Volgens mij ook...... maar ze zien weer meteen een enorm complot blijkbaar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:30 schreef Day het volgende:
Hoezo ziet Huub dit als "Lieke, Jaap en Nicolaas tegen ons?" Dit was toch gewoon een geintje?
Zat ze weer met haar hand in zijn boxer oude mannen onderbroek of leek het maar zoquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:31 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een geklef tussen Brian en "Amy" zeg !!
Zeg toch ook dat ik het ook niet leuk vind hoe ze het aanpakken, maar zie wel in waarom ze het doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen je niet zeg? Aan het testen? Ze zetten haar gewoon enorm onder druk en Huub doet verschrikkelijk neerbuigend over het geintje van vanavond. Hij zet haar gewoon echt compleet voor lul.
Volgens mij lag ze gewoon in hetzelfde bed hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar heeft ze gelijk in, maar om nou meteen ergens anders te gaan liggen is aanstellerij.
maakt mij niet uit, maar zoals HIJ nu doet is HIJ erger dan die BRainlessquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:29 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij zijn Eric en Huub Lieke gewoon aan het testen. Hoe speelt ze het spel? Hoe ze het aanpakken kan ik ook niet echt waarderen, maar begrijp het wel.
Huub heeft gedronken. Dus dit zegt veel over zijn zienswijze.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:30 schreef Day het volgende:
Hoezo ziet Huub dit als "Lieke, Jaap en Nicolaas tegen ons?" Dit was toch gewoon een geintje?
Nee, naast Amanda.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij lag ze gewoon in hetzelfde bed hoor.
Ik denk niet dat dit komt van achter. Huub en Eric hebben allebei een wijntje teveel op, hebben een paar fans gezien die ze toeschreeuwden en denken nu dat ze alles zijn en alles kunnen maken in de kooi.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:29 schreef neehe het volgende:
Ze moeten dit doen van achter.
Brian doet hij knuffelen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef patist het volgende:
huub pakt nu de verkeerde.... eikel
Als jij denkt dat loverboys alleen zoetsappige woorden gebruiken, moet je het begrip nog maar eens opzeoken, denk ik. Wat Huub nu doet is op subtiele wijze misbruik maken van Lieke's gevoelens. Hij suggereerde nl. dat ze hem afwees, omdat ze even niet wilde praten en koppelde dat gelijk aan 'een kant kiezen".quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
pfft... het tegenovergestelde van loverboy trekjes bedoel je. Dit zijn geen zoetsappige woorden waarmee je een meisje op hol brengt hoor
Huub heeft niets te willen. De positie van Jaap, Nicolaas en Lieke is te zwak, dus de redaktie heeft besloten dat die 3 een nieuw groepje gaan vormenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef PumaStreamer het volgende:
En volgens mij doet Huub zo omdat hij wat in die toko gehoord heeft...echt dat contact met de buiten wereld zou moeten stoppen....zo is het wel makkelijk namelijk maar jah het zijn natuurijk heel zwakke mensen in de villa
idd... ik kots ervan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan me prima voorstellen dat Lieke zich aangevallen voelt, die gozers doen echt idioot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |