Je zegt het goed, een meisjequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:38 schreef Wopper1 het volgende:
Er moet wel wat besproken zijn in Lepels.. Kan dit echt niet verklaren, zo doe je niet tegen een meisje waar je zgn verliefd op bent.
Ik heb me vanavond bescheurd om Jaap, dus ik denk dat ik voor Jaap ga... en voor Lieke omdat ze me wel leuk lijkt en omdat 90% van fok tegen haar is. Huub daalt stevig. Echt iemand die niet met populariteit kan omgaan. Hopelijk wordt hij snel een keer afgestraft, maar ik ben er bang voor dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:37 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop dat die negende bewoner echt leuk is.
Heb nu geen favoriet meer over.
Tja, dat geldt ook voor iedereen die geen sex met Huub wil.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
Technisch gezien heb je de doorgang versperd.
Twee redenen:quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:39 schreef Day het volgende:
Dat Lieke dit pikt!![]()
Scheldt die gasten verrot en ga naar bed, mens!
Komt ook omdat de rest nog erger is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb me vanavond bescheurd om Jaap, dus ik denk dat ik voor Jaap ga... en voor Lieke omdat ze me wel leuk lijkt en omdat 90% van fok tegen haar is. Huub daalt stevig. Echt iemand die niet met populariteit kan omgaan. Hopelijk wordt hij snel een keer afgestraft, maar ik ben er bang voor dat dat niet gaat gebeuren.
Ik denk dat Brian niet eens zo erg is als Huub. Dit is niet meer de Huub van de eerste maand. Dit is een Huub die is ontstaan door drie keer dik bovenaan in de popu-lijst te staan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Huub wat een K. kneus ben je...echt...zo denigrerend...wat een motherfocking respectloze brian 2 is het..
Ik doe mee!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat echt te ver. Misschien tijd om zwaar te gaan minderen met de gouden kooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |