ik ook......quote:
Exact. Hij overstijgt Brian met stip.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef agter het volgende:
Dit zijn toch wel loverboy trekjes van Huub.
NIKS arme lieke...ze is zelf in de kooi gegaan ze wist waar ze aan toe was.....als ze gaat janken in de kooi kan ze beter oprotten...de fuck zeg..lieke is net zo dom als de rest...als ik ooit een kinder boederij begin.zal ik hen uitnodigen om in het weiland te gaan staan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
Arme Lieke, die heeft gewoon lol gehad vanavond....... en Huub doet nu alsof ze overgelopen is. @@
Hequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, de ene dag zijn ze positief op Eric, de volgende dag haten ze hem. Brainless slaat een vrouw en binnen een week zijn mensen dat al weer vergeten. Hetzelfde met Huub en Jaap. De FOKkers weten gewoon niet wat ze willen )of ze hebben het geheugen van een gemiddelde amerikaan, dat kan natuurlijk ook nog...
Slaat en spuugt die al???quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef agter het volgende:
Ze baalt dat hij zo lullig reageert op hun geintje .... en ze is gewoon echt moe. Ze was al moe voordat de 5 bewoners terug kwamen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef schatje het volgende:
Lieke stelt zich ook wel aan hoor![]()
.
Huub moet ook z'n klep houden.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact. Hij overstijgt Brian met stip.
En Lieke zit al heel goed in d'r rol. Opstaan omdat meneer dat zegt!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef agter het volgende:
pfft... het tegenovergestelde van loverboy trekjes bedoel je. Dit zijn geen zoetsappige woorden waarmee je een meisje op hol brengt hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef agter het volgende:
Ik kan me prima voorstellen dat Lieke zich aangevallen voelt, die gozers doen echt idioot!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze baalt dat hij zo lullig reageert op hun geintje .... en ze is gewoon echt moe. Ze was al moe voordat de 5 bewoners terug kwamen.
Ik weet wel wat ik wil. Huub is mijn favoriet en dat is hij nog steeds. Maar er zijn momenten zoals nu dat hij zo arrogant en betweterig is dat ik hem niet kan uitstaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, de ene dag zijn ze positief op Eric, de volgende dag haten ze hem. Brainless slaat een vrouw en binnen een week zijn mensen dat al weer vergeten. Hetzelfde met Huub en Jaap. De FOKkers weten gewoon niet wat ze willen )of ze hebben het geheugen van een gemiddelde amerikaan, dat kan natuurlijk ook nog...
Ik ook....alleen dan korter.....IEDEREENquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef patist het volgende:
[..]
ik ook......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huub, Eric, Brian, Natasia, Amanda, Lieke, Nicolaas, Jaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |