Het begon met een campingbordje, naar wat ik heb gelezen.quote:
Redaktie natuurlijkquote:
Dat zijn ze allemaal...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:07 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel.... die glazen deuren....
1 minuut.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:08 schreef KimiK het volgende:
hebben ze zoveel moeite voor gedaan en binnen 5 minuten zijn ze binnen![]()
![]()
![]()
door de deur?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:09 schreef Riloway het volgende:
hoe zijn ze binnengekomen?
Door de glazen door, opengemaakt door Eric.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:09 schreef Riloway het volgende:
keukendeurquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:09 schreef Riloway het volgende:
Ja, hoe triest...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:10 schreef Ricard0j het volgende:
Ze beginnen al meteen over officiele waarschuwingen
Geen van alle voor de win....de stekker er uit hhahaquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik merk nu pas echt hoezeer ik me al tijden erger aan die 5 die nu weer terug zijn.
Huub meteen weer met zijn irritante betweterij, ik word er helemaal beroerd van.
Om het over die andere 4 maar helemaal niet te hebben.
Nicolaas, Jaap en Lieke for the win!
Wat doen Eric en Huub lullig zeg!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:14 schreef Kinga het volgende:
Ik kan Huub wel wurgen.
Het was optie 3...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
a. afgevoerd in een dwangbuis
b. instructies ophalen bij de buren
1 van die 2, kies maar
Hier nog een,de reactie nu weer van Huub en Ericquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik merk nu pas echt hoezeer ik me al tijden erger aan die 5 die nu weer terug zijn.
Huub meteen weer met zijn irritante betweterij, ik word er helemaal beroerd van.
Om het over die andere 4 maar helemaal niet te hebben.
Nicolaas, Jaap en Lieke for the win!
Jah ben het met je eens...wat een kut opmerking..is dit het enige wat jullie kunnen bedenken...pfff..en dan zeiken over opruimen..wat een losers..eigenlijk zijn ze ALLEMAAL hetzelfde..maar das niet zo gek..na een jaar in een luxe gevangenis word je allemaal zo...is ook zo in een echte gevangenis...tenzij je je er tegen verweerd maar dat doen ze geen van alle!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:14 schreef Kinga het volgende:
Ik kan Huub wel wurgen.
Echt, mijn ogen zijn opengegaan wat dat betreft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:14 schreef Kinga het volgende:
Ik kan Huub wel wurgen.
lol dit heb ik ook nog nooit zo erg gezien hier muwahahahaquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit hier erg te lachen nu hoor, iedereen in de COS is kwaad op Huub.![]()
![]()
En jij niet, aan je smiley te zien!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:16 schreef scanman01 het volgende:
En weer voelt Huubje zich helemaal geweldig.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
En Eric al helemaal niet. Maar dat is al een tijdje zo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:18 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik zei al, Huub is mijn favoriet. Maar nu kan ik hem even niet uitstaan!
Eric is net zo erg...... die doet ook alsof dit te min is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet echt zwaar minder stemmen gaan krijgen, maar gaat helaas niet lukken.
Kom op lui, doe nou allemaal even mee en geef Huub geen stemmen meer. Die jongen moet echt een realitycheck krijgen. Gadverdamme wat een arrogantie
Precies!!!! Je zegt het goed.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Echt, mijn ogen zijn opengegaan wat dat betreft.
Die drie vanavond gingen gewoon op een leuke, normale manier met elkaar om, het leken net echte mensen.
De 5 'eters' zijn alleen nog karikaturen, die zijn al helemaal vergeten hoe het is een normaal mens te zijn.
En wat dat betreft is Huub eigenlijk wel de irritantste van allemaal, met zijn irritante betweterigheid.![]()
Oh nee, ik zou bijna die kwijlpsycho van een Brian vergeten....![]()
![]()
Zou een keer tijd worden. Hij is al onuitstaanbaar bezig sinds Lieke miljonair is. Wat een arrogante kwal is het eigenlijk. Vanavond was echt de druppel. Hij moet echt flink gaan dalen op de poll, maar dat zal deze keer helaas nog steeds niet gaan lukken. Misschien volgende keer wel. Het lijkt me zo geweldig om dan z'n gezicht te zienquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Gaan ze zeker weer harde muziek draaien en mensen wakker houden. Met iets orginelers zijn ze al maanden niet gekomen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:20 schreef Day het volgende:
Wat een anti-Huubstemming ineens!![]()
En ik heb niks gezegd!![]()
Huub en Eric zullen morgen wel eens even laten zien wat echte terror is.![]()
Ja idd, ze zullen wel een hoop fans gesproken hebben. Ik vind Huub nu een beetje zoals hij was toen hij door Eric in de gouden kooi gehouden werd. Hij zit lekker in z'n egotrip te spacen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:19 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die hebben de nodige aandacht wel gehad vanavond, vandaar dat ze zo zijn![]()
Och, de ene dag zijn ze positief op Eric, de volgende dag haten ze hem. Brainless slaat een vrouw en binnen een week zijn mensen dat al weer vergeten. Hetzelfde met Huub en Jaap. De FOKkers weten gewoon niet wat ze willen )of ze hebben het geheugen van een gemiddelde amerikaan, dat kan natuurlijk ook nog...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt nu dat ze chagrijnig is dat ze niet mee mocht. Wat een treurig stelletje zeg.
Laat ze met z;n tweeën maar weer hard muziek gaan draaien dan. Dat is echt hoge kwaliteit. Deze actie is beter dan wat Huub de laatste maanden heeft geflikt.
zei al eerder...eentje zou is in de bek van een ander moeten schijten kunnen we is echt lachen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan ze zeker weer harde muziek draaien en mensen wakker houden. Met iets orginelers zijn ze al maanden niet gekomen.
Dat zou wel goed voor hem zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:22 schreef Villalux het volgende:
Huub in de popipoll............zakt met stip.....beleave me!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Japio zo doorgaat in de bui die hij vandaag had, dan ga ik hem nog een keer echt sympathiek en lollig vinden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Best kut, geen favoriet meer... dat is juist het leuke maar nu weet ik het niet meer hoor
ik ook......quote:
Exact. Hij overstijgt Brian met stip.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef agter het volgende:
Dit zijn toch wel loverboy trekjes van Huub.
NIKS arme lieke...ze is zelf in de kooi gegaan ze wist waar ze aan toe was.....als ze gaat janken in de kooi kan ze beter oprotten...de fuck zeg..lieke is net zo dom als de rest...als ik ooit een kinder boederij begin.zal ik hen uitnodigen om in het weiland te gaan staan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
Arme Lieke, die heeft gewoon lol gehad vanavond....... en Huub doet nu alsof ze overgelopen is. @@
Hequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, de ene dag zijn ze positief op Eric, de volgende dag haten ze hem. Brainless slaat een vrouw en binnen een week zijn mensen dat al weer vergeten. Hetzelfde met Huub en Jaap. De FOKkers weten gewoon niet wat ze willen )of ze hebben het geheugen van een gemiddelde amerikaan, dat kan natuurlijk ook nog...
Slaat en spuugt die al???quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef agter het volgende:
Ze baalt dat hij zo lullig reageert op hun geintje .... en ze is gewoon echt moe. Ze was al moe voordat de 5 bewoners terug kwamen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef schatje het volgende:
Lieke stelt zich ook wel aan hoor![]()
.
Huub moet ook z'n klep houden.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact. Hij overstijgt Brian met stip.
En Lieke zit al heel goed in d'r rol. Opstaan omdat meneer dat zegt!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef agter het volgende:
pfft... het tegenovergestelde van loverboy trekjes bedoel je. Dit zijn geen zoetsappige woorden waarmee je een meisje op hol brengt hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef agter het volgende:
Ik kan me prima voorstellen dat Lieke zich aangevallen voelt, die gozers doen echt idioot!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze baalt dat hij zo lullig reageert op hun geintje .... en ze is gewoon echt moe. Ze was al moe voordat de 5 bewoners terug kwamen.
Ik weet wel wat ik wil. Huub is mijn favoriet en dat is hij nog steeds. Maar er zijn momenten zoals nu dat hij zo arrogant en betweterig is dat ik hem niet kan uitstaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, de ene dag zijn ze positief op Eric, de volgende dag haten ze hem. Brainless slaat een vrouw en binnen een week zijn mensen dat al weer vergeten. Hetzelfde met Huub en Jaap. De FOKkers weten gewoon niet wat ze willen )of ze hebben het geheugen van een gemiddelde amerikaan, dat kan natuurlijk ook nog...
Ik ook....alleen dan korter.....IEDEREENquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef patist het volgende:
[..]
ik ook......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huub, Eric, Brian, Natasia, Amanda, Lieke, Nicolaas, Jaap.
Daar heeft ze gelijk in, maar om nou meteen ergens anders te gaan liggen is aanstellerij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze baalt dat hij zo lullig reageert op hun geintje .... en ze is gewoon echt moe. Ze was al moe voordat de 5 bewoners terug kwamen.
Hij dwingt haar nu om voor hem te kiezen. Hij zet haar dus enorm onder druk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
pfft... het tegenovergestelde van loverboy trekjes bedoel je. Dit zijn geen zoetsappige woorden waarmee je een meisje op hol brengt hoor
Het zijn ook nog allemaal van die kinderen daar. Ik had dit programma wel eens willen zien met volwassen mensen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
En Lieke zit al heel goed in d'r rol. Opstaan omdat meneer dat zegt!![]()
een zieke Loverboy 2...........maar dan een dwergje.........................quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef Desii het volgende:
Wat een dicator kan Huub soms zijn ... en zeker tegenover Lieke
Inderdaad. Ik heb me nog nooit zo erg aan hem gestoord als nu. Ik had hem op de 2e plaats nog, maar dat is nu flink lager. Wat een arrogante klootzak.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
huub... je zakt steeds verder weg.... wat een kutkneus
polderlooser
Als je je aan alle 8 de bewoners ergert dan is het toch echt tijd om een nieuwe programma te gaan volgen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:27 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik ook....alleen dan korter.....IEDEREEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, maar het blijft heerlijk leedvermaak..
Ik wilde al zoiets schrijven...dank dat jij het voor mij deed! MEEE EENS>>>>>quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
pfft... het tegenovergestelde van loverboy trekjes bedoel je. Dit zijn geen zoetsappige woorden waarmee je een meisje op hol brengt hoor
Dat meen je niet zeg? Aan het testen? Ze zetten haar gewoon enorm onder druk en Huub doet verschrikkelijk neerbuigend over het geintje van vanavond. Hij zet haar gewoon echt compleet voor lul.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:29 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij zijn Eric en Huub Lieke gewoon aan het testen. Hoe speelt ze het spel? Hoe ze het aanpakken kan ik ook niet echt waarderen, maar begrijp het wel.
Volgens mij ook...... maar ze zien weer meteen een enorm complot blijkbaar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:30 schreef Day het volgende:
Hoezo ziet Huub dit als "Lieke, Jaap en Nicolaas tegen ons?" Dit was toch gewoon een geintje?
Zat ze weer met haar hand in zijn boxer oude mannen onderbroek of leek het maar zoquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:31 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een geklef tussen Brian en "Amy" zeg !!
Zeg toch ook dat ik het ook niet leuk vind hoe ze het aanpakken, maar zie wel in waarom ze het doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen je niet zeg? Aan het testen? Ze zetten haar gewoon enorm onder druk en Huub doet verschrikkelijk neerbuigend over het geintje van vanavond. Hij zet haar gewoon echt compleet voor lul.
Volgens mij lag ze gewoon in hetzelfde bed hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar heeft ze gelijk in, maar om nou meteen ergens anders te gaan liggen is aanstellerij.
maakt mij niet uit, maar zoals HIJ nu doet is HIJ erger dan die BRainlessquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:29 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij zijn Eric en Huub Lieke gewoon aan het testen. Hoe speelt ze het spel? Hoe ze het aanpakken kan ik ook niet echt waarderen, maar begrijp het wel.
Huub heeft gedronken. Dus dit zegt veel over zijn zienswijze.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:30 schreef Day het volgende:
Hoezo ziet Huub dit als "Lieke, Jaap en Nicolaas tegen ons?" Dit was toch gewoon een geintje?
Nee, naast Amanda.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij lag ze gewoon in hetzelfde bed hoor.
Ik denk niet dat dit komt van achter. Huub en Eric hebben allebei een wijntje teveel op, hebben een paar fans gezien die ze toeschreeuwden en denken nu dat ze alles zijn en alles kunnen maken in de kooi.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:29 schreef neehe het volgende:
Ze moeten dit doen van achter.
Brian doet hij knuffelen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef patist het volgende:
huub pakt nu de verkeerde.... eikel
Als jij denkt dat loverboys alleen zoetsappige woorden gebruiken, moet je het begrip nog maar eens opzeoken, denk ik. Wat Huub nu doet is op subtiele wijze misbruik maken van Lieke's gevoelens. Hij suggereerde nl. dat ze hem afwees, omdat ze even niet wilde praten en koppelde dat gelijk aan 'een kant kiezen".quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub heeft niets te willen. De positie van Jaap, Nicolaas en Lieke is te zwak, dus de redaktie heeft besloten dat die 3 een nieuw groepje gaan vormenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef PumaStreamer het volgende:
En volgens mij doet Huub zo omdat hij wat in die toko gehoord heeft...echt dat contact met de buiten wereld zou moeten stoppen....zo is het wel makkelijk namelijk maar jah het zijn natuurijk heel zwakke mensen in de villa
idd... ik kots ervan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan me prima voorstellen dat Lieke zich aangevallen voelt, die gozers doen echt idioot!
Het idee vond ik wel goed, de uitvoering inderdaad waardeloos. Ik had ze wel een nachtje buiten in de kou willen zien staan!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:33 schreef Peter6000 het volgende:
Idee een 3, uitvoering een 0.
Gelukkig kan Lieke nog veel leren van Huub.
Ze zijn niet in beeld, dus ik kan je geen uitsluitsel geven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef farceman het volgende:
Geen streams hier..maar het is toch niet echt waar dat Amanda en Brian wer samen zijn he?
Ja,slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:30 schreef Day het volgende:
Ze wil weer klappen en in het gezicht gespuugd worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef farceman het volgende:
Geen streams hier..maar het is toch niet echt waar dat Amanda en Brian wer samen zijn he?
Peter! Grote Ziener! Profeet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef Peter6000 het volgende:
Er hangt een prettige sfeer in de COS.
Nicolaas geeft er geen fuck om wat ze zeggen en Jaap al evenmin. Ze hebben precies de goede te pakken. Lieke is de enige die te beïnvloeden is denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef patist het volgende:
huub pakt nu de verkeerde.... eikel
Ik hoop dat je ongelijk hebt..want als het zo ver moet gaan dat huub tegen principes in met brian vriendjes moet worden...dan weet ik niet of ik nog wil betalen dan kan ik net zo goed een film huren...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub heeft niets te willen. De positie van Jaap, Nicolaas en Lieke is te zwak, dus de redaktie heeft besloten dat die 3 een nieuw groepje gaan vormen
Toen de FOKkers Wifebeater B voor loverboy uitscholden een paar maanden terug was JIJ daar elke dag vrij kwaad over met als gevolg dat er heel wat discussies over het begrip 'loverboy' kwamen. Maar nu zeg JIJ dus dat Huub zich als een loverboy gedraagt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef Day het volgende:
Als jij denkt dat loverboys alleen zoetsappige woorden gebruiken, moet je het begrip nog maar eens opzeoken, denk ik. Wat Huub nu doet is op subtiele wijze misbruik maken van Lieke's gevoelens. Hij suggereerde nl. dat ze hem afwees, omdat ze even niet wilde praten en koppelde dat gelijk aan 'een kant kiezen".
Zij is blijkbaar zo onzeker (ongelooflijk dat ze op zo'n kneus valt) en weet niet hoe snel ze dat bed uit moet komen en is zich nu aan alle kanten aan het verdedigen.
Je zegt het goed, een meisjequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:38 schreef Wopper1 het volgende:
Er moet wel wat besproken zijn in Lepels.. Kan dit echt niet verklaren, zo doe je niet tegen een meisje waar je zgn verliefd op bent.
Ik heb me vanavond bescheurd om Jaap, dus ik denk dat ik voor Jaap ga... en voor Lieke omdat ze me wel leuk lijkt en omdat 90% van fok tegen haar is. Huub daalt stevig. Echt iemand die niet met populariteit kan omgaan. Hopelijk wordt hij snel een keer afgestraft, maar ik ben er bang voor dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:37 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop dat die negende bewoner echt leuk is.
Heb nu geen favoriet meer over.
Tja, dat geldt ook voor iedereen die geen sex met Huub wil.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
Technisch gezien heb je de doorgang versperd.
Twee redenen:quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:39 schreef Day het volgende:
Dat Lieke dit pikt!![]()
Scheldt die gasten verrot en ga naar bed, mens!
Komt ook omdat de rest nog erger is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb me vanavond bescheurd om Jaap, dus ik denk dat ik voor Jaap ga... en voor Lieke omdat ze me wel leuk lijkt en omdat 90% van fok tegen haar is. Huub daalt stevig. Echt iemand die niet met populariteit kan omgaan. Hopelijk wordt hij snel een keer afgestraft, maar ik ben er bang voor dat dat niet gaat gebeuren.
Ik denk dat Brian niet eens zo erg is als Huub. Dit is niet meer de Huub van de eerste maand. Dit is een Huub die is ontstaan door drie keer dik bovenaan in de popu-lijst te staan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Huub wat een K. kneus ben je...echt...zo denigrerend...wat een motherfocking respectloze brian 2 is het..
Ik doe mee!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat echt te ver. Misschien tijd om zwaar te gaan minderen met de gouden kooi.
Volgens mij haal je me nu in de war met iemand anders, er was inderdaad iemand die daar fel tegen was, maar dat was ik nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Toen de FOKkers Wifebeater B voor loverboy uitscholden een paar maanden terug was JIJ daar elke dag vrij kwaad over met als gevolg dat er heel wat discussies over het begrip 'loverboy' kwamen. Maar nu zeg JIJ dus dat Huub zich als een loverboy gedraagt?![]()
Oh.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:43 schreef STAP01 het volgende:
Van Fok!!! : Ik kan niet alles vertellen , maar inhet echt is Brian i.d.d. een coole gast
Huub was wat afstandelijker. Van "Reza-impreza"
Nee hoor, dit is de ware Huub, alleen een graadje erger omdat hij 3 keer bovenaan de popu-lijst stond.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian niet eens zo erg is als Huub. Dit is niet meer de Huub van de eerste maand. Dit is een Huub die is ontstaan door drie keer dik bovenaan in de popu-lijst te staan.
Het probleem is dat er voor het merendeel van de kijkers geen echt alternatief is voor Huub, dus dan zijn ze snel geneigd om voor hem te SMS-en, al was het om te voorkomen dat Wifebeater B of Natasja te hoog in de pol komen. Dus zolang er geen echte smaakmaker is naast Huub zal er weinig veranderen denk ik...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb me vanavond bescheurd om Jaap, dus ik denk dat ik voor Jaap ga... en voor Lieke omdat ze me wel leuk lijkt en omdat 90% van fok tegen haar is. Huub daalt stevig. Echt iemand die niet met populariteit kan omgaan. Hopelijk wordt hij snel een keer afgestraft, maar ik ben er bang voor dat dat niet gaat gebeuren.
Mwoah, Brian is of was Amanda structueel aan het hersenspoelen. Doet verder niets af aan het feit dat Huub misselijkmakend bezig is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian niet eens zo erg is als Huub. Dit is niet meer de Huub van de eerste maand. Dit is een Huub die is ontstaan door drie keer dik bovenaan in de popu-lijst te staan.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:43 schreef STAP01 het volgende:
Van Fok!!! : Ik kan niet alles vertellen , maar inhet echt is Brian i.d.d. een coole gast
Ze kan niet eens alles vertellen!!!! Klinkt erg raar!quote:
Hmz...voor Huub is populariteit erg belangrijk. En hij weet dondersgoed dat met z`n acties van de afgelopen weken hij die populariteit kwijt zal raken (daar is ie immers slim genoeg voor om dat te weten). Het is dus eigenlijk heel onlogisch dat hij zo bezig is. Er moet doet iets anders zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Huub wat een K. kneus ben je...echt...zo denigrerend...wat een motherfocking respectloze brian 2 is het..
Ik begrijp wat je bedoelt, hoor. En het zal geen verrassing voor je zijn dat ik het afkeur.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Huub zit echt in een gigantische ego trip en in een fase waarin hij denkt dat hij alles kan maken. Dat werd me gisteravond duidelijk toen hij Brian gewoon vertelde dat hij nog nooit verliefd is geweest op Lieke. En nee, dat was niet speltechnisch, maar gewoon de keiharde waarheid. Hij vond het wel stoer om zoiets gewon tegen Brian toe te geven. Dat hij een meisje gebruikt en dat ze totaal in zijn broekzak zit.
~quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:51 schreef farceman het volgende:
Hoe staan de zaken tussen Amanda en Brian ervoor?
Gisterennacht is daar ook al geen camera op geweest en volgesn mij hebben die gewoon weer iets...treurig maar waar.
Uiteraard, maar ik ben dan ook nooit een Huub "fan" geweestquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:44 schreef Day het volgende:
Maar laat ik die term dan los laten en hem een manipulator noemen. Je bent het op z'n minst met me eens dat hij dat nu doet bij Lieke?
Ze hebben gisteren in de kapsalon geklooid, ze zagen dat de camera's het niet deed. On-cam wil Brian niks...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:51 schreef farceman het volgende:
Hoe staan de zaken tussen Amanda en Brian ervoor?
Gisterennacht is daar ook al geen camera op geweest en volgesn mij hebben die gewoon weer iets...treurig maar waar.
Ze is al onderwegquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
~
Ssssssst! Netty en Ken net kijken mee!!!!![]()
Zijn ego is nu echt zo groot dat hij denkt alles te kunnen maken. Het is allemaal echt heel goed verklaarbaar. Hij heeft de afgelopen maanden de meest idiote dingen uitgehaald (Jaap uitgemaakt voor echt alles en nogwat) en nog scoort hij enorm hoog in de poll. Die jongen denkt echt zo langzamerhand dat hij de verlosser zelf is en dat de meiden straks stuk voor stuk aan zijn voeten zullen liggen. Hij heeft echt niet door dat hij nu wél veel en veel te ver gaat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz...voor Huub is populariteit erg belangrijk. En hij weet dondersgoed dat met z`n acties van de afgelopen weken hij die populariteit kwijt zal raken (daar is ie immers slim genoeg voor om dat te weten). Het is dus eigenlijk heel onlogisch dat hij zo bezig is. Er moet doet iets anders zijn.
Dat vind ik gelul, volgens mij maakte het haar geen fuck uit of iedereen de nacht buiten moest doorbrengen inclusief Huub. En over het ondergoed van Natasia hebben ze geen telefoontje gekregen, dus dat was wel duidelijk dat dat ók was, daar zouden ze toch geen OW voor krijgen en daar dacht ze Natasia ook nog eens flink mee over de zeik te krijgen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:48 schreef Prospera het volgende:
Lieke wilde graag een grap uithalen, maar heeft niet nagedacht over wie of wat.
Nee denk het niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zou een kaartenactie voor Lieke met als inhoud 'Dump Die Dwerg!' kans maken om de Villa te halen?
Johquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:52 schreef miesy het volgende:
en amanda was het helemaal eens met brian dat lieke wel heel makkelijk is met huub en geen backbone
heeft dat ze later gewoon weer naast hem in bed ligt.
alsof amanda niet meteen gewillig haar beentjes spreid voor een man die spuugt, slaat en haar respectloos behandelt.
echt vreselijk irritant!![]()
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn ego is nu echt zo groot dat hij denkt alles te kunnen maken. Het is allemaal echt heel goed verklaarbaar. Hij heeft de afgelopen maanden de meest idiote dingen uitgehaald (Jaap uitgemaakt voor echt alles en nogwat) en nog scoort hij enorm hoog in de poll. Die jongen denkt echt zo langzamerhand dat hij de verlosser zelf is en dat de meiden straks stuk voor stuk aan zijn voeten zullen liggen. Hij heeft echt niet door dat hij nu wél veel en veel te ver gaat.
nou mooizo, hij legt toch dingen uit voorhet spel, lieke moet beter dr kop dr bij houden en mee kunne spelen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:53 schreef schatje het volgende:
Huub: "Ik neem het je ook niet kwalijk".
Omdat hij Amand nooit heeft wjsgemaakt dat hij heel erg verliefd op haar is. Likt me toch ook duidelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, hoor. En het zal geen verrassing voor je zijn dat ik het afkeur.
Maar waarom val je er bij Lieke zo over, terwijl hij het bij Amanda ook vooraf aangekondigt heeft en haar ook heeft gebruikt voor het spel?
Ja, en wifebeater Brian heeft ook een plaat voor z'n lelijke harses met z'n verwijten die hij zelf doet naar Huub toe.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:52 schreef miesy het volgende:
en amanda was het helemaal eens met brian dat lieke wel heel makkelijk is met huub en geen backbone
heeft dat ze later gewoon weer naast hem in bed ligt.
alsof amanda niet meteen gewillig haar beentjes spreid voor een man die spuugt, slaat en haar respectloos behandelt.
echt vreselijk irritant!![]()
Jammer van iedereen bedoel jequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee denk het niet.
we moeten een slimmere manier vinden.
Die kaarten met jammer erop ofzo.
Als iemand Brainless een coole gast vindt, maar daar ook nog bij zet "ik kan niet alles vertellen" (alsof ie een contract ondertekent heeft), dan neem ik dat niet erg serieusquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:43 schreef STAP01 het volgende:
whahahaha echt shitterend dit.. "Huub kan geen walgelijk en arrogant ventje zijn dat is allemaal spel.. hij speelt een dubbelrol en speelt iedereen tegen elkaar uit om uiteindelijk de villa te winnen.. "quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz...voor Huub is populariteit erg belangrijk. En hij weet dondersgoed dat met z`n acties van de afgelopen weken hij die populariteit kwijt zal raken (daar is ie immers slim genoeg voor om dat te weten). Het is dus eigenlijk heel onlogisch dat hij zo bezig is. Er moet doet iets anders zijn.
Dat woord hebben ze vanavond opgepikt volgens mij........ heb het niet eerder gehoord van ze.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:55 schreef Day het volgende:
Een grap = een diss volgens Huub en Eric.
Waar komen die gasen vandaan?!?
Ik ben verliefd heeft hij niet letterlijk gezegd, nee. Maar hij heeft wel de suggestie gewekt dat hij haar leuk vindt, haar aantrekkelijk vindt en denkt dat het wel wat tussen ze kan worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat hij Amand nooit heeft wjsgemaakt dat hij heel erg verliefd op haar is. Likt me toch ook duidelijk.
Jah als ze nou plat geneukt zou worden is wat anders dan dit...eerst zo'n fijn douche moment en nu zo mega vrouw onvriendelijk..schijtziek om naar te kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
Lieke wordt plat geluld door Huub over haar eigen grap.
DDT krijgt een andere betekenis vanaf nu; Dump Die T*ringdwergquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zou een kaartenactie voor Lieke met als inhoud 'Dump Die Dwerg!' kans maken om de Villa te halen?
Ik denk dat Eric aangifte moet gaan doen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:56 schreef Prospera het volgende:
Jij hebt het geluk dat je binnenkomt en bij ons aansluit.
Maar ga je een grap uithalen, dan ga je in je bed liggen.
Eric: dat is niet zo sportief van je.
Ja weet ik veel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jammer van iedereen bedoel je![]()
Toch zul je ook moeten toegeven dat de relatie Huub/Amanda echt heel anders is dan de relatie Huub/Lieke. Al was het alleen maar omdat het gevoel wederzijds is (althans, dat wilde huub Lieke doen geloven). Huub kan Amanda in feite niet echt hard kwetsen omdat ze niet verliefd op hem is. Dat is Lieke wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben verliefd heeft hij niet letterlijk gezegd, nee. Maar hij heeft wel de suggestie gewekt dat hij haar leuk vindt, haar aantrekkelijk vindt en denkt dat het wel wat tussen ze kan worden.
Ook niet speltechnischquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef Peter6000 het volgende:
En de wijze les die Huub aan Lieke meegeeft:
-- val mij nooit in het openbaar af.
Wat ben ik blij dat ik de streams al een tijdje uit heb. IK GA VOOR JAAPquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef Peter6000 het volgende:
Buub heeft Amanda nooit zo denigrerend behandeld zoals hij Lieke nu behandeld. Deze "stoere" Huub is echt wal-ge-lijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben verliefd heeft hij niet letterlijk gezegd, nee. Maar hij heeft wel de suggestie gewekt dat hij haar leuk vindt, haar aantrekkelijk vindt en denkt dat het wel wat tussen ze kan worden.
Heb je daar geen kaart van.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef Villalux het volgende:
dit heet nu......naast je schoenen lopen-te hoog van de toren blazen-en van het paard vallen!
en dat van een dwerg en een brood poot............................................................................
Precies!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef Peter6000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |