abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 november 2004 @ 00:40:46 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23620574
dat vroeg ik me af , ik ken een meisje die altijd vriendjes zoekt rond de 35 , zelf is ze 18, nu heeft ze zelfs een vriend van 40!! zij zegt altijd dat ze oudere mannen lekkerder vindt en meer volwassen, ik begreep dat veel meiden hier zo over denken. welke fokmeiden herkennen dit en vallen ook op oudere mannen van 30+ en waarom?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23620628
laat me raden...
je bent zelf 30 of net gepasseerd?
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  zondag 28 november 2004 @ 00:44:52 #3
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23620661
quote:
op zondag 28 november 2004 00:43 schreef flyin-hawk het volgende:
laat me raden...
je bent zelf 30 of net gepasseerd?
ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden zijn en waarom ze zo denken!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 28 november 2004 @ 00:45:31 #4
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_23620672
kun je dat echt zelluf niet verzinnen?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_23620695
nee
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_23620924
quote:
op zondag 28 november 2004 00:44 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden zijn en waarom ze zo denken!
op de manier waarop je altijd post had ik je niet ouder als 15 a 16 geschat
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  zondag 28 november 2004 @ 00:58:08 #7
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23620948
ik weet dat er genoeg jonge meiden zijn die graag het bed en de liefde delen met oudere mannen, ik ben zo benieuwd naar hun ervaringen en het hoe en waarom, dus graag serieuze reacties van eiden die er zo over denken!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23620960
quote:
op zondag 28 november 2004 00:57 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

op de manier waarop je altijd post had ik je niet ouder als 15 a 16 geschat

ps. hallo bhfh
pi_23621802
quote:
op zondag 28 november 2004 00:44 schreef bloodhoundfromhell het volgende:

[..]

en of ze nog vrijgezel zijn. en of ze een e-mailadres hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Martijntj op 28-11-2004 01:47:21 ]
pi_23623875
de topics van bhfh zijn misschien karakteristiek, de reacties zijn dat des te meer. behoorlijk zielig dat niemand normaal kan reageren.

en ja, het is ook een vraag die mij bezighoudt. een verre van retorische vraag dunkt me.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 28 november 2004 @ 05:12:59 #11
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_23623881

*vertrekt uit wanhopige 30-ers topic.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  zondag 28 november 2004 @ 05:21:48 #12
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23623895
ik ken trouwens een meid van dichtbij die een relatie had met iemand van 27 jr ouder en een
eerste kind. o ja.. geld was wel een issue....en het was ook een meid die op haar doel afging.
leeftijdverschil zegt eigenlijk niet zoveel.... het gezamelijke doel wel.
  zondag 28 november 2004 @ 11:16:47 #13
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23624911
quote:
op zondag 28 november 2004 05:21 schreef drugshond het volgende:
ik ken trouwens een meid van dichtbij die een relatie had met iemand van 27 jr ouder en een
eerste kind. o ja.. geld was wel een issue....en het was ook een meid die op haar doel afging.
leeftijdverschil zegt eigenlijk niet zoveel.... het gezamelijke doel wel.
oke, dat is goed om te horen, jammer dat geld een issue was natuurlijk, maargoed wel mooi! ik hoop dat veel meiden hier een voorbeeld aan nemen! maar ik ben ook vooral benieuwd naar het hoe en wat. voelen de meiden meer geborgenheid en veiligheid bij een ouder iemand, zijn ze knapper? sean connery en tom jones krijgen ook nog steeds slipjes van 18 jarige meiden opgestuurd!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23624949
quote:
op zondag 28 november 2004 11:16 schreef bloodhoundfromhell het volgende:

[..]
voelen de meiden meer geborgenheid en veiligheid bij een ouder iemand, zijn ze knapper? sean connery en tom jones krijgen ook nog steeds slipjes van 18 jarige meiden opgestuurd!
ik denk dat dat te maken heeft met de onbereikbaarheid van die mannen. je verlangt naar dingen die onbereikbaar zijn en als je het eenmaal hebt, dan is de lol er vaak snel weer vanaf. ook speelt in dit geval geld een hoge rol denk ik. het wordt toch vaak nog geassocieerd met aanzien.
Cogito ergo sum * R. Descartes
pi_23625020
-edit- dubbelpost

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2004 11:35:21 ]
pi_23625111
ik denk dat veel van die meiden het ook doen om op te kunnen scheppen op een rare manier tegenover hun vriendinnen. ik geloof er niks van dat het lekker is om met zo'n oude bok te zoenen e.d. (ben trouwens een hetero jongen hoor dus bedoel er verder niks mee). ik ken ook een meid van 14 die heeft nu een relatie met een jongen van 26. die doet dat omdat ze aandacht nodig heeft en ze daar eigenlijk alleen haar zelfvertrouwen uit kan putten. ik denk juist niet dat het veel met onbereikbaarheid heeft te maken want de gemiddelde persoon die weet juist wel waarom die personen onbereikbaar zijn.. omdat ze gewoon oud en lelijk zijn geworden. je kan mij niet wijsmaken dat die meiden echt liever met een knappe 40 jarige gaan dan met een knappe 26 jarige ofzo. en volgens mij zijn het helemaal niet zoveel meiden die op zulke oude mannen vallen. denk alleen dat ze meer opvallen. ik schuif het meer af op onzekerheid e.d. dan op die zogenaamde onbereikbaarheid want bij 40 jaar oude mannen (die niet zoveel geluk in de liefde hebben gehad, waar iets niet deugd in hun hersenen, en die het niet uitmaakt of ze de jeugd van een meid misschien verpesten met hun lelijke kut kop) is het niet zo snel zo dat ze een groen blaadje overslaan

ik vind trouwens ook niet dat het kan. bedoel het zegt ook genoeg over die vent van 40 jaar. wat een zielige gast moet dat zijn, hij verneukt met zo'n relatie misschien wel de hele jeugd (ja want bij 18 houdt die volgens mij nog niet bepaald op) van die meid. zo'n persoon zou beter moeten weten, maar dat doet hij niet, en dat komt niet omdat hij zo normaal denkt...

ik vind die meiden echt zielig die met zo'n oud persoon omgaan en voor die gasten geld hetzelfde.
pi_23625278
je kan je beter afvragen waarom meiden van 18 op jongentjes van ongeveer dezelfde leeftijd vallen. wat hebben die zo'n meid nou te bieden? men zegt wel oude kerels maar kom op zeg, brad pitt was ook zeker rond de 32 toen hij pas echt begon op te vallen.
  zondag 28 november 2004 @ 11:47:14 #18
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23625288
ik vind dat je het een beetje raar bekijkt. een jonge meid en een oudere man heeft alleen maar voordelen, omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. terwijl bij stelletjes met gelijke leeftijden de vrouw toch doorgaans thuis moet blijven. ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit, mijn vrouw van 18 kan dan nog aan haar carriere werken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23625411
quote:
op zondag 28 november 2004 11:47 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik vind dat je het een beetje raar bekijkt. een jonge meid en een oudere man heeft alleen maar voordelen, omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. terwijl bij stelletjes met gelijke leeftijden de vrouw toch doorgaans thuis moet blijven. ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit, mijn vrouw van 18 kan dan nog aan haar carriere werken.
nou oke dan heb je toch het antwoord op je vraag?

een jonge meid en oudere man hebben alleen maar voordelen en dat zien die jonge meiden ook heus wel in hoor. dus waarom start je dan dit topic als je het antwoord al weet? en dan zeggen dat ik het raar bekijk terwijl jij een topic start waarop jij het antwoord al weet...?
  zondag 28 november 2004 @ 12:05:58 #20
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23625572
ik wil hetgraag van de meiden horen hoe het echt zit en ook meteen informeren of er nog meiden op fok zijn die zo denken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23625611
die ouwe lullen willen niet alleen maar zoveel mogelijk neuken, maar kunnen haar meer bieden.
geld, woonruimte, aandacht...
pi_23626016
quote:
ik zie daar toch echt alleen maar nadelen in hoor... ten eerste wíl ik helemaal geen topcarriere maken, als ik maar een leuke baan heb voor een paar dagen vind ik het prima. ik zet kinderen op de wereld, dan wil ik ze ook zelf opvoeden. ik moet geen man die thuis gaat zitten en die er van uitgaat dat ik nog wel even geld binnen breng. heel ongeëmancipeerd misschien, maar nee, bedankt...

ten tweede gaat zo'n oudere man ook eerder dood, veel eerder zelfs... heb je kinderen die al heel jong zonder vader zitten en ben je zelf weduwe. zo is het wel heel makkelijk trouwen "tot de dood ons scheidt".

ten derde heb je dan iemand die praktisch alles al eerder mee heeft gemaakt en die jou dan zijn levenslessen op gaat leggen. iemand voor wie samenwonen negen van de tien keer niet meer nieuw is, iemand die een aantal levensfasen verder zit dan jij.

ten vierde, op het financiele vlak is het leuk dat hij al een goede baan heeft, maar de andere kant op krijg je te maken met een gigantisch aowhiaat, wat je ook weer een hoop geld gaat kosten, en in veel gevallen niet opweegt tegen zijn salaris, want face it, maar een klein deel van de bevolking verdient echt een stuk boven modaal, en maakt zo'n aowhiaat niet uit.

onlangs op mijn werk nog een mooi voorbeeldje van zo'n situatie gehoord. een meisje wat net 2 maanden 16 is woont samen met een man van 38. de heer in kwestie heeft 3 kinderen, waarvan de oudste 14 jaar is... tja, sorry, dan kan ik alleen maar denken "ziek!!!" je kunt mij nog zo veel wijsmaken, ik geloof er dus écht niet in dat zij "erg volwassen is" en hij "nog erg kinderlijk". dat overbrugt geen ouderschap, dat overbrugt niet het huwelijk dat die man al had gehad, dat overbrugt niet dat de dame in kwestie minder dan 2 jaar ouder is dan het kind dat ze ineens moet "opvoeden"...

ik hou het lekker bij mijn 1 jaar en 3 maanden leeftijdsverschil...
pi_23626209
nou vooruit dan maar..
ik heb een relatie gehad met iemand die 16 jaar ouder was dan ik.. waarom?
ten eerste omdat ik hem ontzettend leuk vond, daarnaast had ik al zo ontzettend veel meegemaakt in mijn leven dat jongens van mijn leeftijd niet echt konden begrijpen waar ik mee bezig was. en ik vond hun gewoon nog echt kinderen. geld heeft nooit een rol gespeeld, ik heb altijd mezelf onderhouden.
daarbij.. de seks was echt veel beter dan met iemand van mijn leeftijd, oefening baart kunst geloof ik.. op een oude fiets moet je het leren enzo..
ik voelde me heel veilig bij hem, eindelijk iemand die eens iets meer wist dan ik.
wat uiterlijk betreft, ik vind dat helemaal niet zo vreselijk belangrijk meer, wel verzorgt zijn enzo. maar wat maakt nou uit als iemand een paar grijze haren heeft, karakter is zo veel belangrijker..

uiteindelijk is het in overeenstemming toch uit gegaan, omdat het leeftijdsverschil toch te groot was. voortaan zoek ik het ook minder extreem, maar wel een stukje ouder..
ik was trouwens toen 23, geen puber meer ofzo
  zondag 28 november 2004 @ 12:46:19 #24
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23626262
38 en 16 is misschien wat te. ik heb zelf zoiets dat mijn vriendin 18 moet zijn minstens. maja als zij van elkaar houden. ik bedoel 40, of 50 en 18 is wel oke vind ik en die 2 jaar moeten dan overbrugd worden. zij kan wel heel volwassen zijn voor haar leeftijd.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23626333
quote:
omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. [...] ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit
laatste arbeidsjaren? laatste levensjaren bedoel je? hoe zou een kind het vinden als zijn/haar vader voor zijn/haar zestiende verjaardag al de pijp uit gaat?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')