Het idee vond ik wel goed, de uitvoering inderdaad waardeloos. Ik had ze wel een nachtje buiten in de kou willen zien staan!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:33 schreef Peter6000 het volgende:
Idee een 3, uitvoering een 0.
Gelukkig kan Lieke nog veel leren van Huub.
Ze zijn niet in beeld, dus ik kan je geen uitsluitsel geven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef farceman het volgende:
Geen streams hier..maar het is toch niet echt waar dat Amanda en Brian wer samen zijn he?
Ja,slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:30 schreef Day het volgende:
Hoezo ziet Huub dit als "Lieke, Jaap en Nicolaas tegen ons?" Dit was toch gewoon een geintje?
Ze wil weer klappen en in het gezicht gespuugd worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef farceman het volgende:
Geen streams hier..maar het is toch niet echt waar dat Amanda en Brian wer samen zijn he?
Peter! Grote Ziener! Profeet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef Peter6000 het volgende:
Er hangt een prettige sfeer in de COS.
Nicolaas geeft er geen fuck om wat ze zeggen en Jaap al evenmin. Ze hebben precies de goede te pakken. Lieke is de enige die te beïnvloeden is denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef patist het volgende:
huub pakt nu de verkeerde.... eikel
Ik hoop dat je ongelijk hebt..want als het zo ver moet gaan dat huub tegen principes in met brian vriendjes moet worden...dan weet ik niet of ik nog wil betalen dan kan ik net zo goed een film huren...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub heeft niets te willen. De positie van Jaap, Nicolaas en Lieke is te zwak, dus de redaktie heeft besloten dat die 3 een nieuw groepje gaan vormen
Toen de FOKkers Wifebeater B voor loverboy uitscholden een paar maanden terug was JIJ daar elke dag vrij kwaad over met als gevolg dat er heel wat discussies over het begrip 'loverboy' kwamen. Maar nu zeg JIJ dus dat Huub zich als een loverboy gedraagt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef Day het volgende:
Als jij denkt dat loverboys alleen zoetsappige woorden gebruiken, moet je het begrip nog maar eens opzeoken, denk ik. Wat Huub nu doet is op subtiele wijze misbruik maken van Lieke's gevoelens. Hij suggereerde nl. dat ze hem afwees, omdat ze even niet wilde praten en koppelde dat gelijk aan 'een kant kiezen".
Zij is blijkbaar zo onzeker (ongelooflijk dat ze op zo'n kneus valt) en weet niet hoe snel ze dat bed uit moet komen en is zich nu aan alle kanten aan het verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |