abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49012485
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:10 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Volwassenheid, verstand, geduld, levenservaring, begrip. Bijvoorbeeld. Voor mij dan, he
Net of alle 'oudere' mannen aan die kenmerken voldoen. Er zijn zoveel verschillende mannen..

Verder zou ik niet kunnen zeggen wat er voor mij zo speciaal is aan iets hebben met een 'ouder' iemand, behalve wat grijze haren en z'n (klein)kinderen Misschien komt het omdat we gewoon bij elkaar passen, misschien omdat het niet echt een typische bijna 50-er is. Who knows? Ik ga me er in ieder geval niet druk over lopen maken.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:26:48 #202
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_49012726
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:39 schreef Nosh het volgende:

[..]

Waarom zou je het willen verbloemen met eufemismes, in plaats van gewoon te accepteren dat je valt op 'rijpere' mannen, en daar gewoon open en direct over te zijn?
Ik weet niet maar ik zoek er gewoon een naam voor, vrouwen noemen ze bijvoorbeeld 'MILF', en nu probeer ik er achter te komen of mannen er in dat opzicht ook een naam voor hebben? Maar goed dan kijk je eigenlijk niet vanuit jezelf maar uit de andere kant.
pi_49012832
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik weet niet maar ik zoek er gewoon een naam voor, vrouwen noemen ze bijvoorbeeld 'MILF', en nu probeer ik er achter te komen of mannen er in dat opzicht ook een naam voor hebben? Maar goed dan kijk je eigenlijk niet vanuit jezelf maar uit de andere kant.
Waarom liet ik dit topic niet naar de bodem van R&P zakken.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:30:40 #204
157031 roosjeroosje1988
pi_49012847
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:30 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Waarom liet ik dit topic niet naar de bodem van R&P zakken.
Wat heb ik verkeerd gedaan?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:32:56 #205
157031 roosjeroosje1988
pi_49012919
Ach ja laat ik het maar bij 'gerontofiel' houden.
pi_49013149
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar zijn de zelfverklaarde 'sterke vrouwen' al langsgekomen die beweren dat ze juist op jongere mannen vallen, en helemaal niet op 'machtige' oudere mannen? Nee zij zijn sterker dan de natuur
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_49013279
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Wat dacht je van 'DILF'?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:07:03 #208
157031 roosjeroosje1988
pi_49014068
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:44 schreef RiLo het volgende:

[..]

Wat dacht je van 'DILF'?
Dads I’d Like To Fuck? Waarom lees je daar eigenlijk nooit iets over?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:22:22 #209
157031 roosjeroosje1988
pi_49014726
Zijn kinderen eigenlijk een vereiste om een MILF of DILF te zijn?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:26:00 #211
157031 roosjeroosje1988
pi_49015045
Ik dacht dat moraalridders alleen op Fok! zaten
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:37:25 #213
157031 roosjeroosje1988
pi_49015438
Echt zo vreselijk jammer dat er zoveel mensen zijn die niet snappen dat je het niet voor de aandacht doet maar omdat je je er gewoon door aangetrokken voelt, zo gemakkelijk is het. Gewoon net zoals A zich aangetrokken voelt door B, voels C zich aangetrokken tot oudere mannen.
pi_49016333
Net zo als dat iemand zich meer aangetrokken kan voelen tot iemand met een andere huidskleur.
pi_49016852
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Echt zo vreselijk jammer dat er zoveel mensen zijn die niet snappen dat je het niet voor de aandacht doet maar omdat je je er gewoon door aangetrokken voelt, zo gemakkelijk is het. Gewoon net zoals A zich aangetrokken voelt door B, voels C zich aangetrokken tot oudere mannen.
Ja, ok. Maar je lijkt op Fok alleen maar met dit onderwerp bezig te zijn.

Heb je nog andere interesses of is dit onderhand een obsessie?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:10:47 #216
157031 roosjeroosje1988
pi_49016967
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, ok. Maar je lijkt op Fok alleen maar met dit onderwerp bezig te zijn.

Heb je nog andere interesses of is dit onderhand een obsessie?
Ja ik heb ook nog andere interesses.
pi_49017064
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het probleem is dat je er zelf aandacht voor vraagt.
Ik ben ook 2x op een oudere man gevallen, nou, shit happens, is nooit echt een groot probleem geweest. Ik ga er ook niet over lopen roepen dat ik zo raar ben omdat ik op oudere mannen val. Zo bijzonder is het ook weer niet hoor
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49017183
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik ben ook 2x op een oudere man gevallen, nou, shit happens, is nooit echt een groot probleem geweest. Ik ga er ook niet over lopen roepen dat ik zo raar ben omdat ik op oudere mannen val. Zo bijzonder is het ook weer niet hoor
Denk dat iedere vrouw dat in haar leven wel eens overkomt.

Roosjeroosje met haar geblaat over gerontolofie steeds; dan denk ik toch meer aan jonge meiden die op oude lijken van 80+ vallen.
Zo erg is het dus niet!
pi_49017522
Ik vind gerontofilie wel naar klinken, als je de betekenis op Wikipedia er op na leest.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:26:26 #220
157031 roosjeroosje1988
pi_49017616
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:15 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Denk dat iedere vrouw dat in haar leven wel eens overkomt.

Roosjeroosje met haar geblaat over gerontolofie steeds; dan denk ik toch meer aan jonge meiden die op oude lijken van 80+ vallen.
Zo erg is het dus niet!
Ja maar daarom zocht ik ook een ander woord in plaats van 'gerontofilie'.
pi_49017627
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:23 schreef RiLo het volgende:
Ik vind gerontofilie wel naar klinken, als je de betekenis op Wikipedia er op na leest.
Never mind, ik kan niet lezen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49017628
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:23 schreef RiLo het volgende:
Daarom vind ik het al onzin dat Roosjeroosje zich een gerontofiel vindt. Ze valt op 'oudere' mannen, maar heb haar nergens horen zeggen dat bij gerontofielen dit 'ouderen' tot 'hoogbejaarden' zijn.

Heb haar nergens horen zeggen dat ze minstens op 50 plussers valt.
pi_49017653
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Daarom is het ook niet echt zo bijzonder allemaal, waar jij mee zit.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:27:56 #224
157031 roosjeroosje1988
pi_49017680
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja maar bekijk de reacties: http://www.spunk.nl/comments/comments.php?id=1170843851043&kind=article , van deze: http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1170843851043 verhalen dan eens.
pi_49017721
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Er is geen woord voor. Net zoals er geen woord is voor mensen die vallen op vrouwen met lange benen, mannen met zwart haar of mensen met mooi haar. Je kunt er wel een woord voor verzinnen, maar kom op, zo bijzonder is het allemaal niet hoor.
pi_49017724
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja maar bekijk de reacties: http://www.spunk.nl/comments/comments.php?id=1170843851043&kind=article , van deze: http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1170843851043 verhalen dan eens.
pi_49017779
quote:
Ja, weet je wat een reacties je krijgt als je als jongen zegt dat je op mannen valt? Net zoiets. Big whoop.
pi_49032097
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

wordt idd wel heeel negatief belicht ook. Zijn natuurlijk ook allemaal pubertjes van 14 die reageren

En dit viel me ook op:
quote:
OMG! "..als hij straks misschien impotent wordt...", dat, daar, ehm, jezus ik heb er gewoon geen woorden voor! What the fuck doe je met zo'n pedofiel, als je een ouder vriendje wilt (wat ik best kan begrijpen op die leeftijd) hou het dan in godsnaam onder de 30! Weet je tenminste dat je de komende 30 jaar nog sex zult hebben!
Riiiiiiiiiiight
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_49033250
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:42 schreef Apotheose het volgende:

[..]

wordt idd wel heeel negatief belicht ook. Zijn natuurlijk ook allemaal pubertjes van 14 die reageren

En dit viel me ook op:
[..]

Riiiiiiiiiiight
ze bedoeld dat ze de komende 30 jaar nog kinderen wil krijgen
pi_49033278
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:42 schreef Apotheose het volgende:

[..]

En dit viel me ook op:
[quote]OMG! "..als hij straks misschien impotent wordt...", dat, daar, ehm, jezus ik heb er gewoon geen woorden voor! What the fuck doe je met zo'n pedofiel, als je een ouder vriendje wilt (wat ik best kan begrijpen op die leeftijd) hou het dan in godsnaam onder de 30! Weet je tenminste dat je de komende 30 jaar nog sex zult hebben!
Riiiiiiiiiiight
[/quote]
Yups, die figuurtjes denken niet echt ver, voor hetzelfde geld krijgt diegene die dat postte een vriendje die door een ongeluk in een rolstoel geraakt of zo. Een lagere leeftijd geeft geen garantie voor langere potentie.

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_49034297
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 12:32 schreef RiLo het volgende:

[..]

Riiiiiiiiiiight
Yups, die figuurtjes denken niet echt ver, voor hetzelfde geld krijgt diegene die dat postte een vriendje die door een ongeluk in een rolstoel geraakt of zo. Een lagere leeftijd geeft geen garantie voor langere potentie.

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
[/quote]pcies. Leeftijd hoeft niet altijd wat uit te maken.
pi_49061875
wat een diepgaand topic is dit aan het worden
pi_49063325
Om de discussie wat uit te breiden: Erger is dat dit ook voorkomt bij meisjes van 12 t/m 16/18.
pi_49063394
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:24 schreef Persona het volgende:
Om de discussie wat uit te breiden: Erger is dat dit ook voorkomt bij meisjes van 12 t/m 16/18.
heb ik gemerkt ja. die willen liever een stoere man dan een boy.
  zondag 6 mei 2007 @ 15:27:22 #235
157031 roosjeroosje1988
pi_49063397
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:24 schreef Persona het volgende:
Dat klopt ook wel want ik weet het al (bewust) vanaf m'n 12de ofzo.
pi_49063469
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel want ik weet het al (bewust) vanaf m'n 12de ofzo.
Heeft dat jou geen moeilijkheden bezorgt dan?
  zondag 6 mei 2007 @ 15:31:52 #237
157031 roosjeroosje1988
pi_49063532
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:29 schreef Persona het volgende:

[..]

Heeft dat jou geen moeilijkheden bezorgt dan?
Nee ik heb er nog nooit iets mee gedaan ofzo maar m'n moeder denkt gewoon dat ik niet met zulk soort dingen bezig ben terwijl ik al die gevoelens enzo wel degelijk wel heb.
pi_49063598
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:27 schreef SlimShady het volgende:

[..]

heb ik gemerkt ja. die willen liever een stoere man dan een boy.
De oorzaak weet ik niet, maar ik vermoed dat het veel meer voorkomt dan de meeste mensen denken.
pi_49063674
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Nee ik heb er nog nooit iets mee gedaan ofzo maar m'n moeder denkt gewoon dat ik niet met zulk soort dingen bezig ben terwijl ik al die gevoelens enzo wel degelijk wel heb.
Maar wat dan als je verliefd bent/wordt en het loopt verkeerd? Die persoon verdwijnt uit je leven bv of wijst je af?
pi_49063700
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:33 schreef Persona het volgende:

[..]

De oorzaak weet ik niet, maar ik vermoed dat het veel meer voorkomt dan de meeste mensen denken.
Dat idee heb ik ook.. alleen is het sociaal niet gewenst dus lang niet iedereen laat het blijken/kan het laten blijken. Overigens gaat het bij het begrip "ouder" wel om een voor iedereen persoonlijke schaal wat men normaal/acceptabel/abnormaal vind, ik kan alleen nietdenken of er bepaalde logica bestaat waarom sommige personen vele bekrompenere gedachtes hebben dan anderen.
pi_49063865
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:37 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook.. alleen is het sociaal niet gewenst dus lang niet iedereen laat het blijken/kan het laten blijken. Overigens gaat het bij het begrip "ouder" wel om een voor iedereen persoonlijke schaal wat men normaal/acceptabel/abnormaal vind, ik kan alleen nietdenken of er bepaalde logica bestaat waarom sommige personen vele bekrompenere gedachtes hebben dan anderen.
Omdat het over pedofilie gaat en dat een groot taboe is in de huidige samenleving? Ook denk ik dat zo'n soort "relatie" waarschijnlijk niet gezond is.
pi_49064220
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:43 schreef Persona het volgende:

[..]

Omdat het over pedofilie gaat en dat een groot taboe is in de huidige samenleving? Ook denk ik dat zo'n soort "relatie" waarschijnlijk niet gezond is.
Tja, pedofilie, zo zou je t kunnen stellen. En inderdaad zit in de definitie van pedofilie waarschijnlijk ook iets als "ongewenst/schadelijk". Maar ja, ongewenst door wie? En hoe beoordeel je (ik, iemand) of een relatie tussen iemand van 19 en 30+ danwel 40+ schadelijk zal zijn? Ben het met je eens dat naarmate de leeftijd onder de 18/29 zakt, het risico op macht/ongewenstheid/schade toe zou kunnen nemen (let op, ben leek op dit gebied hoor)
pi_49064928
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:56 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Tja, pedofilie, zo zou je t kunnen stellen. En inderdaad zit in de definitie van pedofilie waarschijnlijk ook iets als "ongewenst/schadelijk". Maar ja, ongewenst door wie? En hoe beoordeel je (ik, iemand) of een relatie tussen iemand van 19 en 30+ danwel 40+ schadelijk zal zijn? Ben het met je eens dat naarmate de leeftijd onder de 18/29 zakt, het risico op macht/ongewenstheid/schade toe zou kunnen nemen (let op, ben leek op dit gebied hoor)
Ik heb het dan niet over een relatie tussen mensen van 19 en 30+, maar over de relatie tussen een minderjarige en een meerderjarige. En het is ongewenst door de samenleving, het is strafbaar voor een meerderjarige om een sexsuele relatie te hebben met iemand van jonger dan 18 jaar.

En ik ben ook niet bepaald een deskundige op dit gebied, maar het is mij twee keer overkomen dat een jong meisje blijkbaar ("blijkbaar" omdat ik het nooit van hunzelf heb gehoord) "verliefd" (of wat het dan ook geweest mag zijn) op mij is geworden en in beide gevallen is er een hoop schade aangericht bij beide meisjes, doordat ik door omstandigheden uit hun leven ben verdwenen. En er is geen sprake geweest van een sexsuele relatie. De een haatte me erom en de andere is bij de hulpverlening terecht gekomen omdat ze een eind aan haar leven wilde maken. Beide voelden zich door mij in de steek gelaten.

En een aantal redenen waarom een daadwerkelijke relatie niet gezond zou kunnen zijn, zijn ook al eerder in dit topic genoemd. Een puber zou puber dingen moeten doen en die ontwikkeling wordt verstoord als ze een relatie aangaat met iemand die veel ouder is dan zij.
pi_49065056
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:16 schreef Persona het volgende:

[..]

Ik heb het dan niet over een relatie tussen mensen van 19 en 30+, maar over de relatie tussen een minderjarige en een meerderjarige. En het is ongewenst door de samenleving, het is strafbaar voor een meerderjarige om een sexsuele relatie te hebben met iemand van jonger dan 18 jaar.

En ik ben ook niet bepaald een deskundige op dit gebied, maar het is mij twee keer overkomen dat een jong meisje blijkbaar ("blijkbaar" omdat ik het nooit van hunzelf heb gehoord) "verliefd" (of wat het dan ook geweest mag zijn) op mij is geworden en in beide gevallen is er een hoop schade aangericht bij beide meisjes, doordat ik door omstandigheden uit hun leven ben verdwenen. En er is geen sprake geweest van een sexsuele relatie. De een haatte me erom en de andere is bij de hulpverlening terecht gekomen omdat ze een eind aan haar leven wilde maken. Beide voelden zich door mij in de steek gelaten.

En een aantal redenen waarom een daadwerkelijke relatie niet gezond zou kunnen zijn, zijn ook al eerder in dit topic genoemd. Een puber zou puber dingen moeten doen en die ontwikkeling wordt verstoord als ze een relatie aangaat met iemand die veel ouder is dan zij.
Ik vind dit een beetje vergezocht. Je hebt dan in jou geval typich twee labiele persoonlijkheden naar te toe getrokken. Dit hoeft niets met "pubertijd" te maken te hebben. En misschien zegt de reden waarop zij hebben gereageerd ook iets over hoe jij me hen omging. Het heeft dan ook alles met de manier van interactie te maken.
pi_49065238
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:20 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik vind dit een beetje vergezocht. Je hebt dan in jou geval typich twee labiele persoonlijkheden naar te toe getrokken. Dit hoeft niets met "pubertijd" te maken te hebben. En misschien zegt de reden waarop zij hebben gereageerd ook iets over hoe jij me hen omging. Het heeft dan ook alles met de manier van interactie te maken.
Wat bedoel je precies met "vergezocht"?

En je hebt gelijk met die interactie, maar het is een lang verhaal en ik vind het moeilijk om erover te praten. En het is ook complex.
pi_49065310
Ik heb vrijwel altijd geluk. Jongens die wellicht interesse in mij kunnen hebben, en andersom, zijn meestal 9/10 jaar ouder.
pi_49065543
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:27 schreef Persona het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met "vergezocht"?

En je hebt gelijk met die interactie, maar het is een lang verhaal en ik vind het moeilijk om erover te praten. En het is ook complex.
Vergezocht dat je jou situatie kunt wijten aan leeftijdsverschil en puberteit...

Mogelijk heeft het meer te maken met een verstoring in de persoonlijkeidsontwikkeling in dit geval. Er zijn genoeg meiden van 19 die voldoende kunnen relativeren om verder te gaan met hun leven.
pi_49065714
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef An24 het volgende:

[..]

Vergezocht dat je jou situatie kunt wijten aan leeftijdsverschil en puberteit...

Mogelijk heeft het meer te maken met een verstoring in de persoonlijkeidsontwikkeling in dit geval. Er zijn genoeg meiden van 19 die voldoende kunnen relativeren om verder te gaan met hun leven.

eens is
pi_49065883
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef An24 het volgende:

[..]

Oh, ok, dat is duidelijk. Ik moet ook zeggen dat ik niet echt weet waar ik het aan kan wijten, het is zoals gezegd nogal complex en ik begrijp alles wat er gebeurt is ook niet helemaal. Feit is dat het een hoop ellende heeft opgeleverd voor een hoop mensen incl. mezelf. En die meisjes waren resp. 15 en 16 toen ik uit hun leven verdween.
pi_49066148
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:45 schreef Persona het volgende:

[..]

Oh, ok, dat is duidelijk. Ik moet ook zeggen dat ik niet echt weet waar ik het aan kan wijten, het is zoals gezegd nogal complex en ik begrijp alles wat er gebeurt is ook niet helemaal. Feit is dat het een hoop ellende heeft opgeleverd voor een hoop mensen incl. mezelf. En die meisjes waren resp. 15 en 16 toen ik uit hun leven verdween.
Ik begrijp dat het jou in een lastig pakket bracht, maar nemt niet weg dat gecompliceerde persoonlijkheden elkaar kunnen aantrekken. Ik denk dat het beter is om je dat niet meer met de meisjes bezig te houden, maar met je eigen ontwikkeling. Maar goed, dat is mijn mening.
pi_49066624
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat het jou in een lastig pakket bracht, maar nemt niet weg dat gecompliceerde persoonlijkheden elkaar kunnen aantrekken. Ik denk dat het beter is om je dat niet meer met de meisjes bezig te houden, maar met je eigen ontwikkeling. Maar goed, dat is mijn mening.
Je hebt helemaal gelijk, maar ik kan het niet loslaten. Dat ene meisje van 15 kwam ik een aantal jaren later weer tegen en toen werd ik verliefd. En dan obsessief verliefd. Dat ging verkeerd en we zijn uit elkaar gegaan (of eigenlijk ben ik weggegaan). Sindsdien staat de tijd voor me stil en en ben ik goed "fucked up". En van m'n leven is ook niet veel meer over.
pi_49071524
juist omdat het geen volwassenen zijn moet je er niet aan beginnen.
praten en leuke dingen doen heb ik geen problemen mee. maar er is een grens.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:27:35 #253
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_49105194
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:36 schreef Persona het volgende:

[..]

Maar wat dan als je verliefd bent/wordt en het loopt verkeerd? Die persoon verdwijnt uit je leven bv of wijst je af?
Sinds wanneer zijn jonge meiden voor een lange tijd met dezelfde man. Zeker als ze jonger dan 21zijn is één jaar samenzijn al erg lang.
pi_49109889
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef Monus het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn jonge meiden voor een lange tijd met dezelfde man. Zeker als ze jonger dan 21zijn is één jaar samenzijn al erg lang.
Generalisatie..en geen uitzonderingen die deze regel bevestigen.

Ik was 17 toen ik met vier jaar oudere vent kreeg, we zijn 9 jaar bij elkaar geweest
pi_49111775
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik was 17 toen ik met vier jaar oudere vent kreeg, we zijn 9 jaar bij elkaar geweest
vier jaar valt reuze mee
pi_49113717
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:11 schreef Apotheose het volgende:

[..]

vier jaar valt reuze mee
Haha, hint?
  maandag 7 mei 2007 @ 20:54:31 #257
177565 Surroor
A silent psychopath..
pi_49116588
'Op een oude fiets moet je het leren,' zullen ze wellicht denken.
We all go a little mad sometimes. Haven't you?
  maandag 7 mei 2007 @ 21:10:07 #258
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_49117440
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef An24 het volgende:

[..]

tuurlijk zijn er genoeg uitzonderingen, maar iedereen in dit topic doet net alsof elke meid gelijk wil trouwen en voor eeuwig bij de vriend blijft. Terwijl mijn ervaring is dat er genoeg jongeren zijn die geen probleem hebben bij een one night stand of kortstondige relatie.
pi_49117538
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:10 schreef Monus het volgende:

[..]

tuurlijk zijn er genoeg uitzonderingen, maar iedereen in dit topic doet net alsof elke meid gelijk wil trouwen en voor eeuwig bij de vriend blijft. Terwijl mijn ervaring is dat er genoeg jongeren zijn die geen probleem hebben bij een one night stand of kortstondige relatie.
Dat klopt idd...
pi_49154475
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:29 schreef Stupiditeit het volgende:
Ik heb vrijwel altijd geluk. Jongens die wellicht interesse in mij kunnen hebben, en andersom, zijn meestal 9/10 jaar ouder.
9 van de 10x is dat omdat ze lelijk zijn en je makkelijk te krijgen bent hoor
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_49155904
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, hint?
pi_49177902
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef Surroor het volgende:
'Op een oude fiets moet je het leren,' zullen ze wellicht denken.
Een oude fiets kan je ook nieuwe trucjes leren hoor.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:43:22 #263
157031 roosjeroosje1988
pi_49192450
Eh, even een domme vraag : Hoe trek je oudere mannen aan?
pi_49192990
Zit er dan verschil in in vergelijking met jongere mannen?
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:01:24 #265
157031 roosjeroosje1988
pi_49193059
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef RiLo het volgende:
Zit er dan verschil in in vergelijking met jongere mannen?
Ik heb geen idee? Daar probeer ik juist achter te komen.
pi_49193242
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook geen idee, alleen heb ik niet het idee dat als iemand me nu zou willen versieren dat ze het anders aan zou moeten pakken dan laten we zeggen een jaar of 18 geleden. Natuurlijk is de situatie wel anders als toen, want nu heb ik een baan en woon op mij zelf. Maar mijn smaak is door de jaren heen niet veranderd, en een vrolijke lach kan me nog steeds weg laten smelten.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:57:40 #267
167723 sanni
Acima de seu
pi_49194989
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:30 schreef Monus het volgende:
Vooral het laatste jaar merk ik dat er veel jonge meiden (minimaal 10 jaar jonger) mij aantrekkelijk vinden, ook meiden die zelfs jonger zijn dan 18 jaar. Dit is iets wat mij erg verbaast omdat ik vroeger nooit zoveel aandacht kreeg van vrouwen. Nu moet ik toegeven dat ik er veel jonger uitzie dan ik ben. Maar zelf als ik mijn leeftijd (37) vertel schijnt het niet veel voor ze uit te maken. Dat ze op mij vallen is niet vanwege mijn auto, geld, eigen huis, bla bla bla... want die heb ik niet eens.

Ik klaag niet over deze aandacht want die aandacht vind ik eigenlijk wel leuk maar nu vraag ik mij wel af...
Wat maakt een oudere man aantrekkelijk voor een jonge vrouw?
Zal waarschijnlijk al zijn langsgekomen maar veelal is het een samenloop van omstandigheden. Er wordt meestal beweert dat de man zijn 'volwassenheid' het hoogtepunt heeft bereikt tussen zijn 33 en 39 levensjaar terwijl dat bij een vrouw tussen de 22 en 29 plaats heeft. Kortom je ervaart wat dus al
vaststaat. Niets byzonders maar des te leuker voor jou. Groot voordeel is dat je vergelijkingsmateriaal hebt als de jaren 80/90 als tiener hebt meegemaakt. Mischien date je op dat moment wel het zusje van een meid die je in de jaren 80/90 hebt gehad..
pi_49211999
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:57 schreef sanni het volgende:

[..]

Zal waarschijnlijk al zijn langsgekomen maar veelal is het een samenloop van omstandigheden. Er wordt meestal beweert dat de man zijn 'volwassenheid' het hoogtepunt heeft bereikt tussen zijn 33 en 39 levensjaar terwijl dat bij een vrouw tussen de 22 en 29 plaats heeft. Kortom je ervaart wat dus al
vaststaat. Niets byzonders maar des te leuker voor jou. Groot voordeel is dat je vergelijkingsmateriaal hebt als de jaren 80/90 als tiener hebt meegemaakt. Mischien date je op dat moment wel het zusje van een meid die je in de jaren 80/90 hebt gehad..[afbeelding]
Volwassen worden tussen 33 en 39?? Ik zit verdorie net in m'n pubertijd

Ik merk wel dat het leeftijdsverschil niet alleen zit met relaties, de meeste van mijn vrienden zijn circa 10 jaar jonger dan ik, terwijl ik vroeger als kind juist veel vrienden had die veel ouder waren. Op een of andere manier ben ik ergens blijven "hangen"
pi_49212304
Meestal val ik op jongens een jaar of 3-4 ouder dan ik, maar toen ik 18 was, had ik ook even een vent van 27, en laatst zag ik een man van 32 ( ) staan.. I'm such a perv .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_49212544
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 02:04 schreef ma_jojo het volgende:
Meestal val ik op jongens een jaar of 3-4 ouder dan ik, maar toen ik 18 was, had ik ook even een vent van 27, en laatst zag ik een man van 32 ( ) staan.. I'm such a perv .
Dat 'perv' zijn valt best wel mee. Ik was 29 toen ik op mijn verjaardag werd ontmaagd door een 17-jarige leuke meid (voor de eventuelen die het zoveelste janktopic gaan openen dat ze 25 zijn en nog geen sex hebben gehad, er is hoop ).
pi_49212588
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 02:18 schreef RiLo het volgende:

[..]

Dat 'perv' zijn valt best wel mee. Ik was 29 toen ik op mijn verjaardag werd ontmaagd door een 17-jarige leuke meid (voor de eventuelen die het zoveelste janktopic gaan openen dat ze 25 zijn en nog geen sex hebben gehad, er is hoop ).
Om 2 dingen zou ik als ik jou was niet te hard met je post fronten.
Ten eerste: 17 en 29, illegaal meen ik.
Ten tweede: gast, 29? .
pi_49212803
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 02:20 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Om 2 dingen zou ik als ik jou was niet te hard met je post fronten.
Ten eerste: 17 en 29, illegaal meen ik.
Ten tweede: gast, 29? .
Och, ik verwacht wel dat er wat mensen hier over gaan vallen. This is Fok!

Ten eerste: ze heeft mij versierd, niet andersom (tenminste als je "Ga je me nu naaien of hoe zit dat?" onder versieren verstaat)
Ten tweede: inmiddels is dat al weer 6 jaar geleden, in de tussentijd heb ik een relatie gehad met iemand die 5 jaar jonger is dan ik, dat valt toch wel mee?
Ik kijk gewoon niet zo naar leeftijd (natuurlijk heb ik wel een minimale grens) maar meer naar hoe de persoon zich gedraagt en of ik dat wel bij mij vind passen.
pi_49212977
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 02:36 schreef RiLo het volgende:

[..]

Ten eerste: ze heeft mij versierd, niet andersom (tenminste als je "Ga je me nu naaien of hoe zit dat?" onder versieren verstaat)
Ten tweede: inmiddels is dat al weer 6 jaar geleden, in de tussentijd heb ik een relatie gehad met iemand die 5 jaar jonger is dan ik, dat valt toch wel mee?
Ik kijk gewoon niet zo naar leeftijd (natuurlijk heb ik wel een minimale grens) maar meer naar hoe de persoon zich gedraagt en of ik dat wel bij mij vind passen.
Jij valt op minderjarige meisjes die zinnen als "Ga je me nu naaien of hoe zit dat?" gebruiken?
pi_49213149
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 02:57 schreef ma_jojo het volgende:
Jij valt op minderjarige meisjes die zinnen als "Ga je me nu naaien of hoe zit dat?" gebruiken?
Nou, dat is wel erg kort door de bocht gezien, maar als het jou gerust stelt... Js.
pi_49213155
Ik ben er eik wel blij mee.
***** Kraak.....
pi_49214741
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 02:36 schreef RiLo het volgende:

[..]

Als zedenrapporteur bij de reclassering houd ik dit keer veilig mijn mond okay?
pi_49217797
Ik vind oudere mannen ook aantrekkelijker omdat ze braadgroei hebben en over het algemeen wat meer ervaring hebben met vrouwen
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:47:13 #278
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_49219323
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Eh, even een domme vraag : Hoe trek je oudere mannen aan?
In ieder geval niet door te koop te lopen met een voorliefde voor Samson en Gert, Kinderen voor Kinderen en Wicky de Viking...

[generalisatiemodus]
En je schreeuwt wel dat het niet zo is, maar volgens mij ben jij het wandelende "bewijs" dat meisjes die op oudere mannen vallen" nog niet helemaal kind af zijn. Of je loopt gewoon te trollen hier!
[/generalisatiemodus]

Verder vind ik "omdat oudere mannen veel meer levenservaring hebben" een ontzettende drogreden... Je slaat zo een hoop over in je eigen leven en neemt meteen een gigantische stap voorwaarts.

Misschien is het wel een stukje angst voor het grijze gebied tussen onervaren en ervaren? Ik vind het in ieder geval erg prettig om samen wijs te worden!

Verder is het natuurlijk ieder voor zich: "Whatever keeps your motor going."

Maar een beetje (understatement) sceptisch ben ik wel wat betreft dit onderwerp. En het is heel makkelijk om te zeggen maar ik zou er ook dankbaar "gebruik" van maken als ik 50 en single zou zijn. Zo'n leuk groen blaadje wat jou heel erg interessant vind vanwege je levenservaring...

[ Bericht 9% gewijzigd door SicSicSics op 10-05-2007 12:33:33 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_49220641
Ik vind het verwonderlijk dat sommigen een leeftijdsverschil van tien jaar al veel vinden. Ik ben zelf wel wat soepeler hoor. En bovendien val je gewoon op een persoon, zijn uiterlijk en innerlijk, en niet op zijn leeftijd.

Ik ken jongens die misschien vijfentwintig zijn, en al een hele oude kop hebben en al helemaal ingekakt zijn. Ik ken ook iets oudere mannen die nog veel uit gaan, de wereld willen zien, op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes, snufjes en hotspots. Ik ga liever uit met een jongervoelende 'oudere' dan met zo'n vroegtijdig bejaarde 'jongere'.
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:33:13 #280
157031 roosjeroosje1988
pi_49228647
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

In ieder geval niet door te koop te lopen met een voorliefde voor Samson en Gert, Kinderen voor Kinderen en Wicky de Viking...

[generalisatiemodus]
En je schreeuwt wel dat het niet zo is, maar volgens mij ben jij het wandelende "bewijs" dat meisjes die op oudere mannen vallen" nog niet helemaal kind af zijn. Of je loopt gewoon te trollen hier!
[/generalisatiemodus]

Verder vind ik "omdat oudere mannen veel meer levenservaring hebben" een ontzettende drogreden... Je slaat zo een hoop over in je eigen leven en neemt meteen een gigantische stap voorwaarts.

Misschien is het wel een stukje angst voor het grijze gebied tussen onervaren en ervaren? Ik vind het in ieder geval erg prettig om samen wijs te worden!

Verder is het natuurlijk ieder voor zich: "Whatever keeps your motor going."

Maar een beetje (understatement) sceptisch ben ik wel wat betreft dit onderwerp. En het is heel makkelijk om te zeggen maar ik zou er ook dankbaar "gebruik" van maken als ik 50 en single zou zijn. Zo'n leuk groen blaadje wat jou heel erg interessant vind vanwege je levenservaring...
Die eerste voorliefde klopt als een bus maar die laatste 2 vallen behoorlijk mee hoor. Ik zal er altijd van blijven houden (sommige producties), het (intersesses) heeft verder ook NIKS met dit onderwerp te maken! Je valt gewoon waar je op valt. Is dat nou zo moelijk te begrijpen? Net als dat ik er ook niet aan moet denken om iets te hebben met het vrouwelijk geslacht moet ik ook niet op die manier aan 'jongens' denken. Het ligt heel eenvoudig maar niemand blijkt dat te begrijpen.
pi_49230243
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Die eerste voorliefde klopt als een bus maar die laatste 2 vallen behoorlijk mee hoor. Ik zal er altijd van blijven houden (sommige producties), het (intersesses) heeft verder ook NIKS met dit onderwerp te maken! Je valt gewoon waar je op valt. Is dat nou zo moelijk te begrijpen? Net als dat ik er ook niet aan moet denken om iets te hebben met het vrouwelijk geslacht moet ik ook niet op die manier aan 'jongens' denken. Het ligt heel eenvoudig maar niemand blijkt dat te begrijpen.
En, heb je ondertussen al een oudere vriend gehad?
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:26:19 #282
157031 roosjeroosje1988
pi_49230866
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En, heb je ondertussen al een oudere vriend gehad?
Nee dat niet behalve in mijn fantasieen.
pi_49231156
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Nee dat niet behalve in mijn fantasieen.
Hoe weet je dan dat je altijd op oudere mannen zult vallen?

Je hebt het nog niet eens geprobeerd. Misschien valt het uiteindelijk tegen en wil je daarna iets anders uitproberen.
pi_49231406
en er zijn zoveel verschillende types. wie weet kom je een mannelijke jongeman tegen die je leuk vind.
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:43:38 #285
157031 roosjeroosje1988
pi_49231647
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je hebt het nog niet eens geprobeerd. Misschien valt het uiteindelijk tegen en wil je daarna iets anders uitproberen.
Sommige dingen weet je toch gewoon? Net zoals ik weet dat ik hetero ben, mijn lievelingskleur paars is etc.
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:48:36 #286
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49231905
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat je van mannen/vrouwen houdt?
quote:

Heeft er niets mee te maken. In je fantasy komt altijd je ideaalbeeld naar voren. En als dat voor roosje2x1988 oudere mannen betreft dan is dat zo...

edit: Paars en zwart doen het hem voor mij
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_49231931
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Sommige dingen weet je toch gewoon? Net zoals ik weet dat ik hetero ben, mijn lievelingskleur paars is etc.
Kijk maar eens of je over een paar jaar nog precies hetzelfde denkt over zulke zaken.
Ik dacht ook altijd zo; maar in de loop der jaren verandert je mening toch over bepaalde zaken. Levenservaring enzo.
pi_49232042
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:48 schreef wdn het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat je van mannen/vrouwen houdt?
[..]

Heeft er niets mee te maken. In je fantasy komt altijd je ideaalbeeld naar voren. En als dat voor roosje2x1988 oudere mannen betreft dan is dat zo...

edit: Paars en zwart doen het hem voor mij

Ah, op zoek naar een jong blaadje?
pi_49232152
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

probleem?
pi_49232277
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef SlimShady het volgende:

[..]

probleem?
Omdat ik gelijk heb en als hij het voor haar opneemt LIEGT hij. Oftwel: een serieuze versierpoging dit.

Maakt me verder niet uit hoor, het valt alleen een beetje heel erg op.
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:57:53 #291
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49232407
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee. Tenminste niet bewust maar in elk geval zeer zeker niet via een forum.

Mijn grote liefde leeft niet meer en er is niemand die aan haar kan tippen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:58:52 #292
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49232455
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Omdat ik gelijk heb en als hij het voor haar opneemt LIEGT hij. Oftwel: een serieuze versierpoging dit.

Maakt me verder niet uit hoor, het valt alleen een beetje heel erg op.
Jij kent mij niet dus kun je NOOIT over mij oordelen.
pi_49232574
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:58 schreef wdn het volgende:

[..]

Jij kent mij niet dus kun je NOOIT over mij oordelen.
gast een beetje als 40-jarige een tsjikkie van 18 versieren via Fok
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:02:23 #294
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49232588
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Een referentiekader is nooit 100% zeker als je het nooit ervaren hebt.

Voor hetzelfde geldt blijken in een relatie de verschillen veels te groot te zijn, heeft hij zijn prioriteiten heel erg anders liggen, loopt hij veels te hard van stapel of houdt hij de boot juist af. Allemaal dingen die kunnen gebeuren, en die je niet meeneemt in je puberfantasie van een goeiïge oude man.

Door dat idolate gedoe over oude mannen, zonder ook maar ooit iets bereikt te hebben bij een ouder exemplaar, vernauw je bewust je horizon, en dat is zonde.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:04:06 #295
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_49232660
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
1. Die eerste voorliefde klopt als een bus maar die laatste 2 vallen behoorlijk mee hoor. Ik zal er altijd van blijven houden (sommige producties), het (intersesses) heeft verder ook NIKS met dit onderwerp te maken!

2. Het ligt heel eenvoudig maar niemand blijkt dat te begrijpen.
1. Je vroeg hoe je een oudere man aan de haak moest slaan en ik gaf een tip over hoe het, volgens mij, niet moest!

2. Klopt in de essentie begrijp ik homo's ook niet... Maar ik ben ook nog jong en begrijp (nog) niet alles!

Maar zoals ik al zei... Ieder z'n ding. Iedereen moet zelf weten wat hij of zij leuk vind, ik sta er alleen wel wat sceptisch tegenover. En eigenlijk vind ik dat jij dat ook moet kunnen begrijpen. (Je kan niet aan 1 kant om begrip vragen en het aan de andere kan niet geven... ofzo!)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_49232774
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef Nosh het volgende:

[..]

Juist. Dat bedoel ik, en als je als 40-jarige het hier niet mee eens bent 'toevallig' net als het jonge meisje dat ook niet zo ziet zie ik dat als een versierpoging.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:12:35 #297
157031 roosjeroosje1988
pi_49233015
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef Nosh het volgende:

[..]

Dus je moet ook eerst allerlei extreme dingen doen voor zeker te weten dat je die betreffende dingen niks vindt?
pi_49233093
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Dus je moet ook eerst allerlei extreme dingen doen voor zeker te weten dat je die betreffende dingen niks vindt?
Wat is dit nu voor een gelul.

Zoek maar een oudere man, neuk 'm en probeer er eens een relatie mee aan te gaan.

En dan pas weer over dit onderwerp posten hier!

Onderneem eens actie!
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:40:37 #299
157031 roosjeroosje1988
pi_49233961
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:48 schreef wdn het volgende:

[..]

Inderdaad, aan je fantasie kan je gewoon zien wat je het liefst wil dat er zou gebeuren etc.
pi_49234044
Maar je fantasie is geen realistische weergave van de werkelijkheid.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')