Als zedenrapporteur bij de reclassering houd ik dit keer veilig mijn mond okay?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:36 schreef RiLo het volgende:
[..]
Och, ik verwacht wel dat er wat mensen hier over gaan vallen. This is Fok!
Ten eerste: ze heeft mij versierd, niet andersom (tenminste als je "Ga je me nu naaien of hoe zit dat?" onder versieren verstaat)
Ten tweede: inmiddels is dat al weer 6 jaar geleden, in de tussentijd heb ik een relatie gehad met iemand die 5 jaar jonger is dan ik, dat valt toch wel mee?
Ik kijk gewoon niet zo naar leeftijd (natuurlijk heb ik wel een minimale grens) maar meer naar hoe de persoon zich gedraagt en of ik dat wel bij mij vind passen.
In ieder geval niet door te koop te lopen met een voorliefde voor Samson en Gert, Kinderen voor Kinderen en Wicky de Viking...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Eh, even een domme vraag: Hoe trek je oudere mannen aan?
Die eerste voorliefde klopt als een bus maar die laatste 2 vallen behoorlijk mee hoor. Ik zal er altijd van blijven houden (sommige producties), het (intersesses) heeft verder ook NIKS met dit onderwerp te maken! Je valt gewoon waar je op valt. Is dat nou zo moelijk te begrijpen? Net als dat ik er ook niet aan moet denken om iets te hebben met het vrouwelijk geslacht moet ik ook niet op die manier aan 'jongens' denken. Het ligt heel eenvoudig maar niemand blijkt dat te begrijpen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
In ieder geval niet door te koop te lopen met een voorliefde voor Samson en Gert, Kinderen voor Kinderen en Wicky de Viking...![]()
[generalisatiemodus]
En je schreeuwt wel dat het niet zo is, maar volgens mij ben jij het wandelende "bewijs" dat meisjes die op oudere mannen vallen" nog niet helemaal kind af zijn. Of je loopt gewoon te trollen hier!
[/generalisatiemodus]
Verder vind ik "omdat oudere mannen veel meer levenservaring hebben" een ontzettende drogreden... Je slaat zo een hoop over in je eigen leven en neemt meteen een gigantische stap voorwaarts.
Misschien is het wel een stukje angst voor het grijze gebied tussen onervaren en ervaren? Ik vind het in ieder geval erg prettig om samen wijs te worden!
Verder is het natuurlijk ieder voor zich: "Whatever keeps your motor going."
Maar een beetje (understatement) sceptisch ben ik wel wat betreft dit onderwerp. En het is heel makkelijk om te zeggen maar ik zou er ook dankbaar "gebruik" van maken als ik 50 en single zou zijn. Zo'n leuk groen blaadje wat jou heel erg interessant vind vanwege je levenservaring...![]()
En, heb je ondertussen al een oudere vriend gehad?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Die eerste voorliefde klopt als een bus maar die laatste 2 vallen behoorlijk mee hoor. Ik zal er altijd van blijven houden (sommige producties), het (intersesses) heeft verder ook NIKS met dit onderwerp te maken! Je valt gewoon waar je op valt. Is dat nou zo moelijk te begrijpen? Net als dat ik er ook niet aan moet denken om iets te hebben met het vrouwelijk geslacht moet ik ook niet op die manier aan 'jongens' denken. Het ligt heel eenvoudig maar niemand blijkt dat te begrijpen.![]()
Nee dat niet behalve in mijn fantasieen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En, heb je ondertussen al een oudere vriend gehad?
Hoe weet je dan dat je altijd op oudere mannen zult vallen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee dat niet behalve in mijn fantasieen.![]()
Sommige dingen weet je toch gewoon? Net zoals ik weet dat ik hetero ben, mijn lievelingskleur paars is etc.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je altijd op oudere mannen zult vallen?
Je hebt het nog niet eens geprobeerd. Misschien valt het uiteindelijk tegen en wil je daarna iets anders uitproberen.
Hoe weet jij dat je van mannen/vrouwen houdt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je altijd op oudere mannen zult vallen?
quote:Je hebt het nog niet eens geprobeerd. Misschien valt het uiteindelijk tegen en wil je daarna iets anders uitproberen.
Kijk maar eens of je over een paar jaar nog precies hetzelfde denkt over zulke zaken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Sommige dingen weet je toch gewoon? Net zoals ik weet dat ik hetero ben, mijn lievelingskleur paars is etc.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat je van mannen/vrouwen houdt?
[..]
Heeft er niets mee te maken. In je fantasy komt altijd je ideaalbeeld naar voren. En als dat voor roosje2x1988 oudere mannen betreft dan is dat zo...
edit: Paars en zwart doen het hem voor mij![]()
probleem?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, op zoek naar een jong blaadje?![]()
Omdat ik gelijk heb en als hij het voor haar opneemt LIEGT hij. Oftwel: een serieuze versierpoging dit.quote:
Nee. Tenminste niet bewust maar in elk geval zeer zeker niet via een forum.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, op zoek naar een jong blaadje?![]()
Jij kent mij niet dus kun je NOOIT over mij oordelen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Omdat ik gelijk heb en als hij het voor haar opneemt LIEGT hij. Oftwel: een serieuze versierpoging dit.
Maakt me verder niet uit hoor, het valt alleen een beetje heel erg op.![]()
gast een beetje als 40-jarige een tsjikkie van 18 versieren via Fokquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij kent mij niet dus kun je NOOIT over mij oordelen.
Een referentiekader is nooit 100% zeker als je het nooit ervaren hebt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Sommige dingen weet je toch gewoon? Net zoals ik weet dat ik hetero ben, mijn lievelingskleur paars is etc.
1. Je vroeg hoe je een oudere man aan de haak moest slaan en ik gaf een tip over hoe het, volgens mij, niet moest!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
1. Die eerste voorliefde klopt als een bus maar die laatste 2 vallen behoorlijk mee hoor. Ik zal er altijd van blijven houden (sommige producties), het (intersesses) heeft verder ook NIKS met dit onderwerp te maken!
2. Het ligt heel eenvoudig maar niemand blijkt dat te begrijpen.![]()
Juist. Dat bedoel ik, en als je als 40-jarige het hier niet mee eens bent 'toevallig' net als het jonge meisje dat ook niet zo ziet zie ik dat als een versierpoging.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een referentiekader is nooit 100% zeker als je het nooit ervaren hebt.
Dus je moet ook eerst allerlei extreme dingen doen voor zeker te weten dat je die betreffende dingen niks vindt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een referentiekader is nooit 100% zeker als je het nooit ervaren hebt.
Wat is dit nu voor een gelul.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dus je moet ook eerst allerlei extreme dingen doen voor zeker te weten dat je die betreffende dingen niks vindt?![]()
Inderdaad, aan je fantasie kan je gewoon zien wat je het liefst wil dat er zou gebeuren etc.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken. In je fantasy komt altijd je ideaalbeeld naar voren. En als dat voor roosje2x1988 oudere mannen betreft dan is dat zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |