abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49214741
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 02:36 schreef RiLo het volgende:

[..]

Och, ik verwacht wel dat er wat mensen hier over gaan vallen. This is Fok!

Ten eerste: ze heeft mij versierd, niet andersom (tenminste als je "Ga je me nu naaien of hoe zit dat?" onder versieren verstaat)
Ten tweede: inmiddels is dat al weer 6 jaar geleden, in de tussentijd heb ik een relatie gehad met iemand die 5 jaar jonger is dan ik, dat valt toch wel mee?
Ik kijk gewoon niet zo naar leeftijd (natuurlijk heb ik wel een minimale grens) maar meer naar hoe de persoon zich gedraagt en of ik dat wel bij mij vind passen.
Als zedenrapporteur bij de reclassering houd ik dit keer veilig mijn mond okay?
pi_49217797
Ik vind oudere mannen ook aantrekkelijker omdat ze braadgroei hebben en over het algemeen wat meer ervaring hebben met vrouwen
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:47:13 #278
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_49219323
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Eh, even een domme vraag : Hoe trek je oudere mannen aan?
In ieder geval niet door te koop te lopen met een voorliefde voor Samson en Gert, Kinderen voor Kinderen en Wicky de Viking...

[generalisatiemodus]
En je schreeuwt wel dat het niet zo is, maar volgens mij ben jij het wandelende "bewijs" dat meisjes die op oudere mannen vallen" nog niet helemaal kind af zijn. Of je loopt gewoon te trollen hier!
[/generalisatiemodus]

Verder vind ik "omdat oudere mannen veel meer levenservaring hebben" een ontzettende drogreden... Je slaat zo een hoop over in je eigen leven en neemt meteen een gigantische stap voorwaarts.

Misschien is het wel een stukje angst voor het grijze gebied tussen onervaren en ervaren? Ik vind het in ieder geval erg prettig om samen wijs te worden!

Verder is het natuurlijk ieder voor zich: "Whatever keeps your motor going."

Maar een beetje (understatement) sceptisch ben ik wel wat betreft dit onderwerp. En het is heel makkelijk om te zeggen maar ik zou er ook dankbaar "gebruik" van maken als ik 50 en single zou zijn. Zo'n leuk groen blaadje wat jou heel erg interessant vind vanwege je levenservaring...

[ Bericht 9% gewijzigd door SicSicSics op 10-05-2007 12:33:33 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_49220641
Ik vind het verwonderlijk dat sommigen een leeftijdsverschil van tien jaar al veel vinden. Ik ben zelf wel wat soepeler hoor. En bovendien val je gewoon op een persoon, zijn uiterlijk en innerlijk, en niet op zijn leeftijd.

Ik ken jongens die misschien vijfentwintig zijn, en al een hele oude kop hebben en al helemaal ingekakt zijn. Ik ken ook iets oudere mannen die nog veel uit gaan, de wereld willen zien, op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes, snufjes en hotspots. Ik ga liever uit met een jongervoelende 'oudere' dan met zo'n vroegtijdig bejaarde 'jongere'.
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:33:13 #280
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_49228647
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

In ieder geval niet door te koop te lopen met een voorliefde voor Samson en Gert, Kinderen voor Kinderen en Wicky de Viking...

[generalisatiemodus]
En je schreeuwt wel dat het niet zo is, maar volgens mij ben jij het wandelende "bewijs" dat meisjes die op oudere mannen vallen" nog niet helemaal kind af zijn. Of je loopt gewoon te trollen hier!
[/generalisatiemodus]

Verder vind ik "omdat oudere mannen veel meer levenservaring hebben" een ontzettende drogreden... Je slaat zo een hoop over in je eigen leven en neemt meteen een gigantische stap voorwaarts.

Misschien is het wel een stukje angst voor het grijze gebied tussen onervaren en ervaren? Ik vind het in ieder geval erg prettig om samen wijs te worden!

Verder is het natuurlijk ieder voor zich: "Whatever keeps your motor going."

Maar een beetje (understatement) sceptisch ben ik wel wat betreft dit onderwerp. En het is heel makkelijk om te zeggen maar ik zou er ook dankbaar "gebruik" van maken als ik 50 en single zou zijn. Zo'n leuk groen blaadje wat jou heel erg interessant vind vanwege je levenservaring...
Die eerste voorliefde klopt als een bus maar die laatste 2 vallen behoorlijk mee hoor. Ik zal er altijd van blijven houden (sommige producties), het (intersesses) heeft verder ook NIKS met dit onderwerp te maken! Je valt gewoon waar je op valt. Is dat nou zo moelijk te begrijpen? Net als dat ik er ook niet aan moet denken om iets te hebben met het vrouwelijk geslacht moet ik ook niet op die manier aan 'jongens' denken. Het ligt heel eenvoudig maar niemand blijkt dat te begrijpen.
pi_49230243
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Die eerste voorliefde klopt als een bus maar die laatste 2 vallen behoorlijk mee hoor. Ik zal er altijd van blijven houden (sommige producties), het (intersesses) heeft verder ook NIKS met dit onderwerp te maken! Je valt gewoon waar je op valt. Is dat nou zo moelijk te begrijpen? Net als dat ik er ook niet aan moet denken om iets te hebben met het vrouwelijk geslacht moet ik ook niet op die manier aan 'jongens' denken. Het ligt heel eenvoudig maar niemand blijkt dat te begrijpen.
En, heb je ondertussen al een oudere vriend gehad?
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:26:19 #282
157031 roosjeroosje1988
pi_49230866
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En, heb je ondertussen al een oudere vriend gehad?
Nee dat niet behalve in mijn fantasieen.
pi_49231156
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Nee dat niet behalve in mijn fantasieen.
Hoe weet je dan dat je altijd op oudere mannen zult vallen?

Je hebt het nog niet eens geprobeerd. Misschien valt het uiteindelijk tegen en wil je daarna iets anders uitproberen.
pi_49231406
en er zijn zoveel verschillende types. wie weet kom je een mannelijke jongeman tegen die je leuk vind.
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:43:38 #285
157031 roosjeroosje1988
pi_49231647
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je hebt het nog niet eens geprobeerd. Misschien valt het uiteindelijk tegen en wil je daarna iets anders uitproberen.
Sommige dingen weet je toch gewoon? Net zoals ik weet dat ik hetero ben, mijn lievelingskleur paars is etc.
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:48:36 #286
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49231905
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat je van mannen/vrouwen houdt?
quote:

Heeft er niets mee te maken. In je fantasy komt altijd je ideaalbeeld naar voren. En als dat voor roosje2x1988 oudere mannen betreft dan is dat zo...

edit: Paars en zwart doen het hem voor mij
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_49231931
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Sommige dingen weet je toch gewoon? Net zoals ik weet dat ik hetero ben, mijn lievelingskleur paars is etc.
Kijk maar eens of je over een paar jaar nog precies hetzelfde denkt over zulke zaken.
Ik dacht ook altijd zo; maar in de loop der jaren verandert je mening toch over bepaalde zaken. Levenservaring enzo.
pi_49232042
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:48 schreef wdn het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat je van mannen/vrouwen houdt?
[..]

Heeft er niets mee te maken. In je fantasy komt altijd je ideaalbeeld naar voren. En als dat voor roosje2x1988 oudere mannen betreft dan is dat zo...

edit: Paars en zwart doen het hem voor mij

Ah, op zoek naar een jong blaadje?
pi_49232152
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

probleem?
pi_49232277
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef SlimShady het volgende:

[..]

probleem?
Omdat ik gelijk heb en als hij het voor haar opneemt LIEGT hij. Oftwel: een serieuze versierpoging dit.

Maakt me verder niet uit hoor, het valt alleen een beetje heel erg op.
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:57:53 #291
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49232407
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee. Tenminste niet bewust maar in elk geval zeer zeker niet via een forum.

Mijn grote liefde leeft niet meer en er is niemand die aan haar kan tippen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:58:52 #292
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49232455
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Omdat ik gelijk heb en als hij het voor haar opneemt LIEGT hij. Oftwel: een serieuze versierpoging dit.

Maakt me verder niet uit hoor, het valt alleen een beetje heel erg op.
Jij kent mij niet dus kun je NOOIT over mij oordelen.
pi_49232574
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:58 schreef wdn het volgende:

[..]

Jij kent mij niet dus kun je NOOIT over mij oordelen.
gast een beetje als 40-jarige een tsjikkie van 18 versieren via Fok
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:02:23 #294
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49232588
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Een referentiekader is nooit 100% zeker als je het nooit ervaren hebt.

Voor hetzelfde geldt blijken in een relatie de verschillen veels te groot te zijn, heeft hij zijn prioriteiten heel erg anders liggen, loopt hij veels te hard van stapel of houdt hij de boot juist af. Allemaal dingen die kunnen gebeuren, en die je niet meeneemt in je puberfantasie van een goeiïge oude man.

Door dat idolate gedoe over oude mannen, zonder ook maar ooit iets bereikt te hebben bij een ouder exemplaar, vernauw je bewust je horizon, en dat is zonde.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:04:06 #295
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_49232660
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
1. Die eerste voorliefde klopt als een bus maar die laatste 2 vallen behoorlijk mee hoor. Ik zal er altijd van blijven houden (sommige producties), het (intersesses) heeft verder ook NIKS met dit onderwerp te maken!

2. Het ligt heel eenvoudig maar niemand blijkt dat te begrijpen.
1. Je vroeg hoe je een oudere man aan de haak moest slaan en ik gaf een tip over hoe het, volgens mij, niet moest!

2. Klopt in de essentie begrijp ik homo's ook niet... Maar ik ben ook nog jong en begrijp (nog) niet alles!

Maar zoals ik al zei... Ieder z'n ding. Iedereen moet zelf weten wat hij of zij leuk vind, ik sta er alleen wel wat sceptisch tegenover. En eigenlijk vind ik dat jij dat ook moet kunnen begrijpen. (Je kan niet aan 1 kant om begrip vragen en het aan de andere kan niet geven... ofzo!)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_49232774
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef Nosh het volgende:

[..]

Juist. Dat bedoel ik, en als je als 40-jarige het hier niet mee eens bent 'toevallig' net als het jonge meisje dat ook niet zo ziet zie ik dat als een versierpoging.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:12:35 #297
157031 roosjeroosje1988
pi_49233015
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef Nosh het volgende:

[..]

Dus je moet ook eerst allerlei extreme dingen doen voor zeker te weten dat je die betreffende dingen niks vindt?
pi_49233093
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Dus je moet ook eerst allerlei extreme dingen doen voor zeker te weten dat je die betreffende dingen niks vindt?
Wat is dit nu voor een gelul.

Zoek maar een oudere man, neuk 'm en probeer er eens een relatie mee aan te gaan.

En dan pas weer over dit onderwerp posten hier!

Onderneem eens actie!
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:40:37 #299
157031 roosjeroosje1988
pi_49233961
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:48 schreef wdn het volgende:

[..]

Inderdaad, aan je fantasie kan je gewoon zien wat je het liefst wil dat er zou gebeuren etc.
pi_49234044
Maar je fantasie is geen realistische weergave van de werkelijkheid.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')