Net andersom denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ben ik nou zo slim of is de rest gewoon dom
Moeders geven kinderen wel eens een kusje. Waarom niet meteen vuistneuken hè? Is hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Misschien moeten we de familie gang-bang dan maar ook introduceren.
Ik doel er op dat je de woordjes slim en dom om moest draaien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
De rest is gewoon dom of ik ben zo slim
In de klas gebruik ik dan het woord 'anders.'quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ben ik nou zo slim of is de rest gewoon dom
Of dubbel anal met paps en een oom.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Moeders geven kinderen wel eens een kusje. Waarom niet meteen vuistneuken hè? Is hetzelfde.
Of met paps en broer als je het echt in de familie wilt houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Of dubbel anal met paps en een oom.
Met kansen en uitdagingen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In de klas gebruik ik dan het woord 'anders.'
Nou, dat is dan ook niet echt slim.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik doel er op dat je de woordjes slim en dom om moest draaien.
Pyamafeessie met Djeep en Sjors.quote:UTRECHT/WASHINGTON - 10-05-2007 - De Amerikaanse president George W. Bush heeft secretaris-generaal Jaap de Hoop Scheffer uitgenodigd voor een bezoek aan zijn ranch in Crawford (Texas) op 20 en 21 mei. Dat maakte het Witte Huis donderdag bekend.
Bush wil met de Nederlander praten over onder meer de NAVO-operatie in Afghanistan en Kosovo. Volgens de verklaring van het Witte Huis zijn de leidinggevende capaciteiten en de vooruitziende blik van De Hoop Scheffer van groot belang bij de versterking van het Atlantische bondgenootschap. De president nodigt alleen zijn belangrijkste vrienden en trouwste bondgenoten uit voor een bezoek aan zijn ranch.
krijgen we ook een berichtje als japie naar de buren gaat, of familie?quote:
M'n nichtje heeft net in New York stage gelopen bij een voormalig buurmeisje van de familie Bush in Texas. Die was ongeveer net zo achterlijk conservatief begreep ikquote:
Waar het hart vol van is...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Of dubbel anal met paps en een oom.
quote:Van der Knaap: moslims zijn loyaal aan krijgsmacht
(Novum) - Defensie heeft geen aanwijzingen dat Nederlandse islamitische militairen met een dubbele nationaliteit niet loyaal zijn aan de krijgsmacht. Dat schrijft staatssecretaris van Defensie Cees van der Knaap (CDA) vrijdag in een brief aan de Tweede Kamer.
Van der Knaap was door de PVV om opheldering gevraagd over de aanstelling van imams in het leger. PVV-Kamerlid Hero Brinkman vreest een loyaliteitsconflict als Nederland in oorlog zou raken met een islamitisch land. Hij vindt daarom dat de imams hun tweede nationaliteit moeten opgeven.
Het simpelweg weigeren van imams in de krijgsmacht vanwege een dubbele nationaliteit is volgens Van der Knaap in strijd met de Grondwet.
Kunnen we hieruit opmaken dat Wilders van plan is om oorlog te gaan voeren?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:19 schreef Klopkoek het volgende:
Zoals elke dag is er weer Wildersnieuws:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:43 schreef NLweltmeister het volgende:
Hij muteert langzaam in het lichaam van Theo van Gogh
men heeft liever khat dan water.. tjemig.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:50 schreef zakjapannertje het volgende:
Khat: Opium voor het volk?
Deel II van een tweeluik over khat
Door Nicolien den Boer
11-05-2007
Bijna alle mannen in Jemen gebruiken vrijwel dagelijks de softdrug khat. Het kauwen van de plant neemt per werkdag zeker vier uur in beslag; redacteur Nicolien den Boer merkte proefondervindelijk dat in die uren een dunne deken van tevredenheid over de gebruikers neerdaalt; ze maken zich bijvoorbeeld geen zorgen over de eigen situatie of de hoge werkloosheid in het straatarme Jemen. Toch is khat meer dan alleen opium voor het volk.
En wie mag dat allemaal weer betalen ?quote:Goedkoop treinretourtje tijdens werk aan A2
ANP
DEN BOSCH - Een treinretourtje Den Bosch - Utrecht kost tijdens wegwerkzaamheden aan Maasbrug in juni maar 2 euro. De Nederlandse Spoorwegen en Rijkswaterstaat zijn dat overeengekomen om automobilisten te stimuleren dan de trein te nemen. Normaal kost hetzelfde treinkaartje 14 euro.
De voegovergangen van de Maasbrug moeten worden vervangen. De brug gaat daarom eerst twee weekeinden dicht in de richting van Utrecht en daarna twee weekeinden in de richting van Den Bosch. Op de tussenliggende werkdagen gelden beperkte snelheden, meldde een woordvoerster van Rijkswaterstaat vrijdag.
De gereduceerde treintarieven gelden van vrijdag 1 tot en met zondag 10 juni en van vrijdag 15 tot en met zondag 24 juni. Op 2 en 3 juni kunnen reizigers zelfs tussen Amsterdam en Den Bosch treinen voor 2 euro, omdat dan ook aan het noordelijke deel van de A2 tussen Utrecht en Amsterdam wordt gewerkt.
NS en Rijkswaterstaat delen de kosten van de operatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |