Ik ben hollander, en homo. Dus dan is een zeikhomo al snel het resultaat....quote:Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef SCH het volgende:
Je bent wel een zeikhomo flower, tis maar goed dat we niet samen gaan.
Dat vind ik nou ook altijd maar wat.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef Yonah het volgende:
WAAR vind ikd e ideale homosexuele man?
Tis zo eenzaam.. hier aan de top....![]()
meer aan de bottom zoeken Yonahquote:Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef Yonah het volgende:
Als je nou eerst je fotoboek vult met een foto, dan beoordelen wij wel waar jij je ideale man kunt vinden...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef Yonah het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef TranceAction het volgende:
Ik heb een collega en laatst viel me op dat zijn riep pastte bij zijn schoenen. Ik verdenk hem er van homo te zijn. Heb ik gelijk?
Ik ben hetrosexueel en snap dit misschien niet maar hoort een riem niet bij de broek te match ipv de schoenen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef TranceAction het volgende:
Ik heb een collega en laatst viel me op dat zijn riep pastte bij zijn schoenen. Ik verdenk hem er van homo te zijn. Heb ik gelijk?
dat hij te veel gezopen heeft en een splaakgeblekje heeft gekregenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:31 schreef TranceAction het volgende:
Als een kerel naar je toe komt en zegt: hee ik wil je shizzle en frizzle voor mijn jizzle. Wat wil hij daarmee zeggen?
dat hij graag zijn piemel(jizzle) in jou kont (shizzl) en in je mond(fizzle) wil hebben, lees maar eens goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:31 schreef TranceAction het volgende:
Als een kerel naar je toe komt en zegt: hee ik wil je shizzle en frizzle voor mijn jizzle. Wat wil hij daarmee zeggen?
Of je aandelen hebt bij ABN/AMRO en een voorstander bent van een verkoop aan Barclays of van de opsplitsing...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:31 schreef TranceAction het volgende:
Jazeker. Dan ben je wat mij betreft een echtere homo dan al die nichtjes die wél kijken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef linebear het volgende:
dat kan niet, dat is niet eerlijk.... linebear slaat met zijn handtas in het rond
Ben je trouwens wel echt homo als je vanavond niet naar het songfestival gaat kijken
Yes.... gelukkig maar... en we waren zaterdag precies op tijd voor de puntentelling thuis. Dus we hebben het ergste gemistquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Jazeker. Dan ben je wat mij betreft een echtere homo dan al die nichtjes die wél kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |