Net andersom denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ben ik nou zo slim of is de rest gewoon dom
Moeders geven kinderen wel eens een kusje. Waarom niet meteen vuistneuken hè? Is hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Misschien moeten we de familie gang-bang dan maar ook introduceren.
Ik doel er op dat je de woordjes slim en dom om moest draaien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
De rest is gewoon dom of ik ben zo slim
In de klas gebruik ik dan het woord 'anders.'quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ben ik nou zo slim of is de rest gewoon dom
Of dubbel anal met paps en een oom.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Moeders geven kinderen wel eens een kusje. Waarom niet meteen vuistneuken hè? Is hetzelfde.
Of met paps en broer als je het echt in de familie wilt houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Of dubbel anal met paps en een oom.
Met kansen en uitdagingen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In de klas gebruik ik dan het woord 'anders.'
Nou, dat is dan ook niet echt slim.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik doel er op dat je de woordjes slim en dom om moest draaien.
Pyamafeessie met Djeep en Sjors.quote:UTRECHT/WASHINGTON - 10-05-2007 - De Amerikaanse president George W. Bush heeft secretaris-generaal Jaap de Hoop Scheffer uitgenodigd voor een bezoek aan zijn ranch in Crawford (Texas) op 20 en 21 mei. Dat maakte het Witte Huis donderdag bekend.
Bush wil met de Nederlander praten over onder meer de NAVO-operatie in Afghanistan en Kosovo. Volgens de verklaring van het Witte Huis zijn de leidinggevende capaciteiten en de vooruitziende blik van De Hoop Scheffer van groot belang bij de versterking van het Atlantische bondgenootschap. De president nodigt alleen zijn belangrijkste vrienden en trouwste bondgenoten uit voor een bezoek aan zijn ranch.
krijgen we ook een berichtje als japie naar de buren gaat, of familie?quote:
M'n nichtje heeft net in New York stage gelopen bij een voormalig buurmeisje van de familie Bush in Texas. Die was ongeveer net zo achterlijk conservatief begreep ikquote:
Waar het hart vol van is...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Of dubbel anal met paps en een oom.
quote:Van der Knaap: moslims zijn loyaal aan krijgsmacht
(Novum) - Defensie heeft geen aanwijzingen dat Nederlandse islamitische militairen met een dubbele nationaliteit niet loyaal zijn aan de krijgsmacht. Dat schrijft staatssecretaris van Defensie Cees van der Knaap (CDA) vrijdag in een brief aan de Tweede Kamer.
Van der Knaap was door de PVV om opheldering gevraagd over de aanstelling van imams in het leger. PVV-Kamerlid Hero Brinkman vreest een loyaliteitsconflict als Nederland in oorlog zou raken met een islamitisch land. Hij vindt daarom dat de imams hun tweede nationaliteit moeten opgeven.
Het simpelweg weigeren van imams in de krijgsmacht vanwege een dubbele nationaliteit is volgens Van der Knaap in strijd met de Grondwet.
Kunnen we hieruit opmaken dat Wilders van plan is om oorlog te gaan voeren?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:19 schreef Klopkoek het volgende:
Zoals elke dag is er weer Wildersnieuws:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:43 schreef NLweltmeister het volgende:
Hij muteert langzaam in het lichaam van Theo van Gogh
men heeft liever khat dan water.. tjemig.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:50 schreef zakjapannertje het volgende:
Khat: Opium voor het volk?
Deel II van een tweeluik over khat
Door Nicolien den Boer
11-05-2007
Bijna alle mannen in Jemen gebruiken vrijwel dagelijks de softdrug khat. Het kauwen van de plant neemt per werkdag zeker vier uur in beslag; redacteur Nicolien den Boer merkte proefondervindelijk dat in die uren een dunne deken van tevredenheid over de gebruikers neerdaalt; ze maken zich bijvoorbeeld geen zorgen over de eigen situatie of de hoge werkloosheid in het straatarme Jemen. Toch is khat meer dan alleen opium voor het volk.
En wie mag dat allemaal weer betalen ?quote:Goedkoop treinretourtje tijdens werk aan A2
ANP
DEN BOSCH - Een treinretourtje Den Bosch - Utrecht kost tijdens wegwerkzaamheden aan Maasbrug in juni maar 2 euro. De Nederlandse Spoorwegen en Rijkswaterstaat zijn dat overeengekomen om automobilisten te stimuleren dan de trein te nemen. Normaal kost hetzelfde treinkaartje 14 euro.
De voegovergangen van de Maasbrug moeten worden vervangen. De brug gaat daarom eerst twee weekeinden dicht in de richting van Utrecht en daarna twee weekeinden in de richting van Den Bosch. Op de tussenliggende werkdagen gelden beperkte snelheden, meldde een woordvoerster van Rijkswaterstaat vrijdag.
De gereduceerde treintarieven gelden van vrijdag 1 tot en met zondag 10 juni en van vrijdag 15 tot en met zondag 24 juni. Op 2 en 3 juni kunnen reizigers zelfs tussen Amsterdam en Den Bosch treinen voor 2 euro, omdat dan ook aan het noordelijke deel van de A2 tussen Utrecht en Amsterdam wordt gewerkt.
NS en Rijkswaterstaat delen de kosten van de operatie.
Kunnen we de chronisch zieken niet vragen om een keer iets bij te dragen? Geef mij drie dingen die we gevraagd hebben aan de chronisch zieken de afgelopen vijf jaar? Nou?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En wie mag dat allemaal weer betalen ?
Ze klagen toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Kunnen we de chronisch zieken niet vragen om een keer iets bij te dragen? Geef mij drie dingen die we gevraagd hebben aan de chronisch zieken de afgelopen vijf jaar? Nou?
Iemand die gelooft dat de zon in een modderpoel ondergaat, dat bomen tegen hem gaan spreken en dat een of andere pedo op een paard of een tapijt kan vliegen is nou niet echt bijster intelligent te noemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
De rest is gewoon dom of ik ben zo slim
Hey, pratende mieren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Iemand die gelooft dat de zon in een modderpoel ondergaat, dat bomen tegen hem gaan spreken en dat een of andere pedo op een paard of een tapijt kan vliegen is nou niet echt bijster intelligent te noemen.
En met mieren praten!quote:27:18 Till, when they reached the Valley of the Ants, an ant exclaimed: O ants! Enter your dwellings lest Solomon and his armies crush you, unperceiving.
quote:27:19 And (Solomon) smiled, laughing at her speech, and said: My Lord, arouse me to be thankful for Thy favour wherewith Thou hast favoured me and my parents, and to do good that shall be pleasing unto Thee, and include me i n (the number of) Thy righteous slaves.
quote:''Drie jaar nodig om ABN op te splitsen''
Het consortium met Royal Bank of Scotland en Santander denkt drie jaar nodig te hebben om ABN Amro in stukken te hakken.
Bankfilialen
Mocht het consortium de strijd om ABN Amro winnen, dan heeft het vooral veel tijd nodig om de Nederlandse activiteiten uit elkaar te halen. De bankfilialen gaan dan naar Fortis en vermogensbeheer naar Royal Bank of Scotland.
2011
In het Financieele Dagblad melden bronnen dat het consortium rond Fortis aan ABN Amro een voorstel heeft gedaan waarbij Fortis en Royal Bank of Scotland tot 2011 bezig zijn met het opsplitsen van de bank. Tot die tijd blijven ze samen eigenaar. De derde bank van het trio, Santander, stapt mogelijk in 2008 uit, als zij de Braziliaanse en Italiaanse activiteiten uit ABN Amro heeft losgemaakt.
Schadelijk
Bronnen rond ABN Amro waarschuwen dat een jarenlange overgangsperiode schadelijk is voor het bedrijf. 'De onzekerheid die nu bestaat rond ABN Amro moet zo kort mogelijk duren. Anders lopen de goede medewerkers en de klanten weg.' De Nederlandsche Bank heeft al aangegeven kritisch te kijken naar de risico's die opknippen met zich meebrengt.
Ingrijpen
Intussen willen steeds meer partijen dat minister Bos van Financiën en de Nederlandsche Bank ingrijpen. In de Financiële Telegraaf zeggen de hoogleraren Arnout Boot en Kees Cools dat het ministerie van Financiën en DNB nu het voortouw moeten nemen om de rust te herstellen.
Gezaghebbend
Hoogleraar Boot is het stelligst. Hij acht de rol van topman Groenink en president-commissaris Martinez uitgespeeld. "Ze missen de neutraliteit. Ik denk dat DNB nu al druk uitoefent om van buitenaf een gezaghebbend persoon aan het stuur te zetten voor een orderlijke gang van zaken."
quote:Belgisch cafébezoek belastingvrij
door onze correspondent
BRUSSEL - De bierminnende Belgen mogen hun in de kroeg gedronken pilsjes binnenkort mogelijk gaan aftrekken van de belasting.
Dat stelt althans Horeca Vlaanderen voor, dat hoopt dat op die manier een extra impuls kan worden gegeven aan de noodlijdende cafésector.
Een voorstel dat op voorhand zeker niet kansloos lijkt nu bij onze zuiderburen reeds zeer ruime fiscale vergoedingen gelden restaurantrekeningen en andere etentjes.
Nu de grenzen tussen de branches vervagen en er ook steeds meer eetcafés ontstaan vindt Horeca Vlaanderen dat ook de kroegen van het fiscale lokkertje moeten gaan genieten.
Ook megabierbrouwer Inbev, bekend van onder meer Hoegaarden en Leffe, probeert meer klanten naar het café te trekken. Zo kunnen deze week uit de Belgische kranten massaal bonnen worden gescheurd, waarmee in de kroeg twee gratis ‘pintjes’ worden getapt.
Het grappige is nog wel dat het erg verleidelijk is om een topic te openenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit opmaken dat Wilders van plan is om oorlog te gaan voeren?
Overigens ook wel erg simplistisch om alle moslims op 1 hoop te gooien.
Een groene vinger doet wonderen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Subtiel weggewerkt pb.
Nederland is al in oorlog met meerdere islamitische landen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit opmaken dat Wilders van plan is om oorlog te gaan voeren?
Overigens ook wel erg simplistisch om alle moslims op 1 hoop te gooien.
Met welke landen zijn wij precies in oorlog dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nederland is al in oorlog met meerdere islamitische landen.
Goed juist om islamitische soldaten als kanonnenvlees in te zetten!![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met welke landen zijn wij precies in oorlog dan?
En is het een idee om dat ook even aan het ministerie van defensie door te geven?
Dan nog enkel in Afghanistan waar het natuurlijk eerder tribaal dan religieus geweld is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Okay, we zijn IN islamitische landen in oorlog met islamitisch tuig. Uiteindelijk ook met die landen zelf, want het leidt tot helemaal niets.
![]()
Irak ook, Afrikaanse landen komen er aan. Tribaal? Gevoed door de islam.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan nog enkel in Afghanistan waar het natuurlijk eerder tribaal dan religieus geweld is.
Ik wou Nederland niet in oorlog willen noemen met die landen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Irak ook, Afrikaanse landen komen er aan.
Tribaal van stam tegen stam allemaal Islamitisch. Het is daar oorlog en dat het moslims zijn maakt voor degenen die strijd voeren volgens mij verdomde weinig uit.quote:Tribaal? Gevoed door de islam.
Nee, dat wou je niet, maar....? Kwestie van tijd dat het overslaat naar oorlog met die landen, zie je nu al in Afghanistan gebeuren, waar burgers zich tegen de "bezetters" gaan verzetten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik wou Nederland niet in oorlog willen noemen met die landen.
Dat denk ik niet, het is gewoon een voorwaarde om oorlog te willen voeren door dat achterlijke geloof.]quote:Tribaal van stam tegen stam allemaal Islamitisch. Het is daar oorlog en dat het moslims zijn maakt voor degenen die strijd voeren volgens mij verdomde weinig uit.
Ik respecteer jouw mededeling.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:44 schreef Monidique het volgende:
Ik aanvaard mijn aanwezigheid.
Nauwelijks, je overdrijft flink. Er is bij lange na geen sprake van oorlog met Nederland in die landen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, dat wou je niet, maar....? Kwestie van tijd dat het overslaat naar oorlog met die landen, zie je nu al in Afghanistan gebeuren, waar burgers zich tegen de "bezetters" gaan verzetten.
[..]
Huh dit vind ik een wat rare zin. Maar je denkt dus dat alle burgeroorlogen in de wereld door de Islam komen ofzo?quote:Dat denk ik niet, het is gewoon een voorwaarde om oorlog te willen voeren door dat achterlijke geloof.]
the best used occasionsquote:
Wat doe jij als wilderiaan bij het cdjaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo. Gisteravond in verband met het CDjA naar een gemeentelijke raadsvergadering geweest. Alle vooroordelen over de plaatselijke politiek passeerden weer de revue.
Voelen hoe de wind waait. Tot nu toe ben ik aardig tevredenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat doe jij als wilderiaan bij het cdja?
Aha, de islamieten eerst, net als de negers dat bij de Amerikanen altijd moesten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goed juist om islamitische soldaten als kanonnenvlees in te zetten!![]()
Ik zou er graag een verslagje van je over lezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Voelen hoe de wind waait. Tot nu toe ben ik aardig tevreden
Over het lokale cdja of over de vergadering? Beiden zijn zullen niet interessant zijn voor buitenstaanders vrees ik. Al doen we meer dan de jongerenafdeling van D66. Het gerucht gaat dat hun bijeenkomsten beperkt blijven tot een beetje lallen en chips eten. Exact zoveel inhoud zoals je zou verwachten van D66.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou er graag een verslagje van je over lezen.
Ze kiezen er zelf voor hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aha, de islamieten eerst, net als de negers dat bij de Amerikanen altijd moesten.![]()
Hij lijkt wel een trol.quote:
dat kun je wel aan die viespeuken overlaten hehehequote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:41 schreef pberends het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/14796/63dd6c2a/index.html
Lekkerrr surfen.
Ik was al bezig met het afslachten van Engelsen, het platbranden van hun steden en het plunderen van hun improvements in het kader van De Opschoning van het Heilige Land.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:10 schreef kLowJow het volgende:
Als je een WW-uitkering hebt kun je toch gewoon vier weken op vakantie.
of waren jullie al zover?
Zou dit optreden echt dit jaar nog geweest zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=f7tKdfgQxsU
Oh... My.... Fucking.... God......
quote:Er zijn vrouwen die maar tien procent van hun straf uitzitten
Aliceyquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Komt Mohammed B. nooit meer vrij?
Alicey
Dat maakt het wel weer interessant.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:10 schreef kLowJow het volgende:
Als je een WW-uitkering hebt kun je toch gewoon vier weken op vakantie.
of waren jullie al zover?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat maakt het wel weer interessant.
Kan jij mij hier meer over vertellen?
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Betaald op de kosten van de hardwerkende rechtse xenofoben 4 weken in het buitenland vertoefen.quote:Kan ik op vakantie met een WW-uitkering?
Als u een Werkloosheidswetuitkering (WW) ontvangt, mag u per jaar vier weken (twintig werkdagen) met vakantie. Uw uitkering wordt in deze periode doorbetaald. Deze dagen mag u aaneengesloten opnemen of verdelen over het jaar. Vakantiedagen die u in een kalenderjaar niet opneemt, kunt u niet meenemen naar het volgende jaar.
Inderdaad, bovendien bouw je pas vrije dagen op vanaf het moment van werkeloosheid en naar ratio berekend vanaf 1 januari.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:15 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen! Hoe ouderwets.
Rock, die vakantie & WW gaat je niet lukken. Ze zijn niet op hun achterhoofd gevallen; begínnen met 4 week vakantie bij een werkloosheid wegens aflopend contract, geen schijn van kans.
Zou een beetje lekker zijn....quote:Voorbeeld
Als u per 1 juli werkloos wordt, bouwt u over de periode 1 juli tot en met 31 december vakantiedagen op.
Een volledig kalenderjaar (twaalf maanden) zou u recht geven op twintig vakantiedagen. Over de periode 1 juli tot 1 januari (6 maanden) heeft u dus recht op de helft hiervan, dat zijn tien vakantiedagen.
quote:In twee situaties heeft u recht op dertien weken vakantie per jaar met doorbetaling van uw WW-uitkering:
* als u 57,5 jaar of ouder bent en u hebt geen sollicitatieplicht omdat u bijvoorbeeld mantelzorg verleent of vrijwilligerswerk doet;
* als u 64 jaar of ouder bent op de eerste dag van uw werkloosheid.
Aaaahhhh goosssiie mikkiie braammmquote:
Ja hoor.quote:Partij A moord 10 mensen, in naam van God. Als reactie daarop moord partij b ook 10 mensen, in naam van het beschermen van rechten die in gevaar komen door het doden van 10 mensen door partij A. En nu is partij B ineens de beschermheer van de vrijheden?
Ja het lijkt me jouw type wel jaquote:Go Alicey
En wie pakt dat aan? NcTB?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:09 schreef sigme het volgende:
Aaah, X-Ray, gelukkig is er ook goed nieuws: Strategie Nationale Veiligheid: 3 topprioriteiten gekozen
Jullie puntje staat er bij hoor. Is al even toppriotair als het klimaat, dat moet jullie toch verzoenen met M. Allemaal even rampzalig als stroomuitval.
Ja duh, anders wordt er niet in geinvesteerd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:17 schreef pberends het volgende:
GeenStijl wint altijd
Ik zei toen iets van diezelfde strekking, maar niemand wilde me geloven. En nu opeens:
GeenStijl en VKmag verkopen content![]()
.
Inderdaad, die nutteloze topics van je...quote:
Mjah het is vrij simpel, wanneer je een WW-uitkering krijgt kun je gewoon 20 dagen/4 weken vakantie nemen. Voorwaarde is alleen dat je hen op de hoogte stelt van de precieze datum van vertrek en terugkomst. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit gaat wel op dus.quote:Geef door dat u op vakantie gaat
Geef uw vakantie in binnen- of buitenland altijd door aan UWV. Dit kunt u doen via het werkbriefje of via het mutatieformulier WW dat u vóór uw vakantie naar UWV opstuurt. Als de vakantieperiode wijzigt, geef dat dan ook zo snel mogelijk door. Een nieuw mutatieformulier WW kunt u aanvragen via UWV Telefoon Werknemers 0900 - 92 94 (lokaal tarief).
Hoe lang mag u op vakantie?
Als u een WW-uitkering ontvangt, heeft u per kalenderjaar maximaal twintig vakantiedagen met behoud van uw uitkering. Is uw uitkering na 1 januari van een kalenderjaar begonnen? Dan krijgt u in dat jaar ook evenredig minder vakantiedagen met behoud van uitkering. De weekenden en feestdagen tellen wij niet mee als vakantiedagen. De dagen die u in een kalenderjaar niet gebruikt, kunt u niet meenemen naar het volgende jaar. Tijdens de vakantiedagen waarover uw uitkering kan worden doorbetaald hoeft u niet te solliciteren en ook geen werk te accepteren. Als u langer met vakantie gaat dan het aantal dagen waarover uw uitkering kan worden doorbetaald, krijgt u over die langere periode geen uitkering en moet u weer aan de sollicitatieplicht voldoen.
Bent u vanwege uw leeftijd vrijgesteld van sollicitatieplicht? Dan heeft u per kalenderjaar recht op maximaal 65 vakantiedagen met behoud van uitkering. Als uw uitkering na 1 januari van een kalenderjaar begonnen is, krijgt u in dat jaar evenredig minder vakantiedagen met behoud van uitkering.
Gaat u naar het buitenland, maar niet voor vakantie? Dan heeft u in de meeste gevallen geen recht op een WW-uitkering. Uw uitkering stopt dan. Als u binnen zes maanden terugkomt, kunt u opnieuw een WW-uitkering aanvragen. Komt u ná zes maanden terug? Dan heeft u geen recht meer op een WW-uitkering. Wilt u weten of er voor u een uitzonderingssituatie bestaat, neem dan contact op met de medewerkers van UWV Telefoon Werknemers 0900 – 92 94 (lokaal tarief).
Ziek tijdens vakantie
Wordt u ziek tijdens uw vakantie? Geef dan uw ziekte zo snel mogelijk door aan UWV Telefoon Werknemers via 0900 - 92 94 (lokaal tarief). Vanuit het buitenland kunt u UWV telefonisch bereiken via +31 113 75 03 50. Daarnaast moet u bij ziekte in het buitenland een verklaring door een arts laten opstellen en naar uw arbodienst of naar UWV (laten) sturen. Bent u beter, dan geeft u dat ook direct aan ons door.
Vakantiegeld
Tijdens uw uitkering heeft u recht op vakantiegeld. Wij houden uw vakantiegeld maandelijks in. Uw vakantiegeld is 8% van uw bruto-uitkering. Van uw vakantiegeld trekken wij loonbelasting en premies af, net als bij uw uitkering. Het nettobedrag dat overblijft, maakt UWV over op uw rekening. U krijgt uw opgebouwde vakantiegeld uitbetaald in mei. Houdt uw uitkering eerder op? Dan krijgt u uw vakantiegeld uitbetaald in de laatste maand dat u nog een WW-uitkering ontvangt.
Niet geheel onlogisch, helaas.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 07:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inderdaad, bovendien bouw je pas vrije dagen op vanaf het moment van werkeloosheid en naar ratio berekend vanaf 1 januari.![]()
[..]
Zou een beetje lekker zijn....
Voor een maandje zou hij nog wel iets van ww kunnen krijgen, maar het is de papiermolen en gang naar cwi/uwv niet waard.![]()
Overigens, 13 weken vakantie!!!!!!!!!!!!! :
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |