abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:47:42 #1
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_49234233
Meiden die op oudere mannen vallen!
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:44 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, genoeg mensen die fantasieen hebben waarvan ze helemaal niet de behoefte hebben ze in werkelijkheid uit te voeren.
Nee maar het ligt er natuurlijk wel aan wat voor fantasieen.

Ik zoek meisjes die hetzelfde hebben als ik, reageer dan dus hier.
pi_49234268
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef Cacao het volgende:
Ik vind het verwonderlijk dat sommigen een leeftijdsverschil van tien jaar al veel vinden. Ik ben zelf wel wat soepeler hoor. En bovendien val je gewoon op een persoon, zijn uiterlijk en innerlijk, en niet op zijn leeftijd.

Ik ken jongens die misschien vijfentwintig zijn, en al een hele oude kop hebben en al helemaal ingekakt zijn. Ik ken ook iets oudere mannen die nog veel uit gaan, de wereld willen zien, op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes, snufjes en hotspots. Ik ga liever uit met een jongervoelende 'oudere' dan met zo'n vroegtijdig bejaarde 'jongere'.
Eens!! Snap dat ook niet dat sommigen al gaan piepen bij 10 jaar leeftijdsverschil. Als ze dat al veel vinden...............
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:53:17 #3
78918 SeLang
Black swans matter
pi_49234445
Post eerst maar eens wat pics voordat je toestemming krijgt om mij te pijpen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_49234520
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Eens!! Snap dat ook niet dat sommigen al gaan piepen bij 10 jaar leeftijdsverschil. Als ze dat al veel vinden...............
ik wel 'ns gedate met een meid die 9 jaar ouder was.
in het begin gaat het goed, maar dan moet je verder kijken dan vandaag...
pi_49234526
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef SeLang het volgende:
Post jij eerst maar es wat pics om toestemming te WILLEN vragen
pi_49234537
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef SeLang het volgende:
pi_49234618
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe jong de jongste is he.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49234801
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe jong de jongste is he.
ja ok. 9 en 19 is heel iets anders natuurljk dan 19 en 29
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:14:42 #9
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49237003
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:42 schreef Addict89 het volgende:
Maar je fantasie is geen realistische weergave van de werkelijkheid.
Dat is niet wat ik stelde. Fantasie is je ideaalbeeld. Je 100% perfecte gedachte van hoe iemand moet uitzien en moet reageren. We weten allemaal dat het niet reeel is maar (on?)bewust is dat wel waar we naar streven: dat ideaalbeeld.
Of wil je me nu vertellen dat als je "aan iemand denkt" dat je dan in je fantasie allemaal gebreken verzint? Of dat je permanent ruzie hebt? Dacht het niet...
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:16:18 #10
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_49237055
Op een oude fiest moeten je het leren...
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_49237584
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:14 schreef wdn het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik stelde. Fantasie is je ideaalbeeld. Je 100% perfecte gedachte van hoe iemand moet uitzien en moet reageren. We weten allemaal dat het niet reeel is maar (on?)bewust is dat wel waar we naar streven: dat ideaalbeeld.
Of wil je me nu vertellen dat als je "aan iemand denkt" dat je dan in je fantasie allemaal gebreken verzint? Of dat je permanent ruzie hebt? Dacht het niet...
Je fantasie is niet altijd een ideaalbeeld, er zijn zat vrouwen die iets van een verkrachtingsfantasie hebben maar dat is absoluut niet waar ze naar streven of wat ze in het echt zouden willen. Dus in die zin worden er wel gebreken verzonnen ja.

Mijn reactie was overigens meer bedoeld als in dat Roosje het irl misschien helemaal niet leuk zou vinden om een relatie met een oudere man te hebben. Zij verheerlijkt namelijk enorm het beeld van een oudere man in haar fantasie, en dus zal dat in realiteit tegen vallen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49242816
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Meiden die op oudere mannen vallen!
[..]

Nee maar het ligt er natuurlijk wel aan wat voor fantasieen.

Ik zoek meisjes die hetzelfde hebben als ik, reageer dan dus hier.
op wat voor mannen val je dan?

post eens wat mannelijke beroemdheden dan weten we een beetje wat je bedoelt...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_49248892
Ik zelf vind dat bepaalde mannen naarmate ze ouder worden er juist steeds beter uit gaan zien, charismatischer. Neem nou bijv. Sean Connery, als James Bond vond ik hem maar een lelijk uitziende vent, maar nu hij een grijsaard is heeft ie een veel markantere kop dan voorheen. Bedoel je zoiets, roosjeroosje1988?
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:25:53 #14
157031 roosjeroosje1988
pi_49250267
Ja ze gaan er inderdaad beter uitzien, het is ook gewoon eigenlijk alles, dat kan ik niet uitleggen met plaatjes enzo, het is uiteindelijk denk ik gewoon iets dat je moet aanvoelen.
pi_49252589
Maar val jij dan echt alleen op oudere mannen? Want ik heb er nu eentje, maar dat is niet waar ik per se voor gekozen heb, of waar ik in de toekomst per se voor zal kiezen. Mijn volgende mag ook best jonger zijn hoor

(dit is een vraag aan roosjeroosje)
pi_49254194
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja ze gaan er inderdaad beter uitzien, het is ook gewoon eigenlijk alles, dat kan ik niet uitleggen met plaatjes enzo, het is uiteindelijk denk ik gewoon iets dat je moet aanvoelen.
Er moet toch wel iets zijn dat jij kan omschrijven? Zoals rust, zelfverzkerheid, of omdat een oudere man meestal zijn leven beter op orde heeft, of omdat de oudere man liefdevoller is en minder scoringsdrang heeft.
Er moet toch wel iets zijn dat je kunt aangeven.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:54:28 #17
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_49260153
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:31 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Je fantasie is niet altijd een ideaalbeeld, er zijn zat vrouwen die iets van een verkrachtingfantasie hebben maar dat is absoluut niet waar ze naar streven of wat ze in het echt zouden willen. Dus in die zin worden er wel gebreken verzonnen ja.
Heel veel vrouwen hebben een verkrachtingfantasie die ze ook graag ten uitvoer willen brengen als het gebeurt door haar vriend en het als een sexspelletje wordt uitgevoerd. Het is dan ook meer een fantasie dat ze overmeesterd willen worden dan een verkrachtingfantasie.

En er zijn genoeg vrouwen die geen jongen van haar eigen leeftijd willen om verschillende redenen. Te kinderachtig, onervaren, niet goed weten hoe ze met een vrouw om moet gaan, en veel mannen worden aantrekkelijker na mate ze ouder worden... enz.
pi_49260681
Verkrachtingsfantasie is natuurlijk maar een voorbeeld he. Ik heb genoeg fantasieen die ik niet in uitvoering wil brengen, ook niet met mijn vriend.
Maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat een fantasie slechter kan uitvallen in de echte wereld én zelfs als dat niet het geval is kan er ook iets zijn dat die fantasie overtreft en dat eigelijk veel leuker blijkt te zijn.

Het stellen dat je alleen op oudere mannen valt en een jongen af zou wijzen alleen omdat hij geen 30 is vind ik raar. Zeker als je geen ervaring hebt.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:47:08 #19
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_49261732
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef Addict89 het volgende:
Verkrachtingsfantasie is natuurlijk maar een voorbeeld he. Ik heb genoeg fantasieen die ik niet in uitvoering wil brengen, ook niet met mijn vriend.
Maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat een fantasie slechter kan uitvallen in de echte wereld én zelfs als dat niet het geval is kan er ook iets zijn dat die fantasie overtreft en dat eigelijk veel leuker blijkt te zijn.

Het stellen dat je alleen op oudere mannen valt en een jongen af zou wijzen alleen omdat hij geen 30 is vind ik raar. Zeker als je geen ervaring hebt.
Dat roosje er geen ervaring mee heeft en toch zeker weet dat ze alleen voor oudere mannen gaat vind ik ook een beetje vreemd. Maar veel mensen hebben een bepaalde voorkeur die niet zo gemakkelijk te verklaren is. Maar mischien als ze er ervaring mee heeft wil ze helemaal geen oudere man meer.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:05:53 #20
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_49262309
Ik zie mezelf niet lopen met een kerel van bijv. 35 of ouder. Val niet op mannen die ouder zijn dan ik. Weet niet waarom niet. Wie weet is het toeval. Dat ze 'hun leven voor elkaar hebben' is niet iets waar ik naar zoek. Ik kan zelf mijn leven wel voor elkaar krijgen. Daar heb ik geen man voor nodig verder.
Mijn vriend is bijna 5 jaar jonger dan ik ben btw.
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:47:06 #21
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49263722
Addict89:

Betreffende het laatste: het is een omdraaien van wat ik ook stel: een relatie/houden van/etc is niet gebonden aan leeftijd. En een leuk iemand afwijzen omdat hij/zij "slechts" 30 is vind ik ook raar. MAAR dat vind ik ook van het afwijzen van iemand die 40+ is omdat hij/zij 40+ is. Werkt beide kanten op dat argument en daarom is leeftijd dus geen maatstaf voor een goede relatie.

Waar het de hele tijd om draait is dat veel mensen vinden dat een relatie tussen een jongere en een oudere per definitie niet werkt vanwege het leeftijdsverschil. En dat is de allergrootste onzin die er bestaat.

Ik zeg: een relatie aangaan doe je met iemand die je bevalt en dat is niet gebonden aan leeftijd. En wat iemand bevalt zit in zijn/haar fantasie. Maar dan als perfect ideaalbeeld (dus onrealistisch).

Betreffende het enerlaatste (overtreffen van fantasie"): ook mee eens met 1 vraag: indien iets je fantasie overtreft ligt dat dan niet eerder aan een gebrek aan fantasie van die persoon?
pi_49263993
quote:
Betreffende het enerlaatste (overtreffen van fantasie"): ook mee eens met 1 vraag: indien iets je fantasie overtreft ligt dat dan niet eerder aan een gebrek aan fantasie van die persoon?

Kan..of aan je gebrek aan ervaring, dat je er simpelweg nog nooit aan gedacht had dat dat ook kon ofzo..
Verder ben ik het helemaal met je eens. Hier 10 jaar leeftijdsverschil overigens.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:09:29 #23
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49264635
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Kan..of aan je gebrek aan ervaring, dat je er simpelweg nog nooit aan gedacht had dat dat ook kon ofzo..
Verder ben ik het helemaal met je eens. Hier 10 jaar leeftijdsverschil overigens.
Cool.

'gebrek aan fantasie/ervaring': vandaag de dag lijkt me dat redelijk moeilijk. "Vroeger" kon je je nog schuilen achter het feit dat er geen TV en geen internet was. Maar tegenwoordig kun je de TV 's avonds niet meer aanzetten of er is wel wat dat zuigt (letterlijk dan. Figuurlijk ook maar dat is een topic voor subforum TV ). Denk aan een BNN met hun programma's.
En iets downloaden van muziek/films is bijna onmogelijk zonder om te vallen van de pop-ups mbt sex.
(oh en ervaring is niet perse zelf iets doen lijkt me. Dat kan ook het bekijken van films zijn toch?)
...

Ik val voor slanke meiden met lang, zwart haar. Dat zijn de enige meiden waar ik binnen 1 seconde verliefd op kan worden. Als alles goed was gelopen zou ik nu getrouwd zijn geweest met een meid die nu tot de gothics zou behoren (altijd in zwarte kleren, kettingen en om elke vingen 1 of 2 ringen). Toendertijd was ze een buitenbeentje en werd ze gewoon 'maf' genoemd en nagestaard. Tegenwoordig is het 'normaal'
Helaas mocht het maar een paar jaar duren maar het waren wel jaren die ik nooit zou willen missen.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 00:07:12 #24
157031 roosjeroosje1988
pi_49288213
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef Cacao het volgende:
Maar val jij dan echt alleen op oudere mannen? Want ik heb er nu eentje, maar dat is niet waar ik per se voor gekozen heb, of waar ik in de toekomst per se voor zal kiezen. Mijn volgende mag ook best jonger zijn hoor

(dit is een vraag aan roosjeroosje)
Ja ik kan er niks aan doen maar het is gewoon zo.
pi_49315113
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

probeer nou maar eerst eens die relatie te krijgen, misschien valt het je uiteindelijk allemaal heel erg tegen
pi_49316255
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

probeer nou maar eerst eens die relatie te krijgen, misschien valt het je uiteindelijk allemaal heel erg tegen
Ik denk dat het niet zon groot probleem is om iemand te krijgen. Volgens mij zijn er mannen zat die wel een jongere vriendin willen. Hier zit er ook één bijv. en ik ben vast niet de enigste.
Dat het achteraf tegen kan vallen wil ik niet ontkrachten, maar als iemand voor de karaktertrekken van een ouder iemand valt, dan zal dat later nooit tegen vallen lijkt mij.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
  zaterdag 12 mei 2007 @ 23:21:34 #27
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_49316677
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

tja, een meisje van 19 jaar, nog nooit een relatie gehad, Samson en Gert in haar icoon en een fotoboek vol youtube linkjes naar een berg kinderseries en dan perse een relatie willen met een oudere man.

Ik krijg d'r toch een beetje een raar gevoel bij. Maar goed, whatever floats your boat.
On my sleeve.....
  zaterdag 12 mei 2007 @ 23:44:00 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49317665
Oh Gawd..weer zo'n topic..
Heb je je "clubje" al opgericht TS, en hoe is het met je schaamflappen?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 13 mei 2007 @ 00:28:13 #29
157031 roosjeroosje1988
pi_49319313
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

tja, een meisje van 19 jaar, nog nooit een relatie gehad, Samson en Gert in haar icoon en een fotoboek vol youtube linkjes naar een berg kinderseries en dan perse een relatie willen met een oudere man.

Ik krijg d'r toch een beetje een raar gevoel bij. Maar goed, whatever floats your boat.
Hoevaak moet ik nog zeggen dat geaardheid niks met interesses heeft te maken.
  zondag 13 mei 2007 @ 00:31:40 #30
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_49319439
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Hoevaak moet ik nog zeggen dat geaardheid niks met interesses heeft te maken.
quote:
be·le·vings·we·reld (de ~)
1 geheel van bewuste ervaringen van iem. => ervaringswereld
Neuh joh, ik speel elke dag ook nog stiekem met lego, kijk graag teletubbies en zuig 's nachts ook nog op m'n duim, maar verder ben ik geestelijk heel volwassen hoor.
On my sleeve.....
  zondag 13 mei 2007 @ 00:33:32 #31
157031 roosjeroosje1988
pi_49319498
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Daar verandert je geaardheid toch niet mee?
  zondag 13 mei 2007 @ 00:52:30 #32
157031 roosjeroosje1988
pi_49320030
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:31 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

[..]

Neuh joh, ik speel elke dag ook nog stiekem met lego, kijk graag teletubbies en zuig 's nachts ook nog op m'n duim, maar verder ben ik geestelijk heel volwassen hoor.
Ik ben gewoon geinteresseerd in sommige producties. Het liefst zou ik er zelf mee willen werken. Het hoeft toch niet meteen te betekenen dat als je in zoiets geinterreseerd bent je verstandelijk beperkt bent? Dat snáp je toch wel? Jij bent echt typisch zo'n kortzichtig en oppervlakkig persoon, gatverdamme. 'Jij houd van dit dus jij bent zo.'
pi_49320109
Over het algemeen:
Oudere man -> meer geld, meer ervaring.

Dat is alles.
  zondag 13 mei 2007 @ 00:58:04 #34
157031 roosjeroosje1988
pi_49320181
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:44 schreef Vivi het volgende:
Oh Gawd..weer zo'n topic..
Heb je je "clubje" al opgericht TS, en hoe is het met je schaamflappen?
Ik maakte alleen maar een vervolg voor het vorige topic die ik niet zelf had opgestard. En nee, dat ''clubje'' is nog niet opgericht en op dat laatste ga ik niet eens in.
  zondag 13 mei 2007 @ 03:43:37 #35
78918 SeLang
Black swans matter
pi_49322943
http://www.laddertheory.com/

Verklaart ook waarom de meeste vrouwen een (iets) oudere man willen en sommigen een flink veel oudere
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 13 mei 2007 @ 10:36:02 #36
157031 roosjeroosje1988
pi_49324491
Vergelijk het met iemand die alleen op hetzelfde geslacht valt. Vraag daar maar eens aan wat iedereen ook steeds aan mij vraagt.
pi_49324533
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

Misschien is Roosjeroos stiekem wel een kerel van 43 ofzo.
  zondag 13 mei 2007 @ 10:40:53 #38
157031 roosjeroosje1988
pi_49324545
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Misschien is Roosjeroos stiekem wel een kerel van 43 ofzo.
Wel ja, laten we iedereen die niet standaard huisje-boompje-beestje is maar even kwetsen.
pi_49324564
Waarom is Roosje hier het slachtoffer?
  zondag 13 mei 2007 @ 11:28:13 #40
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_49325319
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:42 schreef Rhanna het volgende:
Waarom is Roosje hier het slachtoffer?
Er zal wel veel kleine jongentjes op fok zijn die niet graag willen horen dat er meiden zijn die op oudere mannen vallen. Dan voelen zij zich gepasseerd of zoiets... Kinderachtig gedoe en waarschijn één van de redenen waarom sommige meiden op oudere mannen vallen!
pi_49327291
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vergelijk het met iemand die alleen op hetzelfde geslacht valt. Vraag daar maar eens aan wat iedereen ook steeds aan mij vraagt.
Ik moet toegeven: she's got a point!

Voor mijn part mag iedereen doen wat die wil.
Het enige dat me stoort is de motivatie:
als je op iemands karakter valt:
als je op een oudere man valt vanwege geld of 'dan zit ik lekker safe':

En ik geloof dat er veeeeeel relaties ontstaan die niet draaien om louter liefde...
pi_49356235
Roosje, even een hart onder de riem. Ik ben het helemaal met je eens hoor.
Je hoeft geen relatie te hebben met een oudere persoon om te weten dat dat je interesse is.

Om maar een dagelijks voorbeeld te noemen: Ik wil graag een Ferrari zonder dat ik er ooit in gereden heb. En ja, zo simpel is het ook met relaties, geaardheid en interesses.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  maandag 14 mei 2007 @ 11:39:30 #43
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49357309
Wat is leeftijd nu helemaal??

Het gaat er toch om dat je van de persoon houdt? Mijn man is 18 jaar ouder..so what?! Meestal ben ik degene die zich het oudste gedraagt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 14 mei 2007 @ 12:31:22 #44
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49359160
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De spijker op zijn kop.

Maar over 16 jaar ben je ook 30+ en dan kijkt je misschien nog steeds naar mannen van 30+.
Dan zou het zichzelf oplossen en ben je NU nog niet bereid een relatie aan te gaan.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:59:44 #45
157031 roosjeroosje1988
pi_49395968
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:31 schreef wdn het volgende:

[..]

De spijker op zijn kop.

Maar over 16 jaar ben je ook 30+ en dan kijkt je misschien nog steeds naar mannen van 30+.
Dan zou het zichzelf oplossen en ben je NU nog niet bereid een relatie aan te gaan.
Maar ik moet mijn hevige gevoels al jaren meedragen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:39:38 #46
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49397362
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Zo hebben we allemaal wat en er zijn altijd mensen die het slechter hebben dat jij of ik of iedere andere FOK!ker
pi_49398698
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:34 schreef Lemmiwinks het volgende:
>^_^< Sjeminee, we hadden ook al een hele tijd lang geen leeftijdsverschil-topique gehad.

En och, zoals altijd heb ik nog nooit zo'n opeenstapeling van cliches en hypocrisie gezien. Een gemiddeld sprookjesboek is er niks bij, Peter Pan's strakke onderbroek staat er van te kijken zeg.

Ik zie zelf niet het nut om mijn eigen leeftijdsgroep vol erotische passie te gaan vertegenwoordigen dus laten we dan maar voor een uitgebreide en zo objectief mogelijke analyse van de debaters in dit hetze gaan:

De Tina-Teven: Ik waarborg een uitermate respect voor dit type vrouwen wat zich in de discussie mengt. Jong, naief maar ondertussen uiteraard wel veel meer meegemaakt dan ieder ander, waarmee ze dan ook vaak te koop lopen ondanks dat het meeste allemaal uit een allerhande rommel van damesbladen gehaald is. Gefrustreerd om het feit dat geen enkele heikneuter met een goed stel hersens op deze aandachtzuigende koeien zit te wachten, vuren zij dan ook direct de aanval uit op dezen met als tactiek hetgene waar je de zelfrespecterende man het meest kan kwetsen: Bedprestaties.
Ook al hebben ze nooit het lef (of het geluk) mogen hebben om een jonge adonis in hun hemelbed met teddybeertjes aan te treffen, het zal toch wel niets zijn, want waarom zouden bladen als de Vriendin e.d. in dergelijke mate de avonturen van de legendarische Ben de kalende yogaleraar van 62 zo propaganderen. Ondanks dat God zogenaamd tijdens de stroom van het leven een flinke scheut "levenservaring" heeft toegevoegd, moet ik de eerste nog tegen komen die haar wijsheden niet letterlijk van papier haalt.

De oude bokken: Zij zijnde zeer gevaarlijk, aangezien zij omschreven staan als evenwichtig, rustig, serieus en wijs (of seniel als we de woorden van de "jongentjes" onder ons onder de loep zouden nemen). Verrassend is dan ook het feit dat deze pacifistische wezen en-masse aan komen draven om al hun successen in de meest obscene gedetailleerdheid beschrijven waarbij het testeron er vanaf spat, als vet op aanbakkende hamlappen. Maar vol verblind van liefde nemen de Tina-teven dit testeron natuurlijk wel voor lief, terwijl ze met zachte woordjes de verlegen jongen van 18 afwijzen omdat hij een onstabiele tikkende tijdbom gevuld met hormoontjes is en terroristen als deze jongens natuurlijk altijd gestigmatiseerd moeten worden.

Klinkt allemaal hardstikke leuk, maar wat is dan daadwerkelijk de reden dat deze mannen der mannen nou eigenlijk niet daadwerkelijk bovenaan de voedselketen staan? Omdat zij jaren voorsprong hebben op de groentjes,... in het zo ongelooflijk uit je muil zwammen dat de kardinaal van Macedonie nog liever in een massagebad vol naakte walrussen springt ipv posts met zo'n onzindichtheid te lezen. Leuk geprobeerd, jongens, of moet ik zeggen, mannen? Maar we weten allemaal dat de meeste onder jullie, afgezien van filmsterren dan, je leven sieren met het joggen door het dichtbijzijnde cultuurgrond in een aanstotelijk pak wat zelfs uitgestorven gabbersaurussen hadden uitgekotst en het stiekem op de zolderkamer trekken op zelfontwikkelde foto's van het 14-jarige buurmeisje. Fantasieen over het laatste wilt men wel eens door de war halen wanneer men weer eens een paar firme tikken heeft gehad van Hannie, de zwaarlijvige echtgenote die het al zo zwaar heeft.

Jonge Adonissen: Tsja, sommige mensen hebben alles, of denken dat te hebben. Geen enkel vuiltje aan de lucht: jong, gedreven en vol ambitie. Huppelend op hun gifgroene sneakers naderen ze een op een de opgehemelde Tina-Teef die als een vorstin al deze narren genadeloos op hun plaats wijst. Want immers, het zou toch niet zo maar kunnen dat een vrouw van haar status zou vallen voor infantiele versierpogingen uit het plaatselijke scholieren.com relatie & psychologie subforum? Zeker niet. En vaak heeft de Tina-teef daar ook nog alle reden toe. Veel narren zijn uiteindelijk helemaal niet zo grappig als ze doen blijken.

Integendeel, na hun verlies komen ze hier massaal jammeren en klagen over hoe oneerlijk de wereld wel niet is en hoe zij niet opkunnen tegen de overweldigende mannelijkheid van de Oude Steenbok. Vol verterende passie dagen zij deze dan ook uit tot een duel met hun jeugdige energie razende door hun lijf. Hoe kunnen zij immers verliezen? Simpel, de Oude Bokken die hun tijd nuttiger besteden dan hun bovenlijf te bezweten in een afgeragde Cavello zijn de winnaars van vroeger. De creme de la creme van de Jonge Adonissen uit het verleden. Een koning stoot je immers niet zo maar van de troon af, niet waar? Mocht er 1 van jullie zijn die niet compleet pathetisch is en ook nog is zo scherp is om te zien dat kleine jongetjes groot kunnen worden, dan mag deze zich voorbereiden op een geweldige toekomst. Juist, want ook al weten jullie dit debat te verliezen, dan is er de schrale troost dat je binnen 12-15 jaar de tijd van je leven hebt: Al die Tina-Tefen die je eerst niet zagen staan, kun je nu lekker platvoers helemaal kapotneuken, onder de noemer van "haar de wijsheid van enorme olifantenslurf aan leren" of iets in die trand. En zo kan het verhaaltje voor de verliezer toch nog goed uitpakken, niet waar?

Mocht je dit allemaal niet volgen, dan ga ik nu een paar plaatjes posten van geile oudere mannen. Die doen het altijd wel goed, vult het topique mooi en zal ik vast steunbetuigingen krijgen van de dames.

[afbeelding]
Wat een mooie man

[afbeelding]
Alleen die snor al. Dit moet wel een man met veel levenservaring zijn

[afbeelding]
Dit was een man vol levenskracht en vitaliteit. Als ik vrouw was, zou ik me linearecta door hem laten schuinsmarcheren. Diep respect voor de overleden prins

Dank u allen voor de aandacht en voor de vrijheid van meningsuiting.
Crosspost uit een fossiel topique
pi_49399402
quote:

[..]

Nou, niet huilen. Zo erg is het ook allemaal niet.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:47:21 #49
157031 roosjeroosje1988
pi_49399599
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:19 schreef Lemmiwinks het volgende:

[..]

Crosspost uit een fossiel topique
Jeetje wat een tekst.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:52:42 #50
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49399810
Ja en de plaatjes doen het niet
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:52:45 #51
157031 roosjeroosje1988
pi_49399811
Ik heb die tekst een paar keer goed bekeken maar eenvoudig is het niet zeg.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:59:14 #52
157031 roosjeroosje1988
pi_49400032
Hier heeft het wel wat van weg:

Gerontofilie is seksuele aantrekkingskracht tot ouderen en bejaarden door niet-ouderen/bejaarden.

Het fenomeen wordt weinig beschreven, ondanks het feit dat binnen relaties grote leeftijdsverschillen voor kunnen komen. Deze baseren zich echter meestal op andere factoren: het zoeken van een vader- of moederfiguur, status en aanzien (de beroemde filmster met een "jong ding"), een platonische relatie gebaseerd op geborgenheid, of financiële afhankelijkheid en hebzucht (erfenis). De aantrekkingskracht die ouderen op de gerontofiel hebben, is puur een seksuele, gebaseerd op het "oud-zijn". De wetenschap heeft nog geen antwoord op de reden van deze seksuele belangstelling, noch op eventuele aantallen gerontofielen. Het bestaan van pornowebsites en -literatuur waarin oudere heren en dames voorkomen, doet vermoeden dat de wereldbevolking toch een aanzienlijk aantal gerontofielen of mensen met gerontofiele gevoelens herbergt.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:02:17 #53
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49400144
Gef het maar weer een naam... zo kunnen we tenminste ook die weer in een hokje stoppen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:03:56 #54
157031 roosjeroosje1988
pi_49400206
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:02 schreef Ticootje het volgende:
Gef het maar weer een naam... zo kunnen we tenminste ook die weer in een hokje stoppen.
Ik zei niet 'Dit is het' maar 'Hier heeft het wel wat van weg'.
pi_49400335
Nou, daar voel ik me helemaal niet tot aangesproken hoor
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:10:35 #56
157031 roosjeroosje1988
pi_49400426
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef Cacao het volgende:
Nou, daar voel ik me helemaal niet tot aangesproken hoor
Ik zie er wel herkenning in.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:14:41 #57
157031 roosjeroosje1988
pi_49400585
Uit welk topic kwam die ene lap tekst eigenlijk?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:17:59 #58
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49400692
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik zie er wel herkenning in.
Waar zie je herkenning in dan?? Dat je opzoek bent naar een vaderfiguur, of macht, of geld...? Wil je nu zeggen dat je alleen op oudere mannen valt omdat ze ouder zijn?
pi_49400835
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Uit welk topic kwam die ene lap tekst eigenlijk?
hier
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:24:42 #60
157031 roosjeroosje1988
pi_49400955
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waar zie je herkenning in dan?? Dat je opzoek bent naar een vaderfiguur, of macht, of geld...? Wil je nu zeggen dat je alleen op oudere mannen valt omdat ze ouder zijn?
Ja behalve dan van dat geld (begrijp me niet verkeerd, geld is leuk hoor ) want volgens mij kán je niet op iemand vallen vanwege geld, dat lijkt me raar?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:28:46 #61
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_49401098
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja behalve dan van dat geld (begrijp me niet verkeerd, geld is leuk hoor ) want volgens mij kán je niet op iemand vallen vanwege geld, dat lijkt me raar?
Tuurlijk kan dat wel. Geld en macht erotiseren.
pi_49401128
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

(Ik denk dat er genoeg meiden zijn die vallen op iemands geld/status, maar om dat te hebben hoeft een man niet per se ouder te zijn hoor)

Maar je bent dus wel op zoek naar een vaderfiguur? Ik dacht dat er stond dat dat gerontofili juist gebaseerd was op door iemand aangetrokken worden puur vanwege het oud-zijn, dus juist niet vanwege geld, macht, geborgenheid en vaderfiguur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cacao op 15-05-2007 14:50:47 ]
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:46:35 #63
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49401808
Nou ik herken mezelf helemaal niet in het verhaaltje...

Ik zie mijn man absoluut niet als vaderfiguur, behalve dan voor zijn dochter. Het is ook niet zo dat hij meer bezit, ons huis is van ons beide en we verdienen nagenoeg hetzelfde. Dus het kopje geld en macht gaat ook niet op.

Ik ben bij mijn man omdat ik hem gewoon heel aantrekkelijk vind en omdat hij voor mij een hele lieve man is en natuurlijk omdat ik zielsveel van hem hou.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:55:56 #64
157031 roosjeroosje1988
pi_49402169
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:29 schreef Cacao het volgende:

[..]

(Ik denk dat er genoeg meiden zijn die vallen op iemands geld/status, maar om dat te hebben hoeft een man niet per se ouder te zijn hoor)

Maar je bent dus wel op zoek naar een vaderfiguur? Ik dacht dat er stond dat dat gerontofili juist gebaseerd was op door iemand aangetrokken worden puur vanwege het oud-zijn, dus juist niet vanwege geld, macht, geborgenheid en vaderfiguur.
Ja je hebt inderdaad gelijk, jeetje ik weet eigenlijk niet eens precies hoe het met mij zit?
pi_49402427
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja je hebt inderdaad gelijk, jeetje ik weet eigenlijk niet eens precies hoe het met mij zit?
het uiterlijk van de man toch? mannelijk .
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:49:31 #66
157031 roosjeroosje1988
pi_49404573
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:02 schreef SlimShady het volgende:

[..]

het uiterlijk van de man toch? mannelijk .
Ja en ook het innerlijk, gewoon alles eigenlijk.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:36:24 #67
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49406718
quote:

[..]

Dóe er dan wat mee.

Je 'coming out' heb je al lang en breed gehad, maar ondertussen is het hele gebeuren gebaseerd op een fantasiebeeld, en wentel je jezelf liever in een onbegrepen slachtoffersrol, dan gewoon wat te ondernemen.

Ik zie al je posts volstaan met 'ik herken hier wel wat in', 'zo zit het ook bij mij' en meer van zulke opvattingen, maar dat kun je niet weten voordat je in een serieuze relatie met iemand zit, en ook de andere kant ervan ziet. Dán pas kun je zeggen óf en waardoor het iets voor je is.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:55:08 #68
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49407482
De perfecte man vind je toch niet
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:49:50 #69
157031 roosjeroosje1988
pi_49413975
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:36 schreef Nosh het volgende:

[..]

Dóe er dan wat mee.

Je 'coming out' heb je al lang en breed gehad, maar ondertussen is het hele gebeuren gebaseerd op een fantasiebeeld, en wentel je jezelf liever in een onbegrepen slachtoffersrol, dan gewoon wat te ondernemen.

Ik zie al je posts volstaan met 'ik herken hier wel wat in', 'zo zit het ook bij mij' en meer van zulke opvattingen, maar dat kun je niet weten voordat je in een serieuze relatie met iemand zit, en ook de andere kant ervan ziet. Dán pas kun je zeggen óf en waardoor het iets voor je is.
Ja maar ik vind het ook fijn om het er over te hebben enzo.
pi_49414379
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:55 schreef wdn het volgende:
De perfecte man vind je toch niet
Nee, nobody's perfect. Zou niet best zijn. Geen lol meer aan dan
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:02:58 #71
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49414581
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Nee, nobody's perfect. Zou niet best zijn. Geen lol meer aan dan
Je kunt altijd ruzie maken over hoe perfect hij is natuurlijk
pi_49416441
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja maar ik vind het ook fijn om het er over te hebben enzo.
waarover? je hebt geeneens ervaring.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:48:45 #73
157031 roosjeroosje1988
pi_49416524
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef SlimShady het volgende:

[..]

waarover? je hebt geeneens ervaring.
Maar dan kan je toch nog wel hebben over wat je voelt etc?
pi_49417484
Maar weet je dan wel wat je voelt en waarom? Aangezien je eerder zei dat je niet eens weet hoe het eigelijk met jezelf zit.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:15:22 #75
157031 roosjeroosje1988
pi_49417719
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef Addict89 het volgende:
Maar weet je dan wel wat je voelt en waarom? Aangezien je eerder zei dat je niet eens weet hoe het eigelijk met jezelf zit.
Natuurlijk weet ik wel wat ik voel en waarom? Omdat dat gewoon zo is. Ja ik zei dat ik niet wist
hoe het met mezelf zat maar dat was gebaseerd op dit berichtje:
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:29 schreef Cacao het volgende:

[..]

Of het is gewoon een 1 of ander mengsel bij mij.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:55:40 #76
157031 roosjeroosje1988
pi_49419802
Stelt iemand anders even de vragen die steeds aan mij worden gesteld eens in dit topic: SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 15
Het is niet hetzelfde natuurlijk maar ik ben wel benieuwd wat ze daar antwoorden.
pi_49420098
Wat jij hebt is meer te vergelijken met op een bepaald type vallen dan je geaardheid. Dus bijv. op jongens met zwart haar en blauwe ogen ofzo.
pi_49421071
Ik ben zelf ook wat ouder en komt het meer dan eens tegen dat er een meisje zo van tussen de 20 en 25 (en soms zelfs jonger dan 20) toch wel heel erg aardig tegen me begint te worden.

En er is er geen 1 geweest die me kon vertellen waarom ze zich tot mij aangetrokken voelt en niet tot een jongen van haar eigen leeftijd.

Ik vertel ze dan wel, dat het nooit wederzijds zal kunnen worden en het is eigenlijk ook niet echt uit te leggen, waarom ik mezelf niet aangetrokken kan voelen tot een meisje van hun leeftijd.

Zoals het al een paar keer is gezegd, is het gevoelsmatig, het wel of niet aangetrokken voelen tot iemand die ouder is, of in mijn geval het niet aangetrokken voelen tot iemand die zo jong is.

En ja, er zijn er zat bij, die denken dat ze de geldkraan open kunnen gaan draaien, als ze op een oudere man af stappen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:22:12 #79
157031 roosjeroosje1988
pi_49421191
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:01 schreef Addict89 het volgende:
Wat jij hebt is meer te vergelijken met op een bepaald type vallen dan je geaardheid. Dus bijv. op jongens met zwart haar en blauwe ogen ofzo.
Mm ik zat er echt over na te denken of het zo is maar ik kom er niet uit, heb je misschien nog meer voorbeelden? Ik heb dat namelijk niet echt van: 'Ik val alleen op mannen met die kleur haar'
pi_49421257
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Mm ik zat er echt over na te denken of het zo is maar ik kom er niet uit, heb je misschien nog meer voorbeelden? Ik heb dat namelijk niet echt van: 'Ik val alleen op mannen met die kleur haar'
heb je nou al eens op die mannen afgestapt?

echt iets doen inderdaad is er zelden bij...

meer dan zwijmelen kom je niet...

en volgens mij zijn er genoeg mannen die je PMen met onzedelijke voorstellen
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:26:09 #81
157031 roosjeroosje1988
pi_49421390
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

en volgens mij zijn er genoeg mannen die je PMen met onzedelijke voorstellen
Ik heb niet zo'n PM ding dus ik krijg die niet nee.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:28:40 #82
157031 roosjeroosje1988
pi_49421523
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef chatter het volgende:
Zoals het al een paar keer is gezegd, is het gevoelsmatig, het wel of niet aangetrokken voelen tot iemand die ouder is, of in mijn geval het niet aangetrokken voelen tot iemand die zo jong is.
Ja het is inderdaad een gevoel, je voelt gewoon wat je voelt, en waarom dat is? Als iemand me dat ff kan uitleggen?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:32:03 #83
157031 roosjeroosje1988
pi_49421673
Ik hou van chocola, maar waarom? Ik vind het gewoon het lekkerste dat er bestaat en kan niet uitleggen waarom dat zo is. Ja misschien omdat mijn tong zegt dat dat zo is? En zo is dat met alles toch? Of zie ik dat nu verkeerd?
pi_49421706
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja het is inderdaad een gevoel, je voelt gewoon wat je voelt, en waarom dat is? Als iemand me dat ff kan uitleggen?
Ik wou dat ik het kon uitleggen, maar een gevoel is vaak wat lastig uit te leggen, vind ik zelf.
pi_49421957
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:32 schreef chatter het volgende:

[..]

Ik wou dat ik het kon uitleggen, maar een gevoel is vaak wat lastig uit te leggen, vind ik zelf.
True , so true.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:40:30 #86
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_49422114
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:23 schreef Godshand het volgende:

meer dan zwijmelen kom je niet...
pi_49423107
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik heb niet zo'n PM ding dus ik krijg die niet nee.
alle fokkers hebben een PM

check dat envelopje helemaal hierbovenin... naast "dev"
  woensdag 16 mei 2007 @ 08:35:36 #88
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49430790
Maar zoals ik het nu begrijp is het alleen maar fantaseren...

Je moet gewoon eens een leuke vent tegenkomen en erop af stappen, dan pas weet je of je fantasiebeeld ook klopt met de werkelijkheid. Het lijkt er nu meer op dat je een beeld hebt gevormd wat in jouw ogen de perfecte man moet zijn, maar dit kan in de realiteit heel anders uitpakken.

Oudere mannen hebben nu eenmaal meer levenservaring, zo'n beetje alles wat jij nog gaat meemaken hebben zij al gedaan of gehad. Daarmee moet je behoorlijk sterk in je schoenen staan om toch je eigen leven te blijven leiden en je eigen fouten durven te maken, en je dus niet laat remmen door de wijsheden van een ouder persoon.
Verder kan je misschien begrijpen dat deze catogorie mannen en een heel andere levensfase zitten, ze maken zich druk om dunner wordend haar, rimpeltjes, enz. Verder is er natuurlijk het punt dat ook bij mannen er op een gegeven moment een biologische klok begint te luiden. Ze zijn al wat ouder en misschien hebben ze dus geen zin meer (waarschijnlijk niet) om elk weekend te stappen en te zuipen, maar zijn ze meer opzoek naar stabiliteit en een gezinnetje.

Ik vind wel dat je daar rekening mee moet houden. Sommige meiden zijn nu eenmaal vroeg volwassen. Ik zie mezelf gewoon niet met een jonger iemand omdat ik toch graag wil settelen. Jongere mannen weten vaak nog niet wat ze willen, wonen nog thuis, en ik ben niet van plan om plaatsvervangend moeder te spelen voor een vriendje.

Hou er ook rekening mee dat je "problemen" krijgt met de vriendengroep. Hij heeft vrienden van zijn leeftijd, jij vrienden van jouw leeftijd. Een jaar of 20 is voor jullie dan misschien geen probleem, maar de vrienden onderling kunnen daar heel anders over denken. Zo is mijn man al zijn vrienden kwijtgeraakt doordat we nu getrouwd zijn. Ook merk ik dat hij zich niet altijd op zijn gemak voelt bij mensen van mijn leeftijd of soms zelfs jonger.
Samen een nieuwe vriendengroep opbouwen kost veel tijd, en vrienden wordt je meestal als je iets overeen hebt. Zo zul je weinig stellen ontmoeten in dezelfde situatie.

Mensen zullen ook bijna altijd oordelen over je relatie. Soms recht in je gezicht, maar meestal achter je rug om. Veel mensen vinden een groot leeftijdsverschil raar, of soms wel smerig. Je zal ook de vraag wel eens krijgen of het je vader is. Als mensen het niet vragen dan denken ze het wel.

Ik wil gewoon even duidelijk maken dat het allemaal niet zo simpel is als dat je denkt. In een relatie met een veel oudere man zal de relatie keer op keer getest worden, en dus moet je stevig in je schoenen staan en zeker zijn van je relatie, anders wordt het gewoon helemaal niets.
pi_49434406
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef chatter het volgende:

Maar je wel of niet aangetrokken tot iemand voelen is toch niet afhankelijk van dat nummertje. Het wel of niet aangetrokken voelen tot iemand is inderdaad gevoelsmatig, maar niet leeftijdsgebonden. En daarom vind ik het ook zo apart om te zeggen dat je alleen op oudere mannen valt. Of dat je niet op jongere meisjes valt.
  woensdag 16 mei 2007 @ 10:55:54 #90
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49434555
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 10:52 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Maar je wel of niet aangetrokken tot iemand voelen is toch niet afhankelijk van dat nummertje. Het wel of niet aangetrokken voelen tot iemand is inderdaad gevoelsmatig, maar niet leeftijdsgebonden. En daarom vind ik het ook zo apart om te zeggen dat je alleen op oudere mannen valt. Of dat je niet op jongere meisjes valt.
Dat is ook gewoon raar om te zeggen. Ik vind donkere ogen heel mooi. Mijn eigen man heeft toevallig lichte ogen. dus het is raar om te zeggen dat je alleen hierop valt of niet. Het gaat om de persoon.
De eerste indruk is natuurlijk het uiterlijk, maar het innerlijk is minstens zo belangrijk.
pi_49438604
golddiggers
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:10:37 #92
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49439400
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:46 schreef Originele_Naam het volgende:
golddiggers
pff, ik verdien meer dan mijn man...

Inderdaad, wat een goldigger Een lekker jong wijf met een goed salaris. Ik ga er meteen iets van zeggen.
pi_49439490
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

pff, ik verdien meer dan mijn man...

Inderdaad, wat een goldigger Een lekker jong wijf met een goed salaris. Ik ga er meteen iets van zeggen.
bij 99% van de gevallen verdient de man meer en is de vrouw uit op zijn geld, jij hebt gewoon een oude sjonnie aan de haak geslagen en verdient meer dan hij
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:14:21 #94
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49439526
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:13 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

bij 99% van de gevallen verdient de man meer en is de vrouw uit op zijn geld, jij hebt gewoon een oude sjonnie aan de haak geslagen en verdient meer dan hij
inderdaad, maar wel een leuke sjonnie he!!
pi_49439616
Wat een onzin zeg. Op dit moment verdient mijn vriend meer dan ik (niet dat dat moeilijk is, aangezien ik nog studeer) maar ik vraag echt geen geld aan hem en neem het ook meestal niet aan als hij aanbiedt om dingen te betalen. Het kan me ook echt niets schelen hoeveel geld hij heeft. En ik weet nu al dat ik over een paar jaar meer verdien dan hij.
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:20:46 #96
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49439758
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:16 schreef Addict89 het volgende:
Wat een onzin zeg. Op dit moment verdient mijn vriend meer dan ik (niet dat dat moeilijk is, aangezien ik nog studeer) maar ik vraag echt geen geld aan hem en neem het ook meestal niet aan als hij aanbiedt om dingen te betalen. Het kan me ook echt niets schelen hoeveel geld hij heeft. En ik weet nu al dat ik over een paar jaar meer verdien dan hij.
Dus is hij een golddiggah
pi_49439805
Hij ook al..zou bijna denken dat ze het erom doen
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:23:30 #98
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49439874
Ja, dat is het....
Conclusie:

Oudere mannen die op jongere vrouwen vallen zijn golddiggers. Omdat ze weten dat ze in de toekomst meer gaan verdienen en dan kunnen ze eerder met pensioen.
pi_49439955
pi_49440160
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Ja, dat is het....
Conclusie:

Oudere mannen die op jongere vrouwen vallen zijn golddiggers. Omdat ze weten dat ze in de toekomst meer gaan verdienen en dan kunnen ze eerder met pensioen.
Verrek, zo heb ik het nog nooit bekeken. Ik wil ook wel eerder met pensioen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')