Ik heb ooit een docentencao gehad (vreemd genoeg). Weet wel wat je voor luxe opgeeftquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als ik docent zou blijven zou ik betaald vakantie hebben.
B.t.w.: waarom neem je niet pas na verlenging ontslag en ondertussen regel je een nieuwe baan.quote:
Alsof het zo leuk is om een maand mod te moeten zijn van pol. Laat dat moralistische maar achterwege alsjeblieftquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Succes!
Je ziet er uit als een geslaagde jongeman, Rock, in een tijd dat het werk voor het opscheppen ligt, en voor een maand dat er vakantiewerk in overvloed is. Het zal je desondanks wel lukken; echt wel, maar ik geef je op een briefje dat je het achteraf met mee eens zal zijn: het gezeik niet waard.
Wedje?
Nee, gekkerd, wanneer ik een baan in het onderwijs zou zoeken/vinden.quote:
Ik doe met je meequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Succes!
Je ziet er uit als een geslaagde jongeman, Rock, in een tijd dat het werk voor het opscheppen ligt, en voor een maand dat er vakantiewerk in overvloed is. Het zal je desondanks wel lukken; echt wel, maar ik geef je op een briefje dat je het achteraf met mee eens zal zijn: het gezeik niet waard.
Wedje?
Ja dat heb ik ook overwogen. In het onderwijs hebben ze alleen verzonnen dat wanneer je langer dan 1 jaar bij een instelling werkt, je opzegtermijn 3 maanden is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
B.t.w.: waarom neem je niet pas na verlenging ontslag en ondertussen regel je een nieuwe baan.
(wel in je verlenging recht op tussentijdse opzegging laten vastleggen)![]()
Dat schikt; ik wou een pilsje op een terrasje in augustus op het spel zetten.quote:
In het geval van WW komt het ten goede van fok!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Weetje, misschien ga ik ergens nog een paar weekjes bijklussen, misschien heeft school een potje, misschien ga ik gewoon op vakantie, of ik ga toch een poging doen een WW uitkering aan te vragen. We zien het wel.
Waarom, omdat half moralistisch Fok! over je heen valt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
In het geval van WW komt het ten goede van fok!
Je klinkt als M.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Weetje, misschien ga ik ergens nog een paar weekjes bijklussen, misschien heeft school een potje, misschien ga ik gewoon op vakantie, of ik ga toch een poging doen een WW uitkering aan te vragen. We zien het wel.
Dat zou zeker schikken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat schikt; ik wou een pilsje op een terrasje in augustus op het spel zetten.
Weet je ook eens hoe dat is, zet maar op je cvquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom, omdat half moralistisch Fok! over je heen valt?
Word up nigga !quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:00 schreef Apropos het volgende:
Ja.
En een ranja van mij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat schikt; ik wou een pilsje op een terrasje in augustus op het spel zetten.
Je moet je opties ophouden weetje.quote:
Waarom mogen zulke ouders nog kinderen hebben? Ik zie mezelf al zitten met de familie, lekker aan de heroine of cocaine. Lekker voorbeeld ben je dan om in bijzijn van je kinderen drugs te gebruiken en het aan te moedigen.quote:'Jongeren leren thuis drinken'
LONDEN - Jongeren die samen met hun ouders alcohol drinken, hebben minder kans dat ze overmatig alcohol gaan gebruiken. Dat blijkt uit een onderzoek onder 10.000 Britse jongeren. Van hen drinkt 36 procent geregeld overmatige hoeveelheden.
De onderzoekers van de universiteit in Liverpool constateerden vrijdag in de Britse krant The Guardian dat jongeren minder zakgeld zouden moeten krijgen als hun ouders er zeker van willen zijn dat ze zich niet helemaal lam drinken. ,,We zijn eraan gewend 15 tot 30 euro zakgeld aan kinderen te geven, zonder enig idee te hebben waaraan ze het uitgeven.'' Veertig procent van de jongeren kocht zelf de alcoholhoudende dranken.
Jongeren die niet meer dan 15 euro zakgeld krijgen en samen met hun ouders drinken, gedroegen zich het meest verantwoord, aldus het onderzoek.
Nee dan kan je ze beter leren dat er een niet bestaand godheidje zit die als ze niet luisteren al hun huid eeuwig gaat verbranden en die dan weer aangroeit zodat ie weer kan verbranden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom mogen zulke ouders nog kinderen hebben? Ik zie mezelf al zitten met de familie, lekker aan de heroine of cocaine. Lekker voorbeeld ben je dan om in bijzijn van je kinderen drugs te gebruiken en het aan te moedigen.
Is toch niets mis mee om op een verjaardag een biertje te drinken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom mogen zulke ouders nog kinderen hebben? Ik zie mezelf al zitten met de familie, lekker aan de heroine of cocaine. Lekker voorbeeld ben je dan om in bijzijn van je kinderen drugs te gebruiken en het aan te moedigen.
Eén maar?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee om op een verjaardag een biertje te drinken?
Jawel, want bier = heroïne.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alles verbieden zodat alles stiekum gedaan moet worden is veel beter. Dat geeft veel betere resultaten namelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
quote:Jongeren die samen met hun ouders alcohol drinken, hebben minder kans dat ze overmatig alcohol gaan gebruiken
Nou met mijn onderhoudsdosisbier zou dan toch ook dagelijks een paar spuiten in m'n arm moeten zettenquote:
Als in "Hier zoon/dochter, een shotje. Het is immers je verjaardag"?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je vind een biertje werkelijk vergelijkbaar met een shot heroinequote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als in "Hier zoon/dochter, een shotje. Het is immers je verjaardag"?
Ok voor zoveel onnozelheid pas, succes ermee jongen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Deels. Alcohol is een drug die je oraal opneemt. Heroine door injectie of inhalatie.
Religie is nog altijd de ergste drug.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Deels. Alcohol is een drug die je oraal opneemt. Heroine door injectie of inhalatie.
Ja...zoiets ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als in "Hier zoon/dochter, een shotje. Het is immers je verjaardag"?
Een drug gericht op je schuldgevoel. Een beetje SM-stijl.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Religie is nog altijd de ergste drug.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5273974quote:Colombiaanse coke via Afrika naar Europa
Cocaïne uit Colombia komt steeds vaker via West-Afrika Europa binnen. Dat meldt de West-Afrikaanse afdeling van de Verenigde Naties. Omdat op de Europese luchthavens alsmaar strenger wordt gecontroleerd, bieden de West-Afrikaanse landen uitkomst voor de drugskoeriers. In landen als Nigeria, Ghana, Ivoorkust en ook Niger en Mali kunnen de Zuid-Amerikaanse kartels relatief ongehinderd hun gang gaan; er zijn nauwelijks controles door douane of politie en de corruptie is er groot. Ook stelt de rechtspraak er weinig voor; mensen komen zo weer op vrije voeten.
De duizenden kilo's drugs komen aan land via containers op schepen, in vliegtuigen, maar ook door koeriers. Zo deden vijf vrouwen alsof ze zwanger waren, maar onder hun kleren bleken kilo's cocaïne te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |