Nee maar het ligt er natuurlijk wel aan wat voor fantasieen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, genoeg mensen die fantasieen hebben waarvan ze helemaal niet de behoefte hebben ze in werkelijkheid uit te voeren.![]()
Eens!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef Cacao het volgende:
Ik vind het verwonderlijk dat sommigen een leeftijdsverschil van tien jaar al veel vinden. Ik ben zelf wel wat soepeler hoor. En bovendien val je gewoon op een persoon, zijn uiterlijk en innerlijk, en niet op zijn leeftijd.
Ik ken jongens die misschien vijfentwintig zijn, en al een hele oude kop hebben en al helemaal ingekakt zijn. Ik ken ook iets oudere mannen die nog veel uit gaan, de wereld willen zien, op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes, snufjes en hotspots. Ik ga liever uit met een jongervoelende 'oudere' dan met zo'n vroegtijdig bejaarde 'jongere'.
ik wel 'ns gedate met een meid die 9 jaar ouder was.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Eens!!Snap dat ook niet dat sommigen al gaan piepen bij 10 jaar leeftijdsverschil. Als ze dat al veel vinden...............
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef SeLang het volgende:
Post eerst maar eens wat pics voordat je toestemming krijgt om mij te pijpen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef SeLang het volgende:
Post eerst maar eens wat pics voordat je toestemming krijgt om mij te pijpen
Ligt er maar net aan hoe jong de jongste is he.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Eens!!Snap dat ook niet dat sommigen al gaan piepen bij 10 jaar leeftijdsverschil. Als ze dat al veel vinden...............
![]()
ja ok. 9 en 19 is heel iets anders natuurljk dan 19 en 29quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe jong de jongste is he.
Dat is niet wat ik stelde. Fantasie is je ideaalbeeld. Je 100% perfecte gedachte van hoe iemand moet uitzien en moet reageren. We weten allemaal dat het niet reeel is maar (on?)bewust is dat wel waar we naar streven: dat ideaalbeeld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:42 schreef Addict89 het volgende:
Maar je fantasie is geen realistische weergave van de werkelijkheid.
Je fantasie is niet altijd een ideaalbeeld, er zijn zat vrouwen die iets van een verkrachtingsfantasie hebben maar dat is absoluut niet waar ze naar streven of wat ze in het echt zouden willen. Dus in die zin worden er wel gebreken verzonnen ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik stelde. Fantasie is je ideaalbeeld. Je 100% perfecte gedachte van hoe iemand moet uitzien en moet reageren. We weten allemaal dat het niet reeel is maar (on?)bewust is dat wel waar we naar streven: dat ideaalbeeld.
Of wil je me nu vertellen dat als je "aan iemand denkt" dat je dan in je fantasie allemaal gebreken verzint? Of dat je permanent ruzie hebt? Dacht het niet...
op wat voor mannen val je dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Meiden die op oudere mannen vallen!
[..]
Nee maar het ligt er natuurlijk wel aan wat voor fantasieen.
Ik zoek meisjes die hetzelfde hebben als ik, reageer dan dus hier.![]()
Er moet toch wel iets zijn dat jij kan omschrijven? Zoals rust, zelfverzkerheid, of omdat een oudere man meestal zijn leven beter op orde heeft, of omdat de oudere man liefdevoller is en minder scoringsdrang heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja ze gaan er inderdaad beter uitzien, het is ook gewoon eigenlijk alles, dat kan ik niet uitleggen met plaatjes enzo, het is uiteindelijk denk ik gewoon iets dat je moet aanvoelen.![]()
Heel veel vrouwen hebben een verkrachtingfantasie die ze ook graag ten uitvoer willen brengen als het gebeurt door haar vriend en het als een sexspelletje wordt uitgevoerd. Het is dan ook meer een fantasie dat ze overmeesterd willen worden dan een verkrachtingfantasie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:31 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Je fantasie is niet altijd een ideaalbeeld, er zijn zat vrouwen die iets van een verkrachtingfantasie hebben maar dat is absoluut niet waar ze naar streven of wat ze in het echt zouden willen. Dus in die zin worden er wel gebreken verzonnen ja.
Dat roosje er geen ervaring mee heeft en toch zeker weet dat ze alleen voor oudere mannen gaat vind ik ook een beetje vreemd. Maar veel mensen hebben een bepaalde voorkeur die niet zo gemakkelijk te verklaren is. Maar mischien als ze er ervaring mee heeft wil ze helemaal geen oudere man meer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef Addict89 het volgende:
Verkrachtingsfantasie is natuurlijk maar een voorbeeld he. Ik heb genoeg fantasieen die ik niet in uitvoering wil brengen, ook niet met mijn vriend.
Maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat een fantasie slechter kan uitvallen in de echte wereld én zelfs als dat niet het geval is kan er ook iets zijn dat die fantasie overtreft en dat eigelijk veel leuker blijkt te zijn.
Het stellen dat je alleen op oudere mannen valt en een jongen af zou wijzen alleen omdat hij geen 30 is vind ik raar. Zeker als je geen ervaring hebt.
quote:Betreffende het enerlaatste (overtreffen van fantasie"): ook mee eens met 1 vraag: indien iets je fantasie overtreft ligt dat dan niet eerder aan een gebrek aan fantasie van die persoon?
Cool.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Kan..of aan je gebrek aan ervaring, dat je er simpelweg nog nooit aan gedacht had dat dat ook kon ofzo..
Verder ben ik het helemaal met je eens. Hier 10 jaar leeftijdsverschil overigens.
Ja ik kan er niks aan doen maar het is gewoon zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef Cacao het volgende:
Maar val jij dan echt alleen op oudere mannen? Want ik heb er nu eentje, maar dat is niet waar ik per se voor gekozen heb, of waar ik in de toekomst per se voor zal kiezen. Mijn volgende mag ook best jonger zijn hoor
(dit is een vraag aan roosjeroosje)
probeer nou maar eerst eens die relatie te krijgen, misschien valt het je uiteindelijk allemaal heel erg tegenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik kan er niks aan doen maar het is gewoon zo.![]()
Ik denk dat het niet zon groot probleem is om iemand te krijgen. Volgens mij zijn er mannen zat die wel een jongere vriendin willen. Hier zit er ook één bijv. en ik ben vast niet de enigste.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
probeer nou maar eerst eens die relatie te krijgen, misschien valt het je uiteindelijk allemaal heel erg tegen
tja, een meisje van 19 jaar, nog nooit een relatie gehad, Samson en Gert in haar icoon en een fotoboek vol youtube linkjes naar een berg kinderseries en dan perse een relatie willen met een oudere man.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik kan er niks aan doen maar het is gewoon zo.![]()
Hoevaak moet ik nog zeggen dat geaardheid niks met interesses heeft te maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
tja, een meisje van 19 jaar, nog nooit een relatie gehad, Samson en Gert in haar icoon en een fotoboek vol youtube linkjes naar een berg kinderseries en dan perse een relatie willen met een oudere man.
Ik krijg d'r toch een beetje een raar gevoel bij. Maar goed, whatever floats your boat.
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat geaardheid niks met interesses heeft te maken.
Neuh joh, ik speel elke dag ook nog stiekem met lego, kijk graag teletubbies en zuig 's nachts ook nog op m'n duim, maar verder ben ik geestelijk heel volwassen hoor.quote:be·le·vings·we·reld (de ~)
1 geheel van bewuste ervaringen van iem. => ervaringswereld
Daar verandert je geaardheid toch niet mee?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
probeer nou maar eerst eens die relatie te krijgen, misschien valt het je uiteindelijk allemaal heel erg tegen
Ik ben gewoon geinteresseerd in sommige producties. Het liefst zou ik er zelf mee willen werken. Het hoeft toch niet meteen te betekenen dat als je in zoiets geinterreseerd bent je verstandelijk beperkt bent? Dat snáp je toch wel? Jij bent echt typisch zo'n kortzichtig en oppervlakkig persoon, gatverdamme. 'Jij houd van dit dus jij bent zo.'quote:Op zondag 13 mei 2007 00:31 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
[..]
Neuh joh, ik speel elke dag ook nog stiekem met lego, kijk graag teletubbies en zuig 's nachts ook nog op m'n duim, maar verder ben ik geestelijk heel volwassen hoor.
Ik maakte alleen maar een vervolg voor het vorige topic die ik niet zelf had opgestard. En nee, dat ''clubje'' is nog niet opgericht en op dat laatste ga ik niet eens in.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:44 schreef Vivi het volgende:
Oh Gawd..weer zo'n topic..![]()
Heb je je "clubje" al opgericht TS, en hoe is het met je schaamflappen?
Misschien is Roosjeroos stiekem wel een kerel van 43 ofzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
tja, een meisje van 19 jaar, nog nooit een relatie gehad, Samson en Gert in haar icoon en een fotoboek vol youtube linkjes naar een berg kinderseries en dan perse een relatie willen met een oudere man.
Ik krijg d'r toch een beetje een raar gevoel bij. Maar goed, whatever floats your boat.
Wel ja, laten we iedereen die niet standaard huisje-boompje-beestje is maar even kwetsen.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien is Roosjeroos stiekem wel een kerel van 43 ofzo.![]()
Er zal wel veel kleine jongentjes op fok zijn die niet graag willen horen dat er meiden zijn die op oudere mannen vallen. Dan voelen zij zich gepasseerd of zoiets... Kinderachtig gedoe en waarschijn één van de redenen waarom sommige meiden op oudere mannen vallen!quote:Op zondag 13 mei 2007 10:42 schreef Rhanna het volgende:
Waarom is Roosje hier het slachtoffer?
Ik moet toegeven: she's got a point!quote:Op zondag 13 mei 2007 10:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vergelijk het met iemand die alleen op hetzelfde geslacht valt. Vraag daar maar eens aan wat iedereen ook steeds aan mij vraagt.
De spijker op zijn kop.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vergelijk het met iemand die alleen op hetzelfde geslacht valt. Vraag daar maar eens aan wat iedereen ook steeds aan mij vraagt.
Maar ik moet mijn hevige gevoels al jaren meedragen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:31 schreef wdn het volgende:
[..]
De spijker op zijn kop.
Maar over 16 jaar ben je ook 30+ en dan kijkt je misschien nog steeds naar mannen van 30+.
Dan zou het zichzelf oplossen en ben je NU nog niet bereid een relatie aan te gaan.
Zo hebben we allemaal wat en er zijn altijd mensen die het slechter hebben dat jij of ik of iedere andere FOK!kerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar ik moet mijn hevige gevoels al jaren meedragen.![]()
Crosspost uit een fossiel topiquequote:Op maandag 13 december 2004 22:34 schreef Lemmiwinks het volgende:
>^_^< Sjeminee, we hadden ook al een hele tijd lang geen leeftijdsverschil-topique gehad.
En och, zoals altijd heb ik nog nooit zo'n opeenstapeling van cliches en hypocrisie gezien. Een gemiddeld sprookjesboek is er niks bij, Peter Pan's strakke onderbroek staat er van te kijken zeg.
Ik zie zelf niet het nut om mijn eigen leeftijdsgroep vol erotische passie te gaan vertegenwoordigen dus laten we dan maar voor een uitgebreide en zo objectief mogelijke analyse van de debaters in dit hetze gaan:
De Tina-Teven: Ik waarborg een uitermate respect voor dit type vrouwen wat zich in de discussie mengt. Jong, naief maar ondertussen uiteraard wel veel meer meegemaakt dan ieder ander, waarmee ze dan ook vaak te koop lopen ondanks dat het meeste allemaal uit een allerhande rommel van damesbladen gehaald is. Gefrustreerd om het feit dat geen enkele heikneuter met een goed stel hersens op deze aandachtzuigende koeien zit te wachten, vuren zij dan ook direct de aanval uit op dezen met als tactiek hetgene waar je de zelfrespecterende man het meest kan kwetsen: Bedprestaties.
Ook al hebben ze nooit het lef (of het geluk) mogen hebben om een jonge adonis in hun hemelbed met teddybeertjes aan te treffen, het zal toch wel niets zijn, want waarom zouden bladen als de Vriendin e.d. in dergelijke mate de avonturen van de legendarische Ben de kalende yogaleraar van 62 zo propaganderen. Ondanks dat God zogenaamd tijdens de stroom van het leven een flinke scheut "levenservaring" heeft toegevoegd, moet ik de eerste nog tegen komen die haar wijsheden niet letterlijk van papier haalt.
De oude bokken: Zij zijnde zeer gevaarlijk, aangezien zij omschreven staan als evenwichtig, rustig, serieus en wijs (of seniel als we de woorden van de "jongentjes" onder ons onder de loep zouden nemen). Verrassend is dan ook het feit dat deze pacifistische wezen en-masse aan komen draven om al hun successen in de meest obscene gedetailleerdheid beschrijven waarbij het testeron er vanaf spat, als vet op aanbakkende hamlappen. Maar vol verblind van liefde nemen de Tina-teven dit testeron natuurlijk wel voor lief, terwijl ze met zachte woordjes de verlegen jongen van 18 afwijzen omdat hij een onstabiele tikkende tijdbom gevuld met hormoontjes is en terroristen als deze jongens natuurlijk altijd gestigmatiseerd moeten worden.
Klinkt allemaal hardstikke leuk, maar wat is dan daadwerkelijk de reden dat deze mannen der mannen nou eigenlijk niet daadwerkelijk bovenaan de voedselketen staan? Omdat zij jaren voorsprong hebben op de groentjes,... in het zo ongelooflijk uit je muil zwammen dat de kardinaal van Macedonie nog liever in een massagebad vol naakte walrussen springt ipv posts met zo'n onzindichtheid te lezen. Leuk geprobeerd, jongens, of moet ik zeggen, mannen? Maar we weten allemaal dat de meeste onder jullie, afgezien van filmsterren dan, je leven sieren met het joggen door het dichtbijzijnde cultuurgrond in een aanstotelijk pak wat zelfs uitgestorven gabbersaurussen hadden uitgekotst en het stiekem op de zolderkamer trekken op zelfontwikkelde foto's van het 14-jarige buurmeisje. Fantasieen over het laatste wilt men wel eens door de war halen wanneer men weer eens een paar firme tikken heeft gehad van Hannie, de zwaarlijvige echtgenote die het al zo zwaar heeft.
Jonge Adonissen: Tsja, sommige mensen hebben alles, of denken dat te hebben. Geen enkel vuiltje aan de lucht: jong, gedreven en vol ambitie. Huppelend op hun gifgroene sneakers naderen ze een op een de opgehemelde Tina-Teef die als een vorstin al deze narren genadeloos op hun plaats wijst. Want immers, het zou toch niet zo maar kunnen dat een vrouw van haar status zou vallen voor infantiele versierpogingen uit het plaatselijke scholieren.com relatie & psychologie subforum? Zeker niet. En vaak heeft de Tina-teef daar ook nog alle reden toe. Veel narren zijn uiteindelijk helemaal niet zo grappig als ze doen blijken.
Integendeel, na hun verlies komen ze hier massaal jammeren en klagen over hoe oneerlijk de wereld wel niet is en hoe zij niet opkunnen tegen de overweldigende mannelijkheid van de Oude Steenbok. Vol verterende passie dagen zij deze dan ook uit tot een duel met hun jeugdige energie razende door hun lijf. Hoe kunnen zij immers verliezen? Simpel, de Oude Bokken die hun tijd nuttiger besteden dan hun bovenlijf te bezweten in een afgeragde Cavello zijn de winnaars van vroeger. De creme de la creme van de Jonge Adonissen uit het verleden. Een koning stoot je immers niet zo maar van de troon af, niet waar? Mocht er 1 van jullie zijn die niet compleet pathetisch is en ook nog is zo scherp is om te zien dat kleine jongetjes groot kunnen worden, dan mag deze zich voorbereiden op een geweldige toekomst. Juist, want ook al weten jullie dit debat te verliezen, dan is er de schrale troost dat je binnen 12-15 jaar de tijd van je leven hebt: Al die Tina-Tefen die je eerst niet zagen staan, kun je nu lekker platvoers helemaal kapotneuken, onder de noemer van "haar de wijsheid van enorme olifantenslurf aan leren" of iets in die trand. En zo kan het verhaaltje voor de verliezer toch nog goed uitpakken, niet waar?
Mocht je dit allemaal niet volgen, dan ga ik nu een paar plaatjes posten van geile oudere mannen. Die doen het altijd wel goed, vult het topique mooi en zal ik vast steunbetuigingen krijgen van de dames.
[afbeelding]
Wat een mooie man
[afbeelding]
Alleen die snor al. Dit moet wel een man met veel levenservaring zijn
[afbeelding]
Dit was een man vol levenskracht en vitaliteit. Als ik vrouw was, zou ik me linearecta door hem laten schuinsmarcheren. Diep respect voor de overleden prins
Dank u allen voor de aandacht en voor de vrijheid van meningsuiting.
Nou, niet huilen. Zo erg is het ook allemaal niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar ik moet mijn hevige gevoels al jaren meedragen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |