19 juli 2007 @ 17:43:32 #242
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51632742
Offtopic ongein verwijderd.

[ Bericht 12% gewijzigd door Nosh op 19-07-2007 17:53:28 ]
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_51669942
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef GM het volgende:
[...] Wat mij betreft ligt de kanaaltunnel er al en hoeft ie niet nog een keer opnieuw geboord te worden.
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_51694498
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:20 schreef La_Vita het volgende:

[..]

En je benttt... 16? 54?
22
pi_51694542
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef GM het volgende:
Oudere mannen zijn gewoon beter in bed dan een broekie van begin 20. Ervaring weegt ruimschoots op tegen uithoudingsvermogen.
Iets oudere vrouwen hebben ook meer ervaring dan een meisje van 19. Dat maakt de seks ook beter, niet?
pi_51695660
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 08:19 schreef yvonne het volgende:
Christ, loopt deze ongein nou nog?!
My thoughts exactly zei de lurkster

Okee, mijn vriend is een stuk ouder dan ik (>10 jaar verschil), maar het is echt niet zo "anders". Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben gek op 'm, maar het is echt niet spectaculair anders dan mijn vorige relaties. Sterker nog, ik ben me nauwelijks bewust van het feit dat hij ouder is. Alsof iemand totaal gedefinieerd wordt door zijn/haar leeftijd.
pi_51704801
er is zeker weten wel een verschil tussen 15, 25 en 35.
pi_51769933
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:50 schreef Rosella het volgende:

[..]

Okee, mijn vriend is een stuk ouder dan ik (>10 jaar verschil), maar het is echt niet zo "anders". Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben gek op 'm, maar het is echt niet spectaculair anders dan mijn vorige relaties. Sterker nog, ik ben me nauwelijks bewust van het feit dat hij ouder is. Alsof iemand totaal gedefinieerd wordt door zijn/haar leeftijd.
Mjah, wat je daar zegt zit wat in.... De meeste van m'n vrienden zijn ongeveer 10 jaar jonger dan ik en als we lol aan het maken zijn merk je dat leeftijdsverschil ook niet echt, dus zal dat met relaties waarschijnlijk ook wel zo zijn (natuurlijk zullen er wel wat verschillen zijn, maar afhankelijk hoe beiden daar tegen aan kijken hoeft dat niet al te problematisch zijn, geen enkele partner is hetzelfde als jij (en gelukkig maar, dat zou saai zijn). Het is die "klik" waar het om gaat, toch?
  FOK!fotograaf dinsdag 24 juli 2007 @ 01:30:14 #249
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_51771559
ik heb me ook altijd (onbewust) meer aangetrokken gevoeld tot oudere mannen.
Nu ga ik bijna een jaar met een jongere.

het kan raar lopen
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_51771770
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:50 schreef Rosella het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud je bent, maar wanneer je ongeveer zo oud bent als Roosje is een relatie met iemand die een stuk ouder natuurlijk wel anders dan met een leeftijdsgenoot. Die man werkt fulltime, heeft een huis, auto, geld zat, geen zin om nog wild te gaan stappen etc. En jij studeert, zit op een klein kamertje in een studentenstad vol uitgaansgelegenheden of woont zelfs nog thuis. Dat hoeft niet iets negatiefs te zijn, maar het is wel anders dan een relatie met een leeftijdsgenoot.
pi_51771859
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:08 schreef katerwater het volgende:
Iets oudere vrouwen hebben ook meer ervaring dan een meisje van 19. Dat maakt de seks ook beter, niet?
Vind ik niet, ze heeft het of niet (aanleg ofzo)
  dinsdag 24 juli 2007 @ 02:02:45 #252
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_51772009
tvp

eensch met TT
pi_51773857
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 01:50 schreef Italo het volgende:

[..]

Vind ik niet, ze heeft het of niet (aanleg ofzo)
Juist ik had eens een vrouwelijks collega en die had het in de pauze altijd over pijpen .
Dat was een genieter, heet ze bij mij ook mogen oefenen, die kon het.
Met van die zachte handjes.
Als die tachtig is kan ze het nog
  dinsdag 24 juli 2007 @ 08:14:21 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51773919
Mja,

ik las laatst in de Libelle ( ) dat vrouwen na hun veertigste beter zijn in bed en meer genieten van seks, omdat ze beter weten wat ze willen. Op je 20e zie je er weliswaar beter uit (al zijn daar de meningen over verdeeld natuurlijk; ik heb liever een dertigplusser ), maar je kent je lichaam nog niet goed genoeg om optimaal van seks te kunnen genieten. Mijn moeder beaamde dat zelfs ook ( ). Zou goed kunnen dat dit voor mannen ook opgaat.
En ik denk dat dat op alle terreinen een beetje zo is: een oudere vrouw / man kent zichzelf goed, is zelfverzekerd, onafhankelijk, weet precies wat hij wil en dat straalt een soort kracht uit die ik onweerstaanbaar vind. Het is erg lastig om op dertigplussers te vallen (vind er maar eens één die zich niet bezwaard voelt met een meisje van 23 te daten), maar ik kán het gewoon niet met iemand die jonger is dan dat, al zijn er altijd uitzonderingen natuurlijk, want je hebt dertigplussers die enorm puberaal zijn en 25-plussers die heel volwassen zijn. Maar normaliter houd ik het op minimaal 30 en maximaal 40 jr.
Niet meer actief op Fok!
pi_51777129
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 01:43 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud je bent, maar wanneer je ongeveer zo oud bent als Roosje is een relatie met iemand die een stuk ouder natuurlijk wel anders dan met een leeftijdsgenoot. Die man werkt fulltime, heeft een huis, auto, geld zat, geen zin om nog wild te gaan stappen etc. En jij studeert, zit op een klein kamertje in een studentenstad vol uitgaansgelegenheden of woont zelfs nog thuis. Dat hoeft niet iets negatiefs te zijn, maar het is wel anders dan een relatie met een leeftijdsgenoot.
Als de cliché's op zouden gaan, ja, dan heb je gelijk. Maar dat is nu juist het punt dat ik probeer te maken: iemand wordt niet gedefinieerd door zijn/haar leeftijd. Ik ben wel iets ouder dan Roosje, en ja, mijn vriend heeft een huis/baan/auto, en ja, ik studeer nog (woon wel zelfstandig), maar tegelijk houden we allebei in gelijke mate van stappen en is hij niet het huisje, boompje, beestje type (en ik ook niet!). Ik ben ook op een leeftijd dat ik iemand van mijn eigen leeftijd zou kunnen treffen die al een echte huismus is geworden en dat zou dan niet klikken. Het gaat gewoon om het karakter/instelling van de persoon in kwestie, niet zozeer om de leeftijd. Natuurlijk heb je bij een groter leeftijdsverschil wel een iets grotere kans dat het niet matcht, maar het wordt in dit onderwerp zo zwart/wit gesteld, als in "Ik val alleen maar op oudere mannen" en "Een relatie met zo'n groot leeftijdsverschil werkt nooooooit!" Een relatie is tussen 2 personen, niet tussen 2 leeftijden.
pi_51778272
Dat is wat ik ook al probeer aan te geven, de ene 30-plusser is de andere niet (en tieners/twintigers evenzo). De ene wil huisje-boompje-beestje om het zo maar te zeggen (heb wel alle 3, maar dat terzijde) en de andere vind het nog leuk om te stappen en dingen te ondernemen. Je hebt er van mijn leeftijd die het liefste couch-potatoe willen uithangen en een gezapig gezinsleven ambieren (zoals een aantal van m'n vrienden/klasgenoten van vroeger - een aantal al getrouwd en vader/moeder geworden), de ander vind het leuk om naar festivals te gaan en dingen te ondernemen.

Ik kan me nog herinneren dat op de lagere school een klasgenootje vond dat ik een 'hippe' oma had, omdat ze met me mee ging in de botsauto's. Ik denk zelf dat het allemaal gewoon in perspectief gezien moet worden, dat getalletje in je paspoort zegt weinig over wie je bent en hoe je leeft.
pi_51778893
Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar in de regel zal een dertigplusser bezig zijn met andere dingen dan een tiener. Ik zeg ook niet dat daardoor de relatie niet zou kunnen werken, maar over het algemeen zal een relatie met een dertigplusser anders zijn dan met een tiener. Ik ben het verder ook helemaal met je eens hoor, alleen stellen dat een relatie met iemand die >10 jaar ouder is niet anders is dan met een puber/tiener, nee.

En Roosje stelt dat ze alleen op oudere mannen valt, dus dan neem ik aan dat voor haar het gaat om het karakter en de instelling die over het algemeen bij die leeftijden hoort?
pi_51797294
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

Je bedoelt het Ik-wil-een-vader-waarmee-ik-wel-kan-praten syndroom?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:14:56 #259
157031 roosjeroosje1988
pi_51799253
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef WrineX-Joske het volgende:

[..]

Je bedoelt het Ik-wil-een-vader-waarmee-ik-wel-kan-praten syndroom?
Ik bedoel het Meisjes-die-op-oudere-mannen-vallen syndroom.
pi_51802448
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik bedoel het Meisjes-die-op-oudere-mannen-vallen syndroom.
Uit Wikipedia:
quote:
In de Nederlandstalige medische literatuur geldt de conventie dat een syndroom de naam "syndroom van xxx" krijgt als het is genoemd naar de ontdekker of eerste beschrijver. Als de aandoening door meerdere personen is beschreven, worden de namen gescheiden door een streepje. Voorbeelden: syndroom van Klinefelter, syndroom van Prader-Willi, syndroom van Smith-Lemli-Opitz.
Aangezien jij de eerste bent (hier) en dat er nog geen betere naam voor is zou het het RoosjeRoosje1988 syndroom worden
  dinsdag 24 juli 2007 @ 23:31:33 #261
157031 roosjeroosje1988
pi_51802500
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 23:29 schreef RiLo het volgende:

[..]

Uit Wikipedia:
[..]

Aangezien jij de eerste bent (hier) en dat er nog geen betere naam voor is zou het het RoosjeRoosje1988 syndroom worden
Haha.
  woensdag 25 juli 2007 @ 07:48:11 #262
185505 Lofn
Mild en goed
pi_51807620
Als meisjes op jonge leeftijd behoefte hebben aan een oudere man kan het heel goed met een vader/opa complex te maken hebben.
Je hebt ook (oudere)vrouwen die vallen op oudere mannen en meestal als je gaat kijken hebben ook die vrouwen een verstoorde vader/opa relatie.
Ik spreek hier over minstens 10 jaar leeftijdsverschil.
Kernwoorden, rijper, ervaren, gesetteld.
Zou je hier kunnen spreken van onvolwassen onzekere vrouwen?
test
  woensdag 25 juli 2007 @ 07:52:11 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51807641
Ik kan me voorstellen dat mensen denken dat iemand die een ouder iemand wil op zoek is naar een vader- of moederfiguur. En ik kan ook niet geheel ontkennen dat dat misschien ook wel (een beetje) zo is, vroeger in ieder geval. Tegenwoordig wordt het leeftijdsverschil tussen mij en de vrouwen die ik leuk vind steeds kleiner.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 25 juli 2007 @ 08:43:59 #264
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51807952
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 07:48 schreef Lofn het volgende:
Als meisjes op jonge leeftijd behoefte hebben aan een oudere man kan het heel goed met een vader/opa complex te maken hebben.
Je hebt ook (oudere)vrouwen die vallen op oudere mannen en meestal als je gaat kijken hebben ook die vrouwen een verstoorde vader/opa relatie.
Mijn man is 18 jaar ouder. Ik kan niet zeggen dat ik hem als een vaderfiguur zie (wel voor zn dochter natuurlijk). En het verhaal van een verstoorde relatie met mijn vader herken ik mezelf ook niet in.
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:28:05 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51809897
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 08:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mijn man is 18 jaar ouder. Ik kan niet zeggen dat ik hem als een vaderfiguur zie (wel voor zn dochter natuurlijk). En het verhaal van een verstoorde relatie met mijn vader herken ik mezelf ook niet in.
Je bent net zo oud als ik. Wat vonden je ouders ervan? En je bent dus echt met hem getrouwd dus? Mijn moeder ziet me aankomen als ik met iemand van 18 jaar ouder thuis kom. Toen ik vertelde dat ik een date had met een vrouw van 35 riep ze al 'veel te oud', terwijl dat toch wel de leeftijd is die ik zoek.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:30:19 #266
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51809964
Mijn ouders zijn ook helemaal weg van m. Het is gewoon een superlieve schat. Mijn ouders waren al wel wat gewent, en ik heb het in het begin ook moeilijk gehad omdat ik het niet durfde te vertellen. Maar mn ouders hadden het toch al vrij snel door. En vanaf het begin is het alleen maar goed gegaan. Kind aan huis zeg maar....
pi_51811352
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:30 schreef Ticootje het volgende:
Mijn ouders zijn ook helemaal weg van m. Het is gewoon een superlieve schat. Mijn ouders waren al wel wat gewent, en ik heb het in het begin ook moeilijk gehad omdat ik het niet durfde te vertellen. Maar mn ouders hadden het toch al vrij snel door. En vanaf het begin is het alleen maar goed gegaan. Kind aan huis zeg maar....
ja ouders hebben sneller iets door dan je misschien denkt, denk ik
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:26:56 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51811552
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:20 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja ouders hebben sneller iets door dan je misschien denkt, denk ik
Ik ben heel close met mijn ouders, dus ik denk ook niet dat het heel moeilijk was om te zien dat ik helemaal in de wolken was.

Toen ik mijn man ontmoette was ik trouwens al wel het huis uit. Ik woon alweer een tijdje op mezelf. Thuis ging het gewoon niet goed meer, dus besloot ik gewoon op mezelf te gaan wonen. En soms is dat goed, het heeft de relatie tussen mij en mijn ouders alleen maar sterker gemaakt.

Elke week gaan we wel langs mijn ouders. En we zien ze vaak 2 keer per week.

Vakanties gaan ook vaak samen. Echt helemaal top. Wat ook superleuk is dat mijn ouders er helemaal zijn voor Priscil (dochter van mijn man, woont ook bij ons). Ze zijn echt een beetje opa en oma, al vinden ze zelf van niet.
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:41:58 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51812027
Hoe oud is dat dochtertje? Ik zou er niet aan moeten denken met een kind opgescheept te moeten zitten. Niet van mezelf en al helemaal niet van een ander. Dat is echt een afknapper. Maar goed, of je dat leuk vindt of niet hangt er ook helemaal vanaf hoe je zelf in het leven staat. Ik ben nog een echte student, geen zin om rekening te houden met anderen, wil nog veel van de wereld zien etc.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:44:21 #270
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51812084
Priscil is 12. Ik vind het geweldig dat ze bij ons woont. Het is echt een superlief kind. En alles gaat ook goed. Maar goed, ik ben ook gewoon een echt moedertje.
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:33:34 #271
157031 roosjeroosje1988
pi_51815480
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 07:48 schreef Lofn het volgende:
Ik heb al behoefte aan oudere mannen vanaf ik naar de middelbare school ga zeg maar.
pi_51817866
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik heb al behoefte aan oudere mannen vanaf ik naar de middelbare school ga zeg maar.
Een kennisje van me die had dat ook, hele leuke mooie stoere meid en die is in de kroeg de leraar tegengekomen en wonen samen en sinds vijf jaar zijn ze getrouwd
Hij was leraar engels, zit al tien jaar in de WAO
zeker vijfentwintig jaar ouder
Hij ziet er niet uit, klein, grijs aan de randen , kaal bovenop.
maar ze is gelukkig

[ Bericht 0% gewijzigd door henkway op 25-07-2007 15:00:46 ]
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:38:34 #273
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51817921
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef henkway het volgende:

[..]

Een kennisje van me die had dat ook, hele leuke mooie stoere meid en die is in de kroeg de leraar tegengekomen en wonen samen en sinds vijf jaar zijn ze getrouwd
Hij was leraar engels, zit al tien jaar in de AOW
zeker vijfentwintig jaar ouder
Hij ziet er niet uit, klein, grijs aan de randen , kaal bovenop.
maar ze is gelukkig
Ik werd ook altijd verliefd op leraren... Maar kaal, dat gaat mij iets te ver..
pi_51817979
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik werd ook altijd verliefd op leraren...
ging je dan ook stiekem vingeren in de klas
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:44:26 #275
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51818161
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:40 schreef SlimShady het volgende:

[..]

ging je dan ook stiekem vingeren in de klas
Niet echt nee...
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:32:08 #276
157031 roosjeroosje1988
pi_51921281
Een tijdje geleden kwam ik op het idee om een 'clubje' op te richten. Ja oke, 'clubje' klinkt wel erg stom maar ik kan het moeilijk vereniging of partij noemen, maar goed, ik kwam dus op het idee om een groepje te maken voor iedereen die hetzelfde heeft als ik, alleen ik heb nog altijd geen 'aanmeldingen' (ja dat klinkt ook al stom). Oke ik lees hier wel over mensen die ook zoiets hebben maar niemand lijkt het zoals ik te hebben. Ik kan me met niemand identificeren zeg maar en dat is niet leuk nee. (Probeer je maar eens voor te stellen dat je iets hebt/bent of wat dan ook en je bent de enige.) Daarom vroeg ik ook of er een naam voor zou bestaan, dan zou ik er op het internet over kunnen gaan zoeken en wie weet bestaat er wel een forum voor. Maar ik heb er nog niks over kunnen vinden...
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:40:22 #277
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51921475
Waarom die drang om je te willen profileren, met label en alles?

Je hebt gewoon bepaalde voorkeuren, je bent je er bewust van, ik zou zeggen: handel ernaar.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:41:59 #278
157031 roosjeroosje1988
pi_51921521
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:40 schreef Nosh het volgende:

Je hebt gewoon bepaalde voorkeuren, je bent je er bewust van, ik zou zeggen: handel ernaar.
Ik wil me gewoon met anderen kunnen identificeren die precies hetzelfde hebben. Is dat zo raar dan? Het is toch fijn om je fantasieen en alles te kunnen delen?
pi_51921604
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:40 schreef Nosh het volgende:

ja je doet of het een ziekte is, dat is het niet, je voelt je dan "thuis" zo te zeggen, misschien geborgenheid.
Die mensen zijn er wel meer, maar om nou een clubje op te richten.
pi_51921725
Een praatgroep?

Is dat niet meer voor mensen die een trauma en zo hebben meegemaakt?
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:59:41 #281
157031 roosjeroosje1988
pi_51921959
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:49 schreef katerwater het volgende:
Een praatgroep?

Is dat niet meer voor mensen die een trauma en zo hebben meegemaakt?
Maar daar gaat het toch niet om? Het gaat er om dat je het er met elkaar over kunt hebben.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:02:59 #282
157031 roosjeroosje1988
pi_51922041
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:44 schreef henkway het volgende:

[..]

maar om nou een clubje op te richten.
Nouja een forum is wel handig (alleen kan ik die zelf niet maken), een forum kun je in ieder geval voor alle onderwerpen maken.
pi_51922249
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Nouja een forum is wel handig (alleen kan ik die zelf niet maken), een forum kun je in ieder geval voor alle onderwerpen maken.
Askaowner.com is altijd wel iemand een zogenaamde ervaringsdeskundige dat ik weet

inderdaad kik maar op Big Age Difference
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:47:07 #284
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_51989752
wat een topic
Tot zover de kwaliteitspost
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:02:35 #285
157031 roosjeroosje1988
pi_51990269
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:47 schreef Gizmo112 het volgende:
wat een topic
Hoezo? Nu wil ik wel argumenten.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:13:28 #286
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_51990542
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:47 schreef Gizmo112 het volgende:
wat een topic
Dat jij 112 bent en geen vrouw van 112 kunt vinden wil niet zeggen dat je niet voor 1 van 40 mag gaan hoor
pi_52237881

[ Bericht 100% gewijzigd door Chuck_Norris op 09-08-2007 20:18:47 ]
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:45:30 #288
157031 roosjeroosje1988
pi_52287320
Maar hoe trek je nou oudere mannen aan? (En hoe versier je oudere mannen? ) Waar vallen zij over het algemeen op? Misschien vinden jullie dit wel een stomme vraag maar ik vraag het toch.
pi_52287638
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar hoe trek je nou oudere mannen aan? (En hoe versier je oudere mannen? ) Waar vallen zij over het algemeen op? Misschien vinden jullie dit wel een stomme vraag maar ik vraag het toch.
Iedere persoon is verschillend. Ik vind het dus idd nogal een moeilijke vraag om op te antwoorden...

Misschien iets specifieker bewoorden: wat voor karakter heeft je lover?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:06:19 #290
157031 roosjeroosje1988
pi_52287723
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:01 schreef katerwater het volgende:

[..]

Iedere persoon is verschillend. Ik vind het dus idd nogal een moeilijke vraag om op te antwoorden...

Misschien iets specifieker bewoorden: wat voor karakter heeft je lover?
Nee ik heb geen lover maar ik zou dat heel erg graag willen weten hoe het over het algemeen is zeg maar, maar ieder persoon is inderdaad verschillend. Misschien dat iemand het 'ongeveer' weet?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:23:34 #291
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_52289275
quote:
Moet je aan oudere mannen vragen lijkt me?

Ik denk dat het per man zal verschillen,
De ene man heeft het allemaal wel gezien. Na werk wil hij rustig tv kijken of rondhangen. Geem kroegtijger (meer) maar een huismusserig type dus
De andere oudere man wil vaker op vakantie omdat het werk eentonig is geworden. Die wil afgeleid worden.

Maar zo zal er voor iedere man wel een of andere methode zijn om hem te versieren
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:05:38 #292
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52290265
quote:
Oudere mannen zijn net mensen, je hebt ze in soorten en maten.

Ik ben zelf enorm modern en vlot, vrijgezel, hou nog wel van een feestje en naast af en toe een serieuze relatie (soms met een vrouw van mijn eigen leeftijd) kan ik ook wel iets hebben met een lekker jong ding. Als dat lekkere jonge ding interessant genoeg is om voor langere tijd mijn aandacht vast te houden, kan daar een langere relatie uit voortkomen. Maar net als oudere mannen zijn lekkere jonge dingen net mensen; je hebt ze in soorten en maten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_52309041
quote:
Wel, ik ben dus duidelijk ietsjes ouder en spreek nu alleen maar even voor mezelf.
Maar ik vind het belangrijk dat iemand zichzelf is en blijft. Doe niet alsof je ook echt van precies de zelfde dingen houdt als de (oudere) man of vrouw, maar zeg het ook, als je ergens niet in geinteresseerd bent.

Sommige oudere mannen, maar ook vrouwen willen jonger blijven lijken dan ze zijn, door vaak naar disco's te gaan. En dan staan ze daar tussen de 20 jarigen te springen, alsof hun leven ervan af hangt. Moet iedereen voor zichzelf weten. Daar liep het bij mij dus een aantal keer op stuk.
Zelf ga ik liever naar een film en dan voor of na de film lekker eten in een restaurant, of ik maak zelf iets heerlijks klaar.

De meeste kerels van mijn leeftijd, zullen geen 2 keer nadenken, als er een jong blaadje zich komt aanbieden, maar de volgende ochtend werken ze je nog sneller hun bed uit, dan dat ze je er in gekregen hebben.
Dus daar moet je wel goed voor oppassen.

Misschien dat dit je geen steek verder helpt, maar het geeft je misschien stof tot nadenken.
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:22:58 #294
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_52310133
quote:
Ik zou zeggen PM ff
pi_52501817
quote:

Wat is er mis met kinderseries? Dat is puur jeugdsentiment man!

Ik heb al heel wat filmpjes uit haar fotoboek gekeken.
  zondag 23 september 2007 @ 15:42:46 #296
157031 roosjeroosje1988
pi_53407617
Ben terug van weggeweest. Ik vroeg me af of iemand nog iets te melden had ofzo.
  zondag 23 september 2007 @ 15:50:33 #298
157031 roosjeroosje1988
pi_53407851
Nee maar ik zou ook zo graag eens ''medemensen'' willen vinden en dat lukt niet...
pi_53408922
Waarom maak je zo'n punt van je interesse in oudere mannen?
Volgens mij zijn "medemensen" voor jou niet "andere meiden die op oudere mannen vallen" maar "andere meiden die op oudere mannen vallen en zich daardoor ook heel speciaal vinden". Volgens mij zijn er daar niet zoveel van... Ik denk dat 95% van de mensen met een partner die veel ouder of jongers is denkt: lekker boeiend!

Ik heb een vriendje van 11 jaar ouder en daar kan ik eigenlijk verder weinig over melden. Het is toevallig zo, nou ja toevallig. Ik ben er nooit speciaal naar op zoek gegaan maar ik voel me gewoon prettiger bij iemand die iets ouder is. Dat is altijd al zo geweest, zelfs m'n moeder verwacht al jaren dat ik een keer thuis kom met een man van 20 jaar ouder.

[ Bericht 8% gewijzigd door Twiggy op 23-09-2007 16:30:36 ]
pi_53414325
De meeste oudere mannen hebben wat meer wijsheid, dicipline, rust en ervaring dan hun jongere soortgenoten, dat maakt een oudere man vaak wel intressant.

Sommige meiden hebben vroeger thuis een vaderfiguur gemist en vinden dat stukje terug in hun oudere geliefde.
Als je het samen maar fijn hebt en je er goed bij voelt dan moet je er gewoon voor gaan.

Het RoosjeRoosje-syndroom klinkt goed, mijn zusje Roosje heeft ook een oudere man, zij schelen haast 20 jaar, ze halen het beste in elkaar naar boven, ze zijn best lief voor elkaar, maar toch als ik ze samen zie bedenkt ik me wel dat dat nbiet mijn ding is
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')