ik ook......quote:
Exact. Hij overstijgt Brian met stip.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef agter het volgende:
Dit zijn toch wel loverboy trekjes van Huub.
NIKS arme lieke...ze is zelf in de kooi gegaan ze wist waar ze aan toe was.....als ze gaat janken in de kooi kan ze beter oprotten...de fuck zeg..lieke is net zo dom als de rest...als ik ooit een kinder boederij begin.zal ik hen uitnodigen om in het weiland te gaan staan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
Arme Lieke, die heeft gewoon lol gehad vanavond....... en Huub doet nu alsof ze overgelopen is. @@
Hequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, de ene dag zijn ze positief op Eric, de volgende dag haten ze hem. Brainless slaat een vrouw en binnen een week zijn mensen dat al weer vergeten. Hetzelfde met Huub en Jaap. De FOKkers weten gewoon niet wat ze willen )of ze hebben het geheugen van een gemiddelde amerikaan, dat kan natuurlijk ook nog...
Slaat en spuugt die al???quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef agter het volgende:
Ze baalt dat hij zo lullig reageert op hun geintje .... en ze is gewoon echt moe. Ze was al moe voordat de 5 bewoners terug kwamen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef schatje het volgende:
Lieke stelt zich ook wel aan hoor![]()
.
Huub moet ook z'n klep houden.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact. Hij overstijgt Brian met stip.
En Lieke zit al heel goed in d'r rol. Opstaan omdat meneer dat zegt!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef agter het volgende:
pfft... het tegenovergestelde van loverboy trekjes bedoel je. Dit zijn geen zoetsappige woorden waarmee je een meisje op hol brengt hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef agter het volgende:
Ik kan me prima voorstellen dat Lieke zich aangevallen voelt, die gozers doen echt idioot!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze baalt dat hij zo lullig reageert op hun geintje .... en ze is gewoon echt moe. Ze was al moe voordat de 5 bewoners terug kwamen.
Ik weet wel wat ik wil. Huub is mijn favoriet en dat is hij nog steeds. Maar er zijn momenten zoals nu dat hij zo arrogant en betweterig is dat ik hem niet kan uitstaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, de ene dag zijn ze positief op Eric, de volgende dag haten ze hem. Brainless slaat een vrouw en binnen een week zijn mensen dat al weer vergeten. Hetzelfde met Huub en Jaap. De FOKkers weten gewoon niet wat ze willen )of ze hebben het geheugen van een gemiddelde amerikaan, dat kan natuurlijk ook nog...
Ik ook....alleen dan korter.....IEDEREENquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef patist het volgende:
[..]
ik ook......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huub, Eric, Brian, Natasia, Amanda, Lieke, Nicolaas, Jaap.
Daar heeft ze gelijk in, maar om nou meteen ergens anders te gaan liggen is aanstellerij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze baalt dat hij zo lullig reageert op hun geintje .... en ze is gewoon echt moe. Ze was al moe voordat de 5 bewoners terug kwamen.
Hij dwingt haar nu om voor hem te kiezen. Hij zet haar dus enorm onder druk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
pfft... het tegenovergestelde van loverboy trekjes bedoel je. Dit zijn geen zoetsappige woorden waarmee je een meisje op hol brengt hoor
Het zijn ook nog allemaal van die kinderen daar. Ik had dit programma wel eens willen zien met volwassen mensen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
En Lieke zit al heel goed in d'r rol. Opstaan omdat meneer dat zegt!![]()
een zieke Loverboy 2...........maar dan een dwergje.........................quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef Desii het volgende:
Wat een dicator kan Huub soms zijn ... en zeker tegenover Lieke
Inderdaad. Ik heb me nog nooit zo erg aan hem gestoord als nu. Ik had hem op de 2e plaats nog, maar dat is nu flink lager. Wat een arrogante klootzak.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
huub... je zakt steeds verder weg.... wat een kutkneus
polderlooser
Als je je aan alle 8 de bewoners ergert dan is het toch echt tijd om een nieuwe programma te gaan volgen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:27 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik ook....alleen dan korter.....IEDEREEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, maar het blijft heerlijk leedvermaak..
Ik wilde al zoiets schrijven...dank dat jij het voor mij deed! MEEE EENS>>>>>quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
pfft... het tegenovergestelde van loverboy trekjes bedoel je. Dit zijn geen zoetsappige woorden waarmee je een meisje op hol brengt hoor
Dat meen je niet zeg? Aan het testen? Ze zetten haar gewoon enorm onder druk en Huub doet verschrikkelijk neerbuigend over het geintje van vanavond. Hij zet haar gewoon echt compleet voor lul.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:29 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij zijn Eric en Huub Lieke gewoon aan het testen. Hoe speelt ze het spel? Hoe ze het aanpakken kan ik ook niet echt waarderen, maar begrijp het wel.
Volgens mij ook...... maar ze zien weer meteen een enorm complot blijkbaar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:30 schreef Day het volgende:
Hoezo ziet Huub dit als "Lieke, Jaap en Nicolaas tegen ons?" Dit was toch gewoon een geintje?
Zat ze weer met haar hand in zijn boxer oude mannen onderbroek of leek het maar zoquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:31 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een geklef tussen Brian en "Amy" zeg !!
Zeg toch ook dat ik het ook niet leuk vind hoe ze het aanpakken, maar zie wel in waarom ze het doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen je niet zeg? Aan het testen? Ze zetten haar gewoon enorm onder druk en Huub doet verschrikkelijk neerbuigend over het geintje van vanavond. Hij zet haar gewoon echt compleet voor lul.
Volgens mij lag ze gewoon in hetzelfde bed hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar heeft ze gelijk in, maar om nou meteen ergens anders te gaan liggen is aanstellerij.
maakt mij niet uit, maar zoals HIJ nu doet is HIJ erger dan die BRainlessquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:29 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij zijn Eric en Huub Lieke gewoon aan het testen. Hoe speelt ze het spel? Hoe ze het aanpakken kan ik ook niet echt waarderen, maar begrijp het wel.
Huub heeft gedronken. Dus dit zegt veel over zijn zienswijze.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:30 schreef Day het volgende:
Hoezo ziet Huub dit als "Lieke, Jaap en Nicolaas tegen ons?" Dit was toch gewoon een geintje?
Nee, naast Amanda.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij lag ze gewoon in hetzelfde bed hoor.
Ik denk niet dat dit komt van achter. Huub en Eric hebben allebei een wijntje teveel op, hebben een paar fans gezien die ze toeschreeuwden en denken nu dat ze alles zijn en alles kunnen maken in de kooi.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:29 schreef neehe het volgende:
Ze moeten dit doen van achter.
Brian doet hij knuffelen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef patist het volgende:
huub pakt nu de verkeerde.... eikel
Als jij denkt dat loverboys alleen zoetsappige woorden gebruiken, moet je het begrip nog maar eens opzeoken, denk ik. Wat Huub nu doet is op subtiele wijze misbruik maken van Lieke's gevoelens. Hij suggereerde nl. dat ze hem afwees, omdat ze even niet wilde praten en koppelde dat gelijk aan 'een kant kiezen".quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub heeft niets te willen. De positie van Jaap, Nicolaas en Lieke is te zwak, dus de redaktie heeft besloten dat die 3 een nieuw groepje gaan vormenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef PumaStreamer het volgende:
En volgens mij doet Huub zo omdat hij wat in die toko gehoord heeft...echt dat contact met de buiten wereld zou moeten stoppen....zo is het wel makkelijk namelijk maar jah het zijn natuurijk heel zwakke mensen in de villa
idd... ik kots ervan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan me prima voorstellen dat Lieke zich aangevallen voelt, die gozers doen echt idioot!
Het idee vond ik wel goed, de uitvoering inderdaad waardeloos. Ik had ze wel een nachtje buiten in de kou willen zien staan!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:33 schreef Peter6000 het volgende:
Idee een 3, uitvoering een 0.
Gelukkig kan Lieke nog veel leren van Huub.
Ze zijn niet in beeld, dus ik kan je geen uitsluitsel geven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef farceman het volgende:
Geen streams hier..maar het is toch niet echt waar dat Amanda en Brian wer samen zijn he?
Ja,slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:30 schreef Day het volgende:
Ze wil weer klappen en in het gezicht gespuugd worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef farceman het volgende:
Geen streams hier..maar het is toch niet echt waar dat Amanda en Brian wer samen zijn he?
Peter! Grote Ziener! Profeet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef Peter6000 het volgende:
Er hangt een prettige sfeer in de COS.
Nicolaas geeft er geen fuck om wat ze zeggen en Jaap al evenmin. Ze hebben precies de goede te pakken. Lieke is de enige die te beïnvloeden is denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef patist het volgende:
huub pakt nu de verkeerde.... eikel
Ik hoop dat je ongelijk hebt..want als het zo ver moet gaan dat huub tegen principes in met brian vriendjes moet worden...dan weet ik niet of ik nog wil betalen dan kan ik net zo goed een film huren...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub heeft niets te willen. De positie van Jaap, Nicolaas en Lieke is te zwak, dus de redaktie heeft besloten dat die 3 een nieuw groepje gaan vormen
Toen de FOKkers Wifebeater B voor loverboy uitscholden een paar maanden terug was JIJ daar elke dag vrij kwaad over met als gevolg dat er heel wat discussies over het begrip 'loverboy' kwamen. Maar nu zeg JIJ dus dat Huub zich als een loverboy gedraagt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef Day het volgende:
Als jij denkt dat loverboys alleen zoetsappige woorden gebruiken, moet je het begrip nog maar eens opzeoken, denk ik. Wat Huub nu doet is op subtiele wijze misbruik maken van Lieke's gevoelens. Hij suggereerde nl. dat ze hem afwees, omdat ze even niet wilde praten en koppelde dat gelijk aan 'een kant kiezen".
Zij is blijkbaar zo onzeker (ongelooflijk dat ze op zo'n kneus valt) en weet niet hoe snel ze dat bed uit moet komen en is zich nu aan alle kanten aan het verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |